Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.945
Reaction score
48.754
Να με το θυμηθείς, στο τέλμα που έχει φτάσει η ποδηλατική βιομηχανία με όλα αυτά που κάνει, προβλέπω πως θα επιστρέψουν όλες στα rim brakes με κάποια μοντέλα ΚΑΙ καλά να ικανοποίησαν τους λάτρεις του είδους. Με τιμές φυσικά στο Θεό!!
 

Μηνύματα
16.695
Reaction score
23.675
Κρόκ στο 12 speed di2 όταν έχς μικρό δίσκο μπροστά σου επιτρέπει να κατέβεις στα μικρότερα γρανάζια της κασέτας
Ναι δε με απαγορεύει τίποτα , δεν το έψαξα βέβαια για το πώς στο απαγορεύει γιατί δεν το κάνω γενικώς
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.945
Reaction score
48.754
Μόλις το τοποθέτησα, δείχνει πολλά υποσχόμενο το τιμόνι της shimano.
Όπου και να κοιτάξεις έχει και μια σχεδίαση με σκοπό τη εργονομία, στα hoods είναι πολύ φαρδύ ώστε να ξεκουράζονται τα χέρια, η λαβή στα drops βγαίνει πιο κοντά στο οδηγό με φάλτσο κόψιμο στους σωλήνες ώστε να βολεύει όταν κρατάς τα φρένα.
IMG_20240812_170601.jpg
IMG_20240812_171351.jpg
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.945
Reaction score
48.754
Βάζω τσάκα πίκο μπιρμπιλίκο και τη ταινία γιατί όπως πάει φίλε το ποδήλατο θα χρησιμοποιήσω ως όχημα διαφυγής, βλέπω οι φλόγες να περνάνε όλη τη Αθήνα και να έρχονται Κερατσίνι...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.945
Reaction score
48.754
Θα ήθελα να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις από τη νέα γενιά di2.
Είχα τη πρώτη γενιά 10 speed di2, τη τριτη γενιά 11 speed και τώρα τη πιο πρόσφατη 12 speed.
Δουλεύοντας το καταπληκτικό σύστημα 12 speed στο mtb με τη τελευταία εξέλιξη στο hyperglide+ είχα τρελές προσδοκίες και στη κούρσα.
Μεγάλη απογοήτευση όμως, έχει κάνει πολλές μαζεμένες μλκιες η shimano.
Με τα πολύ στενά περιθώρια από γρανάζι σε γρανάζι αποφάσισε μέσω του λογισμικού να κάνει υπέρβαση στη κίνηση του ντεραγιέ είτε αναβάσεις είτα κατεβάσεις ταχύτητες.
Στις προηγούμενες γενιές η λειτουργία αυτή υπήρχε μόνο στο κατέβασμα και δούλευε πολύ καλά, εδώ έχουμε κυρίως πρόβλημα όταν ανεβάζεις ταχύτητες, με τη υπέρβαση κάποιες φορές στους γρήγορους ρυθμούς και με ένα πάτημα ανεβάζει στιγμιαία 2 ταχύτητες και έπειτα κατεβάζει μία, δεν το κάνει πάντα αλλά όταν το κάνει και είσαι με πολλά βάτ νομίζεις ότι έγινε ζημιά, άσε που σε χαλάει το ρυθμό στο πάτημα.
Ξενέρωμα δεύτερο, εντέλει λόγο ασύρματης λειτουργίας το σύστημα έχει lag, είναι ανεπαίσθητο αλλά ξέροντας τη αμεσότητα που είχα πριν είναι συγκρίσιμο και ικανό πάλι να χαλάσει το ρυθμό στο πάτημα. Στο μέλλον θα επιδιώξω ενσύρματη λειτουργία και θα ενημερώσω για τυχόν αλλαγή.
Ξενέρωνα τρίτο, το σύστημα πέφτει σε ύπνο και αργεί πολύ να ξυπνήσει, τις προάλλες ξεκίνησα από το σπίτι όσο το σύστημα ήταν σε αδράνεια, μετά από μια μικρή ευθεία έχω έναν ανήφορο 10%, μπαίνω στο ανήφορο και κρατάω το κουμπί να ανεβάσει όπως έκανα πάντα, δεν ανέβασε ποτέ, ξεκούμπωσα, πάτησα το πόδι κάτω και τότε άρχισε να ανεβάζει ταχύτητες...
Επίσης με τα στενά περιθώρια η ρύθμιση και η μικρό ρύθμιση πρέπει να γίνει απόλυτα, αλλιώς υπάρχουν μηχανικοί θόρυβοι.
Νιώθω πολύ περίεργα, νιώθω ότι είναι η χειρότερη di2 που έβγαλε ποτέ, το περίεργο είναι πως αυτά που γράφω δεν θα τα διαβάσεις πουθενά, όλοι τη εκθειάζουν.

