Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Πολιτισμός!

Πάρκινγκ ξενοδοχείου με 4 Tesla destination chargers

1000007354.jpg


1000007355.jpg


Όπου βέβαια, φορτίζουν, όπως βλέπετε, και άλλης μάρκας EV, προφανώς τα έχει "ανοίξει" η Τέσλα τα συγκεκριμένα.

Μια χαρά είναι τα 11 kW για τη νύχτα, δεν θες παραπάνω:

1000007351.png


Για τη μέρα όμως, λίγα μέτρα έξω από το ξενοδοχείο έχει 250-αρηδες, 15 ελεύθερους (στους 16):

1000007352.png


Και κοιτάξτε πόσους σταθμούς φόρτισης έχει η Τέσλα σε απόσταση 220χλμ:

1000007353.png


Άλλος ένας δε φαίνεται, είναι 10 σταθμοί με superchargers στην ακτίνα αυτή!

Τέσλα. Δίκτυο, όχι αστεία. 😎




ΥΓ.
1000007337.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Το είχα δει το ότι υπάρχουν destination chargers στο επόμενο ξενοδοχείο, το πρωί που ξεκίνησα τη διαδρομή μου, και μάλιστα στην πρώτη στάση φόρτισης, που ήταν σε ένα ξενοδοχείο στο βουνό, ανάμεσα στα πυκνά δέντρα, υπέροχο:

1000007288.jpg


1000007289.jpg


1000007291.jpg


1000007293.jpg


Είχε και take away το ξενοδοχείο, στο χώρο φόρτισης 🤪

Το λοιπόν, βλέπω αυτό:

1000007295.jpg


3 στάσεις φόρτισης είχα.

Η πρώτη, έφτασα στο 68% που βλέπετε έφυγα, βγήκε κατευθείαν η ένδειξη:

1000007297.jpg


Στέλνει μήνυμα και στο κινητό, σου λέει φύγε, φτάνει τόσο, έτοιμος.

Θα έκανα 240χλμ σε 2 ώρες (όπως λέει και στην οθόνη) για να φτάσω στην επόμενη στάση, το 68% ήταν αρκετό για να φτάσω με 7% εκεί, όπου θα φόρτιζα για 30'. (Εκεί έφτασα με ~20% και έκανα μικρότερη στάση..)
Εκεί είχε μπριζόλες και χαμπεργκερ, το μεξικαν Γκρίλ. 😎😁😂

Στην επόμενη στάση φόρτισης, στο Burgos, θα έφτανα με 15% και θα φορτιζα για 15'.

Τέλος, στο ξενοδοχείο, θα έφτανα με 14%, και είναι γκρι σταθμός φόρτισης, δηλαδή destination charger! 👊


Οπότε, καταλάβατε, βάζω εγώ τον προορισμό μου, και το αυτοκίνητο τον εμπλουτίζει με τις αναγκαίες στάσεις φόρτισης. Έτσι τα βλέπω όλα μαζί στην οθόνη.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.075


Μηνύματα
1.671
Reaction score
141
Οπότε, καταλάβατε, βάζω εγώ τον προορισμό μου, και το αυτοκίνητο τον εμπλουτίζει με τις αναγκαίες στάσεις φόρτισης.

Oι οποιες αναγκαιες στασεις, ποσο εξω απο την ευθεια διαδρομη (αφετηρια-προορισμος) σε βγαζουν στο περιπου ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Oι οποιες αναγκαιες στασεις, ποσο εξω απο την ευθεια διαδρομη (αφετηρια-προορισμος) σε βγαζουν στο περιπου ?
Λίγο. Από εντελώς καθόλου (πάνω στον δρόμο, βενζινάδικο) έως μάξιμουμ 8 χλμ παράκαμψη.
Ασήμαντο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Εντάξει, άλλο εσύ που είσαι βιδωμενος κάτω από μια ομπρέλα στη θάλασσα. 😁😂🤪

Σε ταχυφορτιστες θα κάνεις στάση για ταξίδι >500χλμ, οπότε τα 1-2 έως 8 χλμ παράκαμψη, είναι άνευ σημασίας.

