Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.759
To μοντέλο source to sink έχει τεκμηριωθει σε paper που έχει ανεβάσει ο μπούτχια και είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο γνωστό σύμπαν για αναπαραγωγή χαμηλών σε χώρους με τοιχωματικα όρια.
Ναι, και ναι.

Οι τρινοβαδες πιθανώς να είναι οι πρώτοι που ενσωματώνουν αυτές τις αποδεδειγμένες γνώσεις περί SSS (Single Source to Sink) σε αυτοματοποιημένη διαδικασία ισοστάθμισης.

Θεωρώ βέβαιο πως θα ακολουθήσουν κι άλλοι, εφόσον η επεξεργαστική ισχύς δεν αποτελεί πλέον ουσιαστικό πρόβλημα.

Το waveforming λοιπόν δινέι τη δυνατότητα να υλοποιηθεί ο καλύτερος τρόπος αναπαραγωγης χαμηλών σε συνηθισμένα δωμάτια και αυτό είναι καταπληκτικό και ανεκτίμητο. Επίσης συνδυάζει το source to sink με adhoc ενεργή ακύρωση συντονισμων που υπάρχουν στις συνηθισμένες μη απόλυτες συνθήκες.

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνουμε ποσό μεγάλο βήμα για την ανθρωπότητα είναι αυτό.

Πολυ θα το ήθελα.
Ναι και ναι και ναι.

Κι εγώ έτσι την "πάτησα".

Ειδάλλως δε θα έμπαινα σε αυτή τη διαδικασία, όπως έχω ξαναπεί.


Είναι "πραγματική" as good as it gets τέλος πάντων μέτρηση χαμηλών συχνότητων. Οι άλλες δίνουν κουκουρούκου αποτελέσματα και δεν είναι να τις εμπιστεύεσαι σε καμία περίπτωση.
Συμφωνούμε.

Γενικά οι μετρήσεις που κάνει ο εξοπλισμός της trinnov, σε συνδυασμό με το μικρόφωνο με τις πολλαπλές κάψες, είναι μια κατηγορία μόνη τους, γι'αυτό και εμπιστεύονται πλήρη ισοστάθμιση με μόνο μια μέτρηση στην mlp! (Πράγμα ανήκουστο).

Εικάζω πως στις μετρήσεις για το σετάρισμα του waveforming, ιδανικά χρειάζεται τα σαμπ να έχουν αρκετά εκτεταμένο φάσμα απόκρισης προς τα άνω, ώστε να έχει σαφή εικόνα το λογισμικό του trinnov σε ποιο σημείο ακριβώς βρίσκονται στο χώρο.

Χμ, πρέπει να μπει από το χρήστη η απόσταση μπρος-πίσω :)
Να σε δω τι θα βάλεις :)
Οι διαστάσεις του δωματίου είναι ήδη πληροφορίες που εισάγεις στο σοφτγουερ του trinnov, δεν είναι κάτι καινούριο, όπως και οι διαστάσεις της οθόνης προβολής.

Μάλλον λίγη σημασία έχουν, ίσως να είναι πιο χρήσιμες σε σαλοκουζινα όπου θέλει ο χρήστης ένα θεωρητικό "όριο χώρου" για να χρησιμοποιηθεί ένα τμήμα του ενιαίου χώρου της σαλοκουζινας για ισοστάθμιση.

Τις αποστάσεις από τα τοιχωματικά όρια, όπως και τις ακριβείς θέσεις των ηχείων στο χώρο, τις καταλαβαίνει μόνος του ο trinnov, με τρελή ακρίβεια.
 

Μηνύματα
16.115
Reaction score
18.819
Ναι, και ναι.

Οι τρινοβαδες πιθανώς να είναι οι πρώτοι που ενσωματώνουν αυτές τις αποδεδειγμένες γνώσεις σε αυτοματοποιημένη διαδικασία ισοστάθμισης.

Θεωρώ βέβαιο πως θα ακολουθήσουν κι άλλοι, εφόσον η επεξεργαστική ισχύς δεν αποτελεί πλέον ουσιαστικό πρόβλημα.


Ναι και ναι και ναι.

Κι εγώ έτσι την "πάτησα".

Ειδάλλως δε θα έμπαινα σε αυτή τη διαδικασία, όπως έχω ξαναπεί.



Συμφωνούμε.

Γενικά οι μετρήσεις που κάνει ο εξοπλισμός της trinnov, σε συνδυασμό με το μικρόφωνο με τις πολλαπλές κάψες, είναι μια κατηγορία μόνη τους, γι'αυτό και εμπιστεύονται πλήρη ισοστάθμιση με μόνο μια μέτρηση στην mlp! (Πράγμα ανήκουστο).

Εικάζω πως στις μετρήσεις για το σετάρισμα του waveforming, ιδανικά χρειάζεται τα σαμπ να έχουν αρκετά εκτεταμένο φάσμα απόκρισης προς τα άνω, ώστε να έχει σαφή εικόνα το λογισμικό του trinnov σε ποιο σημείο ακριβώς βρίσκονται στο χώρο.


Οι διαστάσεις του δωματίου είναι ήδη πληροφορίες που εισάγεις στο σοφτγουερ του trinnov, δεν είναι κάτι καινούριο, όπως και οι διαστάσεις της οθόνης προβολής.

Μάλλον λίγη σημασία έχουν, ίσως να είναι πιο χρήσιμες σε σαλοκουζινα όπου θέλει ο χρήστης ένα θεωρητικό "όριο χώρου" για να χρησιμοποιηθεί ένα τμήμα του ενιαίου χώρου της σαλοκουζινας για ισοστάθμιση.

Τις αποστάσεις από τα τοιχωματικά όρια, όπως και τις ακριβείς θέσεις των ηχείων στο χώρο, τις καταλαβαίνει μόνος του ο trinnov, με τρελή ακρίβεια.
Ναι θα χρειαστείς απο ελάχιστον 10 μέχρι και 20 μετρήσεις για το κάθε sub.

Άντε για να πω και κάτι πρακτικό - "χρήσιμο". :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.759
Ναι θα χρειαστείς απο ελάχιστον 10 μέχρι και 20 μετρήσεις για το κάθε sub.

Άντε για να πω και κάτι πρακτικό - "χρήσιμο". :D
Εσύ τα έχεις διαβάσει αυτά για το καμπς; 😎

ΥΓ. καμπς = C.A.B.S. (Controlled Acoustic Bass System)
 

Μηνύματα
16.115
Reaction score
18.819
Εσύ τα έχεις διαβάσει αυτά για το καμπς; 😎

ΥΓ. καμπς = C.A.B.S. (Controlled Acoustic Bass System)
Ναι το διάβασα τώρα (κιόλας χα χα). Τι θές να ρωτήσεις ; :D Τι σχέση μπορεί να έχει το waveforming με το CABS (έστω SSS) ;

¨Ααε θα γίνει θεωρητική η σζυήτηση και δεν το θέλουμε, χαλάμε το νήμα. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
2.347
Reaction score
3.566
Άσε τα χα χα @costas EAR και βάλε κανά like γιατί εδώ μου την έχουν πέσει άγρια. Εάν και εγω όπως ξέρεις πιστοποίηση παίρνω μόνο απο την Επιρεσία @christos77 αλλά όπως ξέρεις έχουμε λίγα μέλη, όχι συνδρομές και κάθε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη. :D :D
Επερεσία παρακαλώ :)
Ευχαριστούμε τα μάλα για τα καλά σου λόγια :hi:
Α, μιας και τον ανάφερες σε άλλο post.. ο dapost είναι γ@@ώ τα παιδια. Τον έχω γνωρίσει.
 

Μηνύματα
16.115
Reaction score
18.819
Επερεσία παρακαλώ :)
Ευχαριστούμε τα μάλα για τα καλά σου λόγια :hi:
Α, μιας και τον ανάφερες σε άλλο post.. ο dapost είναι γ@@ώ τα παιδια. Τον έχω γνωρίσει.
«Χωρίο που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει».

Ισχύον και για τον Dapost και για τους ανθρώπους της Επερεσίας.

Απλώς ο δικός μου ο χαρακτήρας έχει μια μεγάλη προτίμηση πρός extrovert ανθρώπους, εάν και εγώ δεν είμαι.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.759
Τι σχέση μπορεί να έχει το waveforming με το CABS (έστω SSS) ;
Οι τρινοβαδες πιθανώς να είναι οι πρώτοι που ενσωματώνουν αυτές τις αποδεδειγμένες γνώσεις περί SSS (Single Source to Sink) σε αυτοματοποιημένη διαδικασία ισοστάθμισης.

Θεωρώ βέβαιο πως θα ακολουθήσουν κι άλλοι, εφόσον η επεξεργαστική ισχύς δεν αποτελεί πλέον ουσιαστικό πρόβλημα.
Οι παραπάνω αρχές, είναι η αιτία που λέμε εδώ και χρόνια πως δεν έχει νόημα σε οικιακούς χώρους να κάνεις "μπασοπαγιδες", παρά μόνον να χρησιμοποιηθούν πολλαπλά σαμπς.

Η ηχητική περιποίηση χώρου, σε οικιακές εφαρμογές, έχει νόημα μόνον από 3η οκτάβα και πάνω, όπου (μπορεί να) είναι και μικρού όγκου.

Σαφώς είναι προτιμότερες (αν και ακριβές) οι ενεργές μπασοπαγιδες, και βεβαίως ακόμα πιο προτιμότερη η ενεργή ακύρωση δια μέσω των ήδη υπαρχόντων σαμπ, διαθέσιμο στον τελικό καταναλωτή προς ώρας μόνον μέσω waveforming, σε μερικά χρόνια μπορεί και από άλλους (βλέπε ντιρακ).

Ταυτόχρονα, είναι εντελώς αδύνατο να υφίσταται σοβαρό μπάσο από εν ζεύγος ηχείων, δε πα να'χουν και μια ντουζίνα 15"-ιντσα έκαστο. Ο χώρος δε παλεύεται έτσι, και εκεί κάτω, ο χώρος είναι ο άρχοντας.

Η λύση του νταποστ, με αρέι στον εμπρός τοίχο και πλήρη ανυπαρξία οπίσθιου τοίχου, είναι η μόνη εναλλακτική, στην οποία (για να είμαστε σωστοί) θα πρέπει να μην υφίσταται και ..ταβάνι. 😎

Αρχιτεκτονικά, αυτά που προτείνει ο νταποστ είναι εφικτά, με "διάφανο" (ηχητικά, στις πρώτες 2 οκτάβες) πίσω τοίχο και ταβάνι, προφανώς σε μονοκατοικία στας εξοχάς. 😁
ο dapost είναι γ@@ώ τα παιδια.
+1000. Και λίγα λέω. 😎
 
Last edited:

Μηνύματα
16.115
Reaction score
18.819
Οι παραπάνω αρχές, είναι η αιτία που λέμε εδώ και χρόνια πως δεν έχει νόημα σε οικιακούς χώρους να κάνεις "μπασοπαγιδες", παρά μόνον να χρησιμοποιηθούν πολλαπλά σαμπς.

Η ηχητική περιποίηση χώρου, σε οικιακές εφαρμογές, έχει νόημα μόνον από 3η οκτάβα και πάνω, όπου (μπορεί να) είναι και μικρού όγκου.

Σαφώς είναι προτιμότερες (αν και ακριβές) οι ενεργές μπασοπαγιδες, και βεβαίως ακόμα πιο προτιμότερη η ενεργή ακύρωση δια μέσω των ήδη υπαρχόντων σαμπ, διαθέσιμο στον τελικό καταναλωτή προς ώρας μόνον μέσω waveforming, σε μερικά χρόνια μπορεί και από άλλους (βλέπε ντιρακ).

Ταυτόχρονα, είναι εντελώς αδύνατο να υφίσταται σοβαρό μπάσο από εν ζεύγος ηχείων, δε πα να'χουν και μια ντουζίνα 15"-ιντσα έκαστο. Ο χώρος δε παλεύεται έτσι, και εκεί κάτω, ο χώρος είναι ο άρχοντας.

Η λύση του νταποστ, με αρέι στον εμπρός τοίχο και πλήρη ανυπαρξία οπίσθιου τοίχου, είναι η μόνη εναλλακτική, στην οποία (για να είμαστε σωστοί) θα πρέπει να μην υφίσταται και ..ταβάνι. 😎

Αρχιτεκτονικά, αυτά που προτείνει ο νταποστ είναι εφικτά, με "διάφανο" (ηχητικά, στις πρώτες 2 οκτάβες) πίσω τοίχο και ταβάνι, προφανώς σε μονοκατοικία στας εξοχάς. 😁

+1000. Και λίγα λέω. 😎
Ναι τα ξέρω αυτά .... σου έβαλα και like στο συγκεκριμένο σου πόστ ... δεν ξέρω γιατί νοιώθιες την ανάγκη να μου τα πείς ... μάλλον νομίζεις ότι διαφωνώ επειδή σε πειράζω συνήθως για να γελάμε :D ... με τον Dapost όχι μόνο συμφώνησα τώρα για τα του waveforming αλλά και πολύ παλιά για το θέμα που αναφέρεις της εξαφάνισης του πίσω τοίχου και αυτό έχω προσπαθήσει να κάνω προσωπικά και το έχω γράψει σε πόστ μου απευθυνόμενο σε συζήτηση που είχε γίνει ... ισχυρζόμενος πριν απο αυτόν (στην συγκεκριμένη παλιά συζήτηση εννοώ) ότι ένα "Π" φτάνει (καλύτερα φυσικά να λέιπει ο πίσω τοίχος απο ότι ανάποδο "Π" να λείπει δηλαδή ο μπροστά τοίχος.) για να εχεις ένα ικανοποιητικό - συμβιβαστικό - εάν είναι να μην χρησιμοποιήσεις τις γνωστές μεθόδους - αποτέλεσμα. Αυτή η όλη συζήτηση έγινε σε μια συζήτηση μου με τον Bhutia που μετά παρενέβη ο Dapost και που ο Bhutia εάν θυμάμαι καλά διαφωνούσε λόγω της χαμένης ενέργειας αλλά και πως το λέτε, δεν θυμαμαι τώρα το jargon κρουστικές τέλος πάντων something .... γενικώς ποτέ δεν διάβασα κάτι που έγραψε ο dapost και διαφωνούσα ενώ άλλοι, ¨εκλεκτά" μάλιστα μέλη διαφωνούσαν ..... επίσης είχα προτείνει και το άνοιγμα πίσω πορτών όταν υπάρχουν καλύτερα να είναι δε στους πλάγιους τοίχους πίσω σου .....δεν νομίζω πάντως όπως εσείς που λέγατε και συμφωνούσατε στο πόστ που σου έβαλα like παραπάνω ... ότι το waveforming είναι ίδιο με το SSS εάν και δεν πρόλαβα να το διαβάσω τόσο καλά γαιτί δεν έχω την ιστορική γνώση πως φτάσαμε εδώ αλλά και είχα να απαντάω άλλα πράγματα που με απωθούν να προσπαθήσω να συμμετέχω πιά .... είμαι ευαίσθητος σε κάποια θέματα. Το SSS όπως το καταλαβαίνω εγώ είναι απλό μια παράμετρςο που χρησιμοποιείται απο το waveforming , εξήγησα νομίζω ικανοποιητικά ποιά θεωρώ πιο κανοτόμα και σημαντικά χαρακτηριστικά του που το καθιστούν ανώτερο , και για αυτό ασχολούμαι, βλέπεις να με έχει ενδιάφερει κάτι τόσο πολύ παλαιότερα και για κάτι για αυτά που συζητάτε ; χα χα. Εσείς τώρα θέλετε να βρείτε τους συσχετιμσούς με παλιότερες μεθόδους. Σωστό αλλά για εμένα είναι μεγάλο leap το waveforming και σίγουρα τουλάχιστον έχει μεγάλο πραγματικά επιστημονικό πλέον ενδιαφέρον το θέμα.

Υ.Γ. : Μην σε απασχολεί το ύψος του χώρου σου. Δεν είναι τόσο σημαντικό για να επηρρεάσει το waveforming προς το χειρότερο εάν δε ξεπερνάει κάποια μέτρα (που δεν υφισταται τέτοιο θέμα για οικιακούς χώρους)
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Σαφώς είναι προτιμότερες (αν και ακριβές) οι ενεργές μπασοπαγιδες, και βεβαίως ακόμα πιο προτιμότερη η ενεργή ακύρωση δια μέσω των ήδη υπαρχόντων σαμπ, διαθέσιμο στον τελικό καταναλωτή προς ώρας μόνον μέσω waveforming, σε μερικά χρόνια μπορεί και από άλλους (βλέπε ντιρακ).
Κάτι κάνουν και αυτοί, δεν είναι μπάμιες:
 

Μηνύματα
16.115
Reaction score
18.819
Α, εννοείς Εαρ σαν "καρφί" ΄ ότι δαφωνώ καθώς αυτά γίνανε και subjective σαν εντυπώσεις βελτίωσης στα πολύ χαμηλά και όχι στα μεσοχαμηλά που σου έχω πεί κατά καιρούς ότι τα θεωρώ σημαντικά ;

Δεν το παίρνω πίσω αλλά δεν ξέρω τον λόγο , :D άσε που εχω πεί ότι είναι δική μου "θεωρία" - εκτίμηση - υποψία.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
Βρε toulou , δεν εννοούσα αυτό. Γράφω και πολλά και real time όπως βλέπεις. Όχι όπως άλλοι που καθυστερούν δυο ώρες ή δύο ημέρες να απαντήσουν και αφαύ πρώτα ενημερωθούν ή και τις πιο πολλές φορές δεν απαντάνε και καθόλου απο εγωισμό μην τους πούνε άσχετους ή λόγω όντως άγνοιας. Εγω δεν έχω τέτοια προβλήματα ούτε τέτοιου είδους εγωισμού , ούτε πουλάω τίποτε (ή συμφέρον να έχω) για να με απασχολεί μην χαλάσω το "προφίλ" μου.

Επίσης τα κάνω προσαρμογή (και μετατροπή στο μυαλό μου) real time απο άλλες εφαρμογές του waveforming σε άλλους τομείς που αυτό έχει εφαρμογή ώστε να τα μεταφέρω στο χαρτί. Δεν ανακάλυψε η Τρινόβ το waveforming ούτε πρωτη φορά ακούμε για αυτό ή εφαρμόζεται. Πρέπει να είσαι audio κροκάνθρωπος για να πιστεύεις κάτι τέτοιο, πάντως σίγουρα όχι επιστήμονας.

Εννοούσα - αναρωτήθηκα κάπως μπερδεμένα ΟΚ μέσα σε τόσα που σκεφτόμουν παράλληλα και επεξεργαζόμουν στο τι μπορεί να συμβαίνει εντός του χώρου (εκτός απο αυτά που θα δεις στο πόστ μου # 5.657 πιο αναλυτικά) ότι εάν δεχθούμε ότι κάνουν αυτοί της τρινόβ ένα επίπεδο κύμα, αυτό όταν θα ανακλαστεί σε μια επίπεδη επιφάνεια θα παράξει πάλι επίπεδο κύμα. Εάν αυτό το κύμα αφεθεί (ή μέρος του "ξεφύγει") απο πηγή ή πάει όπως λέτε (στην περίπτωση Ear- δωμάτιο) μέρος του πίσω και ξαναγυρίσει .... αυτό θα είναι κυκλικό κύμα που προέκυψε απο την πηγή και κάνοντας τις βόλτες του κιόλας σε πίσω χώρο (ταβάνι, πλαγιοι τοιχοι κλπ) θα γίνει και πολύπλοκο και μετά φυσικά δεν θα μπορεί στην ολοτητά του (αλλά μόνο μερικώς) να ακυρωθεί απο άλλο επίπεδο κύμα που θα στείλουν τα μπροστινά. Μπορεί μόνο στα σημεία που θα τύχει να εφάπτεται κύκλος με επιπεδο. Αυτό ήθελα να πω σαν απάντηση σε αυτά που αναρωτιόσουν συγκεκριμένα και μόνο. Τώρα εάν το πάρει κάποιος και το απομονώσει αλλά και εάν δεν το έγραψα καλά, εντάξει τώρα ... ¨άμα κάθομαι εγώ να γράφω τι λέει ο καθένας και να το αποδομώ, χίλια "λάθη" θα βρώ.

Οσον αφορά την αναφορά μου ότι θέλει και κάποια απόσταση να αναπτυχθεί το κύμα ... το πόστ μου που αναλύει γενικά την αρχή δημιουργίας του μετώπου (πάλι το # 5.657) .... ενισχύει το σκεπτικό μου αυτό. Μόνο που αυτή την φορά μπορείς να το μεταφράσεις με την έννοια ότι χρειάζεται κάποια απόσταση για να μπορέσει να φτιαχτεί το μέτωπο. Αλλά και να ακυρωθούν τα κύματα απο τα οποιά αυτό το μέτωπο θα προκύψει (πίσω τους και πλάγια του). Εάν δεν αναπτυχθούν .. πως θα ακυρωθούν ; και πως θα φτιάξουν το μέτωπο ;

Αυτό εξαρτάται όπως σου είπα και απο την απόσταση των subs μεταξύ των. Για να αλληεπικαλυφθούν τα κύματα ώστε να αναιρεθούν απο μόνα τους στο πλάι αλλά και πίσω απο το μέτωπο, πρέπει να καλυφθεί μια ελάχιστη απόσταση. Αυτή η απόσταση είναι αμέσως αμέσως η απόσταση που θα έχουν τα subs μεταξύ τους. Όσο πιο κοντά θα είναι τόσο το μέτωπο θα δημιουργηθεί σε μικρότερη απόσταση απο τον κώνο που λές και θα είναι και πιο επίπεδο. Όσο πιο μακρυά τόσο περισσότερο χώρο μπροστα τους θα χρειαστούν και τόσο πιο τοξοειδες το "επιπεδο" (λιγότερο επίπεδο) μέτωπο θα είναι. Άπαξ βέβαια το μέτωπο δημιουργηθεί και μετά no problem. Τώρα σε άλλους χώρους θα χρειαστούν άλλες αποστασεις και αριθμός subs για να δημιουργηθεί το επιθυμητό (που μας κάνει την δουλειά) μέτωπο. .

