Featured Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.517
Reaction score
27.278
τηρουμένων των αναλογιών, καλύτερα στα μεσαία και υψηλά απο τα Floostanders ;
Οχι .
Ενα σωστά σχεδιασμένο και υλοποιημένο ηχείο , ασχέτως μεγέθους οφείλει και μπορεί να παίξει πολύ καλά.
Από ίδια πείρα , MAGNEPAN 20.7 εξαιρετικά.
Focal grand utopia , το ίδιο , αν και είναι κάπως επιθετικά. Δεν σε δέρνουν , αλλά ξυρίζουν λίγο.
Μεγάλα JBL , EVEREST , ΞΥΡΊΖΟΥΝ ΚΟΝΤΡΑ. Ομως είναι ευχάριστα.
Κανένα μικρό ηχείο δεν μπορεί να παίξει σαν αυτά.
Αυτό που δεν παίζεται με τίποτα είναι το TESSERACT .
Απίθανο ηχείο , τεράστιο , αλλά παίζει τόσο απιστευτογαμημένα καλά , που έλεγε ο ear που έχω μείνει πάκης.
Δεν σκληραίνει με την άνοδο της στάθμης , παραμένει μαλακό και φυσικό . Δεν ξυρίζει . Απλά ανεβάζει στάθμες.
Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν το τέρας το westlake , το οποίο έπαιζε βαριά . Δεν ήταν γρήγορο , είχε ένα κάπως Γοτθικό ήχο θα έλεγα.
 

Μηνύματα
15.497
Reaction score
17.828
Κάνε βρε συ Socco ένα μικρό summary, δεν καταλαβαίνω καλά τι λένε. Εάν δε σε κουράζω δηλαδή.
 


Μηνύματα
15.497
Reaction score
17.828
Αστο , από 8khz και πάνω τα παίρνει ο κατήφορος.
Η μάλλον παίρνουν τον κατήφορο τα ίδια.
Ναι αυτό το κατάλαβα. Για την ευαισθησία δεν κατάλαβα καλά τι σχέση έχει και τι γίνεται με αυτήν.
 



Μηνύματα
15.497
Reaction score
17.828
#5 Patrick Bateman
Κράτα μόνο ότι γράφει αυτός .
Εννοείται. Αυτόν μόνο κράτησα έτσι και αλλιώς.

Και καταλαβαίνω και το πόσο loud στις χαμηλές που λέει. Για τη ευαισθησία δεν καταλαβαίνω και την σχέση με το loudeness και όχι το loud.
 

Μηνύματα
5.338
Reaction score
6.476
Η ευαισθησία ουσιαστικά είναι αυτή που αναπαράγουν τα μιντ και τα συγκεκριμένα χωρίς να το ψάχνω ότι θυμάμαι (βλέπω ταινία τώρα😛)δεν έχει μεταβολές ουσιαστικές ητε είσαι στο ένα της στα ~3+μέτρα...
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.134
Reaction score
134.469
Αυτό που δεν παίζεται με τίποτα είναι το TESSERACT
Προφανώς, αλλά δεν αγοράζεται κιόλας, οπότε δεν έχει ενδιαφέρον ούτε ακαδημαϊκά..

Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν το τέρας το westlake
Μάλλον δεν έπαιζαν με τα σωστά ενισχυτικά. Θυμάσαι τι είχαν;
 




Μηνύματα
15.497
Reaction score
17.828
Δεν σκληραίνει με την άνοδο της στάθμης , παραμένει μαλακό και φυσικό . Δεν ξυρίζει . Απλά ανεβάζει στάθμες.
Δεν αντιλέγω, ούτε έχω τόσο μεγάλη εμπειρία ή και καθόλου πέρα (και πάλι μικρή απο εκθέσεις) απο τις "φτηνές" - πως να το πω κατώτερες σειρές της Focal. Εμένα πάντως με αυτά τα ενισχυτικά ή συνθήκες που τα έχω ακούσει μου ξυρίζουν κάργα. Φαντάσου (και εγώ να φανταστώ) τι θα θεωρώ για τα άλλα, εάν αυτά τα χαρακτηρίζεις ότι ξυρίζουν σχετικά λίγο. Και φυσικά δεδομένου του ότι ισχύει ο συσχετισμός που αναφέρεις σχετικά με αυτό το θέμα του "ξυρίζω". Προσωπικά σε πιστεύω απόλυτα. Τα μεγάλα και πολυ ακριβά ηχεία της και σειρές της, μου αρέσανε.

