- Μηνύματα
- 17.502
- Reaction score
- 57.523
Να ένα ηχείο που θα ήθελα πολύ ν'αναρτηθεί στο ΄΄καλό μέρος΄΄ ...
Spendor A7
... αλλά πώς να γίνει με τους εικονιζόμενους συντονισμούς από το bass reflex, την κοιλότητα ενέργειας στις κατώτερες μεσαίες ...
Fig.3 Spendor A7, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (red) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 1kHz, and 300Hz.
... και με την παρακάτω off-axis υποχώρηση στο οριζόντιο επίπεδο να παραπέμπει σε σχόλια περί... βραχνάδας.
Fig.4 Spendor A7, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.
Προσπερνάμε διακριτικά το Spendor αφού με το ηχείο που ακολουθεί θα μπορούσε κάλλιστα... να τερματίσει το νήμα.
DeVore Fidelity Gibbon X loudspeaker
Με τέτοιες αποκρίσεις η τραγωδία του πολιτισμού από ενδεχόμενη παγκόσμια κρίση ίσως και να ήταν αναγκαία άμα σήμαινε ότι θα έπαυε η χρήση τέτοιων ηχείων...
Fig.3 DeVore Fidelity Gibbon X, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield midrange (green), woofers (blue), and ports (red) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 450Hz, 500Hz, 550Hz, and 300Hz.
Fig.4 DeVore Fidelity Gibbon X, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.
Fig.6 DeVore Fidelity Gibbon X, spatially averaged, 1/6-octave response in JA's listening room (red), and of KEF LS50 (blue).
Όπως καταλαβαίνουμε θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα να συνέλθουμε ύστερα από αυτό το...Devour Fidelity.
Η ολοκλήρωση του ΄΄σοκ και πέους΄΄ γι αυτήν την πρωτομηνιά έχει μια ειδική αναφορά από ένα δωμάτιο που απανθρακώνει το νου σαν έγκαυμα τρίτου βαθμού... Όσοι θεωρούν απ'όσα παρουσιάστηκαν ότι η χωροταξία του άτιμου John δεν συμπεριφέρεται ευγενικά σε διάφορα ηχεία ας πληροφορηθούν ότι τα πράγματα ήταν ακόμη χειρότερα στο χώρο του Καπετάν Μιχάλη Fremer... Στα τέλη της περασμένης δεκαετίας τόλμησαν να δημοσιεύσουν τις παρακάτω αποκρίσεις από δύο άκρως αβανταδόρικα ηχεία όπου παρατηρούμε την κοινή υποχώρηση τάξης 10 dB περίπου με επίκεντρο τη ζώνη τρίτης προς τέταρτη οκτάβα. και αγκαζέ με ισοδύναμη τόνωση μια οκτάβα παρακάτω..
Fig.5 Sonus Faber Aida, spatially averaged, 1/6 -octave response in MF's listening room (red); and of Wilson Audio Alexx (blue).
Ποιος είπαμε ότι θα έφταιγε στους αντιπροσώπους ;;; Ούτε...boombox δεν θ'άξιζε να τεστάρεται υπό αυτές τις συνθήκες.
Spendor A7
... αλλά πώς να γίνει με τους εικονιζόμενους συντονισμούς από το bass reflex, την κοιλότητα ενέργειας στις κατώτερες μεσαίες ...
Fig.3 Spendor A7, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (red) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 1kHz, and 300Hz.
... και με την παρακάτω off-axis υποχώρηση στο οριζόντιο επίπεδο να παραπέμπει σε σχόλια περί... βραχνάδας.
Fig.4 Spendor A7, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.
Προσπερνάμε διακριτικά το Spendor αφού με το ηχείο που ακολουθεί θα μπορούσε κάλλιστα... να τερματίσει το νήμα.
DeVore Fidelity Gibbon X loudspeaker
Με τέτοιες αποκρίσεις η τραγωδία του πολιτισμού από ενδεχόμενη παγκόσμια κρίση ίσως και να ήταν αναγκαία άμα σήμαινε ότι θα έπαυε η χρήση τέτοιων ηχείων...
Fig.3 DeVore Fidelity Gibbon X, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield midrange (green), woofers (blue), and ports (red) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 450Hz, 500Hz, 550Hz, and 300Hz.
Fig.4 DeVore Fidelity Gibbon X, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.
Fig.6 DeVore Fidelity Gibbon X, spatially averaged, 1/6-octave response in JA's listening room (red), and of KEF LS50 (blue).
Όπως καταλαβαίνουμε θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα να συνέλθουμε ύστερα από αυτό το...Devour Fidelity.
Η ολοκλήρωση του ΄΄σοκ και πέους΄΄ γι αυτήν την πρωτομηνιά έχει μια ειδική αναφορά από ένα δωμάτιο που απανθρακώνει το νου σαν έγκαυμα τρίτου βαθμού... Όσοι θεωρούν απ'όσα παρουσιάστηκαν ότι η χωροταξία του άτιμου John δεν συμπεριφέρεται ευγενικά σε διάφορα ηχεία ας πληροφορηθούν ότι τα πράγματα ήταν ακόμη χειρότερα στο χώρο του Καπετάν Μιχάλη Fremer... Στα τέλη της περασμένης δεκαετίας τόλμησαν να δημοσιεύσουν τις παρακάτω αποκρίσεις από δύο άκρως αβανταδόρικα ηχεία όπου παρατηρούμε την κοινή υποχώρηση τάξης 10 dB περίπου με επίκεντρο τη ζώνη τρίτης προς τέταρτη οκτάβα. και αγκαζέ με ισοδύναμη τόνωση μια οκτάβα παρακάτω..
Fig.5 Sonus Faber Aida, spatially averaged, 1/6 -octave response in MF's listening room (red); and of Wilson Audio Alexx (blue).
Ποιος είπαμε ότι θα έφταιγε στους αντιπροσώπους ;;; Ούτε...boombox δεν θ'άξιζε να τεστάρεται υπό αυτές τις συνθήκες.
Last edited: