Σε αναζήτηση νέων ηχείων

Μηνύματα
652
Reaction score
493
Όχι, δεν είναι για αυτό το λόγο.

Το Κάλι, έχει πιο ομοιόμορφη off axis και πιο στενό λοβό.

Ο κάθε χώρος που δεν είναι σημαντικά περιποιημένος, θα επωφεληθεί από τον πιο στενό λοβό, και επειδή η έμμεση σε τέτοιο χώρο θα είναι πιο σημαντικής ενέργειας, είναι ακόμα πιο σημαντικό να είναι ομοιόμορφη η on axis με την off axis, ώστε να "ακούει" στην διόρθωση με EQ.

Το γουφερ του διδρομου, εμφανίζει πολύ ευρύτερο λοβό μέχρι το σημείο κρος με το τουίτερ, άρα θα στέλνει πολύ περισσότερη ενέργεια προς τα τοιχωματικά όρια, σε σχέση με το τρίδρομο και σε σχέση με το τουίτερ του ίδιου ηχείου.

Βασικά δηλαδή, πρέπει να σκεφτόμαστε πως θα παίξει ο χώρος, όχι το ηχείο.

Πρόσεξε πόσο τερματισμενος είναι ο λοβός στο διδρομο μέχρι τον 1 χιλιοκυκλο, πάνω κάτω μέχρι το σημείο κρος.

Αντιθέτως, το τρίδρομο έχει τερματισμένο λοβό μέχρι τους 200 κύκλους, στους 500 έχει κλείσει.

Πρακτικά, σε όλα τα μεσαιοπριμα, το 3-δρομο έχει πολύ πιο στενό λοβό, και πιο ομοιόμορφο λόγω waveguide. Λιγότερη ενέργεια θα σπείρει στο χώρο
Εννοεις όπως φαίνεται από το διάγραμμα οριζόντιας διασποράς ; Ναι φαίνεται πιο ευρύ το Elac φτάνει έως τις 130-140 μοίρες στα 1khz που όντως θα δημιουργήσει ανακλασεις στα πλευρικά τοιχώματα και θα αυξήσει την έμμεση ενέργεια που δεχόμαστε στις Μεσαίες . Από την άλλη δίνει ελευθερία κινήσεων στον οριζόντιο άξονα και εντυπωσιακό soundstage. Εγώ κάθομαι κοντά οποτε δε με άπασχολει τυχόν smearing αλλά ναι είναι ένας κίνδυνος. Επίσης έχω εφαρμόσει ξεχωριστά σε αριστερό και δεξί κανάλι peq για να διορθώσω την ασυμμετρία του χώρου μου ως προς τα πλευρικά τοιχωματα και αντικείμενα και να έχω σωστό imaging
 



Μηνύματα
3.758
Reaction score
5.743
Εννοεις όπως φαίνεται από το διάγραμμα οριζόντιας διασποράς ; Ναι φαίνεται πιο ευρύ το Elac φτάνει έως τις 130-140 μοίρες στα 1khz που όντως θα δημιουργήσει ανακλασεις στα πλευρικά τοιχώματα και θα αυξήσει την έμμεση ενέργεια που δεχόμαστε στις Μεσαίες . Από την άλλη δίνει ελευθερία κινήσεων στον οριζόντιο άξονα και εντυπωσιακό soundstage. Εγώ κάθομαι κοντά οποτε δε με άπασχολει τυχόν smearing αλλά ναι είναι ένας κίνδυνος. Επίσης έχω εφαρμόσει ξεχωριστά σε αριστερό και δεξί κανάλι peq για να διορθώσω την ασυμμετρία του χώρου μου ως προς τα πλευρικά τοιχωματα και αντικείμενα και να έχω σωστό imaging
Έχεις εφαρμόσει διαφορετικά φιλτρα στο κάθε κανάλι αν κατάλαβα καλά; Το έκανε κάποιο πρόγραμμα αυτόματης ισοστάθμισης αυτό η το έτρεξες σε κάποιο πρόγραμμα υπολογισμού φίλτρων;
@costas EAR τα έχεις ακούσει τα kali απο κοντά σε μεγάλες εντάσεις; Κάτι δεν μου κάθεται καλά... Τα δικα σου ας πουμε μέχρι εκει που φτάνουν ειναι απίστευτα ηχεία με τρομερή ανάλυση και εντελώς ξεκούραστα. Αν ήταν να πάρω κάτι σε αυτο το μπατζετ θα τα έπαιρνα με κλειστά τα μάτια. Δεν μπορώ δυστυχώς να πω το ίδιο για τα kali παρόλο τις καλές μετρήσεις. Μόλις φτάσουν σε αντρικές εντάσεις κάτι με χαλάει. Η ανάλυση πάλι με χαλάει... Το φύσημα εμένα προσωπικα δεν με απασχολεί αλλα είναι υπαρκτό. Καταλαβαίνω οτι είναι ηχειο συγκεκριμένου μπατζετ αλλα δεν μπορώ να το κρίνω με βάση μονο αυτο.
 
Last edited:

Μηνύματα
652
Reaction score
493
Έχεις εφαρμόσει διαφορετικά φιλτρα στο κάθε κανάλι αν κατάλαβα καλά; Το έκανε κάποιο πρόγραμμα αυτόματης ισοστάθμισης αυτό η το έτρεξες σε κάποιο πρόγραμμα υπολογισμού φίλτρων;
Το έτρεξα σε ξεχωριστά κανάλια left και right στο HouseCurve και πήρα τα settings που ήθελα ( μόνο reductive peq σε συγκεκριμένα σημεία ) και μετά τα εφάρμοσα στο Wiim που έχει την λειτουργία peq αν κανάλι/ηχειο
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.859
Reaction score
130.281
@costas EAR τα έχεις ακούσει τα kali απο κοντά σε μεγάλες εντάσεις; Κάτι δεν μου κάθεται καλά...
Δε χρειάζεται να το ακούσω για να ξέρω.
Δεν είναι για μεγάλες εντάσεις τα Κάλι. 😎

Οι μετρήσεις του Αμίρ, το επιβεβαιώνουν.

1724376139269.png


Στο 1μ τα ανωτέρω, οπότε για 2 μέτρα, αφαιρέστε 6 dB.

Δηλαδή μάξιμουμ στιγμιαίες στάθμες πες 90dB από κάθε ηχείο (στα 2μ απόσταση ακρόασης). Απέχει αρκετά από στάθμη αναφοράς (θέλει 105dB).

Είναι το μόνο ουσιαστικό του μειονέκτημα.
Καλώς σε ενόχλησε σε υψηλές στάθμες, έτσι προβλέπεται. Δεν είναι ούτε καν για στάθμες αναφοράς.

Και δεν θα αλλάξει κάτι σε αυτόν τον τομέα, με την προσθήκη σαμπ. Θα αλλάξει η έκταση στα χαμηλά, και λίγο η στάθμη εκεί, κάτω από τους 80 κύκλους, πες Μαξ 3-4 dB να κερδίσεις σε στιγμιαίες κορυφές μόνον στις 2 πρώτες οκτάβες. Ο περιορισμός στάθμης του ηχείου, ισχύει μέχρι σχεδόν τους 200 κύκλους, αλλά ισχύει και στα πρίμα, δηλαδή δεν αλλάζει, δεν θα παίζει στάθμες αναφοράς, είναι αδύνατο, κι άμα επιμένεις στο βολιουμ, θα ανεβαίνει στάθμη μόνο στο εύρος 200Hz - 4 kHz, πιθανώς το μιντ να είναι αυτό.

Αυτά. (Σιγά σε τι στάθμες ακούν όλοι οι χαιεντάδες με τα 5-ιντσα..)
 
Last edited:

Μηνύματα
652
Reaction score
493
Να φανταστώ επαλήθευσες τις μετρήσεις με rew ετσι;
οχι... ειναι αξιοπιστο το housecurve
Δε χρειάζεται να το ακούσω για να ξέρω.
Δεν είναι για μεγάλες εντάσεις τα Κάλι. 😎

Οι μετρήσεις του Αμίρ, το επιβεβαιώνουν.

View attachment 340121

Στο 1μ τα ανωτέρω, οπότε για 2 μέτρα, αφαιρέστε 6 dB.

Δηλαδή μάξιμουμ στιγμιαίες στάθμες πες 90dB από κάθε ηχείο (στα 2μ απόσταση ακρόασης). Απέχει αρκετά από στάθμη αναφοράς (θέλει 105dB).

Είναι το μόνο ουσιαστικό του μειονέκτημα.
Καλώς σε ενόχλησε σε υψηλές στάθμες, έτσι προβλέπεται. Δεν είναι ούτε καν για στάθμες αναφοράς.

Και δεν θα αλλάξει κάτι σε αυτόν τον τομέα, με την προσθήκη σαμπ. Θα αλλάξει η έκταση στα χαμηλά, και λίγο η στάθμη εκεί, κάτω από τους 80 κύκλους, πες Μαξ 3-4 dB να κερδίσεις σε στιγμιαίες κορυφές μόνον στις 2 πρώτες οκτάβες. Ο περιορισμός στάθμης του ηχείου, ισχύει μέχρι σχεδόν τους 200 κύκλους, αλλά ισχύει και στα πρίμα, δηλαδή δεν αλλάζει, δεν θα παίζει στάθμες αναφοράς, είναι αδύνατο, κι άμα επιμένεις στο βολιουμ, θα ανεβαίνει στάθμη μόνο στο εύρος 200Hz - 4 kHz, πιθανώς το μιντ να είναι αυτό.

Αυτά. (Σιγά σε τι στάθμες ακούν όλοι οι χαιεντάδες με τα 5-ιντσα..)
Αριστο ειναι το διαγραμμα συμπιεσης και παλι. Δηλαδη στα 102 db θα παιζει - 2db χαμηλοτερα (100db) τα 40hz οπως φαινεται στη γραφικη παρασταση. Μια χαρα ακουστοτατη σταθμη και απο τα 3 μετρα.

Και στο διαστημα 50-40 εχει μια αποκλιση του 0.5db δηλαδη θα ακουγονται απο 99.5 εως 100db αυτες οι συχνοτητες.

Απο το site του κατασκευαστη

1724401878556.png
 
Last edited:

Μηνύματα
7.379
Reaction score
12.005
Δε χρειάζεται να το ακούσω για να ξέρω.
Δεν είναι για μεγάλες εντάσεις τα Κάλι. 😎

Οι μετρήσεις του Αμίρ, το επιβεβαιώνουν.

View attachment 340121

Στο 1μ τα ανωτέρω, οπότε για 2 μέτρα, αφαιρέστε 6 dB.

Δηλαδή μάξιμουμ στιγμιαίες στάθμες πες 90dB από κάθε ηχείο (στα 2μ απόσταση ακρόασης). Απέχει αρκετά από στάθμη αναφοράς (θέλει 105dB).

Είναι το μόνο ουσιαστικό του μειονέκτημα.
Καλώς σε ενόχλησε σε υψηλές στάθμες, έτσι προβλέπεται. Δεν είναι ούτε καν για στάθμες αναφοράς.

Και δεν θα αλλάξει κάτι σε αυτόν τον τομέα, με την προσθήκη σαμπ. Θα αλλάξει η έκταση στα χαμηλά, και λίγο η στάθμη εκεί, κάτω από τους 80 κύκλους, πες Μαξ 3-4 dB να κερδίσεις σε στιγμιαίες κορυφές μόνον στις 2 πρώτες οκτάβες. Ο περιορισμός στάθμης του ηχείου, ισχύει μέχρι σχεδόν τους 200 κύκλους, αλλά ισχύει και στα πρίμα, δηλαδή δεν αλλάζει, δεν θα παίζει στάθμες αναφοράς, είναι αδύνατο, κι άμα επιμένεις στο βολιουμ, θα ανεβαίνει στάθμη μόνο στο εύρος 200Hz - 4 kHz, πιθανώς το μιντ να είναι αυτό.

Αυτά. (Σιγά σε τι στάθμες ακούν όλοι οι χαιεντάδες με τα 5-ιντσα..)
Εντάξει βρε Κώστα, μιλάμε για απόκλιση 2db. Ούτως ή άλλως, το ηχείο έχει τόσο φλατ απόκριση που θα φάει μια τάργκετ κερβ και η επίμαχη περιοχή θα υποβιβαστεί ούτως ή άλλως. Νομίζω;
 

Μηνύματα
3.758
Reaction score
5.743
Μιας και είπες για πενταιντσα θυμήθηκα μια ιστορία: Είχα πάει πριν από κάποια χρόνια σε μια έκθεση στην Αθήνα σε ένα ξενοδοχείο. Τα περισσότερα δωμάτια δεν είχαν πολύ κόσμο κλασικά αλλά ξαφνικά βλέπω σε ένα δωμάτιο καμιά εικοσαρια μπαρμπαδια να παρακολουθούν με το στόμα ανοιχτό ενα αντιπρόσωπο να τους λέει για το πραγματικό Χάι Εντ. Τους έλεγε κάτι θεωρίες ότι το συγκεκριμένο dac κάνει έξι χιλιάδες ευρώ, ο προενισχυτης δέκα χιλιάρικα και ο τελικός αλλα τόσα και χαμογελαστός με υφακι παντογνώστη έλεγε ότι στο Χάι Εντ το κάθε κομμάτι της αλυσίδας ξεκινάει από το πεντοχιλιαρο. Αφού τελείωσε βάζει τη συστηματαρα να παίξει και έχω πάθει σοκ. Τα ηχεία που είχε βάλει ήταν κάτι σαπιτες με ένα γουφερακι 5 ιντσες το οποίο ζοριζοτανε να κλάσει... Και εκεί που περιμένω να βάλουν όλοι τα γέλια και να πει ο τύπος ότι απλά τους έκανε πλάκα τόση ώρα, βλέπω τα μπαρμπαδια να κουνάνε ρυθμικά τα κεφάλια τους δεξιά αριστερά και να έχουν συγκινηθεί. Κάπου εκεί κατάλαβα ότι μάλλον είναι όλοι ψηφοφόροι του Σώρρα οπότε έκοψα λάσπη. Από τότε συνειδητοποίησα το πόσο διαφορετικά πράγματα ψάχνουμε στον ήχο σε σχέση με τους χαιενταδες οπότε έπαψα και να ασχολούμαι μαζί τους γιατί συνήθως η κουβέντα δεν οδηγεί πουθενά. Δεν ξέρω βέβαια αν πληρώνουν κιόλας με ομόλογα της τράπεζας της ανατολής στο Χάι Εντ οπότε εκεί θα άλλαζε τελείως το πράγμα.
 

Μηνύματα
13.050
Reaction score
10.309
Μα είναι για πιο κοντά, όχι για 2 μέτρα.
Δεν είναι για μεγάλες εντάσεις τα Κάλι.

Δηλαδή μάξιμουμ στιγμιαίες στάθμες πες 90dB από κάθε ηχείο (στα 2μ απόσταση ακρόασης). Απέχει αρκετά από στάθμη αναφοράς (θέλει 105dB).

Είναι το μόνο ουσιαστικό του μειονέκτημα.
Καλώς σε ενόχλησε σε υψηλές στάθμες, έτσι προβλέπεται. Δεν είναι ούτε καν για στάθμες αναφοράς.
 

Μηνύματα
356
Reaction score
347
Μιας και είπες για πενταιντσα θυμήθηκα μια ιστορία: Είχα πάει πριν από κάποια χρόνια σε μια έκθεση στην Αθήνα σε ένα ξενοδοχείο. Τα περισσότερα δωμάτια δεν είχαν πολύ κόσμο κλασικά αλλά ξαφνικά βλέπω σε ένα δωμάτιο καμιά εικοσαρια μπαρμπαδια να παρακολουθούν με το στόμα ανοιχτό ενα αντιπρόσωπο να τους λέει για το πραγματικό Χάι Εντ. Τους έλεγε κάτι θεωρίες ότι το συγκεκριμένο dac κάνει έξι χιλιάδες ευρώ, ο προενισχυτης δέκα χιλιάρικα και ο τελικός αλλα τόσα και χαμογελαστός με υφακι παντογνώστη έλεγε ότι στο Χάι Εντ το κάθε κομμάτι της αλυσίδας ξεκινάει από το πεντοχιλιαρο. Αφού τελείωσε βάζει τη συστηματαρα να παίξει και έχω πάθει σοκ. Τα ηχεία που είχε βάλει ήταν κάτι σαπιτες με ένα γουφερακι 5 ιντσες το οποίο ζοριζοτανε να κλάσει... Και εκεί που περιμένω να βάλουν όλοι τα γέλια και να πει ο τύπος ότι απλά τους έκανε πλάκα τόση ώρα, βλέπω τα μπαρμπαδια να κουνάνε ρυθμικά τα κεφάλια τους δεξιά αριστερά και να έχουν συγκινηθεί. Κάπου εκεί κατάλαβα ότι μάλλον είναι όλοι ψηφοφόροι του Σώρρα οπότε έκοψα λάσπη. Από τότε συνειδητοποίησα το πόσο διαφορετικά πράγματα ψάχνουμε στον ήχο σε σχέση με τους χαιενταδες οπότε έπαψα και να ασχολούμαι μαζί τους γιατί συνήθως η κουβέντα δεν οδηγεί πουθενά. Δεν ξέρω βέβαια αν πληρώνουν κιόλας με ομόλογα της τράπεζας της ανατολής στο Χάι Εντ οπότε εκεί θα άλλαζε τελείως το πράγμα.
Η λογική του τσουβαλιασματος.Ισχυει και αντιστρόφως.
 


Μηνύματα
652
Reaction score
493
Μιας και είπες για πενταιντσα θυμήθηκα μια ιστορία: Είχα πάει πριν από κάποια χρόνια σε μια έκθεση στην Αθήνα σε ένα ξενοδοχείο. Τα περισσότερα δωμάτια δεν είχαν πολύ κόσμο κλασικά αλλά ξαφνικά βλέπω σε ένα δωμάτιο καμιά εικοσαρια μπαρμπαδια να παρακολουθούν με το στόμα ανοιχτό ενα αντιπρόσωπο να τους λέει για το πραγματικό Χάι Εντ. Τους έλεγε κάτι θεωρίες ότι το συγκεκριμένο dac κάνει έξι χιλιάδες ευρώ, ο προενισχυτης δέκα χιλιάρικα και ο τελικός αλλα τόσα και χαμογελαστός με υφακι παντογνώστη έλεγε ότι στο Χάι Εντ το κάθε κομμάτι της αλυσίδας ξεκινάει από το πεντοχιλιαρο. Αφού τελείωσε βάζει τη συστηματαρα να παίξει και έχω πάθει σοκ. Τα ηχεία που είχε βάλει ήταν κάτι σαπιτες με ένα γουφερακι 5 ιντσες το οποίο ζοριζοτανε να κλάσει... Και εκεί που περιμένω να βάλουν όλοι τα γέλια και να πει ο τύπος ότι απλά τους έκανε πλάκα τόση ώρα, βλέπω τα μπαρμπαδια να κουνάνε ρυθμικά τα κεφάλια τους δεξιά αριστερά και να έχουν συγκινηθεί. Κάπου εκεί κατάλαβα ότι μάλλον είναι όλοι ψηφοφόροι του Σώρρα οπότε έκοψα λάσπη. Από τότε συνειδητοποίησα το πόσο διαφορετικά πράγματα ψάχνουμε στον ήχο σε σχέση με τους χαιενταδες οπότε έπαψα και να ασχολούμαι μαζί τους γιατί συνήθως η κουβέντα δεν οδηγεί πουθενά. Δεν ξέρω βέβαια αν πληρώνουν κιόλας με ομόλογα της τράπεζας της ανατολής στο Χάι Εντ οπότε εκεί θα άλλαζε τελείως το πράγμα.
Ποια ηχεία ήταν; Από περιέργεια ρωτάω αν θυμάσαι …
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.305
Reaction score
21.242
Αγαπητοί μου φίλοι, υπέρ ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Έχω πάρει την απόφαση για την αλλαγή των chario Cygnus.

