Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.895
Reaction score
28.059
Αστο αυτό το έργο.
Ο Μανέστρος χρησιμοποιεί 12ιντσο για mid. Δεν υπάρχει αυτή η παράνοια.
Και επιμένει ότι ακούει καλύτερα τις μεσαίες από ένα πχ 3ιντσο μιντ.
Τρέλα σκέτη.
 

Μηνύματα
16.558
Reaction score
19.508
Ναι, άμα θες δηλαδή τα συγκεκριμένα, που δε ξέρω γιατί αλλά πολλά δε ξέρω σ'αυτη τη ζωή και δε χρειάζεται να τα μάθω κιόλας, και όσα απαιτούνται για το max SPL που θες, και τον όγκο του δωματίου σου.
Βεβαίως, αναλόγως επιθυμητής απόκρισης, μπορεί να χρειαστείς περισσότερα από όσα θες.
Ναι το κατάλαβα ότι εννοείς αυτό. Και αυτό ξέρω και εγώ απο όσα γνωρίζω. Αλλά να ρωτάω να είμαι σίγουρος γιατί διαβάζω και ακούω διαφορετικές απόψεις στο ιντερνετ χωρίς βέβαια να έχω ακούσει κάτι που να το δικαιολογούνε όσοι τα. ισχυρίζονται.
 

Μηνύματα
16.558
Reaction score
19.508
Συντονισμενες μικρους και μεγαλου ευρους.
Κοντα στα συνορα εχεις αυξηση της πιεσης και μηδενισμο της ταχυτητας.
Αρα θες αναλογης αποτελεσματικοτητας "παγιδες".*
Δε ειναι παγιδες και κακως λεγονται ετσι ,εξασθενητες ειναι.
Δεν εχεις κανενα μειων εαν δεν υπερβαλεις ,εαν δεν τις εγκλωβισεις, εαν επιλεξεις μεγαλες επιφανειες , και γενικα οτιδηποτε παραγωγης δευτερογενων εκπομπων...
*μπορεις να επιλεξεις εφαρμογη σε σημειο μεγιστης πιεσης ,η μεγιστης ταχυτητας αναλογως του διαθεσιμου χωρου .
Θα δεις οτι γραφονται για τα ινωδη αλλα και τις μεμβρανες πολλα και πολλες φορες βλεπεις καποιος εχει μεγαλο αποτελεσμα και αλλος καθολου, ολα ειναι γιατι γινεται λαθος εφαρμογη σε λαθος σημειο ...και χανονται σε λεπτομεριες ..
Π.χ. ο πετροβαμβακας ειναι για εφαρμογη σε σημειο μεγιστης ταχυτητας , οσο ομως ανεβαινει το βαρος και πυκνοτητα τεινει να αποκτα ιδιοτητες μεμβρανης... ;)
Το κλειδι ειναι να πιασεις τα στασιμα , ο τροπος με τη μικροτερη καλυπτικοτητα ειναι στα σημεια υψηλης πιεσης , δηλ συμβολη συνορων. Φυσικα υπαρχει και η ενεργη λυση που δεν εχω δοκιμασει για οικολογικους,ενεργειακους λογους:p
Δεν τα έχω καταλάβει έτσι ακριβώς εγώ απο αυτά που ξέρω. Και όσα θεωρούσα ότι τα είχε καταλάβει και είχαν μια θεωρητική δικαιολόγηση (και συμφωνούσα) μαζί σου σε κάποια απο αυτά που αναφέρεις εδώ που τα είχα ακούσει και απο άλλους στο ιντερνετ , έπεσαν στην αντίληψή μου αποτελέσματα πειραματικών δεδομένων που στην πράξη τα αναιρούν . Σου τα έγραψα ποιά είναι και τι αφορούν.
Σε κάποια άλλα απο αυτά που αναφέρεις διαφωνώ και εντελώς.
Δεν επεκτείνομαι σε λεπτομέρειες να μην τσατίζεται και ο Toulou ή οποισδήποτε άλλος.
Δεν έχω καμιά ανάγκη να κάθομαι να διαφωνώ ή να συγκρούομαι για τέτοια θέματα.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.949
Reaction score
14.761
Αστο αυτό το έργο.
Ο Μανέστρος χρησιμοποιεί 12ιντσο για mid. Δεν υπάρχει αυτή η παράνοια.
Και επιμένει ότι ακούει καλύτερα τις μεσαίες από ένα πχ 3ιντσο μιντ.
Τρέλα σκέτη.
Aστο μρε SANSUI DE Ψωράλ δεν ξερς απ αυτα !! ειμαι ομως διατεθημενος με οσο υπομονη εχω να σε πω να μορφωθεις :rofl: :dance2::dance::acute::prankster:
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.823
Όσο αφορά τη θεματική..
Δεν υπάρχουν λόγοι να μην βάλουμε sub, είναι ηχείο κι αυτό με συγκεκριμένη αποστολή..
Τώρα αν κάποιος δεν θέλει τον έξτρα όγκο, τη δουλειά που χρειάζεται για να μην χαλάσει στην τελική το αποτέλεσμα, ή απλά είναι οκ με τα ηχεία του (ακόμα κι αν αυτά είναι 5'') είναι άλλη κουβέντα..
Και χωρίς dac μπορεί ν' ακούει και να ευχαριστιέται κάποιος απ' τον υπολογιστή του και, και..
Τίποτα δεν είναι ''απαραίτητο'' αλλά μπορεί να βελτιώσει το αποτέλεσμα..
Στα ηχεία που διαθέτω (μικρά κυρίως) χωρίς τη χρήση sub πολλά ακούσματα εμφανέστατα χάνουν και ακόμα και οι συχνότητες που δεν αφορούν τα sub χάνουν κι αυτές ''αέρα'' και ''αγριεύουν'' πιο εύκολα..
Παίζω χωρίς σωστή ενσωμάτωση αλλά με crop στα ηχεία,
Αν και είναι καταδικαστέο από πολλούς αυτό (είμαι ακριβώς στο σημείο που με βρίζουν και οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι.. :tongue: ) το προτιμώ 100 φορές απ' ότι να παίζουν μόνα τους..
 

