Ηχεία...άσωτα

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.502
Reaction score
57.524
Να ένα ηχείο που θα ήθελα πολύ ν'αναρτηθεί στο ΄΄καλό μέρος΄΄ ...

Spendor A7



... αλλά πώς να γίνει με τους εικονιζόμενους συντονισμούς από το bass reflex, την κοιλότητα ενέργειας στις κατώτερες μεσαίες ...
219SPA7fig3.jpg

Fig.3 Spendor A7, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (red) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 1kHz, and 300Hz.

... και με την παρακάτω off-axis υποχώρηση στο οριζόντιο επίπεδο να παραπέμπει σε σχόλια περί... βραχνάδας.
219SPA7fig4.jpg

Fig.4 Spendor A7, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.


Προσπερνάμε διακριτικά το Spendor αφού με το ηχείο που ακολουθεί θα μπορούσε κάλλιστα... να τερματίσει το νήμα.
DeVore Fidelity Gibbon X loudspeaker


Με τέτοιες αποκρίσεις η τραγωδία του πολιτισμού από ενδεχόμενη παγκόσμια κρίση ίσως και να ήταν αναγκαία άμα σήμαινε ότι θα έπαυε η χρήση τέτοιων ηχείων...
319DVGXfig3.jpg

Fig.3 DeVore Fidelity Gibbon X, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield midrange (green), woofers (blue), and ports (red) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 450Hz, 500Hz, 550Hz, and 300Hz.

319DVGXfig4.jpg

Fig.4 DeVore Fidelity Gibbon X, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

319DVGXfig6.jpg

Fig.6 DeVore Fidelity Gibbon X, spatially averaged, 1/6-octave response in JA's listening room (red), and of KEF LS50 (blue).

Όπως καταλαβαίνουμε θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα να συνέλθουμε ύστερα από αυτό το...Devour Fidelity. :sneaky:

Η ολοκλήρωση του ΄΄σοκ και πέους΄΄ γι αυτήν την πρωτομηνιά έχει μια ειδική αναφορά από ένα δωμάτιο που απανθρακώνει το νου σαν έγκαυμα τρίτου βαθμού... Όσοι θεωρούν απ'όσα παρουσιάστηκαν ότι η χωροταξία του άτιμου John δεν συμπεριφέρεται ευγενικά σε διάφορα ηχεία ας πληροφορηθούν ότι τα πράγματα ήταν ακόμη χειρότερα στο χώρο του Καπετάν Μιχάλη Fremer... Στα τέλη της περασμένης δεκαετίας τόλμησαν να δημοσιεύσουν τις παρακάτω αποκρίσεις από δύο άκρως αβανταδόρικα ηχεία όπου παρατηρούμε την κοινή υποχώρηση τάξης 10 dB περίπου με επίκεντρο τη ζώνη τρίτης προς τέταρτη οκτάβα. και αγκαζέ με ισοδύναμη τόνωση μια οκτάβα παρακάτω..

918SFAidafig5.jpg

Fig.5 Sonus Faber Aida, spatially averaged, 1/6 -octave response in MF's listening room (red); and of Wilson Audio Alexx (blue).

Ποιος είπαμε ότι θα έφταιγε στους αντιπροσώπους ;;; Ούτε...boombox δεν θ'άξιζε να τεστάρεται υπό αυτές τις συνθήκες.
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.502
Reaction score
57.524
Κατωφερής σπείρα δίχως τέρμα... Εκεί που λες πως τα είδαμε όλα προκύπτει κάτι ακόμα πιο εξωφρενικό ευτυχώς από το χρονοντούλαπο...Μοντέλα σαν αυτά πωλούνται ως ... συλλεκτικά κομμάτια

Museatex Hybrid 6 loudspeaker
666muse.spk.jpg
Εξίσου συλλεκτική και η ψευδοανηχοϊκή απόκριση με συντονισμούς από το reflex και κτενωτά φίλτρα από το κάλυμμα της μεμβράνης...
666MH6fig03.jpg

Fig.3 Museatex Hybrid 6, anechoic response on design axis at 45", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of nearfield midrange, woofer, and port responses plotted below 300Hz.

Επίσης χτυπητή η ανισορροπία ανάμεσα στα επιμέρους κανάλια κατά τις αντίστοιχες λήψεις nearfield...
666MH6fig04.jpg

Fig.4 Museatex Hybrid 6, left-channel in-room frequency response on-axis at 1m.

666MH6fig05.jpg

Fig.5 Museatex Hybrid 6, right-channel in-room frequency response on-axis at 1m.
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.162
Reaction score
21.764
Να ένα ηχείο που θα ήθελα πολύ ν'αναρτηθεί στο ΄΄καλό μέρος΄΄ ...

Spendor A7



... αλλά πώς να γίνει με τους εικονιζόμενους συντονισμούς από το bass reflex, την κοιλότητα ενέργειας στις κατώτερες μεσαίες ...
219SPA7fig3.jpg

Fig.3 Spendor A7, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (red) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 1kHz, and 300Hz.

... και με την παρακάτω off-axis υποχώρηση στο οριζόντιο επίπεδο να παραπέμπει σε σχόλια περί... βραχνάδας.
219SPA7fig4.jpg

Fig.4 Spendor A7, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.
Γκουρού τέτοια προβλήματα ισχύουν και για την D line της Spendor ή σε αυτά έχουν διαφορετική προσέγγιση?
Έχεις μελετήσει μετρήσεις για κάποιο από τα επιδαπέδια μοντέλα (D 7.2, D 9.2) της σειράς?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.502
Reaction score
57.524
Γκουρού τέτοια προβλήματα ισχύουν και για την D line της Spendor ή σε αυτά έχουν διαφορετική προσέγγιση?
Έχεις μελετήσει μετρήσεις για κάποιο από τα επιδαπέδια μοντέλα (D 7.2, D 9.2) της σειράς?
Spendor D7

Fig.3 Spendor D7, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with nearfield responses of: mid/woofer (green), woofer (blue), port (red), with complex sum of nearfield responses, respectively plotted below 500Hz, 500Hz, 950Hz, 300Hz.

Σημείο τριβής οι οριζόντιες off-axis

Fig.4 Spendor D7, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

Μεταξύ μας τώρα, δεν θα το αναρτούσα στο παρόν νήμα με αυτό μονάχα το ελάττωμα...

Στη συνέχεια, τι να περιμέναμε από μοντέλο ηχείου τιτλοφορούμενο... Hestia ;;;
Alta Audio Hestia Titanium loudspeaker

118AHTfig3.jpg

Fig.3 Alta Hestia Titanium, acoustic crossover on tweeter axis at 50", corrected for microphone response, with nearfield responses of midrange units (green), woofer (red), and port (blue), respectively plotted in the ratios of the square roots of their radiating areas below 350Hz, 420Hz, and 1600Hz.
118AHTfig4.jpg

Fig.4 Alta Hestia Titanium, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of nearfield midrange, woofer, and port responses plotted below 300Hz.

Δίπολα mid και βουτιά διασποράς στις κατώτερες μεσαίες από τις οριζόντιες off-axis μήπως αντισταθμιζόταν η τονική συμπεριφορά σε οικιακό δωμάτιο...Δηλαδή εδώ όποιος τα εγκαθιστούσε σε χώρο με ακουστική φροντίδα που θα έριχνε RT και στις μεσοϋψηλές θα καταδικαζόταν σε...ψάξιμο λεπτόηχων καλωδίων εν είδει ρινικών πλύσεων για την...ιγμορίτιδα
του setup.
118AHTfig5.jpg

Fig.5 Alta Hestia Titanium, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

Στις δε κατακόρυφες... Hestia & katurata :roflmao:
118AHTfig6.jpg

Fig.6 Alta Hestia Titanium, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–15° below axis.

