Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.953
Reaction score
48.761
Έτσι κάνει Σώτο αλλά στη θκιάμ περίπτωση με φορτίο, είναι απίστευτα ενοχλητικό.
Επειδή όμως σε τέτοιες τεχνικές δλειές και πατέντες δεν με φτάνει κανείς (ίσως ο Μάρκου :biggrin: ) η μόντα που σκέφτηκα δούλεψε.
Το παλουκόσελο είναι φιλοσοφίας d shape.
IMG_20240805_214134.jpg



Στη πίσω πλευρά που έχει επιφάνεια κόλλησα από πάν μέχρι κάτ μια μεμβράνη προστασίας που περίσσεψε από το πλαίσιο που έντυσα, είναι ειδική στο να αντέχει χτυπήματα και κολλάει γερά, μπήκε το παλουκόσελο λουκούμι μέσα στο πλαίσιο χωρίς τζόγο, σφίχτηκε κανονικά, πετάχτηκα πριν λίγο για μια δλειά με το bmc και ως διά μαγείας τέλος το πρόβλημα, και φυσικά δεν πήρε περαιτέρω σφίξιμο, ενώ πριν έπαιρνε τζόγο και ήθελε επιπλέον σφίξιμο μετά από στρεσάρισμα.
Είμι μεγάλους μάστουρας σε λέω!! :biggrin:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.953
Reaction score
48.761
θα ήθελα να γράψω για τη σημερινή εμπειρία με τους τροχούς, μια επιφύλαξη τη είχα, είχα πολύ κακή εμπειρία από carbon τροχούς στο παρελθόν. Τούτοι δω έρχονται με υψηλές τάσεις στις ακτίνες επειδή μπορεί να τις υποστηρίξει το υλικό στο στεφάνι και η μεγάλη επιφάνεια στα καψούλια, οι τροχοι είναι κυριολεκτικά νταμάρι στο πάτημα, το αντιλαμβάνεσαι και με το χέρι όταν είναι τοποθετημένοι και τους στρεσάρεις πέρα δώθε. Εντέλει τοποθέτησα μπρος-πίσω 28mm ελαστικά, με το 19mm εσωτερικό τα ελαστικά κάθονται ταμάμ με 26.1mm εξωτερική,
65/75psi.
Στο δρόμο ή ακαμψία είναι εκεί, η κύλιση με τα κωνικά κεραμικά ρουλεμάν είναι αλλού!!
Με 52/11 κατεβαίνοντας το Σχιστό με κόντρα αέρα έπιασα αβίαστα 75km/h κάτι που μου ήταν πολύ δύσκολο πριν με 53/11.
Με 33mm προφίλ είναι άσκοπο να σχολιάσω προβλήματα με πλάγιους ανέμους, δεν νιώθουν τίποτα, είμαι σίγουρος ότι θα με αντέξουν για πολύ καιρό χωρίς αστοχίες.
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Έτσι κάνει Σώτο αλλά στη θκιάμ περίπτωση με φορτίο, είναι απίστευτα ενοχλητικό.
Επειδή όμως σε τέτοιες τεχνικές δλειές και πατέντες δεν με φτάνει κανείς (ίσως ο Μάρκου :biggrin: ) η μόντα που σκέφτηκα δούλεψε.
Το παλουκόσελο είναι φιλοσοφίας d shape. View attachment 338358


Στη πίσω πλευρά που έχει επιφάνεια κόλλησα από πάν μέχρι κάτ μια μεμβράνη προστασίας που περίσσεψε από το πλαίσιο που έντυσα, είναι ειδική στο να αντέχει χτυπήματα και κολλάει γερά, μπήκε το παλουκόσελο λουκούμι μέσα στο πλαίσιο χωρίς τζόγο, σφίχτηκε κανονικά, πετάχτηκα πριν λίγο για μια δλειά με το bmc και ως διά μαγείας τέλος το πρόβλημα, και φυσικά δεν πήρε περαιτέρω σφίξιμο, ενώ πριν έπαιρνε τζόγο και ήθελε επιπλέον σφίξιμο μετά από στρεσάρισμα.
Είμι μεγάλους μάστουρας σε λέω!! :biggrin:
Στο πα εγώ ότι θα έχεις πρόβλημα με αυτό, δεν στο είπα ; :D 😍 (ο γρουσούζης).:D

Η μεμβράνη προστασίας τι είναι ; Η μεβράνη που ξέρουμε όλοι ; Δεν θα κρατήσει. Μόλις δεχθεί πίεση μετά απο λίγο καιρό θα σου ξαναρχίσει (ίσως λιγότερο βέβαια). Κάτι άλλο δεν χωράει σε πάχος ; Τώρα που την έβαλες μπορεί να σηκώνεται και κατεβάινει χωρίς να βρίσκει τόσο ώστε να φθείρεται ;

Κανένα θερμοσυστελλόμενο Teflon (ή μάλλον όχι αυτό είναι μόνιμο θα σου το καταστρέψει και δεν θα βγαίνει) ή ταινία teflon (και αυτή ακριβή κάπως 80 ευρώ τα 20 μέτρα αλλά πρέπει να έχει και 10 μέτρα) για να έχεις αντοχή και να ανεβοκατεβαίνει χωρίς τριβή ... σε παίρνει να βάλεις ; Μέτρα το πάχος που θες να δούμε εάν υπάρχει τόσο λεπτή.
 