Με λίγα λόγια, αναίρεση στον κώνο δεν πιστεύω να υπαρχει ή ότι ισχύουν τα πράγματα όπως τα περιέγραψες (και για αυτόν τον λόγο). Δεν είμαι σίγουρς βέβαια, αλλά λογικά ισχύουν αυτά που σου λέω.
thva, να με συγχωρέσεις, αλλά περισσότερα από τα μισά από αυτά που γράφεις είναι αλλού για αλλού.
Δυστυχώς πρέπει να διαβάσεις. Σχετικά με αυτά που συζητάμε εδώ, προτείνω για αρχή να βρεις κάποιο δημοσίευμα περί απλής DBA, ξέχνα το waveforming. Οχι όμως χαϊφιντελιστικο "γενικά περιγραφικό" άρθρο, αλλά κάτι πιο βαθύ για την αρχή λειτουργίας από το κλασικό "έρχεται ένα κύμα, του ρίχνουμε ένα ανάποδο, τέλος" ίσως με τύπους για τις θέσεις των σαμπ συναρτήσει του πλήθους τους και των διαστάσεων του χώρου, κλπ.
Θα διαπιστώσεις έκπληκτος (υποψιάζομαι όχι μόνο εσύ), οτι μία απλή εκπέμπουσα διάταξη μόνο τεσσάρων σαμπ σε θέσεις κλασσικής DBA (ξέχνα το waveforming, ξέχνα την απέναντι συστοιχία), σε τυπικό δωμάτιο, δημιουργεί επίπεδο κύμα,
κλπ κλπ
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.776
Reaction score
14.381
Άσε τα χα χα @costas EAR και βάλε κανά like γιατί εδώ μου την έχουν πέσει άγρια. Εάν και εγω όπως ξέρεις πιστοποίηση παίρνω μόνο απο την Επιρεσία @christos77
δεν παιζεσαι με τιποτα κλαιω:drinks::party:
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
Γράφω και πολλά και real time όπως βλέπεις. Όχι όπως άλλοι που καθυστερούν δυο ώρες ή δύο ημέρες να απαντήσουν και αφαύ πρώτα ενημερωθούν
Και πολύ καλά κάνουν. Να το υιοθετήσεις
 

Μηνύματα
16.115
Reaction score
18.819
thva, να με συγχωρέσεις, αλλά περισσότερα από τα μισά από αυτά που γράφεις είναι αλλού για αλλού.
Δυστυχώς πρέπει να διαβάσεις. Σχετικά με αυτά που συζητάμε εδώ, προτείνω για αρχή να βρεις κάποιο δημοσίευμα περί απλής DBA, ξέχνα το waveforming. Οχι όμως χαϊφιντελιστικο "γενικά περιγραφικό" άρθρο, αλλά κάτι πιο βαθύ για την αρχή λειτουργίας από το κλασικό "έρχεται ένα κύμα, του ρίχνουμε ένα ανάποδο, τέλος" ίσως με τύπους για τις θέσεις των σαμπ συναρτήσει του πλήθους τους και των διαστάσεων του χώρου, κλπ.
Θα διαπιστώσεις έκπληκτος (υποψιάζομαι όχι μόνο εσύ), οτι μία απλή εκπέμπουσα διάταξη μόνο τεσσάρων σαμπ σε θέσεις κλασσικής DBA (ξέχνα το waveforming, ξέχνα την απέναντι συστοιχία), σε τυπικό δωμάτιο, δημιουργεί επίπεδο κύμα,
κλπ κλπ
Ε, εντάξει τότε εσάς σας είναι ήδη γνωστά απο παλιά ενασχόληση. Εγω πάντως δεν συμφωνώ με αυτό που λές απο τα λίγα που ξέρω και μου κόβει. Δεν είναι το ίδιο. Ασχολείσαι με ένα "μέρος" του μόνο γιατί αυτό γνωρίζεις.
Και πολύ καλά κάνουν. Να το υιοθετήσεις
Δεν με ενδιαφέρει να το υιοθετήσω. Φτάνει μόνο να θεωρώ ότι αυτά που γράφω έστω και real time έιναι σωστά. Και αυτό το θεωρώ και για αυτό έγραψα.