Μηνύματα
16.558
Reaction score
19.508
Βρε thva . . . έλεος !!!
Αν αφιέρωνες τον μισό από τον χρόνο που χάνεις για να γράψεις τα κουφά κατεβατά σου, σε κάτι από τα βιβλιαράκια του νηπιαγωγείου του ήχου (του δημοτικού είναι δύσκολα - αρχίζουν από την αλφαβήτα) θα γλίτωνες και εσύ και εμείς.

Αρχισε πχ από εδώ. ΟΚ, δεν είναι του νηπιαγωγείου, αλλά έχει εικονίτσες !

Το χέρι στο ποντίκι, και κλικ, κλικ, κλικ. Κάποτε, και με λίγη τύχη, ίσως φτάσεις πχ εδώ:
ή εδώ:
.

Στο μεταξύ, pls 🥺 , . . .

. . . σσσστ! 🙏 🙏🙏
Αυτά είναι φυσική Γ Γυμνασίου, άντε Λυκείου.

Το τρίτο που κάτι έχει να πεί εγώ το περιέγραψα με λόγια μάλιστα δικά μου στην σοβαρή απάντηση μου στον Σταύρο και όχι εκείι που "πάτησες" εσύ και που ήταν αυτά που ακούω στο ίντερνετ (και στηλιτεύα εξάλλου προσπαθώντας να περιγράψω το παράλογο τους απο ότι θυμαμαι πολυ παλιά που τα διάβαζα) χθές το βράδυ με σκοπό μάλιστα να καταδείξω κάτι άλλο που και αυτό το ανέλυσα αλλά και με μια μορφή αστεισμού.

Όπως θα δείς εγώ απατνάω real time (και στον Σταύρο) , δεν κάθομαι να ψάχνω να ποστάρω λινκ απο ίντερνετ και να κάνω τον δήθεν γνώστη, όπως πιθανώς κάνεις εσύ. Ελπίζω να μην κουράστηκες και τα έψαχνες ώρες ή να τα είχες έτοιμα σωσμένα γιατί απο εκεί μόνο τα έχεις διδαχθεί ή τα χρειάστηκες για να ξαναπροσβάλλεις κάποτε κάποιον άλλον κακομοίρη άνθρωπο εδω μέσα. Και εγώ έχω και να τα σκεφτώ ή να με απασχολήσουν καθώς δεν χρειάστηκαν στον κλάδο μου ... εδω και κάτσε να μετρήσω .... 55 είμαι ... 35 χρόνια τώρα. Επίσης μην περιμένεις τα παράλογα των άλλων που ακούω απο το ίντερνετ να τα περιγράφω ή να τα θυμάμαι και τέλεια.

