Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear


Μηνύματα
4.277
Reaction score
4.126
Λοιπόν....
Χθές έκλεψα λίγο χρόνο και πήγα να πάρω πιπεριές από τον κήπο του Κώστα.

Το σύστημα με το waveforming δεν το είχα ακούσει , απλώς κουβαλούσα σάμπ μέσα έξω και τελευταία το είχα αφήσει γιαπί το δωμάτιο :laugh:.
Αφού ετοίμασε την σακούλα με τα κηπευτικά μου λέει "έλα πάμε να το ακούσεις λίγο αν έχεις χρόνο".
Οκ λέω έχω λίγο πάμε.
Κάθομαι στο ανανεωμένο σχετικά δωμάτιο και έβλεπα τα σαμπ εκεί ψηλά και σκεφτόμουν αν τελικά το λουμπάγκο που πάθαμε άξιζε τον κόπο.
Ξεκινάει η μουσική λοιπόν.
Όλα καλά , περιέργως καλά . Άλλα κάτι λείπει στο αυτί μου.
Μπάσο να φάνε και οι κότες, ανεβάζω ένταση το μπάσο βαρούσε σαν να μην τρέχει τίποτα αλλά κάτι λείπει στο ταλαίπωρο αυτί μου.
Λείπει το βουητό του λάθους μπάσου που άκουγα παντού και πάντα σε όλα τα συστήματα και χώρους.
Το μπάσο πλέον να απειλεί την υγεία των αυτιών και συντονισμός πουθενά, ένα βουητό βρε αδερφέ, τίποτα όλα πεντακάθαρα πατα κιούτα κρύσταλλο. Ούτε βζιν σε πόρτες και έπιπλα ούτε το δωμάτιο να μιλάει ούτε τίποτα.
Εξωγήινη κατάσταση.
Μετά από λίγη ώρα το αυτί απέβαλε τις άθλιες αναμνήσεις του ενοχλητικού θορύβου (που όλοι νομίζουν ότι είναι μπάσο του ηχείου) και ένιωθε το εύρος των συχνοτήτων σε αρμονία από την αρχή ως το τέλος του ακουστικού φάσματος.
Λέω οκ θα βάλω κάτι να το γκρεμίσουμε .
Μπαίνει το The Dust Brothers- What is Fight Club .
Ανεβάζω ένταση . Το τύμπανο μου μάλλον πρώτα θα έσκαγε και μετά θα συντόνιζε κάτι. Τα ρημάδια τα πίσω σαμπ τα έφερναν όλα στα ίσια όσο και να προσπαθούσες.
Η δε ενσωμάτωση...... Αναγκάστηκα να χαϊδέψω πονηρά τους κώνους του σαμπ για να πειστώ ότι δεν είχε δώσει αναβολικά στα 310 και άκουγα έτσι μπάσο.
Τα σαμπ απλώς δεν υπήρχαν στον χώρο.
Αν τα έκρυβε κάπως όλοι θα μιλούσαν για το εξωπραγματικό μπάσο των 310 που απέκτησαν και θα ψάχναμε ποια είναι τα νέα καλώδια του.
Η όλη "ανυπαρξία" του δωματίου και το waveforming είναι εθιστικά και επικίνδυνα αν δεν μπορείς να τα αποκτήσεις .
Η απόλαυση της μουσικής πολύ πιο ξεκούραστη και χωρίς φανφάρες μπουμαρίσματος και ανέμου απο τα πορτς.
Τα νούμερα και τα διαγράμματα που ανεβάζει , ακούγονται όλα !!!!
Και ακούγονται εντυπωσιακά για εμάς τους δυστυχείς.
Θα ήθελα να ξαναπάω σύντομα να απολαύσω κάποια κομμάτια που δεν είχε το roon όπως και κάποια ταινία.
Στην επόμενη σοδιά λαχανικών......
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Έχω αμφιβολίες για το κατά πόσο πλέον ισχύουν οι προαναφερθείσες καμπύλες προτίμησης σε έναν χώρο που λειτουργεί waveforming.
Ακόμα και με τις προηγούμενες ισοσταθμίσεις πολλαπλών σαμπς σε dedicated χώρους.
Πιστεύω πως πρέπει να ξαναγίνουν τα πειράματα με τις νέες συνθήκες. Θα βγουν νέα αποτελέσματα, πιστεύω λιγότερο κατηφορικά.
 

Μηνύματα
1.981
Reaction score
4.673
Έχω αμφιβολίες για το κατά πόσο πλέον ισχύουν οι προαναφερθείσες καμπύλες προτίμησης σε έναν χώρο που λειτουργεί waveforming.
Ακόμα και με τις προηγούμενες ισοσταθμίσεις πολλαπλών σαμπς σε dedicated χώρους.
Πιστεύω πως πρέπει να ξαναγίνουν τα πειράματα με τις νέες συνθήκες. Θα βγουν νέα αποτελέσματα, πιστεύω λιγότερο κατηφορικά.

Καλα αποτελεσματα.
Νever ending story..
Το "καμπυλες προτιμησης" της σχολης που μαχεται την υποκειμενικοτητα,
το αφηνω ασχολιαστο..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
Το "καμπυλες προτιμησης" της σχολης που μαχεται την υποκειμενικοτητα,
το αφηνω ασχολιαστο..
Άσε, μη σχολιάζεις εσύ θα τα κάνεις μαντάρα για άλλη μια φορά, καλύτερα να το σχολιάσω εγώ, και κάποτε να παραδεχτείτε ότι όλα όσα λέτε είναι πέρα για πέρα λάθος. 😎

Άκου κει "μάχεται την υποκειμενικότητα"! Μα τι διαστροφές της πραγματικότητας είναι αυτές; Απλώς πρόκειται για μελέτες της υποκειμενικότητας! Έχουν μελετηθεί όλα!

Το λοιπόν, οι ανωτέρω καμπύλες προτίμησης, είναι αναμφισβήτητα δεδομένα, διότι προέρχονται από διπλά τυφλά τεστ και είναι δημοσιευμένες μελέτες της ψυχοακουστικής.

Να το καταπιείτε κάποτε το χάπι, έχει μετρηθεί τι αρέσει στον κόσμο, είτε είναι χαϊεντάς είτε όχι, και αυτά τα πράγματα είναι γνωστά εδώ και πολλά χρόνια, αλλά εθελοτυφλείτε για κάποιο λόγο, σα στρουθοκάμηλοι που χώνουν την κεφάλα τους στην άμμο για να κρυφτούν. 🤭

Δεν είμαι κανας περίεργος ή κουφός που άκουγα τόσο καιρό την κλίση των 6-7 dB σε όλο το φάσμα, γιατί μου "άρεζε", είναι γνωστό και αποδεδειγμένο πως αυτή η κλίση αρέσει στους trained listeners! Μα για όνομα, μιλάμε για εντελώς αποδεδειγμένα πράγματα, τα οποία τα υλοποιήσαμε και τα επαλήθευσε η πράξη, και ήταν αναμενόμενο, δεν αποτέλεσε καμία έκπληξη, ούτε καμία ανακάλυψη!

Ένα άριστο ηχείο, με καταπληκτικές μετρήσεις, πες ένα ακριβό τιντάλ εσύ, πες όποιο θες, εγώ λέω το Neumann που έχω, ξέρουμε ήδη πως θα παίζει στο χώρο, είναι αποδεδειγμένα αυτά τα πράγματα, είναι απολύτως προβλέψιμη η καμπύλη απόκρισης στο χώρο ενός ισορροπημένης απόκρισης ηχείου, έτσι είναι το "φλατ" άκουσμα, δεν είναι μια ευθεία γραμμή, ασχέτως εάν το ηχείο μετράει ανηχοϊκά μια ευθεία στην on axis του.
Είναι αυτή η ομαλή κλίση..
Αυτό είναι το απολύτως φλατ.
Το απολύτως ισορροπημένο άκουσμα ενός τέλειου ηχείου σε νορμάλ χώρο, χωρίς να επέμβει κανενός είδους ισοστάθμιση.

Όλα τα ανωτέρω, δεν εμπεριέχουν κανένα απολύτως στοιχείο υποκειμενικότητας ή δεξερωγωτι, όλα αυτά είναι δεδομένα στο audio, αποδεδειγμένα πράγματα, μετρημένα κουκιά, δεν τίθεται θέμα άποψης, διαλόγου, να πείσει ο ένας τον άλλο, στρατόπεδα στο avsite και δεξερωγωτι άλλες φαντασιώσεις έχετε στο μυαλό σας.

Ή τα διάβασες, και τα κατάλαβες, ή είσαι αδαής.
Δεν υπάρχει κάτι να συζητήσουμε.
Ενημερωτική είναι η κουβέντα.
Ενημερώνουμε για τις εξελίξεις στο audio.


