Εδώ τρέχουμε

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Reaction score
21.567
Να σου πω την αλήθεια, δεν το βλέπω "σοβαρά".

Εάν έχεις προσέξει (στο Strava), δύο φορές την εβδομάδα (κατά βάση), έχω την ευκαιρία να περπατάω για 20-25 λεπτά. Ε, αποφάσισα εκείνα τα 20-25 να τρέχω, αντί να περπατάω. Εάν δω ότι το τρέξιμο υπονομεύει τις επιδόσεις μου στο ποδήλατο, θα το σταματήσω.:)

Last edited by a moderator:

wizzy

Reaction score
21.567
Πρώτο test σήμερα, εντάξει, καλά πήγε. Ένιωσα παράξενα με τα παπούτσια - είναι τα πρώτα "καθαρόαιμα" παπούτσια τρεξίματος που φοράω, οπότε θα πρέπει να τα συνηθίσω σιγά σιγά. Δεν ανησυχώ για αυτό.

Έτρεξα 16 λεπτά κι έκανα 2.7χλμ. Στον τελευταίο γύρο με πέτυχε ένας τύπος (δρομέας) και τρέξαμε μαζί. Μου είπε ότι τρέχω πολύ γρήγορα (σε φάση που με τον ρυθμό που έτρεχα θα έκανα τα 5χλμ σε 25 λεπτά!), οπότε θα πρέπει να δουλέψω στον ρυθμό μου (pacing). Λογικό είναι, αφού είμαι αρχάριος ακόμα.

Αύριο έχω προπόνηση με το ποδήλατο και μεθαύριο θα επαναλάβω το τρέξιμο. Είμαι περίεργος να δω τις αντιδράσεις του σώματος μου.

Υ.Γ.: Κάνα κιλό θα χάσουμε, τι θα γίνει...; :roflmao:

wizzy

Reaction score
21.567
Έχω λύση σε αυτό, κόψε το φαΐ :lolsign:
Πχιό συγκεκριμένα, τα σαβουροφάγια...
Τα έχω κόψει ρε αυτά, είμαι σε καλό δρόμο. Μήπως να ξεκινήσω τις μπάμιες;;;:lol:

bretsos

Μπάμιας
Reaction score
48.549
Τα έχω κόψει ρε αυτά, είμαι σε καλό δρόμο. Μήπως να ξεκινήσω τις μπάμιες;;;:lol:
Εγώ έχω κόψει και το βραδινό, τρώω συνήθως κάτι πολύ ελαφρύ ίσα ίσα να τραβήξει τα υγρά που λένε.
Αυτό που δεν κόβω με τίποτα το βράδυ είναι το αλκοόλ, θα παίζει πάντα 1-2 το πολύ Jack ή 1-2 μπύρες πάντα με ξηρά καρπά

wizzy

Reaction score
21.567
Εγώ έχω κόψει και το βραδινό, τρώω συνήθως κάτι πολύ ελαφρύ ίσα ίσα να τραβήξει τα υγρά που λένε.
Αυτό που δεν κόβω με τίποτα το βράδυ είναι το αλκοόλ, θα παίζει πάντα 1-2 το πολύ Jack ή 1-2 μπύρες πάντα με ξηρά καρπά