alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.542
- Reaction score
- 30.448
- Θα έπαιρνες SAIC;
- Όχι.
- Πάρε ένα MG τότε
- Θα έπαιρνες Geely;
- Όχι
- Πάρε ένα Volvo.
Κάπου διάβασα πως η BYD διέψευσε πως αγόρασε την Chrysler. Καπνός; Φωτιά; Θα δείξει. Θα τους έρθει από εκεί που δεν το περιμένουν;
Είδα κάποιες κουβέντες τις προάλλες, με την παρέα να περιλαμβάνει γενιά Detroit executives, ανθρώπους από Bloomberg και S&P με ειδικότητα την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς και ανθρώπους που δουλεύουν σε Αμερικανικες εταιρείες με εξειδίκευση σε σχεδιασμούς τόσο στο software όσο και στο hardware οχημάτων. Έχουν ήδη προγράμματα για σχεδιασμό SDVs από το μηδέν. Μερικά σημεία που θυμάμαι από τα 2ωρα videos
- Οι Κινέζοι έχουν μεγάλο σεβασμό στην Tesla. Για αυτό είναι η μοναδική δυτική εταιρεία που δουλεύει αυτόνομα στη χώρα. Δεν το επέτρεψαν σε κανέναν άλλον. Όλοι οι δυτικοί στην Κίνα τρέχουν σε joined venture με κάποιο Κινέζο. Η Tesla τρέχει μόνη της.
- Οι δυτικοί πρέπει να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιούν ότι έφτιαχνε μέχρι σήμερα τα θερμικά για να φτιάξουν ηλεκτρικά. Δεν γίνεται σωστά ούτε θα γίνει ποτέ φθηνά. Επειδή τα έχουν θέλουν να κάνουν δουλειά με αυτά για να γλιτώσουν χρήματα. Δεν γίνεται έτσι, και αν δεν το καταλάβουν γρήγορα, μετά ίσως να είναι αργά. 5 χρόνια έχουν πάνω κάτω. Οι άλλοι τρέχουν. Μετά δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα μπορούν να κάνουν κάτι, ακόμα και αν θέλουν.
- Πρέπει να σπάσουν οι εταιρείες, να δημιουργηθούν νέες που θα τρέχουν μόνο τα ηλεκτρικά. Δεν γίνεται η ομάδα που σχεδιάζει το θερμικό να σχεδιάζει και το ηλεκτρικό. Είναι εντελώς άλλα πράγματα.
- Αφού δημιουργήσουν μια νέα εταιρεία για τα ηλεκτρικά, πρέπει να τρέχουν παράλληλα δύο ξεχωριστά τμήματα. Ένα που θα αλλάζει συνέχεια λόγω διαφορετικών σχεδιασμών ανάλογα το όχημα, δηλαδή το σασί, και το άλλο του software, το οποίο θα είναι σταθερό, δεν θα αλλάζει. Αυτό μόνο θα εξελίσσετε, και θα σχεδιάζει ένα software το οποίο θα έχουν όλα τα οχήματα. Αυτό θα τρέχει παράλληλα και τον απαραίτητο σχεδιασμό hardware και καλωδίωσης. Και όλα αυτά (σασί - hardware - software) πρέπει να γίνονται ταυτόχρονα. Όχι να περιμένεις να τελειώσει η εξωτερική εικόνα του οχήματος για να ξεκινήσεις τα άλλα. Παράλληλα. Υπάρχουν εργαλεία για αυτό. Οι Κινέζοι τα έχουν, και είναι ένας από τους λόγους που έχουν ρίξει την ανάπτυξη νέου μοντέλου στους 18-24 μήνες. Από το μηδέν σε 18-24 μήνες έχουν έτοιμο αυτοκίνητο. Οι δυτικοί θέλουν 3-4 χρόνια.
- Οι Κινέζοι σε 3 μέρες αλλάζουν software μέσα στο εργοστάσιο αν χρειαστεί. Οι δυτικοί θέλουν 3-4 μήνες να αποφασίσουν αν θα αλλάξουν.
- Οι δυτικοί πρέπει να εκτοξεύσουν την ταχύτητα τους αν θέλουν να προλάβουν τους Κινέζους. Οι Κινέζοι ήδη τρέχουν. Πως θα τους προλάβουν όταν δουλεύουν με ταχύτητα που δεν τους φτάσουν ποτέ. Οι Κινέζοι έχουν το 9-9-6. Εργασία 09:00 - 21:00, 6 μέρες τη βδομάδα. Όχι στη γραμμή παραγωγής. Στα γραφεία. Στους μηχανικούς, στους σχεδιαστές, στους executives. Άντε πες το αυτό στην Αμερική ή στην Ευρώπη.
- Δεν είναι μόνο η φθηνότερη εργασία και οι κρατικές επιδοτήσεις. Υπάρχουν και αυτά αλλά δεν φτάνουν. Είναι και όλα τα παραπάνω. Είναι άλλη νοοτροπία. Διαφορετική από την δική μας.
Και άλλα που δεν θυμάμαι τώρα.
Και κάτι ακόμα. Κάποιος από αυτούς διάβασε πρόσφατη Αμερικανη έρευνα σχετικά με τα ηλεκτρικά. Οι πολίτες που θέλουν ή σκέφτονται να πάρουν κάποια στιγμή στο μέλλον ηλεκτρικό είναι:
Αμερική: 38%
Ευρώπη: 40%
Κίνα: 96%.
Βέβαια, στην Κίνα παίρνεις ηλεκτρικό με $10.000, ενώ πάνω από το 90% των BEVs έχει κάτω από $30.000. Στην Ευρώπη το 95% έχει πάνω από $30.000. Στην Ευρώπη στο όχημα των 32.000€ δεν χωράνε ενήλικες στο πίσω κάθισμα (Renault 5), ενώ στο Κινέζικο είναι άρχοντες (BYD Dolphin και μάλιστα full extra).
- Όχι.
- Πάρε ένα MG τότε
- Θα έπαιρνες Geely;
- Όχι
- Πάρε ένα Volvo.
Κάπου διάβασα πως η BYD διέψευσε πως αγόρασε την Chrysler. Καπνός; Φωτιά; Θα δείξει. Θα τους έρθει από εκεί που δεν το περιμένουν;
Είδα κάποιες κουβέντες τις προάλλες, με την παρέα να περιλαμβάνει γενιά Detroit executives, ανθρώπους από Bloomberg και S&P με ειδικότητα την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς και ανθρώπους που δουλεύουν σε Αμερικανικες εταιρείες με εξειδίκευση σε σχεδιασμούς τόσο στο software όσο και στο hardware οχημάτων. Έχουν ήδη προγράμματα για σχεδιασμό SDVs από το μηδέν. Μερικά σημεία που θυμάμαι από τα 2ωρα videos
- Οι Κινέζοι έχουν μεγάλο σεβασμό στην Tesla. Για αυτό είναι η μοναδική δυτική εταιρεία που δουλεύει αυτόνομα στη χώρα. Δεν το επέτρεψαν σε κανέναν άλλον. Όλοι οι δυτικοί στην Κίνα τρέχουν σε joined venture με κάποιο Κινέζο. Η Tesla τρέχει μόνη της.
- Οι δυτικοί πρέπει να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιούν ότι έφτιαχνε μέχρι σήμερα τα θερμικά για να φτιάξουν ηλεκτρικά. Δεν γίνεται σωστά ούτε θα γίνει ποτέ φθηνά. Επειδή τα έχουν θέλουν να κάνουν δουλειά με αυτά για να γλιτώσουν χρήματα. Δεν γίνεται έτσι, και αν δεν το καταλάβουν γρήγορα, μετά ίσως να είναι αργά. 5 χρόνια έχουν πάνω κάτω. Οι άλλοι τρέχουν. Μετά δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα μπορούν να κάνουν κάτι, ακόμα και αν θέλουν.
- Πρέπει να σπάσουν οι εταιρείες, να δημιουργηθούν νέες που θα τρέχουν μόνο τα ηλεκτρικά. Δεν γίνεται η ομάδα που σχεδιάζει το θερμικό να σχεδιάζει και το ηλεκτρικό. Είναι εντελώς άλλα πράγματα.
- Αφού δημιουργήσουν μια νέα εταιρεία για τα ηλεκτρικά, πρέπει να τρέχουν παράλληλα δύο ξεχωριστά τμήματα. Ένα που θα αλλάζει συνέχεια λόγω διαφορετικών σχεδιασμών ανάλογα το όχημα, δηλαδή το σασί, και το άλλο του software, το οποίο θα είναι σταθερό, δεν θα αλλάζει. Αυτό μόνο θα εξελίσσετε, και θα σχεδιάζει ένα software το οποίο θα έχουν όλα τα οχήματα. Αυτό θα τρέχει παράλληλα και τον απαραίτητο σχεδιασμό hardware και καλωδίωσης. Και όλα αυτά (σασί - hardware - software) πρέπει να γίνονται ταυτόχρονα. Όχι να περιμένεις να τελειώσει η εξωτερική εικόνα του οχήματος για να ξεκινήσεις τα άλλα. Παράλληλα. Υπάρχουν εργαλεία για αυτό. Οι Κινέζοι τα έχουν, και είναι ένας από τους λόγους που έχουν ρίξει την ανάπτυξη νέου μοντέλου στους 18-24 μήνες. Από το μηδέν σε 18-24 μήνες έχουν έτοιμο αυτοκίνητο. Οι δυτικοί θέλουν 3-4 χρόνια.
- Οι Κινέζοι σε 3 μέρες αλλάζουν software μέσα στο εργοστάσιο αν χρειαστεί. Οι δυτικοί θέλουν 3-4 μήνες να αποφασίσουν αν θα αλλάξουν.
- Οι δυτικοί πρέπει να εκτοξεύσουν την ταχύτητα τους αν θέλουν να προλάβουν τους Κινέζους. Οι Κινέζοι ήδη τρέχουν. Πως θα τους προλάβουν όταν δουλεύουν με ταχύτητα που δεν τους φτάσουν ποτέ. Οι Κινέζοι έχουν το 9-9-6. Εργασία 09:00 - 21:00, 6 μέρες τη βδομάδα. Όχι στη γραμμή παραγωγής. Στα γραφεία. Στους μηχανικούς, στους σχεδιαστές, στους executives. Άντε πες το αυτό στην Αμερική ή στην Ευρώπη.
- Δεν είναι μόνο η φθηνότερη εργασία και οι κρατικές επιδοτήσεις. Υπάρχουν και αυτά αλλά δεν φτάνουν. Είναι και όλα τα παραπάνω. Είναι άλλη νοοτροπία. Διαφορετική από την δική μας.
Και άλλα που δεν θυμάμαι τώρα.
Και κάτι ακόμα. Κάποιος από αυτούς διάβασε πρόσφατη Αμερικανη έρευνα σχετικά με τα ηλεκτρικά. Οι πολίτες που θέλουν ή σκέφτονται να πάρουν κάποια στιγμή στο μέλλον ηλεκτρικό είναι:
Αμερική: 38%
Ευρώπη: 40%
Κίνα: 96%.
Βέβαια, στην Κίνα παίρνεις ηλεκτρικό με $10.000, ενώ πάνω από το 90% των BEVs έχει κάτω από $30.000. Στην Ευρώπη το 95% έχει πάνω από $30.000. Στην Ευρώπη στο όχημα των 32.000€ δεν χωράνε ενήλικες στο πίσω κάθισμα (Renault 5), ενώ στο Κινέζικο είναι άρχοντες (BYD Dolphin και μάλιστα full extra).
Last edited: