- Μηνύματα
- 58.101
- Reaction score
- 143.561
Εντάξει, αυτά είναι εντελώς άχρηστα στην πράξη, καθώς είναι αδύνατο να κάνεις σερί 100 χλμ με 210 χλμ/Ω σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη, ούτε καν στην φημισμένη οτομπαν της Γερμανίας, μόνον σε πίστα ειδική για αυτό το σκοπό.
Το χρήσιμο δίδαγμα από τέτοιες επιδόσεις, είναι πως για να φτάσεις όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στον προορισμό σου σε πολύ μεγάλες διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο, κάνεις πολλές μικρής διάρκειας στάσεις φόρτισης, από τέρμα χαμηλά στο SOC, μέχρι κει που έχει υψηλή ισχύ φόρτισης, συνήθως μέχρι 70% και ποτέ μα ποτέ πάνω από 80%.
Αυτοί στο επιτυχημένο πείραμα που έκαναν, φορτιζαν σε κάθε στάση 10-55%.
Προφανώς από 55% και πάνω, η ισχύς φόρτισης θα έπεφτε σημαντικά, πλησιάζοντας την μέση κατανάλωση, οπότε δεν έχει νόημα.
Πιστεύω πως θα μπορούσαν να επιτύχουν λίγο καλύτερη επίδοση, εάν έκαναν 5-55%, διότι το 0-10% SOC είναι το ταχύτερης φόρτισης ποσοστό σε κάθε μπαταρία, αλλά πιθανώς να ανέβαζε θερμοκρασία η μπαταρία με τέτοια συνεχή χρήση για 24 ώρες.
Επίσης είναι επίφοβο με τέτοια κατανάλωση το 5% SOC να φτάσει πολύ γρήγορα το πραγματικό 0% της μπαταρίας (να εξαντληθεί και το μπάφερ) και να μείνει στο δρόμο το αυτοκίνητο, ή στο εύρος κάτω από 10% να έχει υποδεέστερες επιδόσεις ισχύος ο κινητήρας, κάτι που μάλλον είναι βέβαιο για κάτω από 5%.
Και για να διατηρεί τέτοια ταχύτητα, χρειάζεται πρακτικά όλη την ισχύ του κινητήρα.
Το χρήσιμο δίδαγμα από τέτοιες επιδόσεις, είναι πως για να φτάσεις όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στον προορισμό σου σε πολύ μεγάλες διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο, κάνεις πολλές μικρής διάρκειας στάσεις φόρτισης, από τέρμα χαμηλά στο SOC, μέχρι κει που έχει υψηλή ισχύ φόρτισης, συνήθως μέχρι 70% και ποτέ μα ποτέ πάνω από 80%.
Αυτοί στο επιτυχημένο πείραμα που έκαναν, φορτιζαν σε κάθε στάση 10-55%.
Προφανώς από 55% και πάνω, η ισχύς φόρτισης θα έπεφτε σημαντικά, πλησιάζοντας την μέση κατανάλωση, οπότε δεν έχει νόημα.
Πιστεύω πως θα μπορούσαν να επιτύχουν λίγο καλύτερη επίδοση, εάν έκαναν 5-55%, διότι το 0-10% SOC είναι το ταχύτερης φόρτισης ποσοστό σε κάθε μπαταρία, αλλά πιθανώς να ανέβαζε θερμοκρασία η μπαταρία με τέτοια συνεχή χρήση για 24 ώρες.
Επίσης είναι επίφοβο με τέτοια κατανάλωση το 5% SOC να φτάσει πολύ γρήγορα το πραγματικό 0% της μπαταρίας (να εξαντληθεί και το μπάφερ) και να μείνει στο δρόμο το αυτοκίνητο, ή στο εύρος κάτω από 10% να έχει υποδεέστερες επιδόσεις ισχύος ο κινητήρας, κάτι που μάλλον είναι βέβαιο για κάτω από 5%.
Και για να διατηρεί τέτοια ταχύτητα, χρειάζεται πρακτικά όλη την ισχύ του κινητήρα.