Η ONKYO πάει σε DIRAC

Μηνύματα
1.677
Reaction score
1.520
Το γ@μησατε και ψόφησε. Γιατι; δεν έχει εξιμισαρια που να σηκώνουν εντάσεις? Και μάλιστα κολλητά στον τοίχο? Μια χαρά κροσαρονται... Ταμάμ.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
2.678
Reaction score
6.072
Το γ@μησατε και ψόφησε. Γιατι; δεν έχει εξιμισαρια που να σηκώνουν εντάσεις? Και μάλιστα κολλητά στον τοίχο? Μια χαρά κροσαρονται... Ταμάμ.
Το correction είναι limited στο φάσμα 20Hz-150Hz.
Εκεί οι περισσότεροι δορυφόροι πέραν της αδυναμίας να κατέβουν χαμηλά, έχουν υψηλή παραμόρφωση (στα χαμηλά), και φυσικά αν τα crossάρεις ας πούμε στα 80? 100Hz ? χάνεις την δυνατότητα να συμμετάσχουν στο correction, που το ζουμί του ART είναι πως θέλει την συμμετοχή των ηχείων και όχι μόνο των subs.
Αν τα crossάρεις χαμηλά, τα φορτώνεις με φορτίο που τα ζορίζει, μαζί με τον τελικό σου, και φυσικά "χάνεις" και στις μεσσαίες αν παίζεις σε υψηλές έως και αρκετά υψηλές στάθμες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.269
Reaction score
128.339
Μερικοί μερικοί, προτιμούν να χάσουν σε όλες τις παραμέτρους που έχουν αξία για τον ήχο, για να μη βάλουν μίνιμουμ ένα 8-ιντσο δορυφόρο.

Τι α κάεις; Άλλοι προτιμούν μπάμιες από ψάρια.

Έχουμε γεμίσει ανωμαλίες.🤣😁🤪
 

Μηνύματα
3.700
Reaction score
5.592
Βασικά έχω παρατηρήσει ότι αν ο χώρος δεν είναι φορτωμένος από απορρόφηση και τα πιο μικρά ηχεία μια χαρά δυνατά παίζουν. Δηλαδή σε ένα σαλόνι πολυκατοικίας τα 6.5 δεν είναι απαραίτητα άσχημα. Μπορεί να παίξουν πολύ καλά. Σε ένα χώρο όπως ο δικός μου που έχει αρκετά κυβικά απορρόφησης τα μπάσα έχουν εξαφανιστεί. Μπορεί να είναι πολύ ωραία η αίσθηση της άμεσης απόσβεσης αλλά από την άλλη θες πολλά βατ τόσο στους δορυφόρους όσο και στα Σάμπ. Μεγάλη κουβέντα αυτό το θέμα....
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.441
Reaction score
29.004
Το ηχείο διαλόγων δεν έχει καμία ανάγκη να είναι μεγάλο στην οικιακή χρήση. Είναι αυτό που λέει το όνομα του, για ομιλία και μόνο.

Αν έχετε ακούσει στο σπίτι κεντρικό να παίζει και άλλα εκτός από ομιλία, τότε ακούτε λάθος master, καθώς στο home mastering δεν μπαίνει τίποτε άλλο εκτός από διαλόγους. Αυτό που ακούτε είναι η τεμπελιά του μαστερά ή η τσιγκουνιά του studio να βγάλει σωστό οικιακό master.

Οπότε είναι όλο λάθος έτσι κ αλλιώς.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.269
Reaction score
128.339
Θυμήθηκα μια συναυλία που βλέπαμε παλιά στο σπίτι, του b.b. king, εξαιρετική 5-κάναλη παραγωγή (νομίζω DTS), μαζεμένοι 4-5 χαλιεντάδες, κι είχα ξεχάσει να ανάψω τα μέιν (τα μαγκνεπαν).

Κανένας δε κατάλαβε ότι ήταν κλειστά τα μέιν.🤣

Ούτε γω! 😁🤪😁🤣🤪😁

Μια χαρά ακούγαμε φουλ στάθμη όλη τη συναυλία από το κεντρικό και τα 2 πίσω σαράουντ.

Βεβαίως ήταν τέρας το κεντρικό εκείνο, με 3 τεμάχια 8 ιντσών.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.269
Reaction score
128.339
Οποιαδήποτε ταινία, σύγχρονη παραγωγή ή παλιά, immersive ή 7-καναλη, την βλέπω στο σεταπ μου ανετως με κλειστά τα main.

