melina
Cargo 200
- Μηνύματα
- 23.763
- Reaction score
- 42.935
Στην ιαπωνία τα ταξί έχουν 2 ταξίμετρα στην Ελλάδα κάποια IX έχουν 2 navigators.
Τηλεόραση, media player, youtube μόνο εν στάσει με τον λεβιέ στο Parking. .ΩΝΣΓ
Δεν αποσπάται η προσοχή σου;
Στην ιαπωνία τα ταξί έχουν 2 ταξίμετρα στην Ελλάδα κάποια IX έχουν 2 navigators.
Οι κύριοι αγοραστές των SUV στην Ευρώπη είναι άνθρωποι που θέλουν οικογενειακό αμάξι με χώρους! Γιαυτό κυριάρχησαν στις αγορές έναντι των συμβατικών αυτοκινήτων τα Mercedes GLB/C, Tiguan, AUDI 3, Scoda, ΚΙΑ, BMW X1/3. Τα αντίστοιχα ηλεκτρικά για λόγους καθαρά κέρδους και ηλεκτρικής (αν)επάρκειας για μεγάλη αυτονομία έγιναν μικρά , στρόγγυλα πίσω και με μικρότερους χώρους παντού! Θα είναι το τέλος τους αυτό γιατί έχασαν το μεγάλο ατού τους. Δε θα έπερνα ποτέ την EQE/S σε σχέση με τα απλά μοντέλα ακόμη και αν είχε μισή τιμή από τη στιγμή που δε με βολεύει.To ev9 έχει μήκος πάνω από 5 μέτρα, πλάτος 2 και ύψος 1,75. Αυτό έλειπε, κάτι με διαστάσεις μεγάλου βαν να μην έχει και επαρκή χώρο αποσκευών.
Ο χώρος αποσκευών στα SUV είναι μικρότερος λόγω μικρότερου μήκους - από εκεί που η μεσαία π.χ. κατηγορία ήταν σεντάν τύπου Avensis, Mondeo, κλπ., με μήκος 4,6-4,7 μέτρα και χώρους αποσκευών 500+ λίτρα, αυτή η κατηγορία οχημάτων αφανίστηκε και αντικαταστάθηκε από αυτοκίνητα μικρότερα σε μήκος, φαρδύτερα και ψηλότερα, που καταλαμβάνοντας ελαφρώς μικρότερο χώρο στο δρόμο, έχουν σημαντικά περισσότερο άνετους χώρους στο εσωτερικό. Καθώς όμως θυσιάστηκε ο τρίτος όγκος, θυσιάστηκε και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.
Αυτό είναι πρόβλημα κυρίως για όσους αγόραζαν τις Station Wagon εκδόσεις (που επίσης έχουν αφανιστεί προς όφελος των SUV) οι οποίοι αγόραζαν αυτοκίνητα ίδια κατά τα άλλα, αλλά με μεγαλύτερους και ευκολότερα προσβάσιμους χώρους αποσκευών. Οι υπόλοιποι ούτως ή άλλως στην Ευρώπη αγόραζαν τις hatcback εκδόσεις και όχι τις sedan οι οποίες έκαναν καριέρα κυρίως σε αναπτυσσόμενες αγορές.
Model | Sales in 2023 | Sales in 2022 | % Change |
---|---|---|---|
A3 | 13,625 | 9,788 | 39% |
A4 | 13,550 | 15,239 | -11% |
A5 | 23,777 | 18,349 | 30% |
A6 | 8,319 | 6,003 | 39% |
A7 | 1,810 | 2,237 | -19% |
A8 | 2,259 | 1,594 | 42% |
e-tron GT | 3,202 | 2,275 | 41% |
Q3 | 22,189 | 25,066 | -11% |
Q4 e-tron | 8,144 | 2,929 | 178% |
Q4 Sportback e-tron | 2,606 | 576 | 352% |
Q5 | 74,145 | 62,912 | 18% |
Q7 | 28,931 | 19,308 | 50% |
Q8 | 13,550 | 9,372 | 45% |
Q8 e-tron | 8,180 | 7,503 | 9% |
Q8 Sportback e-tron | 2,907 | 2,894 | 0% |
RS | 631 | 314 | 101% |
TT | 725 | 516 | 41% |
αυτό είναι μεγάλο μείον , η σταθερή εταζέρα για μένα το πιο άχρηστο πράγμα στο αυτοκίνητο.στα SUV όπως και στα SW υπάρχει εταζέρα, η έλλειψη της οποίας σημαίνει ότι ο οποιοσδήποτε βλέπει τι κουβαλάς μέσα στο αυτοκίνητο.
Δε Ντικ ιζ α φακιν χιούτζ Ντικ, ιν φακτ ιτ'ς δι Μπεστ σελινγκ Ντικ όλ οβερ δι γουόρλντ.Κομπαίρινγκ δε ντικ ουίδ δε μπρασh.
Για μένα σημαντικότατα και τα δύο.τεσπα γούστα είναι αυτά, απλά ο χώρος αποσκευών είναι σαν την αυτονομία των ηλεκτρικών, παρεξηγημένο και υπερτιμημένο θέμα.