Για όνομα, σε τέτοιους συγκερασμούς θεμελιωδών σφαλμάτων έγκειται η δράση όσων μερακλήδων εξομαλύνουν με το αυτί ακροαματικές αποδόσεις;;;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.908
Reaction score
137.074
Spendor D7
Πέραν της εντελώς αποτυχημένης οπής μπας ριφλεξ (που την κλείνεις και τελειώνει το θέμα) και της ανομοιογενούς off axis, είναι αρκετά ισορροπημένο ηχείο, με κάτι ατασθαλίες όμως στην περιοχή αυξημένης ευαισθησίας του αυτιού.

Αλλά η ανομοιογένεια στην off axis εγγυάται με 100% βεβαιότητα μια ανομοιογένεια στο τελικό αποτέλεσμα, η οποία δεν μπορεί να στρώσει με κανενός είδους EQ, οπότε αυτό το κατά τα λοιπά ενδιαφέρον ηχείο, πάει άπατο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.502
Reaction score
57.524
Πέραν της εντελώς αποτυχημένης οπής μπας ριφλεξ (που την κλείνεις και τελειώνει το θέμα) και της ανομοιογενούς off axis, είναι αρκετά ισορροπημένο ηχείο, με κάτι ατασθαλίες όμως στην περιοχή αυξημένης ευαισθησίας του αυτιού.

Αλλά η ανομοιογένεια στην off axis εγγυάται με 100% βεβαιότητα μια ανομοιογένεια στο τελικό αποτέλεσμα, η οποία δεν μπορεί να στρώσει με κανενός είδους EQ, οπότε αυτό το κατά τα λοιπά ενδιαφέρον ηχείο, πάει άπατο.
Δεν είναι τόσο τραγικό συγκρινόμενο με μοντέλα όπως το Wilson Duette 2 που ζητούσε 23 ολόκληρα χιλιάρικα...


Fig.4 Wilson Duette 2, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of nearfield responses plotted below 300Hz.



Fig.5 Wilson Duette 2, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

Fig.6 Wilson Duette 2, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–10° below axis.

Αρκετά μοντέλα ηχείων έχουν αναρτηθεί με ΄΄βαριά καρδιά΄΄ εκ μέρους του γράφοντας και το παρακάτω... ανήκει σε αυτήν την κατηγορία μονάχα εξαιτίας του μακαρίτη Art Dudley...
Auditorium 23 Hommage Cinema
117homagefollow.full.jpg


117A23-fig2.jpg

Fig.2 Auditorium 23 Hommage Cinema, acoustic crossover at 50" on midrange axis, corrected for microphone response, with nearfield responses of upper woofer (green), lower woofer (blue), and midrange horn (black), plotted in the ratios of their radiating diameters.

117A23-fig3.jpg

Fig.3 Auditorium 23 Hommage Cinema, anechoic response on midrange axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of nearfield woofer and midrange responses plotted below 400Hz.


117A23-fig4.jpg

Fig.4 Auditorium 23 Hommage Cinema, lateral response family at 50", from back to front: responses 90–5° off axis on plain side, response on midrange axis, responses 5–90° off axis on tweeter side.

117A23-fig5.jpg

Fig.5 Auditorium 23 Hommage Cinema, vertical response family at 50", from back to front: responses 15–5° above midrange axis, response on midrange axis, responses 5–10° below midrange axis.

Η δε ανταπόκριση από το χώρο του μακαρίτη στις πρώτες οκτάβες συναγωνιζόταν τον...Michael Fremer.
117A23-fig6.jpg

Fig.6 Auditorium 23 Hommage Cinema, spatially averaged, 1/6-octave response in AD's listening room (red); and of Wilson Duette 2 (blue).

Σε πιο ιλαρά πεδία όπως η...λοιμώδης νόσος : Zu Audio Soul Supreme... Με αυτό το μοντέλο ο ακροατής θα χρειαστεί πολύ περισσότερο...sex προκειμένου ν'απέφευγε οποιαδήποτε επικοινωνία με τη μουσική... :roflmao:




Fig.3 Zu Audio Soul Supreme, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with nearfield responses of woofer (blue), port (red), and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 700Hz, and 300Hz.



Fig.4 Zu Audio Soul Supreme, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.


Fig.5 Zu Audio Soul Supreme, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–10° below axis.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.634
Reaction score
8.654
Βλέπω τις μετρήσεις στις 50" (=127cm) από το ηχείο κι αναρωτιέμαι αν είναι σωστό για ηχεία που είναι σχεδιαμένα να ακούγονται από μεγαλύτερες αποστάσεις. Πιθανώς τα προβλήματα στο crossover να εξομαλύνονται στα 2 ή 3 μέτρα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.502
Reaction score
57.524
Βλέπω τις μετρήσεις στις 50" (=127cm) από το ηχείο κι αναρωτιέμαι αν είναι σωστό για ηχεία που είναι σχεδιαμένα να ακούγονται από μεγαλύτερες αποστάσεις. Πιθανώς τα προβλήματα στο crossover να εξομαλύνονται στα 2 ή 3 μέτρα.
Έχω θίξει ποιο στοιχείο κρίνεται ενοχλητικό ακόμα και για το best case scenario στην προηγούμενη σελίδα με τα Klipsch... A propos...
Παράλειψη από το Auditorium ...Το tweeter στη βηματική απόκριση προηγείται κατά 3 ολόκληρα msec του mid... Πάει το ΄΄ρεκόρ΄΄ των Klipsch...
117A23-fig7.jpg




Fig.7 Auditorium 23 Hommage Cinema, step response on midrange axis at 50" (5ms time window, 30kHz bandwidth).
 


Μηνύματα
276
Reaction score
144
Spendor D7

Fig.3 Spendor D7, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with nearfield responses of: mid/woofer (green), woofer (blue), port (red), with complex sum of nearfield responses, respectively plotted below 500Hz, 500Hz, 950Hz, 300Hz.

Σημείο τριβής οι οριζόντιες off-axis

Fig.4 Spendor D7, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

Μεταξύ μας τώρα, δεν θα το αναρτούσα στο παρόν νήμα με αυτό μονάχα το ελάττωμα...

Στη συνέχεια, τι να περιμέναμε από μοντέλο ηχείου τιτλοφορούμενο... Hestia ;;;
Alta Audio Hestia Titanium loudspeaker

118AHTfig3.jpg

Fig.3 Alta Hestia Titanium, acoustic crossover on tweeter axis at 50", corrected for microphone response, with nearfield responses of midrange units (green), woofer (red), and port (blue), respectively plotted in the ratios of the square roots of their radiating areas below 350Hz, 420Hz, and 1600Hz.
118AHTfig4.jpg

Fig.4 Alta Hestia Titanium, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of nearfield midrange, woofer, and port responses plotted below 300Hz.

Δίπολα mid και βουτιά διασποράς στις κατώτερες μεσαίες από τις οριζόντιες off-axis μήπως αντισταθμιζόταν η τονική συμπεριφορά σε οικιακό δωμάτιο...Δηλαδή εδώ όποιος τα εγκαθιστούσε σε χώρο με ακουστική φροντίδα που θα έριχνε RT και στις μεσοϋψηλές θα καταδικαζόταν σε...ψάξιμο λεπτόηχων καλωδίων εν είδει ρινικών πλύσεων για την...ιγμορίτιδα
του setup.
118AHTfig5.jpg

Fig.5 Alta Hestia Titanium, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

Στις δε κατακόρυφες... Hestia & katurata :roflmao:
118AHTfig6.jpg

Fig.6 Alta Hestia Titanium, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–15° below axis.