Last edited:


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.953
Reaction score
48.761
Στο πα εγώ ότι θα έχεις πρόβλημα με αυτό, δεν στο είπα ; :D 😍 (ο γρουσούζης).:D

Η μεμβράνη προστασίας τι είναι ; Η μεβράνη που ξέρουμε όλοι ; Δεν θα κρατήσει. Μόλις δεχθεί πίεση μετά απο λίγο καιρό θα σου ξαναρχίσει (ίσως λιγότερο βέβαια). Κάτι άλλο δεν χωράει σε πάχος ; Τώρα που την έβαλες μπορεί να σηκώνεται και κατεβάινει χωρίς να βρίσκει τόσο ώστε να φθείρεται ;

Κανένα θερμοσυστελλόμενο Teflon (ή μάλλον όχι αυτό είναι μόνιμο θα σου το καταστρέψει και δεν θα βγαίνει) ή ταινία teflon (και αυτή ακριβή κάπως 80 ευρώ τα 20 μέτρα αλλά πρέπει να έχει και 10 μέτρα) για να έχεις αντοχή και να ανεβοκατεβαίνει χωρίς τριβή ... σε παίρνει να βάλεις ; Μέτρα το πάχος που θες να δούμε εάν υπάρχει τόσο λεπτή.
Θού βού δεν είναι θέμα γκαντεμιάς, ότι είναι σε προσφορά βρωμάει η δλειά, με έχει τύχει και στο παρελθόν με ακριβούς τροχούς και τους επέστρεψα.
Το τίμιο για μένα θα ήταν να αναφέρετε στη περιγραφή ότι υπάρχουν αστοχίες που δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητα, ο κατασκευαστής βάση του serial number γνωρίζει ακριβώς τη αστοχία σε κάθε προϊόν, ας μη κοροϊδεύομαστε. Φαντάς ότι το d shape παλουκόσελο είχε και ελαφρά στρεπτικότητα μέσα στο πλαίσιο, μια ανοχή είναι φυσικό να υπάρχει ώστε να μπαινοβγαίνει, η στρεπτικότητα παραπέμπει καθαρά σε εργοστασιακή αστοχία.
Είναι μνιά και όσο θα τους πληρώνουμε τα υπέρογκα πόσα που ζητάνε θα γίνονται ακόμα πχιο άπληστοι.
Ας όψεται η ταλαίπα που έφαγα για το μοντάρισμα, αν το γνώριζα ότι θα είχα με φορτίο τέτοιο πρόβλημα πριν το μοντάρισμα θα το επέστρεφα πίσω, τώρα συνεχίζουμε ως έχει ελπίζοντας ότι το πρόβλημα λύθηκε οριστικά.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.953
Reaction score
48.761
Πέρας συναγερμού, το έβγαλα σήμερα πάλι το εργαλείο για μία καταδρομική πορεία και όλα καλά με το παλουκόσελο, φαίνεται πως η πατέντα δούλεψε. Το μόνο που με ψιλό ανησυχεί είναι μήπως ξεκολλήσει η ταινία και νταμαρώσει το παλούκι, να χρειαστεί κάτι με τη μπαταρία και να μην βγαίνει με τίποτα στο μέλλον.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.953
Reaction score
48.761
Κάτσε να έρθει και το τιμόνι να βολευτώ καλά και θα του γμσω τα ματάκια κρόκ, του τάχω μαζεμένα άλλωστε...
Είναι πολύ εντυπωσιακό πως αλλάζει η θέση οδήγησης και ο χειρισμός με 2cm μεγαλύτερο τιμόνι, δεν μπορώ να το συνηθίσω με τίποτα, ανοίγει παραπάν ο κορμός και οι γωνίες στα χέρια και νιώθω ότι οδηγώ γκαραντάνα.

