- Μηνύματα
- 58.092
- Reaction score
- 143.549
Με το iD.7 όντως φαίνεται οι Γερμανοί να πέτυχαν σημαντική βελτίωση στο efficiency (σε αναμονή για ολοκληρωμένα τεστ), σε συνδυασμό με γρήγορη φόρτιση (επιπέδου Τέσλα), οπότε είναι σοβαρή αντιπρόταση έναντι ενός Τέσλα για να διανύεις μεγάλες αποστάσεις.
Τήρησαν όλες τις ήδη διαπιστωμένες σωστές συνταγές της Τέσλα, με υψηλού efficiency drivetrain, χαμηλές αεροδυναμικές αντιστάσεις, μπαταρία περί τις 80 kWh και γρήγορη φόρτιση, και δείχνει να πετυχαίνει σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου την σωστή κατανάλωση (<20 kWh/100km).
Για να το προτιμήσεις όμως έναντι ενός Τέσλα, θα πρέπει τελικά να σου δώσει μερικά πράγματα παραπάνω από το Τέσλα, και αυτά δεν είναι μόνον τα 13+1 ηχεία της χαρμαν, γιατί και το Τέσλα έχει πολλά και καλά ηχεία, και υποστηρίζει και Dolby Atmos μάλιστα.
Άρα, θα πρέπει να έχει (εκτός από τα ηχεία) και την πανοραμική ηλιοροφή και αντλία θερμότητας (που είναι στάνταρ στα Τέσλα), την ρυθμιζόμενη ανάρτηση, και τα αεριζόμενα καλά καθίσματα. Με WLTP πάνω από 626 km (τόσο έχει το model 3 LR με 18" ζάντες). Έτσι όντως έχει να προσφέρει περισσότερα από ένα Τέσλα (συν το head up display και τον μικρό κύκλο στροφής), ώστε να το προτιμήσω, με μόνη ουσιαστική υποχώρηση στο θέμα σοφτγουερ, και φυσικά στο εγκατεστημένο πανευρωπαϊκό δίκτυο ταχυφορτιστων της Τέσλα.
Άρα το ερώτημα είναι σε τι τιμή θα βγει με αυτά τα λίαν σημαντικά εξτραδάκια, γιατί χωρίς αυτά, το Τέσλα έχει το σημαντικό πλεονέκτημα του εξαιρετικού σοφτγουερ, και ενός εξαιρετικού δικτύου ταχυφορτιστων σε όλη την Ευρώπη (με plug and charge), άρα πάλι κερδαει η επιλογή Τέσλα model 3 LR στα 49 χιλιάρικα με τετρακίνηση και με σημαντικά καλύτερες επιδόσεις επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας..
Αλλά το iD.7 έχει "premium" εσωτερικές επενδύσεις, οπότε θα έχει το "κοινό του".
Τήρησαν όλες τις ήδη διαπιστωμένες σωστές συνταγές της Τέσλα, με υψηλού efficiency drivetrain, χαμηλές αεροδυναμικές αντιστάσεις, μπαταρία περί τις 80 kWh και γρήγορη φόρτιση, και δείχνει να πετυχαίνει σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου την σωστή κατανάλωση (<20 kWh/100km).
Για να το προτιμήσεις όμως έναντι ενός Τέσλα, θα πρέπει τελικά να σου δώσει μερικά πράγματα παραπάνω από το Τέσλα, και αυτά δεν είναι μόνον τα 13+1 ηχεία της χαρμαν, γιατί και το Τέσλα έχει πολλά και καλά ηχεία, και υποστηρίζει και Dolby Atmos μάλιστα.
Άρα, θα πρέπει να έχει (εκτός από τα ηχεία) και την πανοραμική ηλιοροφή και αντλία θερμότητας (που είναι στάνταρ στα Τέσλα), την ρυθμιζόμενη ανάρτηση, και τα αεριζόμενα καλά καθίσματα. Με WLTP πάνω από 626 km (τόσο έχει το model 3 LR με 18" ζάντες). Έτσι όντως έχει να προσφέρει περισσότερα από ένα Τέσλα (συν το head up display και τον μικρό κύκλο στροφής), ώστε να το προτιμήσω, με μόνη ουσιαστική υποχώρηση στο θέμα σοφτγουερ, και φυσικά στο εγκατεστημένο πανευρωπαϊκό δίκτυο ταχυφορτιστων της Τέσλα.
Άρα το ερώτημα είναι σε τι τιμή θα βγει με αυτά τα λίαν σημαντικά εξτραδάκια, γιατί χωρίς αυτά, το Τέσλα έχει το σημαντικό πλεονέκτημα του εξαιρετικού σοφτγουερ, και ενός εξαιρετικού δικτύου ταχυφορτιστων σε όλη την Ευρώπη (με plug and charge), άρα πάλι κερδαει η επιλογή Τέσλα model 3 LR στα 49 χιλιάρικα με τετρακίνηση και με σημαντικά καλύτερες επιδόσεις επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας..

Αλλά το iD.7 έχει "premium" εσωτερικές επενδύσεις, οπότε θα έχει το "κοινό του".

Last edited: