Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.995
Αν όμως τον κοστολογουσαν 3 και 4 χιλιάρικα τον φθηνό θα είχε πιο πολλές πιθανότητες να του ρίξεις ένα βλέφαρο :biggrin:
Αν είμαστε των μετρήσεων τότε μας καλύπτει ο φθηνός. Ετσι όμως αποδεχόμαστε ότι κάποιοι άλλοι μας δουλεύουν. :sneaky:
Εκτός εάν είναι και κάτι άλλο που δεν πιάνουν οι μετρησεις :sneaky:
ΝΚ όλα αυτά είναι βλακείες και πονηριές των audio people (και εδω γενικά και όλων των ανθρώπων) που νομίζουν επειδή διαβάσανε πεντε περιοδικά , ασχολήθηκαν αιώνες με πέντε μετρήσεις και white papers που τους ρίξανε για bait (υποκειμενικό ή και αντικειμενικό) να έχουν συζητάνε και με ένα εκατομμύριο σελίδες μπλά μπλά για το κάθενα και θεωρίες , forums και ριβιούερς που ορίζουν τον "χορό" κάθε φορά με μιά εξέλιξη ή κάτι "καινούργιο" κλπ κλπ ...ότι ξέρουν ή μπορούν να ξέρουν καλύτερα απο τις ίδιες τις εταιρίες.

Όλες οι εταιρίες μετράνε και μάλιστα χίλιες φορές περισσότερα και σε διαφορετικούς χρόνους και στάδια της παραγωγής ... απο ότι ένας DIY. Δεν γίνεται τίποτε τυχαίο , βγάζουν κοστολόγια για το καθετί, ορίζουν σειρές, επίτηδες χαλάνε σειρές για να υπάρχει και να δικαιλογείται το ανώτερο κάθε φορά μοντέλο , όχι επειδή είναι ανίκανοι ή άχρηστοι και 1002 τέτοια .... που κάποιος που δεν ξέρει δεν μπορεί καν να φανταστεί. Έτσι κάνουν και όλες οι βιομηχανίες. Δεν χρειάζεται να ξέρεις κάτι ιδιάιτερα και ειδικά για το audio εκτός εάν δεν έχεις δουλέψει ποτέ σε βιομηχανία ή σε παραγωγή. Επίσης οι μετρήσεις για κάθε προιόν ... κρίνουν μέχρι τι είδους και σε τι ανάλυση και ακρίβεια επιτρέπει την ακουστότητά τους και αυτές μόνο εκτελούν. Καλά κάνουν εάν θεωρούν ότι υπερβολικές μετρήσεις ή ακρίβεια τους δεν διασφαλίζουν κάποιο καλύτερο αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο μοντέλο τους ή δεν το εππτρέπει το κσοτολόγιο του καθνός απο αυτά. Το πρόβλημα με τις μετρήσεις είναι η παραγωγή και η απόκλιση αυτών σε κάθε μηχανημα που βγαίνει απο αυτήν. Η σταθερότητα , διασφάλιση δηλαδη της παραγωγής του προιόντος. Αυτό είναι το δύσκολο ίδιως σε αυτές τις μικρές επιχειρήσεις.

Ούτε αυτό που σου λένε ότι σε αυτό οφείλεται δήθεν ο καλός ήχος που επιτύχανε είναι αυτό ο πραγματικός λόγος πάντα. Όσα και να ξέρει ένας απλός χομπίστας ακόμη και DIY -ής είναι τίποτε συγκριτικά. Έστω π.χ. εγώ που δεν ξέρω τίποτε , πες ξέρω 0.1 και ο Ear ξέρει εκατό φορές παραπάνω δηλαδή 10. Ε , αυτοί ξέρουν 1000.

Η δουλειά του χομπίστα - αγοραστή δεν είναι να μπλέκει πάρα πολύ σε αυτά (να ξέρει αλλά μέχρι έναν λογικό βαθμό) ...παρά κυρίως μόνο να ακούει κατά τη γνωμη μου και να διαλέγει απο το έτοιμο "φαγητό" που του προσφέρεται απο τις εταιρίες. Μόνο με ακρόαση μπορείς να καλύψεις αυτό το άγνωστο (μεγάλη άγνωστη περιοχή σε όλους) απο το 10 στο 1000. Οι μετρήσεις μπορεί να είναι ίδιες όλες ή να δημοσιεύονται με παραπλανητικό τρόπο και συνθήκες και 1002 πράγματα. Εάν θες να φάς την ζωή σου να το παίξεις ο ίδιος εταιρία (και ότι γνώση έχει απο πίσω όλο το προσωπικό της ή όλης της ιστoρίας του audio .... be my guest. Η ακρόαση είναι ο πιο γρήγορος, πρακτικός, ευκολος και ασφαλής τρόπος και σε φέρνει αρκετά κοντά στην πραγματική ποιότητα και να την ξεχωρίζεις. Κοιτάς βέβαια και όλες τις διαθέσιμες μετρήσεις.

Και πολυκάναλο να εχεις... τα δύο κεντρικά και πως θα ακουστούν στο σπίτι σου ή αλλού ...πάλι με ακρόσαη φαντάζομαι το διαπιστώνεις. Μετά εάν πάρεις ίδια μοντέλα (όπως λέτε) το πράγμα θα είναι έτσι όπως το περίμενες πάνω κατώ ή και πολύ καλύτερο. Τώρα subs τι να πω ; Αγορά με χαρακτηριστικά, είπαμε, μην τρελαθούμε. Μετά τα γνωστά που κάνετε ή εγώ π.χ. θα καλούσα έναν ειδικό να μου τα καλιμπράρει όλα και τέλος. Τεσπά δεν ξέρω απο πολυκάναλο και εάν δεις ποτέ δεν μιλάω παρά μόνο για πλάκα ή για να "προσεγγίσω" κάτι θεωρητικά απο αυτά που λέτε εσείς. Ή για να πειράζω εσένα και τον Ear μόνο. :D 😍
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.157
Reaction score
21.732
thva καλά όλ' αυτά αλλά αν έχεις τέτοιο ή παρόμοιο ενισχυτή
ελπίζω να μην μένεις σε όροφο..
Ισόγειο = γερές βάσεις.. :laugh:
Και καλά ο ενισχυτής, αλλά αν έχεις και τέτοια ογκώδη ηχεία.. :oops:

Το νου σου.. :whistling:




Σε hangar μένεις μαρή..? :lol::lolsign:
 


Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.995
Τώρα έχω μια απορία:
Αυτός ο ενισχυτής ο ακριβός με τα 350 χιλιάρικα, κάνει για προακ;
Τα Proac πανε με όλα ..... :D
thva καλά όλ' αυτά αλλά αν έχεις τέτοιο ή παρόμοιο ενισχυτή
ελπίζω να μην μένεις σε όροφο..
Ισόγειο = γερές βάσεις.. :laugh:
Και καλά ο ενισχυτής, αλλά αν έχεις και τέτοια ογκώδη ηχεία.. :oops:

Το νου σου.. :whistling:




Σε hangar μένεις μαρή..? :lol::lolsign:
Σιγά μην έχω τέτοιον. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Τα Proac πανε με όλα ..... :D
Μπα; Εγώ λέω ότι δε ταιριάζουν.
Πως θα μου αποδείξεις το αντίθετο;

Τα άκουσες και μιλάς; Ή έτσι, από τεχνικά χαρακτηριστικά θα το έπαιρνες το ενισχυτικό αυτό άμα στο χάριζαν, γουρούνι στο σακί;
 

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.995
Μπα; Εγώ λέω ότι δε ταιριάζουν.
Πως θα μου αποδείξεις το αντίθετο;

Τα άκουσες και μιλάς; Ή έτσι, από τεχνικά χαρακτηριστικά θα το έπαιρνες το ενισχυτικό αυτό άμα στο χάριζαν, γουρούνι στο σακί;
Το άκουσαν αυτοί για εμένα ... δεν την γλυτωνεις την ακρόαση απλώς επειδή δεν την κάνεις εσύ. ;) :D

Θα το έπαιρνα , θα το πουλούσα και θα αγόραζα άλλα. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Το άκουσαν αυτοί για εμένα .
Μπα, αυτοί δεν έχουν προακ. Και δε πρόκειται να πάρουν. Ούτε μαγκνεπαν δεν έχουν. Κάνα JBL θα έχουν, ή κάνα Genelec.

Πιθανώς μάλιστα να είναι και κουφοί ή ημίκουφοι.