Πολύ φιλικά, καλό διάβασμα. 👍





ΥΓ. Τιπς περί reflection decay time (RdT), διότι κανονικά δε θα πρέπει να μιλάμε για RT αλλά για RdT.

1000012760.png

1000012761.png


Τα έλεγε ο γέροντας προ αμνημονεύτων ετών..

Το waveforming, κάνει τη διαφορά μεταξύ "high performance" και "optimum" στο ανωτέρω figure 9.2 από την Βίβλο της cedia.

(Ενημερωτικά είναι όλα αυτά, δεν τίθεται θέμα άποψης, προτίμησης, υποκειμενισμού, αντικειμενισμού, φανταστικών στρατοπέδων και πολέμιων του Χάι Ενδ..)
 
Last edited:

Μηνύματα
1.981
Reaction score
4.673
Φιλικα θα σου πω κι εγω οτι δεν γραφω για να αντιπαρατεθω μαζι σου.
Μαλιστα μπορω να πω οτι θαυμαζω το παθος σου και ολα οσα εχεις επιτυχει και μπραβο σου.
Αλλα διαχειριση των χαμηλων συχνοτητων και ρεαλιστικες σταθμες και μονο,
δεν εξαντλουν το θεμα της αναπαραγωγης.


( Και επειδη εδω...
Άσε, μη σχολιάζεις εσύ θα τα κάνεις μαντάρα για άλλη μια φορά..
το "χοντρηνες" λιγο σε προκαλω να μου βρεις ενα ποστ,
αναμεσα στα σχεδον δυο χιλιαδες, οπου τα εκανα μανταρα και την απαντηση σου που με διορθωνε. )
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
σε προκαλω να μου βρεις ενα ποστ,
αναμεσα στα σχεδον δυο χιλιαδες, οπου τα εκανα μανταρα
Ευκολάκι.

Να, εντός του ίδιου ποστ σου:

Αλλα διαχειριση των χαμηλων συχνοτητων και ρεαλιστικες σταθμες και μονο,
δεν εξαντλουν το θεμα της αναπαραγωγης.
Πότε ακριβώς είπα πως "η διαχείριση των χαμηλών συχνοτήτων και οι ρεαλιστικές στάθμες" εξαντλούν το θέμα της αναπαραγωγής; 🤣

Και αν δε το είπα εγώ, ποιος το είπε; 😁

Με ποιον ακριβώς διαφωνείς; 🤣

Λες και το πας φιρί φιρί να λογομαχούμε συνεχώς, κι αδίκως. 🤪🤣😁🤭

Το τι ακριβώς (είμαι βέβαιος, δεν "εικάζω") εξαντλεί το θέμα της αναπαραγωγής, αναγράφεται με το νι και με το σίγμα στην εν λόγω Βίβλο της cedia.

Και έχει και διακριτά "επίπεδα ποιότητας" στην αναπαραγωγή, αναλόγως καθεμιάς παραμέτρου ξεχωριστά!

Καλό διάβασμα. 👍
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Όταν όμως βρισκόμαστε σε έναν χώρο που οι χρόνοι απόσβεσης δεν είναι πια κατηφορικοί από τους 20-150Hz, αλλά μια ομοιόμορφη ευθεία, λόγω εξελιγμένων software, τότε μήπως δεν θα είναι και κατηφορική εκεί η καμπύλη προτίμησης; Μήπως δεν θα αθροίζεται το μπάσο στο steady state?
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
Όταν όμως βρισκόμαστε σε έναν χώρο που οι χρόνοι απόσβεσης δεν είναι πια κατηφορικοί από τους 20-150Hz, αλλά μια ομοιόμορφη ευθεία, λόγω εξελιγμένων software, τότε μήπως δεν θα είναι και κατηφορική εκεί η καμπύλη προτίμησης; Μήπως δεν θα αθροίζεται το μπάσο στο steady state?
Ακριβώς. 👍

Δε θα αθροίζεται τίποτα στο steady state.

Αυτό σημαίνει από μόνο του, μια ευθεία στο ρισπονς κερβ (σε στέντι στέιτ μέτρηση) από 20 έως 100 κύκλους, χωρίς μειωμένη ποσότητα άμεσης (κρουστικής). 😎


Εξαίρεση πιθανώς(★) θα αποτελεί το τμήμα του φάσματος που θα εφαρμοστεί ο αλγόριθμος συμπίεσης, κάτω από το πρώτο μόουντ, που βγαίνει τυπικά κάτω από 20 κύκλους, η έστω οριακά λίγο πάνω από 20, σε μικρά δωμάτια.

