Ηχεία...άσωτα

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.589
Reaction score
57.905
Ναι το ανέφερα, σε ενα από τα "ακατανόητα" 'πόστ μου. Σε δικαιολογώ που δεν το αντιλήφθηκες απόλυτα κια καλά. :D

Το καλύτερο .... για εσένα και για κάποια δεδομένη στιγμή ... μέχρι να μπορέσεις να την ξεπεράσεις. Το θέμα είναι να υπάρχει μια εξέλιξη σου και του συστήματος σου. Να τρέχουν και κάπως μαζί, τροφοδοτώντας το ένα την βελτίωση του άλλου.

Ή και τίποτε (no joke) .... το ίδιο είναι .... απλώς η άλλη πλευρά του νομίσματος και πολύ ενδεικτική και χρήσιμη για αξιολόγηση κατάσταση όπως επίσης ανέφερα σε ένα απο τα "ακατανόητα" μου .

Πάντως συνήθως σίγουρα αρχικά δεν θα έχεις τίποτε (ούτε και θα νοιώθεις την ανάγκη ή και θα μπορείς) να περιγράψεις. Δεν θα θυμάσαι και μάρκες ;) :D καθώς δεν έχουν πια καμιά σημασία για εσένα, εάν ποτέ είχαν κιόλας. :D Και σίγουρα όχι με τον τρόπο που περιγράφουν οι audio people. :D Αφού κατανοήσεις ... μετά θα είσαι σε θέση να περιγραψεις πολλά. Εάν και όχι να τα εκφράσεις .... θα τα κατανοείς. :D
(Corrected)
Οι hi end σκουληκότρυπες θέλουμε δεν θέλουμε (εγώ θέλω) υπάρχουν. :idk:
...καλό είναι να τις εξετάζουμε με επιφύλαξη.


Πάντα θα υπάρχει κάτι καλύτερο. Αξίωμα.

Κι όμως, αν καταφέρεις να αποστασιοποιηθείς από τα πάντα κατά την ακρόαση θα καταλάβεις τα πάντα. Αυτό όμως είναι δυσκολάκι.
Τα δε κοάλα ανήκουν προφανώς στην αυστραλιανή... :laugh:
Στιγμιότυπο 2024-12-12, 7.40.27 μμ.jpeg
 
Last edited:

Μηνύματα
16.393
Reaction score
19.239
Τα δε κοάλα ανήκουν προφανώς στην αυστραλιανή... :laugh:
View attachment 352398
++ ...καλό είναι να τις εξετάζουμε με επιφύλαξη. ++


Εκτός του γεγονότος ότι και εμείς και ο σχολιασμός μας είναι στα ΜΜΔ. :D

Mass audio people. :D
 


Μηνύματα
2.516
Reaction score
3.803
Ναι το ανέφερα, σε ενα από τα "ακατανόητα" 'πόστ μου. Σε δικαιολογώ που δεν το αντιλήφθηκες απόλυτα κια καλά. :D

Το καλύτερο .... για εσένα και για κάποια δεδομένη στιγμή ... μέχρι να μπορέσεις να την ξεπεράσεις. Το θέμα είναι να υπάρχει μια εξέλιξη σου και του συστήματος σου. Να τρέχουν και κάπως μαζί, τροφοδοτώντας το ένα την βελτίωση του άλλου.

Ή και τίποτε (no joke) .... το ίδιο είναι .... απλώς η άλλη πλευρά του νομίσματος και πολύ ενδεικτική και χρήσιμη για αξιολόγηση κατάσταση όπως επίσης ανέφερα σε ένα απο τα "ακατανόητα" μου .

Πάντως συνήθως σίγουρα αρχικά δεν θα έχεις τίποτε (ούτε και θα νοιώθεις την ανάγκη ή και θα μπορείς) να περιγράψεις. Δεν θα θυμάσαι και μάρκες ;) :D καθώς δεν έχουν πια καμιά σημασία για εσένα, εάν ποτέ είχαν κιόλας. :D Και σίγουρα όχι με τον τρόπο που περιγράφουν οι audio people. :D Αφού κατανοήσεις ... μετά θα είσαι σε θέση να περιγραψεις πολλά. Εάν και όχι να τα εκφράσεις .... θα τα κατανοείς. :D
Μην γράφεις σεντόνια μαρή, λογικό να "πηδώ" λέξεις. Σε αντιλαμβάνομαι μην ανησυχείς.
 

Μηνύματα
16.393
Reaction score
19.239
Μην γράφεις σεντόνια μαρή, λογικό να "πηδώ" λέξεις. Σε αντιλαμβάνομαι μην ανησυχείς.
Τα εξηγώ αναλυτικά για τους άλλους τους ... πως τους λέτε ... audio people. :D :D 😍
Φοβού τους... Μάσα audio people. :sneaky:
Ναι αυτός ο Marlboro 😍 όλες τις μάρκες ξέρει βρε παιδί μου και όλο τις επικαλείται κιόλας. Τον έχω στους υπόπτους πρός audio people. :D😍 Και μη ξεχνάμε ή μπορούμε και να παραβλέψουμε το γεγονός ότι και ο Πρόεδρος τον έχει καταδικάσει δυό φορές και είναι υπό επιτήρηση. 😍
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.589
Reaction score
57.905
Τα εξηγώ αναλυτικά για τους άλλους τους ... πως τους λέτε ... audio people. :D :D 😍
...
Άμα τα έξοδα έχουν συγκεχυμένο προορισμό τότε πρέπει να πέσει... περιορισμός.
 

Μηνύματα
16.393
Reaction score
19.239
Άμα τα έξοδα έχουν συγκεχυμένο προορισμό τότε πρέπει να πέσει... περιορισμός.
Για να ξαναγυρίσουμε και στο αμιγές θέμα του νήματος και επειδή είπες και για έξοδα εγώ εάν είχα τις τεχνικές γνώσεις σας θα έπαιρνα αυτά και θα τα τροποποιούσα φθηνά για να έχω όσα δορυφοράκια θέλω για πολυκάναλο. :D

 


Μηνύματα
1.992
Reaction score
4.702
Κατά τη γνώμη μου αναγκαιότητα απεγνωσμένη για προώθηση άποψης που να ξεχωρίζει έναντι άλλων...
Ορισμενες παρατηρησεις.
Το να ξεχωριζει καποιος εναντι αλλων δεν κινει μια βιομηχανια,
ειναι δευτερευον, απλως προκυπτει.
Το να πληρωνεσαι για την αποψη σου, ενιοτε αδρα,
σημαινει οτι αυτη εχει λογο υπαρξης , καποια χρησιμοτητα.
Οτι καλυπτει μιαν υπαρκτη αναγκη με ικανοποιητικο τροπο.

Ποια λοιπον ειναι αυτη η περιφημη αναγκη;
Απλα πραγματα.
Ο ακροατης οταν ακουει σπιτι του, ανεξαρτητως budget
και πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, ειτε το συνειδητοποιει ειτε οχι,
δεν ενδιαφερεται να μαθει πως ακριβως κατασκευαζεται ενα ηχογραφημα και απο τι συνiσταται.
Την πληροφορια που αποτυπωνεται σε μια flat αποκριση π.χ.
Αυτο που ζηταει ειναι μια οσο το δυνατον κοντα στο γουστο του, στην αντιληψη του, στην αισθητικη του,
ερμηνεια-αποτυπωση με την τεχνικη εννοια του ορου,του αρχικου μουσικου συμβαντος.
Για να προλαβω τις γνωστες αντιρρησεις,
δεν λεω οτι δεν πρεπει να γινονται σεβαστες καποιες βασικες τεχνικες παραμετροι,
και να προκυπτει μια αυθαιρετη σαλατα,
λεω οτι αυτο ειναι ενα πρωτο επιπεδο, δεν ειναι το πρωταρχικο ζητουμενο.
 

Μηνύματα
1.341
Reaction score
1.301
Δίπλα από το ρακ έχω στημένο στην βάση του (περισσότερο πλέον σαν διακοσμητικό στοιχείο), το παλιό τενόρο σαξόφωνο μου.
Όταν θέλω να επανέλθω στην πραγματικότητα εγώ και όσοι φίλοι κατά καιρούς έρχονται να ακούσουμε μουσική, ενώ παίζουν τα ηχεία, χρησιμοποιώ παράλληλα το τενόρο.
Η διαφορά φυσικά είναι χαώδης και πραγματικά δεν νομίζω ότι ποτέ θα υπάρξει ηχοσύστημα που θα μπορεί να πλησιάσει το ηχόχρωμα του πραγματικού σαξοφώνου. Προφανώς το ίδιο ισχύει και για πολλά άλλα μουσικά όργανα και κυρίως πνευστά!
Εχει τύχει να ακούσεις το smoke gets in your eyes του Eddie Higgins; Πες μου την άποψη σου για το σαξόφωνο όταν το ακούσεις …

 




Μηνύματα
16.393
Reaction score
19.239
Καλησπέρα
Υπάρχει κάτι για 805 matrix

Ευχαριστώ
Αυτή τη στιγμή μόνο το τουίτερ του. :D
Πάρε και μια άλλη τρομπέτα

Μα καλά, μέσα στο αυτί τους το ηχογράφησαν ; Πως σκούζουν έτσι και τα δύο κόρνα ; :D
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.706
Reaction score
84.551
Η διαφορά φυσικά είναι χαώδης και πραγματικά δεν νομίζω ότι ποτέ θα υπάρξει ηχοσύστημα που θα μπορεί να πλησιάσει το ηχόχρωμα του πραγματικού σαξοφώνου.
Δύο πολύ σημαντικοί περιορισμοί της αναπαραγωγής είναι το δυναμικό εύρος, το οποίο κουρεύεται και από τις συσκευές αλλά και από το mastering, και το impulse response.
 

Μηνύματα
16.393
Reaction score
19.239
Ορισμενες παρατηρησεις.
Το να ξεχωριζει καποιος εναντι αλλων δεν κινει μια βιομηχανια,
ειναι δευτερευον, απλως προκυπτει.
Το να πληρωνεσαι για την αποψη σου, ενιοτε αδρα,
σημαινει οτι αυτη εχει λογο υπαρξης , καποια χρησιμοτητα.
Οτι καλυπτει μιαν υπαρκτη αναγκη με ικανοποιητικο τροπο.

