Tesla

Μηνύματα
1.235
Reaction score
1.850
η γενική τάση είναι να αυξάνεται η ισχύς, χέστα τα ηλεκτρικά, πριν λίγα χρόνια το να έχεις πάνω απο 150 άλογα ήσουν προνομιούχος, σήμερα το να έχεις κάτω από 150 είναι λιγότερο συνηθισμένο, 1000άρια με 120 άλογα, 14αρια με 140+ , 16άρια με 170+ κλπ , τσάμπα ισχύς πλέον με ψέματα από ελαφρύς και φθηνούς κινητήρες.

όχι πολύ παλιά η vag είχε ένα "πολύ δυνατό" μοτέρ στα 1800, αυτό με τα 150 αρχικά άλογα που έφτανε σε κάποιες εκδόσεις 180 και 210.
στα αντίστοιχα μοντέλα σήμερα ξεκινάμε απο 200 και στο s3 χάνουμε το μέτρημα.

το κακό ξεκινάει από την ευκολία για παροχή ισχύος κατά το δοκούν και μάλιστα με καλύτερο βαθμό απόδοσης.

στα αυτοκίνητα με 200 άλογα και 1700 κιλά βάρος καίνε λιγότερο από τα αντίστοιχα με 140 άλογα και 1400 κιλά του παρελθόντος , ενώ ταυτόχρονα πάνε πιο γρήγορα.
αυτό το βλέπουν σαν επίτευγμα που εν μέρη είναι από τη μεριά των μηχανικών που κάνουν εξέλιξη σε κινητήρες και χίλια μπράβο.
αυτό ομως που δεν συζητάει κανείς είναι το άχρηστο βάρος.
στη δεκαετία του 80 υπήρχαν αυτοκίνητα στα 1200 κιλά (και πολλά λέω) που οι χώροι των επιβατών ήταν τεράστιοι , στο πίσω κάθισμα έβαζες 3 ενήλικες και 2 παιδιά στη σειρά , άνοιγες την πόρτα και μπαίνοντας μέσα έκανες και μισό βήμα πίσω για να καθίσεις (ford taurus, opel omega/record κλπ).
και καλά τα κάναμε πιο άνετα και πιο ασφαλή και άλλες πίπες για να φτάσουμε να βρούμε αντίστοιχους χώρους επιβατών στα 2200+ κιλά.

τόση τεχνολογία , αμέτρητη υπολογιστική ισχύς, συσσωρευμένη βιομηχανική εμπειρία και δεν μπορεί κανείς να σχεδιάσει ένα όχημα που να προσφέρει ασφάλεια, θερμοηχομόνωση , ποιοτικό εσωτερικό κλπ σε λογικό βάρος;

τι ακριβώς προσφέρει μια πόρτα με ολικό πλάτος κοντά στα 30εκ; όταν τηςν ανοίξεις είναι 95% αέρας, ούτε λαμαρίνα (η μισή από ότι έμπαινε χρόνια πίσω και καλά κάνουν) , ούτε μονωτικό , ουτε επένδυση.
αυξάνεις λοιπόν το πλάτος του οχήματος για πλάκα και χωρίς ουσιαστικό λόγο πάνω απο 20εκ για τους ίδιους χώρους.
αυξάνει το μετατρόχιο, αυξάνονται οι ανάγκες στήριξης, αυξάνεται και το βάρος, βάλε μεγαλύτερο μοτέρ βάλες μεγαλύτερους τροχούς , οι μεγαλύτεροι τροχοί θέλουν περισσότερο χώρο στους θόλους, ξανα φάρδυνε το σασί για να χωρέσει και το μεγαλύτερο μοτέρ κοκ.

είναι λάθος όλα και φυσικά υπάρχουν τρόποι, αλλά πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που γίνονται κάποια πράμματα και το τι ζητάμε από ένα όχημα.

είναι ανούσιο να συζητάμε για αποτυπώματα διοξειδίου και άλλες μλκς, όταν έχουμε επιβαρύνει τον κυκλοφοριακό φόρτο με μεγαλύτερα οχήματα, που προκαλούν μεγαλύτερες ζημιές λόγω βάρους, που θέλουν περισσότερους πόρους για να παραχθούν , που θέλουν μεγαλύτερα λάστιχα (=περισσότεροι πόροι πάλι, περισσότερο υλικό στην ατμόσφαιρα, μεγαλύτερες απαιτήσεις σε logistics) ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ

στοπ δις σιτ ναου ναουμ
συμφωνώ μαζί σου, αλλά δε αλλάξει εύκολα,
οι πολλοί -με διαφορά μάλιστα- θέλουν το μεγαλύτερο που μπορούν να πάρουν, να έχει ηλεκτρικά καθίσματα με μασάζ, να έχει 2+ οθόνες για τους πίσω, να κλείνουν οι πόρτες μόνες τους κλπ
οι εταιρείες θέλουν να βγάλουν λίγο μεγαλύτερο (στην συγκεκριμένη κατηγορία) από τους άλλους και με περισσότερα μπλιμπλίκια για να πουλήσουν περισσότερα
έχει χαθεί πλέον και η σημασία της οικονομίας, της οδηγικής συμπεριφοράς, της ποιότητας που υπήρχε παλαιότερα
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.457
Reaction score
30.346
Να μη λέμε μόνο τα δικά μας. Δύο χρόνια πέρασαν για να δώσει η Γερμανία άδεια επέκτασης στην Tesla, σε χώρο που έτσι κ αλλιώς της ανήκει. Για να δούμε τι θα κατασκευάσει εκεί. Model 2; Model 3; Semi;

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.606
Reaction score
136.165
Να μη λέμε μόνο τα δικά μας. Δύο χρόνια πέρασαν για να δώσει η Γερμανία άδεια επέκτασης στην Tesla, σε χώρο που έτσι κ αλλιώς της ανήκει. Για να δούμε τι θα κατασκευάσει εκεί. Model 2; Model 3; Semi;

Όχι βρε, το 23 είχε ζητήσει την άδεια, και βασικά από τότε ξεκίνησε να υλοποιεί τις αναβαθμίσεις, με κάποια προέγκριση.

Τώρα ήρθε η επιβεβαίωση της άδειας, οπότε πάει σε προέγκριση για άλλη επέκταση.

Οι εν λόγω αναβαθμίσεις, είτε έχουν ήδη τελειώσει, και περιμένουν να μπουν σε λειτουργία, είτε είναι στα τελειώματα, τώρα που βγήκαν οι επίσημες άδειες.
 

TGD

Μηνύματα
8.554
Reaction score
8.544
Οι εν λόγω αναβαθμίσεις, είτε έχουν ήδη τελειώσει, και περιμένουν να μπουν σε λειτουργία, είτε είναι στα τελειώματα, τώρα που βγήκαν οι επίσημες άδειες.
Δεν βρέθηκε να τους στείλει κανένας στον εισαγγελέα για μη αδειοδοτημένες εργασίες; Ούτε καν μια ένσταση στο ΣτΕ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.606
Reaction score
136.165
Δεν βρέθηκε να τους στείλει κανένας στον εισαγγελέα για μη αδειοδοτημένες εργασίες; Ούτε καν μια ένσταση στο ΣτΕ;
Μη την ψάχνεις, έχουν και κει αντιδράσεις κάτι σωματεία και οργανώσεις για τα δέντρα και δεξερωγωτι.

Την παλεύουν προς ώρας.

Υπάρχει και η "στοπ Τέσλα" ομαδάρα, τι συζητάς τώρα..


<<"Δεν θα καταληφθεί γη στην γειτονική περιοχή του σχεδίου ανάπτυξης 60, όπου βρίσκεται ο χώρος διαμαρτυρίας της πρωτοβουλίας ‘Stop Tesla’", αναφέρει το υπουργείο.>>
 
Last edited:



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.457
Reaction score
30.346
Επειδή το Cybercab είναι πιθανότατα το "Model 2". Λες;

tesla-cybercab-1-1-scaled.jpg

Screenshot_20241019_171617_Facebook.jpg



Αυτό είδε πέρσι ένα drone στο εργοστάσιο στο Βερολίνο.

2025-tesla-model-2-spy-shot-1001x565p-1.jpg
 


Μηνύματα
7.442
Reaction score
1.524
Δεν είναι λογικό ένα μοντέλο μικρότερο του 3 να έχει αυτή τη διαμόρφωση στο πίσω μέρος - Θα μου φαινόταν πιθανότερο να είναι ίδιο το πάτωμα και ίδιο όλο το αυτοκίνητο μέχρι την κολώνα του παρμπρίζ. Μετά να είναι λίγο ψηλότερη η γραμμή της οροφής στη δεύτερη κολώνα, ΠΟΛΥ ψηλότερο στην τρίτη και να κόβει πιο απότομα το πίσω μέρος, με κοντύτερο πίσω πρόβολο, είναι παράλογο το μικρό μοντέλο να έχει τόσο μεγάλο μήκος πίσω από τους πίσω τροχούς.
 






costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.606
Reaction score
136.165
Πολύ σημαντική για τους ταξιδιώτες η τοποθέτηση σουπερτσάρτζερς στη Θεσσαλονίκη, στο cosmos, πρακτικά ολοκληρώνει το δίκτυο σουπερτσάρτζερς στην Ελλάδα.

Η απόσταση από cosmos μέχρι ΣΕΑ Αταλάντης είναι 380 χλμ

1000013194.png


Εννοείται πως την βγάζει οποιοδήποτε Τέσλα χωρίς στάση, αλλά έχει σουπερτσάρτζερς ενδιάμεσα και στη Λάρισα.

Η απόσταση από cosmos μέχρι Γιάννενα είναι ακόμα μικρότερη, μόλις 270 χλμ:

1000013195.png


Αταλάντη με Ψαθόπυργο είναι 324 χλμ μέσω Αθήνας (250χλμ η εναλλακτική):

1000013196.png


Κι έχει σουπερτσάρτζερς και Αθήνα.

240 χλμ είναι από Γιάννενα προς Ψαθόπυργο.

Από cosmos μέχρι Αλεξανδρούπολη, είναι 310 χλμ, πάλι βγαίνει ανέτως από οποιοδήποτε Τέσλα.

Άρα με superchargers κάπου πέριξ της Αλεξανδρούπολης, κλείνει ουσιαστικά το θέμα της κάλυψης των αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα.
 


Μηνύματα
7.442
Reaction score
1.524
Νομίζω ότι θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να είχε κάποιον φορτιστή δυτικά του κέντρου - το Cosmos είναι αρκετά ανατολικά της Θεσσαλονίκης που να καθίσταται άβολο για κάποιον που δεν έχει σκοπό να μπει στην πόλη. Δηλαδή ανεβαίνει π.χ. κάποιος από Αθήνα για Σέρρες ή προς Αλεξανδρούπολη. Θα πρέπει δηλαδή αντί να στρίψει στο Γαλλικό για να συνεχίσει στην Εγνατία να μπει μέσα στην πόλη, να διασχίσει όλη την πόλη, να φτάσει στο Cosmos και μετά άλλο τόσο πίσω;

Προφανώς ο συγκεκριμένος ΣΕΑ απευθύνεται σε Βαλκάνιους με Tesla που πηγαίνουν στη Χαλκιδική και τους διαμένοντες στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.

Το ιδανικό νομίζω θα ήταν να έχει π.χ. κάθε δεύτερο ΣΕΑ (δηλαδή κάθε 70-100 χλμ) στο σύνολο του δικτύου αυτοκινητοδρόμων.

Με δεδομένο επίσης το ότι (χωρίς να έχω εικόνα πωλήσεων) παραπάνω από τα μισά ηλεκτρικά που πωλούνται στην Ελλάδα είναι Tesla, είναι σαφές ότι θα φτάσει κάποια στιγμή να μπουκώνουν οι υφιστάμενοι σταθμοί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.606
Reaction score
136.165
Δε ξέρω πως το σκέφτεσαι, αλλά ως κάτοχος Τέσλα LR, για να πάω Αθήνα θα κάνω μια στάση στα ΣΕΑ Αταλάντης, πουθενά αλλού.

Ακόμα κι αν υπήρχαν 10 θέσεις με σουπερτσάρτζερς μεταξύ Θεσσαλονίκης Αθήνας, δε θα χρησιμοποιούσα καμία άλλη, τα ΣΕΑ Αταλάντης μου αρκούν για να φτάσω Αθήνα.

Στη Λάρισα μια δυό φορές έκανα στάση, είτε για να το δω στην αρχή, είτε για βόλτα στη Λάρισα, πλέον δε σταματάω εκεί άμα θέλω να πάω Αθήνα.

Γενικά για μένα, το Αθήνα Θεσσαλονίκη πηγαινέλα, σημαίνει μόνο μια στάση στα ΣΕΑ Αταλάντης.

Εντάξει, ωραία θα ήταν να έχει κάθε 40χλμ μια 8-αδα σουπερτσάρτζερς ολόβε, Ε; 🤣😜😁

Τέλος πάντων, όταν γεμίσει η Ελλάδα με ένα μύριο ΙΧ από Τέσλα, και εάν είναι συνεχώς γεμάτοι οι σουπερτσάρτζερς, είμαι βέβαιος πως θα βάλουν κι άλλους. Στα μόλις 2 χρόνια που δραστηριοποιείται η Τέσλα στη χώρα, παρά την πολύ μικρή αγοραστική μας δύναμη, καλά τα πάει, στα 10 χρόνια θα δούμε.
Προφανώς ο συγκεκριμένος ΣΕΑ απευθύνεται σε Βαλκάνιους με Tesla που πηγαίνουν στη Χαλκιδική και τους διαμένοντες στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.
Ναι, η Τέσλα φτιάχνει διαδρομή για την κάθοδο από Ευρώπη προς Αθήνα, και προς Τουρκία.
 

TGD

Μηνύματα
8.554
Reaction score
8.544
Και εμας εδω για ηλεκτρικα μας τα πασαρουν !!
Είχε σταματήσει στη θέση φόρτισης χωρίς να φορτίζει. Συνεπώς καλά του έκανε κι έκοψε κλήση.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.404
Μηνύματα
2.939.778
Members
38.180
Νεότερο μέλος
Brandonpreaf
Top