Τα δικά μου ηχεία ανήκουν στην κατηγορία που περιγράφεις ως : ++ Δεν σκληραίνει με την άνοδο της στάθμης , παραμένει μαλακό και φυσικό . Δεν ξυρίζει . Απλά ανεβάζει στάθμες. ++

Με μια μικρή ένσταση στο "μαλακό" που πάλι σαν χαρακτηρισμός , όπως και κάθε χαρακτηρισμός περιγραφής ήχου εμένα με βρίσκει σύμφωνο σαν υποκειμενική διαδικασία που κάποιος ακολουθεί για να κρίνει, δεν την φοβάμαι, ξέρω να την "αναλογίσω" αλλά και να κάνω αναγωγές με ένα άλλο π.χ. στην προκειμένη ηχειο (ή γενικότερα ήχο) που ακούω αλλά είναι πάντα relative με κάτι άλλο. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε και δεν πρέπει να επηρρεαζόμαστε απο το κυνήγι ενός δήθεν absolute sound ήχου και τι αποτελεί αυτό σαν έκφραση. Και εγώ έχω προσπαθήσει να ερευνήσω το θέμα αυτό ακόμη και να το φιλοσοφήσω όπως το κάνω συχνά για να μπορέσω να το αποκωδικοποιήσω και να το κάνω εκφράσιμο με λόγια ή να το επικοινωνήσω σε κάποιον .... αλλά αυτό δεν επηρρεάζει την κρίση μου στο τι πραγματικά ακούω την στιγμή που θα κρίνω ένα ηχητικό αποτέλεσμα. Ξέρω ότι μια τέτοια διαδικασία περιγραφής έχει όρια και μάλιστα μεγάλα αλλά δεν γνωρίζω άλλο τρόπο να "επικοινωνήσω" σε γραπτό ή προφορικό λόγο το όποιο βίωμα. Ίσως θα έπρεπε να είναι κάπoιος (να στέλνανε) ποιητής που είπε και η Τζούντι Φόστερ στην ταινία Contact.

Τα δικά μου δεν είναι λοιπόν "μαλακά" με την έννοια π.χ. της Sonus Faber αλλά πάλι είναι με τον δικό τους τρόπο "φυσικά". Δεν είναι ούτε σκληρά βέβαια. Γενικώς στην audio ορολογία θα τα χαρακτήριζα πολύ ουδέτερα με μια μικρή δόση λεπτόηχου ήχου απο άποψη όγκου για να μπορούν φαντάζομαι να "χωράνε" πολλά όργανα στην σκηνή που φτιάχνει και να εξυπηρετούν και ανάγκες κλασικής μουσικής.

Το σημαντικό όμως είναι - πέρα απο αυτό και εαν θεωρήσουμε ότι αυτό έχουμε καταλήξει ότι εξυπηρετεί το γούστο μας ή άλλους σκοπούς μας - ότι δεν παίζουν διαφορετικά είτε σε χαμηλές, είτε στα όρια καταστροφής τους σε πολύ υψηλές εντάσεις . Αυτό όσες ώρες και να παίζουνε και με ότι απαιτήσεις έχει οποιοδήποτε πρόγραμμα μουσικής (είδος).

Η αναφορά μου στις διαφορές μεταξύ μικρών και Floorstanders .... ήταν για να καταδείξω κάτι συγκεγκριμένο που αφορά τις συγκρίσεις, .... ήταν τηρουμένων των αναλογιών όπως ανέφερα, .... ήταν εντός των εντάσεων που είναι linear και έχουν κατασκευαστεί και σε αυτό γίνονται οι συγκρίσεις των youtube βιντεακίων κλπ που αποασχολούν τον φίλο τον Ν.Κ. .... και ήταν και κυρίως στην σκηνή και imaging που μπορούν να προσφέρουν.

Σε υψηλές εντάσεις εκτός απο το compression λόγω μικρών μονάδων , μεγαφώνων και φόρτου αυτών που δημιουργείται απο την θέρμανση τους και των υλικών του και ιδίως όταν καλούνται να παίξουν βαρύ πρόγραμμα ή πολλές ώρες, συμβάλλουν και άλλα πράγματα που δεν απασχολούν απο ότι βλέπω (εάν και δεν διαβάζω αλλά λίγο που ρίχνω μια ματιά ότι πέσει στην αντιληψή μου πλέον) . Και απο αυτά που απασχολούν δεν βλέπω να δίνεται η απαραίτητη προσοχή και ανάλυση. Εσένα σε απασχολούν πιο πολύ αλλά δεν γνωρίζω πόσο έχεις εμβαθύνει.

Εγώ προσωπικά για έναν τομέα που δεν γνωρίζω και δεν θέλω να γίνω κατασκευαστής στα γεράματα δεν θεωρώ σωστό να φορτώνετια κάποιος με too much info αλλά να διαλέγει key elements που είναι σημαντικοί. Επίσης να ξέρει να ξεχωρίζει αυτά τα επιμέρους ς και μερικώς έντονα να εξετάζει μόνο key elements αλλά και να κρίνει ποιοί άνθρωποι μπορούν να τα αναλύσουν σωστά. Επίσης όπως έχω πεί να κάνεις τους συσχετισμούς. Δεν θεωρώ ότι χρειάζεται τίποτε άλλο πέρα απο αυτά ένας απλός άνθρωπος για να επιλέξει και να βρεί τον ιδανικό για αυτόν ηχο που είναι και ο μόνος πραγματικά absolute sound και όχι αυτό που φροντίζει κάθε φορά η βιομηχανία του audio να τον πείσει ότι είναι ο ιδανικός (absolute) ήχος.

All that said προχωρώντας στα τεχνικά θέματα, αναλύσεις και συσχετισμούς των παραπάνω :

Υπάρχουν όπως είπα πολλοι λόγοι που μπορεί ένα ηχείο ή ηλεκτρονικό μηχάνημα κυρίως όμως ενισχυτές και ηχεία που μπορεί να οδηγήσουν σε αυτές τις διαφορές που ακούμε. Θα αναφερθώ επιγραμματικά καθώς καθετί είναι απο μια δεκαετία να ερευνηθεί και να ενσωματωθεί σωστά και πλήρως. Κάποια είναι γνωστά απο μελέτες, άλλες μελέτες για συσχετισμούς δεν έχουν γίνει ακόμη, κάποιες είναι μυστικά των εταιριών καθώς μην ξεχνάμε ότι είναι "εμπορικά" προσανατολισμένη αυτή η "επιστήμη" αλλά και το ενδιαφέρον πολυ μικρό. Πολλά επίσης οφείλονται ότι η έρευνα στο audio δείνχει να είναι αποκομμένη ή μη ορθά συσχετισμένη ή ετεροβαρώς συσχετισμένη με τις έρευνες απο άλλους κλάδους που θα μπορούσε να επωφεληθεί και όμως δεν το κάνει. Επίσης έχει αναπτύξει δικές της ορολογίες που δεν αντικατοπτρίζουν (ή μάλλον αντιστοιχουν με) σωστα τις ορολογίες αυτές που χρησιμοποιεί η κανονική Φυσική για να εκφράσει τα ίδια φαινόμενα.

