Build Your Dreams (BYD)

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Εγώ πάντως έκανα για το Atto 3 μικτή στην Anytime της Interamerican με τα πάντα μέσα (κυριολεκτικά τσεκάρισα ότι κουτάκι υπήρχε, νομίζω ακόμα και για... κακό μάτι :p ), προστασία αξίας για τριετία και χαμηλές απαλλαγές, με 550€ το χρόνο και ξένοιασα.
550€ το χρόνο είναι αστείο ποσό. Μήπως εκεί που τσεκάριζες, νόμιζες ότι τσεκάρεις αλλά στην πραγματικότητα ξετσέκαρες;

Χωρίς πλάκα, αμάξια εικοσαετίας με απλή ασφάλεια και αξία αποζημίωσης 2-3.000€ πληρώνουν ασφάλιστρα ίσως και περισσότερα από τα μισά από όσο δίνεις εσύ, για πλήρη μικτή ασφάλιση με όλα τα τσεκ.

Μήπως η απαλλαγή είναι ιδιαίτερα ψηλή; Π.χ. ζημιές μέχρι 1000-2000€ τα πληρώνεις όλα εσύ;
 

Μηνύματα
1.471
Reaction score
1.308
Εγώ τα γουστάρω όμως τα ηλεκτρικά κι επειδή εν ευθέτω χρόνω σκοπεύω να πάρω, απογοητεύομαι όταν βρίσκω τόσο σοβαρά μειονεκτήματα.
 

Μηνύματα
16.551
Reaction score
23.483
αν θέλεις να το αλλάξεις νωρίτερα δικαίωμά σου , αλλά επίσης η μεταπωλητική αξία είναι παραμύθι με δράκους, από μόνη της η αντικατάσταση λειτουργικού ΙΧ που κάνει 10000 χλμ το χρόνο στα 5-6 χρόνια είναι τεχνοοικονομικά μια μλκ και μισή, πολυτέλεια , μπαίνει μέσα ακόμα και στην σκέψη , εφόσον λοιπόν η αλλαγη ΙΧ στα 5-6 χρόνια δεν έχει καμία απολύτως τεχνοοικονομική λογική και επιβαρύνει το κόστος μετακίνησης τι νόημα έχει να σώσεις 1-2 χιλιάρικα λόγω μεταπωλητικής αξίας ;
δίνεις 30-40 χιλιάρικα τώρα και άλλα τόσα στην καλύτερη σε 6 χρόνια για ένα αντιακταστήσεις ένα όχημα με 70000χλμ "με κάτι καλύτερο" θα κάνει κάποια διαφορά τα 2-3χιλιάρικα του οχήματος με την καλύτερη μεταπωλητική αξία ;
ακόμα χειρότερα, θα πληρώσεις παραπάνω για ένα όχημα με καλύτερη μεταπωλητική αξία , για να αγοράσεις κάτι που σου αρέσει λιγότερο;
για ΙΧ ;
αυτές τι μλκς λέγανε όσοι αγοράζανε 14άρια golf 4 το 2000 και φορτωνόντουσαν μια μπουρούχα που σερνόταν για 5-6 χρόνια.

απίστευτα πράγματα...
Αν βγει ολική όμως στα 4 χρόνια και όχι στα 15, τότε εκδρομή στο χωράφι με τις μπάμιες πάει και μία δαπάνη η οποία μετά την αγορά κατοικίας είναι η μεγαλύτερη που θα έχουν κάνει οι περισσότεροι. Και ένα Τέσλα τετραετίας π.χ. δεν είναι να πεις ότι πωλείται και τζάμπα στην Ελλάδα, ίσα ίσα.
κάθε πότε συμβαίνει αυτό;
100 στο εκατομύριο; παραπάνω; κανένα πρόβλημα δικά σας είναι οτι θέτε τα κάνετε.
εγώ μια φορά έκανα ίδιες ζημιές σε καινούριο αυτοκίνητο και δεν πρόκειται ποτέ ξανά.
μόνο κλοπή/πυρός τίποτα άλλο.
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Αν οι μικτές ασφάλειες στα ηλεκτρικά είναι τόσο φτηνές, μετά όσα ισχύουν σε περίπτωση ζημιάς, κάποιο λάθος έχουν κάνει οι αναλογιστές τους και θα το..διορθώσουν σύντομα
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.240
Reaction score
10.727
550€ το χρόνο είναι αστείο ποσό. Μήπως εκεί που τσεκάριζες, νόμιζες ότι τσεκάρεις αλλά στην πραγματικότητα ξετσέκαρες;

Χωρίς πλάκα, αμάξια εικοσαετίας με απλή ασφάλεια και αξία αποζημίωσης 2-3.000€ πληρώνουν ασφάλιστρα ίσως και περισσότερα από τα μισά από όσο δίνεις εσύ, για πλήρη μικτή ασφάλιση με όλα τα τσεκ.

Μήπως η απαλλαγή είναι ιδιαίτερα ψηλή; Π.χ. ζημιές μέχρι 1000-2000€ τα πληρώνεις όλα εσύ;
Όχι, βρε, να σου στείλω αντίγραφο συμβολαίου; :D
Η απαλλαγή για ίδιες ζημιές και κακόβουλες ενέργειες είναι 600€ αν η επισκευή γίνει σε οποιοδήποτε συνεργείο ή 350€ αν γίνει σε προτεινόμενο από αυτούς.
 

Μηνύματα
16.551
Reaction score
23.483
εμένα το μόνο μου "κόλλημα" είναι οτι ο Λαμπρινός δεν δέχεται ηλεκτρικά στο συνεργείο, όποτε ξέρω οτι αν σήμερα πάρω ηλεκτρικό, τις ζημιές στο χρώμα δεν θα τις διορθώσω ποτέ με τον τρόπο που έχω συνηθίσει.
τίποτα άλλο δεν με ενοχλεί από τα παραπάνω.

βέβαια εγώ δεν έχω λόγω να αλλάξω αυτοκίνητο οπότε, σας παρακολουθώ με στοργή και αγάπη
 

gid

Μηνύματα
8.185
Reaction score
9.421
δίνεις 30-40 χιλιάρικα τώρα και άλλα τόσα στην καλύτερη σε 6 χρόνια για ένα αντιακταστήσεις ένα όχημα με 70000χλμ "με κάτι καλύτερο" θα κάνει κάποια διαφορά τα 2-3χιλιάρικα του οχήματος με την καλύτερη μεταπωλητική αξία ;
Μα φυσικά και θα κάνει... 2-3 χιλιάρικα δεν κάνουν διαφορά;;; σοβαρά μιλάμε;;;

Πόσο large είσαι ρε φίλε τελικά;;;;

Ή πόσο θέλεις να δείξεις πως είσαι;;
 


gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.661
Reaction score
4.274
550€ το χρόνο είναι αστείο ποσό. Μήπως εκεί που τσεκάριζες, νόμιζες ότι τσεκάρεις αλλά στην πραγματικότητα ξετσέκαρες;

Χωρίς πλάκα, αμάξια εικοσαετίας με απλή ασφάλεια και αξία αποζημίωσης 2-3.000€ πληρώνουν ασφάλιστρα ίσως και περισσότερα από τα μισά από όσο δίνεις εσύ, για πλήρη μικτή ασφάλιση με όλα τα τσεκ.

Μήπως η απαλλαγή είναι ιδιαίτερα ψηλή; Π.χ. ζημιές μέχρι 1000-2000€ τα πληρώνεις όλα εσύ;
Δεν είναι Αθήνα ο Max, στα ασφαλιστήρια παίζει μεγάλο ρόλο ο ΤΚ.

πχ κάτι παρόμοιο με ΤΚ Αττικής:

1723029198563.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.854
Kόστος μπαταρίας αν χρειαστεί αλλαγή εκτός εγγύησης: 9000€ τοποθετημένη, σήμερα.
Εξαιρετικά νέα.

150€ η kWh, τοποθετημένη κιόλας.

Χωρίς τοποθέτηση; Να την πάρουμε για το σπίτι;
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.556
Reaction score
98.581
Να την πάρουμε για το σπίτι;
Πλάκα πλάκα με 8.400 € παίρνεις μια 11άρα "σπιτική" BYD. Στην Ελλάδα. Στην Γερμανία με ένα χιλιάρικο ακόμα παίρνεις 22άρα. Και πάλι όμως 9.000 € για 60άρα, τους κλέβεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.854
Καμία πλάκα. 60 kWh στο σπίτι, με λιγότερο από 9 χιλιάρικα; Είναι σοβαρή τιμή, να το σκεφτείς.

Πιο καλές μπαταρίες για αποθήκευση στο σπίτι, δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις. Και σε αυτή την τιμή, είναι μια λογική αγορά.
 

Μηνύματα
16.551
Reaction score
23.483
Μα φυσικά και θα κάνει... 2-3 χιλιάρικα δεν κάνουν διαφορά;;; σοβαρά μιλάμε;;;

Πόσο large είσαι ρε φίλε τελικά;;;;

Ή πόσο θέλεις να δείξεις πως είσαι;;
ναι, οταν πετάς 40χιλιάρικα για να πάρεις ένα είδος πολυτελείας είσαι οικονόμος ενώ αν δεν λογαριάσεις τα 3000 της μεταπωλητικής είσαι λεφτάς.

έχουμε χάσει το μέτρο προ πολλού.
 

gid

Μηνύματα
8.185
Reaction score
9.421
ναι, οταν πετάς 40χιλιάρικα για να πάρεις ένα είδος πολυτελείας είσαι οικονόμος ενώ αν δεν λογαριάσεις τα 3000 της μεταπωλητικής είσαι λεφτάς.
οταν πετάς 40χιλιάρικα για να πάρεις ένα είδος πολυτελείας είσαι λεφτάς, ενώ αν δεν λογαριάσεις τα 3000 της μεταπωλητικής είσαι τρελός.
 

Μηνύματα
16.551
Reaction score
23.483
καμία λογική στην 5ετη αλλαγή στο ΙΧ αυτοκίνητο ΟΟΟΟΟΟΛΗ η συζήτηση είναι προς αναζήτηση δικαιολογιών. ούτε θέμα ασφάλεις ουτε οικονομίας ούτε τιίποτα από αυτά.
το θέμα της άνεσης, ασφάλειας και ταχύτητας έχει λυθεί από το 2010 (και νωρίτερα).
αλλάζεις όχημα επειδη γουστάρεις, αν το συνειδητοποιήσεις αυτό θεωρείς ντε φάκτο την "επένδυση" λεφτά στον κουβά (τίποτα περισσότερο) και αγοράζεις αυτό που σου αρέσει για να είσαι ευτυχισμένος.
δεν το θες κανένα πρόβλημα , αλλά μετά θα λες "ναι ωραίο είναι ρε συ το αυτό, αλλά το δικό μου θα πουληθεί πιο εύκολα" τρομερή επιτυχία.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.751
Reaction score
42.918
Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να κερδίσεις κάτι παραπάνω όταν έρθει η ώρα της μεταπώλησης. Αυτό βέβαια που συνήθως κερδίζεις τα τελευταία χρόνια είναι αυτή καθεαυτή η πώληση. Είναι γνωστό ότι οι αγοραστές θα προτιμήσουν το πιο φορτωμένο σε έξτρα, αυτό με τα λιγότερα χιλιόμετρα, αυτό που έχει επιδείξει καλύτερη συμπεριφορά αξιοπιστίας στην αγορά, εννοείται το ατρακάριστο και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Και όλα αυτά στην καλύτερη τιμή που μπορεί να βρουν.
Το θέμα της μεταπώλησης δεν είναι αν θα κρατήσει τιμή 1-2Κ παραπάνω αλλά ότι θα καταφέρεις να το πουλήσεις σε ένα ιδιώτη και δεν θα στο πάρει ο έμπορος κοψοχρονιά, αν στο πάρει. Και εκεί τα λεφτά δεν είναι 1-2Κ διαφορά.
 

Μηνύματα
16.551
Reaction score
23.483
το πρόβλημα είναι όταν το βάζεις ψηλά στα κριτήρια.
επίσης την "μεταπώληση" την έχεις πληρώσει προκαταβολικά, σχεδόν πάντα τα ΙΧ με "καλή μεταπωλητική αξία" είναι ακριβότερα (συνήθως είναι πιο εμπορικά άρα με λιγότερη έκτπωση)
αν σου αρέσει να το οδηγείς τα επόμενα χρόνια προμπλεμ σολβντ , αν είσαι ο @gonis πχ και θες ντε και καλά alfa δεν θα πάρεις byd γιατί θα πωληθεί πιο εύκολα , θα πάρεις alfa για να γουστάρεις.
αν πάρεις byd και δεν σου αρέσει τόσο θα τα φας στους γιατρούς.

στο επαγγελματικό όχημα είναι εντελώς διαφορετικά τα κριτήρια - εξελόφυλλο και ότι βγάλει, στο ΙΧ είναι μόνο γούστα.

στα ΙΧ με 30Κ χλμ το χρόνο το κόστος χρήσης είναι σημαντικό, βασικά είναι σημαντικότερο της μεταπωλητικής γιατί μια διαφορά πχ 8KWh/100km είναι από 500 μέχρι 1500 ευρώ το χρόνο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
Καμία πλάκα. 60 kWh στο σπίτι, με λιγότερο από 9 χιλιάρικα; Είναι σοβαρή τιμή, να το σκεφτείς.

Πιο καλές μπαταρίες για αποθήκευση στο σπίτι, δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις. Και σε αυτή την τιμή, είναι μια λογική αγορά.
Η blade, και κάθε άλλη μπαταρία για το αμάξι, είναι κατασκευασμένη και σεταρισμένη για αμάξι. Έχει τρόπο να διαμορφώσει θερμοκρασία από υγρό που διαπερνά όλο το battery pack. To BMS ξέρει τι είναι liquid cooling και κάνει χρήση όποτε χρειαστεί.

Η μπαταρία κατοικίας είναι κατασκευασμένη και σεταρισμένη για σπίτι. Δεν έχει σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας με υγρό, το BMS δεν ξέρεις τι είναι liquid cooling. Οπότε την δουλεύει ανάλογα.

Εσύ πάρε μπαταρία για αμάξι και σύνδεσε το σπίτι πάνω της. Και άσε το liquid cooling. Πες πως δεν θα χρειαστεί ποτέ. Το BMS ποιός θα το προγραμματίσει που αφαιρέθηκε;

Έχω πολλές ερωτήσεις που δεν έχουν απαντήσεις. Όταν βρεθούν και είναι σοβαρές και όχι φεϊσμπουκικές το ξανασυζητάμε. Μέχρι τότε......
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.751
Reaction score
42.918
Εννοείτα ότι πρώτα μπαίνουν τα γούστα και οι ανάγκες σου και μετά η έννοια της μεταπώλησης. Συνήθως εγώ το έβαζα στην εξίσωση με το να βάλω ένα αξεσουάρ ακόμα που ενώ μου ήταν αδιάφορο ήξερα ότι με αυτά θα πουληθεί πιο εύκολα (πχ αισθητήρες παρκαρίσματος ή κάμερα οπισθοπορείας).
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.579
Μηνύματα
2.944.917
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top