ESOTERIC X-03

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Εδώ λέει ότι συγχωνεύθηκαν πρόσφατα (1/4/2024).

Θα ασχοληθώ με το θέμα νομικα´ όταν επιστρέψω από τις διακοπές μου Γιάννη.
 

Μηνύματα
1.467
Reaction score
2.525
Με συγχωρείς, αλλά θα ασχοληθείς νομικά για να κάνεις τί ακριβώς;
Ποιά χρονιά σταμάτησε η παραγωγή του;
Απ'όσο γνωρίζω, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι να έχουν ανταλλακτικά για 10 χρόνια μετά την διακοπή παραγωγής ενός μοντέλου. Μετά τέλος.
Και εκεί μιλάμε για δεκάδες και ίσως εκατοντάδες πουλημένα οχήματα και μπορεί να βρεθείς χωρίς ανταλλακτικά.
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Με συγχωρείς, αλλά θα ασχοληθείς νομικά για να κάνεις τί ακριβώς;
Ποιά χρονιά σταμάτησε η παραγωγή του;
Απ'όσο γνωρίζω, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι να έχουν ανταλλακτικά για 10 χρόνια μετά την διακοπή παραγωγής ενός μοντέλου. Μετά τέλος.
Και εκεί μιλάμε για δεκάδες και ίσως εκατοντάδες πουλημένα οχήματα και μπορεί να βρεθείς χωρίς ανταλλακτικά.
Είπα όχι για να δικαιωθώ όσο αφορά την επισκευή του μηχανήματος.
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι ενημερώθηκαν για το after sale SERVIS της εν λόγω εταιρείας.
Θα δώσω σε αυτούς που πρέπει όλο το ιστορικο´ της ταλαιπωρίας μου για την συμμετοχή του προβλήματος μου και την συμπεριφορά του Έλληνα αντιπροσώπου και για την συμμετοχή κ προσβλητική απάντηση του εκπροσώπου της εταιρείας στην Ευρώπη.
Ανάλογα θα κινηθούν κ θα ενημερώσουν τους αρμόδιους Δημόσιους φορείς εντός Ελλάδος και ΕΕ και ένα περιποιημένο ενημερωτικό mail στην επίσημη πλέον κατασκευάστρια εταιρεία.
Δεν θα ασχοληθώ πλέον εγώ προσωπικά.
Θα ασχοληθούν αυτοί που πρέπει με τον τρόπο που γνωρίζουν.
 

Μηνύματα
611
Reaction score
569
Είπα όχι για να δικαιωθώ όσο αφορά την επισκευή του μηχανήματος.
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι ενημερώθηκαν για το after sale SERVIS της εν λόγω εταιρείας.
Θα δώσω σε αυτούς που πρέπει όλο το ιστορικο´ της ταλαιπωρίας μου για την συμμετοχή του προβλήματος μου και την συμπεριφορά του Έλληνα αντιπροσώπου και για την συμμετοχή κ προσβλητική απάντηση του εκπροσώπου της εταιρείας στην Ευρώπη.
Ανάλογα θα κινηθούν κ θα ενημερώσουν τους αρμόδιους Δημόσιους φορείς εντός Ελλάδος και ΕΕ και ένα περιποιημένο ενημερωτικό mail στην επίσημη πλέον κατασκευάστρια εταιρεία.
Δεν θα ασχοληθώ πλέον εγώ προσωπικά.
Θα ασχοληθούν αυτοί που πρέπει με τον τρόπο που γνωρίζουν.
Σε προϊόν πάνω από δεκαετία ,τρέχα γύρευε. Καινούριο πάμε παρακάτω
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.349
Reaction score
138.114
Συμφωνώ με την ιδέα σου να προχωρήσεις νομικά με το θέμα, κι ο,τι προκύψει.

Η εποχή είναι κατάλληλη για τέτοιες περιπτώσεις, το κλίμα είναι υπέρ των δικαιωμάτων των αγοραστών.
 

