Ποδήλατο

Μηνύματα
15.559
Reaction score
21.765
τι κατανομή βάρους ρε γιαν; με 9 κιλα ποδήλατο με τα παγούρια, κομπουτες κλπ και 80 κιλά αναβάτη στο φρενάρισμα του ποδηλάτου είναι 80 κιλά μπροστά και 9 πίσω στην καλύτερη
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.474
Reaction score
45.143
Δεν ξέρω τι ισχύει στο ποδήλατο ως προς τη κατανομή, εδώ το πάνε ανάλογα τα κιλά του αναβάτη, αν είσαι 100 κιλά, αναβάτης +εξοπλισμός +ποδήλατο πας 160mm δίσκοι μπρος πίσω, αλλιώς βάζεις160mm μπροστά και 140mm πίσω.
Και δω ισχύει ότι στη μότο, το βασικό φρένο είναι το μπροστά και το πίσω λειτουργεί επικουρικά
 

Μηνύματα
27.977
Reaction score
26.358
τι κατανομή βάρους ρε γιαν; με 9 κιλα ποδήλατο με τα παγούρια, κομπουτες κλπ και 80 κιλά αναβάτη στο φρενάρισμα του ποδηλάτου είναι 80 κιλά μπροστά και 9 πίσω στην καλύτερη
Το θεωρώ υπερβολικό αυτό που λες , μιάς και δεν υπάρχει τόσο μεγάλη μεταφορά μάζας , κατά το φρενάρισμα .
Οπως και νάχει το 160 μπρος πίσω το θεωρώ υπερβολή σε σχέση με το 160 μπρος 140 πίσω.
Αλλά εσείς ξεύρετε καλύτερα.
Ανάρτηση εμπρός υπάρχει ή είναι σκέτο πηρούνι ?
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.474
Reaction score
45.143
Ανάρτηση έχουν μαναχά τα mtb, η κούρσα είναι νταμάρι. Όσο πχιο νταμάρι τόσο το καλύτερο βασικά
 

Μηνύματα
15.559
Reaction score
21.765
Το θεωρώ υπερβολικό αυτό που λες , μιάς και δεν υπάρχει τόσο μεγάλη μεταφορά μάζας , κατά το φρενάρισμα .
Οπως και νάχει το 160 μπρος πίσω το θεωρώ υπερβολή σε σχέση με το 160 μπρος 140 πίσω.
Αλλά εσείς ξεύρετε καλύτερα.
Ανάρτηση εμπρός υπάρχει ή είναι σκέτο πηρούνι ?
καμία υπερβολή, στο έντονο φρενάρισμα αν δεν καθίσεις πολύ πίσω στη σέλα (χαμηλώνεις κορμό και σπρώχνεις το σώμα όσο πιο πίσω γίνεται , διαφορετικά η τούμπα είναι δεδομένη) το ποδήλατο σηκώνεται έντο, να μπλοκάρεις τροχό μπροστά πρέπει να γλιστράει πολύ, κακό οδόστρωμα , βροχή κλπ αλλιώς με τα λάστιχα που συζητάμε δεν γίνεται.
160 πίσω είναι αλήθεια δεν πολύ χρειάζεται αλλά συνηθίζεται δεν έχει τρομακτική διαφορά, έτσι και αλλιώς είπε ο Χρήστος οτι το πίσω πρακτικά προσφέρει σταθεροποίηση του πίσω μέρους όχι δύναμη πέδησης.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.474
Reaction score
45.143
Καλά τα λέει ο κρόκ. Γενικά θέλει τεχνική και μεγάλη προσαρμογή με τα φρένα στο ποδήλατο, ειδικά όταν μιλάμε για κούρσα που κυνηγιέσαι στο κατήφορο. Στα πολλά χλμ/ω είναι πολύ δύσκολο να φας έντο, είναι όμως μια κατάσταση που δεν μπορείς να τραβήξεις δυνατά φρένα, το ποδήλατο από μια ταχύτητα και πάνω γίνεται εξαιρετικά ασταθές. Με μικρές ταχύτητες και καλή πρόσφυση αν δεν το περιμένεις έχεις φάει έντο για πλάκα, τα ποδήλατα έχουν πολύ δυνατά φρένα, γιαυτό είναι πολύ σημαντικό να μάθεις να βάζεις τη δύναμη αυτή προοδευτικά και με έλεγχο στο δρόμο
 

