Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.745
Ή έστω προγραμματιζονται για τις 3 τα χαράματα;
Άμα θες, ναι, όντως μπορεί να πραγματοποιηθεί μια αναβάθμιση λογισμικού σε προγραμματισμένο χρόνο.

Εάν ξεκινήσει όμως, μετά το διλεπτο που λέει ο αποπάνω, δεν σταματάει, θέλει 30 λεπτά συνήθως, κατά την διάρκεια των οποίων δεν μπορεί να μετακινηθεί το όχημα.
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.111
Reaction score
2.750
εκπτωση 3.000-5.000 σε επιλεγμενα tesla, μπειτε και σωθειτε...

εκανα τεστ το 3 long range σημερα, 0-100 σε 4,4, βγηκα απο το αμαξι με ταση για εμετο απο την επιταχυνση

εβαλα αγγελια το tiguan

καλο μας καλοκαιρι
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.173
Reaction score
85.761
εκπτωση 3.000-5.000 σε επιλεγμενα tesla, μπειτε και σωθειτε...
Τα είδα. Αν δεν ήμουν υποχρεωμένος να περιμένω ακόμα ένα χρόνο για να περάσω το id3 στην σύζυγο, θα έβαζα παραγγελία αμέσως.
Πας για Y ή 3?
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.173
Reaction score
85.761
Βιαστηκες να πάρεις ηλεκτρικο;)
Καθόλου, δυο χρειάζομαι. Να μην σου πω τρία. Αλλά όχι όλα μαζί, για φορολογικούς λόγους.
Το ID3 είναι ιδανικό για την σύζυγο
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.687
Reaction score
34.613
Που εχει την εκπτωση? Βαζετε και κανα λινκ για εμας τους ασχετους...:geek:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.173
Reaction score
85.761
Που εχει την εκπτωση? Βαζετε και κανα λινκ για εμας τους ασχετους...:geek:
Στα ετοιμοπαράδοτα

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.139
Reaction score
31.067
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.111
Reaction score
2.750
Τα είδα. Αν δεν ήμουν υποχρεωμένος να περιμένω ακόμα ένα χρόνο για να περάσω το id3 στην σύζυγο, θα έβαζα παραγγελία αμέσως.
Πας για Y ή 3?
Μου αρέσει περισσότερο το 3 και η θέση οδηγησης αλλά θέλω και χώρους , αν φύγει σύντομα το Tiguan θα είναι δύσκολη η απόφαση
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.745
Οι χώροι του Υ είναι αδιανόητοι.

Αν βγάλω και σας δείξω πόσες βαλίτσες έχω βάλει μέσα και πόσο χώρο έχει ακόμα ελεύθερο, θα ψοφησετε στο γέλιο. 😁🤪🤣


βγηκα απο το αμαξι με ταση για εμετο απο την επιταχυνση
Να σου πω την αλήθεια, και γω χέζομαι με τα τέρμα γκάζια του, δεν είναι φυσιολογικό τέτοιο πράμα. Με πιάνει άγχος, δεν "περνάω καλά" τελοσπαντων.

Μονίμως το έχω στο "τσιλ μόουντ", δεν χρειάζεται περισσότερο ΠΟΤΕ. 😎

Ποτέ όμως. Σε καμία περίπτωση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.139
Reaction score
31.067
Από το ...
Screenshot_20230803_191830_Facebook.jpg


OMG, It's a TESLA RANGE SCANDAL! 🤯 But is it really? Four and a half years ago we bought a "Standard Range Plus" Model 3 with 240 miles of EPA range and rated it at 192 miles of real world range. This is the core of the "scandal" because customers tried to take their cars in for service because they didn't meet EPA range and their appointments were cancelled. To this I say: no s#!t Sherlock, since when have EPA estimates been real world? But let's dive deeper...

Our Model 3 experience is the textbook example so let's start here. When 100% charged, the dash display showed 240 miles of range. This number is based off the optimistic EPA window sticker consumption of about 4.2 miles per kWh. But not so fast, if you typed in a destination 240 miles a way, the car said you’d need to charge to get there. Type in a destination 190 miles away, the car would say you’d barely make it. Why the difference? And: why am I not bothered at all by this? For that, we need an even deeper dive.

First up: I’m not bothered because - news flash - most vehicles don’t get EPA numbers in the real world because the EPA test cycle isn’t realistic. It’s also not intended to be a number that you need to depend on, it’s merely a method to compare the efficiency of Car A to Car B. Period.

Second: Tesla’s decision to use the 240 mile number on the dash kind of makes sense, although it looks shady at first glance. Some EV car companies use “predicted” mileage based on prior driving history for their range number (Ford for example). This leads customers to complain that the number there is too low and drops over time. (Duh, because: real world.) Tesla chose consistency so you could know your “ideal” range under “best conditions possible”. In other words: slowly with your AC off, like in the EPA test. But because Tesla *was* interested in your actually reaching your destination, they used cloud sourced data on consumption to calculate range and charging with a destination in the nav. So: if you pop your target in the nav the car would tell you when to charge and it was pretty darn good at it even in 2019.

