Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.539
Reaction score
138.501
Δηλαδή όλα αυτά τα σεντόνια με τους διθυράμβους και τους επαίνους ήταν για να μας πεις (ανάμεσα στις γραμμές) ότι αναγκάστηκες να ταξιδέψεις Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη (και θα αναγκαστείς να το ξανακάνεις κι άλλη φορά) γιατί το Tesla έχει κάποια (αδιευκρίνιστα) προβλήματα που μπορούν (αν μπορούν) να τα φτιάξουν μόνο στην Αθήνα; :fuckyou:
Τα έχω ήδη αναφέρει, δεν κρατάω "κρυφά" τα προβλήματα που έχω. 😎

Ως τώρα, στους 7,5 μήνες που το έχω, έχουν έρθει 3 ή 4 φορές (μπερδεύομαι) στο σπίτι μου mobile service για αυτά τα θέματα, το πρώτο σχεδόν (όχι πλήρως) το έλυσαν, τα υπόλοιπα δεν μπορούν, χρειάζεται να πάει στο τμήμα σέρβις.

Τα προβλήματα είναι τα εξής (και τα έχω από τότε που παρέλαβα το αυτοκίνητο, από την πρώτη στιγμή):

1. Το πρώτο που διαπίστωσα μόλις έφυγα από την αντιπροσωπεία, ήταν αεροδυναμικός θόρυβος από τον καθρέφτη του οδηγού. Σταμάτησα στα διόδια, έβγαλα φωτογραφία, είχε ένα μικρό κενό μεταξύ ελαστικής πλαστικής τσιμουχας ο καθρέπτης με τη λαμαρίνα, και περνούσε από κει αέρας. Πήρα τηλέφωνο, μου είπε σημείωσέ τα, θα έρθει mobile service σε λίγες μέρες Θεσσαλονίκη. Έτσι κι αλλιώς ήταν Σάββατο, οπότε ήταν κλειστά το τμήμα σέρβις, ειδάλλως θα γυρνούσα πίσω να το φτιάξουν επιτόπου.
Έκανε αρκετή φασαρία, με ενοχλούσε. Όντως, το διόρθωσε το mobile service, και έμεινε ένα ανεπαίσθητο μόνο αεροδυναμικό θορυβάκι, που δεν είναι ενοχλητικό, αλλά γιατί να μη το φτιάξουν πλήρως; Δεν εξόφλησα πλήρως το αυτοκίνητο; 😎
Παρατηρώ εξωτερικά ότι ο καθρέφτης κάθεται λίγο πιο μέσα σε σχέση με αυτόν του συνοδηγού. Πιθανώς να είναι στραβή η βάση του, δε ξέρω. Ας βάλουν καινούριο καθρέφτη, αυτό είπαμε τώρα.

Προληπτικά, στο προτελευταίο mobile service, μου άλλαξαν τσιμουχα σε όλη την πόρτα, αλλά δε βοήθησε. Ας την ξαναλλάξουν. Εξόφλησα λέμε. 😁

2. Οι πλάτες από τα πίσω καθίσματα έχουν ενοχλητικούς τριγμούς. Το mobile service κάπως το ησύχασε, αλλά πλήρως δεν έχει ηρεμήσει. Ας αλλάξουν καθίσματα, δε με ενδιαφέρει, τρίζει. Όπως είπα, το εξόφλησα πλήρως, όχι το μισό. 😁😜🤪

Στο προτελευταίο mobile service είχε ψάξει ο άνθρωπος και βρήκε αναφορά για ανταλλακτικά δερμάτινα καλύμματα των καθισμάτων που έλυναν αυτό το αναγνωρισμένο θέμα τριγμών από την Τέσλα. Τα παρήγγειλε, αλλά όταν ήρθε τελευταία φορά ο mobile service, είδε λάθος κωδικούς. Συμβαίνουν αυτά, αλλά βαρέθηκα. Το εξόφλησα πλήρως λέμε. Να βάλουν καινούρια καθίσματα, δε με νοιάζει, ήσυχο να γίνει. Απαιτώ, δε ζητώ. 😎

3. Η πόρτα του συνοδηγού είναι κατά μισό χιλιοστό (μετρήθηκε) πεσμένη. Δε το είχα δει στην παραλαβή. Δε μπορεί να το διορθώσει mobile service, θέλει το λαμαρινά στο τμήμα σέρβις, ο οποίος με διαβεβαίωσε πως θα διορθωθεί 100%.

4. Στην εμπρός δεξιά ανάρτηση, ή από κάπου εκεί, ακούω ένα θόρυβο σα τριγμό σε εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, τον διαπίστωσε και το mobile service, μου είπε θέλει σήκωμα το αυτοκίνητο, να βγουν τα πλαστικά από κάτω, να διορθωθεί. Μάλλον κάνα πλαστικό είναι, έτσι είπε. Θα διορθωθεί, βαρέθηκα να το ακούω.


Αυτά.


Όπως έχω ξαναπεί, είναι σημαντικό μειονέκτημα της Τέσλα ότι δεν έχει αντιπροσωπεία και τμήμα σέρβις σε πολλές πόλεις της χώρας (αλλά και στο εξωτερικό τα ίδια ισχύουν) με αποτέλεσμα να πρέπει να κάνεις μεγάλες διαδρομές για χαζομάρες.
Εντάξει, σε κάνα 4-μηνο λογικά θα ξεκινήσει να λειτουργεί τμήμα σέρβις και στη Θεσσαλονίκη, οπότε εμείς εδώ θα είμαστε οκ, αλλά τι γίνεται στις άλλες πόλεις; Στη Λάρισα, στην Κοζάνη, στα νησιά; Είναι τρελό μειονέκτημα.


ΥΓ. Όσον αφορά την αίσθησή μου στις ρεπρίζ:

Έψαξα να βρω μετρήσεις για ρεπρίζ, και βρήκα την πιο χρήσιμη για τυπική προσπέραση, αυτή από 80 έως 120 χλμ/Ω, μέτρηση που επιβεβαιώνει την αίσθησή μου στο δρόμο, μιλάμε για διαφορά μόλις 0,1"!

1000010561.png


Επίσης, η διαφορά στο 50-100 είναι μόλις 0,3"..

Άρα, για να μην πολυλογούμε, όντως υπάρχει αντιληπτή διαφορά μεταξύ LR και performance στο 0-100, αλλά σε επιτάχυνση εν κινήσει, όπως δοκίμασα, πρακτικά μηδέν η διαφορά, σίγουρα δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή από άνθρωπο, παρά μόνο από ..χρονόμετρο! 🤣
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.059
Reaction score
85.459
Έκανα test drive και τα δυο πριν λίγο, με την οικογένεια.
Το Υ σε 4κίνητο, το 3 πίσω κίνηση. Συμπεράσματα:
  • Όλοι προτίμησαν το 3 ως προς το αισθητικό. Είναι πιο οικεία σε μας η αίσθηση του sedan. Παρόλα αυτά αντιλαμβάνομαι απόλυτα γιατί το Υ αρέσει σε πολύ κόσμο και πουλάει σαν τρελό. Έχει μεγάλη αίσθηση χώρου και άνεσης. Και κάποιοι προτιμούν την οδήγηση από ψηλά.
  • Σχεδόν όλοι προτίμησαν τα λευκά καθίσματα
  • Η τετρακίνηση στο Υ κρατάει πολύ ωραία σε ζόρι στις στροφές, πολύ καλύτερα από όσο περίμενα. Μπορώ να ζήσω με αυτήν. Επίσης έχει τρελό γκάζι στην επιτάχυνση, πολύ πιο εντυπωσιακό από τα λιγότερα άλογα της πίσω κινησης του 3.
  • Η πίσω κίνηση του 3 δεν είναι εφάμιλλη. Δεν μου αρέσει. Φαντάζομαι όμως πως με 4κίνηση θα είναι πολύ καλό
  • Η ηχομόνωση του 3 είναι μια κατηγορία πάνω
  • Η ανάρτηση του 3 μου αρέσει πολύ, πάρα πολύ πολιτισμένη.
  • Το Υ είναι πιο οικείο γιατί έχει μοχλούς φλας και ταχύτητες, αλλά και τα ηλεκτρονικά του 3 τα συνήθισα άνετα και γρήγορα.
  • Η αρχική μου επιλογή είναι η σωστή για εμάς: model 3 με τετρακίνηση
  • Στο test πήγα (και γύρισα) με το ID3. Ε λοιπόν δεν είναι καθόλου κακό αυτοκίνητο. Αν είχε το software του Tesla….


  • Οι πλάτες από τα πίσω καθίσματα έχουν ενοχλητικούς τριγμούς.
    Και του τεστ το Υ είχε το ίδιο.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.539
Reaction score
138.501
Η πίσω κίνηση του 3 δεν είναι εφάμιλλη. Δεν μου αρέσει. Φαντάζομαι όμως πως με 4κίνηση θα είναι πολύ καλό
Με 4-κινηση το 3-αρι είναι ανώτερο οδηγικά από το αντίστοιχο 4-κινητο Υ.
Λόγω μικρότερου ground clearance, μικρότερου μήκους και μικρότερου βάρους, "κάθεται" καλύτερα στο δρόμο.
Και πιο γρήγορο βέβαια (το 3LR απ'το YLR).
Και με χαμηλότερη κατανάλωση, λόγω καλύτερης αεροδυναμικής.
Και λόγω μικρότερης ζάντας (φοράει 18-αρα το 3-αρι, ενώ το Υ ξεκινάει από 19-αρα, λόγω βάρους).

Το 3 LR με 18-αρα είναι εξαιρετικό στο δρόμο, σίγουρα πρόκειται για κορυφαία επιλογή.

Η ανάρτηση του 3 μου αρέσει πολύ, πάρα πολύ πολιτισμένη.
Το 3 RWD που οδήγησες, έχει πιο μαλακή ανάρτηση από το 3 LR (και από το Υ LR).

Αυτό ισχύει και στο Υ.

Δηλαδή, από σφιχτό σε μαλακό, η σειρά είναι

1. Performance
2. LR
3. RWD

Όσο λιγότερη ιπποδύναμη, τόσο πιο μαλακές αναρτήσεις και τόσο χαμηλότερη τελική ταχύτητα, πάει πακέτο.
Η τετρακίνηση στο Υ κρατάει πολύ ωραία σε ζόρι στις στροφές, πολύ καλύτερα από όσο περίμενα. Μπορώ να ζήσω με αυτήν. Επίσης έχει τρελό γκάζι στην επιτάχυνση, πολύ πιο εντυπωσιακό από τα λιγότερα άλογα της πίσω κινησης του 3.
Παρά το απίστευτο γκάζι, η τετρακίνηση στο Υ (όπως και στο 3 βέβαια) δουλεύει θαυμάσια και προσφέρει απίστευτο κράτημα το ρημάδι.
Δε του φαίνεται, γιατί είναι τεράστιο σα πλοίο της αγάπης, αλλά ξεπερνάει τις προσδοκίες σου.

Το γκάζι είναι ατελείωτο μέχρι την τελική ταχύτητα. Αστείρευτο.
Αλλά τι α το κάεις; Μια χαρά είναι στο chill mode, εγώ εκεί οδηγώ πάντα, και με το εξαιρετικό regenerative breaking δε χρειάζεται να πατάω φρένο πρακτικά ποτέ.

Απόλαυση. Σπουδαίο αυτοκίνητο.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.059
Reaction score
85.459
Το ID3 πλέον ξεκινάει από 30.000€, εδώ Ελλάδα.
Μπήκα και είδα, είναι μονο για ετοιμοπαράδοτα. Αν πας να κάνεις διαμόρφωση βγάζει την προηγούμενη τιμή.
Επισης έχουν αφαιρέσει την επιδότηση 8000€, η οποία δεν είναι σίγουρο αν και για πόσο θα είναι διαθέσιμη σε αυτήν την φάση.
Η έκπτωση είναι 4700€, όχι εντυπωσιακή αλλά κάνει το ID3 σχετικά ανταγωνιστικό.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.059
Reaction score
85.459
Τι γίνεται όμως με την απόσταση φρεναρίσματος; Με τα κρατήματα στις στροφές;
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.982
Reaction score
12.766
Είναι μύθος ότι οι μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντες βοηθούν σε αυτά τα δύο (συνήθως χειροτερεύει η κατάσταση). Αν ανησυχείς, βάλε καλύτερα ελαστικά.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.941
Reaction score
76.633
Είναι μύθος ότι οι μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντες βοηθούν σε αυτά τα δύο (συνήθως χειροτερεύει η κατάσταση).
Εξαρτάται. Συνήθως χειροτερεύει η άνεση και βελτιώνεται η αίσθηση, ενώ οι επιδόσεις παραμένουν ίδιες με μικρή αλλαγή στο μέγεθος της ζάντας (με ίδιο πλάτος ελαστικού), αλλά υπάρχουν εξαιρέσεις στα μεγαλύτερα προφίλ.
Αν πχ πας απο 55-50 σε 45% είναι πολύ πιθανό να υπάρξει βελτίωση επιδόσεων ενώ αν πας απο 40 σε 35% όχι.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.982
Reaction score
12.766
Ναι αλλά μιλώντας για αυτοκίνητα που κινούνται κατά βάση στο ελληνικό οδικό δίκτυο με όλες τις αστοχίες του, είναι σαφώς προτιμότερο το ελαφρώς μεγαλύτερο προφίλ με καλύτερο ελαστικό παρά το αντίστροφο. Ειδικά πλέον όπου η τάση των κατασκευαστών είναι προς το σφικτό της ανάρτησης (γιατί για κάποιο χαζό λόγο η κλίση στις στροφές είναι πλέον απολύτως καταδικαστέα έννοια), η ενδοτικότητα του ελαστικού σώζει καταστάσεις και βοηθά τελικά το χρήστη να διατηρήσει υψηλή μωτ σε στροφοδιαδρομή. Ενδεχομένως και να την ευχαριστηθεί περισσότερο, παρά να κοπανιέται ή να κόβει ρυθμό από φόβο μήπως έχει μηχανικό πρόβλημα (ή φούιτ).

Ψιλά γράμματα όλα αυτά προφανώς.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.539
Reaction score
138.501
Προσωπικά είμαι φαν της μικρότερης το δυνατόν ζάντας (εντός εργοστασιακών προδιαγραφών πάντα).

Στο iD.3 και στο mY επέλεξα την μικρότερη εργοστασιακή ζάντα.

Δυστυχώς στο model Y είναι 19" η μικρότερη, και όχι 18" (όπως στο model 3) αλλά μετά από σκέψη δεν προχώρησα σε αγορά 18-αρας, όπως έκανε αυτός στο ανωτέρω βίντεο, διότι σύμφωνα με τα επίσημα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, αλλά και σύμφωνα με τις οδηγίες της Τέσλα, είναι εκτός προδιαγραφών.

Δεν υπάρχουν εργοστασιακές ρυθμίσεις στο μενού του infotainment που να δέχονται να ορίσεις 18-αρα στο model Y, και αναλόγως μεγέθους της ζάντας-ελαστικού, το αυτοκίνητο κάνει κάποιες αλλαγές στη συνολική διαχείριση της οδηγικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.

Είχα εκτεταμένη συνομιλία στο messenger με κάποιον Έλληνα τεχνικό της Τέσλα, εργαζόμενο μέσα στο Giga Berlin και υπεύθυνο για την εξέλιξη ελαστικών και ζαντών, ο οποίος εν συντομία μου είπε πως η 18-αρα είναι λάθος επιλογή για το Υ, ειδάλλως δεν είναι χαζοί, λόγω κόστους θα το έβγαζαν με 18-αρα. Το παλεύουν όμως, ειδωμεν.
χειροτερεύει η άνεση και βελτιώνεται η αίσθηση, ενώ οι επιδόσεις παραμένουν ίδιες
Αυτή είναι η πραγματικότητα, σύμφωνα και με τις δικές μου εμπειρίες.

Πλέον κυνηγάω την άνεση, δεν έχω κανένα καημό για "αίσθηση".

Οι επιδόσεις στα όρια, ελάχιστα με ενδιαφέρουν. Η επιλογή ελαστικού είναι σημαντικότερη παράμετρος από μια διάσταση πάνω ή κάτω στη ζάντα.

Η μειωμένη κατανάλωση έχει κάποια αξία στα EV, αλλά εντάξει, δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική, τουλάχιστον για τα δικά μου κριτήρια, όπως η άνεση και η ησυχία κύλισης.

Κάθε αλλαγή διάστασης της ζάντας προς τα πάνω, ακολουθείται από μειωμένη άνεση, εύκολα αντιληπτή, κι αυτό για μένα είναι το σημαντικότερο κριτήριο, όχι τι αλλάζει στα όρια, που έτσι κι αλλιώς δεν αλλάζει τίποτα ουσιαστικό.

Αυτό που γίνεται αντιληπτό με μικρότερης διαμέτρου ζάντα, είναι να γέρνει λίγο παραπάνω στις στροφές, και να έχει μια λίγο αυξημένη πλεύση σε ομαλά σκαμπανεβάσματα του οδοστρώματος, νορμάλ πράματα, που εύκολα εξηγούνται από την προστιθέμενη ελαστικότητα του μεγαλύτερου προφίλ ελαστικού, ένα λίγο μεγαλύτερο ελατήριο. Μια χαρά.
Ταυτόχρονα όμως, όλα τα ελαστικά δεν έχουν ίδια σκληρότητα στα πλαϊνά, άλλα είναι βρακιά κι άλλα πέτρες, οπότε η διαφοροποίηση του ελατηρίου του ελαστικού μπορεί να είναι μεγαλύτερη από επιλογή ελαστικού, παρά από μια διάσταση ζάντας.
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.982
Reaction score
12.766
Ο μόνος ουσιαστικός λόγος για μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντα (ειδικά με τα πολύ βαριά πλέον αυτοκίνητα) είναι η τοποθέτηση μεγαλύτερων φρένων. Αλλά (παντού υπάρχει), οι περισσότεροι χρήστες θα έβλεπαν τεράστια διαφορά με ένα καλό σετ τακακιών, κατά περίπτωση μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με απλά μεγαλύτερους δίσκους/δαγκάνες και τακάκι αντικατάστασης. Επίσης, στις διαστάσεις που συζητάμε (18-19") υπάρχει αρκετός χώρος για ικανών διαστάσεων φρένα, οπότε επιστρέφουμε στα ίδια.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.941
Reaction score
76.633
Αυτός στο βίντεο (που μόλις μισοείδα), λέει πολλά ασαφή ή και λανθασμένα.
Για παράδειγμα, δεν αλλάζει το μέγεθος του contact patch με στενότερα λάστιχα, αλλάζει το σχήμα του απο πολύ οβάλ σε λιγότερο. Αυτό έχει συνέπεια την καλύτερη πρόσφυση σε επιτάχυνση και χειρότερη στις στροφές, κάτι που αλλάζει άρδην με την πίεση*.
Ή που δεν ζύγισε τα ζαντολάστιχα για να δει πόση είναι στ' αλήθεια η διαφορά βάρους.
Επίσης, οι φθηνές ζάντες είναι πολύ βαρύτερες απο τις ακριβές.
Πιέσεις; Έτσι απλά βάζεις τις συνιστώμενες ενώ δεν βάζεις συνιστώμενα μεγέθη; 🙄

Και άλλα αλλά βαριέμαι. :tongue:


*Στην πίστα, μετρούν με θερμόμετρο την μέση και τα άκρα του λάστιχου μετά απο 2-3 γύρους ώστε να ξέρουν αν είναι παρα ή υποφουσκωμένα τα λαστιχάκια. Πολύ απλός και εύκολος τρόπος να μάθεις την σωστή, ακόμα και χωρίς πίστα αν έχουν στρίψει αρκετά.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.059
Reaction score
85.459
Είναι μύθος ότι οι μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντες βοηθούν σε αυτά τα δύο (συνήθως χειροτερεύει η κατάσταση). Αν ανησυχείς, βάλε καλύτερα ελαστικά.
Αν βάλω τα καλύτερα ελαστικά της αγοράς, και δεν έχω άλλο περιθώριο οφέλους από αυτήν την παράμετρο, τι θα κερδίσω/χάσω με επιλογή 19 αντί 18in ζάντας;
Μην γράψει κανείς για αυτονομία, δεν συζητάμε αυτό τώρα. Μόνο συμπεριφορά στο δρόμο: άνεση, αίσθηση, στροφές, φρένα, ασφάλεια.
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.982
Reaction score
12.766
Αν βάλω τα καλύτερα ελαστικά της αγοράς, και δεν έχω άλλο περιθώριο οφέλους από αυτήν την παράμετρο, τι θα κερδίσω/χάσω με επιλογή 19 αντί 18in ζάντας;
Μην γράψει κανείς για αυτονομία, δεν συζητάμε αυτό τώρα. Μόνο συμπεριφορά στο δρόμο: άνεση, αίσθηση, στροφές, φρένα, ασφάλεια.
Επί του προκειμένου οι διαστάσεις είναι 235/45-18 vs 235/40-19. Στη θεωρία (γιατί στην πράξη αναλόγως του κατασκευαστή/μοντέλου προκύπτουν αποκλίσεις) η διαφορά είναι 1,1 εκ ύψους στο ελαστικό (10,5 έναντι 9,4 στο συνολικό ύψος ελαστικού). Στους 5 τομείς που αναφέρεις (ceteris paribus) θεωρώ πως τα αποτελέσματα θα είναι κάπως έτσι:

Άνεση -
Αίσθηση +
Στροφές =
Φρένα ?
Ασφάλεια = ή και - σε δρόμο με ανωμαλίες/νεροφαγώματα

Δίνω + στην αίσθηση αν και γνωρίζω πως α) έχει αμελητέα διαφορά, β) δεν παίζει ρόλο σε τέτοια αυτοκίνητα και γ) θα είναι περισσότερο placebo. Ωστόσο ενδεχομένως - και κατά περίπτωση - βοηθά ελαφρώς στην αρχική κίνηση του τιμονιού για τη στροφή (κάτι που μια ψαγμένη ευθυγράμμιση θα έκανε ακόμα καλύτερα).

Έχετε επίσης υπόψην γενικώς πως όσο το μη αναρτόμενο βάρος (δηλαδή τροχός + πλήμνη + φρένα κλπ) αυξάνει (πχ με ζάντα μεγαλύτερης διαμέτρου), τόσο δυσχεραίνεται η δουλειά της ανάρτησης. 1 επιπλέον κιλό σε αυτό το υποσύστημα ισούται με 4 στο αναρτόμενο βάρος.

Πολλά γράφω. Σε τέτοιο αυτοκίνητο που θα κινείται αστικά και υπεραστικά δεν έχει κανένα νόημα η 19άρα, παρά μόνο αν σου αρέσει εμφανισιακά (γεμίζει ο θόλος και μαλακίες) ή θα αισθάνεσαι μειονεκτικά ως ο μόνος Σαλονικιός με 18άρες σε Tesla 3 (δεν έχω ιδέα αν ισχύει, έτσι το γράφω). :biggrin:
 

Μηνύματα
16.820
Reaction score
23.882
γεμίζει ο θόλος και μαλακίες
Αυτό με το θόλο είναι μόνο μλκς, ο μοναδικός λόγος να βάλεις μεγαλύτερες ζάντες είναι γιατί μεγάλωσες τα φρένα αλλιώς η μικρή εργοστασιακή ζάντα είναι πάντα καλύτερη
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.045
Μηνύματα
2.960.321
Members
38.286
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top