- Μηνύματα
- 55.539
- Reaction score
- 138.501
Τα έχω ήδη αναφέρει, δεν κρατάω "κρυφά" τα προβλήματα που έχω.Δηλαδή όλα αυτά τα σεντόνια με τους διθυράμβους και τους επαίνους ήταν για να μας πεις (ανάμεσα στις γραμμές) ότι αναγκάστηκες να ταξιδέψεις Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη (και θα αναγκαστείς να το ξανακάνεις κι άλλη φορά) γιατί το Tesla έχει κάποια (αδιευκρίνιστα) προβλήματα που μπορούν (αν μπορούν) να τα φτιάξουν μόνο στην Αθήνα;
Ως τώρα, στους 7,5 μήνες που το έχω, έχουν έρθει 3 ή 4 φορές (μπερδεύομαι) στο σπίτι μου mobile service για αυτά τα θέματα, το πρώτο σχεδόν (όχι πλήρως) το έλυσαν, τα υπόλοιπα δεν μπορούν, χρειάζεται να πάει στο τμήμα σέρβις.
Τα προβλήματα είναι τα εξής (και τα έχω από τότε που παρέλαβα το αυτοκίνητο, από την πρώτη στιγμή):
1. Το πρώτο που διαπίστωσα μόλις έφυγα από την αντιπροσωπεία, ήταν αεροδυναμικός θόρυβος από τον καθρέφτη του οδηγού. Σταμάτησα στα διόδια, έβγαλα φωτογραφία, είχε ένα μικρό κενό μεταξύ ελαστικής πλαστικής τσιμουχας ο καθρέπτης με τη λαμαρίνα, και περνούσε από κει αέρας. Πήρα τηλέφωνο, μου είπε σημείωσέ τα, θα έρθει mobile service σε λίγες μέρες Θεσσαλονίκη. Έτσι κι αλλιώς ήταν Σάββατο, οπότε ήταν κλειστά το τμήμα σέρβις, ειδάλλως θα γυρνούσα πίσω να το φτιάξουν επιτόπου.
Έκανε αρκετή φασαρία, με ενοχλούσε. Όντως, το διόρθωσε το mobile service, και έμεινε ένα ανεπαίσθητο μόνο αεροδυναμικό θορυβάκι, που δεν είναι ενοχλητικό, αλλά γιατί να μη το φτιάξουν πλήρως; Δεν εξόφλησα πλήρως το αυτοκίνητο;
Παρατηρώ εξωτερικά ότι ο καθρέφτης κάθεται λίγο πιο μέσα σε σχέση με αυτόν του συνοδηγού. Πιθανώς να είναι στραβή η βάση του, δε ξέρω. Ας βάλουν καινούριο καθρέφτη, αυτό είπαμε τώρα.
Προληπτικά, στο προτελευταίο mobile service, μου άλλαξαν τσιμουχα σε όλη την πόρτα, αλλά δε βοήθησε. Ας την ξαναλλάξουν. Εξόφλησα λέμε.
2. Οι πλάτες από τα πίσω καθίσματα έχουν ενοχλητικούς τριγμούς. Το mobile service κάπως το ησύχασε, αλλά πλήρως δεν έχει ηρεμήσει. Ας αλλάξουν καθίσματα, δε με ενδιαφέρει, τρίζει. Όπως είπα, το εξόφλησα πλήρως, όχι το μισό.
Στο προτελευταίο mobile service είχε ψάξει ο άνθρωπος και βρήκε αναφορά για ανταλλακτικά δερμάτινα καλύμματα των καθισμάτων που έλυναν αυτό το αναγνωρισμένο θέμα τριγμών από την Τέσλα. Τα παρήγγειλε, αλλά όταν ήρθε τελευταία φορά ο mobile service, είδε λάθος κωδικούς. Συμβαίνουν αυτά, αλλά βαρέθηκα. Το εξόφλησα πλήρως λέμε. Να βάλουν καινούρια καθίσματα, δε με νοιάζει, ήσυχο να γίνει. Απαιτώ, δε ζητώ.
3. Η πόρτα του συνοδηγού είναι κατά μισό χιλιοστό (μετρήθηκε) πεσμένη. Δε το είχα δει στην παραλαβή. Δε μπορεί να το διορθώσει mobile service, θέλει το λαμαρινά στο τμήμα σέρβις, ο οποίος με διαβεβαίωσε πως θα διορθωθεί 100%.
4. Στην εμπρός δεξιά ανάρτηση, ή από κάπου εκεί, ακούω ένα θόρυβο σα τριγμό σε εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, τον διαπίστωσε και το mobile service, μου είπε θέλει σήκωμα το αυτοκίνητο, να βγουν τα πλαστικά από κάτω, να διορθωθεί. Μάλλον κάνα πλαστικό είναι, έτσι είπε. Θα διορθωθεί, βαρέθηκα να το ακούω.
Αυτά.
Όπως έχω ξαναπεί, είναι σημαντικό μειονέκτημα της Τέσλα ότι δεν έχει αντιπροσωπεία και τμήμα σέρβις σε πολλές πόλεις της χώρας (αλλά και στο εξωτερικό τα ίδια ισχύουν) με αποτέλεσμα να πρέπει να κάνεις μεγάλες διαδρομές για χαζομάρες.
Εντάξει, σε κάνα 4-μηνο λογικά θα ξεκινήσει να λειτουργεί τμήμα σέρβις και στη Θεσσαλονίκη, οπότε εμείς εδώ θα είμαστε οκ, αλλά τι γίνεται στις άλλες πόλεις; Στη Λάρισα, στην Κοζάνη, στα νησιά; Είναι τρελό μειονέκτημα.
ΥΓ. Όσον αφορά την αίσθησή μου στις ρεπρίζ:
Έψαξα να βρω μετρήσεις για ρεπρίζ, και βρήκα την πιο χρήσιμη για τυπική προσπέραση, αυτή από 80 έως 120 χλμ/Ω, μέτρηση που επιβεβαιώνει την αίσθησή μου στο δρόμο, μιλάμε για διαφορά μόλις 0,1"!
Επίσης, η διαφορά στο 50-100 είναι μόλις 0,3"..
Άρα, για να μην πολυλογούμε, όντως υπάρχει αντιληπτή διαφορά μεταξύ LR και performance στο 0-100, αλλά σε επιτάχυνση εν κινήσει, όπως δοκίμασα, πρακτικά μηδέν η διαφορά, σίγουρα δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή από άνθρωπο, παρά μόνο από ..χρονόμετρο!
Last edited: