Ηχεία...άσωτα

Μηνύματα
1.341
Reaction score
1.299
Μπα;

Δηλαδή τα Neumann 310 σε ποιον δεν "αρέσουν"; 😎
(Εννοείται αποκλειστικά και μόνον με χρήση σαμπ, σε σωστή για αυτά απόσταση ακρόασης και σε χώρο που δε τα σακατεύει)
(Υπ'οψιν, μόνον για ήχο μιλάμε, άσε εμφάνιση και άλλες ιστορίες)

Ή (για να χοντραίνω το παιχνίδι) τα me geithein 901/801 οέο; 🤪😁🤣

Ποιος κουφός τα άκουσε και δε του "άρεσαν" εεεεεεεεε??? 😁🤪🤣😁🤪😁🤣

Ομοίως τα Neumann NDH-30. 😎
(πάλι για ήχο μιλάμε, άσε άλλες παραμέτρους)



ΥΓ. Όποιος μου πει ότι τα ανωτέρω ηχεία και ακουστικά τα άκουσε και δε του άρεσαν, τον κάνω επιτόπου μπλοκ και ντιλίτ. Στην πυρά.
Ειναι πολυ πιθανον να χρειαστει να κανεις αρκετους block και delete... Εισαι πολυ ευαισθητος με τα ηχεια σου ε; 😎

Η πλακα ειναι οτι αν στον δικαναλο του πουν χαλια παιζουν τα ηχεια σου ειναι διπλο το "κακό".

Αν το πουν στον πολυκαναλο ειναι πολλαπλασιο το "κακο" :gotcha:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.772
Reaction score
27.776
Μια χαρά έπαιζαν τα Jubal που είχαμε πριν 45 χρόνια. Ίσως τά χειραγωγούσε ο Sansui. :biggrin:
Τα Jubal που είχατε πριν 45 χρόνια δεν έχουν καμία σχέση με τα σημερινά JBL.
Καμία όμως.
Το Μ2 που λατρεύει ο ear εγώ δεν μπορώ να το ακούσω ούτε για μισή ώρα.
Αντίθετα το XPL 200 το άκουγα για ώρες χωρίς να με κουράζει . Με έναν SANSUI φυσικά 2χ100rms / 8 .
Το everest δεν το άντεξα ούτε για μία βδομάδα .
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.772
Reaction score
27.776
Τα μεγάφωνα δεν παίζουν μόνα τους, δεν είναι αυτόνομες πηγές ήχου. :idk:
Τα έχουμε ξαναπεί αυτά . Αν δεν τα κατανοείς δεν φταίω εγώ.
Το τι παίζει ένα μεγάφωνο έχει να κάνει κυρίως με το πως είναι σχεδιασμένο κατασκευασμένο , και πολύ λιγότερο με το τι το ταϊζεις . Βάλτο καλά μέσα στο κεφάλι σου αυτό.
Ενα μουσικό σήμα , από εναν Χ ενσιχυτή , και μετά από έναν Ψ , αν είναι στην ίδια στάθμη , χωρίς φίλτρα eq και αηδίες , 99,9 % θα παίξει το ίδιο .
Αν το παίξεις , από 10 μεγάφωνα διαφορετικά δεν θα ακουστεί το ίδιο . Τέλος.
 


Μηνύματα
2.511
Reaction score
3.796
Τα έχουμε ξαναπεί αυτά . Αν δεν τα κατανοείς δεν φταίω εγώ.
Το τι παίζει ένα μεγάφωνο έχει να κάνει κυρίως με το πως είναι σχεδιασμένο κατασκευασμένο , και πολύ λιγότερο με το τι το ταϊζεις . Βάλτο καλά μέσα στο κεφάλι σου αυτό.
Ενα μουσικό σήμα , από εναν Χ ενσιχυτή , και μετά από έναν Ψ , αν είναι στην ίδια στάθμη , χωρίς φίλτρα eq και αηδίες , 99,9 % θα παίξει το ίδιο .
Αν το παίξεις , από 10 μεγάφωνα διαφορετικά δεν θα ακουστεί το ίδιο . Τέλος.
Μπερδεύεσαι, άλλο έγραψα.
Το μεγάφωνο είναι part του ηχείου. Ένα καλό μεγάφωνο σε σ@@@ά ηχείο μάπα θα παίξει.
Πιες καφέ, δεν κατανοείς τα γραφόμενα και εκτίθεσαι.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Λόγω της υποκειμενικότητας όμως είναι πιθανόν κάποια άσωτα ηχεία να αρέσουν σε μερίδα ανθρώπων.
Αυτό το σχόλιο είναι ιδανική πάσα για το επόμενο μοντέλο που αναρτώ επίσης με βαριά καρδιά αφού σχετίζεται με γνωστά και μη εξαιρετέα μέλη...
Verity Audio Sarastro (2005)
verity_sarastro.jpg (17899 bytes)

Ψευδοανηχοϊκή...δηλητηριώδης


Fig.5 Verity Sarastro, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield responses, taking into account acoustic phase and distance from the nominal farfield point (black), along with the complex sums of the nearfield head-unit responses (red) and nearfield bass-unit responses (blue).

