Τα immersive format πετυχαίνουν και τα immersive setup με τα πλήθη ηχείων... θα πεθάνουν


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.827
Reaction score
27.882
Μη μου κάνεις αναγωγές σε ισχύ, διότι τα 105 dB στην 3η οκτάβα και σε απόσταση ακρόασης 2,5 μέτρων (συγκεκριμένα στους 80-100 κύκλους να βγάζει 108-110 dB SPL/1m) δεν βγαίνουν από την πλειοψηφία των ηχείων δαπέδου με ένα 8" γουφερ ..

Πόσο μάλλον από "δορυφορίδια" που λες περιπαιχτικά..

Αν θες δες σχεδιαγράμματα mad SPL. 😎
Ποιά τρίτη οκτάβα ;
Για δεύτερη οκτάβα σου μιλάω.
Τι να μην κάνω αναγωγές ;
Απλά μαθηματικά είναι .
Ελα να σου βάλω να ακούσεις 5,5άρια στην δεύτερη οκτάβα να βγάζουν 111db στο μέτρο .
Για όνομα .
Μάλλον η πλειοψηφία των ηχείων που αναφέρεσαι δεν τα πάει καλά .
Κάνετε λάθος κύριοι.

Το σωστό είναι αυτό:



Κι αν δε το καταλαβαίνετε, δε σας φταίμε..
Δεν είμαστε βέβαιοι στο ποιός φταίει και σε ποιόν .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.253
Reaction score
137.889
Ρε ξύλο απελεκητο, σταμάτα..

imgext.gif

Ελα να σου βάλω να ακούσεις 5,5άρια στην δεύτερη οκτάβα να βγάζουν 111db στο μέτρο .
Θα έρθω. Θα στα χαιρετήσω κανονικά. Έχω και τόνους και μικρόφωνο. Κούκου θα κάνουν, να ξέρεις.

Άκου κει 5,5-σαρια στην 2η οκτάβα, παλαβε...

Το ανωτέρω λέει πως θες 2 εφταρια για να φτάσεις 105 στους 70 κύκλους.

Άμα νιώθεις πως ξέρεις περισσότερα από την Άνταμ, πάνε πες τους.🤪😜😁

Και βεβαίως το σχεδιάγραμμα max SPL των τζενελεκ άμα το δεις, θα καταλάβεις τι λέω, και των Νιούμαν φυσικά.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.827
Reaction score
27.882
Ναι ρε ξύλο πελεκημένο σκοτίστηκα για το τι λέει το διάγραμμα που μόλις έβαλες , και το έχεις έχεις βάλει και άλλες 32 φορές.
Δεν είναι πανάκεια , η λύση που προτείνει όποιος την προτείνει.
Αφορά συγκεκριμένα ηχεία , με συγκεκριμένα μεγάφωνα ,συγκεκριμένης ευαισθησίας.
Τι θες τώρα ; να σου φέρω τίποτε CODA 99db να μπουκώσεις ;
Η μήπως θέλεις Ψωράλ 102 DB ;
Γιατί θεωρείς όλους τους άλλους αγράμματους , και τον εαυτό σου μόνο μορφωμένο ;
Οι αρχές του ήχου είναι κοινές για όλα ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΚΑΙ ΗΧΕΙΑ.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙΣ ΑΥΤΟ ;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.815
Reaction score
30.741
Κάνετε λάθος κύριοι.

Το σωστό είναι αυτό:



Κι αν δε το καταλαβαίνετε, δε σας φταίμε..
O αιτία που συμφωνείται εσείς οι δύο είναι το Εβόρα. Οι δε αποφάσεις επάρθισαν υπο την επήρεια ομού κρέατος, οπότε δεν λαμβάνονται υπόψη.

😋
 



wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.778
Reaction score
16.504
εσείς οι "dolby by the book"... άραγε έχετε στιγμές που θα πείτε "θα βάλω μια ταινία χαλαρά" ή "θ' ακούσω μια μουσικούλα χαλαρα" ...
ή
πάντα γίνεται κόλαση ώστε να μη χαλάτε τις προδιαγραφές κ χαθεί καμιά λεπτομέρεια.....
;;;;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.253
Reaction score
137.889
Οι 9 στις 10 ταινίες που παίζω, είναι μακράν κάτω από στάθμη αναφοράς.

Μπορεί να δούμε και 3 ταινίες σερί, πάντα χαλαρές στάθμες. Οι ανθρώπινες φωνές των ηθοποιών από μπροστά, να ακούγονται κανονικά, σε "λάιβ" στάθμη, αυτό κοιτάω.

Η 1 στις 10, όσο πάει, τερματογκαζι λέμε. Κάνα John Wick κι έτσι. Μπαμ μπουμ βζζννννν

Στη μουσική είναι αλλιώς, πασχιζω με νύχια και με δόντια να το κρατήσω σε χαλαρές στάθμες αναφοράς.

