Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Μηνύματα
7.450
Reaction score
1.537
Να σημειωθεί ότι τα ρεκόρ ταχύτητας στο Ναρντο δεν είναι κάτι καινοφανές ή παράξενο, τα εργοστάσια κάνουν τέτοιες δοκιμές εδώ και πολλές δεκαετίες και η επιτυχία σε αυτές αποδεικνύει πολλά πράγματα αναφορικά με την αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής του αυτοκινήτου. Η ίδια η Mercedes είχε επαναλάβει αντίστοιχη προσπάθεια με την αγαπημένη 190Ε 2.3 16V το μακρινό 1983: Τότε το αυτοκίνητο έτρεξε συνεχόμενα στο Νάρντο για 201 ώρες, διανύοντας 50.000 χλμ με μέση ωριαία ταχύτητα 249 χαω!!! Είναι αδιανόητο αν το σκεφτεί κανείς, ένα καινούριο τότε αυτοκίνητο, όχι κάποιας ιδιαίτερης ισχύος (185 αλογάκια έβγαζε) πήγαινε για 8-9 μέρες ασταμάτητα (με τις αναγκαίες στάσεις για καύσιμα, κάποιον έλεγχο, λογικά και αλλαγή ελαστικών) με 250 χαω!!!!!
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.482
Reaction score
30.390
Η Αυστραλία, που είναι μια από τις χώρες με την μεγαλύτερη αποθήκευση ενέργειας σε standalone μπαταρίες, που είναι ίσως η χώρα με την μεγαλύτερη διείσδυση φωτοβολταϊκων σε κατοικίες (με ή χωρίς μπαταρία),
στο τέλος του 2024 ανοίγει και το V2G.

Έτσι γίνονται οι δουλειές παλικάρια. 👍💯
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.482
Reaction score
30.390
Εδώ και μήνες υπήρχε η φήμη πως η Audi είναι έτοιμη να βγάλει ακόμα και τους 4 κύκλους από τα οχήματα στην αγορά της Κίνας ώστε να αντιμετωπίσει τις πολύ χαμηλές πωλήσεις ηλεκτρικών. Στην έκθεση αυτοκίνητου που γίνεται αυτές τις μέρες στην Guangzhou παρουσιάστηκε μια νέα μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το όνομα AUDI. Δηλαδή στην Κίνα πλέον υπάρχουν δύο Audi. H κλασική που ξέρουμε και μια νέα AUDI (με κεφαλαία γράμματα και άλλο logo) η οποία είναι μια συνεργασία με την SAIC, και το πρώτο τους concept car είναι αυτό.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.482
Reaction score
30.390
Mια βόλτα στην έκθεση αυτοκίνητου που γίνεται τώρα στην Guangzhou. Ο βρετανός μέτρησε 57 Κινέζους κατασκευαστές, και δεν ήταν όλοι. Έχει διάφορα οχήματα που θα δούμε και στην Ελλάδα το επόμενο χρονικό διάστημα.




Από τα οχήματα της έκθεσης που δεν έχουμε δει.
Αυτό είναι το JiYue ROBO X VISION, μια συνεργασία Geely και Baidu. Ένα ηλεκτρικό αγώνων με 4 μοτέρ και Solid State μπαταρίες. Χρησιμοποιεί εξελιγμένο ΑΙ της Baidu ώστε να υποστηρίζει και αυτόνομη οδήγηση (Μη γελάτε σας βλέπω :) . Η Baidu διαθέτει ήδη πάρα πολλά robotaxies στην Κίνα. Οι Ευρωπαίοι; ). Το project βλέπει αυτόνομη οδήγηση σε αγώνες πίστας. 0-100χλμ σε 1,9".


Zeekr MIX. Tι ωραίο οικογενειακό όχημα. Για μένα πολύ καλύτερα από τα SUVs.


Luuxed S7 από την Huawei, και κουκλί.


