ESOTERIC X-03

Μηνύματα
3.339
Reaction score
454
Εδώ λέει ότι συγχωνεύθηκαν πρόσφατα (1/4/2024).

Θα ασχοληθώ με το θέμα νομικα´ όταν επιστρέψω από τις διακοπές μου Γιάννη.
 

Μηνύματα
1.295
Reaction score
2.147
Με συγχωρείς, αλλά θα ασχοληθείς νομικά για να κάνεις τί ακριβώς;
Ποιά χρονιά σταμάτησε η παραγωγή του;
Απ'όσο γνωρίζω, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι να έχουν ανταλλακτικά για 10 χρόνια μετά την διακοπή παραγωγής ενός μοντέλου. Μετά τέλος.
Και εκεί μιλάμε για δεκάδες και ίσως εκατοντάδες πουλημένα οχήματα και μπορεί να βρεθείς χωρίς ανταλλακτικά.
 

Μηνύματα
3.339
Reaction score
454
Με συγχωρείς, αλλά θα ασχοληθείς νομικά για να κάνεις τί ακριβώς;
Ποιά χρονιά σταμάτησε η παραγωγή του;
Απ'όσο γνωρίζω, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι να έχουν ανταλλακτικά για 10 χρόνια μετά την διακοπή παραγωγής ενός μοντέλου. Μετά τέλος.
Και εκεί μιλάμε για δεκάδες και ίσως εκατοντάδες πουλημένα οχήματα και μπορεί να βρεθείς χωρίς ανταλλακτικά.
Είπα όχι για να δικαιωθώ όσο αφορά την επισκευή του μηχανήματος.
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι ενημερώθηκαν για το after sale SERVIS της εν λόγω εταιρείας.
Θα δώσω σε αυτούς που πρέπει όλο το ιστορικο´ της ταλαιπωρίας μου για την συμμετοχή του προβλήματος μου και την συμπεριφορά του Έλληνα αντιπροσώπου και για την συμμετοχή κ προσβλητική απάντηση του εκπροσώπου της εταιρείας στην Ευρώπη.
Ανάλογα θα κινηθούν κ θα ενημερώσουν τους αρμόδιους Δημόσιους φορείς εντός Ελλάδος και ΕΕ και ένα περιποιημένο ενημερωτικό mail στην επίσημη πλέον κατασκευάστρια εταιρεία.
Δεν θα ασχοληθώ πλέον εγώ προσωπικά.
Θα ασχοληθούν αυτοί που πρέπει με τον τρόπο που γνωρίζουν.
 

Μηνύματα
601
Reaction score
559
Είπα όχι για να δικαιωθώ όσο αφορά την επισκευή του μηχανήματος.
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι ενημερώθηκαν για το after sale SERVIS της εν λόγω εταιρείας.
Θα δώσω σε αυτούς που πρέπει όλο το ιστορικο´ της ταλαιπωρίας μου για την συμμετοχή του προβλήματος μου και την συμπεριφορά του Έλληνα αντιπροσώπου και για την συμμετοχή κ προσβλητική απάντηση του εκπροσώπου της εταιρείας στην Ευρώπη.
Ανάλογα θα κινηθούν κ θα ενημερώσουν τους αρμόδιους Δημόσιους φορείς εντός Ελλάδος και ΕΕ και ένα περιποιημένο ενημερωτικό mail στην επίσημη πλέον κατασκευάστρια εταιρεία.
Δεν θα ασχοληθώ πλέον εγώ προσωπικά.
Θα ασχοληθούν αυτοί που πρέπει με τον τρόπο που γνωρίζουν.
Σε προϊόν πάνω από δεκαετία ,τρέχα γύρευε. Καινούριο πάμε παρακάτω
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.628
Reaction score
129.530
Συμφωνώ με την ιδέα σου να προχωρήσεις νομικά με το θέμα, κι ο,τι προκύψει.

Η εποχή είναι κατάλληλη για τέτοιες περιπτώσεις, το κλίμα είναι υπέρ των δικαιωμάτων των αγοραστών.
 

TGD

Μηνύματα
7.975
Reaction score
7.947
Μα να μην υπάρχει το τσιπακι, όπως τα τρανζίστορ στα γιαμαχα, το καταλαβαίνω. Αλλά να υπάρχει το τσιπακι και να έχουν χάσει το αρχείο με το φιρμγουερ για να το φορτώσεις;
 


Μηνύματα
3.339
Reaction score
454
Συμφωνώ με την ιδέα σου να προχωρήσεις νομικά με το θέμα, κι ο,τι προκύψει.

Η εποχή είναι κατάλληλη για τέτοιες περιπτώσεις, το κλίμα είναι υπέρ των δικαιωμάτων των αγοραστών.
Κώστα δεν μπορώ το στυλάκι..... εάν γουστάρουμε σου μιλάμε κλπ .....και κόψε τον λαιμό σου.
Και έχουν πάρει ένα αξιοσέβαστο ποσό ......αισχρή συμπεριφορά.
 

Μηνύματα
1.295
Reaction score
2.147
Κώστα δεν μπορώ το στυλάκι..... εάν γουστάρουμε σου μιλάμε κλπ .....και κόψε τον λαιμό σου.
Και έχουν πάρει ένα αξιοσέβαστο ποσό ......αισχρή συμπεριφορά.
Πόσα mail ανταλλάξατε με τον ευρωπαίο;
 

Μηνύματα
3.339
Reaction score
454
Πόσα mail ανταλλάξατε με τον ευρωπαίο;
5 -7 νομίζω , τα έχω.
Δεν μου απαντούσε απο το 2-3 mail και μετά αποπ 20-25 ημέρες μου απάντησε.
Πάνω απο1 χρόνο ταλαιπωρούμε περίπου.
5 -7 νομίζω , τα έχω.
Δεν μου απαντούσε απο το 2-3 mail και μετά αποπ 20-25 ημέρες μου απάντησε.
Πάνω απο1 χρόνο ταλαιπωρούμαι περίπου.
5 -7 νομίζω , τα έχω.
Δεν μου απαντούσε απο το 2-3 mail και μετά αποπ 20-25 ημέρες μου απάντησε.
Πάνω απο1 χρόνο ταλαιπωρούμε περίπου.
10-12 mail
 

Μηνύματα
120
Reaction score
40
Yamaha, ή ένα Accuphase. "Φοριούνται" πολύ και θες κάτι πιο ξεχωριστό; Πάρε EMM labs. Τουλάχιστον αυτοί οι τρεις πουλάνε (και) ακριβά πράγματα, πολυτελείας δηλαδή, αλλά δεν είναι καραγκιόζηδες.
Δυστυχώς, έχουν χαλάσει και στη Yamaha... είχα θέμα κ εγώ με το Yamaha CD player μου και από ότι διαβάζω κ εδώ μέσα και άλλοι.
Accuphase θα διάλεγα...
 

Μηνύματα
3.339
Reaction score
454
Δυστυχώς, έχουν χαλάσει και στη Yamaha... είχα θέμα κ εγώ με το Yamaha CD player μου και από ότι διαβάζω κ εδώ μέσα και άλλοι.
Accuphase θα διάλεγα...
Η MARK LEVINSON
 


Μηνύματα
3.746
Reaction score
5.708
Τέτοιες συσκευές ελάχιστοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν και συνήθως είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι που θα ξαναπάρουν κάτι τόσο ακριβό. Το να απαντάει έτσι ένας άνθρωπος που είναι και σε υψηλή θέση είναι εξοργιστικο. Τι πάει να πει ότι είναι δεκαπενταετίας... Αν δείτε εδώ https://www.trinnov.com/en/about-trinnov/timeline/
Ο τριανταδιαρης κυκλοφόρησε το 2014 και ακόμα του κάνουν update κανονικά και δεν νομίζω ότι πλησιάζει καν στο τέλος της ζωής του.
 

Μηνύματα
3.339
Reaction score
454
Τέτοιες συσκευές ελάχιστοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν και συνήθως είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι που θα ξαναπάρουν κάτι τόσο ακριβό. Το να απαντάει έτσι ένας άνθρωπος που είναι και σε υψηλή θέση είναι εξοργιστικο. Τι πάει να πει ότι είναι δεκαπενταετίας... Αν δείτε εδώ https://www.trinnov.com/en/about-trinnov/timeline/
Ο τριανταδιαρης κυκλοφόρησε το 2014 και ακόμα του κάνουν update κανονικά και δεν νομίζω ότι πλησιάζει καν στο τέλος της ζωής του.
Πολύ σωστά !!!
 

Μηνύματα
3.339
Reaction score
454
Πολύ σωστά !!!
Όταν πήρα το ESOTERIC δεν ήταν καθοριστικός παράγων τα SACD. Είχα τα TEAC VRDS 10, VRDS 10SE, VRDS 25 και ήμουν πολύ ευχαριστημένος από αυτά. Όταν βγήκαν τα ESOTERIC, η ULTRA HI END σειρά της τότε TEAC , η αγορά του ήταν μονόδρομος.
Μονόδρομος όμως κ η απογοήτευση, ακόμη δεν μπορώ να αποδεχτώ το όλο θέμα !!! Αντοχή του μηχανήματος ;; Συμπεριφορά Έλληνα αντιπροσώπου ;; Συμπεριφορά υπευθύνου Ευρώπης ;; Ντροπή σε όλους τους !!!!!
Και είπα στον Έλληνα αντιπρόσωπο πριν την προσφορά του υπευθύνου Ευρώπης ....σε παρακαλώ μίλα μαζί τους και αξίωσε μια καλή έκπτωση να πάρω είναι καινούργιο player κ ας κρατήσουν το player μου στην Ολλανδία, στο συνεργαζόμενο SERVIS που ήταν το player μου εκεί η την χρονική περίοδο. Τίποτα από όλα δεν έγεινε, και με δικαιολογίες απίστευτες .....Ντροπή τους κ πάλι, καμία υποστήριξη από πουθενά !!!!! Προς γνώση λοιπόν.
Δεν με νοιάζει εάν δεν γίνει τίποτα, άλλωστε αγόρασα καινούργιο μηχάνημα, αλλά έπρεπε να ενημερώσω τους φίλους .....και αυτό έγεινε.
Θα μπορούσα να σας ενημερώσω πιό αναλυτικά κ να ανεβάσω κ τα μυνήματα κ τα mail αλλά πρέπει να γράφω 2 ημέρες .... θα φρίξετε.
Και πάλι ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.428
Μηνύματα
2.903.432
Members
38.044
Νεότερο μέλος
πλιακος Αργύρης
Top