Δημητρης 777
Spendorious
- Μηνύματα
- 7.052
- Reaction score
- 21.413
'γω λέω να παντρευτείς να γλυτώσεις τα χειρότερα..(ένα από τα πλεονεκτήματα του να είσαι εργένης)
'γω λέω να παντρευτείς να γλυτώσεις τα χειρότερα..(ένα από τα πλεονεκτήματα του να είσαι εργένης)
Παρεμπιπτόντως έχω βρεθεί στο Amalfi και σε διαβεβαιώ ότι οι σχετικές εμπειρίες αξίζουν περισσότερο απ'όλα τα AV setup στον κόσμο....
Αυριο πετάω για Amalfi να πάω για brunch και την άλλη εβδομάδα παω να δω ένα σπίτι στο Miami που αγόρασα.
Προσπαθώ να είμαι οσο πιο κοντα γίνεται στους κανονισμούς και να τους ακολουθώ. Γιατί κάποια πράματα στη ζωή δεν είναι πάντα δικαίωμα αλλά και προνόμιο.
Σορρυ κιόλας........
Ο τρόπος υποχρεώνει περισσότερο απ'όλα τα δίκια του κόσμου. Επιβεβαιωμένο στην πράξη γι αυτό κι έχει εδραιωθεί ως γνωμικό στη συλλογική συνείδηση.flash said:...
Τώρα αυτό που λες ότι διστάζεις να γράψεις ή να παρουσιάσεις για να μην έχεις άκομψα σχόλια, μην κολλάς στον τρόπο του άλλου αλλά τι σου λέει. Από τα 10 που θα ακούσεις μπορεί το 1 να είναι χρήσιμο.
Αυτά τα ξέρει καλύτερα η ML. Αν δεν υπάρχουν θα του το πει. Μπορεί να του πει ότι δεν υπάρχει αυτό που θέλει, πρέπει να τα αλλάξει όλα. Μπορεί να του πει ότι αν δεν μπορεί ή δεν θέλει να αλλάξει τα LR, αυτά και αυτά θα μπορούσαν να φτιάξουν ένα σύστημα, με τους απαραίτητους συμβιβασμούς.Τα ηχεία που έχει είναι 20+ ετών και λόγω αρχιτεκτονικής δεν υπάρχει περίπτωση να ταιριάξει τίποτα από την τρέχουσα γκάμα ηχείων της ML εκτός από αυτό που προτάθηκε από την αρχή και που απορρίφθηκε απο τον νηματοθετη. Η ML αν είναι σωστή θα του το πει και θα τον ενημερώσει ότι θα πρέπει να τα αντικαταστήσει όλα αλλά αν προτιμήσει να μην χάσει τον πελατη, θα τον βάλει σε περιπέτειες με πολυ υψηλό κόστος.
Εγώ δεν του είπα τι να κάνει, απλά σχολίασα τι δεν μου άρεσε στην εικόνα:...αλλά κάποιοι επιμένουν να απαντούν και μάλιστα
...που το λες και understatement.
Ο χωρος σου ειναι απιστευτος να τον χαιρεσαι ,ειμαι martin logan fan απο τους μονολιθους και τα sl3 την εποχη του Μενδρινου.Τα τελευταια χρονια απο τα καλυτερα δικαναλα που ακουσα ηταν με expression esl 13. Ευγε και παλι.Είπα λοιπόν και εγώ να "Ατμίσω" το σαλόνι...(ένα από τα πλεονεκτήματα του να είσαι εργένης) Κατασκευή ψευδοροφής από μελαμίνη και όχι από γυψοσανίδα (για ευνόητους λόγους... ) γεμάτη με ορυκτοβάμβακα ULTRACOUSTIC και τοποθέτηση ηχείων οροφής (Dolby Atmos) με φωτισμό led strip rgb και τοποθέτηση diffusers για καλύτερη ακουστική του χώρου. (Τα diffusers κόπηκαν με υδροκοπή για να τοποθετηθούν τα ηχεία και να μην φαίνονται)...
Έπεται συνέχεια με την τοποθέτηση absorber bass panel περιμετρικά της κατασκευής για τον έλεγχο των "χαμηλών". (Με 9 ηχεία και 2 subwoofer στον χώρο καταλαβαίνετε τι γίνεται)...
Θα ακολουθήσουν και άλλες φωτογραφίες και παρουσίαση του συστήματος.
View attachment 320907
View attachment 320910
View attachment 320911
Αυτό το λες γιατί δεν έτυχε να ακούσεις μέχρι σήμερα σοβαρό AV setup.Παρεμπιπτόντως έχω βρεθεί στο Amalfi και σε διαβεβαιώ ότι οι σχετικές εμπειρίες αξίζουν περισσότερο απ'όλα τα AV setup στον κόσμο.
Έχοντας φτιάξει χώρους για πελάτες σε συνεργασία με γνωστό άνθρωπο του χώρου και ακούγοντας άπειρους συνδυασμούς με μηχανήματα και συνοδά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ θα διαφωνήσω. Όσο για την κατανάλωση ρεύματος έχεις δίκιο αλλά σκέψου πόσα γλυτώνω στο πετρέλαιο
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως το πολυκάναλο μπορεί να μου μεταφέρει πίστα ενα κομμάτι μουσικής που έχει γραφτει μονοφωνικά η στερεοφωνικά και τι ρόλο θα παίζουν τα surround...
Σειρά να πιάσουμε αυτό το θέμα... Ένα πολυκαναλικό στημένο με στοιχειώδεις διατυπώσεις - όπως ομοειδή ηχειακά κανάλια , ισορροπημένο RT , ισοδυναμία αποστάσεων και κλίσεων ως προς δεδομένο MLP , ομοιομορφία επιμέρους αποκρίσεων και καλώς ενσωματωμένα sub - κατά τη λειτουργία του upmixing δεν αναμένεται να εκτρέπει μια οικεία από το δικαναλικό πρόγραμμα στερεοφωνική απεικόνιση αλλά να την αναβαθμίζει στη χωρική της αίσθηση μειώνοντας χάρη στη μεγαλύτερη παρεχόμενη άμεση ηχητική ενέργεια όσους περιορισμούς επιβάλλουν τα δωμάτια ακρόασης πάνω στη μετάδοση της καταγεγραμμένης πληροφορίας - συμπεριλαμβανομένου και του τονικού της χαρακτήρα .Έχοντας φτιάξει χώρους για πελάτες σε συνεργασία με γνωστό άνθρωπο του χώρου και ακούγοντας άπειρους συνδυασμούς με μηχανήματα και συνοδά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ θα διαφωνήσω. Όσο για την κατανάλωση ρεύματος έχεις δίκιο αλλά σκέψου πόσα γλυτώνω στο πετρέλαιο
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως το πολυκάναλο μπορεί να μου μεταφέρει πιστά ένα κομμάτι μουσικής που έχει γραφτει μονοφωνικά η στερεοφωνικά και τι ρόλο θα παίζουν τα surround...
Για το απμίξινγκ αυτό που διαπίστωσα είναι ότι η φωνή μεταφέρεται αριστερά ή δεξιά εάν απενεργοποιήσει κάποιος το ένα απ τα 2 L-R. Πολύ πιθανόν όταν παίζουν και τα 3 να μην γίνονται αντιληπτές μικρές ατασθαλίες στην τοποθέτηση των LCR.κατά τη λειτουργία του upmixing δεν αναμένεται να εκτρέπει μια οικεία από το δικαναλικό πρόγραμμα στερεοφωνική απεικόνιση αλλά να την αναβαθμίζει στη χωρική της αίσθηση μειώνοντας χάρη στη μεγαλύτερη παρεχόμενη άμεση ηχητική ενέργεια όσους περιορισμούς επιβάλλουν τα δωμάτια ακρόασης πάνω στη μετάδοση της καταγεγραμμένης πληροφορίας.
Ίσιος είναι, από Ρώμη μέχρι Νάπολη, μετά όμως έχει κατ' στροφές για Αμάλφι.@Bhutia βλέπω ήρθες στον ίσιο δρόμο
Το σκέφτηκα φίλε μου αλλά δεν χωράνε. Η άλλη λύση είναι δυο bookself στον τοίχο. Οπότε ξεχωρίζουμε τελείως το πολυκάναλο με το stereo. Επίσης αργότερα αν τελικά δώσω τα Martin και βάλω 2 main RP-8000Fii τα κρατάω για surround. Δεν είναι ακριβώς έτσι...δεν μιλάμε για immersive audio αλλά...Και να αποχωριστεί τα MartinLogan, τελικούς κτλ.;
Ή να βάλει δεύτερα main δίπλα στα MartinLogan;
Δεν νομίζω πως θα θέλει ο νηματοθέτης να κάνει κάτι τέτοιο, αφού δηλώνει ότι τον ικανοποιεί η κατάσταση ως έχει. Και ούτε και μας ρώτησε εξάλλου για επιλογές πιθανής βελτίωσης.
Προφανώς το πολυκάναλο είναι ήσσονος σημασίας για εκείνον, ό,τι παίξει, παίξει.
Υποστηρίζεις το ίδιο στην περίπτωση αμιγώς αναλογικού setup ;Σειρά να πιάσουμε αυτό το θέμα... Ένα πολυκαναλικό στημένο με στοιχειώδεις διατυπώσεις - όπως ομοειδή ηχειακά κανάλια , ισορροπημένο RT , ισοδυναμία αποστάσεων και κλίσεων ως προς δεδομένο MLP , ομοιομορφία επιμέρους αποκρίσεων και καλώς ενσωματωμένα sub - κατά τη λειτουργία του upmixing δεν αναμένεται να εκτρέπει μια οικεία από το δικαναλικό πρόγραμμα στερεοφωνική απεικόνιση αλλά να την αναβαθμίζει στη χωρική της αίσθηση μειώνοντας χάρη στη μεγαλύτερη παρεχόμενη άμεση ηχητική ενέργεια όσους περιορισμούς επιβάλλουν τα δωμάτια ακρόασης πάνω στη μετάδοση της καταγεγραμμένης πληροφορίας - συμπεριλαμβανομένου και του τονικού της χαρακτήρα .
Τον δρόμο για το Μόναχο πάντως με κλειστά μάτια θα τον κάνει πλέονΊσιος είναι, από Ρώμη μέχρι Νάπολη, μετά όμως έχει κατ' στροφές για Αμάλφι.
Σε ίσιο... διαστροφικό.@Bhutia βλέπω ήρθες στον ίσιο δρόμο
Από τη στιγμή που θα έμπαινε διαδικασία upmixing το setup θα έπαυε να είναι αμιγώς αναλογικό - πλην διαστροφικών εξαιρέσεων όπως εκείνη η συσκευή της Schiit που μας έδειξε τις προάλλες ο Σταύρος Λαγκαδιανός.Υποστηρίζεις το ίδιο στην περίπτωση αμιγώς αναλογικού setup ;
Ο δρόμος για το Μόναχο είναι πλέον αδιάφορος... Εκεί μας περιμένουν κατά κανόνα setup-βροντόσαυροι που επιμένουν να παρουσιάζονται λες και ο κόσμος έχει μείνει στάσιμος σε παλαιότερες εποχές. Το μοναδικό δικαναλικό που διατηρώ είναι Vintage setup και παίζει πιο απολαυστικά από τα αντίστοιχα βαρύγδουπα δικαναλικά στις εκθέσεις.Τον δρόμο για το Μόναχο πάντως με κλειστά μάτια θα τον κάνει πλέον
Χωρίς Αμάλφι μπορούμε ζήσουμε, χωρίς μουσική δεν παλεύεται.
Δεν είμαι σίγουρος ΜπούτχιαΚατά τη γνώμη μου πάντως η ζωή παλεύεται χωρίς στερεοφωνικά αλλά όχι χωρίς την προσδοκία μετάβασης σε μέρη όπως το Amalfi.
Έλα τώρα, ποτέ δεν είναι θέμα χρημάτων το μικροσκοπικό κεντρικό, αλλά ξεκάθαρη επιλογή.
Εσύ αυτό κατάλαβες; Ότι αδυνατεί να αγοράσει μεγαλύτερο κεντρικό κι εγώ μπήκα να τον κοροϊδεύσω που δεν έχει λεφτά;
Εξάλλου υπάρχουν προσφορές σε κεντρικάρες από 250€ ακόμη.
Το μικροσκοπικό κεντρικό με μεγάλα main είναι τραγικό, άσχετα με τη χρονική σειρά που αποκτήθηκαν,
είτε κάποιος είναι 25άρης wannabe χαϊφιντελάς, ήδη κάτοχος εισαγωγικής σειράς Klipsch, που παρασύρθηκε από κάποια προσφορά και πήρε μεγάλα main γνωστής φίρμας από το μακρινό παρελθόν
είτε
55άρης που σέρνει τα μεγάλα main από τα νιάτα του από τα 90’s.
Και οι δύο έχουν δικαιολογίες, ο μεν το μέλλον του, ο δε το παρελθόν
του, αλλά εδώ το αποτέλεσμα που βλέπουμε στην εικόνα σχολιάζουμε.
Και το στήσιμο μηχανημάτων μπροστά στο κέντρο, όσο κι αν γουστάρουμε να τα βλέπουμε, σε πολυκάναλο είναι παλιακός τρόπος στησίματος. Και σχεδόν πάντα το στήσιμο αυτό ανεβάζει σε ύψος το πανί του προβολέα ή περιορίζει το μέγεθος της tv και του κεντρικού.
Ότι γούστο του και καπέλο του ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει στον χώρο του εξυπακούεται. Εδώ απλά
σχολιάζουμε, άλλος όμορφα, άλλος άκομψα έξω από τα δόντια όπως εγώ.
Τώρα αυτό που λες ότι διστάζεις να γράψεις ή να παρουσιάσεις για να μην έχεις άκομψα σχόλια, μην κολλάς στον τρόπο του άλλου αλλά τι σου λέει. Από τα 10 που θα ακούσεις μπορεί το 1 να είναι χρήσιμο.
ΣΑΦΩΣ επειδή η ζωή είναι μικρή και τίποτα δεν είναι δεδομένο οι εμπειρίες, τα ταξίδια και ΠΟΛΛΑ άλλα πράγματα εξω απο τους τοίχους μιας φυλακής (σπιτιού) η ενός dedicated αξίζουν πολύ περισσότερο.Παρεμπιπτόντως έχω βρεθεί στο Amalfi και σε διαβεβαιώ ότι οι σχετικές εμπειρίες αξίζουν περισσότερο απ'όλα τα AV setup στον κόσμο.
Ο τρόπος υποχρεώνει περισσότερο απ'όλα τα δίκια του κόσμου. Επιβεβαιωμένο στην πράξη γι αυτό κι έχει εδραιωθεί ως γνωμικό στη συλλογική συνείδηση.
Been there did that...never again!'γω λέω να παντρευτείς να γλυτώσεις τα χειρότερα..
Γεγονός. Οι χώροι και τα μηχανήματα είχαν hi end προσανατολισμό. Επίσης αυτά συνέβαιναν όταν οι αγελάδες ήταν ακόμα παχιέςΥποψιάζομαι ότι τα σοβαρά AV σετάπ θα πρέπει να είναι πολύ σπάνια.
Αφού ο νηματοθέτης με μεγάλη εμπειρία ακροάσεων λόγω επαγγελματικής ενασχόλησης με στήσιμο χώρων, πάλι δεν έτυχε να ακούσει upmixing σε πολυκάναλο που να έχει στήσει ο συνεργάτης του.
... Όταν ρωτήθηκε τι είναι αυτό που αγαπάει στους άλλους, απάντησε: «Τις ελπίδες μου».Δεν είμαι σίγουρος Μπούτχια
Τα στερεοφωνικά δεν είναι τίποτα άλλο από ενα μέσο για να ακούσει κανείς μουσική. Σκέψου πως θα ήταν η ζωή μας χωρίς τα μέσα αυτά. Φτωχή.
Η προσδοκία για μετάβαση σε μέρη όπως το Αmalfi είναι αναμονή με ελπίδα για κτ. καλό, θετικό.
Για τον Νίτσε βέβαια η ελπίδα είναι το χειρότερο κακό γιατί παρατείνει τα βάσανα των ανθρώπων.
Επειδή πας σε άλλο μεταχειρισμένο AVR ελέω pre-out και προφανώς λειτουργία Pure Direct για δικαναλική δράση πρέπει να προσέξεις το παρακάτω λινκ από τις οδηγίες χρήσης του 4500 :Been there did that...never again!
Γεγονός. Οι χώροι και τα μηχανήματα είχαν hi end προσανατολισμό. Επίσης αυτά συνέβαιναν όταν οι αγελάδες ήταν ακόμα παχιές