Για όνομα, σε τέτοιους συγκερασμούς θεμελιωδών σφαλμάτων έγκειται η δράση όσων μερακλήδων εξομαλύνουν με το αυτί ακροαματικές αποδόσεις;;;
και με τα classic της SPENDOR 2/3, 1/2 και 100 τι γίνεται υπάρχουν στοιχεία για αυτά?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.682
Reaction score
27.618
Μην ταλαιπωρείστε , για να βρείτε το τέλειο ηχείο . Δεν υπάρχει .
Ούτε τα Κοράλ είναι τέλεια. Ούτε τα Αβαλον Tesseract , ούτε τα magnepan 20,7 , 30,2 ούτε κανένα .
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.502
Reaction score
57.524
και με τα classic της SPENDOR 2/3, 1/2 και 100 τι γίνεται υπάρχουν στοιχεία για αυτά?
To S100 που αποτελούσε πετράδι στο στέμμα της εταιρείας είχε διαχειρίσιμες μετρήσεις και κάποιους συντονισμούς λόγω της γνωστής τεχνοτροπίας στην καμπίνα...

Fig.4 Spendor S100, anechoic response on tweeter axis at 44", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer and port responses.


Fig.5 Spendor S100, lateral response family at 44", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 30 degrees-7.5 degrees off-axis, reference response, differences in response 7.5 degrees-30 degrees off-axis.


Fig.6 Spendor S100, vertical response family at 44", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15 degrees-5 degrees above axis, reference response, difference in response 5 degrees below axis


Το διάδοχο μοντέλο όμως SP100R2 φαίνεται πως βάδιζε σε μονοπάτι παράλληλο με των B&W αφού έχει κατώτερες μετρητικές επιδόσεις

Fig.4 Spendor Classic SP100R2, anechoic response on HF axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of midrange, woofer, and port nearfield responses plotted below 300Hz.



Fig.5 Spendor Classic SP100R2, lateral response family at 50", normalized to response on HF axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

Fig.6 Spendor Classic SP100R2, vertical response family at 50", normalized to response on HF axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–15° below axis.
 

Μηνύματα
13.592
Reaction score
11.132
Auditorium 23 Hommage Cinema


117A23-fig2.jpg

Fig.2 Auditorium 23 Hommage Cinema, acoustic crossover at 50" on midrange axis, corrected for microphone response, with nearfield responses of upper woofer (green), lower woofer (blue), and midrange horn (black), plotted in the ratios of their radiating diameters.
Θέλεις να μας σχολιάσεις λίγο την κόκκινη γραμμή, που υποθέτω είναι η απόκριση του Bass reflex;
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.682
Reaction score
27.618
Δεν μπορεί να είναι απόκριση bass reflex η κόκκινη γραμή. Φτάνει κα περνάει τα 10khz .
Τι διάολο ?
Και ξεκινά από τα 80 hz.
Κάποιο λάθος είναι .
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.502
Reaction score
57.524
Θέλεις να μας σχολιάσεις λίγο την κόκκινη γραμμή, που υποθέτω είναι η απόκριση του Bass reflex;
Είναι η μονάδα των υψηλών η οποία προφανώς δια λόγους πιουρίστικης διαχείρισης στο σήμα δεν πρέπει να είναι κροσαρισμένη οπότε αφήνεται η απόκριση στην τύχη της... Ευχαριστώ που πρόσεξες άλλο ένα κουφό στοιχείο από το συγκεκριμένο ηχείο.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.682
Reaction score
27.618
Ναι και ψηλά ειδικά σκοτώνει . ιδίως πάνω απο τα 10KHZ τι να σου πω.
Είναι σίγουρα tweeter αυτό ?
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.585
Reaction score
84.192
Auditorium 23 Hommage Cinema
Εχει ονομαστεί “cinema”, γιατί κάθε φορά που σκέφτεσαι να ακούσεις μουσική σε αυτό, λες :”άσε, δεν πάω κάνα σινεμά καλύτερα”
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.632
Μηνύματα
2.946.778
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top