Δεν μπορείς να εμπιστευτείς την ακοή τους, αυτό είναι το μόνο βέβαιο.

Η ακοή των εκπαιδευμένων ακροατών, είναι χρήσιμη μόνο στο να διακρίνει υπαρκτές παραμορφώσεις, κι όχι σε αιθέριους τομείς, όπως βάθος, αληθοφάνεια, υγρασία των μεσαίων και μεταξενιότητα των πρίμων, κλπ κτλ κτλ, μέχρι το γρανιτένιο μπάσο, το σωστό το χαιενδικό, το one note, το χαρμπεθίσχιο.
 

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.995
Μπα, αυτοί δεν έχουν προακ. Και δε πρόκειται να πάρουν. Ούτε μαγκνεπαν δεν έχουν. Κάνα JBL θα έχουν, ή κάνα Genelec.

Πιθανώς μάλιστα να είναι και κουφοί ή ημίκουφοι.

Δεν μπορείς να εμπιστευτείς την ακοή τους, αυτό είναι το μόνο βέβαιο.

Η ακοή των εκπαιδευμένων ακροατών, είναι χρήσιμη μόνο στο να διακρίνει υπαρκτές παραμορφώσεις, κι όχι σε αιθέριους τομείς, όπως βάθος, αληθοφάνεια, υγρασία των μεσαίων και μεταξενιότητα των πρίμων, κλπ κτλ κτλ, μέχρι το γρανιτένιο μπάσο, το σωστό το χαιενδικό, το one note, το χαρμπεθίσχιο.
Γενικά μιλάω ... με ότι ηχείο το άκουσαν τέλος πάντων (κάθε κατσεκυαστής).

Δεν νομίζω βάθος, αληθοφάνεια , υγρασία και μεταξενιτότητα που λές να βγαίνει στις μετρήσεις. Για τα δύο πρώτα ξέρω σίγουρα δηλαδή (βάθος και αληθοφάνεια).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Δεν νομίζω βάθος, αληθοφάνεια , υγρασία και μεταξενιτότητα που λές να βγαίνει στις μετρήσεις
Όλα βγαίνουν στις μετρήσεις, αρκεί να ξέρεις τι μετράς και τι διορθώνεις, να ξέρεις να ερμηνεύεις τα μετρητικά δεδομένα, πράγμα δύσκολο, πολύ δύσκολο μάλιστα, αφού δεν υπάρχει μεταξενιόμετρο, βαθόμετρο και λοιπά -όμετρα για κάθε παράκρουση του καθενός.


Ο μπουτχιας φτιάχνει τις αφημένες από τους κατασκευαστές ατασθαλίες φάσης στο σημείο κρος. Δε χρειάζεται αφτί για να τις φτιάξει, μέτρηση χρειάζεται. Ανάλογες αυτοματοποιημένες διορθώσεις κάνει και το λογισμικό ισοστάθμισης του τρινοβ. Δεν νομίζω να ακούν εκεί για να το φτιάξουν, μάλλον απλώς το μετράνε.

Με το αφτί σίγουρα επιβεβαιώνεται πως παίζει καλύτερα άμα το φτιάξεις. Τώρα αν θ'ακουσεις κάνα pre-ringing εξαρτάται από το πόσο εκπαιδευμένος ακροατής είσαι σε αυτήν την παράμετρο. Κι αυτό διορθώνεται, ακόμα και αυτοματοποιημένα (σε τρινοβ).
 
Last edited:

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.995
Όλα βγαίνουν στις μετρήσεις, αρκεί να ξέρεις τι μετράς και τι διορθώνεις, να ξέρεις να ερμηνεύεις τα μετρητικά δεδομένα, πράγμα δύσκολο, πολύ δύσκολο μάλιστα, αφού δεν υπάρχει μεταξενιόμετρο, βαθόμετρο και λοιπά -όμετρα για κάθε παράκρουση του καθενός.
Βάθος δεν βγαίνει (μετρητικά εννοώ) σίγουρα, εχω ρωτήσει δυο κατασκευαστές.Ξέρουν βέβαια απο την αρχιτεκτονική (στα ηχεία πιο εύκολα). Αληθοφάνεια απο χαρακτηριστικά και μετρήσεις μεγαφώνων μπορεί λόγικά. Παίζουν και με τα υλικά όλοι τους. Απλώς δεν το λένε γιατί ...θα τους "δαγκώσουν¨οι αντικειμενικοί σαν εσένα. :D Φοβούνται βρε συ και αυτοί ... τι να πούν ; Πάνε οι κακομοίρηδες να σου πούν την αλήθεια αυτό παίζει ρόλο εδώ και το κάνω έτσι και έτσι ...και πέφτουν να τον φάνε οι υποκειμενικοί ... λένε το άλλο ...πεφτουν να τον φάνε οι αντικειμενικοί.....και χάνει πωλήσεις ... αρχίζουν και τα φόρουμ, youtubers μπλα μπλά κλπ ...οπότε δεν λένε και πολλά. Αλλιώς όλα (πολλά) τα ξέρουνε , μην τρελαθούμε τώρα. Εντάξει δε λέω για χοντρές περιπτώσεις ... που σίγουρα υπάρχουν και αυτές.
 


Μηνύματα
2.394
Reaction score
3.647
Δυο βιντεάκια σχετικά που το αποδεικνύουν : :D
Μπα..
Το λοιπόν..
Η ακριβή κιθάρα έχει πιο ισορροπημένο ήχο, η φθηνή έχει σκαμπανευάσματα και ακούγεται σαν καβουρδιστήρι. Επίσης, η ακριβή έχει περισσότερο βάθος. Η κάσα συμμετέχει περισσότερο, η άλλη ακούγεται πιο επίπεδη.
Next..
 

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.818
Η ακρόαση είναι ο πιο γρήγορος, πρακτικός, ευκολος και ασφαλής τρόπος και σε φέρνει αρκετά κοντά στην πραγματική ποιότητα και να την ξεχωρίζεις. Κοιτάς βέβαια και όλες τις διαθέσιμες μετρήσεις.
Πρακτικά όμως πως από τα 2000 μηχανάκια εκεί έξω που πωλούνται ως ενισχυτές και βρίσκονται εντός μπάτζετ θα βρεις το κατάλληλο?
 

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.995
Από τι νομίζεις πως εξαρτάται η απόδοση στο βάθος;

Βάθος είπα ; Σκηνή γενικότερα εννοούσα. Ωχ, πως τις πετά έτσι βρε παιδί μου τις "απλές" αυτές ερωτήσεις :D πρωινιάτικα Κυριακής με την τσίμπλα στο μάτι, τώρα τι να γγράφω, τα έχω γράψει κατά καιρούς ότι ξέρω για την αναπαραγωγή σε ηχεία τουλάχιστον. Στους ενισχυτές δεν ξέρω πολλά, σχεδόν τίποτε. Το βάθος πάντως (εάν δεν είναι ψεύτικο με τις γνωστές τεχνικές reverb ή άλλες μηχανικού τρόπου) σε στούντιο είναι κυρίως απο τα μικρόφωνα και την τοποθέτηση και διάταξη τους τους στο χώρο και ως πρός τα όργανα ανάλογα και με το πολικό διάγραμμα τους καθώς και απο τον προσανατολισμό τους αφού η μεμβράνη τους δέχεται διαφορετική πίεση (και συχνοτικά σχετιζόμενη) ανάλογα με τις μοίρες που γίνεται η πρόσπτωση των ηχητικών κυμάτων σε αυτές (κατεύθυννση τους ώς προς το όργανο - Ο άξονα το να κοτάει το όργανο σε ευθεία). Στα χαμηλά η τοποθέτηση ένα λίγο πιο μακρυά απο το άλλο για να πιάσουν τις διαφορές φάσης και το ένα να κοιτάει πάνω και το άλλο κάτω για να μην αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.