Μια παράκληση μόνο.
Τι λέει γενικώς το ηχείο αυτό. Τι προτερήματα πια τα μείον του. Έτσι από περιέργεια πια.
Δεν μπόρεσα να βρω κάπου ανάλυση -γραφήματα. Όχι ότι γνωρίζω να τα διαβάζω, αλλά για να τα θέσω εδώ, σε εσάς.
Ένα ηχείο δαπέδου -3δρομο μάλιστα- με γούφερ 13 εκατοστών δεν μπορεί να έχει προτερήματα.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.859
Reaction score
130.281
Αριστο ειναι το διαγραμμα συμπιεσης και παλι. Δηλαδη στα 102 db θα παιζει - 2db χαμηλοτερα (100db) τα 40hz οπως φαινεται στη γραφικη παρασταση. Μια χαρα ακουστοτατη σταθμη και απο τα 3 μετρα.
Εντάξει βρε Κώστα, μιλάμε για απόκλιση 2db. Ούτως ή άλλως, το ηχείο έχει τόσο φλατ απόκριση που θα φάει μια τάργκετ κερβ και η επίμαχη περιοχή θα υποβιβαστεί ούτως ή άλλως. Νομίζω;
Πάμε άλλη μια:

1000012466.png


Το ανωτέρω διάγραμμα, μας δείχνει πως σε 1 μέτρο απόσταση ακρόασης, και σε στάθμη 96 dB, το ηχείο παίζει κανονικά.

Στα 102 dB όμως, έχει ήδη σημειώσει μια πτώση στα μπάσα, ίση με 1 dB στους 100 κύκλους και έως 2,5dB στους 50 κύκλους.

Ταυτόχρονα, έχει σημειώσει μια πτώση στάθμης στα πρίμα, η οποία ξεκινάει από τους 4 χιλιοκυκλους, ίση με 1dB στο φάσμα 6-8 kHz και έως 2,5 dB στους 10 χιλιοκυκλους.

Αυτές οι πτώσεις στάθμης ένθεν κι ένθεν, δεν είναι απλώς σαν να βάζεις +2,5 dB στην ευρύτερη περιοχή των μεσαίων (200 Hz-4kHz), η οποία, εάν τη δοκιμάσετε, ακούγεται αγρίως, αλλά πρόκειται για δυναμική συμπίεση, σα τον ψαλιδισμό ένα πράμα, που είναι η χειρότερη μορφή παραμόρφωσης, η πλέον ενοχλητική.

Άρα σίγουρα δεν μπορεί να παίζει στάθμη 102 dB στο 1 μέτρο, και 2 ντεσιμπέλ πιο κάτω, δεν θα είναι "οκ", απλώς θα έχει λιγότερη, και πόση ακριβώς, δε ξέρω.

Το ασφαλές είναι να μιλάμε για στάθμη έως 96 dB στο 1 μέτρο, απαραμόρφωτα.

Θέλετε να υποθεσετε ότι φτάνει τα 98-99 dB απαραμόρφωτα; Δε ξέρω από υποθέσεις. Βλέπω μόνον τα όσα έχουν μετρηθεί.

Εν προκειμένω, θεωρώ ασφαλές να παίζει έως 96 dB σε απόσταση 1 μέτρου.

Φυσικά, εάν δώσεις τέρμα το βολιουμ, θα ανεβάσει πολύ υψηλότερη στάθμη μεσαίων, και θα μετρήσεις κορυφές 117 dB, οκ. Αν και η τιμή αυτή αντιστοιχεί σε ζεύγος ηχείων, αλλά μικρή σημασία έχει αυτό.

Και στο Neumann θα μετρήσεις κορυφές 126 dB, στα μεσαία. Ε, και; Μέχρι τα 104 dB είναι ασφαλές το Neumann.


