Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.167
Reaction score
49.466
Η ανηφόρα μεγαλώνει, μεγαλώνει γερά παιδιά!!
Στη φλαταδούρα όμως θα ήταν καλύτερα για αυτό που περιέγραψες.
Για να πετύχεις αυτό που είπες στο Υμηττό θα πρέπει να πατάς 300watt+
 

Μηνύματα
16.804
Reaction score
23.859
Για καθημερινή βράδυ δεν παίζει παραλία, αυτή παίζει όμως σκ πρωί πρωί, πχ Σάββατο 7 πες ποδήλατο και Κυριακή 8 πες ένα λονγκραν για να μην ξεχνιόμαστε.
Αυτό που δοκίμασα σήμερα έχει πλεονέκτημα ότι στο 25ο λεπτό χονδρικά είμαι Καισαριανή και ξεκινάω την ανηφόρα. Εκεί πχ σήμερα έπαιζα 230 βατ μέσο όρο, χωρίς στάση. Αν το τραβήξω μέχρι τον ΟΤΕ θα είμαι περίπου 65 λεπτά στα 230+ μέσο όρο, με το κομμάτι την αναβασης να έχει περιεχόμενο και στα 270 με 300.
Παρατήρησα πέρσι ότι όταν έβγαζα 4 και 5 φορές συνεχόμενα το ποδήλατο για κομμιουτινγκ μαζι με τις υπόλοιπες υποχρεώσεις κάπου μπουκωνε το θέμα και μάζευα κούραση πιθανότατα μη χρήσιμη. Πιστεύω ότι αυτές οι μικρές προπονήσεις καθημερινά μπορούν να κάνουν κακή δουλειά αν συνδυαστούν με ένα καλό 3ωρο το Σάββατο παραλιακή.
Σε άλλα νέα, έβαλα σήμερα μακρυμανικο
Περιττό αλλά το αναφέρω, Castelli beta ros , ότι πρέπει για τη σημερινή μέρα, δεν ίδρωσα ποτέ
Επίσης να αναφέρω ότι τα δισκόφρενα στα ποδήλατα εξακολουθούν να είναι μια μλκ και μισή.
Του δίνω 2 ευκαιρίες, μια με μεταλλικά τακάκια και μια δεύτερη με ντουρασε δαγκάνες- δεν περιμένω να κάνουν διαφορά οι δαγκάνες είναι η αλήθεια απλά αφού δε θα φρέναρω έτσι και αλλιώς ας το κάνω με λιγότερο βάρος.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.167
Reaction score
49.466
Επίσης να αναφέρω ότι τα δισκόφρενα στα ποδήλατα εξακολουθούν να είναι μια μλκ και μισή.
Του δίνω 2 ευκαιρίες, μια με μεταλλικά τακάκια και μια δεύτερη με ντουρασε δαγκάνες- δεν περιμένω να κάνουν διαφορά οι δαγκάνες είναι η αλήθεια απλά αφού δε θα φρέναρω έτσι και αλλιώς ας το κάνω με λιγότερο βάρος.
Θα σταθώ σε αυτό γιατί πιστεύω ακριβώς το ίδιο.
Οι da δαγκάνες δεν θα κάνουν τη διαφορά, η διαφορά είναι μόνο στα υλικά ώστε να έχουν λιγότερο βάρος.
Ξέρς που τη πάτησες κρόκ με τα rim, στα τακάκια της dt swiss , αν φόραγες ότι δήποτε άλλο ίσως να έβλεπες διαφορά με τα δισκόφρενα, μιλάω καθαρά στο θέμα αίσθησης το οποίο έχει άμεση σχέση με τη απόδοση στο φρενάρισμα.
Αν έχεις 140mm δίσκους μπρός-πίσω θα πρότεινα να βάλεις 160mm μπροστά, είναι μια κάποια αναβάθμιση στη απόδοση.
 

Μηνύματα
22.542
Reaction score
16.596
Πολύ θα ήθελα να είμαι δίπλα σε βολτούλα με τον Παναγιώτη, να δω τι στο καλό κάνει... με τα δισκόφρενα, σε σχέση με το πώς φρενάρω εγώ! :geek: :gamer:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.167
Reaction score
49.466
Σώτο έχω το ίδιο παράπονο με τα φρένα του scale, έχεις καταλάβει ότι σε αυτό το κομμάτι είμαι και εγώ πολύ απαιτητικός και το ψάχνω πολύ.
Ότι και να έχω δοκιμάσει στα δισκόφρενα δεν μπόρεσα να αναβαθμίσω τη αίσθηση, έχω πάντα μια σπογγώδες πληροφορία στη μανέτα η οποία δεν βοηθάει στο πόση δύναμη να ασκήσω στη μανέτα. Τώρα όσον αφορά τη απόδοση θεωρώ ότι αν οι δίσκοι δεν ήταν από τη μια πλευρά αλλά αντικριστά (όπως στις μοτοσυκλέτες) θα υπήρχε καλύτερος έλεγχος του συνόλου.
 

Μηνύματα
22.542
Reaction score
16.596
Και εξακολουθώ και σε αυτή τη περίπτωση να αναρωτιέμαι, τι είναι αυτή η "αίσθηση"! :geek:

Οι μόνες περιπτώσεις που δεν έχω καλή αίσθηση, είναι όταν έχουν φαγωθεί πολύ τα τακάκια, ή αν έχει πάρει αέρα το σύστημα (πιο σπάνιο). Κατά τα άλλα, και στα δύο ποδήλατα δεν έχω κανένα παράπονο από τα φρένα (μην πω και στα τρία, αφού και το τρέκινγκ που έδωσα πριν καιρό στον ανηψιό, κι αυτό δισκόφρενα έχει).
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.167
Reaction score
49.466
Αίσθηση = έλεγχος της δύναμης που μπαίνει στη μανέτα και κατά πόσο μπορείς έπειτα να κοντρολάρεις τη απόδοση της πέδησης σε σχέση με τη παραμόρφωση του πλαισίου με τις δυνάμεις που ασκούνται.
 

Μηνύματα
22.542
Reaction score
16.596
Ε αυτό δεν βλέπω ποιο είναι το πρόβλημα, μια χαρά αίσθηση έχω (δηλαδή... μετά από σχεδόν 80.000 χμ με ποδήλατα με δισκόφρενα, πιστεύω να καταλαβαίνω ποια είναι η καλή αίσθηση και ποια η κακή! )... 8-):geek:

Βρε μπας κι είστε... αναίσθητοι; :roflmao: :lolsign:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.167
Reaction score
49.466
Ε αυτό δεν βλέπω ποιο είναι το πρόβλημα, μια χαρά αίσθηση έχω (δηλαδή... μετά από σχεδόν 80.000 χμ με ποδήλατα με δισκόφρενα, πιστεύω να καταλαβαίνω ποια είναι η καλή αίσθηση και ποια η κακή! )... 8-):geek:

Βρε μπας κι είστε... Βλαμμένοι; :roflmao: :lolsign:
Έτσι είναι το σωστό :biggrin:
 

Μηνύματα
16.804
Reaction score
23.859
160 μπρος πίσω είναι οι δίσκοι μου, μήπως να πάω σε 200;
εψες κατέβηκα απτο βνο, θέλει πολύ πάτημα το ρημάδι, θα μου πεις το συνηθίζεις νια αλλά σαν τα bxt δεν παιζ με τίποτα.
γενικά υπάρχει μεγάλη γκρίνια με τους δίσκους στους αγωνιστικοί κύκλοι, το μόνο καλό είναι οτι συνδυάζονται με thru axl , που είναι σοβαρό εξάρτημα για το δέσιμο του πιρουνιού/τροχού, μέχρι εκεί όμως.
 

Μηνύματα
22.542
Reaction score
16.596
Ούτε 180 δεν μπορείς να βάλεις σε road, δεν έχουν χώρο (τουλάχιστον όσα ξέρω). Όχι ότι θα έβαζα δηλαδή και 180, ποτέ δεν ένιωσα ότι μου χρειάζονταν πάνω από 160 στο road. Το MTB έχει 180 (αν δεν κάνω λάθος δηλαδή), και ούτε εκεί νιώθω ότι θέλω κάτι παραπάνω (τώρα αν ήταν να κατεβαίνω με 50-60χμ σε στυλ downhill, μάλλον θα έσπαγε πιο μπροστά το ίδιο το ποδήλατο σε τέτοια διαδρομή, ή πιθανότερο εγώ θα βρισκόμουν στα πλάγια - στην καλύτερη περίπτωση! ). :geek:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.167
Reaction score
49.466
160 μπρος πίσω είναι οι δίσκοι μου, μήπως να πάω σε 200;
εψες κατέβηκα απτο βνο, θέλει πολύ πάτημα το ρημάδι, θα μου πεις το συνηθίζεις νια αλλά σαν τα bxt δεν παιζ με τίποτα.
γενικά υπάρχει μεγάλη γκρίνια με τους δίσκους στους αγωνιστικοί κύκλοι, το μόνο καλό είναι οτι συνδυάζονται με thru axl , που είναι σοβαρό εξάρτημα για το δέσιμο του πιρουνιού/τροχού, μέχρι εκεί όμως.
Στο ξανά λέω, δεν έχει να κάνει μόνο με το σημείο τριβής, έχει να κάνει και με τα σημεία που μπαίνει η δύναμη της τριβής.
Στα rim η δύναμη αυτή ασκείται στο διαμήκης του πλαισίου, οπότε ότι αλλαγές κάνεις στα σημεία τριβής είναι άμεσα αντιληπτή.
 


Μηνύματα
1.460
Reaction score
1.229
Το είδα χθες, έχει αρκετά αρνητικά, τα δείχνει στο βίντεο. Η καλύτερη εναλλακτική που εχω δει είναι το σύστημα της Pinion, δυστυχώς όμως κοστίζει αρκετά. Όσες εταιρείες το δουλεύουν είναι μικρές και κοστολογούν τα ποδήλατα τους αρκετά πάνω από τα χρήματα που είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω.

 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Βλέπω τα ενδιαφέροντα θέματα σας, ειδικά τα νέα ενδιαφέροντα με το ποδήλατο σπίτι και εκπλήσσομε λίγο αλλα μαθαίνουμε και για αυτό.

Να πω την αλήθεια σαν σκέψη με ένα ολοκληρωμένο σύστημα σωστό, με μεγάλη οθόνη και τέτοια ίσως να είχε νόημα για εμένα. Διότι όποτε έχω πάρει κάτι στο σπίτι, κατέληξε να το τρώει η σκόνη… ή κρεμάστρα..ή να πεταχτεί στα σκουπίδια επειδή έπιανε χώρο. Δεν μου αρέσει κάτι τέτοιο σε σπίτι, αλλα κρατάω ένα μικρό μικρό καλαθάκι για το γενικότερο αποτερο μακρινό μέλλον.. γιατι είναι πολλά τα λεφτά μάνα μου αν δεν με αρέσει…με εννοείτε.. :gotcha::whistling:

Όσο για την απουσία μου εδώ και καιρό, υπήρχαν κάποια έντονα θέματα που με άφησαν πίσω θα ήθελα σιγά σιγά να επανέλθω. Μακάρι το νέο έτος να πάει καλύτερα.

Είχα να παρω τη κούρσα για βόλτα κανα εξάμηνο και τα φρένα θέλουν εξαέρωση μαζί με διαφορά μαζέματα. Δεν δούλευε το power meter, άλλαξα μπαταρίες τα ίδια, και μετά από πολλά βίντεο κούνησα κάποια λαμακια και έπιασε.. αλλά.. στα παιξίματα μου ξεκόλλησε το μεταλακι που σπρώχνει τη μπαταρία και τελικά μια κάνει και μια δεν κάνει επαφή. Σκέφτομαι να βγάλω το μπράτσο+πετάλι να το δώσω σε ένα φίλο ηλεκτρονικό μήπως το φτιάξει. Εννοειτε και χάλασε (ξεράθηκε) το λαστιχάκι που το μονώνει, όποτε δεν είναι ιδεατές οι συνθήκες.

Σκεφτομουν αν έβρισκα κάτι σε προσφορά λόγο μαύρης Παρασκευής να το χτυπήσω, να μην τρέχω μετέπειτα. Είναι υπό σκέψη. Θέλω και ένα ειδικο Σταντ ή μπράτσο για να πιάνω το ποδήλατο να του βγάζω τα μάτια και να καμω τις συντηρήσεις, αν θέλετε να μου προτείνετε κάτι. Οργανώνω το σπιτικό service αργά αργά.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.167
Reaction score
49.466
Το είδα χθες, έχει αρκετά αρνητικά, τα δείχνει στο βίντεο.

