Featured Antonylogan's man cave

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Εσύ έτσι και ακούσεις CORAL σε βλέπω να κάνεις SEPUKU .
Τείνω να συμφωνήσω, αλλά μάλλον όχι για τον ίδιο λόγο που έχεις στο μυαλό σου...

Και εγώ νομίζω ότι μόνο ο trinnov το κάνει. Μιλάμε βέβαια για 15Κ+ μηχάνημα :roflmao:
+ Χ2 το κόστος των ηχείων...
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
@SpZach νομίζω πως με αυτά που έγραψες έχεις τεκμηριώσει το ότι δεν είναι απαραίτητα τα ίδια ηχεία παντού.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.411
Reaction score
30.265
Trinnov, Sony.

Οι άλλοι ακόμα κοιμούνται. Δεν έχουν καταλάβει ότι με τις μεγάλες τηλεοράσεις πρέπει να φτιάξεις τον ήχο του κεντρικού.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Ναι, αλλά είναι εφικτό.
Και όχι, δεν θέλουν όλοι να έχουν τα ηχεία τους στα δυο μέτρα γύρω γύρω.
Όταν θα καταφέρετε (έστω με τους κανόνες που λέει ο Τουλ, του ομοίου σπινοράματος - χέσε μέσα πολυχρόνη) να στήσετε δικαναλο με 2 διαφορετικού όγκου και μεγαφώνων και σχεδιασμού ηχείων, σε διαφορετικές αποστάσεις μεταξύ τους, και να ακούγεται σταθερό και ακλόνητο είδωλο στο κέντρο, πχ ένα μαρτινλόγκαν στα 3 μέτρα κι ένα κλιψ στα 2, εγώ θα βάλω σκουλαρίκι (όπου θέλετε) και θα αλλάξω απόψεις.

Μέχρι τότε, κρατάτε με νύχια και με δόντια τα συρταράκια του πλυντηρίου σας, δε τα βλέπω καθόλου ασφαλή.

Και αν βάζεις πρόπλυση τι κάνεις ?
Αυτά είναι προβλήματα κύριοι.

Άλυτα.

Όχι σα το κεντρικό, μλκιες τώρα...🤪😁😜
 

Μηνύματα
5.345
Reaction score
6.481
Και εγώ έτσι πίστευα...
Για να έρθει το είδωλο του κεντρικου στο σωστό ύψος πιο σημαντικό είναι η ένταση και όχι η dsp επεξεργασία.
Όπως σε ένα κλασικό δικαναλο άνετα μπορείς να έχεις pin point εάν στηθούν σωστά.
Απλά πρέπει να έχεις διαφορετικό ενισχυτή (η ενεργό) για να ρυθμιστούν τα κέρδη.
Αυτά και δεν είναι θέμα πίστης :rolleyes:
I have spoken😎
Im goin for movie...
Tip.
Τρέχεις dsp (π.χ..mini)ξεχωριστά κάθε κεντρικό.
Οπότε απτην ίδια έξοδο με ταφ οδηγείς και τα δύο.
Οταν δεν έχεις ικανό επεξεργαστή...
 
Last edited:

Μηνύματα
1.607
Reaction score
1.924
Και εγώ έτσι πίστευα...
Για να έρθει το είδωλο του κεντρικου στο σωστό ύψος πιο σημαντικό είναι η ένταση και όχι η dsp επεξεργασία.
Όπως σε ένα κλασικό δικαναλο άνετα μπορείς να έχεις pin point εάν στηθούν σωστά.
Απλά πρέπει να έχεις διαφορετικό ενισχυτή (η ενεργό) για να ρυθμιστούν τα κέρδη.
Αυτά και δεν είναι θέμα πίστης :rolleyes:
I have spoken😎
Im goin for movie...
Tip.
Τρέχεις dsp ξεχωριστά κάθε κεντρικό.
Οπότε απτην ίδια έξοδο με ταφ οδηγείς και τα δύο.
Οταν δεν έχεις ικανό επεξεργαστή...
Πιστεύω θα χρειάζεται και ρύθμιση delay καθώς αποκλείεται να έχουν την ίδια απόσταση από τον ακροατή.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
πχ ένα μαρτινλόγκαν στα 3 μέτρα κι ένα κλιψ στα 2,
Πουθενά δεν γράφτηκε πως αυτό είναι εφικτό. Άσε τα δικηγορίστικα. Προφανώς δεν γίνεται.

Μιλάμε για ηχεία ίδιας εταιρίας+σειράς, δηλαδή παρόμοιου σχεδιασμού και με ίδιες μονάδες μιντ/τουίτερ.
Ακόμα και για ηχεία από διαφορετικές εταιρίες εάν ταιριάζουν τα spin, όπως ίσως ένα Genelec και ένα Neumann.