Απλώς σου εξήγησα γιατί έκανα το λάθος, δεν ζήτησα την συμβουλή σου. Η συμβουλή σου σωστή εάν θα ήθελα να έχω διαφορετικό και πιο ουσιαστικό ρόλο εδώ μέσα που και δεν θέλω και δεν εχω ούτε τον χρόνο ούτε την διάθεση να aσχολούμαι με πράγματα που δεν γνωρίζω τόσο καλά. Αφήνω εσας να μου τα μαθαίνετε. Εγώ γενικά δεν μου αρέσει να συμβάλλω κάπου που δεν εκτιμώ ανθρώπους και συμπεριφορές αλλά και τρόπο διεξαγωγής συζήτησης ή ερωτημάτων και απαντήσεων. Καμια φορά βέβαια , όπως αυτή, παθαίνω κάποιες διαλείψεις . Να μην σας χαλάω λοιπόν την μαγιά και να μην γράψω ξανά όπως και ανέφερα. Καλή τύχη με το waveforming και την κατανόησή του.
 
Last edited:

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
Βρε μη φορτώνεις, "να το υιοθετήσεις" για εσένα, για να γλυτώσεις χρόνο που λες οτι δεν έχεις, αλλά παρ' όλα αυτά χαραμίζεις ασταμάτητα. Τα πενταπλάσια θα είχες μάθει ως τώρα.
 

Μηνύματα
16.115
Reaction score
18.819
Βρε μη φορτώνεις, "να το υιοθετήσεις" για εσένα, για να γλυτώσεις χρόνο που λες οτι δεν έχεις, αλλά παρ' όλα αυτά χαραμίζεις ασταμάτητα. Τα πενταπλάσια θα είχες μάθει ως τώρα.
Μετα απο αυτά που έχω περάσει και γνωρίσει εγώ στην ζωή αλλά και στην ηλικία που βρίσκομαι, αυτά που εσύ θεωρείς σαν χαράμισμα ... αυτά είναι σημαντικά για εμένα να ασχολούμαι. Αυτά που εσύ θεωρείς σημαντικά σαν "γνώση¨και η προσέγγισή της αλλά και ο χρόνος που αφιερώνεις σε αυτά και η σημασία που έχουν στην ζωή σου - προφανώς γενικά και όχι μόνο στα περί audio θέματα - δεν είναι πλέον για εμένα σημαντικά, άσε που έχω paid my dues σε υπέρμετρο βαθμό για τέτοια ζητήματα σε άλλους τομείς αλλά και να έδειχνα κάποτε ενδιαφέρον για μάθηση να είσαι σίγουρος ότι δεν θα την έψαχνα σε ένα site και με τον τρόπο που αυτή διεξάγεται ή προωθείται.

Το τι καταλαβαίνει ή μαθαίνει ο καθένας άσχετα με την μακροχρονια ενασχόλησή του με κάτι και σε διάφορα θέματα .... το αποτέλεσμα το βλέπω καθημερινά σε διάφορα νήματα - θέματα που συμμετέχω ή διαβάζω απόψεις αλλά και στην κοινωνία.

Όπως είπα καλή συνέχεια.
 
Last edited:

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
1/4 απόστασης απέναντι τοίχων είναι άλλη προσέγγιση, άλλο μοντέλο (αυτό που μελέτησε η Χάρμαν, Τούλ, κ.α.)
Είναι άλλο πράγμα, δε βασίζεται σε επίπεδα κύματα και source to sink ακύρωση, καμία σχέση.
Ιδανική και απόλυτη ακύρωση είναι δυνατή μόνο με επίπεδα κύματα. Τα οποία με τη σειρά τους είναι δυνατά μόνο σε απόλυτα συμμετρικούς χώρους και τοποθετήσεις σύμφωνα με το μοντέλο DBA.
Δεν κατάλαβες,
υλοποιείς λέω μια κλασσική διάταξη DBA τεσσάρων σαμπ, αλλά όχι πάνω στους εμπρός-πίσω τοίχους αλλά στα τέταρτα της μεταξύ τους απόστασης (ως προς τους πλάγιους τοίχους και το πάτωμα-ταβάνι, τα σαμπ ούτως ή άλλως στο 1/4 της απόστασης θα ήταν). Στις θέσεις δηλαδή του καλύτερου μοντέλου του Βέλτι, αλλά με delay πίσω αλά DBA.
Αυτό χειροτερεύει μεν λίγο την ακύρωση, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις χώρων με πολύ έντονη απορρόφηση (η DBA δουλεύει καλύτερα σε ζωντανούς χώρους), ή ψιλοασυμμετρίες, βαρειές επιπλώσεις κλπ, αποσβένει καλύτερα μερικούς διαμήκεις ρυθμούς ανώτερης τάξης. Το αν συμφέρει τελικά, εξαρτάται και από το μήκος του δωματίου και την θέση ακρόασης.

