Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Κώστα, δεν ξέρω πως θα παίξει σε σένα, αλλά έχω πολλούς εγκαταστάτες στη Γαλλία, Γερμανία που μου λένε ότι δεν κατάφεραν την ακύρωση. Σε πολλαπλά sub μπρος, πίσω. Παίζει τόσο μεγάλο ρόλο ο χώρος που για λεπτομέρειες δεν συμπίπτουν κυματομορφές. Είμαι πολύ περίεργος για το αποτέλεσμα.
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Όχι μόνον δεν είναι ασύμβατο, αλλά εμπεριέχεται. 😁
Έλεγχος συμπίεσης (κατά το δοκούν) προσφέρεται και από το waveforming, μέχρι τους 5 κύκλους μάλιστα. 😁

Είναι άλλη μια πατέντα της trinnov. (Pending)

Trinnov Audio increases the performance gap with the introduction of Pressurization, its new patent-pending technology, at ISE 2024.

Pressurization adds to the range of active acoustic technologies from Trinnov Audio, making available, for the first time, a dedicated technology to address each of the different acoustic behaviors in home cinema rooms:

WaveForming - Pressurization leverages the power of every subwoofer installed in the room in compliance with WaveForming’s subwoofer placement guidelines, maximizing the performance of the system below the room’s first mode, adding impact, pressure, and efficiency, including infrasonic bass.


Παρακολουθώ πολύ καλά το θέμα, από τότε που ξεκίνησε.
Έχω σημαντικούς "λόγους" όπως είπα, που προχώρησα στην υλοποίηση waveforming της trinnov. 😎
Σόρρυ δεν είδα το reply σου , δεν μου ήρθε ειδοποίηση για κάποιο λόγο. Ε, ναι αυτό είπα και εγώ. Και δεν παρακολουθω τίποτε. :D Ακόμη μεγαλύτερο κατόρθωμα καθώς το προέβλεψα επιστημονικά. ¨Ενα like δεν είδα να έβαλες όμως στο πόστ (και κανένας) και λέω δεν καταλαβαίνει. Βέβαια pending ακόμη όπως λές το εγχείρημα τους. :D

Απλώς είπα ότι θέλει πολλά subs με την έννοια ότι θα ελέγχεις πολύ καλύτερα συγχρόνως και παράλληλα και τα μικρότερα σε μήκος κύματα και το μέτωπό τους και μπορείς να κάνεις πιο πλήρη και καλή υλοποίηση και σε υψηλότερες συχνότητες (του χαμηλού πάντα). Εντάξει γενικά μιλούσα σαν θεωρία, δεν το χρειάζονται όλοι οι χώροι. Αλλά αφού το πετυχαίνεις και με το τρνοβ waveforming με πολλά μικρά γιατί να το κάνεις με μεγάλα γούφερ αλλά όπως έγραψα γίνεται και με μεγάλα.

α) Πόσα outputs σου μένουν ελεύθερα στον τρινόβ με όλα τα ηχεία που έχεις σύν αυτά τα 5 subs τώρα ;

β) Ξέρεις εάν έχει αναφερθεί πουθενά η τρινόβ στο εάν αλλά και τι είδους wavelet (DWT, FWT φυσικά όπως στην MRI κλπ και όχι CWT αλλά τι ?) τεχνολογία χρησιμοποιεί το optimizer και το μικρόφωνό της για να μετρήσει το decay σε τόσο χαμηλές συχνότητες.

γ) Πες στον τύπο εκεί εάν δεν είναι πολύ ξερό ήδη το δωμάτιο (που είναι φαντάζομαι χα χα) να σου κάνει και μια (άλλες) "προτίμηση" ρύθμιση για μεγαλύτερο decay σε όλες τις συχότητες. Ας σου κάνει μερικά και ας μην ακολουθει το φάσμα των υψηλότερων συχνοτήτων απο εκεί που θα διαλέξετε το κρός και πάνω. Να δείς βρε παιδί μου πως θα ακούγεται και η κλασική.

Μπράβο, μπράβο καλά κάνεις. Εάν πετύχει όμως η προσπάθεια να ξέρεις ότι το ιμέρσιβ όπως το έχετε ¨ορίσει" μέχρι τώρα για "καλό" να ξέρεις, δεν θα υπάρχει ... και καλά θα κάνει να μην υπάρχει στο βαθμό που υπήρχε χα χα. Εντάξει, εντάξει ρυθμίζεται και αυτό ακόμη. Θα ανακαλύψουμε και εάν είχα δίκιο εγώ (ή εσυ και όλοι) που έλεγα πριν κανά χρόνο ότι η αίσθηση μου και υποψία μου είναι ότι οφείλεται στις μεσοχαμηλές περισσότερο. :D Προσεχε όμως όταν ακούσετε με τον τύπο μου του "φορτώσεις" τo ήδη μέχρι τώρα διαμορφωμένο notion σου περί ιμέρσιβ. Να είσαι λίγο "ανοιχτός" στο θέμα γιατί αυτός φαντάζομαι θα το ρυθμίσει γαινα σε ευχαριστήσει σύμφωνα με την ιδέα σου αυτή. Άσε του χώρο (και χρόνο) να σου "εξηγήσει" και να σου κάνει και demonstration για το απο "που" θα σου έρχεται το χαμηλό. :) Μην σε πιάσει το χειμαρρώδες και (λίγο χα χα) απόλυτο του χαρακτήρα σου. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
Βέβαια pending ακόμη όπως λές το εγχείρημα τους
Pending είναι η κατάθεση της πατέντας.

Το εγχείρημα δουλεύει κανονικά, έστησαν φλατ μέχρι 5 κύκλους, προφανώς μόνο με πίεση.
Πόσα outputs σου μένουν ελεύθερα στον τρινόβ με όλα τα ηχεία που έχεις σύν αυτά τα 5 subs τώρα ;
Μηδέν. 20 έχει, γέμισαν όλες.
Ξέρεις εάν έχει αναφερθεί πουθενά η τρινόβ στο εάν αλλά και τι είδους wavelet (DWT, FWT φυσικά όπως στην MRI κλπ και όχι CWT αλλά τι ?) τεχνολογία χρησιμοποιεί το optimizer και το μικρόφωνό της για να μετρήσει το decay σε τόσο χαμηλές συχνότητες.
Δε το είδα πουθενά να αναφέρεται.
Πες στον τύπο εκεί εάν δεν είναι πολύ ξερό ήδη το δωμάτιο (που είναι φαντάζομαι χα χα) να σου κάνει και μια (άλλες) "προτίμηση" ρύθμιση για μεγαλύτερο decay σε όλες τις συχότητες.
Δε χρειάζεται, θα μπορώ να το τροποποιώ μόνος μου, ανά πάσα στιγμή.

Δεν είναι "κλειδωμένες" οι ρυθμίσεις, είναι όλα παραμετροποιήσιμα κατά το δοκούν.
 
Last edited:


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.133
Reaction score
21.619
Λογικό όταν οκτώ - εννέα χρονών έχεις μεγαλύτερα αδέλφια που ακούγανε όλη ημέρα 20 φορές αυτό αλλά και άλλα παρόμοια. :D

Άσε ρέυ.. κι εγώ τ' άκουγα 'φτα από μόνοσμ' και βγήκα κουκλί.. :tongue:
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.790
Πες στον τύπο εκεί εάν δεν είναι πολύ ξερό ήδη το δωμάτιο (που είναι φαντάζομαι χα χα) να σου κάνει και μια (άλλες) "προτίμηση" ρύθμιση για μεγαλύτερο decay σε όλες τις συχότητες. Ας σου κάνει μερικά και ας μην ακολουθει το φάσμα των υψηλότερων συχνοτήτων απο εκεί που θα διαλέξετε το κρός και πάνω. Να δείς βρε παιδί μου πως θα ακούγεται και η κλασική.
Τι εννοείς μεγαλύτερο decay σε όλες τις συχνότητες? :D
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Τι εννοείς μεγαλύτερο decay σε όλες τις συχνότητες? :D
Σε όλες τις συχνότητες απο το κρός και κάτω. Κανονικά θα διαλέξει να ρυθμίσει (και σωστά) για ομοιομορφία ότι έχει πετύχει ο Κώστας σε deacy και πάνω απο το κρός (παθητικά στον χώρο του). Εγώ λέω και αυτό ακόμη να το παραβιάσει (γιατί δεν μπορεί να το αλλάξει, θέλει αλλαγή στην παθητική φροντίδα). Και άρα να κάνει μεγαλύτερο decay (λίγο ρε παιδί μου να δοκιμάσει) και μέχρι εκεί (τις συχνότητες) που θα επιλέξουν να ρυθμίζει το waveforming.

Αλλά αφού όλα ρυθμίζονται κατά το δοκούν και ελεύθερα, θα το κάνει ο Κώατας σε ύστερο χρόνο. Πρακτικά δεν ξέρω πως γίνονται τα πράγματα, εγώ θεωρητικά μιλάω.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
Θεωρητικά, σε ανοιχτό χώρο, το decay δεν υπάρχει ούτε ως έννοια.

Μακάρι να μην υπάρχει και εντός δωματίου.
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Άσε ρέυ.. κι εγώ τ' άκουγα 'φτα από μόνοσμ' και βγήκα κουκλί.. :tongue:
Ε, κάπου και εσύ ... χάνεις λίγο, δεν μπορεί, για αυτό και συνεννοούμαστε αμέσως και απο την πρώτη στιγμή. :D 😍
Θεωρητικά, σε ανοιχτό χώρο, το decay δεν υπάρχει ούτε ως έννοια.

Μακάρι να μην υπάρχει και εντός δωματίου.
Υπάρχει βρε παιδί μου .. το 0.3 πόσο έχεις τέλος πάντων (έστω υψηλότερα) ; Εκεί θα πας και τις χαμηλές για ομοιομορφία. Δεν θα στις πάει και να μπορεί π.χ. 0.1 Δεν ξέρω και τι έχεις ακριβώς πετύχει και σε ποιές ... Ιδίως στην μετάβαση 100-200-300 θα κάνει μπάμ και θα είσαι και υψηλότερα λογικά απο 0.3 που είναι μεσος όρος να φανταστώ ;
 
Last edited:


Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Με ποιόν έχσ' μιλήσει ρέυ..? :O_o:
Ποιός στα ''σφύριξε''? :hunter:


:tongue:
Α, επιμένεις βλέπω ε ;

Πάρε λοιπόν και το Schizoid Man. :D 😍 Επιτρέπεται μικρό παιδάκι να υπόκειται σε τέτοια ακούσματα ; Πως θα τον πιάνουν κορόιδο ύστερα όλα τα prog συγκρότηματα που ακολούθησαν ; :D :D

 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Θεωρητικά, σε ανοιχτό χώρο, το decay δεν υπάρχει ούτε ως έννοια.

Μακάρι να μην υπάρχει και εντός δωματίου.
Αυτό που θα σε απασχολήσει αργότερα , όπως λέει και η προφητης στο Νίο όταν σπάει το βάζο, είναι πως σε ανοιχτό χώρο είναι δυνατόν να έχεις ιμέρσιβ αίσθηση (που όλοι όσο το έχουν ακούσει, έχουν την αίσθηση οτι δήθεν ακούνε) ; καθώς σε ανοιχτό χώρο δεν έρχεται ο ήχος απο γύρω σου καθόλου. Είναι πάντα εντοπισμένος απο μια κατεύθυνση αυτήν του οργάνου ,(εάν θεωρήσουμε ότι δεν υπάρχουν κτήρια γύρω ώστε να έχεις απο κάπου ανάκλαση .. αλλά και πάλι δύσκολο).

Ωπ, τόμπολα. :D :D

Ρυθμίζεται βρε συ και αυτό εάν θέλεις. Ανάλογα πόσο θες να απορροφήσεις απο τον πίσω τοίχο (φαντάζομαι, δεν ξέρω αλλά μάλλον σίγουρα λογικά και ανάλογα πόσο τους "παίρνει" φαντάζομαι ώστε να έχουν το περιθώριο να αντιμετωπίσουν συγκεκριμένα μέτωπα εντός ενός χώρου χωρίς να τα ακυρώσουν κατ΄ ανάγκην όλα.). Για αυτό και σου λέω ... cool ... στην ρύθμιση με τον τύπο. ¨Απειρες δυνατότητες σε κατάλληλους (καταλληλότερους, "καταλληλότατους" κ.ο.κ -δικιά μου λέξη χα χα -χώρους.).
 
Last edited:


Μηνύματα
2.352
Reaction score
3.568
Τα σαμπ που πήρα, είναι για πολύ ποιοτική 1η και 2η οκτάβα, όχι για υπόηχους. Οκ, πολλά τα λεφτά τους για 2 οκτάβες, αλλά ακούω πολύ μουσική, κι αυτό πάντα με ένοιαζε, άλλωστε από genelec και Neumann (κατ'εξοχην μουσικά σαμπ) δε θα πήγαινα σε καγκουριές.
Κώστα πρώτα από όλα μπράβο για το εγχείρημα. Όταν ανέβω Θεσσαλονίκη θα προσπαθήσω να σου κάνω βίζιτα. :)

Μπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς με τον όρο μουσικά sub; χρήσιμοποιώ και εγώ αυτόν τον χαρακτηρισμό αλλά θέλω και την δική σου εξήγηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
Μπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς με τον όρο μουσικά sub;
Όπως τα ηχεία, δεν έχει καμία διαφορά. 😎

Άλλωστε, τα σαμπ, είναι ηχεία.
Μουσική παίζουν. Ή αυτός πρέπει να είναι ο στόχος.

Πολλά σαμπ (και πολλά ηχεία) έχουν ως κύριο στόχο την παραγωγή υψηλών SPL, εις βάρος ποιοτικών χαρακτηριστικών του ήχου, πχ χωρίς ισορροπημένη απόκριση, με συντονισμούς καμπίνας, με υψηλές αρμονικές παραμορφώσεις, με χίλια δυο προβλήματα.

Πολλές φορές, σαφώς λόγω κόστους, επιλέγονται ηχεία που έχουν αυτά τα προβλήματα, διότι εκτιμάει ο κόσμος (λογικό είναι) τα υψηλά SPL.

Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν πχ πολλές γνωστές σειρές των (αγαπημένων - και δικαίως - από πολύ κόσμο) κλιψ, που προσφέρουν άφθονα SPL, εις βάρος όμως πολλών άλλων παραμέτρων. Το όμοιο ισχύει για την πλειοψηφία των PA ηχείων, στα οποία ο κύριος στόχος είναι τα πολύ υψηλά SPL.

Στα σαμπ, κακά τα ψέματα, τα πολύ υψηλά SPL είναι (λίαν επιεικώς) αναγκαία, και αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό τους. Αυτό έχει οδηγήσει την αγορά σε κατασκευές που θα δώσουν (σε αρκετά χαμηλό κοστολογιο) αρκετά υψηλά SPL, εις βάρος των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ήχου, και φυσικά εις βάρος της ισορροπίας στην απόκριση (δύσκολα τα πράγματα για ισορροπημένη απόκριση μέχρι τους 20 κύκλους). One note bass, και τα συναφή.

Ταυτόχρονα, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά απόκρισης των σαμπ στη δεύτερη οκτάβα, τόσο στο σημείο κρος, περί τους 80 κύκλους, όσο και πολύ πάνω από αυτό (συν το πόσο λίγους παρασιτικούς θορύβους θα βγάζουν) θα δώσουν πραγματικά ένα "στήριγμα ποιότητας" στους δορυφόρους, ή αντιθέτως, θα "θάψουν" την όποια ηχητική ποιότητα των δορυφόρων εκεί, εις βάρος της αντιληπτής ηχητικής ποιότητας και στις ανώτερες οκτάβες.

Η άρτια αναπαραγωγή των χαμηλών συχνοτήτων, αντιθέτως, θα δώσει ένα σημαντικό μπούστ στην αντιληπτή ποιότητα των μεσαιοϋψηλων.

Τα αντικειμενικά δεδομένα μας δείχνουν πως στις 2 πρώτες οκτάβες βρίσκεται η σημαντικότερη ποσότητα ενέργειας στη μουσική, και για αυτή τη δουλειά θα χρειαστεί πολύ ισχυρά, μεγάλα μεγάφωνα, υψηλής ποιότητας, και πολύ ισχυρά ενισχυτικά στάδια, επίσης υψηλής ποιότητας. Ταυτόχρονα, σε αυτά τα σημεία του φάσματος χρειάζονται τα περισσότερα SPL.

Συγκριτικά, οι δορυφόροι έχουν πολύ χαμηλότερες απαιτήσεις ισχύος, μεγέθους μεγαφώνων, και SPL.

Άρα, έχουμε 2 κατηγορίες ηχείων, με τα πρώτα (για τις δύο πρώτες οκτάβες) να έχουν περισσότερες "απαιτήσεις" καθαρά ως "ηχεία".

Είναι λογικό λοιπόν, για ένα ισορροπημένο σεταπ, οι δορυφόροι (μαζί με τα ενισχυτικά τους) να κοστίζουν λιγότερο από τα σαμπ (μαζί με τα ενισχυτικά τους).
Καλώς ή κακώς, τα αντικειμενικά δεδομένα των απαιτήσεων, μας δείχνουν πως εκεί (στα σαμπ) πρέπει να πάνε τα "πολλά λεφτά", δηλαδή περισσότερα από όσα θα δαπανήσουμε για δορυφόρους και τα ενισχυτικά τους. 😎

Τηρώντας αυτήν την αρχή, πετυχαίνουμε πραγματική περιγραφικότητα και ανάλυση στις χαμηλές συχνότητες, κι όχι απλώς να "βαράει" δυνατά εκεί κάτω. Είναι μεγάλη η διαφορά. Huge. 😎

Αυτή είναι μια αρχή που έδειξε πρώτος ο μπουτχιας (και δια του παραδείγματος, με τους δορυφόρους της Yamaha και τα σαμπ της dynaudio) πως πρέπει να ισχύει, και εν πολλοίς, είναι μια αρχή που εξ'αρχης ισχύει και στο δικό μου σεταπ, όπου η ονομαστική αξία των 4 σαμπ που είχα (2 Genelec και 2 Neumann) ήταν υψηλότερη των 11 δορυφόρων στο 7.4.4 σεταπ που έστησα.

Ακόμα και τώρα, στο 10.5.5 σεταπ μου, οι 15 δορυφόροι κοστίζουν λιγότερο από τα 5 σαμπ.😎
Τι α κάεις; Φακτς οφ οντιο. 🤣
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
..και εκεί υστερούν τα ΡΑ sub και οι δορυφόροι τους (ηχεία). Σωστά;
Γενικώς, ναι.

Διότι (αναγκαστικά) θυσιάζουν κάποια ποιοτικά χαρακτηριστικά του ήχου, για υψηλότερα SPL.

Βεβαίως, στον χώρο των PA, υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις, κορυφαίες υλοποιήσεις, αλλά συμβαδίζει το κόστος τους. 😎
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Όπως τα ηχεία, δεν έχει καμία διαφορά. 😎

Άλλωστε, τα σαμπ, είναι ηχεία.
Μουσική παίζουν. Ή αυτός πρέπει να είναι ο στόχος.

Πολλά σαμπ (και πολλά ηχεία) έχουν ως κύριο στόχο την παραγωγή υψηλών SPL, εις βάρος ποιοτικών χαρακτηριστικών του ήχου, πχ χωρίς ισορροπημένη απόκριση, με συντονισμούς καμπίνας, με υψηλές αρμονικές παραμορφώσεις, με χίλια δυο προβλήματα.

Πολλές φορές, σαφώς λόγω κόστους, επιλέγονται ηχεία που έχουν αυτά τα προβλήματα, διότι εκτιμάει ο κόσμος (λογικό είναι) τα υψηλά SPL.

Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν πχ πολλές γνωστές σειρές των (αγαπημένων - και δικαίως - από πολύ κόσμο) κλιψ, που προσφέρουν άφθονα SPL, εις βάρος όμως πολλών άλλων παραμέτρων. Το όμοιο ισχύει για την πλειοψηφία των PA ηχείων, στα οποία ο κύριος στόχος είναι τα πολύ υψηλά SPL.

Στα σαμπ, κακά τα ψέματα, τα πολύ υψηλά SPL είναι (λίαν επιεικώς) αναγκαία, και αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό τους. Αυτό έχει οδηγήσει την αγορά σε κατασκευές που θα δώσουν (σε αρκετά χαμηλό κοστολογιο) αρκετά υψηλά SPL, εις βάρος των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ήχου, και φυσικά εις βάρος της ισορροπίας στην απόκριση (δύσκολα τα πράγματα για ισορροπημένη απόκριση μέχρι τους 20 κύκλους). One note bass, και τα συναφή.

Ταυτόχρονα, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά απόκρισης των σαμπ στη δεύτερη οκτάβα, τόσο στο σημείο κρος, περί τους 80 κύκλους, όσο και πολύ πάνω από αυτό (συν το πόσο λίγους παρασιτικούς θορύβους θα βγάζουν) θα δώσουν πραγματικά ένα "στήριγμα ποιότητας" στους δορυφόρους, ή αντιθέτως, θα "θάψουν" την όποια ηχητική ποιότητα των δορυφόρων εκεί, εις βάρος της αντιληπτής ηχητικής ποιότητας και στις ανώτερες οκτάβες.

Η άρτια αναπαραγωγή των χαμηλών συχνοτήτων, αντιθέτως, θα δώσει ένα σημαντικό μπούστ στην αντιληπτή ποιότητα των μεσαιοϋψηλων.

Τα αντικειμενικά δεδομένα μας δείχνουν πως στις 2 πρώτες οκτάβες βρίσκεται η σημαντικότερη ποσότητα ενέργειας στη μουσική, και για αυτή τη δουλειά θα χρειαστεί πολύ ισχυρά, μεγάλα μεγάφωνα, υψηλής ποιότητας, και πολύ ισχυρά ενισχυτικά στάδια, επίσης υψηλής ποιότητας. Ταυτόχρονα, σε αυτά τα σημεία του φάσματος χρειάζονται τα περισσότερα SPL. Συγκριτικά, οι δορυφόροι έχουν πολύ χαμηλότερες απαιτήσεις ισχύος, μεγέθους μεγαφώνων, και SPL.

Είναι λογικό λοιπόν, για ένα ισορροπημένο σεταπ, οι δορυφόροι (μαζί με τα ενισχυτικά τους) να κοστίζουν λιγότερο από τα σαμπ (μαζί με τα ενισχυτικά τους).
Καλώς ή κακώς, τα αντικειμενικά δεδομένα των απαιτήσεων, μας δείχνουν πως εκεί (στα σαμπ) πρέπει να πάνε τα "πολλά λεφτά", δηλαδή περισσότερα από όσα θα δαπανήσουμε για δορυφόρους και τα ενισχυτικά τους. 😎

Τηρώντας αυτήν την αρχή, πετυχαίνουμε πραγματική περιγραφικότητα και ανάλυση στις χαμηλές συχνότητες, κι όχι απλώς να "βαράει" δυνατά εκεί κάτω. Είναι μεγάλη η διαφορά. Huge. 😎

Αυτή είναι μια αρχή που έδειξε πρώτος ο μπουτχιας (και δια του παραδείγματος, με τους δορυφόρους της Yamaha και τα σαμπ της dynaudio) πως πρέπει να ισχύει, και εν πολλοίς, είναι μια αρχή που εξ'αρχης ισχύει και στο δικό μου σεταπ, όπου η ονομαστική αξία των 4 σαμπ που είχα (2 Genelec και 2 Neumann) ήταν υψηλότερη των 11 δορυφόρων στο 7.4.4 σεταπ που έστησα.

Ακόμα και τώρα, στο 10.5.5 σεταπ μου, οι 15 δορυφόροι κοστίζουν λιγότερο από τα 5 σαμπ.😎
Τι α κάεις; Φακτς οφ οντιο. 🤣
Αφου σου είχα παραθέσει κανονική μελέτη (σιγά μην την κράτησα σε αρχείο για audio χα χα) ότι δεν είναι αντιληπτή η παραμόρφωση τόσο χαμηλά και κανένας απο τα υποκείμενα της μελέτης δεν μπορούσε να ξεχωρίσει. Και είχες συμφωνήσει ότι κανονικά πρέπει να πηγαίνουμε μόνο για SPL. Ο Bhutia είχε ξυνίσει λιγο :D . Το ίδιο πιστεύουν και μεγαλά ονόματα στον χώρο που έχουν σχοληθεί με τα χαμηλά π.χ. ο Γκέτες (πως τον λέν) και άλλοι, τους έχω ακούσει σε βίντεο να το λένε. Άρα δεν είναι facts του audio ... εσύ είσαι Χαι Φάς. :D
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.562
Μηνύματα
2.944.314
Members
38.198
Νεότερο μέλος
Athena Papadopoulou
Top