Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.037
Reaction score
29.710
Μα τι ωραία που περνάμε.

"A damning new report has shown that nearly all major car companies are actively sabotaging the world’s efforts to avoid catastrophic global warming. The lobbying strategies being used by the world’s largest automakers are putting global climate targets at risk and threatening the electric vehicle transition ..."

"The report says Japanese automakers are the least prepared for the EV transition and have the most active, strategic engagement against it. "

"The report says that auto industry lobby groups are sabotaging policies designed to decarbonise passenger vehicles. "

"has also found evidence of automakers continuing to influence regulations to favor SUV and light-truck sales over smaller vehicles, such as in Australia.”

"After the Australian government announced its intention to introduce a new vehicle efficiency standard in February, the Australian fossil car lobby (FCAI) launched a scare campaign to weaken the proposed standard."


 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.037
Reaction score
29.710
Άλλος ένα προς Ευρώπη, με τις ευλογίες της Stellantis. Ελλάδα από Σεπτέμβριο.


Νέο KIA EV6. Τι αμαξάρα. Έχω κάνει Test Drive το προηγούμενο. Το νέο έχει νέα μούρη να ταιριάζει με EV9 & EV3, finger print sensor για είσοδο, μεγαλύτερη μπαταρία κ.α.
FB_IMG_1715701307054.jpg
FB_IMG_1715701322650.jpg
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.037
Reaction score
29.710
From EV.com

"President Joe Biden has announced new tariffs on $18 billion worth of Chinese imports in response to trade practices such as forced technology transfers and intellectual property issues. These tariffs, under Section 301 of the Trade Act of 1974, are intended to protect American businesses from the impacts of low-priced Chinese exports.

The new tariffs will affect a range of products: steel and aluminum tariffs will rise to 25% in 2024 from the current 0-7.5%; semiconductor tariffs will increase to 50% by 2025 from 25%; and electric vehicle tariffs will jump to 100% this year from 25%. Additionally, lithium-ion EV batteries and battery parts will see tariffs increase to 25% from 7.5%, and solar cells will see an increase to 50% from 25%. Trade Representative Katherine Tai announced that additional funds will be allocated to U.S. Customs and Border Protection for better enforcement.

These measures aim to support domestic manufacturing and reduce dependency on Chinese products. The Investing in America agenda has already led to over $860 billion in business investments in sectors such as electric vehicles, clean energy, and semiconductors. The CHIPS and Science Act of 2022 has earmarked over $50 billion for semiconductor research and manufacturing facilities in the U.S., aiming to strengthen domestic production and ensure a stable supply chain.

(Source: White House & Office of the United States Trade Representative)"
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.037
Reaction score
29.710


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.198
Reaction score
82.946
Μόλις χάσαμε 2 χιλιάρικα
 

Μηνύματα
7.386
Reaction score
1.447
Δηλαδή με απόσυρση το Tesla M3 πλέον ξεκινάει από 29.000€;
 

Μηνύματα
10.426
Reaction score
4.900
ΝΕΑ 15-05-2024 - Από το γκάζι στο... χειρόφρενο
Από το γκάζι στο... χειρόφρενο

3+1 αγκάθια για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα



«Καπετάνιος διώχνει ηλεκτρικό όχημα και πενταμελή οικογένεια από καράβι» έγραφαν μεσούσης της Μεγάλης Εβδομάδας οι τίτλοι των ενημερωτικών ιστοσελίδων, με την είδηση να κάνει τον γύρο του Διαδικτύου, προκαλώντας αίσθηση αλλά και αναστάτωση στου ιδιοκτήτες ηλεκτροκίνητων ΙΧ, αφού η περιπέτεια της εν λόγω οικογένειας ανέδειξε εκ νέου μια σειρά από αστερίσκους που φρενάρουν τη μετάβαση από τους θερμικούς κινητήρες, δημιουργώντας ερωτήματα για το πέρασμα στη νέα εποχή. Πράγματι, από τη μία οι «χαμηλές ταχύτητες» στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα και από την άλλη ζητήματα όπως η πενία σε υποδομές, η ασφάλεια στις μεταφορές ή το κόστος απόκτησης και συντήρησης, θέτουν εν αμφιβόλω την εφαρμογή του σχεδίου εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης στη χώρα και ως εκ τούτου την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων που έχουν τεθεί.
Μπαταρίες

Μάλιστα, καθώς οι εταιρείες έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου για την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι μπαταρίες τραβούν την προσοχή σε ό,τι αφορά τα πιθανά ζητήματα ασφάλειας, κυρίως για τους κινδύνους πρόκλησης πυρκαγιάς. Οι ανησυχίες αυτές, δε, εντάθηκαν προ ημερών με την έκδοση εγκυκλίου από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, το οποίο ορίζει το πλαίσιο για την είσοδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των plug-in ηλεκτρικών στα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, επισημαίνοντας ότι τα οχήματα θα πρέπει να μην είναι φορτισμένα άνω του 40%. Με λίγα λόγια, τα αυτοκίνητα που θα μετακινηθούν στα νησιά θα πρέπει να είναι σχεδόν αφόρτιστα για να μπορέσουν να φτάσουν εκεί.

Την ίδια ώρα, όμως, η Ελλάδα βρίσκεται πολύ κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο όσον αφορά τους στόχους για τις υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μοιραζόμενη τις τελευταίες θέσεις με τη Μάλτα, την Κύπρο, την Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο, όπως αναφέρει έκθεση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος.

Ανέφελο, βέβαια, δεν είναι ούτε το οικονομικό σκέλος της ηλεκτροκίνησης, με τη χρηματοδότηση σε εθνικό και κοινοτικό επίπεδο να χαρακτηρίζεται ανεπαρκής σε συνάρτηση με τους φιλόδοξους στόχους της «Πράσινης Συμφωνίας», η οποία προβλέπει το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών ΙΧ να φτάνει το 30% επί του συνόλου των νέων οχημάτων ως το 2030.

Τέλος, οι ειδικοί προσθέτουν έναν ακόμη αστερίσκο, καθώς παραμένουν άγνωστες οι συνέπειες των ηλεκτρικών πεδίων ιδίως κατά τη φόρτιση.
 


Μηνύματα
10.426
Reaction score
4.900
======================================================
HeliosKiosk - ΝΕΑ 15-05-2024 (σελ. 9)
======================================================

Ασφάλεια στις μεταφορές

Μεγάλος ο κίνδυνος πυρκαγιάς



Οι πυρκαγιές οφειλόμενες σε μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων σε πλοία αυξήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το «Felicity Ace» που βυθίστηκε έμφορτο με οχήματα του Ομίλου VAG. Για τον λόγο αυτόν, σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας, προκειμένου να ταξιδέψουν ακτοπλοϊκώς τα αμιγώς ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας δεν πρέπει να ξεπερνά το 40%. Επιπλέον, απαγορεύεται η φόρτιση στο πλοίο, ενώ σε περίπτωση βλάβης στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στις μπαταρίες, τα συγκεκριμένα μέρη θα πρέπει να αφαιρούνται προκειμένου να φορτωθεί το όχημα.
Μιλώντας στα «ΝΕΑ», ο διευθυντής του Ινστιτούτου Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ) και πρώην πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛΙΝΗΟ) Ευάγγελος Μπεκιάρης, τονίζει πως το υπουργείο βρίσκεται σε δύσκολη θέση και αυτή τη στιγμή βρήκε μια μέση λύση. «Ακόμη το πρόβλημα δεν έχει διευθετηθεί διεθνώς. Ενα ηλεκτρικό όχημα δεν έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πιάσει φωτιά από ένα οποιαδήποτε άλλο, ωστόσο το πρόβλημα είναι ότι αν πιάσει δεν σβήνει. Πρέπει διεθνώς να βρεθεί λύση. Δεν μπορείς να αποκλείσεις αυτά τα αυτοκίνητα από το να ταξιδεύουν».

Τροποποιήσεις

Από την πλευρά του ο καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με εξειδίκευση στον Τομέα Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας Κωνσταντίνος Ψωμόπουλος επισημαίνει: «Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν άλλες ιδιαιτερότητες και αυτό σημαίνει ότι ενδεχομένως θα πρέπει και τα ίδια τα πλοία να προβούν σε τροποποιήσεις των συστημάτων κατάσβεσης. Πρόκειται για ιδιαιτέρως κοστοβόρα διαδικασία».

Σε αυτό το πλαίσιο, σχολιάζει ότι «υπάρχει νόημα στην απόφαση του υπουργείου για το 40% ως ποσοστό φόρτισης», διότι οι 100% φορτισμένες μπαταρίες έχουν άλλη θερμική κατάσταση και σε συνδυασμό με τη θερμοκρασία που αναπτύσσεται στον χώρο που τοποθετούνται τα οχήματα μπορεί να οδηγήσουν σε ανάφλεξη. «Εδώ, υπάρχει η διαφορά ότι τα πλοία έχουν ήδη τις προδιαγραφές που ορίζονται για να μεταφέρουν άλλα καύσιμα κι άλλες εύφλεκτες ουσίες. Τα συστήματα πυρόσβεσης και η διαχείρισή τους δεν είναι σίγουρο ότι επαρκούν, αλλά αυτό ο μόνος που μπορεί να το αποτυπώσει με σαφήνεια είναι οι αρμόδιες υπηρεσίες. Ισως θα πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις, όπως επιπλέον εξαερισμός, προκειμένου να πέφτει η θερμοκρασία στα γκαράζ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι απαιτείται κανονιστικό πλαίσιο πανευρωπαϊκά».
======================================================
HeliosKiosk - ΝΕΑ 15-05-2024 (σελ. 9)
======================================================

Ελλιπείς υποδομές
Χαμηλά η Ελλάδα σε σημεία φόρτισης

Η Ελλάδα βρίσκεται στις χαμηλότερες θέσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης σχετικά με τα σημεία φόρτισης. Ενδεικτικά, κατά την Ενωση Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η Ολλανδία – η χώρα με το μεγαλύτερο μερίδιο (144.453) – έχει πάνω από 50 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης από την Ελλάδα (3.166), με την έκτασή της παράλληλα να μην ξεπερνά το 1/3 της χώρας μας, ενώ και το ανάγλυφό της είναι σαφώς πιο φιλικό.
Οπως αναφέρει ο Ευάγγελος Μπεκιάρης, η ανάπτυξη των σταθμών φόρτισης στην Ελλάδα γίνεται με κρατική ή δημοτική μέριμνα. «Υπάρχει, δε, και ένας προβληματισμός για το τι θα συμβεί μετά από τρία-τέσσερα χρόνια, γιατί αυτές οι υποδομές απαιτούν συγκεκριμένη συντήρηση. Ακόμα, δηλαδή, και αν αυξήσουμε εντυπωσιακά τον αριθμό τους, αναπόφευκτα, κάποια στιγμή, θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα. Για αυτό ίσως επικουρικά με την κρατική χρηματοδότηση να πρέπει να δούμε και το ολλανδικό μοντέλο. Σε περιοχές που απαιτούνται άμεσα σταθμοί φόρτισης να δοθούν ανοιχτοί διαγωνισμοί για ΣΔΙΤ και μία επιχείρηση να μπορεί να αναλάβει έναν δήμο. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε το δίκτυο γρήγορα. Η επιλογή των σημείων είναι καλή, αλλά η ανάπτυξη είναι αργή και εν τέλει δεν αρκεί».
Λαμβάνοντας υπόψη την τουριστική ανάπτυξη της χώρας, οι ειδικοί ανησυχούν και για την καθυστέρηση στην εγκατάσταση σταθμών φόρτισης στα νησιά. Σύμφωνα με τον διευθυντή του ΙΜΕΤ, οι ελλείψεις είναι ήδη εμφανείς σε κάποια νησιά και «πρέπει να δοθούν χρήματα, στο πλαίσιο προγραμμάτων, όπως το “Νήσος”, που στοχεύουν να επιτύχουν ως το τέλος του 2025 την ενεργειακή αυτονομία τριών μικρών ελληνικών νησιών – της Χάλκης, του Καστελλόριζου και των Αντικυθήρων.
Νέα τεχνολογία
Ερωτήματα εγείρονται, ωστόσο, και για την ικανότητα των δικτύων να «σηκώσουν» την ηλεκτροκίνηση, αφού μπορεί με τη νέα τεχνολογία να μειώνονται οι εκπομπές ρύπων, την ίδια στιγμή όμως αυξάνονται οι εκπομπές των ηλεκτρικών σταθμών. Ο Κωνσταντίνος Ψωμόπουλος σημειώνει πως ενώ έχει γίνει μία τιτάνια καμπάνια προώθησης των ηλεκτρικών οχημάτων, η Ελλάδα (και όχι μόνο) υστερεί σε υποδομές και δίκτυα. «Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος της Ευρωπαϊκής Ενωσης, το γεγονός δηλαδή ότι έδωσε ώθηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς να συνυπολογίσει την ετοιμότητα των απαραίτητων υποστηρικτικών υποδομών. Δεν είναι μόνο οι φορτιστές, είναι και τα δίκτυα ενέργειας. Μάλιστα, με μελέτη που κάναμε αποδείξαμε ότι αν δεν αλλάξει πολύ γρήγορα το ενεργειακό μείγμα, για τα επόμενα χρόνια οι εκπομπές από τους θερμούς σταθμούς για την κάλυψη των αναγκών της ηλεκτροκίνησης θα εκτοξευθούν κατά 30%».
 


Μηνύματα
10.426
Reaction score
4.900
Ως κατοχος απο τις αρχές του χρόνου φετος ΦΒ (pvstegi-net metering) στην στεγη του σπιτιού μου, ενδιαφερομαι αλλα όχι άμεσα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο (ωστε να μην πληρωνω νταβατζιλίκι 70% φόρο στην βενζίνη) όμως:
1. Η Αυτονομία να φτασει τουλάχιστον τα 1000 km (ώστε με τον τροπο που οδηγώ και με φορτίσεις 20-80% να μπορω να διανύω τουλάχιστον 600 χωρίς φόρτιση)
2. Οι τιμές να γινουν ακόμη πιο φιλικές
3. Να αυξηθούν σημαντικά οι δημόσιοι φορτιστες. Αλλο να περιμένεις 5-10 λεπτα στην ουρα σε βενζινάδικο και αλλο να περιμενεις πότε θα φορτίσουν αλλοι 2-3 πριν απο σενα σε σημείο φόρτισης
4. Τα θεμα με τα φερρ μποατ ας το λύσουν οι νησιώτες που θελουν τουρίστες. Εχω επισκεφτει καμποσα νησιά και μπορω να βολευτώ και μόνο με την ηπειρωτική χώρα...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.037
Reaction score
29.710
ΝΕΑ 15-05-2024 - Από το γκάζι στο... χειρόφρενο
Από το γκάζι στο... χειρόφρενο

3+1 αγκάθια για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα



«Καπετάνιος διώχνει ηλεκτρικό όχημα και πενταμελή οικογένεια από καράβι» έγραφαν μεσούσης της Μεγάλης Εβδομάδας οι τίτλοι των ενημερωτικών ιστοσελίδων, με την είδηση να κάνει τον γύρο του Διαδικτύου, προκαλώντας αίσθηση αλλά και αναστάτωση στου ιδιοκτήτες ηλεκτροκίνητων ΙΧ, αφού η περιπέτεια της εν λόγω οικογένειας ανέδειξε εκ νέου μια σειρά από αστερίσκους που φρενάρουν τη μετάβαση από τους θερμικούς κινητήρες, δημιουργώντας ερωτήματα για το πέρασμα στη νέα εποχή. Πράγματι, από τη μία οι «χαμηλές ταχύτητες» στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα και από την άλλη ζητήματα όπως η πενία σε υποδομές, η ασφάλεια στις μεταφορές ή το κόστος απόκτησης και συντήρησης, θέτουν εν αμφιβόλω την εφαρμογή του σχεδίου εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης στη χώρα και ως εκ τούτου την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων που έχουν τεθεί.
Μπαταρίες

Μάλιστα, καθώς οι εταιρείες έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου για την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι μπαταρίες τραβούν την προσοχή σε ό,τι αφορά τα πιθανά ζητήματα ασφάλειας, κυρίως για τους κινδύνους πρόκλησης πυρκαγιάς. Οι ανησυχίες αυτές, δε, εντάθηκαν προ ημερών με την έκδοση εγκυκλίου από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, το οποίο ορίζει το πλαίσιο για την είσοδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των plug-in ηλεκτρικών στα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, επισημαίνοντας ότι τα οχήματα θα πρέπει να μην είναι φορτισμένα άνω του 40%. Με λίγα λόγια, τα αυτοκίνητα που θα μετακινηθούν στα νησιά θα πρέπει να είναι σχεδόν αφόρτιστα για να μπορέσουν να φτάσουν εκεί.

Την ίδια ώρα, όμως, η Ελλάδα βρίσκεται πολύ κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο όσον αφορά τους στόχους για τις υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μοιραζόμενη τις τελευταίες θέσεις με τη Μάλτα, την Κύπρο, την Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο, όπως αναφέρει έκθεση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος.

Ανέφελο, βέβαια, δεν είναι ούτε το οικονομικό σκέλος της ηλεκτροκίνησης, με τη χρηματοδότηση σε εθνικό και κοινοτικό επίπεδο να χαρακτηρίζεται ανεπαρκής σε συνάρτηση με τους φιλόδοξους στόχους της «Πράσινης Συμφωνίας», η οποία προβλέπει το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών ΙΧ να φτάνει το 30% επί του συνόλου των νέων οχημάτων ως το 2030.

Τέλος, οι ειδικοί προσθέτουν έναν ακόμη αστερίσκο, καθώς παραμένουν άγνωστες οι συνέπειες των ηλεκτρικών πεδίων ιδίως κατά τη φόρτιση.
:rolleyes:
Αδιάβαστος ο αρθρογράφος. Υπάρχει αντίλογος σε όλα σχεδόν, αλλά βαριέμαι. Εξάλλου τα έχω ήδη γράψει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.607
Reaction score
132.796
Ως κατοχος απο τις αρχές του χρόνου φετος ΦΒ (pvstegi-net metering) στην στεγη του σπιτιού μου, ενδιαφερομαι αλλα όχι άμεσα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο (ωστε να μην πληρωνω νταβατζιλίκι 70% φόρο στην βενζίνη) όμως:
1. Η Αυτονομία να φτασει τουλάχιστον τα 1000 km (ώστε με τον τροπο που οδηγώ και με φορτίσεις 20-80% να μπορω να διανύω τουλάχιστον 600 χωρίς φόρτιση)
2. Οι τιμές να γινουν ακόμη πιο φιλικές
3. Να αυξηθούν σημαντικά οι δημόσιοι φορτιστες. Αλλο να περιμένεις 5-10 λεπτα στην ουρα σε βενζινάδικο και αλλο να περιμενεις πότε θα φορτίσουν αλλοι 2-3 πριν απο σενα σε σημείο φόρτισης
4. Τα θεμα με τα φερρ μποατ ας το λύσουν οι νησιώτες που θελουν τουρίστες. Εχω επισκεφτει καμποσα νησιά και μπορω να βολευτώ και μόνο με την ηπειρωτική χώρα...
1. Ποτέ δε θα έχεις διαθέσιμο EV που με 80%-20% SOC να κάνεις 600 χλμ. Θα προσαρμοστείς σε νέο τρόπο οδήγησης, με στάσεις, ειδάλλως μείνε με ICE για πάντα.
2. Σε 4 χρόνια.
3. Σε 6 χρόνια.
4. Υπάρχουν και ενοικιαζόμενα ΙΧ στα νησιά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.037
Reaction score
29.710
1. Η Αυτονομία να φτασει τουλάχιστον τα 1000 km (ώστε με τον τροπο που οδηγώ και με φορτίσεις 20-80% να μπορω να διανύω τουλάχιστον 600 χωρίς φόρτιση)
2. Οι τιμές να γινουν ακόμη πιο φιλικές
Θα περιμένεις πολύ, πάρα πολύ, και αν.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.037
Reaction score
29.710
Γιατί 35.000€; 39.990€ λέει βασική έκδοση στο site, μείον 9.000€ επιδότηση και 2.000€ απόσυρση πάμε στις 28.990€. Βάλε και το χιλιάρικο κρυφές χρεώσεις κάτω από 30.000€.
Χρώμα, ζάντα, λευκό εσωτερικό.
 

Μηνύματα
10.426
Reaction score
4.900
1. Ποτέ δε θα έχεις διαθέσιμο EV που με 80%-20% SOC να κάνεις 600 χλμ. Θα προσαρμοστείς σε νέο τρόπο οδήγησης, με στάσεις, ειδάλλως μείνε με ICE για πάντα.
2. Σε 4 χρόνια.
3. Σε 6 χρόνια.
4. Υπάρχουν και ενοικιαζόμενα ΙΧ στα νησιά.
1.Ποτε μη λες ποτέ. Οι κινέζοι βρισκονται κοντα στον στοχο αυτό...
2.Μπορω να περιμενω άλλα 4. Το αυτοκίνητό μου ειναι ....μολις 6 ετών...
3.Αυτο ειναι θεμα γιατι οσο αυξανουν τα ηλεκτρικά στους δρόμους πρεπει να αυξάνουν με ακόμη ταχύτερο ρυθμό οι φορτιστές
4. Απο Καστοριά με συζυγο Αμεα (=καροτσακι στο πορτ μπαγκάζ) δεν με ενδιαφερει αλλος τρόπος για να πάω σε νησί. Αν δεν βολεύει θα μεινω στην στεριά....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.607
Reaction score
132.796
Ένα Τέσλα LR βγάζει συνολικά 450χλμ πραγματικής αυτονομίας με κίνηση σε αυτοκινητόδρομους με τα προβλεπόμενα όρια ταχύτητας (μέχρι 100-120-130).

Το 80%-20% SOC αντιστοιχεί στο 60% της μπαταρίας, το οποίο αντιστοιχεί σε 270 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας.

Όποιος ζητάει περισσότερο, δε θα το λάβει ποτέ, και εν συντομία δεν έχει καταλάβει γρι από το τι γίνεται με την ηλεκτροκίνηση, η οποία απαιτεί νέο τρόπο σκέψης και χρήσης.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.875
Μηνύματα
2.920.838
Members
38.107
Νεότερο μέλος
Μαρθα
Top