Με κλειστό το κεντρικό, δε βλέπω ούτε Τσάρλι Τσάπλιν ασπρόμαυρες ταινίες μικρού μήκους.

Σε οποιοδήποτε πολυκάναλο σεταπ, το κεντρικό είναι το σημαντικότερο ηχείο, με τη μεγαλύτερη ποσότητα περιεχομένου, και το υψηλότερο max SPL.

Όποιος διαφωνεί, να τρώει σκέτες μπάμιες μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.269
Reaction score
128.339
Ισχύει και ανάποδα. Είχα βάλει john Wick να παίζει χωρίς το κεντρικό και νόμιζα ότι θα με πάρει ο ύπνος.
Στον Τζων Γουίκ, εκεί που η κυρία κόβει τις φλέβες της μέσα στην πισίνα και μετά της τραβάει μια μπιστολιά στο κεφάλι, εκείνη η μπιστολιά είναι τέρμα max SPL στάθμη, ακούγεται μόνον από το κεντρικό. (τα υπόλοιπα βγάζουν τις αντηχήσεις του χώρου).

Μετά, που βγαίνει έξω στη συναυλία, η φουλ στάθμη του συναυλιακού χώρου βαράει από το κεντρικό.

Μετά, μέσα στα τούνελ που βαράει πιστολιές, οι 6 στις 10 πιστολιές είναι μόνον από το κεντρικό. Μερικές πιστολιές είναι μόνον από ένα πλαϊνό σαράουντ.

Έχει πιστολιά κάθε δορυφόρος μόνος του σε αυτή τη σκηνή. Όλοι ανεξαιρέτως θα βαρεσουν Μαξ εσπιελ.
 




Μηνύματα
952
Reaction score
2.678
Και εμένα δεν μου είπατε αν είναι φαλακρός ή καραφλός.
Ευκολάκι. Καραφλός ο ένας, φαλακρός ο άλλος, για να ξεχωρίζουν.
Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα είναι τελείως συμπτωματική :whistling:, ονόματα δε λέμε και δε θίγουμε...


Μπριζόλα ή μπριτζόλα;
Πιζάμα ή πιτζάμα;
:party:
 

Μηνύματα
27.944
Reaction score
26.314
Ευκολάκι. Καραφλός ο ένας, φαλακρός ο άλλος, για να ξεχωρίζουν.
Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα είναι τελείως συμπτωματική :whistling:, ονόματα δε λέμε και δε θίγουμε...


Μπριζόλα ή μπριτζόλα;
Πιζάμα ή πιτζάμα;
:party:
Παντόφλα , παντούφλα , ή παντόφολα ?
 

Μηνύματα
3.700
Reaction score
5.592
Τι εννοείς; Χωρίς διαλόγους ή τους είχες στείλει στα LR;
Οχι δεν ειχα στειλει τιποτα πουθενα απλα δεν αναψα τον τελικο απο το κεντρικο. Ηταν και ο Ζαπαντης μαζι μου αν θες να τον ρωτησεις. Ακουσαμε κατι ψιλα απο τα surround (στην σκηνη με τις κατακομβες) οπως σωστα είπε ο @costas EAR αλλα χωρις το κεντρικο ηταν βουβος κινηματογραφος και οχι μονο απο τις φωνες που οντως δεν ακουγονταν. Μονο το ζορι απο τα σαμπ καταλαβαινες και τιποτα αλλο. Το εχω δοκιμασει και σε αλλες ταινίες και το μόνο πράγμα που τρωει πραγματικο ζορι είναι τα ηχεια του ταβανιου οταν εχεις ανοιχτο το auro 3d. Αυτα πραγματικα τα δουλευουν τα λεφτα τους. Αν περιμενεις απο την dolby όμως να δεις προκοπη δεν προκειται. Καλύτερα στείλε τα για διακοπες τα atmos να κάνουν και κανα μπανακι και δεν θα καταλαβεις οτι λείπουν στο 90% απο τις ταινίες.
Είχε διαλόγους το John Wick? θα μας τρελάνετε εδώ μέσα τελείως!!! :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Τι εννοεις; Εγώ για το σενάριο τα βλεπω τα john wick, να φανταστείς στη σκηνή με το σκυλί δάκρυσα.
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.289
Μηνύματα
2.895.639
Members
38.023
Νεότερο μέλος
Tsarou
Top