Άμ δεν θα είχε, με τα κορδόνια για μετάδοση, που πα ρε καραμήτρο...
Γενικά η βιομηχανία ψάχνεται με διάφορες πατέντες ώστε να συνεχίσει το άρμεγμα, δεν υπάρχει εναλλακτική, ειδικά στη μετάδοση. Όταν θα υπάρξει θα ασχοληθούν και οι επώνυμες εταιρίες του χώρου.
Εκνευρίζομαι αφάνταστα με τα επιχειρήματα ώστε να με πείσουν για τη κάθε νέα πατέντα, τάχαμου δεν χρειάζεται λάδι, δεν, δεν δεν.
Θα το θέσω και διαφορετικά, παλιότερα η di2 θεωρούνταν προβληματική, θα σε τελειώσει η μπαταρία έλεγαν, θα καεί, θα σε φύγει καλώδιο από τη εσωτερική δρομολόγηση, θα καταστραφείς στη μέση του πουθενά και θα μείνεις με δίσκο να επιστρέψεις σπίτι. Η πρώτη κούρσα που αγόρασα ήταν με di2, δεν συνέβη ποτέ τίποτα. Η Shimano ήταν σίγουρη για τη αξιοπιστία αυτής της νέας τεχνολογίας, τη εμπιστεύτηκα και αυτό αποδείχτηκε, άσε που πλέον άμα έχς ποδήλατο χωρίς di2 θεωρείσαι παρωχημένος. Μιά χαρά είναι και η μηχανική μετατόπιση ωστόσο, χάνεις μόνο σε κάποιες ευκολίες.
Όλοι αυτοί που μου έλεγαν για τα μειονεκτήματα της ηλεκτρονικής μετατόπισης, έχουν πλέον di2...

Ασχετο-σχετικό, δούλεψα σήμερα το πρωί το Radar μέσα σε κίνηση της Αθήνας, εντάξει έκλαψα από τα γέλια, δεν ήξερε το δόλιο τι να πρώτο διαβάσει από τα αμάξια που είχα πίσω, εμφάνιζε όσα μπορούσε να εμφανίσει, λαλούσε alarm όλη τη ώρα, εξαφάνιζε οχήματα ώστε να βάλει στη λίστα νέα, χαμός!!
Παρατήρησα κάτι όμως στη πρώτη επαφή μαζί του, με κάθε αλάρμ ανάβει ο φωτισμός του gps, ο φωτισμός ήταν μόνιμα αναμμένος με τόση κίνηση, άρα σκοτώνει τη αυτονομία του gps εντός πόλης. Οπότε κλείνεις το Radar και είναι χρήσιμο μόνο ως φωτάκι. 89€ για φωτάκι είναι πολλά...
Για επαρχία προφανώς θα κάνει δλειά, ειδικά όταν ξεχνιέμαι στη μέση του πουθενά και πάω για ώρα στη μέση του δρόμου, τη άλλη φορά τραγουδούσα Τασούλα Μαλιαχόβα και δεν άκουσα που με πλησίασε μια νταλίκα, με πάτησε κόρνα όταν ήταν ακριβώς από πίσω και με πήγε η ψυχή στα καλτσάκια. :biggrin:
 

Μηνύματα
16.804
Reaction score
23.859
Θέλω και ένα ειδικο Σταντ ή μπράτσο για να πιάνω το ποδήλατο να του βγάζω τα μάτια και να καμω τις συντηρήσεις, αν θέλετε να μου προτείνετε κάτι. Οργανώνω το σπιτικό service αργά αργά.

αυτό έχω και το λες αντρικό, ωραία κατασκευή, έχει και σάκο να το κρύβεις

για το 4ιιιι γιαίτ δεν ρωτάς την εταιρία να σου δώσει μια κατεύθυνση; θα μπορούσε ίσως να στο επισκευάσει ή να σου δώσει άλλο σε καλύτερη τιμή.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.167
Reaction score
49.466
Βλέπω τα ενδιαφέροντα θέματα σας, ειδικά τα νέα ενδιαφέροντα με το ποδήλατο σπίτι και εκπλήσσομε λίγο αλλα μαθαίνουμε και για αυτό.

Να πω την αλήθεια σαν σκέψη με ένα ολοκληρωμένο σύστημα σωστό, με μεγάλη οθόνη και τέτοια ίσως να είχε νόημα για εμένα. Διότι όποτε έχω πάρει κάτι στο σπίτι, κατέληξε να το τρώει η σκόνη… ή κρεμάστρα..ή να πεταχτεί στα σκουπίδια επειδή έπιανε χώρο. Δεν μου αρέσει κάτι τέτοιο σε σπίτι, αλλα κρατάω ένα μικρό μικρό καλαθάκι για το γενικότερο αποτερο μακρινό μέλλον.. γιατι είναι πολλά τα λεφτά μάνα μου αν δεν με αρέσει…με εννοείτε.. :gotcha::whistling:

Όσο για την απουσία μου εδώ και καιρό, υπήρχαν κάποια έντονα θέματα που με άφησαν πίσω θα ήθελα σιγά σιγά να επανέλθω. Μακάρι το νέο έτος να πάει καλύτερα.