Υπάρχουν τεχνικές ηχοληψίας. Είναι η λεγόμενη προοπτική (μακρυνή , κοντινή, άμεση). Ο συνδυασμός των δύο πρώτων σε ένα χώρο όμως ήδη άρτιας ακουστικής (όχι απλώς στούντιο) και η ποιότητα του ήχου. (πέρα απο το τεχνικό μέρος της ποιότητας του εξοπλισμού που σνεισφέρει ελάχιστα δηλαδή παραμόρφωση - θόρυβος) ορίζεται απο την διάταξη των μικροφώνων για να φτιαχτούν τα είδωλα και να αποδοθεί και η θέση τους στον χώρο. Αυτό είναι μια διαδικασία που ούτε κάν ο εγκέφαλος ξέρουμε πως κάνει την σύνθεση και εκτός όλων των παραπάνω αποτελεί κατά το μεγαλύτερο μέρος αποτέλεσμα της αισθητικής του ηχολήπτη, και της ικανοτητας και εμπειιρικής του γνώσης να χρησιμοποιήσει και να επιλέξει την κατάλληλη τεχνική κια να την υλοποιήσει στον καλύτερο δυνατόν βαθμό που τους επιτρέπουν οι εκάστοτε συνθήκες. Μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται και η καθαρότητα , η διαύγεια, τα δυναµικά (dynamics), οι αρµονικός πλούτος. Και όχι απο τεχνικά καθαρά θέματα αρτιότητας των μηχανημάτων ή οποιουδήποτε είδους μετρήσεων.

Τώρα γενικά όσον αφορά την στερεοφωνική λήψη κατά τα γνωστά βασίζεται στην χρήση δυο μικροφώνων που λαμβάνουν ήχο ταυτόχρονα με μια διαφοροποίηση ανάλογα την διάταξη τους δημιουργώντας ψυχοακουστική αίσθηση ηχητικού πεδίου και και των οργάνων ως είδωλα με σαφή θέση μέσα σε αυτόν. Αυτή εάν και η πιο δύσκολη καθώς δεν υπάρχουν χώροι άρτιας ακουστικής ώστε να εφαρμοσθεί ... οδηγεί στην καλύτερη φυσικότητα αλλά και απτύπωση της χωρικ΄ςη πληροφορία.. Ελάττωμα της η τατυτόχρονη λήψη ήχου και απο τα δυο μικρόφωνα. Αμέσως επόμενη καλή είανι η υβριδική για αποτύπωση ρεαλισμού όταν έχεις σόλο όργανα και θέλεις να δώσεις βάρος σε αυτά και όχι στο σύνολο .... αλλά επιτυγχάνεις απλώς μια καλή (όχι άριστη) φυσικότητα στην αποτύπωση του χώρου. Μετά η πολυμικροφωνική που είναι η χειρότερη για την όποια απόδοση χωρικής πληροφορία αλλά τα μιρόφωνα δεν λαμβάνουν ήχο το ένα απο το άλλο.

Ο Bhutia το ομολογώ, δεν ξέρω τι κάνει, δεν διαβάζω , τα έχουμε πει είμαι τεμπέλης χα χα δεν τα καταλαβαίνω κιόλας ... αλλά έτσι όπως τα λές ...ότι και να κάνει μετά απο όλα αυτά που σου περιέγραψα και είναι απλώς για τεχνική αρτιότητα απόδοσης ή αναπλήρωσης και καλυτέρευσης των ελαττωμάτων μηχανημάτων καλά τα κάνει αλλά δεν έχουν σχέση με το να κάνει καλύτερα όλα αυτά που λέω (εξαιρείται ότι κάνει βασιζόμενος στη υπηρέτηση αυτών των ίδιων όμως αρχών και αφορούν την ακουστική χώρου, θέση ηχείων , χρονισμούς εντός του χώρου ακροάσης κλπ παρεμφερή ώστε αυτή η ηχογράφηση να "λάμψει" καλύτερα εντός αυτού). Εάν θεωρήσουμε όπως υπονοείς (ή νομίζεις) ότι επηρεάζει αυτά που εχουν αποτυπωθεί στην ηχογραφηση και ειδκλά την χωρική πληροφορία τους α) γαι εμένα , δεν γίνεται, δεν μπορεί και β) και εάν μπορεί όπως λές είναι λάθος. Μόνο να τα χειροτερέψει μπορεί και σίγουρα πάντως δεν θα είναι ο "ρεαλισμός" και η πιστή αποτύπωση που ευαγγελίζονται ότι θέλουν και απαιτεί - πως το είπες, αυτό που δεν έχω εγώ λόγω λαμπών τέλος πάντων χα χα - το Hi Fi. :D
 


