Το σύστημα μου

Μηνύματα
686
Reaction score
1.046
Να που γίναμε,τουλάχιστον,τεσσερις όσοι επιμένουμε ότι τα Mogami τσιριζουν.Αλλοιμονο στο σύστημά στο οποίο θα χρησιμοποιηθούν! Ως και η ισοστάθμιση δηλώνει αναρμόδια.
Δεν ξέρω αν λες για εμένα, αλλα εγώ ποτέ δεν το έχω ακούσει αυτό. Απλά το έχω δει κανα 2-3 φορες να το λενε διαφορα ατομα
Αυτόν στον οποίο τα χάρισα,τον μισούσα.Εσυ,φαίνεσαι καλός άνθρωπος.
Χαρισε τα σε εμένα !! 🤣
Αυτά να πάρει :D , είναι φθηνά.


Και το ρολο του κωλοχαρτου εχω δει να χρησημοπιείται
 
Last edited:




Μηνύματα
1.358
Reaction score
1.576
Μ' επισκέφθηκε χθες ο @kazdem ,ανταποδίδοντας την δική μου επισκεψη που έγινε πριν από μερικές μέρες.Αντιληφθηκε αμέσως όλες τις ηχητικές διαφορες των δύο ics σε τυφλό τεστ και στα cds που έφερε μαζί του.Συμφωνησαμε και στο ποιο είναι το καλυτερο σε όλους τους τομείς.Υστερα,ακούγοντας μουσική και των δύο μας,έκανε κριτική του συστήματος μου.Δε με ενοχλει η κριτική.Αλλως τε τα PMC έχουν διαφορετικό ήχο από τα Harbeth όπως και οι χώροι είναι διαφορετικοί αλλά και το στήσιμο.Τον Gamut έτσι κι αλλιώς δεν πρόλαβα να τον ακούσω στο σύστημά μου ομως τα συστήματα μας έχουν και αρκετές άλλες διαφορές στη σύσταση τους άρα θα άκουγε διαφορετικό ήχο σε μένα.Μαλιστα,πριν ξεκινήσει το μακρύ ταξίδι προς τις Κολομβιανες Αχαρνές(έπαθε σοκ,βλέποντας μεσα στο λεωφορείο μια μεγάλη παρεα ναρκομανών να κάνουν χρήση επί τόπου)έστησε το σύστημα του όπως του είχα προτείνει και μου είπε ότι η διαφορά ήταν μέρα vs νύχτας υπέρ του νέου.
Ενώ λοιπόν το σύστημα μου του άρεσε πολύ σε χαμηλη και μέτρια ενταση,η εντύπωση αυτή μετριαζοταν σε υψηλη(οπως την εννοώ εγώ γιατί αυτός ακούει σε ένταση...ψιθυρισματος στο σπίτι του)ένταση.
Εγώ τον προέτρεπα ν' ανοίξει κι άλλο,αυτός το χαμήλωνε!
Υπήρξε και μια μαύρη σελίδα στην ιστορία του συστήματος μου όταν ο kazdem επεμεινε και έπαιξε ένα cd ενός τύπου που γεννήθηκε πιο μαύρος απ' την πίσσα και πέθανε πιο λευκός απ' το χιόνι! Μου είπε ότι παραγωγός ήταν ο Κουίνσι Τζόουνς.Η συνέχεια είναι γνωστη.Οταν ο Τζόουνς το έμαθε αυτό,πέθανε το ίδιο βράδυ.
Τελικά όμως το φόρουμ απέκτησε άλλον έναν garage-πανκη και οπαδό των διαβοητων μπιλιων.Οι νέες θα μπουν κάτω από το dac του.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.457
Reaction score
135.631
Δεν είναι επενδύσεις αυτές που κάνω ρε, απλώς τρώω λεφτά.

Επενδύω στην ψυχική μου υγεία όμως.
Διαβάζω Δρ. Τουλ. Δε α με τρελάνετε εσείς.
 

Μηνύματα
13.460
Reaction score
10.895
Ενώ λοιπόν το σύστημα μου του άρεσε πολύ σε χαμηλη και μέτρια ενταση,η εντύπωση αυτή μετριαζοταν σε υψηλη(οπως την εννοώ εγώ γιατί αυτός ακούει σε ένταση...ψιθυρισματος στο σπίτι του)ένταση.
Εγώ τον προέτρεπα ν' ανοίξει κι άλλο,αυτός το χαμήλωνε!
Αυτό μπορείς να το εξηγήσεις;
 




Μηνύματα
1.968
Reaction score
4.652
Κανονικα και για κανενα λογο,
δεν πρεπει να προκυπτει ενοχληση με την αυξηση της εντασης ενος συστηματος,
που τα στοιχεια του εχουν επιλεχθει και στηθει σωστα.
Εκτος του τερματισμου φυσικα και εντος των οριων του χωρου.
 

Μηνύματα
13.460
Reaction score
10.895
Όχι.Το ίδιο συνέβη και στο συστημα του.Υπαρχει σχετικό νήμα για το θέμα της έντασης.
Εγώ μπορώ. Η απόκριση του συστήματός σου έχει το γνωστό χαϊεντικό χαμόγελο. Ισοδύναμο της ισοστάθμισης Loudness. Οπότε στις χαμηλές εντάσεις παίζει καλά και στις υψηλές αρχίζουν να τονίζονται τα χαμηλά και τα πρίμα και ενοχλούν.
Απόδειξέ μου ότι κάνω λάθος.
 

Μηνύματα
182
Reaction score
112
Όχι.Το ίδιο συνέβη και στο συστημα του.Υπαρχει σχετικό νήμα για το θέμα της έντασης.
Στο δικό μου πάντως, με την προηγούμενη διάταξη του συστήματος στον χώρο, ο ακροατής και τα ηχεία στριμώχνονταν μεταξύ αντικριστων τοίχων (στη στενή πλευρά του δωματίου, δηλαδή χωρίς επαρκή χώρο πίσω από τα ηχεία ή τη θέση ακρόασης) και μπουμαρε.
 

Μηνύματα
7.431
Reaction score
12.136
Δεν μιλάμε για νορμάλ εντάσεις βρε 😆
Δεν ισχύει αυτό. Γι'αυτό υπάρχει η φροντίδα χώρου, γι'αυτό υπάρχουν οι περιβόητες target curves, γι'αυτό υπάρχουν και τα subs. Σε ένα τονικά ισορροπημένο σύστημα ( όχι να παίζει φλατ, το αντίθετο, πρέπει να έχει πολλαπλάσια ενέργεια χαμηλά ), όχι μόνο δεν κουράζεσαι, αλλά αντίθετα, δεν το χορταίνεις.
 

Μηνύματα
182
Reaction score
112
Δεν ισχύει αυτό. Γι'αυτό υπάρχει η φροντίδα χώρου, γι'αυτό υπάρχουν οι περιβόητες target curves, γι'αυτό υπάρχουν και τα subs. Σε ένα τονικά ισορροπημένο σύστημα ( όχι να παίζει φλατ, το αντίθετο, πρέπει να έχει πολλαπλάσια ενέργεια χαμηλά ), όχι μόνο δεν κουράζεσαι, αλλά αντίθετα, δεν το χορταίνεις.
Εμένα πονάνε τα αυτιά μου, αλλά δεν έχω ακούσει μουσική σε τέτοιο περιβάλλον που περιγράφεις οπότε... δεν έχω άποψη.
 

Μηνύματα
7.431
Reaction score
12.136
Εμένα πονάνε τα αυτιά μου, αλλά δεν έχω ακούσει μουσική σε τέτοιο περιβάλλον που περιγράφεις οπότε... δεν έχω άποψη.
Με το σωστό τρόπο, ούτε κι εγώ. Με ταλιμπάν τρόπο, το έχω ακούσει στο σπίτι μου με σιδέρωμα άνω των 200 κύκλων ώστε να εξισορροπήσω τη τρελή πτώση λόγω χώρου κάτω απο αυτούς. Εις γνώση μου ότι αυτός ο τρόπος εισήγαγε αρκετά σφάλματα στο σύνολο της ακρόασης, αλλά ήθελα να δοκιμάσω πως στο καλό ακούγεται αυτή η αναθεμαστισμένη target curve. Απο εκεί που δεν άντεχα να κάθομαι στο δωμάτιο απο μια κάποια ένταση και μετά, έφτασα στο σημείο να τρίζουν πόρτες, να τρίζουν πόμολα, να κουνιέται το μπατζάκι της πιτζάμας μου και να θέλω κι άλλο. Και το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι παρ'όλο που η ένταση ήταν αρκετά υψηλή, πέραν του ότι δεν με κούραζε καθόλου, το αποτέλεσμα ήταν και πιο λεπτομερές. Οι δόκτωρες θα το εξηγήσουν καλύτερα που κατέχουν και την ορολογία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.457
Reaction score
135.631
Ένα σωστά στημένο σεταπ, το παλεύεις για να κρατήσεις χαμηλά τη στάθμη για 4 λόγους:

1. Για να μην πάθεις ακουστικά τραύματα λόγω παρατεταμένων υψηλών SPL.

2. Για να μη γκρεμίσεις το σπίτι, να μη ρίχνεις κάδρα από τους τοίχους, ποτά από το μπαρ, να μη βγαίνουν τα κασώματα και να μη πέφτουν σοβάδες.

3. Για να μην σου σπάσει το κεφάλι η σύζυγος και να μη σου φέρουν την αστυνομία οι γείτονες.

4. Διότι στην αρκετά χαμηλή στάθμη αναφοράς, το ανθρώπινο αυτί διαθέτει τις μέγιστες ικανότητες της διακριτικής ανάλυσης και αντίληψης των λεπτομερειών της ηχογράφησης.


Άλλος λόγος δεν υπάρχει. Η ευχαρίστηση σε αγαπημένες μουσικές σε τραβάει να ανεβάσεις στάθμη αρκετά πάνω από στάθμη αναφοράς, τουλάχιστον 15 dB στο κεφάλι, και γι'αυτό στους χώρους διασκέδασης είναι σημαντικά υψηλότερη η στάθμη αναπαραγωγής από την απλή χαμηλή στάθμη αναφοράς, διότι "έτσι αρέσει" σε όλο τον κόσμο, είναι πραγματική και αδιαμφισβήτητη διασκέδαση, κι αυτό είναι κοινώς αποδεκτό και αδιαμφισβήτητο, ειδάλλως σε όλες τις ντίσκο θα έπαιζε μουσική σε στάθμες ασανσέρ και δε θα αγόραζαν ηχεία με τις ντάνες και ακριβά array.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.295
Μηνύματα
2.935.841
Members
38.169
Νεότερο μέλος
Prants
Top