Καλλιστεία EV αυτοκινήτων

gonis

Luger
Μηνύματα
4.418
Reaction score
12.090
Πάντα ήθελα το αυτοκινητο που οδηγώ να μου αρεσει αισθητικά,περα από οδηγικά.
Να το παρκάρω και να του ρίχνω μια τελευταία ματιά αντί να το μουντζώνω :p
Με αφορμή αυτή την ιδιοτροπία μου και με την παραδοχή ότι η σχεδίαση των σύγχρονων αυτοκινήτων πάει από το κακό στο χειροτερο,ανοίγω το θρεντ και το περιοριζω στα ηλεκτρικά μιας και είναι πιο καινούργια ,πιο λίγα και πιο hot στην εποχή που ζούμε.
Ξεκιναω με τα πιο άσχημα:(
-KIA EV6,μου χαλάει τη διάθεση όταν το συναντώ,ευτυχώς σπάνια,ειδικά το πίσω μέρος,μακράν ότι πιο ασχημο:roflmao:
-Nissan Leaf,ποσό ξενέρωτος πρέπει να εισαι για να το επιλέξεις o_O
-Tesla Y,όσο περισσότερο πουλάει τόσο πιο άσχημο δείχνει,είναι και αφύσικα ψηλό και νομίζεις ότι θα πετάξει:p
Αδιαφορα αλλά οχι άσχημα :oops:
-VW ID3,ID4
-Tesla 3
-Όλα τα MG αν και δεν εχω δει αρκετά ακόμη.
Ομορφα
-Honda -e,κριμα που αποσύρθηκε:(
-Tesla Cybertruck,εντυπωσιακό με ιδιαίτερη σχεδίαση αλλά εντελώς άχρηστο λόγω μεγέθουςo_O
-Fiat e 500,Mini SE,δεν εχω δει την τελευταία version,Peugeot e-208,ένα από αυτά θα ήθελα για την καθημερινότητά μου στο λεκανοπέδιο
-Audi e-tron GT και άσε τους κομπλεξικους με λεφτά να επιλέγουν Taycan:bigboss:
And the winner…
IMG_0816.png
:dance2::dance2::dance2::dance2::dance2:
 



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.250
Reaction score
35.691



Screenshot_20240719_084055_com.android.chrome_edit_2303012446443374.jpg








Αυτό μάλιστα!


Το πλήρες κιτ μετατροπής, με μοτέρ 90 kw 220 nm (αρκετή περισσότερη ροπή από την πιο δυνατή DS, Pallas 23 injection, και σχεδόν ίδια ιπποδύναμη), και 66 kw μπαταρίες, σε 110v και φόρτιση ac 10 kw, 27.300 + φπα. Από μια βιοτεχνία ουσιαστικά, δίχως επιδοτήσεις (ενώ οι μετατροπές θα έπρεπε να επιδοτουνται πρώτες και περισσότερο, αφού ντεμεκ ενδιαφέρει 'ο πλανήτης').
 




Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.250
Reaction score
35.691
Custom όμως λόγω μετατροπής σε ev, εδώ έχει πειραχθεί - προσφέρεται βέβαια - και το αμάξωμα
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.015
Reaction score
137.380
Audi e-tron GT και άσε τους κομπλεξικους με λεφτά να επιλέγουν Taycan:bigboss:
Ανέκδοτο είναι αυτό. 🤪🤣😁

Το εξαιρετικό αυτό (ως αυτοκίνητο) άουντι, και πανέμορφο απ'έξω, από μέσα το έχεις δει πως είναι; Σα παπουδίστικο ρε! Συντηρητισμός στο μεγαλείο του, μια αηδία για υπερήλικες.

Το αντίστοιχο πόρσε, είναι σαφώς ομορφότερο μέσα, και με περισσότερες δυνατότητες παραμετροποίησης κατά τα γούστα σου.

Προσωπικά προτιμώ με μικρή διαφορά την εξωτερική εμφάνιση του άουντι, αλλά το εσωτερικό της πόρσε είναι με πολύ μεγάλη διαφορά καλύτερο, και ως ιδιοκτήτης, από μέσα θα το βλέπεις συνεχώς..