TGD

Μηνύματα
8.764
Reaction score
8.805
Μα να μην υπάρχει το τσιπακι, όπως τα τρανζίστορ στα γιαμαχα, το καταλαβαίνω. Αλλά να υπάρχει το τσιπακι και να έχουν χάσει το αρχείο με το φιρμγουερ για να το φορτώσεις;
 


Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Συμφωνώ με την ιδέα σου να προχωρήσεις νομικά με το θέμα, κι ο,τι προκύψει.

Η εποχή είναι κατάλληλη για τέτοιες περιπτώσεις, το κλίμα είναι υπέρ των δικαιωμάτων των αγοραστών.
Κώστα δεν μπορώ το στυλάκι..... εάν γουστάρουμε σου μιλάμε κλπ .....και κόψε τον λαιμό σου.
Και έχουν πάρει ένα αξιοσέβαστο ποσό ......αισχρή συμπεριφορά.
 

Μηνύματα
1.467
Reaction score
2.525
Κώστα δεν μπορώ το στυλάκι..... εάν γουστάρουμε σου μιλάμε κλπ .....και κόψε τον λαιμό σου.
Και έχουν πάρει ένα αξιοσέβαστο ποσό ......αισχρή συμπεριφορά.
Πόσα mail ανταλλάξατε με τον ευρωπαίο;
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Πόσα mail ανταλλάξατε με τον ευρωπαίο;
5 -7 νομίζω , τα έχω.
Δεν μου απαντούσε απο το 2-3 mail και μετά αποπ 20-25 ημέρες μου απάντησε.
Πάνω απο1 χρόνο ταλαιπωρούμε περίπου.
5 -7 νομίζω , τα έχω.
Δεν μου απαντούσε απο το 2-3 mail και μετά αποπ 20-25 ημέρες μου απάντησε.
Πάνω απο1 χρόνο ταλαιπωρούμαι περίπου.
5 -7 νομίζω , τα έχω.
Δεν μου απαντούσε απο το 2-3 mail και μετά αποπ 20-25 ημέρες μου απάντησε.
Πάνω απο1 χρόνο ταλαιπωρούμε περίπου.
10-12 mail
 

Μηνύματα
174
Reaction score
171
Yamaha, ή ένα Accuphase. "Φοριούνται" πολύ και θες κάτι πιο ξεχωριστό; Πάρε EMM labs. Τουλάχιστον αυτοί οι τρεις πουλάνε (και) ακριβά πράγματα, πολυτελείας δηλαδή, αλλά δεν είναι καραγκιόζηδες.
Δυστυχώς, έχουν χαλάσει και στη Yamaha... είχα θέμα κ εγώ με το Yamaha CD player μου και από ότι διαβάζω κ εδώ μέσα και άλλοι.
Accuphase θα διάλεγα...
 