Το δικό σου το αυτοκίνητο είναι κάπως έτσι στις διακοπές:

1000007357.jpg


1000007360.jpg


Αναπαύεται, εν ειρήνη. 😁😂🤪
 
Last edited:

Μηνύματα
1.671
Reaction score
141
Λίγο. Από εντελώς καθόλου (πάνω στον δρόμο, βενζινάδικο) έως μάξιμουμ 8 χλμ παράκαμψη.
Ασήμαντο.
Αυτο για Τεσλα φορτιστες/αυτοκινητο.... αν ησουν πχ με αλλο ηλεκτρικο, γινοταν το ιδιο ανετα το συγκεκριμενο ταξιδι ? Η δεν γινοταν καθολου ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Αυτο για Τεσλα φορτιστες/αυτοκινητο.... αν ησουν πχ με αλλο ηλεκτρικο, γινοταν το ιδιο ανετα το συγκεκριμενο ταξιδι ? Η δεν γινοταν καθολου ?
Με άλλης μάρκας EV, ούτε για αστείο δε θα ξεκινούσα κάτι τέτοιο.

Με το iD.3 πέρσι το καλοκαίρι, ήθελα πολύ να πάω έστω Ιταλία. Πέραν της πολύ μικρότερης αυτονομίας, αλλά και της πολύ πιο αργής φόρτισης, με απογοήτευσε εντελώς η πολυπλοκότητα των επιλογών των παρόχων φόρτισης στο εξωτερικό, αλλά και ο μικρός αριθμός φορτιστών σε κάθε μέρος, και η χαμηλή ισχύς φόρτισης πολλών από αυτούς. Έχουν και μπόλικα αρνητικά σχόλια στο plugshare, οι βλάβες δεν είναι καθόλου σπάνιες...

Για να το επιτύχω το μικρό ταξίδι μέχρι Ιταλία, αφού μίλησα και με 2 φίλους ηλεκτροκίνητους που πήγαν εκεί, θα έπρεπε να γεμίσω με ένα σωρό apps, να κάνω εγγραφές και να παίρνω κάρτες και και και, όχι φίλε μου, όχι. Δεν αντέχω τέτοια ταλαιπωρία. Δοκίμασα σε ένα να κάνω εγγραφή, και μετά από 1 ώρα ταλαιπωρίας ήμουν έτοιμος να σπάσω το κινητό από τα νεύρα. Δεν το'χω.

Άλλος μπορεί να τα καταφέρει μια χαρά.
Εγώ δεν.

Δεν την αντέχω τόση ταλαιπωρία.

Μόνον με Τέσλα θα έβγαινα για τέτοιο ταξίδι, το πήρα απόφαση, και περίμενα να μου έρθει.

Ειλικρινά όμως, μηδέν ταλαιπωρία.
Έτσι, ναι. Και Κίνα πάω οδικώς.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Και χωρίς κινητό ξεκινάω ταξίδι για Κίνα.

Χωρίς apps χωρίς τίποτα λέμε. Καρφώνεις το βύσμα, φορτίζει στα 250 kW:

1000007302.jpg


Μια χαρά πάω Κίνα.


ΥΓ.
11-12 μέρες οδήγησης θέλει για να φτάσεις κοντά στα σύνορα Ινδίας και Κίνας.

1000007422.png


Αλλά περνάς από κάτι χώρες, που δε θες να περάσεις. 😁😂🤪

Οπότε, δε πας. 😁😂🤪
 
Last edited:

Μηνύματα
16.847
Reaction score
23.928
κάποια στιγμή σε μια κρίση μλκς στο μαγαζί σχεδιάσαμε οδικό ταξίδι για Σανγκάη. Όχι απο κει που δείχνεις δεν έχει νόημα από βόρεια.
το αυτοκίνητο που αποφασίσαμε οτι θα ολοκλήρωνε το ταξίδι ήταν ένα land cruiser 4.2 πετρέλαιο, με έξτρα τεπόζιτο, εσωτερικά και 2 τροχούς καβάτζα στην σχάρα.
σε κάποια από αυτά τα μέρη καταλάβαμε οτι επιπλέον θέλαμε και 2-3 ακ47 μαζί με ένα κασόνι γεμιστήρες.
συνεχίσαμε την δουλειά, νομίζω 12000 χλμ έβγαινε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Έχει τόσες πόλεις η Ευρώπη, απίστευτης ομορφιάς και ιστορίας, που δεν χρειάζεται να ψάχνεις προορισμούς εκτός Ευρώπης για όλη σου τη ζωή..

