- Μηνύματα
- 16.553
- Reaction score
- 23.489
30+% efficiency σε φ/β είναι game changer , μιλάμε για διπλασιασμό παραγωγής , μετά θα ψάχνουμε μόνο για αποθήκευση.
Μόλις χάσαμε 2 χιλιάρικαΑυτά είναι τα νέα ποσά επιδότησης στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» - Πότε ξεκινά το πρόγραμμα | carandmotor.gr
Το Carandmotor.gr αποκαλύπτει τι περιλαμβάνει το τελικό σχέδιο που επεξεργάζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.www.carandmotor.gr
Δηλαδή με απόσυρση το Tesla M3 πλέον ξεκινάει από 29.000€;Αυτά είναι τα νέα ποσά επιδότησης στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» - Πότε ξεκινά το πρόγραμμα | carandmotor.gr
Το Carandmotor.gr αποκαλύπτει τι περιλαμβάνει το τελικό σχέδιο που επεξεργάζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.www.carandmotor.gr
35.000€Δηλαδή με απόσυρση το Tesla M3 πλέον ξεκινάει από 29.000€;
ΝΕΑ 15-05-2024 - Από το γκάζι στο... χειρόφρενο
Από το γκάζι στο... χειρόφρενο
3+1 αγκάθια για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα
«Καπετάνιος διώχνει ηλεκτρικό όχημα και πενταμελή οικογένεια από καράβι» έγραφαν μεσούσης της Μεγάλης Εβδομάδας οι τίτλοι των ενημερωτικών ιστοσελίδων, με την είδηση να κάνει τον γύρο του Διαδικτύου, προκαλώντας αίσθηση αλλά και αναστάτωση στου ιδιοκτήτες ηλεκτροκίνητων ΙΧ, αφού η περιπέτεια της εν λόγω οικογένειας ανέδειξε εκ νέου μια σειρά από αστερίσκους που φρενάρουν τη μετάβαση από τους θερμικούς κινητήρες, δημιουργώντας ερωτήματα για το πέρασμα στη νέα εποχή. Πράγματι, από τη μία οι «χαμηλές ταχύτητες» στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα και από την άλλη ζητήματα όπως η πενία σε υποδομές, η ασφάλεια στις μεταφορές ή το κόστος απόκτησης και συντήρησης, θέτουν εν αμφιβόλω την εφαρμογή του σχεδίου εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης στη χώρα και ως εκ τούτου την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων που έχουν τεθεί.
Μπαταρίες
Μάλιστα, καθώς οι εταιρείες έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου για την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι μπαταρίες τραβούν την προσοχή σε ό,τι αφορά τα πιθανά ζητήματα ασφάλειας, κυρίως για τους κινδύνους πρόκλησης πυρκαγιάς. Οι ανησυχίες αυτές, δε, εντάθηκαν προ ημερών με την έκδοση εγκυκλίου από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, το οποίο ορίζει το πλαίσιο για την είσοδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των plug-in ηλεκτρικών στα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, επισημαίνοντας ότι τα οχήματα θα πρέπει να μην είναι φορτισμένα άνω του 40%. Με λίγα λόγια, τα αυτοκίνητα που θα μετακινηθούν στα νησιά θα πρέπει να είναι σχεδόν αφόρτιστα για να μπορέσουν να φτάσουν εκεί.
Την ίδια ώρα, όμως, η Ελλάδα βρίσκεται πολύ κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο όσον αφορά τους στόχους για τις υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μοιραζόμενη τις τελευταίες θέσεις με τη Μάλτα, την Κύπρο, την Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο, όπως αναφέρει έκθεση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος.
Ανέφελο, βέβαια, δεν είναι ούτε το οικονομικό σκέλος της ηλεκτροκίνησης, με τη χρηματοδότηση σε εθνικό και κοινοτικό επίπεδο να χαρακτηρίζεται ανεπαρκής σε συνάρτηση με τους φιλόδοξους στόχους της «Πράσινης Συμφωνίας», η οποία προβλέπει το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών ΙΧ να φτάνει το 30% επί του συνόλου των νέων οχημάτων ως το 2030.
Τέλος, οι ειδικοί προσθέτουν έναν ακόμη αστερίσκο, καθώς παραμένουν άγνωστες οι συνέπειες των ηλεκτρικών πεδίων ιδίως κατά τη φόρτιση.
1. Ποτέ δε θα έχεις διαθέσιμο EV που με 80%-20% SOC να κάνεις 600 χλμ. Θα προσαρμοστείς σε νέο τρόπο οδήγησης, με στάσεις, ειδάλλως μείνε με ICE για πάντα.Ως κατοχος απο τις αρχές του χρόνου φετος ΦΒ (pvstegi-net metering) στην στεγη του σπιτιού μου, ενδιαφερομαι αλλα όχι άμεσα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο (ωστε να μην πληρωνω νταβατζιλίκι 70% φόρο στην βενζίνη) όμως:
1. Η Αυτονομία να φτασει τουλάχιστον τα 1000 km (ώστε με τον τροπο που οδηγώ και με φορτίσεις 20-80% να μπορω να διανύω τουλάχιστον 600 χωρίς φόρτιση)
2. Οι τιμές να γινουν ακόμη πιο φιλικές
3. Να αυξηθούν σημαντικά οι δημόσιοι φορτιστες. Αλλο να περιμένεις 5-10 λεπτα στην ουρα σε βενζινάδικο και αλλο να περιμενεις πότε θα φορτίσουν αλλοι 2-3 πριν απο σενα σε σημείο φόρτισης
4. Τα θεμα με τα φερρ μποατ ας το λύσουν οι νησιώτες που θελουν τουρίστες. Εχω επισκεφτει καμποσα νησιά και μπορω να βολευτώ και μόνο με την ηπειρωτική χώρα...
Θα περιμένεις πολύ, πάρα πολύ, και αν.1. Η Αυτονομία να φτασει τουλάχιστον τα 1000 km (ώστε με τον τροπο που οδηγώ και με φορτίσεις 20-80% να μπορω να διανύω τουλάχιστον 600 χωρίς φόρτιση)
2. Οι τιμές να γινουν ακόμη πιο φιλικές
Γιατί 35.000€; 39.990€ λέει βασική έκδοση στο site, μείον 9.000€ επιδότηση και 2.000€ απόσυρση πάμε στις 28.990€. Βάλε και το χιλιάρικο κρυφές χρεώσεις κάτω από 30.000€.
Χρώμα, ζάντα, λευκό εσωτερικό.Γιατί 35.000€; 39.990€ λέει βασική έκδοση στο site, μείον 9.000€ επιδότηση και 2.000€ απόσυρση πάμε στις 28.990€. Βάλε και το χιλιάρικο κρυφές χρεώσεις κάτω από 30.000€.
1.Ποτε μη λες ποτέ. Οι κινέζοι βρισκονται κοντα στον στοχο αυτό...1. Ποτέ δε θα έχεις διαθέσιμο EV που με 80%-20% SOC να κάνεις 600 χλμ. Θα προσαρμοστείς σε νέο τρόπο οδήγησης, με στάσεις, ειδάλλως μείνε με ICE για πάντα.
2. Σε 4 χρόνια.
3. Σε 6 χρόνια.
4. Υπάρχουν και ενοικιαζόμενα ΙΧ στα νησιά.