- Μηνύματα
- 2.517
- Reaction score
- 3.803
Αυτά τα geithain τα βρίσκει κανείς Ελλάδα?
Αυτά τα geithain τα βρίσκει κανείς Ελλάδα?
Μπιμπισιντίπ. Ντιπ καταντίπ.Η πτώση δε, στην ζώνη του κρός mid-tweeter δίνει μεγαλύτερο βάθος σκηνής. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά.
Καλά εσύ ok, για τον Μανέστρο δεν θα πω, φοβούμαι.Και έτσι και το προτιμώ αλλά και εξάλλου εγω (και ο Κος Χρήστος) είμαστε οι μόνοι που μπορούμε να βρίσκουμε τρόπους να αλλάζουμε ότι θέλουμε για να πάρουμε αυτό που θέλουμε απο ήχο ...και σκουπίδια να είχαμε.
Ντίπ για ντίπ δηλαδή ε ;Ντιπ καταντίπ
Είχα ακούσει τα 1.5 αρχές 00'ς στην αντιπροσωπεία στα Εξάρχεια τότε. Στον δικό τους χώρο με ολοκληρωμένο VTL ο ήχος ήταν γλυκός και μπορούσες να ακούσεις για ώρες. Τα προτιμούσα για jazz και γενικότερα παλιότερες ηχογραφήσεις, ήταν αρκετά bass shy για rock και για μουσική με βαθύ χαμηλό.Proac Response 2.5... Ξέρω, ξέρω και στον υποφαινόμενο άρεσε μια φορά κι έναν καιρό...
Τι κρίμα που δεν ακούγεται... ο καπλαμας
Confidence έχω αναρτήσει στο παρελθόν στο νήμα " Ό,τι θέλει ο λαός" με ηχεία που πυροδοτούν θετικό ενδιαφέρον.Είχα ακούσει τα 1.5 αρχές 00'ς στην αντιπροσωπεία στα Εξάρχεια τότε. Στον δικό τους χώρο με ολοκληρωμένο VTL ο ήχος ήταν γλυκός και μπορούσες να ακούσεις για ώρες. Τα προτιμούσα για jazz και γενικότερα παλιότερες ηχογραφήσεις, ήταν αρκετά bass shy για rock και για μουσική με βαθύ χαμηλό.
Ερώτηση για την άλλη ζωή που θα είμαι σίγουρα εκατομμυριούχος...
Πως μετράνε τα TAD R1; Οποιαδήποτε έκδοση μου κάνει, είχα ακούσει την πρώτη πριν πολλά χρόνια σε έκθεση και ακόμα θυμάμαι την μία και βάλε ώρα που κάθισα στο δωμάτιο.
Τα Confidence 60; Αυτά δεν τα χω ακούσει (ποιος να τα φέρει σε αυτή την τιμή για demo) αλλά λατρεύω τις μοντέρνες σχεδιαστικές γραμμές του. Κι αυτό ωραίο φαίνεται...
Πάντα μου ακούγονταν περίεργαΜετά έφταιγαν οι ΄αστικοί μύθοι΄΄ από παλαιότερες εποχές για την ποιότητα ενσωμάτωσης των χαμηλών στα τότε υβριδικά μοντέλα της εταιρείας.
Ένα φτιάξανε καλό (το παλαιό) ... και μετά το άλλο (νεότερο) κακό ;Μιλώντας για μοντέλα που μου είχαν ακουστεί ΄΄περίεργα΄΄...
Vienna Acoustics Mozart (1997)
Η ψευδοανηχοϊκή στην αυθεντική μορφή όπως παραδόθηκε για δοκιμή δείχνει σα να το είχαν παρακάνει κάπως στο...dipping :
Fig.5 Vienna Acoustics Mozart, anechoic response on tweeter axis at 50", corrected for microphone response, of samples 4792 (top) and 4326 (bottom, offset by 5dB for clarity).
O δοκιμαστής αντιστρέφει πολικότητα στο tweeter μετριάζοντας το πρόβλημα αλλά και πάλι άσωτο βγαίνει...
Fig.8 Vienna Acoustics Mozart, anechoic response on optimum axis at 50", corrected for microphone response, with complex sum of the nearfield woofer and port responses plotted below 300Hz.
Η δοκιμή είχε ολοκληρωθεί με τη σύσταση ν'αντιστρεφόταν η πολικότητα στη σύνδεση του κλάδου υψηλών στην έκδοση που παρείχε διπλοκαλωδίωση.... Όσες δε εκδόσεις έχουν μονοκαλωδίωση κατευθείαν για τεχνικό έλεγχο.
H έκδοση που είχα ακούσει ήταν το Mozart Grand το 2006 στο χώρο του τότε αντιπροσώπου οδηγούμενο από Primaluna τελικό και με πηγή το μυστήριο AH Njoe Tjoeb 4000 CD player που ήταν τροποποιημένο μοντέλο Marantz με λυχνίες και upsampler...Ένα φτιάξανε καλό (το παλαιό) ... και μετά το άλλο (νεότερο) κακό ;
Διαστραβωση ...με τον piramidhead του silent hill..Νέα σελίδα με άλλο ένα περίεργο ηχείο...Tetra 505 LTD
Fig.3 Tetra 505LTD, acoustic crossover on tweeter axis at 50", corrected for microphone response, with the nearfield woofer and port responses plotted below 350Hz and 1kHz, respectively.
Fig.4 Tetra 505LTD, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30º horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer and port responses, taking into account acoustic phase and distance from the nominal farfield point, plotted below 350Hz.
Fig.5 Tetra 505LTD, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5º off axis, reference response, differences in response 5–90º off axis.
Fig.6 Tetra 505LTD, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5º above axis, reference response, differences in response 5–15º below axis.
Όχι Tetra αλλά... πέτρα.
Το δυσκολότερο πράμα στο audio, είναι να φτιάξεις σοβαρό ηχείο, που να έχει πραγματικά σοβαρές μετρητικές επιδόσεις στο σπινοραμα, τόσο σε on axis όσο και σε off axis, και βεβαίως χωρίς ατασθαλίες στο σημείο κρος, και με χαμηλές παραμορφώσεις αλλά και χαμηλές θορυβικες συνιστώσες από Πορτ και καμπίνα.Θα το πω άλλη μία φορά...Πως βγαίνουν στην αγορά από μηχανικούς ηχεία με τέτοια απόκριση. Άλλο να είσαι κολλημένος γιατί είναι αυτή η "ηχητική σου υπογραφή", δες B&W και άλλο να είναι ότι κάτσει. Καταλαβαίνω ότι τους λένε, "αυτό το budget έχεις φτιάξε ηχείο", αλλά και με πολύ πολύ φθηνά υλικά τέτοιο χάλι θεωρώ ότι μπορείς να το αποφύγεις.
Βρε Κώστα τι έγραψες;Σκέψου στο μπιενταμπλεγιου, που έχει παραδοσιακά ένα Τουίτερ σα καβλιτσέκι τέρμα πάνω μόνο του. Έτσι το ξέρει ο κόσμος. Άμα το βάλεις μέσα σε κόρνα σα του JBL, θα χάσει την αναγνωρισιμότητα της φίρμας, αλλά οκ, θα παίζει καλύτερα με waveguide. Αλλά μάλλον δεν έχουν το ελεύθερο να κάτσουν να φτιάξουν waveguide, το οποίο από μόνο του, είναι ένα τεράστιο πρόβλημα, πολύ μεγάλης δυσκολίας, γι'αυτό οι φίρμες που μπορούν να βγάλουν τέτοια, είναι αυτές με σοβαρούς μηχανικούς που έχουν μεγάλη τριβή και συσσωρευμένη εμπειρία στο εν λόγω αντικείμενο, όπως λόγου χάριν η JBL και η Genelec. Δεν ξεφύτρωσε έτσι ξαφνικά η κόρνα του Μ2, ούτε η κόρνα του νέου μεγάλου και ακριβού Genelec, με πολλούς οδηγούς ενσωματωμένους.
Τα μεγάφωνα δεν παίζουν μόνα τους, δεν είναι αυτόνομες πηγές ήχου.Τα JBL μπορεί να μετράνε καλά , λέμε τώρα, αλλά παίζουν άθλια.
Μόνη εξαίρεση το XPL 200 .
Ολα τα άλλα παίζουν ξυνίλα.
Το κουφό της ιστορίας είναι ότι η φίρμα φιάχνει εξαιρετικά μεγάφωνα.
Πως καταφέρνει και τα κάνει να ακούγονται σα καραμούζες δεν το έχω ανακαλύψει .
Μια χαρά έπαιζαν τα Jubal που είχαμε πριν 45 χρόνια. Ίσως τά χειραγωγούσε ο Sansui.Τα JBL μπορεί να μετράνε καλά , λέμε τώρα, αλλά παίζουν άθλια.
Μόνη εξαίρεση το XPL 200 .
Ολα τα άλλα παίζουν ξυνίλα.
Το κουφό της ιστορίας είναι ότι η φίρμα φιάχνει εξαιρετικά μεγάφωνα.
Πως καταφέρνει και τα κάνει να ακούγονται σα καραμούζες δεν το έχω ανακαλύψει .