Οδηγικά, δεν ξέρω αν βάζουν στο άουντι τις ενεργές αντιστρεπτικές της πόρσε, που κάνουν ΤΗ διαφορά. Χρόνους πάντως, η πόρσε κάνει τις πρωτιές, όχι η άουντι. 😎

Επίσης σε πόρσε έχεις καλύτερο (πιο άνετο) κάθισμα, στο άουντι είναι σκληρό.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.248
Reaction score
10.760
BYD Seal 3.8s είναι όμορφο.
Ειδικά σε γαλάζιο του ουρανού, μεταλλικό με λίγη πέρλα μέσα, είναι από τα ωραιότερα σεντάν που διατίθενται στην αγορά!
Και οι εξαιρετικές εντυπώσεις συνεχίζονται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. 👍
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.676
Reaction score
30.580
Από μια βιοτεχνία ουσιαστικά, δίχως επιδοτήσεις (ενώ οι μετατροπές θα έπρεπε να επιδοτουνται πρώτες και περισσότερο, αφού ντεμεκ ενδιαφέρει 'ο πλανήτης').
Πολύ καλά κάνουν και δεν επιδοτούν ματρακάδες να γίνουν ηλεκτρικά. Δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν σωστά ηλεκτρικά, συν ότι θα γίνουν πολύ πιο επικίνδυνα από ότι είναι. Πεταμένα λεφτά στην ουσία.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.250
Reaction score
35.691
Είναι όμως πιο οικολογική η ανακατασκευή από τη νέα κατασκευή.

Δεν μετράει κάπου το πραγματικό περιβαλλοντικο αποτύπωμα;
 

Μηνύματα
16.607
Reaction score
23.563
Ναι αλλά 40κ για 4κινητο μοντιφα στις 88kwh συν εργατικά και στα 180V δεν το λες value for money ακόμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.676
Reaction score
30.580
Είναι όμως πιο οικολογική η ανακατασκευή από τη νέα κατασκευή.

Δεν μετράει κάπου το πραγματικό περιβαλλοντικο αποτύπωμα;
Δεν μετράει μόνο αυτό, αλλά και η ασφάλεια. Δεν θα γεμίσουμε σάπια μέταλλα δίνοντας τους ζωή για πόσες δεκαετίες ακόμα. Συν ότι τα νέα οχήματα έχουν νέα πρότυπα, τα οποία θα αλλάξουν σύντομα για όλα το οχήματα, θερμικά και ηλεκτρικά, και τα φθηνά θα γίνουν ακόμα ακριβότερα. Μέχρι να φτάσουμε στο επίπεδο που τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν όσο και τα θερμικά, και μετά ξεκινά η διαφορά κόστους αγοράς υπέρ των ηλεκτρικών, καθώς θα είναι φθηνότερα.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.250
Reaction score
35.691
@pankrok
Επειδή δεν μιλάμε για οικονομία κλιμακος, ο κύριος λόγος. Αλλά εδώ η συζήτηση είναι για την ομορφιά, οπότε το σταματάω.
Γενικώς η σχεδιαστική κατεύθυνση των σημερινών που ρεπει προς τον τονισμό κιόλας του μεγέθους, μου είναι έως και αποκρουστικη. Σίγουρα ωχριά μπροστά σε κομψοτεχνήματα που έχει δώσει στο παρελθόν η βιομηχανική σχεδίαση.
Δεν μετράει μόνο αυτό, αλλά και η ασφάλεια.
Και εκεί μπροστά είναι, για τον βασικότερο λόγο όλων, ότι το πιθανό αγοραστικό κοινό τους μάλλον είναι μακράν οι ασφαλεστεροι οδηγοί.

Εξάλλου δεν είπα για μετατροπή σαραβαλων. Και μη μου πεις ότι τέτοιο είναι η ds
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.676
Reaction score
30.580
Και εκεί μπροστά είναι, για τον βασικότερο λόγο όλων, ότι το πιθανό αγοραστικό κοινό τους μάλλον είναι μακράν οι ασφαλεστεροι οδηγοί.
Δεν είναι μόνοι τους στο δρόμο.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.250
Reaction score
35.691
Δεν είναι μόνοι τους στο δρόμο.

Γι αυτό θα μπει στα μαμα ev που θα αποτελούν τα λοιπά οχήματα στην οδό, και λογισμικό αποτροπής ατυχημάτων και override κάθε επιλογής του οδηγού, επειδή θα τείνουν να τσ οδηγούν πολλά ντουγανια. Κάκιστος συνδυασμός όταν έχουν 300 άλογα κάτω από το πόδι τους.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.684
Μηνύματα
2.948.683
Members
38.221
Νεότερο μέλος
Panagiotis Konidis
Top