Ποδήλατο

Μηνύματα
16.627
Reaction score
23.608
Σε έριξα στο λάκκο γιατί νόμιζα ότι ήσουν κομάντο, άνθρακας όμως ο χρυσός :tongue:
Και γιατί τότε στη Ιταλία έβαλες Μαρή γυναικεία κλιμάκωση?

Αϊ σαπέρα!! :lolsign:
ρεαισαπερα που θα πήγαινα στο μορτιρολο με 39 μικρό.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.857
Reaction score
48.558
Ο κανόνας με το μήκος του βραχίονα είναι Εδώ. Ότι δήποτε άλλο είναι μόδα που ήρθε από τα mtb, εκεί ο κοντός βραχίονας βοηθάει ώστε να μη χτυπάνε τα πετάλια στα κοτρόνια και στα διάφορα εμπόδια, ο περισσότερος κόσμος βλέπει τι κάνουν οι σούπερ αθλητές και τους αντιγράφει, μέγα λάθος. Δεν μπορούμε εμείς να συγκριθούμε με αυτούς, μας χωρίζει τρελό χάσμα...
Μη ξεχνάτε ότι στο mtb ρυθμίζεις το ύψος της σέλας μέσω ενός λεβιέ και προσαρμόζεις το άνοιγμα του ποδιού ανάλογα το μήκος του βραχίονα. Στη κούρσα και ειδικά όταν μιλάμε για τον ακραίο 165mm βραχίονα αλλάζει όλα τα δεδομένα, αλλάζει τον εφελκυσμό, σε τοποθετεί πολύ επιθετικά πάνω στο ποδήλατο, αν τώρα είναι και Racing η γεωμετρία του πλαισίου κουράζει άσκοπα.
ρεαισαπερα που θα πήγαινα στο μορτιρολο με 39 μικρό.
Γιατί, είχες περίοδο εκείνη τη περίοδο? :tongue:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.857
Reaction score
48.558
Μη ψαρώνεις ρε συ, αυτή η φρενίτιδα να μιμούνται και να προωθούν τις τεχνολογίες των pro έχει πάρει πλέον άρρωστες διαστάσεις. Εδώ συζητάμε ως απλοί θνητοί ποδηλάτες. Πάρε παράδειγμα τους τροχούς, ξαφνικά όλοι έχουν τροχούς με μεγάλο προφίλ, έχουμε φτάσει να θεωρούμε τα 50mm ως τροχούς αναρρίχησης, κάτι που όλοι ξέρουμε ότι δεν ισχύει λόγο του βάρους και αδράνειας της μάζας, ύστερα πάλι όσο μεγαλύτερη επιφάνεια βρίσκει ο αέρας κόντρα, τόσο επηρεάζει τη σταθερότητα του ποδηλάτου, τα βαφτίσαμε όλα αέρο και τι είναι ο πόνος μπρός στα κάλλη...
Το ίδιο συμβαίνει και με το μήκος του βραχίονα, όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, είδα και γω προσωπικά τεράστια διαφορά με μόλις 2,5mm μικρότερο. Όχι όμως προς τις επιδόσεις, η διαφορά ήταν κυρίως ως προς τη άνεση και το λίγο καλύτερο κούμπωμα στο σύνολο. Εγώ είχα κατά τις αναβάσεις και το δυνατό πάτημα ενοχλήσεις στη μέση και κατ' επέκταση καταπόνηση στα γόνατα, με μόλις 2,5mm λύθηκαν όλα μου τα προβλήματα που με ταλαιπωρούσαν. Είμαι 174cm στο μπόι με 82,5cm Inseam και λόγο σωματοδομης τη βρίσκω 170mm βραχίονα και πλαίσια που έχουν μαγαλούτσικο stack. Μισώ τη επιθετική οδήγηση και τα Φούλ επίθεση πλαίσια με χαμηλό stack, προτιμώ τη άνεση θυσιάζοντας τις επιδόσεις.

Edit.
Οι επιδόσεις είναι καθαρά θέμα αναβάτη και δεν οφείλονται στα περιφερειακά τζιρτζιμάγκαλα του ποδηλάτου, άμα θες απόδειξη σε αυτό μπορούμε να το κανονίσουμε. Θα πάω με το κρόκ για μια ανάβαση Υμηττούλη, αυτός με το πανάκριβο και γυαλιστερό trek και γω με το mtb, πχιός λες ότι θα φτάσει πρώτος στις κεραίες? :biggrin:
 
Last edited:


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.857
Reaction score
48.558
Οπότε έκλεισε, όταν ανέβεις Αθήνα πάμε Υμηττό, για νά το κάνουμε να έχει ανταγωνιστικό χαρακτήρα θα πρέπει να οριστούν και έπαθλα.
Το αφήνω πάνω σας, σκεφτείτε τι θα είναι, κάτι συμβολικό, πχ εγώ τρέχω και για ένα σακούλι κατεψυγμένες my precious :lolsign:
 

Μηνύματα
16.627
Reaction score
23.608
Θα πάω με το κρόκ για μια ανάβαση Υμηττούλη, αυτός με το πανάκριβο και γυαλιστερό trek και γω με το mtb, πχιός λες ότι θα φτάσει πρώτος στις κεραίες?
ναι αλλά στην κατηφόρα..........
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.857
Reaction score
48.558
ναι αλλά στην κατηφόρα..........
Κότα!! :rolleyes: :lolsign:

Κατηφόρα εγώ δεν πλαλάω, φοβάμαι!!
Έχω κάτι φίλους που είναι πολύ καλοί σε αυτό, κάποιες φορές προσπάθησα να τους ακολουθήσω αλλά πάντα επικρατεί η λογική και πέφτω στα φρένα. Μου είναι πραγματικά αδιανόητο όλο αυτό, πάνε στο Υμηττό και στη πάρνηθα ή ακόμα και στη φυλή και κατεβαίνουν με τη ταυτότητα στο στόμα. Στόχος είναι τα kom φυσικά, ακόμα και έτσι όμως είναι τρελό το ρίσκο στις συγκεκριμένες καταβάσεις. Μια φορά το έχω κάνει σε μια γνωστή για μένα κατάβαση σε δημόσιο δρόμο με ελάχιστη κίνηση. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι περίπου 22km γκρεμού με φουρκέτες, με διάφορα εμπόδια στο δρόμο, όπως τούρτες από αγελάδες, κοπάδια ζώων, λακκούβες, πέτρες διάσπαρτες στο δρόμο και άλλα τέτοια.
Εντέλει κατάφερα και πήρα το kom, δεν πέρασα όμως καθόλου καλά, δεν απόλαυσα τίποτα, γ@μησα τα λάστιχα και τα φρένα και στις τελευταίες στροφές έχασα τον έλεγχο όταν πάτησα μια πολύ μικρή πέτρα, τη έβλεπα αλλά ήταν πάνω στη γραμμή που είχα επιλέξει και με τη ταχύτητα που είχα δεν μπορούσα να τη αποφύγω. Το ποδήλατο ξεκίνησε τη ταλάντωση και όσο ήμουν σφιγμένος προσπαθώντας να ανακτήσω τον έλεγχο γινόταν όλο και χειρότερη η ταλάντωση , όταν χαλάρωσα αποφασισμένος να ανακτήσω τον έλεγχο, χαλάρωσε και το ποδήλατο, σταμάτησε να κάνει σαν μαινόμενος ταύρος που ήθελε να με πετάξει από τη πλάτη του, παρόλα αυτά έσφιξα τα drops και συνέχισα να πατάω να μη χάσω το kom.
Όταν τελικά έφτασα σπίτι και είδα ότι το kom ήταν θκόμ, αποφάσισα να μη το κάνω ποτέ ξανά, συνεχίζω να κατεβαίνω γρήγορα στη συγκεκριμένη κατάβαση, έπαψα όμως να παίρνω ρίσκα.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.857
Reaction score
48.558
Τη πλήρωσε όμως ο Σάκης, αλήθεια αυτή η ψυχή που είναι?
Σάκη γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα!!
 



Μηνύματα
945
Reaction score
1.119
Το προπομητήριο να γνωρίζεις ότι είναι απίστευτη ταλαιπωρία, 40 km στο elite με 250watt/avg είναι σαν να κάνεις προπόνηση όξω 80km με 300watt/avg. Λιώνεις κυριολεκτικά και στάζεις από ιδρώτα.
Πάρε από τώρα 2 καλούς ανεμιστήρες, άμα θες πάρε τέσσερις, βάλε και 2 από πίσω να χτυπάνε. Εγώ έχω 2 μπροστά και έναν στο ταβάνι, ανοιχτά τα παράθυρα χειμώνα καιρό και παρόλα αυτά γεμίζω μισό κουβά ιδρώτα.
Όταν συνηθίσεις το trainer, χρειάζεται μια μικρή περίοδο προσαρμογής, θα δεις ότι κάνει δλειά, σοβαρή δλειά, αρκεί να βάλεις στόχους και συχνότητα στις προπονήσεις.
Στη Αθήνα είναι μονόδρομος όλες αυτές οι τεχνολογίες επειδή είναι πολύ επικίνδυνο το καθημερινό στους δρόμους, για Χανιά όμως θα επέλεγα τις προπονήσεις όξω, και το elite για τις μέρες με άσχημες καιρικές συνθήκες.

...
Συμφωνώ με το θέμα της προπόνησης στην Αθήνα. Ήμουν εκεί αρκετά χρόνια και είμαι εξοικειωμένος με τον σεβασμό που αντιμετωπίζουν τον συνάνθρωπο στο δρόμο. Εδώ είναι κάπως διαφορετικά αλλά φυσικά δεν λείπουν και οι "ατυχίες". Το καλό είναι ότι σε λίγα λεπτά είσαι έξω από την πόλη πχ σε βουνό, σε παραθαλάσσια διαδρομή, σε επαρχιακό με μικρότερη κίνηση κλπ και κάνεις την προπόνησή σου. Πραγματικά έχει ωραία μέρη να πας και να προπονηθείς που ίσως να μην έχεις πάει ποτέ. Δεν παύει όμως να δουλεύεις και οι ώρες της ημέρας να είναι περιορισμένες, ιδίως το Χειμώνα. Με το προπονητήριο το καλό είναι ότι μπορώ οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, ακόμη και το βράδυ να προπονηθώ και να κάνω "μία ωρίτσα" προπόνηση. Εξασφαλίζω δηλ την προπόνηση της ημέρας.
Θεωρώ ότι για αρχή αυτό που πρέπει να κάνω είναι χιλιόμετρα...πολλά χιλιόμετρα, να φτάσω την φυσική μου κατάσταση και την τεχνική μου σε ένα καλό επίπεδο. Στόχος για αρχή τουλάχιστον 4 προπονήσεις/εβδ, αφού θα υπάρχει το προπονητήριο έτσι ώστε το Καλοκαίρι να έχουμε ανέβει σε όλα τα επίπεδα.

Έτσι λοιπόν Ruovy και Roon με Dirac στα Neumann 310 & 4 sub να βαράνε 8-).
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.023
Reaction score
91.400
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Remco Evenepoel έκανε προπόνηση στο Βέλγιο όταν ο οδηγός ενός σταματημένου βαν άνοιξε την πόρτα χωρίς να δει και τον έριξε κάτω. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με υποψία για σπασμένο ώμο και καρπό.

Το ποδήλατό του κόπηκε στη μέση.

φδσε.jpg
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.741
Reaction score
21.567
Από ότι φαίνεται, εκεί στο Βέλγιο δεν ξέρουν τι είναι το "Dutch reach".

Περαστικά στον Remco.
 




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.857
Reaction score
48.558
Είδα το βίντεο της διαδρομής και έχει πολλά τέτοια Σώτο, είμαι μαθημενος όμως, είναι σαν τα θκάμας τα κάρα που έχουμε στη Λάρσα :lolsign:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.725
Μηνύματα
2.950.196
Members
38.232
Νεότερο μέλος
aradis
Top