Μηνύματα
1.989
Reaction score
4.697
Από τι νομίζεις πως εξαρτάται η απόδοση στο βάθος;
Αν επρεπε υποχρεωτικα να κανουμε μια μαντεψια...
Το βαθος, και μιλαμε για το πραγματικο εκ της ηχοληψιας και οχι το τεχνητο των λογισμικων,
ειναι εκ των πραγματων πληροφορια πολυ χαμηλης σταθμης, της χαμηλοτερης ισως.
Καταγραφεται ομως αν και οταν υπαρχει.
Επομενο ειναι να επηρεαζεται απο δυο παραγοντες.
Την σταθμη θορυβου και την συνολικη παραμορφωση.
Και απο τις εδω συζητησεις βγαινει οτι η συνολικη παραμορφωση για ολες τις μηχανες
ειναι αδυνατον να μετρηθει η μετραται ανεπαρκως.
Οποτε...
Βάθος δεν βγαίνει (μετρητικά εννοώ) σίγουρα, εχω ρωτήσει δυο κατασκευαστές
.. μαλλον ισχυει.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.995
Μπα..
Το λοιπόν..
Η ακριβή κιθάρα έχει πιο ισορροπημένο ήχο, η φθηνή έχει σκαμπανευάσματα και ακούγεται σαν καβουρδιστήρι. Επίσης, η ακριβή έχει περισσότερο βάθος. Η κάσα συμμετέχει περισσότερο, η άλλη ακούγεται πιο επίπεδη.
Next..
Όλα αυτά αλλά και πολύ "μούγκα" closed ήχος βρε παιδάκι μου. Και όλα αυτά απο κάτι ηχειάκια απο ένα φορητό panasonic κασετόφωνο σαν αυτά του Δεκέμβριου απο 1990 που έχω συνδεδεμέμο στα ηχεία του λάπτοπ. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
πέρα απο το τεχνικό μέρος της ποιότητας του εξοπλισμού που σνεισφέρει ελάχιστα δηλαδή παραμόρφωση - θόρυβος
Μπα; Τώρα μας ενδιαφέρει η χαμηλή παραμόρφωση;

Πρέπει να σε πιάνω πρωί πρωί, πριν πιεις καφέ.
 

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.995
Αν επρεπε υποχρεωτικα να κανουμε μια μαντεψια...
Το βαθος, και μιλαμε για το πραγματικο εκ της ηχοληψιας και οχι το τεχνητο των λογισμικων,
ειναι εκ των πραγματων πληροφορια πολυ χαμηλης σταθμης, της χαμηλοτερης ισως.
Καταγραφεται ομως αν και οταν υπαρχει.
Επομενο ειναι να επηρεαζεται απο δυο παραγοντες.
Την σταθμη θορυβου και την συνολικη παραμορφωση.
Και απο τις εδω συζητησεις βγαινει οτι η συνολικη παραμορφωση για ολες τις μηχανες
ειναι αδυνατον να μετρηθει η μετραται ανεπαρκως.
Οποτε...

.. μαλλον ισχυει.
Όπως έγραψα η προσφορά του χαμηλού θορύβου και παραμόρφωσης δεν έχει σημαντική επιδράση. Έχει ... αλλά όχι σε αυτό που με ρώτησε και αφορά σκηνή, βάθος κλπ. και τα οποία μιλάμε.

Προσφέρει αλλά άλλα πράγματα. Δεν ερωτήθην περί αυτών. :D
Μπα; Τώρα μας ενδιαφέρει η χαμηλή παραμόρφωση;

Πρέπει να σε πιάνω πρωί πρωί, πριν πιεις καφέ.
Το αντίθετο έγραψα βρε... για αυτά που μιλάμε βέβαια ... άσε με και με βάζεις να διαφωνώ και με τον πολυ αγαπητό σε εμένα editor πρωινιάτικα. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Βάθος είπα ; Σκηνή γενικότερα εννοούσα.
Όχι, άσε τη σκηνή, θα τα πούμε μετά.

Μόνο βάθος.

Και άσε την ηχογράφηση, δεν ρωτάω αυτό.
Φτιάξανε ωραία ηχογράφηση, με άριστο βάθος.
Έστω βάλανε ριβερμπ, δε με νοιάζει.

Ρωτάω ποιες νομίζεις πως είναι οι παράμετροι στο ηχείο, οι οποίες θα αποδώσουν περισσότερο ή λιγότερο βάθος στο χώρο ακρόασης.


ΥΓ. Το ριβερμπ τι σκατά κάνει; ξέρεις;
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.596
Μηνύματα
2.945.509
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top