Μηνύματα
15.559
Reaction score
21.765
Στα πολλά χλμ/ω είναι πολύ δύσκολο να φας έντο,
θυμάμαι που λες έναν αγώνα φέτος στη μαλακάσα που ήμανε μέσα στο πελοτόν και κάποια στιγμή με καμιά 60αρια χαω κάπου χάζεψα και έπρεπε να φρενάρω λίγο πιο απότομα , σηκώθηκε 5εκ ο πίσω τροχός , χεστήκανε και οι απο πίσω , άκουσα και κάποια διακριτικά μπινελίκια - σόρρυ παιδιά σόρρυ - καθώς το να βλέπεις τις πιθανότητες να εμπλακείς σε πολύνεκρο να πηγαίνουν από το 20% στο 95% σε μισό δευτερόλεπτο δεν είναι πάντα εύκολο να το διαχειριστείς.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.474
Reaction score
45.143
Είναι αυτό που λέμε, αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς :lolsign:
Αυτό λέμε, δεν υπάρχει έλεγχος στα φρένα πανικού στο ποδήλατο.
Επειδή κατάλαβα που λες, εγώ σε εκείνη τη φάση κατέβαινα μόνος με καμιά 80 χλμ/ω, σε κάποια φάση έπρεπε να βγεις από το κεντρικό δρόμο και να ανέβεις έναν επαρχιακό. Κατέβαινα απλές και βλέπω 3 άτομα με γιλέκο να μου κάνουν νόημα να κόψω ταχύτητα, άργησα λίγο να πάρω χρόνο αλλά κατάλαβα τι μου έλεγαν τη τελευταία στιγμή και έπεσα στα φρένα, 3 ταχύτητες πάν και ορθοπέταλο τέρμα γκάζι στον ανήφορο... Ωραία περάσαμε στη Λαμία!!
 

Μηνύματα
13.910
Reaction score
15.775
Ρε δεν πάτε καλά. Απορώ που ζείτε. :D 😍

Μήπως έχετε απο εκείνη την πάθηση που έχουν μερικοί που λένε ...που δεν καταλαβαίνετε απο φόβο ; :D Σας λείπει κάποιο ένζυμο or something ; :D
 


Μηνύματα
15.559
Reaction score
21.765
δεν λέω για Λαμία ρε , για Μαλακάσα λέω , τον Φλεβάρη , τότε που έπεσε ο Λυριτζής μαζί με καμιά 10αριά και έχασα το γκρουπ (ενώ αν δεν το χανα , τεσπα) και ο δικός σου που τον έστριψε το μηχανάκι στα γαμήδια και μετά έψαχνε τον δρόμο να γυρίσει κλπ .

στη Λαμία σε πελοτόν ήμανε στα πρώτα 10χλμ (μπορεί και πολύ να είπα)
 


Μηνύματα
13.910
Reaction score
15.775
Μάλιστα, πάει και ο Λυριτζής ο ανθρωπάκος, πάει και ένας άλλος με το μηχανάκι, πάνε και καμιά δεκαριά άλλοι, πάτε και εσείς ... και μιλάτε και για άλλα events. Ποιός ξέρει δηλαδή πόσοι κατέληξαν στο νοσοκομείο τελικά συνολικά και με την Λαμία μέσα. :D 😍

Τελευταίο αστείο - πείραγμα, το υπόσχομαι .... αλλά δεν άντεξα. :D
 

Μηνύματα
329
Reaction score
419
Το θεωρώ υπερβολικό αυτό που λες , μιάς και δεν υπάρχει τόσο μεγάλη μεταφορά μάζας , κατά το φρενάρισμα .
Οπως και νάχει το 160 μπρος πίσω το θεωρώ υπερβολή σε σχέση με το 160 μπρος 140 πίσω.
Αλλά εσείς ξεύρετε καλύτερα.
Ανάρτηση εμπρός υπάρχει ή είναι σκέτο πηρούνι ?
Αμα πας για μαουντεν και το 160 λιγο ειναι, θελεις μεταλλο για την θερμοτητα που παραγεται
 


Μηνύματα
13.910
Reaction score
15.775
Στις στροφές δηλαδή και άραγες τι γίνεται με τα φρένα, και την μετατόπιση μάζας εάν χρειαστεί να φρενάρεις απότομα με τόσο μεγάλες ταχύτητες ;

Δεν τολμώ καν να ρωτήσω. Όλοι στο νοσοκομείο ; :D
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.474
Reaction score
45.143
Στις μηχανές έχουμε πολλαπλάσια παραγώμενη θερμότητα.
Τώρα τι συγκρίνουμε εδώ κύριε Μάρκου, μήλα με πορτοκάλια?

