bretsos
Μπάμιας
- Μηνύματα
- 15.854
- Reaction score
- 48.556
Αμάξι για όλες τις δλειές!!
Είναι όμορφο, αλλά είναι και Stellantis, οπότε απορρίπτεται. Όταν μάθει να φτιάχνει ηλεκτρικά τότε βλέπουμε.Παρακαλώ, δείτε προσεκτικά το νέο alfa junior. Μόνο εγώ το βρίσκω από τα ομορφότερα νέα μικρά αυτοκίνητα; Και σίγουρα το πιο όμορφο b sub;
Άμα είσαι χωριάτης η αγρότης καλό είναι η κουβαλάς διάφορα. Ειδάλλως πίκρα .
εγώ το cybertruck θα το έβαζα στα κακάσχημα επίσης. αυτά που μου αρέσουν ειναι το honda e (που δεν ήξερα οτι αποσύρθηκε) το taycan μ΄ αρέσει , και το audi etron GT ωραίο, αλλα και η hyundai βγαζει ομορφούλια ηλεκτρικά (αν και τις περισσότερες φορές είναι κακάσχημα τα αμάξια της.) οπως το Ioniq 5 και το Vision N74 αν και νομίζω δεν εχει βγεί. lotus evijaΠάντα ήθελα το αυτοκινητο που οδηγώ να μου αρεσει αισθητικά,περα από οδηγικά.
Να το παρκάρω και να του ρίχνω μια τελευταία ματιά αντί να το μουντζώνω
Με αφορμή αυτή την ιδιοτροπία μου και με την παραδοχή ότι η σχεδίαση των σύγχρονων αυτοκινήτων πάει από το κακό στο χειροτερο,ανοίγω το θρεντ και το περιοριζω στα ηλεκτρικά μιας και είναι πιο καινούργια ,πιο λίγα και πιο hot στην εποχή που ζούμε.
Ξεκιναω με τα πιο άσχημα
-KIA EV6,μου χαλάει τη διάθεση όταν το συναντώ,ευτυχώς σπάνια,ειδικά το πίσω μέρος,μακράν ότι πιο ασχημο
-Nissan Leaf,ποσό ξενέρωτος πρέπει να εισαι για να το επιλέξεις
-Tesla Y,όσο περισσότερο πουλάει τόσο πιο άσχημο δείχνει,είναι και αφύσικα ψηλό και νομίζεις ότι θα πετάξει
Αδιαφορα αλλά οχι άσχημα
-VW ID3,ID4
-Tesla 3
-Όλα τα MG αν και δεν εχω δει αρκετά ακόμη.
Ομορφα
-Honda -e,κριμα που αποσύρθηκε
-Tesla Cybertruck,εντυπωσιακό με ιδιαίτερη σχεδίαση αλλά εντελώς άχρηστο λόγω μεγέθους
-Fiat e 500,Mini SE,δεν εχω δει την τελευταία version,Peugeot e-208,ένα από αυτά θα ήθελα για την καθημερινότητά μου στο λεκανοπέδιο
-Audi e-tron GT και άσε τους κομπλεξικους με λεφτά να επιλέγουν Taycan
And the winner…
ας το κλειδώσει κάποιος το νημα
Ναι σε όλα!!Άμα είσαι χωριάτης η αγρότης καλό είναι η κουβαλάς διάφορα. Ειδάλλως πίκρα .
Αυτο δεν ειναι ηλεκτρικο ομως ειναι;Εμένα μου αρέσουν πιο γήινες καταστάσεις
Άμα δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει....
Φορντακιας ....
Σωστά....Λάθος μου! Σόρυ, συνεχίστε.Αυτο δεν ειναι ηλεκτρικο ομως ειναι;
Σωστά,γιαυτο οι λέξεις ιπποδύναμη ,άλογα κ.ο.κΈτσι είναι. Τα πρώτα αυτοκίνητα έμοιαζαν περισσότερο με άμαξες παρά με την κλασσική γραμμή όπως αυτή που διαμορφώθηκε με την πάροδο του χρόνου.
Σε γενικές γραμμές ισχύει. Και ισχύει και για τα θερμικά, με τα ψεύτικα εξογκώματα ή αεραγωγούς στο καπό, τους ψεύτικους αεραγωγούς πίσω από τους θόλους, τα ψεύτικα μαρσπιέ - diffusers - splitters χαμηλά, τους ψεύτικους διαχύτες πίσω, τις ψεύτικες εξατμίσεις και τις ψεύτικες αεροτομές.Ωραίο είναι το ΑΛΗΘΕΣ.
Ότι είναι ψευδές είναι εξ ορισμού άσχημο.
Τα αυτοκίνητα έχουμε μάθει (οι παλιοί) να θεωρούμε όμορφα αυτά που έχουν μακριά μούρη (για να χωρέσει ένας θερμικός V8 ή V12) , επιβλητική μάσκα , εισαγωγές αέρα , εξατμίσεις κλπ.
Όταν όλα τα παραπάνω είναι εκτός σε ένα EV , μία εμφάνιση ΜΕ ΟΛΑ τα παραπάνω θα είναι ψευδής – άρα άσχημη. Και όχι απλά άσχημη αλλά φαιδρή – που είναι χειρότερο.
Το θέμα εμφάνιση αυτοκίνητου ουσιαστικά ξαναγράφεται με άλλους όρους. (Τα σημερινά EV εμφανησιακά εξυπηρετούν την τεχνολογία τους/αεροδυναμική/ασφάλεια)
.Για τον λόγο αυτό π.χ. η επιβλητική μάσκα της BMW σε ηλεκτρικά μοντέλα είναι ουσιαστικά φαιδρή.
Είναι σαν να θεωρούμε άσχημο ένα διαστημόπλοιο που θα πάει στην σελήνη επειδή δεν μοιάζει με Rafalle ή F35
Δεν είναι για την εξάτμιση το κεντρικό τούνελ. Σε πισωκίνητα ή τετρακίνητα ήταν για τον άξονα μετάδοσης. Στα μπροστοκίνητα ήταν για αύξηση της ακαμψίας του πλαισίου, έστω και πολύ χαμηλότερο. Θα μπορούσε να έχει ακριβώς την ίδια διαμόρφωση και στα ηλεκτρικά, για τον ίδιο ακριβώς λειτουργικό λόγο. Και με επιπλέον όφελος τη χωροθέτηση μπαταριών στο τούνελ, αν αυτό είναι ψηλότερο, π.χ. σε ένα σπορτίβ αποκλειστικά τετραθέσιο όχημα (χωρίς πάγκο πίσω δηλαδή αλλά με διακριτά καθίσματα).Και το γελοιοδέστερο όλων, να έχει τούνελ στη μέση πίσω, στα πόδια των πίσω επιβατών, για να περνάει η ηλεκτρική εξάτμιση; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
αυτο με τα "αγροτικα" να γινονται ολο και πιο τεραστια και βαρια και ο διαθεσιμος οφελιμος χωρος φορτωσης να ειναι ολο και πιο μικρος τι λογο υπαρξης εχουν;
Είναι πολύ απλό, έχεις δοκιμάσ να τρέξ στου χουράφ με 12 πόντες γόβες; με αυτά μπορείς.αυτο με τα "αγροτικα" να γινονται ολο και πιο τεραστια και βαρια και ο διαθεσιμος οφελιμος χωρος φορτωσης να ειναι ολο και πιο μικρος τι λογο υπαρξης εχουν;
μπορει στην αμερικη να ειναι δημοφιλη αλλα εδω γιατι;;;
Ειχα 3 "αγροτικα". ολα ειχαν αξιοπρεπη καροτσα για να φορτωνω τα προιοντα για να πανε στον προορισμο τους.Είναι πολύ απλό, έχεις δοκιμάσ να τρέξ στου χουράφ με 12 πόντες γόβες; με αυτά μπορείς.
Μόνο για λάθος λόγους μούρης.Ειχα 3 "αγροτικα". ολα ειχαν αξιοπρεπη καροτσα για να φορτωνω τα προιοντα για να πανε στον προορισμο τους.
Δε ετρεχα με αυτο στο χωραφι. πηγαινα απο το δρομο. οπου δε υπηρχε δρομος πηγαινα σιγα. οταν και αυτο δε ηταν δυνατο υπηρχε το τρακτερ.
εξηγησε μου το λογο που κυκλοφορουν τα ford ranger & raptor στο κεντρο της Αθηνας.
Έχεις ρωτήσει αν είναι περίπλοκη η διαδικασία για εγγραφή στο Δικηγορικό Σύλλογο της Μπογκοτά;Αυτά είναι πολύ ωραία εάν είσαι βαρώνος καρτέλ σε κάποια χώρα της Λατινικής Αμερικής
Έχεις ρωτήσει αν είναι περίπλοκη η διαδικασία για εγγραφή στο Δικηγορικό Σύλλογο της Μπογκοτά;