Κάθε άλλο παρά... ενθαρρυντικές για την όλη κατάσταση οι off-axis:

Fig.6 Verity Sarastro, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees–5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5 degrees–90 degrees off-axis.


Fig.7 Verity Sarastro, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45 degrees–5 degrees above axis, reference response, differences in response 5 degrees–45 degrees below axis.

Δηλαδή θα έπρεπε να στηθεί σε χώρο με υψηλότερα RT στη ζώνη 200-500 Hz με τις τιμές να παίρνουν τον κατήφορο στη ζώνη 500-2000 Hz. και πάνω από εκεί ... άβυσσος.

Στο Linn Akurate 242 οι σχεδιαστές μάλλον είπαν να προκαλέσουν τον εγωισμό των χαϊεντάδων αφού θα προσπαθούσαν οι δεύτεροι να συγκεράσουν με εναλλακτικές τοποθετήσεις και καλώδια τις υποχωρήσεις on-axis με τις παράλληλες τονώσεις και αντιστρόφως. Έδιναν και ακροδέκτες που ενθάρρυναν πολυενισχύσεις:


Κατά κανόνα χωρίς να λαμβάνονταν υπόψιν οι τιμές RT στις επίμαχες ζώνες... Κάτι τέτοιες ασκήσεις σκοποβολής...στα τυφλά έφτιαχναν αστικούς μύθους περί μαεστρίας κατα το στήσιμο setup...

Fig.4 Linn Akurate 242, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield responses plotted below 300Hz.


Fig.5 Linn Akurate 242, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5–90 degrees off-axis.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Νάτο και το άκρως αβανταδόρικο προ εικοσαετίας Triangle Magellan Concerto


Fig.5 Triangle Magellan Concerto, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degree horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield midrange, woofer, and port responses, taking into account acoustic phase and distance from the nominal farfield point, plotted below 300Hz.

H ανωφέρεια στην on-axis προκαλεί για αμοιβαία εξισορρόπηση με τις οριζόντιες off-axis που παραπέμπουν σε κύμα κατάλληλο για surfing... Riding the Perfect Wave...

Fig.6 Triangle Magellan Concerto, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees–5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5 degrees–90 degrees off-axis.


Fig.7 Triangle Magellan Concerto, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15 degrees–5 degrees above axis, reference response, differences in response 5 degrees–15 degrees below axis.
 

Μηνύματα
16.391
Reaction score
19.228
Bhutia να κάνω μια ερώτηση. Αυτό το νήμα με τα ¨άσωτα¨είναι βλέπω 36 σελίδες.

Το άλλο με τα "μή άσωτα" (δεν ξέρω ποιό είναι ώστε να το δω μόνος μου) πόσες σελίδες είναι ;
 

Μηνύματα
2.511
Reaction score
3.796
9
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.486
Reaction score
21.859
Θα το πω άλλη μία φορά...Πως βγαίνουν στην αγορά από μηχανικούς ηχεία με τέτοια απόκριση. Άλλο να είσαι κολλημένος γιατί είναι αυτή η "ηχητική σου υπογραφή", δες B&W και άλλο να είναι ότι κάτσει. Καταλαβαίνω ότι τους λένε, "αυτό το budget έχεις φτιάξε ηχείο", αλλά και με πολύ πολύ φθηνά υλικά τέτοιο χάλι θεωρώ ότι μπορείς να το αποφύγεις.
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σ' αυτό το Vienna Mozart, ή γενικά. Όσον αφορά το Mozart, -δεν το υπερασπίζομαι, χάλια είναι- πρέπει να έχουμε υπ' όψιν και το χρονικό πλαίσιο, το context, τη συγκυρία, τον ρουν των γεγονότων. Το 1997, η κοινότητα του hi-fi ζούσε στην παραζάλη του high end. Ως γνωστόν, και όσο κι αν σε κάποιους δεν αρέσει, στο χώρο του hi-fi, high end σημαίνει δύο πράγματα: πολυτέλεια σε υψηλή τιμή και μούρη. Άποψη το λένε κάποιοι, αλλά δυσκολεύομαι να δεχτώ τόσο σοβαρή λέξη για αυτό που συνέβαινε τότε. Ό,τι νά 'ναι ήταν τότε. Εν πολλοίς, το ίδιο είναι και σήμερα, αλλά πλέον εντός περιορισμένου πλαισίου.

Και μη νομίζεις ότι συμβαίνει μόνο στο hi-fi. Κάποτε η PSA έφτιαχνε ένα αυτοκίνητο που πήγαινε εξαιρετικά στο δρόμο. Και μετά το αντικατέστησε με μια βάρκα. Όμορφη και πολύ πιο καλοφτιαγμένη από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά βάρκα. Την ίδια εποχή, η Opel πουλούσε αυτοκίνητο με κινητήρα που αν του ανέβαζες λίγο τις στροφές, μούγκριζε και διαμαρτυρόταν σαν πεθερά που την είπες χοντρή. Θες να μιλήσουμε για σήμερα; Η Ducati πουλάει μια δικύλινδρη παπαριά κι έχει το θράσος να την ονομάζει supersport και τη χρεώνει 18 χιλιάρικα. Δικύλινδρη. Να μη σου πω για εκείνη την αηδία που βάζει η Triumph στην 765 και δεν ξέρω πού αλλού, λαμπάκια με κόκκινα λαδωτήρια και πορτοκαλί μοτέρ δίπλα σε LCD, και την ονομάζει dash. Δες τί γίνεται στην Intel, που σκοτώθηκαν να τη σώσουν γιατί είναι στρατηγικός προμηθευτής, και στην Ταϊβάν γελάνε και οι πέτρες.

Όχι, δεν είναι όλοι οι μηχανικοί ίδιοι, ούτε όμοιοι ούτε ισάξιοι. Τί νομίζεις, ότι επειδή κάποιος έβγαλε μια σχολή, είναι και μηχανικός;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Bhutia να κάνω μια ερώτηση. Αυτό το νήμα με τα ¨άσωτα¨είναι βλέπω 36 σελίδες.

Το άλλο με τα "μή άσωτα" (δεν ξέρω ποιό είναι ώστε να το δω μόνος μου) πόσες σελίδες είναι ;
Πολύ...λιγότερες. Αφενός μεν επειδή είναι συχνότερη η ανίχνευση καταδικαστικών ελαττωμάτων με τόσες ατασθαλίες που κυκλοφορούν αφετέρου δε επειδή στους συμμετέχοντες αρέσει περισσότερο η συζήτηση πάνω σε ελαττώματα αντί πάνω σε προτερήματα.
Άλλο ένα εξωτικό μοντέλο εικοσαετίας...
Bohlender-Graebener Radia 520i... και τα μυαλά στο...bohlender.


Fig.3 BG Radia 520i, anechoic response on the center-of-ribbon axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer and ribbon responses, taking into account acoustic phase and distance from the nominal farfield point, plotted below 300Hz.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.486
Reaction score
21.859
Τώρα που είδα το post του bhutia με το Linn Akurate, θυμήθηκα ένα πολύ συμπαθητικό παιδί που είχε έρθει από τη Σκωτία στη Θεσσαλονίκη για να προωθήσει και να εξηγήσει τέλος πάντων, και ούτε λίγο ούτε πολύ, νόμιζε ότι όταν ελλατώνονται οι στροφές στο cd player, αλλάζει και το pitch, και το πίστευε κιόλας! Το δε Akurate, σε απόσταση 5 μέτρων πάσχιζε να παίξει μπάσο. Τί μπάσο να παίξουν δυό 6,5σάρια, το καημένο το μηχανάκι...
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Δηλαδή ; Πόσες λιγότερες ; Δύο, τρείς ας πούμε ; 33 λιγότερες ;
Ο marlboro man σου απάντησε και πόσες... Εκμυστηρεύομαι κιόλας ότι ένα μοντέλο που τη γλιτώνει από τα άσωτα λόγω αμφιβολιών είναι το... Proac Response 4...
 


Μηνύματα
2.511
Reaction score
3.796
Δεν το ξέρω το νήμα σου λέω ...για να δώ απο μόνος μου.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Coincident Speaker Technology Super Conquest Series II

Με τέτοιες επιδόσεις οραματίζονταν οι οπαδοί ασθενικών λυχνιακών τελικών να ταίριαζαν με ηχεία προωθούμενα ως ΄΄κατάλληλα΄΄ γι αυτούς :


Fig.3 Coincident Super Conquest Series II, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer and port responses plotted below 300Hz.