Edit.

Ξέχασα επίσης να αναφέρω το πρόβλημα αναβάθμισης, τα ντεραγιέ που έχουν ενσύρματη σύνδεση γίνεται update κατευθείαν μέσω της εφαρμογής, οι μανέτες που είναι ασύρματες όχι.
Πρέπει να βγάλεις τη μπαταρία από το παλουκόσελο και να συνδέσεις τις μανέτες με καλώδιο, αλλιώς δεν γίνεται, έχουμε δλδ μανέτες με ασύρματη λειτουργία που δεν μπορούν να κάνουν ασύρματα update μέσω bt.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.695
Reaction score
23.675
Ώπα Ώπα
Κάποια μλκ έχεις κάνει
Multishift τι έχεις βάλει; Ένα κλικ ένα γρανάζι, συνεχόμενο μέχρι να το αφήσεις αλλάζει
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.945
Reaction score
48.754
Άσε με μωρέ και σύ...
Ότι ρύθμιση είχα σε όλες τις προηγούμενες γενιές, τις ίδιες έχω και εδώ.
Για να σε δώσω να καταλάβεις η αίσθηση που έχω στις αλλαγές λόγου lag είναι σαν η ρύθμιση στο etube να είναι στο normal ενώ τη έχω στο very fast.
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.945
Reaction score
48.754
Λησμόνησα να επισημάνω και κάτι ακόμα.
Η shimano χωρίς να το αναφέρει πουθενά άλλαξε τη εργονομία στις μανέτες. Η νέα τάση θέλει τα τιμόνια να έχουν άνοιγμα στο κάτω μέρος σε σχέση με το πάνω. (flare)
Αυτό αναγκάζει τις μανέτες να κάθονται υπό γωνία όταν τις τοποθετήσεις.
Αν το τιμόνι είναι το κλασικό όλο το grip στις μανέτες είναι λάθος.
Όσο περίμενα το νέο τιμόνι τις δούλεψα πάνω σε ένα κλασικό με 42mm άνοιγμα πάν-κάτ, δεν μπορούσα να πατήσω το φρένο από τα drops και η αίσθηση από τα hoods ένιωθες ότι είναι κάπως παράταιρη στα χέρια, επίσης οι αντίχειρες δεν βρίσκουν ποτέ τα dfly κουμπιά γιατί άλλαξαν και αυτά θέση. Μόλις έβαλα το νέο τιμόνι που πλήρη τις προδιαγραφές ήρθαν όλα εργονομικά εκεί που πρέπει.
 

Μηνύματα
16.695
Reaction score
23.675
Μπορείς να περάσεις καλώδιο (Αν δεν βαριέσαι πολύ) από μανετες μέχρι μπαταρία αλλά εγώ που πήγα από 105 σύρμα σε 12αρα δι2 άλλαξα δύο πολυκατοικίες σκαλιά σε αμεσότητα οπότε δεν έχω άποψη για το lag
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Μπορείς να περάσεις καλώδιο (Αν δεν βαριέσαι πολύ) από μανετες μέχρι μπαταρία αλλά εγώ που πήγα από 105 σύρμα σε 12αρα δι2 άλλαξα δύο πολυκατοικίες σκαλιά σε αμεσότητα οπότε δεν έχω άποψη για το lag
Η sram μελέτησε το σύστημα της εξ αρχής να επικοινωνεί wireless ενώ η shimano μου έδωσε την εντύπωση πως έτρεξε κάπως να υλοποιήσει κάτι σε wireless για λόγους μάρκετινκ ενώ είχε σχεδιάσει την μετάδοση εξ αρχής με καλώδια. Οπότε ιδού τα προβλήματα... Καλά λέει ο Πάνος, αν μπαίνουν καλώδια πάνε με την κλασική σύνδεση που δουλεύει.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.945
Reaction score
48.754
Μπορείς να περάσεις καλώδιο (Αν δεν βαριέσαι πολύ) από μανετες μέχρι μπαταρία αλλά εγώ που πήγα από 105 σύρμα σε 12αρα δι2 άλλαξα δύο πολυκατοικίες σκαλιά σε αμεσότητα οπότε δεν έχω άποψη για το lag
Αν σε δώσω το deda με τη 11άρα θα καταλάβεις τι σημαίνει αμεσότητα, η φάση είναι ότι έχω συνηθίσει τους χρόνους αυτούς και η όποια καθυστέρηση είναι περίεργη σε αίσθηση και στους χρόνους που έχω συνηθίσει πάνω στο πάτημα.


Η sram μελέτησε το σύστημα της εξ αρχής να επικοινωνεί wireless ενώ η shimano μου έδωσε την εντύπωση πως έτρεξε κάπως να υλοποιήσει κάτι σε wireless για λόγους μάρκετινκ ενώ είχε σχεδιάσει την μετάδοση εξ αρχής με καλώδια. Οπότε ιδού τα προβλήματα... Καλά λέει ο Πάνος, αν μπαίνουν καλώδια πάνε με την κλασική σύνδεση που δουλεύει.

Τη shimano τη εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια Σάκη, δεν μου έδωσε ποτέ αυτή τη αίσθηση κατά τη παρουσίαση. Τώρα όμως που τη δουλεύω νιώθω λιγάκι εξαπατημένος. Το θεμα είναι πως δεν το αναφέρει κανείς όλο αυτό, τι διάολο, μόνο εγώ είχα τις προηγούμενες σειρές και μπορώ να συγκρίνω... 🤔
Αν το διάβαζα κάπου ως παράπονο όπως έκανα εδώ, τότε ίσως σκεφτόμουν πιο ζεστά το group της campagnolo, όμως τώρα, το βρακί φόρα που λέει και ο σοφός λαός...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.945
Reaction score
48.754
Έχω ξενερώσει αφάνταστα με τη di2, δεν ξέρω πραγματικά τι γίνεται, κάθε μέρα και βγάζει και νέο χούι, σήμερα δεν κατέβαζε...
Κατεβάζει οπότε γουστάρει καλύτερα...
 



Μηνύματα
22.291
Reaction score
16.326
Κάτι τέτοιο πιστεύω κι εγώ. Για κάτι που έχει πουληθεί και κυκλοφορεί σε εκατοντάδες χιλιάδες κομμάτια σε όλο τον κόσμο την τελευταία διετία, δεν μπορεί να μην είχαν παρατηρηθεί συστηματικά τέτοια προβλήματα και να υπάρχουν αναφορές παντού στο διαδίκτυο. Όπως πχ όταν άρχισαν να παρουσιάζονται τα προβλήματα με τους βραχίονες ultegra και dura ace...

ΥΓ. Κάτι που σκέφτηκα τώρα, επειδή η επικοινωνία είναι ασύρματη, μήπως υπάρχει κάποια παρεμβολή από άλλη συσκευή; Πχ το ραντάρ; ή κάποιο άλλο περιφερειακό, βατόμετρο, κλπ;
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.945
Reaction score
48.754
Πιστεύω πλέον ότι πέραν του lag ότι κάτι γίνετε και με τη κασέτα. Πρέπει να έχω πέσει σε τζούφια. Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω.
Γρατσουνάει σχεδόν σε όλο το εύρος είτε θες να κατεβάσεις είτε να ανεβάσεις. Πχιό έντονο είναι στα μικρότερα γρανάζια, από τη 5η και κάτω όλες οι αλλαγές είναι άθλιες.
Η ρύθμιση έγινε σχολαστικά, και με επιπλέον διορθώσεις μήπως καταφέρω κάτι καλύτερο αλλά τίποτα. Το μαγικό όμως είναι αυτό που κάνει όταν είσαι στη 7η και θες να ανεβάσεις 6η, ανεβάζει στιγμιαία 5η και έπειτα πέφτει τη 6η.
Σήμερα γελούσα από τα νεύραμ...
 

Μηνύματα
22.291
Reaction score
16.326
Βρε μπας και εκεί που έκανες τη ρύθμιση με το εργαλείο για το 'ίσιωμα' της βάσης του πίσω ντεραγιέ, αντί να ισιώσει, στην πραγματικότητα... στράβωσε; Νομίζω έχεις το ορίτζιναλ, είχες βάλει ένα πιο μακρύ αν δεν κάνω λάθος. Δεν το δοκιμάζεις;
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.945
Reaction score
48.754
Όχι ρε Σώτο, όλα είναι εντάξει και ίσια.

Πάντως το τιμόνι γ@μαει, μέσα στη μαυρίλα έχουμε και ένα θετικό.
Και πριν είχα πολύ καλό τιμονάκι, αυτό όμως είναι άλλη φάση, εξαιρετικό πιάσιμο με απίστευτη αίσθηση σε όλα του.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.589
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top