Τα ανωτέρω, δείχνουν ένα πολύ απλό πράμα:
Το σοφτγουερ της τρινοβ που το λένε waveforming δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το DBA.
Είναι διαφορετικά ζώα.
Δεν είναι διαφορετικά ζώα. Απλά το σοφτγουερ της τρινοβ ξέρει τι του γίνεται, πιστεύω έντονα οτι θα έχει πολύ μεγάλη σχέση με την DBA (και όχι μόνον) ως προς την μεθοδολογία ανάλυσης του προβλήματος (εικονικές κατοπτρικές πηγές για κάθε πραγματική πηγή και ως προς κάθε επιφάνεια του χώρου) και εκμεταλλεύεται την υπολογιστική ισχύ για να προσδιορήσει/διαμορφώσει το μέτωπο των κυμάτων, ώστε να :
. . . επιτρέπει τη χρήση πολύ μεγάλης ποικιλίας σαμπ layout.
Off Topic :
Πες τα ρε τouλου, τα πρίμα δεν ήταν καλά. Εγώ πιστεύω φταίει το DSP, αφήνει ίχνος σκληραδας
Κατ' αρχάς δεν ξέρουμε ποσο σωστά είχε γίνει η χρήση του DSP (έχω χάσει και επαφή εδώ και καιρό με τον εμπορικό κόσμο, και δεν γνωρίζω ποιός ήταν στο περίπτερο).
Υποψιάζομαι όμως κάτι άλλο:
τα waveguides των D&D είναι κλασικά Oblate Spheroids.
Τα τελευταία έχουν εκ φύσεως ένα θέμα ακριβώς στην on-axis (δεν θυμάμαι πια περιοχή του pass-band τους τονίζουν ή βυθίζουν), γι' αυτό και όσοι ασχολούνται με αυτά θεωρούν άξονα αναφοράς τις 10° για όλες τις αποκρίσεις συχνότητας. Αυτό θα μπορούσε να διορθωθεί με ελλειπτικά waveguides, αλλά θα ανέβαινε κατακόρυφα η δυσκολία και το κόστος κατασκευής. Aλλωστε, ο Geddes, εφευρέτης του προφίλ OS, σχεδίαζε εξ'αρχής τα ηχεία του για τοποθέτηση toe-in ωστε να περιορίσει περαιτέρω την πρώτη πλάγια ανάκλαση, και δεν το θεωρούσε πρόβλημα.
Αρχισα να λέω τα παραπάνω στον Κύριο της έκθεσης, αλλά με κοίταξε σαν εξωγήινο, έτσι σταμάτησα και ντράπηκα να του ζητήσω να δώσει toe-in.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Αν δεν υφίσταται ταβανι δε δημιουργειται επίπεδο κύμα.
Το θελουμε το ταβάνι. Ζωντανό, όπως και το πάτωμα και όλους τους τοίχους, εκτός του πίσω.
Μόνο πίσω τοίχο δε θελουμε (ζωντανό).

Προφανώς αυτό το γνωρίζεις επομένως κάτι άλλο εννοείς;
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Δεν κατάλαβες,
υλοποιείς λέω μια κλασσική διάταξη DBA τεσσάρων σαμπ, αλλά όχι πάνω στους εμπρός-πίσω τοίχους αλλά στα τέταρτα της μεταξύ τους απόστασης (ως προς τους πλάγιους τοίχους και το πάτωμα-ταβάνι, τα σαμπ ούτως ή άλλως στο 1/4 της απόστασης θα ήταν). Στις θέσεις δηλαδή του καλύτερου μοντέλου του Βέλτι, αλλά με delay πίσω αλά DBA.
Αυτό χειροτερεύει μεν λίγο την ακύρωση, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις χώρων με πολύ έντονη απορρόφηση (η DBA δουλεύει καλύτερα σε ζωντανούς χώρους), ή ψιλοασυμμετρίες, βαρειές επιπλώσεις κλπ, αποσβένει καλύτερα μερικούς διαμήκεις ρυθμούς ανώτερης τάξης. Το αν συμφέρει τελικά, εξαρτάται και από το μήκος του δωματίου και την θέση ακρόασης.
Κλασσική διάταξη DBA με 4 σαμπ δεν υπάρχει, μάλλον εννοείς με 8 σαμπ. Εννοιείς το παρακάτω;

dba.jpg
 



Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.159
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top