- Μηνύματα
- 7.403
- Reaction score
- 1.980
Αγορές καλωδίων, made in USA, σύντομα μόνο με bitcoinsΝτόναλντ Vs Κάμαλα
Αγορές καλωδίων, made in USA, σύντομα μόνο με bitcoinsΝτόναλντ Vs Κάμαλα
Το καλώδιο τοροφοδοσίας ενός πικάπ τροφοδοτεί το μοτέρ, λέω λάθος?Τι δουλειά έχει η περιστροφή;
Εδώ μιλάμε για ηχητικές διαφορές.
Ο εκπρόσωπος της Nordost στην Ελλάδα, σε μία παρουσίαση που έγινε παλαιότερα σε ξενοδοχείο, στο πλαισιο έκθεσης ήχου και εικόνας, μας είπε ότι το τελαυταίο μέτρο καλωδίου ρεύματος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο ηχητικό αποτέλεσμα.Σκέψεις ενός ξεμωραμένου...
Ας μην αποκλείσω πως ένα καλώδιο μπορεί να δίνει διαφορετικό ήχο από ένα άλλο, συμπεριλαμβανομένων και του ρεύματος.
Αν λοιπόν αλλάζοντας το καλώδιο ρεύματος, μπορεί και ΧΑΛΑΕΙ-ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ-ΑΛΛΑΖΕΙ ο ήχος, αυτό δεν σημαίνει πρακτικά ότι το ρεύμα που φτάνει στην πρίζα είναι ποιοτικά το μέγιστο δυνατόν που μπορώ να πάρω?
Όταν το Χ καλώδιο "χειροτερεύει-αλλάζει" τον ήχο σε σχέση με άνα άλλο, θεωρούμε πως είναι υποδεέστερο του προηγούμενου και επομένως και αυτών της ΔΕΗ-σπιτιού.
Όταν "βελτιώνει-αλλάζει" τον ήχο, είναι καλύτερο του άλλου ή και λιγότερο υποδεέστερο αυτών της εγκατάστασης.
Με λίγα λόγια, αν το ρεύμα της ΔΕΗ έχει μιαν Α' ποιότητα, το κάθε καλώδιο είναι Α'-κάτι.
Α'+ δεν μπορεί να γίνει.
Άρα το μέγεθος από αυτό το Α'- είναι κάνει την διαφοροποίηση, όσο κοντύτερα στο Α' τόσο σωστότερα.
Η ΔΕΗ τι καλώδια χρησιμοποιεί?
Το σπίτι, τι καλώδια έχει?
Γιατί βάζοντας ίδια καλώδια ρεύματος, δεν θα είμαι όσον το δυνατόν κοντύτερα σ' αυτό που μπορώ να πάρω από ρεύμα?
Αν το πικάπ δεν περιλαμβάνει και κάποιο ηλεκτρονικό κύκλωμα ρύθμισης της τροφοδοσίας του μοτέρ (DC or AC) και των στροφών , τότε το καλώδιο ρεύματος τροφοδοτεί αποκλειστικά το μοτέρ (AC motor)Το καλώδιο τοροφοδοσίας ενός πικάπ τροφοδοτεί το μοτέρ, λέω λάθος?
ΌχιΤο καλώδιο τοροφοδοσίας ενός πικάπ τροφοδοτεί το μοτέρ, λέω λάθος?
Σίγουρα δεν κάνουμε την ίδια δουλειά.Δεν έχω καλώδιο αναφοράς.Ο Τραμπ ανακοίνωσε μόλις ότι η κατοχή πολυκάναλου ισούται με κατάσχεση και φυλάκιση με αναστολή τριών ετών.Μεσα στην τριετία,ο παραβάτης υποχρεούται να επιστρέψει στο δικαναλο με όλα τα αξεσουάρ του διαφορετικά θα γνωρίσει την "ψειρου".Υπάρχει όμως και το άλλο ρητό.
Πες μου τι πολυμπριζο έχεις να σε πω πόσο μακακας είσαι
Εσύ όμως δεν μας λες το καλώδιο αναφοράς που χρησιμοποιείς για ο τεστ καλωδίων.
Μαλλον εσύ βάζεις βγαζεις καλώδια και σου σφυρίζει η γειτόνισσα από το μπαλκόνι.
Άσε μας ρε ΠΑΗ που θες να μας απαντήσεις και το βράδυ
Αν το πικάπ έχει και κύκλωμα ελέγχου/αλλαγής της ταχύτητας περιστροφής, τροφοδοτεί και αυτό.Το καλώδιο τοροφοδοσίας ενός πικάπ τροφοδοτεί το μοτέρ, λέω λάθος?
Ενώ όλα τα υπόλοιπα είναι?Σίγουρα δεν κάνουμε την ίδια δουλειά.Δεν έχω καλώδιο αναφοράς
Λίγο πολύ αυτό που λέω δεν είναι?Ο εκπρόσωπος της Nordost στην Ελλάδα, σε μία παρουσίαση που έγινε παλαιότερα σε ξενοδοχείο, στο πλαισιο έκθεσης ήχου και εικόνας, μας είπε ότι το τελαυταίο μέτρο καλωδίου ρεύματος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο ηχητικό αποτέλεσμα.
Τον ρώτησα αν παίζουν ρόλο και τα υπόλοιπα καλώδια του σπιτού, καθώς και του δικτύου διανομής του παρόχου και εκείνος μου απάντησε ότι "Μακάρι να υπήρχε η δυνατότητα αλλαγής όλων εκείνων των καλωδίων με καλώδια της Nordost΄'
Αν το πικάπ δεν περιλαμβάνει και κάποιο ηλεκτρονικό κύκλωμα ρύθμισης της τροφοδοσίας του μοτέρ (DC or AC) και των στροφών , τότε το καλώδιο ρεύματος τροφοδοτεί αποκλειστικά το μοτέρ (AC motor)
Και λοιπόν τι? Το δήθεν "καλύτερο καλώδιο ρεύματος" τι παραπάνω βελτίωση θα προσφέρει στα κυκλώματα ελέγχου περιστροφής και λοιπών αυτοματισμών (αν υπάρχουν) σε σχέση με την ηχητική απόδοση ?Αν το πικάπ έχει και κύκλωμα ελέγχου/αλλαγής της ταχύτητας περιστροφής, τροφοδοτεί και αυτό.
Δλδ, στα DD σίγουρα τροφοδοτεί και τα κυκλώματα.
Αν θυμάμαι καλά, υπήρχε και κάποιο DD με δύο μοτέρ, το δεύτερο για τους αυτοματισμούς.
Σ' αυτό που έχω τώρα, αν και με ιμάντα, υπάρχει και κύκλωμα ελέγχου και αλλαγής ταχύτητας του μοτέρ, το οποίο τροφοδοτείται από αυτήν την πλακέτα και όχι απ' ευθείας από το AC.
Αυτό που λέει και ο g.kar στο #263.
Άσε του g.kar και φρόντισε μην κάψεις τον δικό σου με σεντονάτες... εκφωνήσεις.Ένα άλλο λογικό και μαθηματικής σκέψης προσέγγισης θέμα που πιθανόν να εννοείς ή υπονοείς είναι ... ότι εφόσον έχεις επιτύχει την καλή ακουστική ενός οικιακού χώρου με dsp και όχι με παθητικούς τρόπους και άρα ότι πιο κοντινό σε αυτό ποσοτικά, έστω και εάν ποιοτικά κάποιος θα μπορούσε να εγείρει αντίρρηση σε σύκριση με την παθητική προσέγγιση ... και όμως δεν ακούγεται τότε η διαφορά όσο (στο ίδιο ποσοστό ποιοτικά και ποσοστικά) όταν ο ίδιος χώρος δεν ήταν ανάλογα φροντισμένος και με τα ίδια μηχανήματα. Αυτό δεν το γνωρίζω αλλά μια τέτοια σύγκριση και λογική θα είχε σημασία να εξετασθεί και εκτιμηθεί όπως και εάν η χρήση των dsp είχε κάποια άμεση επίδραση ή και έμμεση αλληλεπίδραση με άλλους πράγοντες ώστε το σύστημα να απωλέσει την ικανότητα του να δείχνει τέτοιες διαφορές Οπότε αυτόματα θα αλλοιώνονταν και η κλίμακα της σημασίας τους. Όπως είπα αυτό δεν το γνωρίζω,. Εγω θα περίμενα να μου πείτε ότι όντως με αυτό τον τρόπο ακούμε μεγάλυτερες διαφορές και πιο εύκολα διακριτές ... αλλά βλέπω ότι όλοι συμφωνείτε ότι αυτό δεν ισχύει. Όμως δεν σας έχω εμπιστοσύνη καθώς μου μπερδεύετε μέσα την έννοια "σημασία" που είναι άλλο πράγμα και η οποία μπορεί να επηρρεάζει την κρίση σας. Επίσης συγκριτικά με κάτι άλλο ... αυτό του χώρου. Ο χώρος εδώ στην περίπτωση αυτή της λογικής σχεδιασμού του τέστ μας ... αποτελεί την παραδοχή , το matrix που λέει και η ταινία. Δεν μπορούμε να τον εισάγουμε στην επιρροή και εντός του πειράματος μας. Δεν είναι επιστημονικό αυτό.Μορούμε αλλά το όποο συμπερασμά μας αναγκαστηλα θα γίνει αναγωγικό. Αυτό δεν συνηθίζεται και είναι πρακτική και εμπειρική προσέγγιση όταν γίνεται.
Ή δεν εξετάζετε την περίπτωση αυτές οι διαφορές λόγω της λεπτής φύσης τους να εξαφανίζονται με το dsp. Και επειδή κερδίζετε κάτι άλλο σε μεγάλο να δεχθώ βαθμό αυτό το συμψηφίζετε λανθασμένα.
Αυτή είναι η λογική που πρέπει να οριστούν, διασφαλιστούν, αποκλειστούν διάφοροι παράγοντες, ώστε να εξετασθεί παραπέρα το θέμα χωρίς η μία υπόθεση να κάνει leaking μέσα στην άλλη. Ο g.kar έχει κάψει εγκέφαλο με αυτά ... μπορεί και για αυτό να το κάνω ασυναίσθητα και να είναι το drive μου.
Εκ των πραγμάτων (de facto) είναι άτοπον να εξαιρούνταν από τη θεώρηση παράγοντες όπως η τονική συμπεριφορά , τα δυναμικά περιθώρια (για δεδομένη στάθμη) και η ακουστική ανταπόκριση από το χώρο δοκιμής/ακρόασης. Εάν αυτά δεν είναι εκ προοιμίου περιποιημένα - ενώ κιόλας ο βαθμός φροντίδας τους είναι εκτιμητέος με αντικειμενικά κριτήρια - τότε η αξιολόγηση αντιληπτών διαφοροποιήσεων κατά τις εναλλαγές καλωδίων ισοδυναμεί με το να μην είχαν κάποιοι τα προς το ζην και παράλληλα ν'ασχολούνταν όλη μέρα με το ποιος θα εκλεγόταν κυβερνήτης σε οποιαδήποτε διακεκριμένη χώρα στο εξωτερικό.Κάποιοι προσθέτετε στην εξίσωση της αντίληψης των ακουστών, ή μη ακουστών διαφορών, τις επιμέρους παραμέτρους των συνθηκών ακρόασης.
Επίσης, για να φυλάξουν τα νώτα τους από πιθανές παρερμηνείες, με την ίδια ευφυϊα που διέκρινε την Πυθία, μας λένε ότι εάν οι συνθήκες δεν είναι οι ιδανικές και οι συμμετέχοντες στο συγκριτικό είναι προκατειλημμένοι για το αποτέλεσμα, τότε οι διαφορές που ακούνε τείνουν να γίνουν περισσότερο αντιληπτές, απειδή ενοχλούν τα αυτιά τους, σε βαθμό που ένα καλώδιο ρεύματος άρχισε να 'τσιρίζει' , ενώ το δεύτερο δείγμα καλωδίου κάτω από τις ίδιες συνθήκες δεν τσίριζε καθόλου.
Για μένα , εάν το συγκριτικό καλωδίων πραγματοποιηθεί τυφλά, με την μεθοδολογία ABX, και το αποτέλεσμα αποκαλύψει διαφορές , τότε αυτές σίγουρα υπάρχουν.
Υπάρχει και η ηλεκτρονική μέθοδος για την μέτρηση των διαφορών, που γίνεται απευθείας στη πηγή χωρίς να παρεμβάλεται ο χώρος ακρόασης. Θα ετοιμάσω κάτι σχετικό σε επόμενη φάση όταν θα έχω χρόνο για μετρήσεις.
Στα πικάπ δεν βλέπω κάτι, καθόσον το AC είναι μόνο για το μοτέρ. Ίσως αν έχει μπλενταζ να μειώνει πιθανές παρεμβολές RF...Και λοιπόν τι? Το δήθεν "καλύτερο καλώδιο ρεύματος" τι παραπάνω βελτίωση θα προσφέρει στα κυκλώματα ελέγχου περιστροφής και λοιπών αυτοματισμών (αν υπάρχουν) σε σχέση με την ηχητική απόδοση ?
Δεν έχω ανάγκη εγώ, έχω ασχοληθεί με πολύ δυσκολότερα θέματα για να κάψεις εγκέφαλο. Τον έχω κάψει και αναδημιουργήθηκε. Εαν δεν τον κάψεις ποτέ και όλο προσέχεις ... τότε φοβάσαι καθώς δεν ανακαλύπτεις ποτέ ότι μπορεί να αναδομηθεί και μάλιστα να βγεί δυνατότερος. ¨Εχει και όρια όμως αντοχής. Υπάρχουν άνθρωποι που στον καίνε τόσο πολύ που έχεις πρόβλημα.Άσε του g.kar και φρόντισε μην κάψεις τον δικό σου με σεντονάτες... εκφωνήσεις.
Εκ των πραγμάτων (de facto) είναι άτοπον να εξαιρούνταν από τη θεώρηση παράγοντες όπως η τονική συμπεριφορά , τα δυναμικά περιθώρια (για δεδομένη στάθμη) και η ακουστική ανταπόκριση από το χώρο δοκιμής/ακρόασης. Εάν αυτά δεν είναι εκ προοιμίου περιποιημένα - ενώ κιόλας ο βαθμός φροντίδας τους είναι εκτιμητέος με αντικειμενικά κριτήρια - τότε η αξιολόγηση αντιληπτών διαφοροποιήσεων κατά τις εναλλαγές καλωδίων ισοδυναμεί με το να μην είχαν κάποιοι τα προς το ζην και παράλληλα ν'ασχολούνταν όλη μέρα με το ποιος θα εκλεγόταν κυβερνήτης σε οποιαδήποτε διακεκριμένη χώρα στο εξωτερικό.
Σε παραλληλισμό με εκλογικά αποτελέσματα και χωρίς τον παραμικρό σχολιασμό για διάφορα τρέχοντα - αφού η Ιστορία είναι που κρίνει κατόπιν εορτής την αξία καθεμίας αναμέτρησης - τείνει να κερδίζει στην πράξη όποια τακτική απηχεί ευνοϊκότερα στο θυμικό του μέσου χαϊεντά... Από τη μια οι εναλλαγές καλωδιώσεων που θ'απαιτούσαν για την ανακάλυψη ξεσηκωτικών αναβαθμίσεων μονάχα επικύψεις πίσω από συσκευές και ... ευήκοα ώτα για την πραγματοποίησή των ενώ στην ΄΄αντίπαλη΄΄ πλευρά δράσεις που θ'απαιτούσαν ξεβόλεμα του ενδιαφερομένου, ανακατατάξεις σε οικιακούς χώρους και... διαβάσματα. Ας μαντέψουμε ποια τακτική θα ΄΄πουλούσε΄΄ καλύτερα.
Και εδώ έρχεται το τυφλό τεεεεεεστ... Να περιγράψεις τις διαφορές μπορείς ( έστω ). Να τις ξεχωρίσεις και να τις αναγνωρίσεις ξανά και ξανά, μπορείς; Και πρόσεξε, σε πραγματικά τυφλό τεστ, όχι τα γιαλαντζί που κάνετε εσείς οι οντιόφιλοι του στυλ "Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει".Κι όμως,στα τεστς οι καλωδιοφιλοι είναι πιο αξιόπιστοι από τους καλωδιομαχους.Ο καλωδιομαχος και διαφορες ν' ακουσει,μπορεί να πει ότι δεν τις άκουσε ώστε να μην εκτεθεί.Ο καλωδιοφιλος πρέπει να τις περιγράψει.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις κατσαρόλες.Δεν έχω ανάγκη εγώ, έχω ασχοληθεί με πολύ δυσκολότερα θέματα για να κάψεις εγκέφαλο. Τον έχω κάψει και αναδημιουργήθηκε. Εαν δεν τον κάψεις ποτέ και όλο προσέχεις ... τότε φοβάσαι καθώς δεν ανακαλύπτεις ποτέ ότι μπορεί να αναδομηθεί και μάλιστα να βγεί δυνατότερος. ¨Εχει και όρια όμως αντοχής. Υπάρχουν άνθρωποι που στον καίνε τόσο πολύ που έχεις πρόβλημα.
Σχετικα με την καταπονηση... Βάσει του τροπου λειτουργιας του bass reflex δινεται μια ενισχυση λιγο πανω απο την συχνοτητα συντονισμου και κατω απο αυτη υπαρχει εξασθενηση. Το port ασκει μια αντιθετη πιεση(πισω απο το woofer) σε χαμηλοτερες συχνοτητες κατω απο αυτη του συντονισμου περιοριζοντας σημαντικα την κινηση του woofer και με αυτο τον τροπο το προστατευει. Γιαυτο αλλωστε υπαρχει και αποτομο attenuation στο output κατω απο τη συχνοτητα συντονισμου...Ακόμα χειρότερα τα πράγματα σε bass reflex υλοποιήσεις όπου σήματα - ή υποηχητικές συνιστώσες από βινυλιακά - κείμενα κάτω από τη συχνότητα συντονισμού στο σύστημα ανάκλασης χαμηλών θα προξενούν σκέτη... καταπόνηση ανεξάρτητα από τη στάθμη ακρόασης χωρίς το παραμικρό όφελος στην απόκριση του setup.
Σύμφωνα με την Nordost, όλα τα καλωδια εν σειρά με τον πάροχο παίζουν ρόλο . Κανονικά θα έπρεπε να σκεφτείς να αλλάξεις και το καλώδιο που συνδέει τον ηκεκτρολογικό πίνακα με την πρίζα του στερεοφωνικου με ένα καλώδιο της Nordost .Λίγο πολύ αυτό που λέω δεν είναι?
Η πρίζα είναι τον max της σχετικής ποιότητας που μπορεί να πάρει κάποιος (χωρίς να παρεμβάλει συσκευές διόρθωσης/φίλτρα κλπ).
Άρα τα σκέτα AC καλώδια είναι το κατά πόσο "χαλάνε-αλλάζουν" αυτό το παρεχόμενο ρεύμα. Να το "βελτιώσουν" δεν γίνεται, μόνο να το "χαλάσουν" λιγότερο από κάποιο άλλο.
Άρα βάζοντας τα ίδια καλώδια με την εγκατάσταση, δεν έχει κάποιος το max που μπορεί να πάρει?
Όποιος έχει βάλει πικάπ να παίζει με ηχείο bass reflex και το συγκρίνει κατόπιν με σφραγισμένης καμπίνας μπορεί να διαπιστώσει στην πράξη πόσο ομαλότερες θα είναι οι ταλαντώσεις κώνου από τα μεγάφωνα χαμηλών όταν η κεφαλή διαβάζει τα ενδιάμεσα κενά του δίσκου καθώς αυτός παίζει.Σχετικα με την καταπονηση... Βάσει του τροπου λειτουργιας του bass reflex δινεται μια ενισχυση λιγο πανω απο την συχνοτητα συντονισμου και κατω απο αυτη υπαρχει εξασθενηση. Το port ασκει μια αντιθετη πιεση σε χαμηλοτερες συχνοτητες κατω απο αυτη του συντονισμου περιοριζοντας σημαντικα την κινηση του woofer και με αυτο τον τροπο το προστατευει. Γιαυτο αλλωστε υπαρχει και αποτομο attenuation στο output κατω απο τη συχνοτητα συντονισμου...
Δε το γνωριζω τι συμβαινει με το πικαπ. Δεν ειχα ποτε μου εμπειρια ουτε εχω ασχοληθει...Όποιος έχει βάλει πικάπ να παίζει με ηχείο bass reflex και το συγκρίνει κατόπιν με σφραγισμένης καμπίνας μπορεί να διαπιστώσει στην πράξη πόσο ομαλότερες θα είναι οι ταλαντώσεις κώνου από τα μεγάφωνα χαμηλών όταν η κεφαλή διαβάζειστα ενδιάμεσα κενά του δίσκου.
Εξαρτάται και απο το πικάπ και απο το ηχείο και απο τους δίσκους. Εγώ είχα μπας ριφλεξ και όντως κουνιόταν σε μερικούς δίσκους ...και τώρα έχω μπας ριφλέξ και δεν κουνιούνται ούτε μικρόμετρο. Βασικά δεν κουνιούνται καθόλου δεν ξέρω καν πως παράγουν ήχο, στην αρχή νόμιζα ότι έχουν πρόβλημα και ρώταγα είδικούς γιατί όλων των αλλών κουνιούνται σαν τρελά. Και εχω και περισσότερα βάτ τώρα (τριπλάσια 380).Δε το γνωριζω τι συμβαινει με το πικαπ. Δεν ειχα ποτε μου εμπειρια ουτε εχω ασχοληθει...