Τα 96 χρήσιμα και ασυμπιεστα dB στο 1 μετρο, σημαίνουν 90 dB στα 2 μέτρα απόσταση ακρόασης.

Με 90 dB κορυφές, έχεις μέση στάθμη αναφοράς τα 70 dB. Πες 72-73 dB, όχι παραπάνω.

Αυτή η στάθμη είναι υπεραρκετή για φουλ στάθμες αναφοράς σε ιμερσιβ σεταπ, λόγω πολλαπλών ηχείων.

Για δικαναλο, είναι μέτριες στάθμες. Δεν είναι για δυνατές συγκινήσεις, πως να το πω.

Βεβαίως, θα παίζει πιο δυνατά από το 99,9% των χαλιεντάδων, που ακούν με ένα 5-αράκι.

Όπως είπα ηδη, με προσθήκη σαμπ, θα μπορέσεις να κερδίσεις 3-4 dB στάθμης, που είναι σημαντικά.

Οποτε, με σαμπ σε δικάναλο, θα παίζει απαραμόρφωτα σε μέση στάθμη περι τα 75-77 dB, και με κορυφές (πολύ απλόχερα το λέω) στα 95-97 dB.

Βεβαίως εάν δώσεις κι άλλο στο βολιουμ, θα σηκώσει κι άλλη στάθμη. Αλλά θα συμπιέζει.

Μεγάλη ιστορία η δυναμική συμπίεση.

Σκεφτείτε και το EQ εν τω μεταξύ.

Τες πα, η γνώμη μου είναι πως απαραμόρφωτα στάθμες αναφοράς δεν μπορείς να ακούσεις με αυτό το ηχείο σε δικαναλο σεταπ στα 2 μέτρα απόσταση ακρόασης, διότι αυτό απαιτεί να βγάζει έως 102-103 dB κορυφές στα 2 μέτρα.

Η θεωρητική τιμή της στάθμης αναφοράς, βεβαίως όπως έχω ξαναπεί, δεν είναι ακριβής για όλες τις "σχολές", άλλοι λένε μέση στάθμη 85 άλλοι 83 άλλοι 80.

Για 85 μέση στάθμη, απαιτούνται 105 κορυφής στη θέση ακρόασης.
Έχουμε 2 ηχεία, άρα από 102 εκαστο.
Έχουμε σαμπ, άρα από 100 η 99 έκαστο, στην αρχή της 3ης οκτάβας μάλιστα, στους 80.

Για 99 στα 2 μέτρα, θες 105 να βγάζει στο 1 μέτρο, ασυμπίεστα.

Αυτά για δικαναλο. 105 dB /1m/80 Hz.

Τα Κάλι, δε τα έχει. Θα παρουσιάσει πάνω από 3 dB δυναμική συμπίεση στους 80 κύκλους (στις κορυφές, εννοείται). Και πάνω από 3dB στα πρίμα.

Οριακά το Neumann 310 αρκεί για στάθμες αναφοράς σε απόσταση ακρόασης 2μ με σαμπ, αφού βγάζει 104 dB max SPL στους 80 κύκλους σε 3% THD (βγάζει και παραπάνω, με THD έως 10%).

Για ιμερσιβ, αφαιρέστε 12 dB.

Δηλαδή για στάθμες αναφοράς σε απόσταση ακρόασης 2μ σε ιμερσιβ σεταπ, χρειάζεται ο καθένας δορυφόρος να μπορεί να φτάνει μέγιστη στάθμη 93 dB /1m/80Hz.
 
Last edited:

Μηνύματα
134
Reaction score
79
Ένα ηχείο δαπέδου -3δρομο μάλιστα- με γούφερ 13 εκατοστών δεν μπορεί να έχει προτερήματα.
Με 4 15αρια, που εχουν επιφανεια σαν 12ιντσο ειναι πολυ ποιο γρηγορα και κινουν 40% παραπανω αερα λογω μεγαλυτερης διαδρομης?
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.507
Μηνύματα
2.907.314
Members
38.056
Νεότερο μέλος
Nikos K
Top