Όχι μόνο τα περιέγραψα αλλά τα πήγα και σε ένα παραπέρα επίπεδο για λίγο. Οπότε εαν θες να διαβάσεις και να κάνεις κριτική σε κάτι .... να κάνεις σε αυτά που έγραψα στο πόστ του Σταύρου, όχι αυτά που διαλέγεις για να κάνεις εντυπώσεις. Δεν κατάλαβες και το χιούμορ συν τοις άλλοις. εάν βρείς καμιά διαφορά σε αυτά που λέω στο πόστ αυτό με όσα πόσταρες .... να μου τρυπήσεις την μύτη.

Αλλά και αυτά που αναφέρει το τελευταίο και δήθεν super advanced επίπεδο κατα εσένα , μια ματιά δευτερολέπτων που το εριξα βάζω στοίχημα ότι δεν πρόσεξες (ούτε επισήμανες) ότι διαμήκη είναι τα κύματα στο αέρα και τα σωματίδια έχουν απλώς αυτήν την διεύθυνση πάντα. Που και αυτό δεν είναι απόλυτα ακριβές παρά μόνο πάλι για γνώστες Φυσικής του επιπέδου που πόσταρες. Στο νερό είναι και εγκάρσια για άλλο λόγο. Δεν τον λέω, να τον ψάξεις στα εικονιδιάκια που ποστάρεις (δεν θα τον βρείς) που λένε πιο πολλά απο αυτά που λέω εγώ. Εξάλλου εγώ βλακείες αφού λέω. Η οπτικοποίησή τους μέσω αεριών (εδώ μεθάνιο που έκανε ο καθηγητής) δεν είναι κάτι σπουδαίο ή άγνωστο της πάσι και πάλι είναι αντίστοιχο με αυτά που έγραψα στον Σταύρο περί οπτικοποίησης μέσω των διαγραμμάτων πυκνότητας vs χρόνου ή/και πίεσης vs χρόνου. Και αυτό οπτικοποίηση είναι. Του καθηγητή είναι πι "εφετζίδικα" χα χα. Επίσης η οπτικοποίηση απο άποψη φυσικής πάλι δεν σημαίνει τίποτε πέρα απο την περιγραφή του φαινομένου καλύτερα για κατανόηση. Τα neon Lights που όλοι ξέρουμε και έχουμε δεί δίπλα μας σε χιλιαδες μαγαζιά και ταμπέλες ... ακριβώς αυτό είναι Μάλιστα καλύτερα γιατί είναι με το φώς.

Εάν αυτά είναι μόνο που ξέρεις για το θέμα ....το Σσσστ καλύτερα να το φυλάξεις για τον εαυτό σου ή για κανέναν άλλον.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
Μα αυτό δεν ισχύει στις χαμηλές σεένα μικρό κλειστό χώρο ; Ενα είδος σταθερής κατάστασης δεν είναι ; Τον χρόνο τον ανέφερα μόνο για την μέτρηση όσον αφορά τις χαμηλές. Επίσης κουνώτας το μικρόφωνο όμως μόνο τέτοια data δεν παίρνεις (αφορούντα μόνο το χρόνο) ; Οπότε ; Τι χρησιμότητα έχει αυτό ;

Μετά το επίσης ..... που γράφεις δεν καταλαβίνω και πολλά και τι εννοείς. Σωστά και υπερ συνοπτικά εκφράζεσαι σίγουρα αλλά εγώ δεν έχω γνώση να το επεξεργαστώ , πρέπει να μου το κάνεις πιο απλό για να το καταλάβω (βήμα βήμα) και εάν δηλαδή γιατί χρησιμοποιείς και μια γλώσσα με ορολογίες που δεν τις κατανοώ ή κατέχω ή μπορώ να βρίσκω κάποιους συσχετισμούς.

Αλλά αφού κατάλαβαν οι άλλοι και για αυτούς το έγραψες ΟΚ έγω δεν έχω πρόβλήμα.

Πάντως, δεν ξέρω για ποιά μετάβαση μιλάς για τόνους αλλά εάν το μεταφράσω αυτό σε modes που θα εξιτάρουν αυτοί οι τόνοι εάν είναι πολλοί και κείμενοι κοντά ο ένας στον άλλον γιατί να υπάρχει πρόβλημα (εξαιρώντας το αυτί και τις δυνατότητες του εάν υποκρυβει κάτι - κάποια περαιτέρω γνώση για την λειτουργια του αυτιού την οποία δεν γνωρίζω η αναφορά σου) ; Περισσότερα και κείμενα κοντά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει διαφορά πίεσης ανάμεσα τους. Για κάθε mode που βλέπεις θα υπάρχει δίπλα του ένα "antimode". Δεν χάνεται η αντίληψη μας λόγω αυτού όσο και πυκνα και κοντά είναι. Απλώς τόσο πιο γρήγορα θα συντελειται στον χρόνο η διαφορά πίεσης αυτή.
Όσο πυκνότερα και κοντύτερα σε μήκος θα είναι τα ηχητικά κύματα κατά την άνοδο στη συχνότητα τόσο λιγότερο έντονη η αντιλαμβανόμενη τονική διακύμανση κατά την περιφορά εντός του δωματίου.
Ας δεχθούμε για λόγους απλούστευσης ότι θα διαθέτουμε ηχητική πηγή με ευρεία και ομοιόμορφη διασπορά... Γι αυτό και θα ήταν σκόπιμο να χρησιμοποιούνταν αποκλειστικά τόνοι κείμενοι σε χαμηλές και μεσαίες οκτάβες αντίστοιχα χωρίς ν'ανεβαίναμε υψηλότερα σε ζώνες κρος μεσαίων-υψηλών εμπλεκόμενοι κιόλας με πιθανές ανωμαλίες στην πολική απόκριση δεδομένου μοντέλου ηχείου.

Εδώ και επτά σχεδόν δεκαετίες ο Dr. Mannfred Schroeder είχε αναλύσει το φαινόμενο κατά το οποίο η ακουστική συμπεριφορά δωματίων μεταβαίνει από τη συνήχηση χωρίς διασκορπισμό της ηχητικής ενέργειας σε κατοπτρική ανάκλαση με διασκορπισμό αυτής της ενέργειας έχοντας κιόλας δώσει μαθηματικό τύπο για την κεντρική συχνότητα της ζώνης μετάβασης . Παράπονα και απορίες ως προς αυτόν τον τομέα δεν χωράνε από τη στιγμή που πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι ως προς θεμελιώδη στοιχεία.
1696518501943.png

KH 750 DSP D G

Woofer265 mm (10")

View attachment 307605
The perfect complement to KH 80 DSP, KH 120, KH 150 and KH 310



View attachment 307606

Θα επιμείνω ότι το σαμπ πρέπει να είναι μεγαλύτερης διαμέτρου Κώστα.
Θα περιμένω όμως και την άποψη του Bhutia, αν και απ ότι είδα συμφωνεί με σενα :p :biggrin:
Παίρνουμε όσο μεγαλύτερα σε διαστάσεις μπορούμε να διαχειριστούμε... εκτός και αν τα θέλαμε για κάποιον λόγο να παίζανε και τρίτη οκτάβα. :sneaky:
Αστο αυτό το έργο.
Ο Μανέστρος χρησιμοποιεί 12ιντσο για mid. Δεν υπάρχει αυτή η παράνοια.
Και επιμένει ότι ακούει καλύτερα τις μεσαίες από ένα πχ 3ιντσο μιντ.
Τρέλα σκέτη.
Μα με τι καρδιά μπορεί να ειρωνεύεσαι έναν χαρακτήρα τόσο συμπαθή όπως ο Chris...
 
Last edited:


Μηνύματα
16.558
Reaction score
19.508
Όσο πυκνότερα και κοντύτερα σε μήκος θα είναι τα ηχητικά κύματα κατά την άνοδο στη συχνότητα τόσο λιγότερο έντονη η αντιλαμβανόμενη τονική διακύμανση κατά την περιφορά εντός του δωματίου.
Ας δεχθούμε για λόγους απλούστευσης ότι θα διαθέτουμε ηχητική πηγή με ευρεία και ομοιόμορφη διασπορά... Γι αυτό και θα ήταν σκόπιμο να χρησιμοποιούνταν αποκλειστικά τόνοι κείμενοι σε χαμηλές και μεσαίες οκτάβες αντίστοιχα χωρίς ν'ανεβαίναμε υψηλότερα σε ζώνες κρος μεσαίων-υψηλών εμπλεκόμενοι κιόλας με πιθανές ανωμαλίες στην πολική απόκριση δεδομένου μοντέλου ηχείου.

Εδώ και επτά σχεδόν δεκαετίες ο Dr. Mannfred Schroeder είχε αναλύσει το φαινόμενο κατά το οποίο η ακουστική συμπεριφορά δωματίων μεταβαίνει από τη συνήχηση χωρίς διασκορπισμό της ηχητικής ενέργειας σε κατοπτρική ανάκλαση με διασκορπισμό αυτής της ενέργειας έχοντας κιόλας δώσει μαθηματικό τύπο για την κεντρική συχνότητα της ζώνης μετάβασης . Παράπονα και απορίες ως προς αυτόν τον τομέα δεν χωράνε από τη στιγμή που πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι ως προς θεμελιώδη στοιχεία.
View attachment 307612

Παίρνουμε όσο μεγαλύτερα σε διαστάσεις μπορούμε να διαχειριστούμε... εκτός και αν τα θέλαμε για κάποιον λόγο να παίζανε και τρίτη οκτάβα. :sneaky:

Μα με τι καρδιά μπορεί να ειρωνεύεσαι έναν χαρακτήρα τόσο συμπαθή όπως ο Chris...
Αυτά που λες είναι μαθηματική έκφραση του φαινόμενου και όχι εάν αποτελεί στην φυσική "κύμα" ή όχι. Ούτε εάν είναι σωστός ο τρόπος περιγραφής του στο κοινό του ίντερνετ απο πιθανούς populizers. Επίσης γίνονται για να υπολογίσουν και να βγάλουν συμπεράσματα για την διαδοσή τους και να τα χειρσιτούν ή ελέγξουν. Δεν είναι κάτι σπουδαίο επιστημονικά μιλώντας είτε για να τα αγνοεί κάποιος, είτε για να τα γνωρίζει. Το βαρος πέφτει στο μαθηματικό κομμάτι και ανάλυση και δεν έιναι και σίγουρο ότι κάποια φαινόμενα είναι στη πραξή έτσι ή/και δεν εξαρτώνται απο άλλα φαινόμενα μη ακόμη ερευνημένα. Τώρα εάν εσυ θεωρείς ότι η ακουστική μικρών χώρων έχει διευρευνηθεί σε τόσο μεγάλο βαθμό και να σε ικανοποιεί ΟΚ. Απο την άλλη δεν μπορώ να κάθομαι και να σου λέω Α .. ξέρεις ... στο μέλλον ... μέχρι σήμερα και με αυτά που ξέρουμε αυτά είναι που θα εφαρμόσουμε. Ούτε έχει ποσοτικοποιηθεί το όφελος σε σχεση με την πιθανή ζημία ή αξία επένδυσης τόσο ξεκάθαρα (ή τουλάχιστον για τον καθένα) ώστε να τον στρέφει κατ' ανάγκην σε τέτοιες αποφάσεις. Ούτε κάν υποκειμενικά.

Τέλος πάντως καταλαβαίνω τι θές να πείς. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν καταλαβίνεις ότι λέμε τα ίδια. (εννοώ αυτά απο τα οποία μπορώ να σε "ακολουθήσω".)
 
Last edited:

Μηνύματα
5.016
Reaction score
8.899
Παίρνουμε όσο μεγαλύτερα σε διαστάσεις μπορούμε να διαχειριστούμε... εκτός και αν τα θέλαμε για κάποιον λόγο να παίζανε και τρίτη οκτάβα. :sneaky:
αναμεσα στους 2 συνδυασμους ποιον θα επελεγες και γιατι @Bhutia? κοστιζουν ακριβως το ιδιο 13400. Μην μου πεις κανεναν απ τους 2 :biggrin:
2 Neumann KH 310 8,5'' + 2 Subs KH 870 2x 2 10''
2 Neumann KH 420 10''+ 2 Subs 750 2x 10''
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
αναμεσα στους 2 συνδυασμους ποιον θα επελεγες και γιατι @Bhutia? κοστιζουν ακριβως το ιδιο 13400. Μην μου πεις κανεναν απ τους 2 :biggrin:
2 Neumann KH 310 8,5'' + 2 Subs KH 870 2x 2 10''
2 Neumann KH 420 10''+ 2 Subs 750 2x 10''
Τον πρώτο... Στο δεύτερο δεν θα με ικανοποιούσε αρκετά ο συγκεκριμένος τύπος sub που θα καλείτο να συνδυαστεί με τα ΚΗ420.
 

Μηνύματα
5.016
Reaction score
8.899
Τον πρώτο... Στο δεύτερο δεν θα με ικανοποιούσε αρκετά ο συγκεκριμένος τύπος sub που θα καλείτο να συνδυαστεί με τα ΚΗ420.
το περασες με επιτυχια το τεστ :)
το λεει αλλωστε και ο ραφαηλ ο φογκτ , μικροτεροι δορυφοροι συνδυασμενοι με μεγαλυτερης διαμετρου σαμπ που εχει να δωσει θα δουλεψει, ως ενα σημειο βεβαια, αλλα το αντιθετο μεγαλοι δορυφοροι με ενα καχεκτικο σαμπ δεν θα δουλεψει με τιποτα:D
 

Μηνύματα
16.558
Reaction score
19.508
@thva για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά περί δορυφόρων και υπογουφερ, αν δεις σοβαρές φίρμες θα διαπιστώσεις ότι για παράδειγμα η Ascendo ξεκινάει από 12 ίντσες σαμπ, η Νόιμαν από 10ιντσες και το θεωρεί καλό συνδυασμό για δορυφόρους με κώνους μέχρι 8ιντσες, ενώ η τζενελεκ έχει και υπογουφερ με 6,5ιντσες με 33-90Hz (-6dB).τωρα πόσο νόημα έχει να πάρεις το τελευταίο και να το συνδυάσεις με δορυφόρους 10ιντσων το αφήνω στην κρίση σου:p
Κοίτα εγω μετράω μέχρι τώρα κουκιά για το συγκεκριμένο θέμα. Απο ότι έχω καταλάβει γιατί είμαι γνωστός βλάκας :

¨Εχω απο την μεριά την άποψη και συμβουλή των Ear, thva, wnet, και πιθανόν του Σταύρου.

Απο την άλλη την άποψη και συμβουλή των N.K., Bhutia, Μάρκου.

Εγώ θα διάλεγα την φθηνότερη αλλά επειδή θέλει επεξεργαστή ίσως πάω στα Ρέλια ή παρόμοιας φιλοσοφίας αλλά φθηνότερα καθώς είναι και η μόνη επιλογή. Εάν βέβαια τα πράγματα γίνουν χειρότερα σε αυτήν την περίπτωση ...πρέπει να κάτσω στα αυγά μου. χα χα.

Ο μόνος που εγώ δεν θεωρώ ούτε παρανοικό αλλά και με 1000 άλλα χαρίσματα και εμπιστεύομαι ... δεν είπε τίποτε. χα χα

Αυτά κατάλαβα. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.513
Reaction score
138.461
Η απάντηση δεν είναι σωστή, εάν δεν συμπεριλαμβάνει τον όγκο του δωματίου.

Για μικρό όγκο δωματίου, αρκούν τα μικρότερα σαμπ.

Το ότι στο δεύτερο συνδυασμό το γουφερ του δορυφόρου είναι όμοιας διαμέτρου με το γουφερ του σαμπ δε λέει τίποτα, διότι άλλο φάσμα έχει επιφορτιστεί να παίζει το γουφερ στο δορυφόρο, και άλλο φάσμα είναι φτιαγμένο να παίζει το γουφερ στο σαμπ, και για κάθε περίπτωση, υπάρχει ειδική για αυτό το σκοπό καμπίνα.

Ως γνωστόν, σκέτο ένα μεγάφωνο γουφερ στον αέρα, δε παίζει, η καμπίνα είναι αυτή που φορτίζει και κάνει την δουλειά εκεί που πρέπει.
 