Αμα πας για μαουντεν και το 160 λιγο ειναι, θελεις μεταλλο για την θερμοτητα που παραγεται
Ακριβώς, 180mm έχω μπροστά και 160mm πίσω, είμαι και μέγα κουλάδι στο χώμα.
Όσοι φίλοι τρέχουν αγώνες έχουν τουλάχιστον 200mm/180mm με κάποιους να έχουν 4πιστονες δαγκάνες.
 

Μηνύματα
13.910
Reaction score
15.775
Τώρα τι συγκρίνουμε εδώ κύριε Μάρκου, μήλα με πορτοκάλια?



Ακριβώς, 180mm έχω μπροστά και 160mm πίσω, είμαι και μέγα κουλάδι στο χώμα.
Όσοι φίλοι τρέχουν αγώνες έχουν τουλάχιστον 200mm/180mm με κάποιους να έχουν 4πιστονες δαγκάνες.
Βρε τι 200 mm και 180 mm ; Εσείς χρειάζεστε σαν τα αεροπλάνα κάθισμα εκτίναξης με αυτά που διαβάζω ότι κάνετε. :D 😍
 

Μηνύματα
20.748
Reaction score
14.733
Στις μηχανές έχουμε πολλαπλάσια παραγώμενη θερμότητα.
Οι δίσκοι όμως στα ποδήλατα είναι πολύ λεπτοί (για το βάρος), ούτε 2 χιλιοστά (1.8 συνήθως), οπότε πολύ εύκολα μπορεί να υπερθερμανθούν σε κατάβαση με συνεχώς φρενάρισμα. Στα MTB συνηθισμένες διάμετροι είναι 180 χιλιοστά (για XC) αλλά για downhill 200 με 220.
Στις στροφές δηλαδή και άραγες τι γίνεται με τα φρένα, και την μετατόπιση μάζας εάν χρειαστεί να φρενάρεις απότομα με τόσο μεγάλες ταχύτητες ;

Δεν τολμώ καν να ρωτήσω. Όλοι στο νοσοκομείο ; :D
Εξαρτάται, εγώ δυο φορές χύμα (με ψιλομπλοκάρισμα μπροστινού) αλλά με μικρή ταχύτητα (που και πάλι μου έκανε κάτι ωραία γδαρσίματα στην άσφαλτο). Μια με το road (όταν το πήρα, 2017) και τη δεύτερη πριν 2 μήνες με το ΜΤΒ.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.474
Reaction score
45.143
Στις στροφές δηλαδή και άραγες τι γίνεται με τα φρένα, και την μετατόπιση μάζας εάν χρειαστεί να φρενάρεις απότομα με τόσο μεγάλες ταχύτητες ;

Δεν τολμώ καν να ρωτήσω. Όλοι στο νοσοκομείο ; :D
Δεν φρενάρεις υπό κλίση σε στροφή, το ίδιο ισχύει σε όλα τα οχήματα ισορροπίας. (εξαιρείται η νέα τεχνολογία στις μότο cornering abs 6 αξόνων) Συνήθως όλο αυτό συμβαίνει σε ασφαλές περιβάλλον, δεν πάμε παντού με τη ταυτότητα στο στόμα.
Η μλκια με τις πτώσεις στη ποδηλασία έχει να κάνει με το ότι είσαι κουμπωμένος με το ποδήλατο , όταν χάσεις τον έλεγχο για τις πρώτες στιγμές γίνεσαι συνήθως ένα κουβάρι με το ποδήλατο και ο τραυματισμός είναι δεδομένος...
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.316
Μηνύματα
2.896.890
Members
38.027
Νεότερο μέλος
d tv
Top