Featured Μετρήσεις με REW

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.420
Reaction score
57.145
όσο παίζεις κερδίζεις...

Παλιο vs νεο.

L
μπλε παλιο πρασινο νεο
View attachment 320323

R
Κοκκινο παλιο πορτοκαλι νεο
View attachment 320324

παλιο LR
View attachment 320325
new LR
View attachment 320326
Πού είναι το spectrogram L+R , οεο .... :)
Και πάλι, μετά από όσο όγκο κι αν βάλεις, ένας ιδιοσυντονισμός στους 50, θα συνεχίσει να υπάρχει.

Συνδυασμός πολύ μεγάλης επιφάνειας και όγκου (πχ όλο το ταβάνι), με επιπρόσθετες μεγάλες επιφάνειες συνήχησης (τυπικά κόντρα πλακέ σε διαστάσεις συντονισμού στη συχνότητα στόχο) μπορεί να κάνει δουλειά.

Πρακτικά, η μόνη λογική και η πιο εύκολη λύση για ομοιογένεια στο χώρο, χωρίς ιδιοσυντονισμούς και ακυρώσεις, είναι η ύπαρξη πολλαπλών πηγών ήχου (πολλαπλά σαμπ επί του προκειμένου).

Σε συγκεκριμένα σημεία του χώρου, με πολύ έντονο το πρόβλημα (κόμβοι) θα μπορούσε να κάνει σημαντική διαφορά μια συντονισμένη μπασοπαγιδα μεμβράνης, ή ένα ενεργό bass trap.
Αναρωτιέμαι μήπως όσο πάμε... χαζεύουμε περισσότερο. Επιδείχθηκε πρόσφατα στο νήμα με τα HS8 πόσο ωραία μπορούν να στρώνουν την απόκριση στις πρώτες οκτάβες οι πολλαπλές πηγές άμεσου ήχου ακόμα και μέσα σε ολότελα γυμνό δωμάτιο αλλά ξεψαχνίζουμε μέχρις εσχάτων συντελεστές απορρόφησης και πυκνότητες υλικών για δράση σε χαμηλές οκτάβες... Ας έχουμε υπ'όψιν ότι για τέτοιου βεληνεκούς απόσβεση θα χρειαζόταν dedicated χώρος με σύσταση τύπου ΄΄Non Environment΄΄ και σημαντική κατάληψη διαθέσιμου όγκου με απορροφητικά υλικά.... Εάν πάλι βάζαμε μεμβρανώδεις αποσβεστήρες καλή τύχη με το τιουνάρισμα και την αισθητική σε οικιακό χώρο κοινής χρήσης.

Εναλλακτική δράση εκτός των sub ειδικά για τρίτη και τέταρτη οκτάβα θα ήταν να πάρει επιπλέον ηχειακά κανάλια ομοειδή με τα main και να έκανε πολυκαναλικό setup.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.785
Reaction score
136.657
Οκ;

Άντε ηρεμήστε τώρα με τα πάνελ.

Πάρτε σαμπ λέμε.
Πολλά σαμπ λέμε.
Τιδεγκαταλαβαίνετε.


Χωνέψτε το καλά αυτό:

Πρακτικά, η μόνη λογική και η πιο εύκολη λύση για ομοιογένεια στο χώρο, χωρίς ιδιοσυντονισμούς και ακυρώσεις, είναι η ύπαρξη πολλαπλών πηγών ήχου (πολλαπλά σαμπ επί του προκειμένου).
Επιδείχθηκε πρόσφατα στο νήμα με τα HS8 πόσο ωραία μπορούν να στρώνουν την απόκριση στις πρώτες οκτάβες οι πολλαπλές πηγές άμεσου ήχου ακόμα και μέσα σε ολότελα γυμνό δωμάτιο
 

Μηνύματα
684
Reaction score
1.284
όσο παίζεις κερδίζεις...

Παλιο vs νεο.