Edit.
Και με τα φρένα είμαι πολύ ευχαριστημένος, σαν απόδοση σίγουρα δεν είναι ανώτερη από τα DA με swiss stop Black που είχα στο deda. Σαν αίσθηση όμως είναι σαφώς καλύτερη, χρησιμοποιώ risen με ψύκτρα όπως ήρθαν, δεν βγάζουν ντίπ τρίξιμο και θορύβους, αυτό ίσως οφείλεται στους δίσκους της campagnolo, θα το δω και στη πορεία βέβαια στις δυνατές καταβάσεις, στα χαλαρά έως δυνατά φρένα στο ίσιωμα λειτουργούν άψογα.
IMG_20240806_101545.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
16.697
Reaction score
23.675
πλάκα με κανς , μέχρι και εγώ το καταλαβαίνω αυτό , από το 42 στο 40 είναι άλλο ποδήλατο στα άπαντα των απάντων.
πρέπει να είναι πιο μεγάλη διαφορά από ότι με δισκοβραχίονα από 172.5 στο 170
ρεγαματουτοσπιτακιστιςαλπεις
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Ορίστε που λέτε στο Μπρέτσο ότι δεν σπάνε οι σέλες και σε τόσο ακριβά ποδήλατα μάλιστα. Έσπασε η σέλα του Βρετανού και νίκησαν οι Αυστραλοί (χρυσό). :D :D
 




Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Σαν αυτή τη περίπτωση συμβαίνει και στο θκόμ ποδηλατο

Τρίζει σαν….ταινια θρίλερ…

Με γειες η νέα ποδηλατάρα! Καλές διαδρομές και πάντα με ασφάλεια και υγεία!!

Τώρα σχετικά με τη νέα ποδηλατάρα, βλέπω δισκόφρενα μιστερ Μπρέτσο? Έπεσε και αυτό το κάστρο? Θα τρελαθώ! :taunt:

Σε εμένα το απλό σύστημα παλουκοσελου της Canyon δεν βγάζει κιχ. και βολεύει ποια μέχρι και 100-105 cadence. Η αλήθεια είναι ότι τελικά ποιο πολύ τα clipless ultegra με επειρεαζαν στη ταχύτητα και σαν καπως να κολλάγανε στο συντονισμό, που με τα Dura ace ισιώσανε σχεδόν όλα. Τι να πω, από άλλου το περίμενα, από άλλου το βρήκα, μεγάλη επιστήμη η ποδηλασία τελικά… :idk::smile:
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.953
Reaction score
48.761
Με γειες η νέα ποδηλατάρα! Καλές διαδρομές και πάντα με ασφάλεια και υγεία!!
Ευχαριστώ πολύ Μάριε!!


Σε εμένα το απλό σύστημα παλουκοσελου της Canyon δεν βγάζει κιχ. και βολεύει ποια μέχρι και 100-105 cadence. Η αλήθεια είναι ότι τελικά ποιο πολύ τα clipless ultegra με επειρεαζαν στη ταχύτητα και σαν καπως να κολλάγανε στο συντονισμό, που με τα Dura ace ισιώσανε σχεδόν όλα. Τι να πω, από άλλου το περίμενα, από άλλου το βρήκα, μεγάλη επιστήμη η ποδηλασία τελικά… :idk::smile:
Ta 9100 είπαμε είναι πχιο σταθερά πετάλια λόγο άξονα, ενώ τα ultegra φλεξάρουν κατά το πάτημα.


Σε άλλα νέα, εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο, όλα τα ντεραγιέ έρχονται με μπόλικο τζόγο στο βραχίονα, τη ίδια δλειά κάνω σε όλα, έτσι έχεις πχιο άμεσες και απόλυτες αλλαγές, ξεκοίλιασα και το R8150, με δυσκόλεψε αρκετά τούτο αλλά τα κατάφερα. :drinks:
IMG_20240809_150427.jpg
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.953
Reaction score
48.761
Κρόκ στο 12 speed di2 όταν έχς μικρό δίσκο μπροστά σου επιτρέπει να κατέβεις στα μικρότερα γρανάζια της κασέτας?
Εμένα ναι και αυτό δεν το είχα συνηθίσει, στο 11 speed di2 αν είχα μεγάλο δίσκο και 11 speed πίσω μόλις πήγαινα να κατεβάσω ανέβαζε 2 ταχύτητες πίσω και έπειτα κατέβαζε στο μικρό δίσκο. Τώρα το κάνω χειροκίνητα, το αυτόματο όμως με βόλευε αρκετά. Ψάχνω από το πρωί πως θα μπορούσα να το απενεργοποιήσω και ως φαίνεται γίνεται μόνο μέσω e-tube στα windows, με τη εφαρμογή στο κινητό δεν γίνεται...


Σε άλλα νέα corlango έδωσε το 2024 πλαίσιο με rim brakes κόντρα σε όλους και όλα.

 



Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.679
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top