Μηνύματα
16.558
Reaction score
19.508
Η απάντηση δεν είναι σωστή, εάν δεν συμπεριλαμβάνει τον όγκο του δωματίου.

Για μικρό όγκο δωματίου, αρκούν τα μικρότερα σαμπ.

Το ότι στο δεύτερο συνδυασμό το γουφερ του δορυφόρου είναι όμοιας διαμέτρου με το γουφερ του σαμπ δε λέει τίποτα, διότι άλλο φάσμα έχει επιφορτιστεί να παίζει το γουφερ στο δορυφόρο, και άλλο φάσμα είναι φτιαγμένο να παίζει το γουφερ στο σαμπ, και για κάθε περίπτωση, υπάρχει ειδική για αυτό το σκοπό καμπίνα.

Ως γνωστόν, σκέτο ένα μεγάφωνο γουφερ στον αέρα, δε παίζει, η καμπίνα είναι αυτή που φορτίζει και κάνει την δουλειά εκεί που πρέπει.
Α, μην μου τα αλλάζεις τώρα.

Oγκος 150 m3 (ψιλοασύμμετρος, όλα στραφι δηλαδή χα χα). Τι θα μου πεις τώρα ... να το κάνω στούντιο ; χα χα
 


Μηνύματα
5.016
Reaction score
8.899
Κοίτα εγω μετράω μέχρι τώρα κουκιά για το συγκεκριμένο θέμα. Απο ότι έχω καταλάβει γιατί είμαι γνωστός βλάκας :

¨Εχω απο την μεριά την άποψη και συμβουλή των Ear, thva, wnet, και πιθανόν του Σταύρου.

Απο την άλλη την άποψη και συμβουλή των N.K., Bhutia, Μάρκου.

Εγώ θα διάλεγα την φθηνότερη αλλά επειδή θέλει επεξεργαστή ίσως πάω στα Ρέλια ή παρόμοιας φιλοσοφίας αλλά φθηνότερα καθώς είναι και η μόνη επιλογή. Εάν βέβαια τα πράγματα γίνουν χειρότερα σε αυτήν την περίπτωση ...πρέπει να κάτσω στα αυγά μου. χα χα.

Ο μόνος που εγώ δεν θεωρώ ούτε παρανοικό αλλά και με 1000 άλλα χαρίσματα και εμπιστεύομαι ... δεν είπε τίποτε. χα χα

Αυτά κατάλαβα. :D
N.K., Bhutia, Μάρκου συμφωνουν και ακομη αναρωτιεσαι? πολυ μυστηριος εισαι ρε παιδακι μου :biggrin:

1696521645508.jpeg
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.823
Α, μην μου τα αλλάζεις τώρα.

Oγκος 150 m3 (ψιλοασύμμετρος, όλα στραφι δηλαδή χα χα). Τι θα μου πεις τώρα ... να το κάνω στούντιο ; χα χα
αναμεσα στους 2 συνδυασμους ποιον θα επελεγες και γιατι @Bhutia? κοστιζουν ακριβως το ιδιο 13400. Μην μου πεις κανεναν απ τους 2 :biggrin:
2 Neumann KH 310 8,5'' + 2 Subs KH 870 2x 2 10''
2 Neumann KH 420 10''+ 2 Subs 750 2x 10''
Η απάντηση δεν είναι σωστή, εάν δεν συμπεριλαμβάνει τον όγκο του δωματίου.

Για μικρό όγκο δωματίου, αρκούν τα μικρότερα σαμπ.

Το ότι στο δεύτερο συνδυασμό το γουφερ του δορυφόρου είναι όμοιας διαμέτρου με το γουφερ του σαμπ δε λέει τίποτα, διότι άλλο φάσμα έχει επιφορτιστεί να παίζει το γουφερ στο δορυφόρο, και άλλο φάσμα είναι φτιαγμένο να παίζει το γουφερ στο σαμπ, και για κάθε περίπτωση, υπάρχει ειδική για αυτό το σκοπό καμπίνα.

Ως γνωστόν, σκέτο ένα μεγάφωνο γουφερ στον αέρα, δε παίζει, η καμπίνα είναι αυτή που φορτίζει και κάνει την δουλειά εκεί που πρέπει.
Στον Ν.Κ. απάντησε μάλλον.. ;)
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.030
Μηνύματα
2.959.663
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top