L
μπλε παλιο πρασινο νεο
View attachment 320323

R
Κοκκινο παλιο πορτοκαλι νεο
View attachment 320324

παλιο LR
View attachment 320325
new LR
View attachment 320326
Δεν ακούγονται αυτά τα πράγματα.
Οι διάφορες που βλέπεις και στάνταρ δεν ακούς ή νομίζεις ότι ακούς πιθανότατα είναι λόγω της μέτρησης. Δηλαδή σε blind test θα καταλάβαινες πότε παίζει ποια από τις παραπάνω καμπύλες;
Είπαμε οι ακουστές διάφορες θέλουν χρήμα γνωσεις κα αντίληψη δηλαδή χρήμα κα επαγγελματία.

Το reference πάνω από 1m θέλει βαθιές τσέπες , εάν τις έχεις προχωράς , εάν δεν τις έχεις κάθεσαι ήσυχα και περιορίζεσαι σε ένα σχετικά τίμιο preference.
Συζητάμε τόσες μέρες για ηχοαποροφηση , διάχυση κτλ.
Λέμε ο καθένας τα δικά του , @costas EAR @wizzy στους χώρους σας που έχουν γίνει σοβαρές μελέτες γράψτε λίγο τι ποσοστό των τοιχωματικών ορίων είναι καλυμμένο και με πόσες στρώσεις για να φανεί η δουλειά και πόσα sub έχετε βάλει για να γίνει εξομάλυνση των χαμηλών.

Είτε σπας πολύ χρήμα για μελέτες και soundproofing αγοράζοντας ταυτόχρονα subwoofers είτε αγοράζεις μόνο τα subwoofers φέρνεις επαγγελματία και κάθεσαι ήσυχα.
Καλώς η κακώς δεν είναι όλα για τα δόντια όλων , εμένα πχ δεν με παίρνει οικονομικά να μπω σε τέτοια μονοπάτια.
Οι συμβουλές είναι για να αποφύγεις λάθη που έκανα και λεφτά που πέταξα χωρίς λόγο. Μπαίνεις στην αποθήκη μου και νομίζεις ότι μπαίνεις στην αποθήκη του Λαζαράκη με τα ηχομονωτικά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.785
Reaction score
136.657
τι ποσοστό των τοιχωματικών ορίων είναι καλυμμένο και με πόσες στρώσεις για να φανεί η δουλειά
Έχω γύρω στα 150 κιλά από αυτά τα υλικά απορρόφησης. Μπορεί και παραπάνω, χονδρικά το λέω.

Από το πάπλωμα είχα πάρει 3 συσκευασίες, η καθεμία τυλιγμένη ήταν κύλινδρος ύψους 1,5 Μ και διαμέτρου 2μ. Η φουλ συσκευασία. Δεν έμπαινε από εξώπορτα..

Πίσω από τις θέσεις των main, έχει υλικό απορρόφησης με πάχος σχεδόν μισό μέτρο, σε έκταση 2,5*2μ..

Ανάμεσα στα main και πίσω από την οθόνη, έχει γυψοσανίδα με απορρόφηση πίσω της, ενώ πάνω της η γυψοσανίδα, έχει κολλημένη κι άλλη απορρόφηση.

Το περισσότερο ταβάνι έχει γυψοσανίδα με απορρόφηση μέσα.

Τα 2/3 των επιφανειών τοίχων και ταβανιού, καλύπτονται από υλικά, και όλος ο πίσω τοίχος είναι γυψοσανίδες ηχοαπορρόφησης με υλικά μέσα.

Και 4 σαμπ, γιατί αλλιώς δουλειά, δε γίνεται.

Πάρτε τα σαμπ.

Τα υπόλοιπα, μόνον σε dedicated γίνονται.
(Και θέλουν προσοχή και γνώση, για να παραμείνει ζωντανός ηχητικά ο χώρος, να μη μουγκαθεί το RT 60 πουθενά, να είναι φλατ.)

Σε κοινόχρηστους χώρους, βάλτε μόνον μερικά όμορφα πάνελ σε τοίχους και ταβάνια, για να έρθει κάπως το RT 60 και να σβήσετε το flatter echo, που οι περισσότεροι έχετε μπόλικο, και μάλλον (το 99% από σας) δε το γνωρίζετε.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.607
Reaction score
1.924
Απο τη στιγμη που ο χωρος δεν ειναι dedicated, και οι πιθανοτητες να βαλεις 50 ποντους ηχοαποροφηση μηδαμηνες, θα ελεγα οτι ελαχιστα προαγματα μπορεις να κανεις επιπλεον.
Κατ αρχην, το RT60 ειναι σε αποδεκτα επιπεδα για μη-dedicated χωρο.
Στη θεση σου, θα προσθετα μονο μεγαλα παχια πανελ στο ταβανι (τουλαχιστον 25εκατοστα και με διαχυση εμπρος και τουλαχιστον 15 εκατοστα αποσταση απο το ταβανι) και τιποτε αλλο.
Τα υπολοιπα θα τα εφτιαχνα με πολλαπλα sub και ηχεια.
Για κακη σου τυχη εχεις προσανατολιστει σε δικαναλο και αυτο σου δενει τα χερια.
Αν ειχες πολυκαναλο με 2-4 sub και Dirac, το πιθανοτερο ειναι οτι αντι να ασχολεισαι με πανελ και ηχοαποροφητικα θα ακουγες μουσικη και θα εμπαινες εδω μονο για χαβαλε.
Τα ηχεια σου εχουν ενα πολυ καλο κεντρικο με το οποιο μπορουν να συνεργαστουν (το L400) και δυο πολυ καλα και σχετικα οικονομικα bookshelf για surround, τα R200 και R100. Εκμεταλευσου το.
 
Last edited:

Μηνύματα
684
Reaction score
1.284
Απο τη στιγμη που ο χωρος δεν ειναι dedicated, και οι πιθανοτητες να βαλεις 50 ποντους ηχοαποροφηση μηδαμηνες, θα ελεγα οτι ελαχιστα προαγματα μπορεις να κανεις επιπλεον.
Κατ αρχην, το RT60 ειναι σε αποδεκτα επιπεδα για μη-dedicated χωρο.
Στη θεση σου, θα προσθετα μονο μεγαλα παχια πανελ στο ταβανι (τουλαχιστον 25εκατοστα και με διαχυση εμπρος και τουλαχιστον 15 εκατοστα αποσταση απο το ταβανι) και τιποτε αλλο.
Τα υπολοιπα θα τα εφτιαχνα με πολλαπλα sub και ηχεια.
Για κακη σου τυχη εχεις προσανατολιστει σε δικαναλο και αυτο σου δενει τα χερια.
Αν ειχες πολυκαναλο με 2-4 sub και Dirac, το πιθανοτερο ειναι οτι αντι να ασχολεισαι με πανελ και ηχοαποροφητικα θα ακουγες μουσικη και θα εμπαινες εδω μονο για χαβαλε.
Τα ηχεια σου εχουν ενα πολυ καλο κεντρικο με το οποιο μπορουν να συνεργαστουν (το L400) και δυο πολυ καλα και σχετικα οικονομικα bookshelf για surround, τα R200 και R100. Εκμεταλευσου το.
Ήδη εχει Dirac, παροπλισμένο.
Ανδρέα έχεις ανεβάσει ρε φίλε 30 καμπύλες εδώ για κάθε πιθανή και απίθανη αλλαγή και προσθήκη. Ανέβασε ρε άνθρωπε μια με Dirac με ανώτατο όριο τα 300hz και προσαρμοσμένο target curve όπως σου λέμε μήνες τώρα.
Τρέξε το Dirac προσάρμοσε το target curve. Άνοιξε το rew μέτρα στο κέντρο μια φορά L+R και βάλε Spectro.
Μέτρα με κινούμενο μικρόφωνο την ευρύτερη περιοχή ακρόασης το L+R να αξιολογήσεις την απόκριση πλάτους.
 
Last edited:





Μηνύματα
1.607
Reaction score
1.924
Λοιπον μετα απο την αποκαλυψη της υπαρξης παροπλισμενου Dirac μπηκα στον κοπο να αρχισω να διαβαζω το νημα απο την αρχη. Ειναι μεγαλο, εχω φτασει στην 10 σελιδα, Dirac δεν ειδα ακομα αλλα μαλλον πλησιαζω, στο μεταξυ ομως ειδα κατι πολυ σημαντικο.
Η παλια θεση των ηχειων στα 90εκατοστα ειναι εις μακραν καλυτερη.
Καπου διαβασα οτι σου αρεσε περισσοτερο εκει που τα εχεις τωρα. Ξεχασε το.
Τα αυτα σου σε ξεγελασαν κανονικοτατα. Ξαναβαλε τα στους 90 ποντους και κανε ισοσταθμιση.
Η αποκριση με τα ηχεια στους 90 ποντους απο τον τοιχο δεν ειναι τελεια αλλα ειναι διαχειρισημη. Με απλα λογια ερχεται ευκολα με λιγο EQ. Ισως να ερχεται και χωρις EQ απλα χρησημοποιοντας το High Pass του προενισχυτη. Δεν ξερω, δοκιμη θελει.
Εκει που ειναι τωρα δεν ερχεται με EQ με τιποτα.
Επισης σου εχουν γινει απειρες ολοσωστες προτασεις ηδη μεχρι την 10η σελιδα που δεν εχεις εφαρμοσει και αυτη τη στιγμη θα ειχες ηδη πολυ καλυτερο αποτελεσμα.
Που να φτασω και στο Dirac δηλαδη...
 

Μηνύματα
1.607
Reaction score
1.924
Χλεεεεεποοοον.....

Μιά μέτρηση χωρίς dirac
View attachment 313796

και LR Μαζί

View attachment 313798

Δεν νομίζω να το φέρω καλύτερα (αν και παίζω λίγο ακόμα όταν έχω χρόνο).

Και πάμε στα ωραία τώρα...έβαλα το ντιρακι..
View attachment 313799
View attachment 313800

Οι μετρήσεις έγιναν με ένταση περίπου 75db.

Εφάρμοσα την default curve για να δω τι κάνει. Να πω την αμαρτία μου ακούγεται άμπασο.

Επίσης....αυτή την μαλακία αμά την βάλω τέρμα έχω θέμα;

μαλακία με μπλε.
View attachment 313801

Για πείτε καμιά συμβουλή...
Ουτε μαντης να ημουνα.
Αφησες τα ηχεια εκει που ηταν χαλια και εβαλες το dirac να στα ισιωσει ενω δεν θα ισιωνανε στον αιωνα τον απαντα με τετοια dip.
Βαλε τα στους 90 ποντους, κανε ισoσταθμιση με περιορισμο μεχρι τα 500Hz και επειδη θα πνιξει το μπασο και παλι, (ετσι κανουν παντα) εφαρμοσε ενα +10db τουλαχιστον στα χαμηλα και κοψε απο τα 40-45Hz και κατω για να μην ζοριζεις τα ηχεια χωρις λογο. Λογικα θα κοντρολαρει και το Room mode των 49Hz ετσι.
Και μην περιμενεις θαυματα χωρις sub φυσικα. Ελεγες χριστουγεννα και κοντευει Πασχα.
 

Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.152
Δηλαδή του λέτε να πάρει 2 sub 1 κεντρικό και 2 surround τα οποία θα κοστίσουν πάνω από 5 χιλ … Δε μου φαίνεται πολύ optimal
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.785
Reaction score
136.657
Δηλαδή του λέτε να πάρει 2 sub 1 κεντρικό και 2 surround τα οποία θα κοστίσουν πάνω από 5 χιλ … Δε μου φαίνεται πολύ optimal
Εμένα καλή ιδέα μου ακούστηκε πάντως.

Όχι "πολύ καλή", γιατί είπες 2 σαμπ κι όχι 4. 😎
 

Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.152
Καλύτερα να έπαιρνε ένα minidsp flex, 2 sub και έναν άνθρωπο να τα στήσει αφού συμφωνήσει και αυτός με τις ρυθμίσεις ότι του αρέσουν. Με τα μισά λεφτα !
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.785
Reaction score
136.657
Όταν ο χώρος είναι πρόβλημα, μυστήριος και ακανόνιστος όπως εδώ, ιδίως τότε, οι πολλαπλές πηγές ήχου είναι η μόνη λογική κι εύκολη λύση.

Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο να κάνει, πρακτικά κανένας.

Όπως το είπε ο Μίστερ SpZach εδώ:

Αν ειχες πολυκαναλο με 2-4 sub και Dirac, το πιθανοτερο ειναι οτι αντι να ασχολεισαι με πανελ και ηχοαποροφητικα θα ακουγες μουσικη και θα εμπαινες εδω μονο για χαβαλε.
Αυτά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.541
Reaction score
84.021
Μια από τις λύσεις DSP+2 subs θα μπορούσε να είναι ικανοποιητική λύση.
Ακόμα και μια καλύτερη χρήση του Dirac στο υπάρχον σύστημα θα είναι καλύτερο από αυτό που έχει τώρα.
 

Μηνύματα
1.607
Reaction score
1.924
Δηλαδή του λέτε να πάρει 2 sub 1 κεντρικό και 2 surround τα οποία θα κοστίσουν πάνω από 5 χιλ … Δε μου φαίνεται πολύ optimal
παραπανω θα παει γιατι θελει και ενισχυτη.
Αλλα ΟΚ, ας ξεκινησει πρωτα με τα 2 sub και μετα βλεπουμε.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
AndreasLav , έχω ρίξει μόνο αποσπασματικές όχι πολύ προσεκτικές ματιές στο νήμα και σίγουρα μου έχουν ξεφύγει πάνω από τα μισά αναφερόμενα.
Παρ' όλα αυτά, θα κάνω μία καλοπροαίρετη παρατήρηση, κι' ας κάνω λάθος:

Εχω την εντύπωση οτι προχωράς σε συνεχείς δοκιμές - μετρήσεις - αγορές , χωρίς να πολυσκοτίζεσαι με στάσιμα, room modes και συναφή, με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση των αιτίων της μορφής των μετρήσεών πριν από κάθε άλλη κίνηση. Ομως σε ένα τόσο ασύμμετρο χώρο όπως ο δικός σου, κάτι τέτοιο θα εξοικονομούσε στο τέλος χρόνο, και πιθανότατα χρήμα και σίγουρα θα εξασφάλιζε πολύ αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση του όποιου λογισμικού και DSP

Τεσπα . . .
η κορυφή των 42-50 Hz είναι ο δεύτερος ρυθμός του μήκους του δωματίου, και κυρίως, η θέση της MLP ακριβώς στην περιοχή μέγιστης έντασής του (προς επαλήθευση, μία μέτρηση με το μικρόφωνο στο 1/4 του μήκους θα πρέπει να δώσει πολύ χαμηλότερη κορυφή)
Room AndreasLav.jpg

Εχω επέμβει πολύ ελαφρά στην κάτοψή σου, για να ταιριάζει ακριβώς με τα μέτρα που δίνεις στο #227, σώσε την εικόνα
Επί πλέον η κόκκινη διαγώνιος, είναι ακριβώς ίση με το μήκος, δίνοντας τον ίδιο ρυθμό - να υποθέσω λοιπόν οτι στην απόκριση του #477 η πράσινη καμπύλη είναι το δεξί ηχείο;
Αν μπουν δύο σαμπ κοντά στα ηχεία, ή και στον πίσω τοίχο, όπως αναφέρεις κάπου στο νήμα, η μορφή της μέτρησης δεν θα αλλάξει στις χαμηλές. Με ή χωρίς σαμπ, το όποιο λογισμικό/DSP θα προσπαθήσει να εξασθενίσει γύρω στα 45 Ηz, όσο του επιτρέψουν οι παρενέργειες από το υπόλοιπο δωμάτιο, και θα τα καταφέρει λίγο-πολύ.
Οι βυθίσεις στα 300 πρέπει να είναι συνδυασμός SBIR από τους τοίχους γύρω από τα ηχεία με floor και ceiling bounce. Χρησιμοποίησε το παρακάτω που δίνει νούμερα για να δεις τι γίνεται, οι μπάρες δεν είναι εύχρηστες. Ξεχωριστά για κάθε γούφερ.

Πάντως, σε τόσο ασύμμετρο χώρο και 2 υπογούφερ, η ασύμμετρη τοποθέτησή τους σίγουρα θα έδινε πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Ομως απαιτεί . . . άααλα κόλπα, σπαζοκεφαλιά, διάβασμα, αρκετά λάθη και κόπο (θα άρχιζα με ένα σαμπ αριστερά του καναπέ αν η παντόφλα απέκλειε θέση πίσω από την πλάτη, και βλέπουμε... )

Βέβαια, στον χώρο αυτό, το μεγαλύτερο πρόβλημα ΙΜΗΟ, είναι η εικόνα - η ανυπαρξία αριστερής πρώτης ανάκλασης - και όχι το μπάσο, αυτό στο τέλος θα μαζευτεί με τον ένα ή άλλο τρόπο.
 
Last edited:

Μηνύματα
729
Reaction score
1.627
Β
AndreasLav , έχω ρίξει μόνο αποσπασματικές όχι πολύ προσεκτικές ματιές στο νήμα και σίγουρα μου έχουν ξεφύγει πάνω από τα μισά αναφερόμενα.
Παρ' όλα αυτά, θα κάνω μία καλοπροαίρετη παρατήρηση, κι' ας κάνω λάθος:

Εχω την εντύπωση οτι προχωράς σε συνεχείς δοκιμές - μετρήσεις - αγορές , χωρίς να πολυσκοτίζεσαι με στάσιμα, room modes και συναφή, με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση των αιτίων της μορφής των μετρήσεών πριν από κάθε άλλη κίνηση. Ομως σε ένα τόσο ασύμμετρο χώρο όπως ο δικός σου, κάτι τέτοιο θα εξοικονομούσε στο τέλος χρόνο, και πιθανότατα χρήμα και σίγουρα θα εξασφάλιζε πολύ αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση του όποιου λογισμικού και DSP

Τεσπα . . .
η κορυφή των 42-50 Hz είναι ο δεύτερος ρυθμός του μήκους του δωματίου, και κυρίως, η θέση της MLP ακριβώς στην περιοχή μέγιστης έντασής του (προς επαλήθευση, μία μέτρηση με το μικρόφωνο στο 1/4 του μήκους θα πρέπει να δώσει πολύ χαμηλότερη κορυφή)
View attachment 320376
Εχω επέμβει πολύ ελαφρά στην κάτοψή σου, για να ταιριάζει ακριβώς με τα μέτρα που δίνεις στο #227, σώσε την εικόνα
Επί πλέον η κόκκινη διαγώνιος, είναι ακριβώς ίση με το μήκος, δίνοντας τον ίδιο ρυθμό - να υποθέσω λοιπόν οτι στην απόκριση του #477 η πράσινη καμπύλη είναι το δεξί ηχείο;
Αν μπουν δύο σαμπ κοντά στα ηχεία, ή και στον πίσω τοίχο, όπως αναφέρεις κάπου στο νήμα, η μορφή της μέτρησης δεν θα αλλάξει στις χαμηλές. Με ή χωρίς σαμπ, το όποιο λογισμικό/DSP θα προσπαθήσει να εξασθενίσει γύρω στα 45 Ηz, όσο του επιτρέψουν οι παρενέργειες από το υπόλοιπο δωμάτιο, και θα τα καταφέρει λίγο-πολύ.
Οι βυθίσεις στα 300 πρέπει να είναι συνδυασμός SBIR από τους τοίχους γύρω από τα ηχεία με floor και ceiling bounce. Χρησιμοποίησε το παρακάτω που δίνει νούμερα για να δεις τι γίνεται, οι μπάρες δεν είναι εύχρηστες. Ξεχωριστά για κάθε γούφερ.

Πάντως, σε τόσο ασύμμετρο χώρο και 2 υπογούφερ, η ασύμμετρη τοποθέτησή τους σίγουρα θα έδινε πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Ομως απαιτεί . . . άααλα κόλπα, σπαζοκεφαλιά, διάβασμα, αρκετά λάθη και κόπο (θα άρχιζα με ένα σαμπ αριστερά του καναπέ αν η παντόφλα απέκλειε θέση πίσω από την πλάτη, και βλέπουμε... )

Βέβαια, στον χώρο αυτό, το μεγαλύτερο πρόβλημα ΙΜΗΟ, είναι η εικόνα - η ανυπαρξία αριστερής πρώτης ανάκλασης - και όχι το μπάσο, αυτό στο τέλος θα μαζευτεί με τον ένα ή άλλο τρόπο.
Όλες οι παρατηρήσεις καλοδεχούμενες είναι.
Αγορές δεν έχω κάνει, πέρα από την άδεια του dirac. Τα άλλα (panel κτλ) Μπηκαν για να μαζευτεί το rt60 και να τσιμπήσω τις πρώτες ανακλάσεις. Το ότι πειραματίζομαι με τσάμπα υλικά έιναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο, που τελείωσε και μένω με ότι είχα.
Τωρά στα υπόλοιπα, θα κάνω μια μέτρηση και θα το δω αυτό που αναφέρεις. (στο 1/4 επειδή περναω απο εκει όντως ειναι πιο "σωστό" στο μπασο, όπως επίσης και αν παω μισό μέτρο πιο μπροστά νομίζω το ακούω πιο έντονα)
Σαμπ μπορώ να βάλω σχεδόν όπου θέλω αρκεί να μην είναι μέσα στη μέση και ενοχλεί. Γενικά υπάρχει άνεση σε αυτό το κομμάτι.
Στα ηχεία κοντά δοκίμασα να βάλω το 10ρί και συντόνιζε το σύμπαν και αριστέρα και δεξια, δεν νομίζω ότι είναι καλες θέσεις. (ήταν down firing και ported, που πρακτικά είχε την ίδια συμπεριφορά με ηχεία μου, με τα sealed μπορεί να είναι διαφορετικα τα πράγματα. δεν ξέρω).

Με τα ηχεία το πέρα δώθε είναι για να μαζέψω την καμπύλη έτσι ώστε να παρέμβει το dirac το λιγότερο δυνατό και για αυτό δεν το έχω χρησημοποιήσει ακόμα. Δοκιμάζω και άλλα σημεία και διαφορετικά toe in και βλέπω πως συμπεριφέρεται. Λίγο από δω λίγο από εκεί θα το φέρω. σημειώσεις από τις θέσεις που έπαιζε καλά υπάρχουν οπότε ξαναγυρνάω εκει ενα πάσα στιγμή.

Τα σαμπ κάποια στιγμή θα έρθουν...δεν μπορεί...
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.536
Μηνύματα
2.943.217
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top