Στην προκειμένη περίπτωση, το θέμα είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να μην αποτελεί εμπόδιο στο ταξίδι σου, ώστε να γίνεται απροβλημάτιστα κάθε διαδρομή σου.

Μέχρι να ενοποιηθούν οι πάροχοι φόρτισης στην Ευρώπη, σε μια πανευρωπαϊκή εφαρμογή στο κινητό σου (κι ας μην είναι plug and charge), γνώμη μου είναι πως τα EV σε ένα τέτοιο ταξίδι θα αποτελέσουν πρόβλημα, με μόνη εξαίρεση αυτά της Τέσλα.


ΥΓ.
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
Για δοκιμή, και χωρίς να το χρειάζομαι, προσπάθησα να κάνω λογαριασμό σε έναν πάροχο στην Ισπανία, διότι είχε φορτιστές 11kW AC σε κάποιο ξενοδοχείο, και λέω δε με χαλάει να ξεκινήσω με 100% μπαταρία, ας το κάνω.

Σκαναρα το QR code πάνω στον φορτιστή, μου βγήκε ένα site στα ισπανικά χωρίς επιλογή αγγλικής γλώσσας. Είχε λινκ για app στο Google store, πήγα το κατέβασα.

Ωραία, αυτό στα αγγλικά.

Ξεκίνησα να βλέπω τις επιλογές, οι τιμές χρέωσης ανά kWh φαίνονταν καλές, πάω να κάνω λογαριασμό για να φορτίσω, γιατί χωρίς λογαριασμό δε γινόταν.

Ήθελε ΑΦΜ Ισπανίας. Έβαλα το δικό μου, προχώρησε.

Ήθελε τηλέφωνο, για επιβεβαίωση στοιχείων. Το πρόθεμα που μπορούσα να επιλέξω, ήταν είτε Πορτογαλίας είτε Ισπανίας. Καμία άλλη επιλογή.

Μετά ήθελε λογαριασμό τράπεζας, μεταφορά χρημάτων για επιβεβαίωση, κλπ κλπ άρχισα να βρίζω, πάω στη ρεσεψιόν.

Μου λέει δοκίμασε άλλη εφαρμογή, όχι αυτή τη δική τους, μια άλλη που έχει μαζέψει πολλούς παρόχους σε Ισπανία και Πορτογαλία, και δέχεται λογαριασμό από οποιαδήποτε χώρα.

Πάμε πάλι από την αρχή, λινκ, κατέβασμα, στοιχεία, λογαριασμός, στέλνουν email για να πατήσω λινκ για επιβεβαίωση, κλπ κλπ κλπ, πέρασε μία ώρα αλλά τα κατάφερα. Όλα καλά, μου λέει βάλε το βύσμα να φορτίσεις.

Βάζω το βύσμα, μου βγάζει μήνυμα δεν έχει λεφτά. Μα έβαλα στοιχεία κάρτας. Όχι μεγάλε, πρέπει να κάνεις μεταφορά μίνιμουμ 20€. Μα δε θέλω να βάλω 20€ ρεύμα. Όχι, δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Βάζω 20€ και περιμένω. Τίποτα. Πάω να δοκιμάσω, μηδέν. Άρχισα να βρίζω, να πα να γμηθειτε μόνο Τέσλα ρε μόνο Τέσλα είστε τρελοί, την ψώνισα, πάω στο δωμάτιο.

Η γυναίκα μου, λέει να συνεχίσει την προσπάθεια, της λέω οκ, εγώ παραιτούμαι, κάνε ότι θες.

Ξεκινάει, τρώει καμιά ώρα, δεν έχει λεφτά λέει, το ξέρω λέω, θέλει 20€ και έβαλα αλλά δεν τα βλέπει. Οκ να βάλω; Με ρωτάει. Βάλε λέω. Βάζει 20€ και μετά από λίγο, οκ έχετε 40€. Για μια φόρτιση που θα μου έπαιρναν 5-6€.

Τέλος πάντων, σκέψου να γινόταν αυτό στο δρόμο κάπου, σε κάποιο βενζινάδικο. Δεν υπάρχει σωτηρία, μόνον Τέσλα.

Εν τω μεταξύ, όντως δούλεψε με τα 40€ η παπαριά, και αφού φορτισαμε το λίγο που ήθελε (από 60% πήγε 95%) στέλνω mail πως δε θα ξαναχρειαστουμε τις υπηρεσίες τους, θέλουμε να μας επιστρέψουν το υπόλοιπο ποσό.

Καμία απάντηση.

Ξανά email την επόμενη. Καμία απάντηση.

Στο τηλέφωνο δεν απαντά κανένας.

Στο 3ο email απάντησαν, πως πρέπει να κλειδώσουν το λογαριασμό στο app για να μη ξαναχρησιμοποιηθεί, και μετά να περιμένουμε 1 μήνα για να μη τυχόν υπάρχει καμία χρέωση που δε πέρασε στο σύστημα, και μετά να κρατήσουν 1€ για την ταλαιπωρία τους, και να μας επιστρέψουν τα 30 από τα 40€ που βάλαμε.

Μείον κρατήσεις τράπεζας.

Και η χρέωση ήταν κοντά στα 85¢ η kWh, ενώ σε Τέσλα φορτίζω με μέση χρέωση περί τα 35¢ η kWh..

Δηλαδή ρε παιδιά τώρα αλήθεια, αυτό είναι τρελή ταλαιπωρία, δε το αντέχει ο οργανισμός μου, δεν γίνεται.

Άμα έχετε υπομονή βουδιστή μοναχού σαολίν, παρακαλώ, δοκιμάστε.
Καλή τύχη.
 
Last edited:



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.181
Reaction score
85.780
λογαριασμό σε έναν πάροχο
Αναρωτιέμαι πως ξεκίνησε αυτή η μπαρούφα με τους λογαριασμούς σε παρόχους. Πανευρωπαϊκή μπούρδα, δεν ξέρω τι γίνεται στις ΗΠΑ.
Από που κι ως που δεν οργάνωσαν τις πληρωμές να γίνονται άμεσα από πιστωτική κάρτα; Πως τους ήρθε η ιδέα για όλη αυτή την μλκια;
Θα μπορούσε κάθε μηχάνημα να έχει μια λειτουργία τύπου POS, να σκανάρει στην αρχή την κάρτα σου ή το κινητό σου και να τελειώνει η υπόθεση. Και αν περισσέψει ποσό να στο γυρίζει άμεσα πίσω.
Τι να υποθέσουμε; Ηλιθιότητα ή αλητεία;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Αυτά ακριβώς που σας λέω και γω!

Ιδιοκτήτης Ford Mustang Mach-E, ψιλοαπογοητευμένος από ηλεκτροκίνητα μεγάλα ταξίδια, δοκιμάζει ταξίδι με νοικιασμένο Τέσλα, και παθαίνει πολιτισμικό σοκ..😂🤪😁


This year, Blank, the CEO and president of Seattle-based public relations firm Fearey, set out on the drive again, but he left his 2021 Ford Mustang Mach-E at home and opted instead for a rented Tesla Model 3. The goal was to gauge just how big a lead Tesla has built on the competition with its vehicles and its robust network of Superchargers.

“I’m not a huge fan of Elon Musk and all the antics that are surrounding him, but he certainly has produced a really good car,” Blank said. “The Tesla system is light years ahead. And by driving on the West Coast, you could simply see it.”

Blank was frustrated last summer in the Ford and the need to use universal charging stations. He came away feeling like the U.S. is “just not ready” for longer distance travel adventures in electric vehicles because of the lagging infrastructure.

From finding charging stations, to dealing with malfunctions at those stations, to downloading multiple apps, to calling customer support lines, waiting in charging lines, and waiting for his car to charge, Blank called parts of his 2022 trip a nightmare.

In the Tesla, he was wowed from the start.

“Tesla’s like an Apple. You plug it in and it tells you exactly what to do. It’s super smart,” he said.

On the road, the biggest illustration of that was in finding Superchargers via Tesla’s Trip Planner software.

“We literally plugged in our address, where we were going, and in 10 seconds it told me all the charging stations along the route and how many chargers were in use,” Blank said.

He never waited for a station at a Supercharger location, which often featured anywhere from 15 to 30 chargers.

😎
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.075
Α ρε πριμαντόνες πως φαίνεται η ηλικία σας. :p

Long Way Round το λένε και είναι διαθέσιμο στο Apple TV+. Εννοείται πως έχω την κασετίνα με τα DVDs από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του. Όποιος μηχανόβιος σέβεται τον εαυτό του πρέπει να το δει τουλάχιστον μια φορά, όλο.

H διαδρομή.
unnamed-file-5.jpg


 


Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.140
Μηνύματα
2.963.141
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top