Μηνύματα
3.930
Reaction score
6.204
Τέτοιες συσκευές ελάχιστοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν και συνήθως είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι που θα ξαναπάρουν κάτι τόσο ακριβό. Το να απαντάει έτσι ένας άνθρωπος που είναι και σε υψηλή θέση είναι εξοργιστικο. Τι πάει να πει ότι είναι δεκαπενταετίας... Αν δείτε εδώ https://www.trinnov.com/en/about-trinnov/timeline/
Ο τριανταδιαρης κυκλοφόρησε το 2014 και ακόμα του κάνουν update κανονικά και δεν νομίζω ότι πλησιάζει καν στο τέλος της ζωής του.
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Τέτοιες συσκευές ελάχιστοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν και συνήθως είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι που θα ξαναπάρουν κάτι τόσο ακριβό. Το να απαντάει έτσι ένας άνθρωπος που είναι και σε υψηλή θέση είναι εξοργιστικο. Τι πάει να πει ότι είναι δεκαπενταετίας... Αν δείτε εδώ https://www.trinnov.com/en/about-trinnov/timeline/
Ο τριανταδιαρης κυκλοφόρησε το 2014 και ακόμα του κάνουν update κανονικά και δεν νομίζω ότι πλησιάζει καν στο τέλος της ζωής του.
Πολύ σωστά !!!
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Πολύ σωστά !!!
Όταν πήρα το ESOTERIC δεν ήταν καθοριστικός παράγων τα SACD. Είχα τα TEAC VRDS 10, VRDS 10SE, VRDS 25 και ήμουν πολύ ευχαριστημένος από αυτά. Όταν βγήκαν τα ESOTERIC, η ULTRA HI END σειρά της τότε TEAC , η αγορά του ήταν μονόδρομος.
Μονόδρομος όμως κ η απογοήτευση, ακόμη δεν μπορώ να αποδεχτώ το όλο θέμα !!! Αντοχή του μηχανήματος ;; Συμπεριφορά Έλληνα αντιπροσώπου ;; Συμπεριφορά υπευθύνου Ευρώπης ;; Ντροπή σε όλους τους !!!!!
Και είπα στον Έλληνα αντιπρόσωπο πριν την προσφορά του υπευθύνου Ευρώπης ....σε παρακαλώ μίλα μαζί τους και αξίωσε μια καλή έκπτωση να πάρω είναι καινούργιο player κ ας κρατήσουν το player μου στην Ολλανδία, στο συνεργαζόμενο SERVIS που ήταν το player μου εκεί η την χρονική περίοδο. Τίποτα από όλα δεν έγεινε, και με δικαιολογίες απίστευτες .....Ντροπή τους κ πάλι, καμία υποστήριξη από πουθενά !!!!! Προς γνώση λοιπόν.
Δεν με νοιάζει εάν δεν γίνει τίποτα, άλλωστε αγόρασα καινούργιο μηχάνημα, αλλά έπρεπε να ενημερώσω τους φίλους .....και αυτό έγεινε.
Θα μπορούσα να σας ενημερώσω πιό αναλυτικά κ να ανεβάσω κ τα μυνήματα κ τα mail αλλά πρέπει να γράφω 2 ημέρες .... θα φρίξετε.
Και πάλι ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
 

Μηνύματα
7.499
Reaction score
2.251
Ποιος ήταν ο επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα , την εποχή που αγοράστηκε το συγκεκριμένο Esoteric SACD ?
Εγινε ποτέ η εγγραφή της εγγύησης για το συγκεκριμένο Serial No. , είιτε ηλεκτρονικά είτε ταχυδρομικώς ?

Επίσης το μηχάνημα δεν έπρεπε να ανοιχτεί από μη εξουσιδοτημένο service , ούτε προφανώς από τους τοπικούς τεχνικούς που αναφέρθηκαν σε προηγούμενο post.

Για τα καμμένα εξαρτήματα δεν είδα πουθενά κάποια γραπτή τεκμηρίωση. Αυτά τα τσιπάκια, που φωτογραφήθηκαν από τον έλληνα τεχνικό δεν είναι δυνατόν να είχαν προγραμματιστεί, γιατί απλα δεν προγραμματίζονται. Τα δύο τσιπάκια με τα 8 ποδαράκια και με το λογότυπο AD825 είναι απλοί τελεστικοί ενισχυτές και μάλιστα χαμηλού κόστους.
Φοβάμαι πως η αδυναμια επισκευής οφείλεται σε κάποια άλλη αιτία , για την οποία κανείς από εμάς δεν μπορεί να εχει την απάντηση .

Ελλείψει τεκμηριωμένων στοιχείων είναι πιθανόν να καταρρεύσει κάθε νομική προσπάθεια επίλυσης του θέματος. Ο κίνδυνος είναι να γυρίσει πίσω ως καταγγελία για συκοφαντική δυσφήμηση, από την εταιρεία που αναφερθηκε σε άλλο post ως υπευθύνου για την ταλαιπωρία του προκάλεσε, άνευ λόγου, σε ένα καταναλωτη που ψώνισε πριν 15 χρόνια ένα μηχάνημα που σήμερα μπορεί να βρίσκεται στον επόμενο επισκευστή .
Για τους νομικούς δεν παίζει ρόλο εάν το μηχάνημα κόστιζε κάποτε 20.000 € ή 30 ευρώ (σε αγαπώ Bluesky !!!).
Ο νόμος είναι νόμος και ισχύει και για τις high end καφετιέρες του αγαπητού μας Kotsovolos .