Διάβασα πρόσφατα πως η Geely καλπάζει. Έχει ξεπεράσει ήδη σε πωλήσεις την Τesla, σε παγκόσμιο επίπεδο. Φυσικά βάζει μέσα όλα τα brands του ομίλου και όλα τα μοντέλα. Η Geely εξελίσσεται ταχύτατα και θα είναι η νέα BYD κατά την άποψη μου. Το λέω αυτό καθώς και αυτή έχει δικά της τμήματα RD, δικές τις τεχνολογίες και μπαταρίες που κατασκευάζει η ίδια, κ.α.

Επίσης τρεις Κινέζοι δουλεύουν αυτόνομη οδήγηση vision only. Ότι κάνει και η Tesla δηλαδή. Οπότε μαντέψτε τι θα γίνει με τα Κινέζικα ηλεκτρικά μόλις ολοκληρωθεί. Θα βάλουν όλοι, γιατί όπως έχουμε δει σε πάρα πολλά παραδείγματα οι Κινέζοι συνεργάζονται μεταξύ τους. Δεν θα μείνει σάλιο για τους δυτικούς αν δεν δράσουν άμεσα. Μόνο οι Αμερικάνοι και οι Καναδοί την γλύτωσαν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.689
Reaction score
136.386
Ισχύει.

Η geely άλλωστε, είναι η πρώτη κινεζική εταιρεία που μπήκε στην αγορά της Ευρώπης, με το γνωστό καμουφλάζ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.482
Reaction score
30.390
Είδα όλο το video. Με τα περισσότερα δυτικά μοντέλα όσο αφορά την σχεδίαση σε πιάνει κατάθλιψη. Άσε τα Γιαπωνέζικα. Και επειδή πολλά από τα Κινέζικα τα σχεδιάζουν δυτικοί, το συμπέρασμα είναι πως τον κάλο στον εγκέφαλο, και τον φόβο μη χάσουν την καρέκλα παρά πως θα πάει η εταιρεία, των έχουν οι δυτικοί CEOs.

Μια χαρά τα λέει ο Munro μου φαίνεται. H δυτική αυτοκινητοβιομηχανία δεν προχωρά επειδή φοβούνται τα κεφάλια μη χάσουν τις καρέκλες.
 

Μηνύματα
7.450
Reaction score
1.537
Ποιο θα μπορούσε ποτέ να είναι το νόημα ύπαρξης αυτόνομης οδήγησης σε αγώνες πίστας;

Να το παρακολουθήσει κανείς ζωντανά δεδομένης της ακουστικής ένδειας των ηλεκτρικών νομίζω δεν θα ήταν κάτι το ιδιαίτερο (κατά γενική ομολογία όσων έχουν παρακολουθήσει ζωντανά F1, οπτικά η εμπειρία είναι σχεδόν κακή, αυτό που κάνει την όλη εμπειρία να αξίζει είναι ο ήχος).

Να το παρακολουθήσει κανείς από την τηλεόραση γιατί; Για να δει τίνος ο αλγόριθμος θα είναι ταχύτερος;

Νομίζω πολύ περισσότερο ενδιαφέρον από κάτι τέτοιο θα είχε κάποια λίγκα e sports (δηλαδή άνθρωποι να αγωνίζονται μεταξύ τους σε video games).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.689
Reaction score
136.386
Είδα όλο το video. Με τα περισσότερα δυτικά μοντέλα όσο αφορά την σχεδίαση σε πιάνει κατάθλιψη. Άσε τα Γιαπωνέζικα. Και επειδή πολλά από τα Κινέζικα τα σχεδιάζουν δυτικοί, το συμπέρασμα είναι πως τον κάλο στον εγκέφαλο, και τον φόβο μη χάσουν την καρέκλα παρά πως θα πάει η εταιρεία, των έχουν οι δυτικοί CEOs.
Λογικό δεν είναι;