Fig.1 Coincident Super Conquest Series II, electrical impedance (solid) and phase (dashed). (2 ohms/vertical div.)

Το dip στη ζώνη 1000-3000 Hz ήταν πολύ βαθύ ώστε ν'αντισταθμιζόταν υποτίθεται από την άνοδο στην τιμή της εμπέδησης κατ΄'α την οδήγηση από τελικό με πολύ υψηλή τη δική του εμπέδηση εξόδου...


Fig.5 Coincident Super Conquest Series II, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis on woofer side, reference response, differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis on other side of woofer.


Fig.6 Coincident Super Conquest Series II, vertical response family at 50", from back to front: differences in response 10 degrees-5 degrees above HF axis, reference response, differences in response 5 degrees-10 degrees below HF axis.

Έπαιζε και ... μόνο του άμα σκουντήσουμε την καμπίνα :

Fig.2 Coincident Super Conquest Series II, cumulative spectral-decay plot of accelerometer output fastened to front baffle below nameplate. (MLS driving voltage to speaker, 7.55V; measurement bandwidth, 2kHz.)


Moth Audio Cicada... Έτερος ΄΄κατάλληλος΄΄παρτενέρ για τελικούς με ΄΄άνήλικη΄΄τιμή ισχύος...
DSC_2280 (Medium).JPG



Fig.3 Moth Audio Cicada, anechoic response on driver axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with nearfield responses of the woofer (red) and port (blue) and their complex sum, taking into account acoustic phase and distance from the nominal farfield point (black), plotted below 300Hz, 800Hz, and 400Hz, respectively.


Fig.4 Moth Audio Cicada, lateral response family at 50", normalized to response on driver axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.

Γι άλλη μια φορά επιμέρους στοιχεία στην κατασκευή χαλάνε και την ενιαία βηματική απόκριση που θα έπρεπε να προκύπτει τουλάχιστον από μονόδρομο...

Fig.5 Moth Audio Cicada, step response on driver axis at 50" (5ms time window, 30kHz bandwidth).

Το δε waterfall είναι για...πνιγμό. :laugh:

Fig.6 Moth Audio Cicada, cumulative spectral-decay plot at 50" (0.15ms risetime).
Horn Shoppe Horn...
6moons audio reviews: The Horn Shoppe The Horn


Fig.3 Horn Shoppe Horn, anechoic response on driver axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with nearfield responses of the woofer (black) and horn opening (red), plotted below 300Hz and 1kHz, respectively.

Από αυτούς τους κωδωνισμούς δεν θα ... σωζόταν κανένας

Fig.5 Horn Shoppe Horn, step response on driver axis at 50" (5ms time window, 30kHz bandwidth).


Fig.6 Horn Shoppe Horn, cumulative spectral-decay plot at 50" (0.15ms risetime).
Meadowlark Audio Swift...
MEADOWLARK AUDIO SWIFT Speakers Absolute Beautiful Condition U.S.A. Made


Fig.3 Meadowlark Swift, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with nearfield responses of the woofer (red) and port (blue) and their complex sum, taking into account acoustic phase and distance from the nominal farfield point (black), plotted below 300Hz, 1kHz, and 400Hz, respectivel

(Καλά το φανταζόμαστε, τα παιγνίδια με μαρκαδόρο σχετίζονται με ακατάλληλη εφαρμογή γραμμής μεταφοράς στις χαμηλές...)


Fig.4 Meadowlark Swift, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.

Τα ΄΄φιλικά΄΄ηχεία που αδικούσαν τους συμπαθείς τριοδικούς περισσότερο από διάφορα ακατάλληλα...
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Odeon La Traviata... ΄΄Χασάπη Γούφερ!΄΄
La Traviata


Fig.3 Odeon La Traviata, anechoic response on horn axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer and port responses and their complex sum plotted below 300Hz, 1kHz, and 300Hz, respectively.


Fig.5 Odeon La Traviata, lateral response family at 50", from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response on supertweeter axis, differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.
 

Μηνύματα
2.511
Reaction score
3.796
Βρε Κώστα τι έγραψες;
Δεν το βάζουν εκεί από ασχετοσύνη. Υπάρχουν λόγοι και έχει αναλυθεί σε ιστότοπους. Περίμενα να το ξέρεις.
Μη γελάς γιατί θα σε βάλω άρθρα και πιντιέφια και μετά θα λες παραδίδομαι. :lolsign:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.744
Μηνύματα
2.950.517
Members
38.232
Νεότερο μέλος
aradis
Top