¨Ενα θέμα που κάποιοι (δεν εννοώ κατσκευαστες αυτοί οι περισσότεροι τα ξέρουν ή νοιάζονται - εννοω απο την κοινότητα του audio) έχουν αρχίσει να ασχολούνται και πάλι όχι ικανοποιητικά ή με την βαρύτητα που του αρμόζει ... είναι compression με την αύξηση της θεροκρασίας κατά την εντατική λειτουργία. Δεν είναι μόνο αυτό. Η αύξηση της θερμοκρασίας επηρρεάζει και το Frequency respone κατά πολυ μεγαλύτερο βαθμό απο αυτά που δείχνουν να τους απασχολούν περί ακρίβειας. Αυτό είναι φαινόμενο των μικρών ηχείων αλλά και των μεγάλων πολλες φορές. Δεν ξέρω γιατί με τις γνώσεις που έχετε στο μετρητικό τουλάχιστον μέρος της υπόθεσης audio δεν τα μετράτε και αφού έχουν πιάσει την θερμοκρασία μετά απο ένα απαιτητικό η πολύωρο πρόγραμμα ή να δημιουργήσετε τις συνθήκες αυτές. ¨Εχω μια διαίσθηση ότι πιθανόν να εκπλαγείτε πολυ δυσάρεστα απο τα αποτελέσματα. Δεν γνωρίζω και εάν οι εταιρίες δημοσιοποιούν τέτοιες μετρήσεις.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.517
Reaction score
27.278
Δεν γνωρίζω και εάν οι εταιρίες δημοσιοποιούν τέτοιες μετρήσεις.
Σαφώς και δεν ανακοινώνουν τέτοιες μετρήσεις , οι εταιρείες αλλά και οι εκάστοτε χαιεντάδες.
Φυσικά λοιπόν κάποια μεγάφωνα μετά από κάποιες ώρες αναπαραγωγής σε υψηλές στάθμες μα παρουσιάζουν φαινόμενα κόπωσης , μειωμένης στάθμης , μειωμένου ελέγχου , και διάφορα άλλα.
Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο , εγώ αναζητώ και επιθυμώ ευαίσθητα μεγάφωνα.
Η υψηλή ευαισθησία είναι πρωταρχικός παράγων. Ολοι οι άλλοι έπονται .
 

Μηνύματα
15.497
Reaction score
17.828
Συνέχεια λόγω περιορισμού λέξεων .... πιο ενδιαφέρουσα τεχνικά.
--------------

Άλλο θέμα είναι το imd που ανέφερες αλλά όχι μόνο στα κροσόβερ σημεία που το αυτί έχει μεγάλη ευαισθησία αλλά όπως ανέφερα και εγώ σε όλο τον αριθμό και ένταση (level) των αρμονικών αυτών ξεχωριστά , όπως επίσης και τον συνδυασμό τους, τον αριθμό τους , το είδος τους, την ένταση τους , τον συσχετισμό τους αλλά και την κλίση με την οποία αυτές σβήνουν. Το THD χωρίς τις συχχνότητες και τις φάσεις για να βγάλει κάποιος το imd δεν λέει τίποτε σαν νούμερο και δεν υπάρχει και υποκειμενικός συσχετισμός συμφωνα με όλες τις έρευνες απο παλιά κιόλας γνωστά αυτά (1980-85 ?). ¨Εχω βάλει κα βίντεο κατά καιρούς απο μεγάλους του χώρου που το επισημαίνουν. Ακόμη και αυτό το imd εκφραζόμενο μόνο με ένα νούμερο δεν λέει πολλά. Πρέπει να δεις την διάταξη, structure, είδος για κάθε αρμονική και να να το κανείς weighted και με την ένταση της καθεμιάς ή τουλάχιστον ανά μπάντες (χαμηλά, μεσαία, υψηλά). Αυτά ισχύουν και τα "έμαθα" απο τις λάμπες. Και αυτό το έχω αναφέρει στο νήμα του Bhutia που ασχολείται με τις λάμπες. Ισχύουν και για τα ηχεία. Μάλιστα ο τρόπος που το distortion λειτουργει στις λάμπες αλλά και η σχέση του με την αύξηση της έντασης είναι ο ίδιος με των ηχείων.