Στο τελευταίο διλεπτο, πριν τα κλείσω, τερματογκαζι λέμε. Αϊ σιχτιρ...
 


Μηνύματα
1.265
Reaction score
1.899
Πολλαπλά ηχεία δεν σημαίνει απαραίτητα 15 geithain που δεν χωράνε στο σαλόνι. Θα υπάρχουν και έξυπνα κόμπακτ ηχεία που δεν θα επιβάλλονται στον χώρο. Δεν είναι άλλωστε όλοι ξετρελαμένοι με την 3η οκτάβα και προβληματιζονται αν θα κατορθώσει να φτάσει σε επίπεδα υψηλής έντασης απαραμορφωτα. :D
πιθανώς να κάνω λάθος,
αλλά από τα λίγα που κατάλαβα παίζοντας με μικρόφωνο,
νομίζω ότι τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει και πολύ από 3η οκτάβα (έστω και με παραμόρφωση) λόγω ακυρώσεων
θέλει πολύ δουλειά (ή κwλοφαρδία) η τοποθέτηση
και νομίζω δεν σώνεται με τα σαμπς

δεν ξέρω με τους πολυκάναλους τι παίζει,
εφόσον δεν μιλάμε για εντοιχισμένα,
έχουν μεν πολλά ηχεία αλλά μικρότερου μεγέθους και ίσως όχι στη βέλτιστη θέση όλα, ειδικά αυτά που αναμένεται να παίζουν το περισσότερο περιεχόμενο (σε μουσική) καθώς η θέση τους επιβάλλεται από τον κύκλο

πως αντιμετωπίζεται αυτό ή δεν υπάρχει θέμα;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.435
Η τρίτη οκτάβα έχει όντως το μεγαλυτερο θέμα σε 9 στα 10 δωμάτια.

Ανυπόφορα modes όπως οι δυο πρώτες και ταυτόχρονα αρκετα μειωμένη μεση στάθμη.
 


Μηνύματα
950
Reaction score
1.124
Φυσικά και έχει πρόβλημα όπως έχει και η δεύτερη .
Μόνη λύση τα σοβαρά μεγάφωνα με σοβαρό σχεδιασμό.
Κάτι άλλο δεν υπάρχει.
...και σωστή τοποθέτηση σε κατάλληλο χώρο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.815
Reaction score
30.741
Για ποιο λόγο το παραπάνω σχεδιάγραμμα SPL per model πρέπει να είναι για ΟΛΑ τα ηχεία OΛΩΝ των εταιρειών, και όχι μόνο για τα ηχεία της εν λόγο εταιρείας;
 

D

Deleted member 50795

Guest
Προτεινόμενο της εταιρείας , για τα δικά της είναι..
ενα ηχείο για να βγάλει ήχο, δεν είναι μόνο οι μονάδες του...έχει και αλλά στοιχεία στην υλοποίηση-σχεδίαση του , για να φθάσει στο τελικό αποτέλεσμα απόδοσης του.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.815
Reaction score
30.741
Προτεινόμενο της εταιρείας , για τα δικά της είναι..
Και εγώ αυτό έχω καταλάβει. Αλλά γιατί να το παίρνουμε ως κανόνα για οτιδήποτε κυκλοφορεί;
 

D

Deleted member 50795

Guest
κανονας για την εταιρεία , με τον τρόπο που σχεδιάζει (καμπίνες ,διάταξη μονάδων , κροσοβερ, ενεργα …κ.ο.κ)..και που απευθύνονται .(συνθήκες-περιβάλλον χρήσης , ασφάλεια και αξιοπιστία των μονάδων σε βάθος χρόνου..κτλ)
σωστα καταλαβες.. :biggrin:
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
4.997
Reaction score
8.864
πιθανώς να κάνω λάθος,
αλλά από τα λίγα που κατάλαβα παίζοντας με μικρόφωνο,
νομίζω ότι τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει και πολύ από 3η οκτάβα (έστω και με παραμόρφωση) λόγω ακυρώσεων
θέλει πολύ δουλειά (ή κwλοφαρδία) η τοποθέτηση
και νομίζω δεν σώνεται με τα σαμπς

δεν ξέρω με τους πολυκάναλους τι παίζει,
εφόσον δεν μιλάμε για εντοιχισμένα,
έχουν μεν πολλά ηχεία αλλά μικρότερου μεγέθους και ίσως όχι στη βέλτιστη θέση όλα, ειδικά αυτά που αναμένεται να παίζουν το περισσότερο περιεχόμενο (σε μουσική) καθώς η θέση τους επιβάλλεται από τον κύκλο

πως αντιμετωπίζεται αυτό ή δεν υπάρχει θέμα;
Στην ουσία η θέση των ηχειων δεν επιβάλλεται απ τον κύκλο αλλά απ την γεωμετρία του δωματίου και τις δυνατότητες των ηχειων θα ελεγα. Είναι όπως στο δικάναλο όπου ένα ισοπλευρο τρίγωνο ακρόασης δεν σημαίνει τίποτα, θα πρέπει τόσο οι θέσεις των ηχείων όσο και η θέση ακρόασης καθώς και η απόσταση μεταξύ τους να είναι οι ενδεδειγμενες.
Το ίδιο σε μεγαλύτερο όμως βαθμό ισχεει στο ορθόδοξο πολυκαναλο. Στην καλύτερη και βολικοτερη περίπτωση έχουμε μια θέση ακροασης και 9 ηχεία.
Μπορεί να πετύχεις θεωρητικά έναν κύκλο αλλά εάν είναι να το πετύχεις με θέση ακρόασης στο κέντρο ή θέσεις ηχείων σε ακατάλληλες θέσεις δεν θα πάρεις καλό αποτέλεσμα. Πολύ πιο σημαντικό απ τον κύκλο θεωρώ τις θέσεις στον χώρο και πως οι πηγές διεγείρουν αυτόν και τις γωνιες πάρα να εγκλωβιστει κάνεις σε κάποιο κύκλο.
Για την 3η οκτάβα έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι σωστό να αναπαράγεται από τους δορυφόρους. Πιο σωστό βρίσκω να μπορούν να κατεβαίνουν οι δορυφόροι μέχρι τα 60Hz ειδικά σε πολυκαναλο. Για την 3η οκτάβα μόνον με ακουστική φροντίδα κυρίως και στοχευμενη ηλεκτρονική ισοστάθμιση θα πάρει κάποιος καλύτερα αποτελέσματα. Βυθίσεις στενού εύρους δεν θα με απασχολούσαν. Στην ουσία η λογική είναι να διορθώσεις θέματα που βγάζουν μάτι και όχι την κάθε ανωμαλία που βλέπει κανείς.
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Και εγώ αυτό έχω καταλάβει. Αλλά γιατί να το παίρνουμε ως κανόνα για οτιδήποτε κυκλοφορεί;
Τολμάς να αμφισβητήσεις την καθολικότητα ενός σχεδιαγράμματος που έχει ποσταρισθεί 32 φορές ; 😀
Στην ουσία η θέση των ηχειων δεν επιβάλλεται απ τον κύκλο αλλά απ την γεωμετρία του δωματίου και τις δυνατότητες των ηχειων θα ελεγα. Είναι όπως στο δικάναλο όπου ένα ισοπλευρο τρίγωνο ακρόασης δεν σημαίνει τίποτα, θα πρέπει τόσο οι θέσεις των ηχείων όσο και η θέση ακρόασης καθώς και η απόσταση μεταξύ τους να είναι οι ενδεδειγμενες.
Το ίδιο σε μεγαλύτερο όμως βαθμό ισχεει στο ορθόδοξο πολυκαναλο. Στην καλύτερη και βολικοτερη περίπτωση έχουμε μια θέση ακροασης και 9 ηχεία.
Μπορεί να πετύχεις θεωρητικά έναν κύκλο αλλά εάν είναι να το πετύχεις με θέση ακρόασης στο κέντρο ή θέσεις ηχείων σε ακατάλληλες θέσεις δεν θα πάρεις καλό αποτέλεσμα. Πολύ πιο σημαντικό απ τον κύκλο θεωρώ τις θέσεις στον χώρο και πως οι πηγές διεγείρουν αυτόν και τις γωνιες πάρα να εγκλωβιστει κάνεις σε κάποιο κύκλο.
Για την 3η οκτάβα έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι σωστό να αναπαράγεται από τους δορυφόρους. Πιο σωστό βρίσκω να μπορούν να κατεβαίνουν οι δορυφόροι μέχρι τα 60Hz ειδικά σε πολυκαναλο. Για την 3η οκτάβα μόνον με ακουστική φροντίδα κυρίως και στοχευμενη ηλεκτρονική ισοστάθμιση θα πάρει κάποιος καλύτερα αποτελέσματα. Βυθίσεις στενού εύρους δεν θα με απασχολούσαν. Στην ουσία η λογική είναι να διορθώσεις θέματα που βγάζουν μάτι και όχι την κάθε ανωμαλία που βλέπει κανείς.
Εάν ισχύουν αυτά που λές (που νομίζω ότι ισχύουν) ξέρεις τι σημαίνει αυτό για την παθητική φροντίδα που απαιτείται (σε όλο το φάσμα, τι να λέμε τώρα) στο πολυκάναλο συγκριτικά με το δικάναλο μόνο στο να αρχίσεις έστω να ακούς κάπως "σωστά" ;

Ρωτάω γιατί κάποτε όταν σου το ανέφερα μου έλεγες κάτι "ιστορίες". 😀
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.513
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top