(★): εφόσον δεν είναι διάφανα τα τοιχωματικά όρια σε αυτές τις συχνότητες.




ΥΓ:
20-150Hz,
επειδή στο φάσμα άνω των 80 κύκλων συμμετέχουν οι δορυφόροι, στους οποίους δεν εφαρμόζεται waveforming, είναι αναμενόμενο να υπάρχει κάποια αυξημένη steady state εκεί, έως το όριο της ζώνης του σρόεντερ, και αναλόγως ηχητικής περιποίησης του χώρου (γι'αυτό επιμένω για ύπαρξη σημαντικής απορρόφησης με στόχο την 3η οκτάβα, άλλωστε είναι κάτι που το μετράμε με το RT 60).
Παρόλα αυτά, στο τρινόβιο σοφτγουερ του waveforming των σαμπ, γίνεται προσπάθεια μέχρι μια οκτάβα πάνω του ορίου κρος, δηλαδή πρακτικά μέχρι τους 160 κύκλους, με άνω όριο "προσπάθειας" τους 200 κύκλους, φάσμα στο οποίο απαιτείται αυξημένο εύρος στο excursion.

1000012762.png
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Θα το δοκιμάσω να δω τι θα βγάλει.
Επειδή είναι το δωμάτιο σαν Γ, και εξ αιτίας αυτού ειναι πολύπλοκη η ενσωμάτωση του καθε δορυφόρου φασικά με τα σαμπς, φοβάμαι πως θα πρέπει να τα ξαναφτιάξω ενα ενα, και θα τα παρατήσω στο δεκάλεπτο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
Θα το δοκιμάσω να δω τι θα βγάλει.
Επειδή είναι το δωμάτιο σαν Γ, και εξ αιτίας αυτού ειναι πολύπλοκη η ενσωμάτωση του καθε δορυφόρου φασικά με τα σαμπς, φοβάμαι πως θα πρέπει να τα ξαναφτιάξω ενα ενα, και θα τα παρατήσω στο δεκάλεπτο.
5 λεπτά θέλω για να σου ετοιμάσω ένα πρισετ.


ΥΓ. Πιθανώς 4'.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα.
Ο κάθε δορυφόρος χρειάζεται πολύ «μασάζ» στην ενσωμάτωση του με τα σαμπς. Και οι 11 έχουν διαφορετικά φίλτρα (LR/Butterworth κτλ), διαφορετικά slopes, διαφορετικά crossover points στο Bass Management.
Αυτό διότι ο χώρος έχει ασυμμετρία, και ο επεξεργαστής δεν επιλέγει αυτόματα αυτές τις παραμέτρους, ούτε με το νέο software. Πρέπει να γίνουν με το χέρι, και να επιβεβαιώνονται με το REW.
Είναι ένα σενάριο που δεν το έχεις δει, ο χώρος σου είναι συμμετρικός.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
Ο κάθε δορυφόρος χρειάζεται πολύ «μασάζ» στην ενσωμάτωση του με τα σαμπς. Και οι 11 έχουν διαφορετικά φίλτρα (LR/Butterworth κτλ), διαφορετικά slopes, διαφορετικά crossover points στο Bass Management.
Δεν υπάρχει πρόβλημα.

Τα individual setups του bass management δεν έρχονται σε αντίθεση με το waveforming.

Πχ

1000012765.png


(Από το fine tuning).

Χονδρικά είναι σα να βγάζεις ένα σαμπ (το δεύτερο, το πίσω) από το σεταπ, και να μην ασχολείσαι με κανενός είδους διόρθωση στο πρώτο σαμπ, το μπροστινό.

Κανένα άγχος.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Φυσικά και υπάρχει πρόβλημα. Όλο το προηγούμενο fine tuning, που μου πήρε πολλές ώρες για να το φέρω, τώρα θα πρέπει να το ξανακάνω από την αρχή.
Και αυτό δεν παίζει. Καλύτερα να αλλάξω πολύμπριζο.
 

Μηνύματα
3.924
Reaction score
6.191
Ερώτηση: γίνεται και με τα σαμπζ σε κάθετη διάταξη?
Έχει φωτογραφίες πιο πίσω. Προτείνει μια διάταξη η Trinnov που δεν ειναι ολα τα σαμπ στο πάτωμα αλλα δεν ειναι line array η διάταξη
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.555
Μηνύματα
2.944.058
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top