Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Τώρα όσον αφορά την σύγκριση του Τέσλα μοντελ Υ LR με όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου, είναι μια κατηγορία μόνο του, πάνω από όλα όσα προσωπικά είχα.

Φυσικά, άλλοι έχουν προσωπική εμπειρία από πολύ ακριβότερα, πολυτελή και σπορ αυτοκίνητα, αλλά όχι εγώ, δεν έχω ξαναδώσει τόσα λεφτά για 4 ρόδες, και δε θα τα έδινα εάν δεν υπήρχαν τα φορολογικά κίνητρα, για να τα λέμε κι αυτά. 😎

Η δική μου "φτωχή" εμπειρία κτήσης αυτοκινήτων, στα χρόνια που πέρασαν, είχε ως "τοπ" εμπειρία προ 2-ετιας το Audi A3, το ντίζελ, με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό, αυτοκίνητο αξίας περί τα 43 χιλιάρικα. Ωραία ανάρτηση, ήσυχο στο δρόμο (χαρακτηριστικά έλεγαν στους 4 τροχούς "το πιο ήσυχο στην κατηγορία του), καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, ωραιότατο και οικονομικό αυτοκίνητο (χαμηλή κατανάλωση, μου έβγαζε 5,3 μέση).

Στην 4-ετια χρήσης του Α3 (λιζινγκ), τα παράπονα που είχα ήταν 2:

1. Τριγμούς. Είχε τόσο στο ταμπλό, όσο και στις πόρτες. Λίγους, που εμφανίστηκαν μετά τη 2-ετια, αλλά είχε, κι ήταν ενοχλητικοί.

2. Πολύ σκληρό και άβολο κάθισμα. Πέτρα ρε, μια βλακεία. Πήρα μαξιλάρια, καλύμματα, έκανα ότι μπορούσα για να το κάνω λίγο πιο άνετο, μάλλον ανεπιτυχώς. Γερμανικό κάθισμα, άβολο.

Τότε πήρα το iD.3 με την 58-αρα. Τρομερή αναβάθμιση, με μόνη εξαίρεση την αίσθηση του φρένου, που είναι κάπως σπογγώδης στο iD.3, χωρίς να σημαίνει ότι δε φρενάρει καλά.
Το iD.3 βεβαίως ήταν πιο ακριβό αυτοκίνητο, αλλά με την επιδότηση, κόστισε φτηνότερα από το Α3, καθώς βγήκε στα 39,5 χιλιάρικα.

Προσθέστε τα φορολογικά κίνητρα (150% υπεραπόσβεση) και την απίστευτη οικονομία στην κατανάλωση (από 250€ ντιζελ το μήνα συν το κόστος του λιζινγκ, έπεσα στα 50€ το μήνα, και με μεγάλη περίοδο χάριτος της ΔΕΗ blue, που φορτιζα δωρεάν).

Πρακτικά, μετά το φορολογικό κέρδος που είχα, το iD.3 στη 2-ετια μου βγήκε τζάμπα.
Τες πα.

Σαν αυτοκίνητο, ήταν το πιο ήσυχο που είχα εβερ, με δύναμη στο γκάζι, ωραίες επιταχύνσεις, αθόρυβες, με αίσθηση πολυτέλειας.

Πιο όμορφο εσωτερικό, πιο ευχάριστο, πιο καλό κάθισμα από το Α3, αλλά και πάλι σκληρό για τα γούστα μου, κυρίως τα πλαϊνά "μπάκετ" του καθίσματος, που πίεζαν γοφούς και μπούτια. Πήγα σε ταπετσερη, τα κούρεψε, έγινε ωραία πολυθρόνα. Τέλος.

Εκπληκτικό στρίψιμο το iD.3 μέσα στα στενά της πόλης, πολύ πιο εύχρηστο από το Α3, παρότι σαν μήκος ήταν ίδια αυτοκίνητα. Πολύ μεγαλύτεροι χώροι, τόσο για τους πίσω επιβάτες, όσο και του πορτπαγκαζ. Σαν χώρους, όντως το iD.3 είναι επιπέδου Passat, ενώ το Α3 είναι το τυπικό Golf.

Ευχάριστη μεγάλη πανοραμική οροφή, με ηλεκτρικό σκίαστρο, εύχρηστο.

Ωραιότατο head up display, και πλούσιο infotainment, πολλές κατηγορίες πάνω από το Α3, με android auto και πολλά καλούδια, να είναι κρύο ή ζεστό πριν μπω, να παίζει τινταλ, κλπ.

Το iD.3 λοιπόν, παρότι φτηνότερο από το A3 της Audi, είναι σημαντικά καλύτερο αυτοκίνητο, μεγάλη η διαφορά, χιούτζ. 👊

Πραγματικά, άλλης κλάσης αυτοκίνητο. 😎

Παράπονα από το iD.3:

1. Tα πλαϊνά μπάκετ του καθίσματος, εκεί που κάθεσαι ρε παιδί μου, είναι άβολα και σκληρά, ενοχλητικά. Τουλάχιστον για μένα.
2. Τριγμοί από την οροφή. Έχω κάνει 3 επισκέψεις έως τώρα στην αντιπροσωπεία για τους τριγμούς της οροφής, και η θεραπεία που εφαρμόζουν είναι πρόσκαιρη, ξανάρχεται το πρόβλημα. Τελευταία φορά έβαλα μόνος μου σπρέι WD-40 και νομίζω πως είναι πολύ καλύτερα.
2. Ελάχιστοι τριγμοί από την οθόνη, το τάμπλετ. Σπάνιοι, αλλά υπάρχουν.
3. Αρκετά από τα υλικά μέσα είναι σκληρά πλαστικά, που δεν αρμόζουν στο σύνολο. Βέβαια, στο τρέχον ανανεωμένο μοντέλο, έχουν βελτιώσει αυτή την εικόνα, και δείχνει πιο "πολυτελές" μέσα, τουλάχιστον στην ακριβή έκδοση.
4. Αυτονομία στον αυτοκινητόδρομο σαφώς προβληματική με κίνηση στα 130 ή και παραπάνω, τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα υποδομών φόρτισης.
5. Προβληματικό software. Πολλά προβλήματα, αλλεπάλληλα. Επισκέψεις 3 ως τώρα στην αντιπροσωπεία για αναβάθμιση λογισμικού. Σημαντικό λαγκ στη χρήση της οθόνης, σέρνεται. Στο τελευταίο σοφτγουερ, έχει μια μικρή βελτίωση όμως.
6. Θόρυβος κύλισης. Ακούγονται οι Ρόδες, κι ακούγονται αρκετά, ιδίως σε κάποιο οδόστρωμα. Σε υψηλές ταχύτητες κύλισης, δηλαδή 120-130, αυτός είναι ο πιο ενοχλητικός ήχος. Το είχα επισημάνει από το τεστ ντραιβ που έκανα, άκουγα μια χαρά τα ελαστικά, και το είχα γράψει και δω.

Τέλος, το Τέσλα μοντελ Υ LR.

Είναι λίγο πιο ακριβό από το iD.3, αλλά αν πάμε σε πλούσια έκδοση του νέου iD.3, με δερμάτινα καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή, keyless entry, ηχομονωμενο παρμπρίζ, matrix led φώτα, και αντλία θερμότητας, τότε το iD.3 θα κοστίσει πιο ακριβά από το μοντελ Υ LR, ιδίως με την μεγάλη μπαταρία, η οποία πάλι θα είναι πιο μικρή από αυτή του Τέσλα..

Άρα, κατά βάση, το Τέσλα είναι πιο φτηνό. 😁

Χωρίς πολλά πολλά, το Τέσλα είναι 3 κατηγορίες πάνω από το iD.3, μπορεί και 4😁 (ίσως και 5 🤪🤣😁), η διαφορά είναι πελώρια, πρόκειται για σημαντικά καλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά σε όλα.

Σε επιτάχυνση; Καμία σχέση. Τρόμος. Επιπέδου Σούπερκαρ..
Αυτονομία; Εδώ γελάμε... Εντελώς καμία σχέση, ιδίως σε υψηλές ταχύτητες κίνησης. Μέσα στην πόλη, είναι σχεδόν ίδιες οι καταναλώσεις, μέσα στην πόλη και το iD.3 είναι εξαιρετικό.
Φρένα; Καμία σχέση.
Στρίψιμο; Καμία σχέση.
Ήσυχο. Πολύ ήσυχο. Πιο ήσυχο. Ησυχία λέμε...
Χώρους. Εντελώς καμία σχέση. Χιούτζ.
Σταθερότητα σ υψηλές ταχύτητες; Καμία σχέση. Μεγάλο αυτοκίνητο, μεγάλο μεταξόνιο, μετατρόχιο. Καμία σχέση λέμε.
Ανάρτηση; Σαφώς καλύτερη. Δεν καταλαβαίνει από λακούβες, μηδέν.
Ποιότητα κατασκευής; Σαφώς ανώτερη, πολύ καλύτερα υλικά μέσα, σημαντική η διαφορά. Υποδεέστερο στην συναρμολόγηση (έχω πάνελ γκαπς που λένε) αλλά αυτά διορθώνονται.
Software; Εδώ γελάμε. Δεν υπάρχει. Τοπ. Ασύγκριτα καλύτερο.
Auto pilot, άλλης κλάσης, ασύγκριτο. Μια χαρά βγάζει νύχτα σε αλλεπάλληλες κλειστές στροφές με υψηλές ταχύτητες και τούνελ σε αυτοκινητόδρομο στην Ιταλία, σε στενή λωρίδα κυκλοφορίας, που εγώ είχα θέμα να μείνω εντός λωρίδας, το αυτοκίνητο μόνο του, δεν είχε κανένα θέμα.
Κάθισμα; Ασύγκριτα καλύτερο, ηλεκτρικό με πολλαπλές ρυθμίσεις, πολύ πιο βολικό, με όσες μνήμες θες, κλάσεις ανώτερο κάθισμα.

Κλπ κλπ κλπ.

Απλώς λόγω μεγέθους, είναι σαφώς δυσκολότερα τα πράγματα εντός πόλης, και σε κάποια στενά, δεν μπαίνω καν στον κόπο να προσπαθήσω να μπω, δε μπαίνει. Τέλος. 😁🤪🤣

Είναι αυτοκινητάρα, το καλύτερο που έχει περάσει από τα "ταπεινά" χέρια μου.

Τι μου λείπει από το iD.3;

1. Το ηλεκτρικό σκίαστρο οροφής (μπαίνει, από aftermarket επιλογές).
2. Τα matrix led που στρίβουν μαζί με το τιμόνι (Μάτριξ λεντ έχει και το Τέσλα, αλλά δε στρίβουν)
3. Το head up display και η μικρή οθόνη πίσω από το τιμόνι (μπαίνουν, από aftermarket επιλογές).

Συμπερασματικά, για εντός πόλης, ιδίως για στενά, το iD.3 είναι ο βασιλιάς. Εύχρηστο αυτοκίνητο, ευχάριστο, ήσυχο, άνετο, ασφαλές.

Για χρήση σε ταξίδια όμως, Τέσλα δαγκωτά. Πολύ ανώτερο αυτοκίνητο, σαν αυτοκίνητο ξεκάθαρα.

Αυτά...
 
Last edited:



Μηνύματα
839
Reaction score
1.283
Καλησπέρα,

Ηλεκτρικό μόνο για μέσα στην πόλη.

Με Tesla πλήρως φορτισμένο πήγε Αθήνα Λουτράκι, γύρισε και είχε 20% υπόλοιπο μπαταρίας (και στον δρόμο το ανώτερο 120 klm/h).

Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα (μπορεί να είμαι και χαζός) με ποιο τρόπο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι οικολογικά.

Οκ δεν έχουν καυσαέρια αλλά για να φορτιστούν καταναλώνουν ενέργεια η οποία (πολύ) σπανίως παράγεται με οικολογικό τρόπο.

Επίσης κάθε 10 χρόνια (maximum) που θα πρέπει να αλλάζουν τις τεράστιες μπαταρίες τους με το ανάλογο κόστος...

Τέλος για να ευχαριστηθείς τις extreme επιδόσεις των ηλεκτρικών πρέπει ανά μία ώρα χρήσης (το πολύ) να το φορτίζεις....



Ατόφια γνώση και εμπεριστατωμένη άποψη, κάθε μια ωρα φόρτιση και Αθήνα-Λουτράκι-Αθήνα με 80% κατανάλωση μπαταρίας,και ανώτερη ταχύτητα 120 χιλ. δεν παίρνω δεν συμφέρει. :lolsign: :headbang: Υ.σ. έχει πολλά τέτοια μαργαριτάρια, άφθονο γέλιο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.143
Reaction score
31.077
Αυτοί που ξέρουν από ηλεκτροκίνηση είναι μόνο όσοι έχουν και όσοι διαβάζουν. Αν κρίνεις από τα γκρουπς αυτοί είναι μετρημένοι στα δάκτυλα, στην κυριολεξία. Οι υπόλοιποι που είναι ......μμύρια δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα. Το βλέπεις κάθε μέρα.
 


Μηνύματα
16.849
Reaction score
23.934
Εγυρισα μόλις από Χίο, είχα νοικιάσει ένα υβριδικό chr γιατί δεν είχε η hertz ηλεκτρικό σκέτο , δγμτ τι α καης α μαλωης;
Έκανα 650 χλμ στο τογιοτακι σε 6 μέρες, τις 2 το πήγα χαλαρά και έκανα 5 στα 100 τις άλλες αδιαφόρησα και έφτασα 5.4 σύνολο . Σε άμεση σύγκριση με το σουζουκακι είναι εύκολα αβίαστα ξεκούραστα 20 με 30% οικονομικότερο σε κατανάλωση. Από τον οποιοδήποτε όμως , ειδικά όσο πιο άσχετος είσαι τόσο πιο οικονομικό γίνεται.
Πετάμε αβερτα καύσιμο στα θερμικά σε συνθήκες που ακόμα και ένα μη plugin υβριδικό παίζει με μπαταρία είτε καταναλώνοντας (πχ σταματημένος με κλιματιστικό σε λειτουργία) είτε φορτίζοντας την σε κατηφόρες , άφημα πεντάλ , πριν την στροφή ακόμα και σε ανηφόρες κλπ .
Σε κατηφόρα που το υβριδικό φορτίζει σχεδόν αυξάνοντας ταχύτητα , το θερμικό απλά καταστρέφει δυναμική και κινητική ενέργεια για να συντηρήσει το κενό στα φρένα και το κλιματιστικό με τις τριβές του κινητήρα να είναι πολλαπλάσιες από τις πραγματικές ηλεκτρικές ανάγκες της στιγμής.
Παντού ανάκτηση ενέργειας είτε σε μορφή άμεσης κατανάλωσης είτε συσσώρευση στην μπαταρία.
Μέχρι εδώ έχω αφήσει το σενάριο της κίνησης σε αστικό ιστό με κίνηση, μόνο επαρχιακό δίκτυο λέμε με ταχύτητες από 40εχρι 120χαω , παντού σε όλες τις συνθήκες είναι οικονομικότερο ενός αντίστοιχου συμβατικού.
Στην πόλη πάλι, χάος ουδεμία σύγκριση , εκεί μιλάμε για τεράστια διαφορά εύκολα η μισή κατανάλωση για πλάκα μπορεί και λιγότερο, ειδικά καλοκαίρι που θέλεις ac , το υβριδικό κλέβει εκκλησίες, κάνεις διαστήματα μεγάλα μόνο μπαταρία, μέχρι που κάποια στιγμή παίρνει μπροστά για να φορτίσει ενώ μετα από λίγο ξανασβηνει. Το θερμικό δεν θα σβήσει ποτέ γιατί τότε να ζεσταθείς.
Παρκάρισμα σχεδόν πάντα με ηλεκτροκινητήρα, στελθ μοουντ, μηδέν θόρυβος, βάζεις μπροστά (έστω) ανάβει το αρκουδισιο η μηχανή σβηστή , ψυγείο (κλασσικός Ιάπωνας , στα κλιματιστικά δεν παίζονται από κανένα κατηγορηματικά) , δροσίζεται φεύγεις, σταματάς για βενζίνη , σβήνει, γεμίζεις (35 λίτρα δεν παίρνει αλλά , φτάνουν για 600χλμ) το ac δεν σταματάει πληρώνεις φεύγεις ακόμα με μπαταρία. Σταματάς στο περίπτερο αφήνεις παιδιά μέσα με ac, σβηστό , επιστρέφεις φεύγεις.
Συγκριτικά είναι πιο αργό από το βιταρα , έχει χειρότερη ορατότητα πλάι και πίσω , δεν πάει κατσαβραχα σαν αυτό , αλλά το ντραιβ τρειν είναι γεια σας.
Υβριδικό, που να μπει στη σύγκριση κανονικό 400βολτο ηλεκτρικό.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.967
Reaction score
28.159
Εγυρισα μόλις από Χίο, είχα νοικιάσει ένα υβριδικό chr γιατί δεν είχε η hertz ηλεκτρικό σκέτο , δγμτ τι α καης α μαλωης;
Έκανα 650 χλμ στο τογιοτακι σε 6 μέρες, τις 2 το πήγα χαλαρά και έκανα 5 στα 100 τις άλλες αδιαφόρησα και έφτασα 5.4 σύνολο . Σε άμεση σύγκριση με το σουζουκακι είναι εύκολα αβίαστα ξεκούραστα 20 με 30% οικονομικότερο σε κατανάλωση. Από τον οποιοδήποτε όμως , ειδικά όσο πιο άσχετος είσαι τόσο πιο οικονομικό γίνεται.
Πετάμε αβερτα καύσιμο στα θερμικά σε συνθήκες που ακόμα και ένα μη plugin υβριδικό παίζει με μπαταρία είτε καταναλώνοντας (πχ σταματημένος με κλιματιστικό σε λειτουργία) είτε φορτίζοντας την σε κατηφόρες , άφημα πεντάλ , πριν την στροφή ακόμα και σε ανηφόρες κλπ .
Σε κατηφόρα που το υβριδικό φορτίζει σχεδόν αυξάνοντας ταχύτητα , το θερμικό απλά καταστρέφει δυναμική και κινητική ενέργεια για να συντηρήσει το κενό στα φρένα και το κλιματιστικό με τις τριβές του κινητήρα να είναι πολλαπλάσιες από τις πραγματικές ηλεκτρικές ανάγκες της στιγμής.
Παντού ανάκτηση ενέργειας είτε σε μορφή άμεσης κατανάλωσης είτε συσσώρευση στην μπαταρία.
Μέχρι εδώ έχω αφήσει το σενάριο της κίνησης σε αστικό ιστό με κίνηση, μόνο επαρχιακό δίκτυο λέμε με ταχύτητες από 40εχρι 120χαω , παντού σε όλες τις συνθήκες είναι οικονομικότερο ενός αντίστοιχου συμβατικού.
Στην πόλη πάλι, χάος ουδεμία σύγκριση , εκεί μιλάμε για τεράστια διαφορά εύκολα η μισή κατανάλωση για πλάκα μπορεί και λιγότερο, ειδικά καλοκαίρι που θέλεις ac , το υβριδικό κλέβει εκκλησίες, κάνεις διαστήματα μεγάλα μόνο μπαταρία, μέχρι που κάποια στιγμή παίρνει μπροστά για να φορτίσει ενώ μετα από λίγο ξανασβηνει. Το θερμικό δεν θα σβήσει ποτέ γιατί τότε να ζεσταθείς.
Παρκάρισμα σχεδόν πάντα με ηλεκτροκινητήρα, στελθ μοουντ, μηδέν θόρυβος, βάζεις μπροστά (έστω) ανάβει το αρκουδισιο η μηχανή σβηστή , ψυγείο (κλασσικός Ιάπωνας , στα κλιματιστικά δεν παίζονται από κανένα κατηγορηματικά) , δροσίζεται φεύγεις, σταματάς για βενζίνη , σβήνει, γεμίζεις (35 λίτρα δεν παίρνει αλλά , φτάνουν για 600χλμ) το ac δεν σταματάει πληρώνεις φεύγεις ακόμα με μπαταρία. Σταματάς στο περίπτερο αφήνεις παιδιά μέσα με ac, σβηστό , επιστρέφεις φεύγεις.
Συγκριτικά είναι πιο αργό από το βιταρα , έχει χειρότερη ορατότητα πλάι και πίσω , δεν πάει κατσαβραχα σαν αυτό , αλλά το ντραιβ τρειν είναι γεια σας.
Υβριδικό, που να μπει στη σύγκριση κανονικό 400βολτο ηλεκτρικό.
Χαλάρωσε . θα πάθεις εγκεφαλικό .
 







costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Ακόμα και σε track mode, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του αυτοκινήτου λειτουργούν με απίστευτο τρόπο, έως και με ανάποδη κίνηση της ρόδας, για να παραμείνει το όχημα όσο γίνεται εντός δρόμου!

Φαίνεται από το βίντεο ο πίσω δεξιός τροχός να γυρίζει ανάποδα, με όπισθεν, σε κάποια σημεία:



Να κάτι που είναι εντελώς αδύνατο να γίνει με ice, να δουλεύει στην όπισθεν ένας τροχός!

Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, υπάρχει ένας κινητήρας για κάθε πίσω τροχό, και ένας για τους μπροστινούς.

Αυτό που μας δείχνει η ιστορία, είναι ότι τα αυτοκίνητα με 2 κινητήρες, μπορούν να έχουν ανάποδη κίνηση μεταξύ τους, άμεσα και στιγμιαία, εάν αυτό επιβάλλει το λογισμικό ευστάθειας.
 



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.628
Reaction score
8.220
Πραγματικός Tesla fan σημαίνει να βλέπεις ένα βίντεο με τίτλο "Tesla Model S Plaid violent high-speed spin-off" και το συμπέρασμα που να βγάζεις να είναι πόσο φανταστικό είναι το Tesla 😆

(just joking)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.145
Μηνύματα
2.963.202
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top