Πέρα απο αυτό έχει να κάνει και με την αντίληψη του αυτιού και πως αντιλαμβάνεται το linearity αλλά και το non-linearity των αντιστοίχων παραμορφώσεων σε υψηλές και χαμηλές στάθμες. Δεν το αντιλαμβάνεται ίδια. Εδω δεν υπάρχουν εργασίες για τις linear. ϊσως μυστικές των εταιριών όπως είπα, μη ανακοινώσιμες για ευνόητους λόγους ανταγωνισμού κλπ. Αλλού μπορεί να είναι και αποτέλεσμα εμπειρίας και παρατήρησης των κατασκευαστών.

Τα ηχεία που σου είπα ότι και αυτά μπορεί να προκαλέσουν τέτοια φαινόμενα ξέρω μόνο - θα υπαρχουν και άλλοι λόγοι - ότι προκαλείται απο το gap στο πηνίο. Ρυθμίζουν όλα τα παραπάνω περί έντασης και αρμονικό περιεχόμενο αλλά και δυνατότητα να παίζουν υψηλά αλλά και χαμηλά χωρίς παραμόρφωση imd. Πολλοί κατασκευαστές επειδή το έχουν δείξει έρευνες αυτό το distortion το εισάγουν ή το αφήνουν επίτηδες καθώς με την αύξηση της έντασης α) αρέσει β) δεν φάινεται βαρετό γ) είναι υποκειμενικά συχετισμένο με την ένταση καθώς αφήνει στον ακροατή την άισθηση ότι παίζει δυνατότερα και δ) εσένα και εμένα μας αρέσει αυτό ... να ανοίγουμε δηλαδή ένταση και να μην ακούμε παραμόρφωση ... αλλά αμά δείς έχουν δίκιο ... είναι σαν να μην ακούμε καλά και να "χορταίνουμε" έναταση ε) μπορεί βάβαια οι συμμετέχοντες την έρευνα να έχουν συνηθίσει τόσα χρόνια αυτό απο το audio και το αυτί αυτό να θεωρεί καλό και reference ήχο. Αυτό πρέπει να το ανακαλύψει ο καθένας για τον εαυτό του με εμπειρία σε ακροάσεις αλλά και σαν κριτήριο για να το αναγνωρίζει πρώτα απο όλα.

Αλλά θέματα όπως group delay και non mimimum phase φαινόμενα δεν έχουν ερευνηθεί καθόλου αλλά είναι πολυ πιθανό παρόλο που θεωρούνται linear και λογικά (ηλεκτρολογικά) να μην προβλημάτισαν μέχρι τώρα καθώς σου λέει ο επιστήμονας είναι linear και έτσι ακολουθούν την ένταση άρα δεν υπάρχει πρόβλημα εκεί ... υπάρχει πιθανότητα το αυτί σε υψηλές εντάσεις να είναι το ίδιο non linear. ¨Ωπα της ... την φάγαμε χα χα. Πρόβλημα gorup delay στα χαμηλά ΟΚ μάλλον δεν υφίσταται.

Άλλο θέμα είναι το masking (του αυτιού) που ανέφερα και που στις υψηλές στάθμες είναι μεγαλύτερο και κρύβει τον κακό συσχετσιμό, κλίση αλλά και κατανομή και σβήσιμο των περιττών κυρίως ενοχλητικών αρμονικών που είπα παραπάνω αλλά και στα προηγούμενα πόστ μου. Στις χαμηλές εντάσεις όμως το πρόβλημα εμφανίζεται και υπάρχει. Αυτά είναι ερευνημένα απο παλιά και επιβεβαιωμένα. Κανένας δεν ασχολείται όμως και με αυτά (απο την κοινότητα). Υπάρχουν τρόποι να αντιμετωπιστουν, πολλοί κατασκευαστές τους γνωρίζουν , ακόμη και προγράμματα υπάρχουν. Αλλά καλύτερα να γίνεται με τον κλασικό σχεδιασμό του ηχείου. Κάποιοι κατασκευαστες δεν ασχολούνται και ας είναι και μεγάλα ονόματα και ακριβά ηχεία. Για αυτό βλέπεις αυτές τις αντίθετες απόψεις , γκρίνιες , κόντρες, αξιολογήσεις σε σχέση με την τιμή κλπ στις κοινότητες του audio που προσπαθούν να βγάλουν άκρη και δεν μπορούν γιατί σου λέω η βιομηχανία του audio και όταν κάτι βελτιώνει σε ένα προιόν της ή δεν το λέει ή λέει ότι η βελτίωση ισχύει για άλλους λόγους απο αυτούς που πραγματικά οφείλεται ή εφαρμόζουν. Επίσης μπορεί να βελτιωσεις το THD στα νούμερα αλλά εάν δεν έχεις φροντίσει αυτά που λέω ... το ηχείο να παίζει χειρότερα. Γίνεται και αυτό και δεν είναι βουντού ή είναι τρελοί οι "υποκειμενικοι" τη κρίση τους άνθρωποι που τους κοροιδεύουν οι δήθεν αντικειμενικοί. Εάν οι αρμονικές σου και όλα τα παραπάνω είναι εντάξει τότε μόνο θα δείς βελτίωση με την νουμερική πτώση του THD ή IMD.

¨Αλλο πάλι είναι το difraction και την μετατροπή της θερμότητας στις ακμές που ανέφερα ώς την ιδανική και ισορροπημένου αποτελέσματος , απορρόφηση αλλά στα ηχεία δημιουργεί group delay. Στις διατάξεις π.χ. του Κου Χρήστου ή γενικώς για παθητική φροντίδα χρησιμοποιούμενο ... πάλι δημιουργεί αλλά θεωρούμε ότι γίνεται και επιτελείται απορρόφηση και δεν δημιουργεί πρόβλημα στα διαδιδόμενα κύματα ήχου εντός του χώρου ακρόασης. Σάμπως οι "διαχυτές" τι κάνουν ; ....αλλά σε φάση. Ανάλογα πάλι τον σκοπό σου και το δωμάτιο σου, το you are therε ,το they are here κλπ κλπ που και αυτά τα ανέφερα.

Υπάρχουν και εύκολοι, πεζοί και βαρετοί λόγοι όπως η κατανόηση του σπινοράματος να ανταποκριθεί σε ένα δωματιο που έχει δεχθει φροτνίδα και ιδίως επιλεκτική ώστε αυττή να εξυπηρετεί κάποιους σκοπούς και γουστο ή αντίληψη για καλύτερο ήχο που έχει ο ακροατής και έχει αποφασίσει απο ανάγκη , περιορισμό ή επιλογή να κάνει ως παθητική φροντίδα στο δωμάτιο του. Το σπινόραμα είναι σωστή μέθοδος μέτρησης αλλά η ανάλυση των δεδομένων με τις παραδοχές και συνθήκες που αυτό γίνεται δεν είναι πάρα πολύ χρήσιμη (ακόμη και σε ανηχοικό θάλαμο) το δωμάτιο στο οποίο γίνεται έχει άλλη περιποίηση απο αυτήν που θα επιλέξεις εσύ ή θα είσαι αναγκασμένος να κάνεις στο δικό σου. Και αυτό ακόμη , δεν συζητείται επαρκώς ή/και λανθασμένα μεταφραζόμενο απο κάποιους. Αλλος επίσης πιθανός λόγος μπορεί να είναι το πολικό διάγραμμα του ηχείου που σε κάποιες κοντινες μεταξύ των συχνότητες εκπέμπει σε διαφορετικές γωνίες. Στα του δωματίου ανήκει και άλλο παραληφθεν : ότι η ένταση που λαμβάνει το αυτί απο κάποιες ανακλάσεις που δείχνει π.χ.το σπινόραμα και εσύ τις έχει σκοτώσει στον χώρο σου, γαιτί είχες την δυνατότητα και καλά έκανες και κανονικά θα συνέβαλλαν στην ένταση αυτών ... ένα τουίτερ που είναι τονισμένο στο FR θα κάτσει μια χαρά για να αναπληρώσεις την χωρικότητα αλλά και πληροφορία και ένταση. Τώρα θα μου πείς χάνεις την διάχυση αλλά η διάχυση στον μικρό χώρο όλοι ξέρουμε ότι δεν υφίσταται αλλά και μπορεί να επιτευχεθεί απο τα υπόλοιπα τνω 5 δις ανακλάσεων και άς έχεις εξαφανίσει εσύ τις πρώτες ή και άλλες που θα είναι 3 δις σε αριθμώ χα χα. Τι λίγο πνιγμένος , τι πολύ πνιγμένος όταν μιλάμε για πέρα απο την κριτική απόσταση ακρόασης που όλοι στο κάτω κάτω είμαστε. ¨Ασε που είπαμε είναι και θέμα προσωπικής επιλογής για να έχεις καλύτερο imaging και όχι χωρικότητα. Ανάλογα εάν ακούς και πιο πολύ κλασική ή κομμάτια με πολυ χωρική πληροφορία ή εάν ακούς στουντιακές παραγωγές ή μικρά σύνολα. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Όποιος αφήνει τέτοια εντύπωση ...κακώς την αφήνει. Τώρα το πολυκάναλο μπορεί να είναι η καλύτερη λύση σε όλα αυτά όπως λέει και ο Ear, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αποδεκτό ποτέ απο τον νορμάλ κόαμο αυτό. Τα έχω πεί και στο θέμα της έκθεσης. Για αυτό και όλοι επιμένουν ακόμη στο στέρεο και δεν καταλαβαίνεται γιατί. Πάντα στέρεο θα είναι το HI End, Hi Fi πως το λένε , ότι τέλος πάντων εννοούνε.
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.517
Reaction score
27.278
Τα προσωπικά μου ηχεία , έχουν ευαισθησία 95 db /w/m
Είναι αρκετά εύκολα στην οδήγησή τους , όχι γιατί έχω ενεργό κροςς , αλλά γιατί τα μεγάφωνα που χρησιμοποιώ είναι πολύ καλής ποιότητας .
Το ενεργό κρόςς απλά βοηθάει στο να ξεφοτώσω τους ενισχυτές από το περίσσειο φορτίο .
 
Last edited:

Μηνύματα
15.497
Reaction score
17.828
Τα προσωπικά μου ηχεία , έχουν ευαισθησία 95 db /w/m
Είναι αρκετά εύκολα στην οδήγησή τους , όχι γιατί έχω ενεργό κροςς , αλλά γιατί τα μεγάφωνα που χρησιμοποιώ είναι πολύ καλής ποιότητας .
Το ενεργό κρόςς απλά βοηθάει στο να ξεφοτώσω τους ενισχυτές από το περίσσειο φορτίο .
Ναι η ευαισθησία είναι σημαντικό για να επιτύχεις αυτά τα θέματα που συζητάμε και ιδίως σταθερή απόδοση στις χαμηλές και υψηλές εντάσεις. Απλώς το θεώρησα αυτονόητο, ευρέως γνωστό και κάπου για αυτό ίσως το ξέχασα. Με την έννοια ότι δίνει στον κατασκευαστή την δυνατότητα και χώρο να κινηθεί για να εφαρμόσει και άλλα πράγματα. Η ποιότητα των υλικών και αυτή είναι σημαντική. Επίσης οι παραμορφώσεις που χαρακτηρίζονται ώς non linear επηρρεάζονται με την προσθήκη στην αλυσίδα αναπαραγωγής και απο την χρήση πολλών αλλά και πολύπλοκου σχεδιασμού άλλων μηχανημάτων που εισάγουν πάνω σε αυτό το σύστημα ηχειο - ενισχυτής - δωμάτιο και άλλες χειροτευρεύοντας και κάνοντας μάλλον καλύτερα να πούμε χαοτικές τις ήδη υπάρχουσες.

Γενικά όλα χρειάζονται και τα subs και τα μεσαία και όλα. Ότι μπορούμε να επιτύχουμε.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.134
Μηνύματα
2.930.147
Members
38.140
Νεότερο μέλος
Microvios
Top