Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.237
Reaction score
137.850
ήθελα να απολαύσω το όχημα στην ηρεμία - ησυχία της διαδρομής. Απίστευτη αίσθηση. Δεν το περίμενα.
Ε μα τι λέμε τόσο καιρό..

Το αμάξι βράχος στο δρόμο από θέμα σταθερότητας. Άσε που πήγαινα με 130 και δεν άκουγα σχεδόν τίποτα μέσα στην καμπίνα. Υπήρχε ένας πολύ χαμηλός ήχος από το οδόστρωμα αλλά ρε φίλε πήγαινα με 130. Αριστούργημα.
Έτσι.


Προσωπικά έχω πολλά χρόνια να κάνω σαν μικρό παιδί από ενθουσιασμό με κάτι που αγοράζεται.
Νομίζω πως αυτό είναι χαρακτηριστικό μόνον των Τέσλα. Γι'αυτό γίνεσαι υποχρεωτικά βλαμμένος μ'αυτο και μετά λες Έλον είσαι θεός ο ένας ο μοναδικός οεεεεε ΟΕ ΟΕ οέεεεεεε οεοέεεεεεεεεεεεεεεοέεε


Το chill είναι παππουδίστικο 🤪
Άσε ρε παππού...

Μόνο τσιλ λέμε.
Το άλλο είναι για μια φορά στις τόσες, ίσα ίσα να σου βγαίνει ένα χαμόγελο.
Πραγματικά τρομακτικό είναι το γκάζι του LR.


Λέω έχει γούστο να είναι το SR που ζήτησα.
Τελικά δε κατάλαβα, δε το διευκρινίζεις. Το SR οδήγησες ή το LR?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.808
Reaction score
30.726
Τελικά δε κατάλαβα, δε το διευκρινίζεις. Το SR οδήγησες ή το LR?
Ζήτησα SR. Με ξαναρώτησαν στο κατάστημα για SR ή LR και είπα SR. Δεν γράφει πίσω Dual Motor, οπότε θεωρώ πως ήταν SR.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.237
Reaction score
137.850
Ζήτησα SR. Με ξαναρώτησαν στο κατάστημα για SR ή LR και είπα SR. Δεν γράφει πίσω Dual Motor, οπότε θεωρώ πως ήταν SR.
Το SR έχει σημαντικά μειωμένη επιτάχυνση σε σχέση με το LR, καμία σχέση.

Το SR είναι πάνω κάτω σα το iD.3, λίγο πιο σβέλτο.

Το LR αφηνιάζει λέμε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.808
Reaction score
30.726
Το SR έχει σημαντικά μειωμένη επιτάχυνση σε σχέση με το LR, καμία σχέση.
ΟΚ, αλλά και η χθεσινή ήταν το κάτι άλλο. Δεν οδηγώ έτσι δεν την χρειάζομαι. Ο κυρίως λόγος που επέλεξα το SR είναι ότι αυτό μπορώ να ακουμπήσω, με πολύ προσπάθεια.

Το μόνο που ξέχασα να την ρωτήσω είναι τι θα γίνει με τις ασφαλιστικές και τα τρακαρίσματα. Αυτό πρέπει να φτιάξει. Περιμένω email της τις επόμενες μέρες για αυτά που συζητήσαμε, και για το κατά πόσο θα αλλάξει η τιμή μετά τον Οκτώβριο. Θα ρωτήσω εκεί.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.899
Αλέξη, αν δεν είμαι αδιάκριτος, τι αυτοκίνητο οδηγάς τώρα και τι άλλα ηλεκτρικά έχεις δοκιμάσει;

ΥΓ Καλομελέτα κι έρχεται! :D
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.808
Reaction score
30.726
Αλέξη, αν δεν είμαι αδιάκριτος, τι αυτοκίνητο οδηγάς τώρα

ΥΓ Καλομελέτα κι έρχεται! :D
Nissan Almera sedan 2005. Το χάος με το Μ3.

τι άλλα ηλεκτρικά έχεις δοκιμάσει;
Model Y & KIA EV6 για λίγο σε μικρή εντός πόλης διαδρομή. Καμία σχέση με το χθεσινό "ταξίδι¨.
Ευελπιστούσα να έπαιρνα χθες και το Dolphin αλλά έμπλεξα, είχε και κίνηση και το ακύρωσα επειδή θα το έπαιρνα για κανένα 20΄. Θα πάω από βδομάδα.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.899
Nissan Almera sedan 2005. Το χάος με το Μ3.


Model Y & KIA EV6 για λίγο σε μικρή εντός πόλης διαδρομή. Καμία σχέση με το χθεσινό "ταξίδι¨.
Ευελπιστούσα να έπαιρνα χθες και το Dolphin αλλά έμπλεξα, είχε και κίνηση και το ακύρωσα επειδή θα το έπαιρνα για κανένα 20΄. Θα πάω από βδομάδα.
Όντως, χάος απροσμέτρητο! :D

Για τις διαδρομές που κάνεις, δαγκωτό Model 3, μεταξύ των δύο. Θα πρότεινα όμως το Dolphin για μέσα στην πόλη.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.808
Reaction score
30.726
Με τις διαδρομές που κανείς, δαγκωτό Model 3, μεταξύ των δύο. Θα πρότεινα όμως το Dolphin για μέσα στην πόλη.
Εκεί καταλήγω και εγώ. Για αυτό πήγα να πάρω μια πρώτη ιδέα.

edit: Έχουμε και έγκριση από το στεφάνι. Δαγκωτό. 😊
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.237
Reaction score
137.850
Ο κυρίως λόγος που επέλεξα το SR είναι ότι αυτό μπορώ να ακουμπήσω, με πολύ προσπάθεια.
Το model 3 SR έχει την χαμηλότερη κατανάλωση όλων.

Είναι ο βασιλιάς του efficiency.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.237
Reaction score
137.850
Εν τω μεταξύ απ'οτι έχω διαβάσει, παίζει στο SR να έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες από όσες προβλέπεται, και άμα πληρώσεις κάτι παραπάνω, σου δίνουν κι άλλη μπαταρία να έχεις διαθέσιμη, οπότε ανεβαίνει κι άλλο η αυτονομία για ταξίδια.

Άμα δε πληρώσεις (μέσω κινητού, σε δεύτερο χρόνο, από το app πάντα), θα έχει τεράστιο buffer η μπαταρία. Δε παίζονται.
 

Μηνύματα
7.502
Reaction score
1.610
Το SR έχει σημαντικά μειωμένη επιτάχυνση σε σχέση με το LR, καμία σχέση.

Το SR είναι πάνω κάτω σα το iD.3, λίγο πιο σβέλτο.

Το LR αφηνιάζει λέμε.
Δεν έχω οδηγήσει ηλεκτρικό, δεν αμφισβητώ αυτό που λες, αλλά να θυμόμαστε ότι το SR έχει 270 ηλεκτρικά άλογα στον πίσω άξονα και το βάρος του δεν είναι εντελώς εξωφρενικό όπως στα περισσότερα ηλεκτρικά.

Είναι λογικό λοιπόν για έναν μέσο οδηγό η αίσθηση της επιτάχυνσής του να είναι εξωπραγματική - παρότι το LR θα είναι ακόμη πιο ακραία ταχύ.
ΟΚ, αλλά και η χθεσινή ήταν το κάτι άλλο. Δεν οδηγώ έτσι δεν την χρειάζομαι. Ο κυρίως λόγος που επέλεξα το SR είναι ότι αυτό μπορώ να ακουμπήσω, με πολύ προσπάθεια.

Το μόνο που ξέχασα να την ρωτήσω είναι τι θα γίνει με τις ασφαλιστικές και τα τρακαρίσματα. Αυτό πρέπει να φτιάξει. Περιμένω email της τις επόμενες μέρες για αυτά που συζητήσαμε, και για το κατά πόσο θα αλλάξει η τιμή μετά τον Οκτώβριο. Θα ρωτήσω εκεί.
Υπόψιν, οι μεγάλες ζάντες μειώνουν και το efficiency εκτός από το πάχος του πορτοφολιού.

Με το εσωτερικό τι θα κάνεις; Βρίσκεις το μαύρο ανεκτό ή θα ξηλωθείς το 1.200άρι για άσπρο;

Δεν έχω δει το 3 σε άσπρο, η σύγκριση που μπορώ να κάνω είναι το 3 σε μαύρο με το Υ σε άσπρο, αλλά σαφώς προτιμώ το μαύρο.

Ζάντες δεν θα άλλαζα, εσωτερικό ούτε, αν πλήρωνα κάτι εξτρά θα ήταν μάλλον το χρώμα και πιθανότατα θα πήγαινα για το κόκκινο. Και το μπλε μου αρέσει ως χρώμα, αλλά στο 3 θαρρείς και είναι λίγο μουντό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.808
Reaction score
30.726
Υπόψιν, οι μεγάλες ζάντες μειώνουν και το efficiency εκτός από το πάχος του πορτοφολιού.

Με το εσωτερικό τι θα κάνεις; Βρίσκεις το μαύρο ανεκτό ή θα ξηλωθείς το 1.200άρι για άσπρο;

Δεν έχω δει το 3 σε άσπρο, η σύγκριση που μπορώ να κάνω είναι το 3 σε μαύρο με το Υ σε άσπρο, αλλά σαφώς προτιμώ το μαύρο.

Ζάντες δεν θα άλλαζα, εσωτερικό ούτε, αν πλήρωνα κάτι εξτρά θα ήταν μάλλον το χρώμα και πιθανότατα θα πήγαινα για το κόκκινο. Και το μπλε μου αρέσει ως χρώμα, αλλά στο 3 θαρρείς και είναι λίγο μουντό.
Είναι μείον 40χλμ με την 19". Δεν έχω θέμα. Για την 18" με το τάσι δεν τρελαίνομαι. Είτε έχει πάνω το τάσι είτε όχι. Και σε λευκό να το έπαιρνα θα ήταν με την 19". Η ζάντα είναι βέβαιη. Αν θα σκεφτόμουν το χρώμα θα ήταν μόνο αν έβγαζε κανένα LR πισωκίνητο σαν το Υ. Αλλά και πάλι αν θα γίνει αγορά θα γίνει επειδή θα είναι ένα όχημα που θα κρατήσω 15-20 χρόνια. Στη δεκαετία μπορεί να βάζω την μπαταρία του LR με 5000€. Ποιος ξέρει.

Το εσωτερικό δεν με χαλάει καθόλου σε μαύρο. Μου αρέσει κιόλας. Οπότε δεν θα ασχοληθώ παραπάνω.

Στην έκθεση είχε άλλα δύο Model 3. Ένα κόκκινο Performance (νάρα) και ένα άλλο με ένα νέο χρώμα που λέγεται Stealth Grey (1300€) και είναι πολύ ωραίο. Εκεί είδα πως πιθανότατα θα μπορούσα να ζήσω με την 18" λόγω Stealth Grey. Αλλά μόνο με αυτό το χρώμα.
 
Last edited:





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.237
Reaction score
137.850
Καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε στροφές και ολισθηρά οδοστρώματα, σε συνδυασμό με καλύτερη διόρθωση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου από τα συστήματα ασφαλείας.

Είναι βαρύ αυτοκίνητο, και με 4-κινηση πας ανέτως οπουδήποτε, και σε πάγο, χιόνια, ότι θες. Έχει εκπληκτική 4-κινηση.

Βεβαίως και καλύτερο γκριπ για επιτάχυνση, αφού φεύγεις με 3 ρόδες, και σαφώς πολύ καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές, γίνεται τραίνο, να δεις επιτάχυνση σε στροφή να μη το πιστεύεις.

Σε χαλαρή κίνηση, είναι κυρίως προσθιοκίνητο το 4-κίνητο, και το πίσω μοτέρ μπαίνει όταν χρειαστεί.


ΥΓ. Όπισθεν σε κατηφόρα, παρκαρισμένο σε γρασίδι. Το πισοκινητο βγάζει γέλιο.
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.828
Μηνύματα
2.953.169
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top