Η λέξη "φίλος¨, όταν αναφέρεται σε αντιπρόσωπο, είναι ανέκδοτο.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.585
Reaction score
8.098
Ποιος ήταν ο επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα , την εποχή που αγοράστηκε το συγκεκριμένο Esoteric SACD ?
Εγινε ποτέ η εγγραφή της εγγύησης για το συγκεκριμένο Serial No. , είιτε ηλεκτρονικά είτε ταχυδρομικώς ?

Επίσης το μηχάνημα δεν έπρεπε να ανοιχτεί από μη εξουσιδοτημένο service , ούτε προφανώς από τους τοπικούς τεχνικούς που αναφέρθηκαν σε προηγούμενο post.
Όλα αυτά που λες είναι άσχετα εφόσον το μηχάνημα είναι εκτός εγγύησης. Δεν έχει σημασία αν έγινε εγγραφή της εγγύησης, ούτε σε ποιον τεχνικό το πήγε, αν το άνοιξε ή αν το πέταξε από το μπαλκόνι.

Το βασικό "θέμα" στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι πως ο κατασκευαστής δεν παρέχει ανταλλακτικά. Αν υπάρχει κάποια νομική βάση, είναι εκεί, όπως υπάρχει π.χ. στα αυτοκίνητα υποχρέωση ο κατασκευαστής να παρέχει ανταλλακτικά για Χ χρόνια.

Στο νομικό κομμάτι έχεις δίκιο πως δεν παίζει ρόλο η τιμή του μηχανήματος, στο καθαρά εμπορικό όμως, παίζει. Αν αγοράσω ένα μηχάνημα με 30€ δεν έχω τις ίδιες απαιτήσεις (π.χ. στο να υπάρχουν ανταλλακτικά μετά από 10 χρόνια) με αυτές που έχω αν δώσω 10.000€.
 

Μηνύματα
7.499
Reaction score
2.251
Παίζει ρόλο η εγγραφή (registration) του Serial No, για να ξέρεις αν είσαι ο πρώτος εγοραστης και ότι δεν σου έσπρωξαν κάποιο μεταχειρισμένο, εν αγνοία σου.
Τα ανταλλακτικά είναι θεμα συμβολαίου και θα πρέπει να αναγράφεται στην εγγύηση , μετα από ποσα χρόνια υποχρεούται η εταιρεία να διαθέτει ανταλλακτικά.
Εγγράφως τεκμηριώνονται όλα τα θέματε εγγυησης και τεχνικής/ after sales υποστήριξης, κι όχι απλως με λόγια και υποσχέσεις από το "φιλο" τον αντιπρόσωπο, ή τον μεταπωλητή
 
Last edited:

Μηνύματα
7.506
Reaction score
1.613
Πάντως αν η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να παρέχει επισκευή σε μηχάνημα επειδή είναι ηλικίας 15 ετών (λες και είναι αμάξι ένα πράγμα και 15 χρόνια είναι υπερβολικά πολλά, ή είναι υπολογιστής και 15 χρόνια είναι αρχαιολογία), σαφώς και είναι κάτι που θα πρέπει να το έχουν υπόψιν τους οι καταναλωτές. Αν δηλαδή όντως απάντησαν στον καταναλωτή ότι δεν παρέχουν υποστήριξη και ότι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν είναι μία έκπτωση στην αγορά επόμενου μηχανήματος, το να κοινοποιηθεί αυτή η κατάσταση σε φόρουμ δύσκολα θα χαρακτηριζόταν ως συκοφαντική δυσφήμιση.
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.917
Μηνύματα
2.956.071
Members
38.261
Νεότερο μέλος
eypsi
Top