Επειδή ακόμα και οι πολύ μεγάλοι παίκτες, όπως ο Toole , η Trinnov στα σεταπ που στήνει με Krix, οι μεγάλοι installers στα home cinemas εκατομμυρίων, τα υπερδιάσημα στούντιο, η Cedia, όλοι μα όλοι μα όλοι, όλοι ρε παιδί μου, έχουν την ίδια προσέγγιση στο ζήτημα, βάλε ένα ποτάκι και χαλάρωσε, και ξανασκέψου το. Μήπως ρε παιδί μου πρέπει να το δεις αλλιώς, μήπως δεν είναι όλοι αυτοί άσχετοι.

Λέω τώρα. Μήπως.
 


Μηνύματα
1.607
Reaction score
1.924
@SpZach νομίζω πως με αυτά που έγραψες έχεις τεκμηριώσει το ότι δεν είναι απαραίτητα τα ίδια ηχεία παντού.
Την άποψη μου την έχω γράψει πολλές φορές.
Α) ιδανικό σενάριο, όλα τα ηχεία ίδια.
Β) Συμβιβασμός 1ος τα 3 εμπρός ίδια, τα υπόλοιπα μικρότερα (αν το επιτρέπουν οι αποστασεις)
Γ) Συμβιβασμός 2ος το κεντρικό ίδιας σειράς και απόδοσης με τα L/R αλλά όχι ίδια. Τα υπόλοιπα πως και στο Β
Δ) Συμβιβασμός 3ος κεντρικό και LR ίδιας μαρκας, σειράς και απόδοσης, τα υπόλοιπα άλλης μάρκας η σειράς αλλά κοντα σε ήχο και προδιαγραφές με παρόμοιο ηχητικό, χαρακτήρα.
Μέχρι εκεί.
Σε Home cinema μπορείς ίσως και πας και με περισσότερους συμβιβασμούς αλλά σε μουσική θα υποφέρει.
 

Μηνύματα
4.898
Reaction score
8.646
Η Acsendo λέει ότι το κάνει συστηματικά και έχει εκπαιδεύσει και τους εγκαταστατες της πως να το κάνουν. Για έναν απλό χρήστη είναι λιγάκι δύσκολο πιστεύω.
Εγώ αυτό που είδα απ την ascendo είναι ότι το κάνει με ηχεία που έχουν μελετημένη για αυτόν τον σκοπό διασπορά.
 

Μηνύματα
1.607
Reaction score
1.924
Πουθενά δεν γράφτηκε πως αυτό είναι εφικτό. Άσε τα δικηγορίστικα. Προφανώς δεν γίνεται.

Μιλάμε για ηχεία ίδιας εταιρίας+σειράς, δηλαδή παρόμοιου σχεδιασμού και με ίδιες μονάδες μιντ/τουίτερ.
Ακόμα και για ηχεία από διαφορετικές εταιρίες εάν ταιριάζουν τα spin, όπως ίσως ένα Genelec και ένα Neumann.

Επειδή ακόμα και οι πολύ μεγάλοι παίκτες, όπως ο Toole , η Trinnov στα σεταπ που στήνει με Krix, οι μεγάλοι installers στα home cinemas εκατομμυρίων, τα υπερδιάσημα στούντιο, η Cedia, όλοι μα όλοι μα όλοι, όλοι ρε παιδί μου, έχουν την ίδια προσέγγιση στο ζήτημα, βάλε ένα ποτάκι και χαλάρωσε, και ξανασκέψου το. Μήπως ρε παιδί μου πρέπει να το δεις αλλιώς, μήπως δεν είναι όλοι αυτοί άσχετοι.

Λέω τώρα. Μήπως.
Πιστεύω πως δεν διαφωνούμε. Ο EAR απλά δεν γουστάρει συμβιβασμούς.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.547
Reaction score
27.348
Και εγώ έτσι πίστευα...
Για να έρθει το είδωλο του κεντρικου στο σωστό ύψος πιο σημαντικό είναι η ένταση και όχι η dsp επεξεργασία.
Όπως σε ένα κλασικό δικαναλο άνετα μπορείς να έχεις pin point εάν στηθούν σωστά.
Απλά πρέπει να έχεις διαφορετικό ενισχυτή (η ενεργό) για να ρυθμιστούν τα κέρδη.
Αυτά και δεν είναι θέμα πίστης :rolleyes:
I have spoken😎
Im goin for movie...
Tip.
Τρέχεις dsp (π.χ..mini)ξεχωριστά κάθε κεντρικό.
Οπότε απτην ίδια έξοδο με ταφ οδηγείς και τα δύο.
Οταν δεν έχεις ικανό επεξεργαστή...
Διαφωνώ κάθετα και οριζόντια.
Χρειάζεται ικανός επεξεργαστής να μπορεί να συνδυάσει τα δύο σε ένα κεντρικό , με dsp και έλεγχο στάθμης εννοείται .
 

Μηνύματα
1.607
Reaction score
1.924
Εγώ αυτό που είδα απ την ascendo είναι ότι το κάνει με ηχεία που έχουν μελετημένη για αυτόν τον σκοπό διασπορά.
Το κάνει με δύο διαφορετικούς τρόπους. Ο ένας είναι με αυτο το ηχείο που λες σε μεγαλα σεταπ και ο άλλος με τα μικρά ομοαξονικα 6ιντσα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Πιστεύω πως δεν διαφωνούμε. Ο EAR απλά δεν γουστάρει συμβιβασμούς.
Κρατάω τις Θερμοπύλες, γιατί άμα τις αφήσεις σε δαύτους, θα τις δώσουν για ένα μαλακτικό.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Την άποψη μου την έχω γράψει πολλές φορές.
Α) ιδανικό σενάριο, όλα τα ηχεία ίδια.
Β) Συμβιβασμός 1ος τα 3 εμπρός ίδια, τα υπόλοιπα μικρότερα (αν το επιτρέπουν οι αποστασεις)
Γ) Συμβιβασμός 2ος το κεντρικό ίδιας σειράς και απόδοσης με τα L/R αλλά όχι ίδια. Τα υπόλοιπα πως και στο Β
Δ) Συμβιβασμός 3ος κεντρικό και LR ίδιας μαρκας, σειράς και απόδοσης, τα υπόλοιπα άλλης μάρκας η σειράς αλλά κοντα σε ήχο και προδιαγραφές με παρόμοιο ηχητικό, χαρακτήρα.
Μέχρι εκεί.
Σε Home cinema μπορείς ίσως και πας και με περισσότερους συμβιβασμούς αλλά σε μουσική θα υποφέρει.
Συμφωνώ, απλώς το Α και το Β δεν είναι εφικτά σε συστήματα με εικόνα. Δεν γίνεται, τέλος.
Αναγκαστικά θα πας το κεντρικό ψηλά ή χαμηλά, με αποτέλεσμα έναν διαφορετικό συμβιβασμό, είτε ύψους είτε dsp.
Είτε όλα πίσω από ηχοπερατή.

Και τελικά όλα αυτά είναι σαν την παροιμία με την παρθένα και τα τρένα:
Όταν τα ηχεία βρίσκονται σε διαφορετική σχέση με τα τοιχώματα του δωματίου (πχ το κεντρικό είναι στο κέντρο ενώ τα L/R προς τις γωνιές και τα οροφής πολύ κοντά στο ταβάνι κτλ κτλ) η σχέση άμεσης/έμμεσης αλλάζει από ηχείο σε ηχείο, όπως και όλη ουσιαστικά η απόκριση του καθενός ξεχωριστά μέχρι την Schroeder και πιο πάνω, ως την transition frequency.
Δηλαδή εκεί που έχουν ήδη αναλάβει τα mid και tweeter.

Τρένα λέμε.
Δεν είναι άσχετοι οι μεγάλοι παίκτες.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.547
Reaction score
27.348
Γιατί δλδ η trinnov πως το κάνει που σου μετακινεί το κεντρικό όπου θέλει ?
Κάνει μαγικά ?
Οχι. !
Απλά χρησιμοποιεί και τα άλλα ηχεία και μοιράζει ήχο και κεντράρει όπου θέλει .
Δεν είναι δύσκολο .
Τρόπο θέλει όχι κόπο .
 

Μηνύματα
4.898
Reaction score
8.646
Το κάνει με δύο διαφορετικούς τρόπους. Ο ένας είναι με αυτο το ηχείο που λες σε μεγαλα σεταπ και ο άλλος με τα μικρά ομοαξονικα 6ιντσα.
Εγώ το μόνον που βρίσκω στην Ascendo για LED Walls είναι τα παρακάτω ηχεία.
Με τα μικρά που λες ομοαξονικα που υπάρχει κάτι να κοιτάξουμε?
1707593559240.png
 

Μηνύματα
6.821
Reaction score
5.357
Πιστεύω θα χρειάζεται και ρύθμιση delay καθώς αποκλείεται να έχουν την ίδια απόσταση από τον ακροατή.
Σε μένα έτσι τα έχω. Με απλό ύψιλον στέλνω το ίδιο σήμα σε δύο κεντρικά.
Το ένα κεντρικό κρεμασμένο από το ταβάνι, το άλλο στο πάτωμα, και τα δύο με κλίση προς τα μένα και στην ίδια ακριβώς απόσταση.
Από τη μέση του ύψους της οθόνης ακούω το κεντρικό.
Παίζοντας μόνο με το πάνω κεντρικό παίζει χειρότερα, παίζοντας μόνο με το κάτω ακόμα χειρότερα. Παίζοντας και τα δύο απολαμβάνω. Comb filtering my @ss.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.340
Μηνύματα
2.937.359
Members
38.171
Νεότερο μέλος
GBOUGAS
Top