Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.485
Είδες στο βίντεο που ανέβασα τι δίνει το μοντελ Υ;
Τι γελάς. Το είδα τώρα. Έχουν γίνει και άλλες τέτοιες παρουσιάσεις με after market λύσεις και από άλλους. To Μodel Y είδα έδινε 5kW. 'Εχω ανεβάσει παλαιότερα πατέντα V2H με ΚΙΑ EV9. Official δεν είναι κανένα. H μοναδική official λύσει της Tesla είναι με το Cybertruck και το σχετικό hardware που μπαίνει στο σπίτι, με χρόνο αλλαγής περίπου 1". Υπάρχουν σχετικά videos από όσους το έκαναν.
Έχω βαρεθεί να βλέπω τέτοιες εικόνες όπου έχει σταθμούς φόρτισης.

Μονίμως και παντου (στην Αττική).

View attachment 337183
Δυστυχώς είναι πολλοί τέτοιοι. Παντού. Τις προάλλες σε τοπικό κατάστημα που έχει έξω ένα σημείο φόρτισης και δίπλα μεγάλο γκαράζ, ένας μαλέας με μεγάλο θερμικό γκρανκάσα πήγε εκεί και το έβαλε ενώ είχε πολλές ελεύθερες δίπλα. Σου λέει σας γράφω στα @@ και εσάς και τις @@ που πήρατε.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.889
Όλα τα BEVs με V2L που έχω δει είναι με έξοδο 3,4kW έως 3,7kW
To Μodel Y είδα έδινε 5kW.
Τι γελάς.
Γελάω γιατί το μοντελ Υ δίνει περισσότερο από όσο δίνουν τυπικά τα EV, όπως αναφέρεις.

Η aftermarket λύση στο Υ, είναι εξαιρετικά απλή, εύκολα εφαρμόζεται από οποιονδήποτε.

Εικάζω πως θα δίνει ακόμα περισσότερο (πιθανώς 10kW) στην επίσημη (από Τέσλα) υλοποίηση, όταν αυτή γίνει διαθέσιμη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.485
Μάλλον τα έχεις μπερδέψει. Τα άλλα οχήματα δίνουν V2L στα 3.7kW. Το Y έχει πατέντα για V2H. Διαφορετικά πράγματα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.889
Μα το V2H συζητάμε υποτίθεται ρε συ!

Να κρατάει το σπίτι, σα μπαταρία.

Τέλος πάντων, το Τέσλα, μπορεί.

Παίρνει έως 11 kW από το σπίτι, και δίνει (προς ώρας) μέχρι 5kW.

Σημαντικό.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Έχω βαρεθεί να βλέπω τέτοιες εικόνες όπου έχει σταθμούς φόρτισης.

Μονίμως και παντου (στην Αττική).

View attachment 337183
Μπερδεύομαι, στη μούρη γράφει GTI ή GTE? Τα GTE είναι PHEV φαντάζομαι μπορούν να παρκάρουν σε θέσεις φόρτισης (αρκεί να φορτίζουν).
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.494
Reaction score
7.879
Μπερδεύομαι, στη μούρη γράφει GTI ή GTE? Τα GTE είναι PHEV φαντάζομαι μπορούν να παρκάρουν σε θέσεις φόρτισης (αρκεί να φορτίζουν).
Αν κρίνω από τη μπλε λωρίδα, μάλλον GTE.
Τα GTI (με μια πρόχειρη αναζήτηση στο Google) έχουν κόκκινη λωρίδα αντί της μπλε του GTE.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.485
Δεν βλέπω να φορτίζει. Θέση φόρτισης όχι στάθμευσης. Ακόμα και ηλεκτρικό δεν παρκάρει εκεί.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.485
Μα το V2H συζητάμε υποτίθεται ρε συ!

Να κρατάει το σπίτι, σα μπαταρία.

Τέλος πάντων, το Τέσλα, μπορεί.

Παίρνει έως 11 kW από το σπίτι, και δίνει (προς ώρας) μέχρι 5kW.

Σημαντικό.
Όχι, μιλάμε και για τα δύο, καθώς η κάθε λύση λύνει διαφορετικά προβλήματα. Το V2H αφορά καθαρά ιδιοκτήτες με γκαράζ, ενώ το V2L θα μπορούσε να δώσει λύση σε όσους δεν διαθέτουν.

Όχι, το Tesla Model Y δεν μπορεί. Αυτό που έκαναν test το κάνουν σχεδόν όλα τα οχήματα. Υπάρχουν πολλές τέτοιες λύσεις για τα ξεφορτίσει ένα όχημα. Αυτό που δεν μας έδειξαν είναι τι hardware χρειάστηκε για αυτό, τι ηλεκτρονικά έβαλαν στην υποδοχή του Tesla για να δεχθεί το όχημα να ξεκινήσει η αποφόρτιση, κ.α Δεν είναι καθόλου απλή δουλειά αυτό, για αυτό και το μοναδικό Tesla που το κάνει είναι το Cybertruck. Είναι έτοιμο.

Για να ξεφορτίσει ένα όχημα, όπως και να φορτίσει, πρέπει να τα πουν λίγο μεταξύ τους τα λογισμικά, να τα βρουν, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία. Αυτό δεν υπάρχει επίσημα. Τι έκαναν; Επίσης μας δείχνει ότι ξεφορτίζει σε μπαταρία. Γιατί ξεφορτιζει σε μπαταρία και όχι σε σπίτι; Μήπως βγάζει έξοδο DC γιατί δεν μπορεί να βγάλει AC για σπίτι; Γιατί δεν μας δείχνει την οθόνη του Tesla να δούμε τι εμφανίζει το λογισμικό;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.485
Το έψαξα λίγο παραπάνω. Η οθόνη του Υ δεν δείχνει κάτι. Σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Έπρεπε να δείχνει τουλάχιστον ποσοστό μπαταρίας που απομένει και ταχύτητα εκφόρτισης. Άσε που η εκφόρτιση είναι DC - DC. Γιατί δεν έδειξαν DC - AC που αυτο έχει σημασία; Μια μάσκα είδαμε μόνο και μια custom οθόνη. Καλά κρασιά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.889
Είναι λάθος να υπάρχει ιβερτερ στο αυτοκίνητο γενικώς.

Η χαζομάρα του να κουβαλάνε ινβερτερς τα αυτοκίνητα για να φορτίζουν από AC, αντί να έχουν ενσωματωμένο οι φορτιστές, είναι ανεπανάληπτη.

Ο περιορισμός ισχύος που θα έχει κάποιος ενσωματωμένος ινβερτερ για V2H, είναι επίσης μεγάλη βλακεία, αφού οι μπαταρίες μπορούν να βγάλουν μεγάλη ισχύ σε DC..

Το αυτοκίνητο έχει μπαταρίες, σε DC.

Σε ένα λογικό κόσμο, θα έπρεπε να φορτίζει αποκλειστικά και μόνον από DC και να δίνει ρεύμα μόνον σε DC.

Στο σπίτι θα έχεις έτσι κι αλλιώς ινβερτερ, και μεγάλης ισχύος, εφόσον θες αυτόνομο οικιακό δίκτυο δηλαδή, άρα και μπαταρίες.

Τέλος πάντων, η κουβέντα πάει μακριά.

ΥΓ.
Έπρεπε να δείχνει τουλάχιστον ποσοστό μπαταρίας που απομένει
Το δείχνει μέχρι και το ρολόι μου. 🤣😁😜

Είσαι λίγο αρνητήθ μου φαίνεται. 😁🤣😜
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.485
Έχει ειπωθεί αυτό να ξερς.

Σε ένα κόσμο που όλη η παραγωγή θα είναι DC για οι συσκευές να είναι ΑC;

Πάμε πάλι μετάβαση. :roflmao:

@xfader :biggrin:

Μετάφραση: από όσα έχω καταλάβει το DC είναι αδύνατο να μεταφερθεί μακριά χωρίς πολύ μεγάλες απώλειες. Κάτι που δεν συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό στο AC. Για αυτό το λόγο οι inverters στις ΑΠΕ είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην παραγωγή, και όχι στο δίκτυο.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.485
Η χαζομάρα του να κουβαλάνε ινβερτερς τα αυτοκίνητα για να φορτίζουν από AC, αντί να έχουν ενσωματωμένο οι φορτιστές, είναι ανεπανάληπτη.
Αυτό θα καθιστούσε τους φορτιστές ακόμα ακριβότερους, πιθανότατα και λιγότερους. Συν ότι η φόρτιση στο σπίτι θα ήταν αδύνατη.

Δεν θα έχουν όλοι φωτοβολταϊκά και inverters στα σπίτια τους, δεν γίνεται.
Το δείχνει μέχρι και το ρολόι μου. 🤣😁😜

Είσαι λίγο αρνητήθ μου φαίνεται. 😁🤣😜
Όπως μπαίνς. Όπως βγαίνς δεν δείχνει τίπουτις 😋😅
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Μπορείς να στέλνεις SMS στην αστυνομία.
Στην παραλία του Σχινιά που πηγαίνω κάθε ΣΚ, τα διάφορα μπιτσόμπαρα έχουν βάλει από 2-3 θέσεις φόρτισης. Κάθε, μα κάθε φορά που πηγαίνω είναι παρκαρισμένα φαρδιά-πλατιά διάφορα, κυρίως PHEV, τα οποία τα ξανα-βλέπω όταν φέυγω το μεσημέρι.

Η αηδία μου για τους ιδιοκτήτες των οχημάτων αυτών ισοφαρίζει την αηδία μου για του οδηγούς μοτό με τις θορυβώδεις εξατμήσεις.

Αν έστελνα sms κάθε φορά που συναντώ κάποιον από τους παραπάνω, δε θα έκανα άλλη δουλειά όλη μέρα.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.886
Reaction score
90.922
Έχει ειπωθεί αυτό να ξερς.

Σε ένα κόσμο που όλη η παραγωγή θα είναι DC για οι συσκευές να είναι ΑC;

Πάμε πάλι μετάβαση. :roflmao:

@xfader :biggrin:

Μετάφραση: από όσα έχω καταλάβει το DC είναι αδύνατο να μεταφερθεί μακριά χωρίς πολύ μεγάλες απώλειες. Κάτι που δεν συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό στο AC. Για αυτό το λόγο οι inverters στις ΑΠΕ είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην παραγωγή, και όχι στο δίκτυο.
Διαβάζω το νήμα και συμφωνώ με τα περισσότερα σε τεχνολογικό επίπεδο.

Οι όποιες διαφωνίες μου έχουν να κάνουν με την υιοθέτηση τους από το ευρύ κοινό σε τοπικό επίπεδο ώστε να είναι απρόσκοπτη και φτηνή η μετάβαση για τον άσχετο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.485
Διαβάζω το νήμα και συμφωνώ με τα περισσότερα σε τεχνολογικό επίπεδο.

Οι όποιες διαφωνίες μου έχουν να κάνουν με την υιοθέτηση τους από το ευρύ κοινό σε τοπικό επίπεδο ώστε να είναι απρόσκοπτη και φτηνή η μετάβαση για τον άσχετο.
Εγώ πάντως έγραψα μετάβαση και σε θυμήθηκα. 😂
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.587
Μηνύματα
2.945.191
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top