Now to the EPA test. I don’t know how many times I have to say it, but I’ll do it again: It’s not realistic. Acceleration is glacial, speeds are slow. Even the “high speed (US06) test cycle averages 48 MPH. Forty eight. When you think highway road trip, do you think 48 MPH? Or do you think 72-75 MPH? Yeah, I thought so. Trouble is, few car shoppers really look at the numbers and it’s important. Nobody is surprised when their RAM 1500 fails to get 21 MPH on the highway at 75. Why? Because they are probably looking at the EPA combined score of 17 and patting themselves on the back for averaging 19 on their last road trip. This is because almost every gasoline or diesel vehicle has a higher highway score than city score. EVs? The opposite for logical reasons.

Also critical, and many of us in the industry have been saying this for years. Tesla has historically used a different procedure for determining their range numbers. The EPA allows two methods. You can run the core fuel economy tests, accept the default “adjustment factor” the EPA uses and voila! You get a window sticker range. ***OR*** you can run all 5 test cycles, create your own “adjustment factor” and get a window sticker range. Running all 5 cycles is expensive, but it seems to always generate a BIGGER range figure, so guess what Tesla and Audi do? They run the 5 tests. Everyone else so far? They cheap out and do the 2-cycle test. In my opinion, this is a case of: don’t blame the player, blame the game.

Seriously, blame the game. The EPA needs to pick a test methodology and stick with it. It hadn’t been a problem until EVs came along because next to nobody was running all 5-cycles. Why would they? A 2% bump in the fuel economy of a Transit would go unnoticed.

Also: let’s put on out big boy pants and do some research when buying a car.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.745
Μονακό.

Ελικοδρόμιο, Τέσλα φυσικά:

1000006243.jpg


1000006242.jpg


1000006246.jpg


Όλα ηλεκτρικά. Όλα.

Στο δρόμο, πανηγύρι από EV...

Μέχρι μηχανές και μικρά:

1000006253.jpg


1000006252.jpg


Και Τέσλα, πολλά Τέσλα, άπειρα Τέσλα...

1000006245.jpg
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.450
Reaction score
12.174
Για ανέβα προς τα πάνω στην πλατεία μπροστά από το καζίνο :p
Εκεί τα ηλεκτρικά θέλουν διαβατηριο8-)
Εξαιρειται το Rimac του Ρόσμπεργκ :gamer:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.745
Για ανέβα προς τα πάνω στην πλατεία μπροστά από το καζίνο :p
Εκεί τα ηλεκτρικά θέλουν διαβατηριο8-)
Εξαιρειται το Rimac του Ρόσμπεργκ :gamer:
Ανέβηκα. 😎

Έχεις χάσει επεισόδια. 😎

ΥΓ. Ελαφρά κατηφόρα για 8 χιλ:

1000006236.jpg
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.139
Reaction score
31.067
Battery pack 300kWh από 4 Model 3 που βγήκαν για ανακύκλωση. Ενέργεια γιο εταιρείες, πολυκατοικίες και συγκροτήματα μονοκατοικιών.

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.745
Σε ένα εμπορικό κέντρο, Γαλλία:

1000006312.png


Ναι, 28 θέσεις φόρτισης. 15 άδειες εκείνη τη στιγμή.

1000006314.jpg


28 ήταν οι 250-αρηδες.

Έχει και διάσπαρτους 11-ρηδες Τέσλα, για χρήση για όσους θέλουν να φαν αρκετές ώρες στο εμπορικό κέντρο.

1000006316.jpg


Ένας δίπλα μου

1000006317.jpg


Είδα 254 kW, για λίγο.

Σταθερά στα 250 kW, δε κοροϊδεύουν:

1000006313.jpg


Στο ξενοδοχείο, Ισπανία. Αλλαγή χώρας.😜😁

1000006321.jpg


Δε τους μέτρησα, βαρέθηκα. Πάνω από 20..😁

Έχει και 11-ρηδες.😜😁😂

Κι ωραίο ξενοδοχείο λέμε

1000006324.jpg


1000006323.jpg


1000006322.jpg


Άντε γεια μας :drinks:

1000006328.jpg

1000006327.jpg


1000006325.jpg


Τέσλα. Πολλά. Όχι αστεία ..
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.745
Σαν να έχεις Corolla δηλαδή εκεί.
Όχι, σα να έχεις Τέσλα.

Άλλο το κορολα, άλλο το Τέσλα.

Και μπεμβέ έχει πολλά.

Κορολα δεν είδα πολλά, αλλά οι πωλήσεις τους είναι τοπ.

Πχ 3 κορολα στη σειρά έχεις δει στον αυτοκινητόδρομο;

1000006329.jpg


Από πίσω μου είχε κι άλλο. 😜

Πιο μπροστά, έχει 2 ακόμα Τέσλα, ένα άσπρο κι ένα μαύρο. 😎😁😂😜


Κανείς δεν σου δίνει σημασία. :)
Κανείς δεν δίνει σημασία σε κανέναν.

Άλλο αυτό, και καμία σχέση με το αυτοκίνητο.

Τελοσπαντων, δεν είναι πίθηκοι να φωνάζουν "ρε μαλκα κοίτα κοίτα ένα Τέσλα ρεεεε, ηλεκτρικό είναι αυτό; Κι αν χαλάσει η μπαταρία τι κάνεις; το πετάς;"

😁😂😜
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.133
Μηνύματα
2.962.994
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top