Η δουλειά των ceo είναι να κρατάνε την ..δουλειά τους. 😁🤪🤣

Τες πα, η Κίνα έχει περάσει πολύ μπροστά, κι όποιος παρακολουθεί αυτά τα δρώμενα, δεν μπορεί παρά να έχει αυτή την άποψη.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.228
Reaction score
10.678
Ποιο θα μπορούσε ποτέ να είναι το νόημα ύπαρξης αυτόνομης οδήγησης σε αγώνες πίστας;

Να το παρακολουθήσει κανείς ζωντανά δεδομένης της ακουστικής ένδειας των ηλεκτρικών νομίζω δεν θα ήταν κάτι το ιδιαίτερο (κατά γενική ομολογία όσων έχουν παρακολουθήσει ζωντανά F1, οπτικά η εμπειρία είναι σχεδόν κακή, αυτό που κάνει την όλη εμπειρία να αξίζει είναι ο ήχος).

Να το παρακολουθήσει κανείς από την τηλεόραση γιατί; Για να δει τίνος ο αλγόριθμος θα είναι ταχύτερος;

Νομίζω πολύ περισσότερο ενδιαφέρον από κάτι τέτοιο θα είχε κάποια λίγκα e sports (δηλαδή άνθρωποι να αγωνίζονται μεταξύ τους σε video games).
Πιθανότατα είναι επίδειξη τεχνολογίας, ότι δηλαδή η δική τους αυτόνομη οδήγηση λειτουργεί σε αγωνιστικούς ρυθμούς και μάλιστα μετρήσιμους υπό ελεγχόμενες συνθήκες ώστε να αξιολογείται συγκριτικά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.482
Reaction score
30.390
Οι αγώνες γενικότερα είναι επίδειξη τεχνολογίας. Τώρα το ότι βγάζουν και τίποτα από τους θεατές είναι άλλο project.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.482
Reaction score
30.390
Θέλω να δω τους κατασκευαστές FSD να διαγωνίζονται σε ένα ράλυ με αφετηρία το δυτικό άκρο και τερματισμό το ανατολικό άκρο του Μουμπάι.
Πρέπει να τα μάθουν να πατάνε φρένο και κόρνα μαζί, και κάτι θα γίνει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.482
Reaction score
30.390
Καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, είμαι βέβαιος πλέον πως μας διαβάζουν, και δίνω ιδέες για άρθρα σε διάφορα ελληνικά Media. 🙃

Άρθρο που ανέβηκε πριν 40' στο FB.
 
Last edited:

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.805
Reaction score
76.250

Όχι οτι δεν το ήξερα, αλλά μειώνεται τρομερά η αυτονομία με τρέιλερ.
Πάει το όνειρο να πηγαίνω διακοπές με ηλεκτρικό και τη βάρκα. :(
 


gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.661
Reaction score
4.273
Zeekr MIX. Tι ωραίο οικογενειακό όχημα. Για μένα πολύ καλύτερα από τα SUVs.
Κίνα και Χονγκ Κονγκ τα αντίστοιχου ύφους θερμικά ήταν Status Symbol, και πούλαγαν τον π@το τους, ειδικά σε εταρικά και limo-taxi, με βασιλιά της κατηγορίας το TOYOTA ALPAHRD
Αν η ZEEKR παίξει τιμολογιακά εντός Κίνας (όπως όλοι δλδ) η τογίοτα θα πάθει ισχαιμικό..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.482
Reaction score
30.390
Όλοι οι κατασκευαστές από Κίνα έχουν τέτοια οχήματα πλέον. Αρκετά από αυτά μάλιστα είναι πολυτελέστατα.

Όσο για την Toyota η παρουσία της στην συγκεκριμένη έκθεση ήταν τραγική κατά την άποψη μου, όπως και των υπόλοιπων Ιαπώνων. Όσο για νέα ηλεκτρικά οχήματα είχε μόνο τα Bz3x & Bz3c (μα τι Παναγία δηλαδή ποιός τα σκέφτηκε αυτά τα ονόματα 😅 ), τα οποία βέβαια βγήκαν σε συνεργασία με την ........... BYD.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.466
Μηνύματα
2.941.197
Members
38.188
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top