Είχα να παρω τη κούρσα για βόλτα κανα εξάμηνο και τα φρένα θέλουν εξαέρωση μαζί με διαφορά μαζέματα. Δεν δούλευε το power meter, άλλαξα μπαταρίες τα ίδια, και μετά από πολλά βίντεο κούνησα κάποια λαμακια και έπιασε.. αλλά.. στα παιξίματα μου ξεκόλλησε το μεταλακι που σπρώχνει τη μπαταρία και τελικά μια κάνει και μια δεν κάνει επαφή. Σκέφτομαι να βγάλω το μπράτσο+πετάλι να το δώσω σε ένα φίλο ηλεκτρονικό μήπως το φτιάξει. Εννοειτε και χάλασε (ξεράθηκε) το λαστιχάκι που το μονώνει, όποτε δεν είναι ιδεατές οι συνθήκες.

Σκεφτομουν αν έβρισκα κάτι σε προσφορά λόγο μαύρης Παρασκευής να το χτυπήσω, να μην τρέχω μετέπειτα. Είναι υπό σκέψη. Θέλω και ένα ειδικο Σταντ ή μπράτσο για να πιάνω το ποδήλατο να του βγάζω τα μάτια και να καμω τις συντηρήσεις, αν θέλετε να μου προτείνετε κάτι. Οργανώνω το σπιτικό service αργά αργά.

Μάριε κακός άρχισες να πειράζεις τα λαμάκια του αισθητήρα, αυτές οι αλχημείες κυκλοφορούν όντως ευρέως στο νετ, στη πραγματικότητα όμως άλλοι είναι οι λόγοι που δεν δλέυει ένας αισθητήρας. Η εμπειρία μου αυτό έχει δείξει.
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Παρόλο που σας διάβαζα, δεν ειναι εύκολο να συμμετέχεις άμα δεν μπορείς να κανείς ποδήλατο. Είναι σαν να κάνεις δίαιτα και να παρακολουθείς master chef, παρατήστε μας ! :lolsign:

Ναι, όταν έγινε η μπούρδα Χρήστο, τότε κατάλαβα ότι εκανα…μπούρδα. :idk: Ευχαριστώ Κροκ για το σύστημα, θα το βάλω για παραγγελία λογικά σύντομα.

Κοιτα, αν βρω κάποια τρελή Black Friday powermeter θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Αν θυμάμαι καλά προηγουμενες χρονιές είχαν πέσει κάτω από 200€. Έως τώρα δεν έχω δει κάτι παρόμοιο όμως.

Καποια εργαλεία που σκεφτόμουν για το ποδήλατο πόλης, 40-60 χιλιομέτρων ανα διαδρομή που σκεφτόμουν. Σαφώς ποιο άνετο από κούρσα, με ποιο άνετη θέση και λογικά αλλά κοντά σε εκείνη όμως σε ρόλους ταχύτητας και ευελιξίας. Όπου άνετη μιλάμε για νορμαλ πεταλια και ποιο ξεκούραστη θέση από κούρσα αλλά όχι και mountain. Μπορεί όντως να γίνει αυτό? Αυτό ! Ο Brets με θεωρεί ολίγον soft που κοιτάω κάτι τέτοιο, δεν τον αδικώ, αλλά ο ποπουδακος μου είναι καπως ποιο τριανταφυλλένιος. Ο δικός του είναι iron butt! Επίσης στην κίνηση και σε πεζοδρόμια, ακόμα αγχώνομαι με τα clipless όποτε για πολύ mix διαδρομές ψάχνω κάτι ποιο…fit αν υπάρχει.

Χαζευα και σε Cube τη σειρά Nulane αλλά δεν υπάρχουν όλα τα μοντέλα και θέλει λίγο ψάξιμο στο τι υπάρχει. Επίσης ένα θέμα που έχω είναι ότι δεν μου αρέσει στις λακούβες η στο κακοτράχαλο δρόμο να το νιώθω στους καρπούς μου. Στο κούρσα το τιμονι με τις αφράτες ταινίες το διορθώνεις πολύ αυτό, στο ίσιο τιμονι ΑΝ ΔΕΝ έχεις μπροστινή ανάρτηση πως θα πάει η δουλειά μετά τα 20-30 χιλιόμετρα?




Είμαι ανοικτός σε προτάσεις γενικά:)
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.013
Μηνύματα
2.958.991
Members
38.276
Νεότερο μέλος
mikepan
Top