Ποια λοιπον ειναι αυτη η περιφημη αναγκη;
Απλα πραγματα.
Ο ακροατης οταν ακουει σπιτι του, ανεξαρτητως budget
και πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, ειτε το συνειδητοποιει ειτε οχι,
δεν ενδιαφερεται να μαθει πως ακριβως κατασκευαζεται ενα ηχογραφημα και απο τι συνiσταται.
Την πληροφορια που αποτυπωνεται σε μια flat αποκριση π.χ.
Αυτο που ζηταει ειναι μια οσο το δυνατον κοντα στο γουστο του, στην αντιληψη του, στην αισθητικη του,
ερμηνεια-αποτυπωση με την τεχνικη εννοια του ορου,του αρχικου μουσικου συμβαντος.
Για να προλαβω τις γνωστες αντιρρησεις,
δεν λεω οτι δεν πρεπει να γινονται σεβαστες καποιες βασικες τεχνικες παραμετροι,
και να προκυπτει μια αυθαιρετη σαλατα,
λεω οτι αυτο ειναι ενα πρωτο επιπεδο, δεν ειναι το πρωταρχικο ζητουμενο.
Ααααυτά λέω και γώ. :D

Το σημαντικότερο σε αυτά και για να τα επιτύχεις και τελικά να βρείς τι είναι πιο "σωστό" για εσένα είναι η τοπολογία, η υλοποίηση της και η χρήση υλικών που έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και τιμές (όχι οικονομικές τιμές χα χα) στις κατάλληλες θέσεις. Η ποιότητα των υλικών μετράει αλλά όχι τόσο πολύ παρά μόνο στην ηχητική ποιότητα που θα πάρεις. Κυρίως στους ενισχυτές που χωρίς αυτούς το ηχείο δεν μπορεί να αποδώσει όσο καλό και να είναι αλλά και για αυτό το λόγο εξάλλου όταν χρησιμοποιείς ενίσχυση με άλλη τοπολογία το ίδιο ηχείο σου που το "γνωρίζεις" χρόνια μετά παίζει σαν εντελώς άλλο ηχείο (χειρότερα ή καλύτερα). Αλλά και η τοπολγία όλων των μηχανημάτων στην αλυσίδα της αναπαραγωγής είναι αρκετά σημαντική, όχι τόσο όσο στους ενισχυτές και στα ηχεία σαν δεύτερος παράγοντας σημαντικότητας (αλλά και συνδυασμοί αυτών των δύο συγκεκριμένα). Αυτά τα γνωρίζουν καλά μόνο οι καλοί σχεδιαστές. Ούτε καν οι κατασκευαστές καθώς οι περισσοτεροι δεν είναι σχεδιαστές ή δεν είναι καλοί σχεδιαστές αλλά συνήθως δεν είναι καν σχεδιαστές. Απλώς γνωρίζουν κάποια βασικά θέματα που αφορούν τις τοπολογίες και μετά "μαπλώνουν" την όποιο αρχικά λανθασμένη τοπολογικά επιλογή επέλεξαν με άλλες τεχνικές και τσόντα επιλογές. Ο συνδασμός συγκεκριμένων τοπολογίων με συγκερκιμένα ηχεία είναι επίσης σημαντικός. Η ανάλυση που ψάχνουν και μόνο γνωρίζουν οι audio people και τα καλύτερα ακόμη "δείγματα" εξ αυτών με τεράστια εμπειρία αφορά μόνο την ηχητική και όχι την μουσική ανάλυση και ευκρίνεια. Δεν μπορούν να την κατανοήσουν αλλά επίσης δεν χωράει στο χοντροκέφαλο τους πως είναι δυνατόν πολλά συστήματα να έχουν μεν ανάλυση αλλά δεν ικανοποιούν καθώς δεν έχουν έκφραση που είναι και το σημαντικότερο για την ανάδειξη της ερμηνείας. Πράγματα βασικά που ένας μουσικός τα γνωρίζει και τα κάνει κάθε φορά που πιάνει όργανο στα χέρια του για να παίξει. Αυτό αφορά και τα δυναμικά καθώς και αυτά έχουν "ανάλυση" που πρέπει να αναπαραχθεί και συβάλλουν στην ερμηνεία και άρα και στην δυνατότητα να αντιλαμβάνεσαι την διαφορά μεταξύ του παιξίματος και πως τα χρησιμοποιεί ο καλλιτέχνης (μουσικός στην προκειμένη). Σύστημα που δεν μπορεί να ικανοποιήσει σε αυτό τον τομέα , δεν είναι ούτε κατά διάνοια το καλύτερο. Επίσης πολλά συστήματα είναι δυνατόν σε συγκεκριμένα κομμάτια και είδη μουσικής ή συγκεκριμενα όργανα ή μικρά σύνολα κλπ να μπορούν να τα αποδώσουν αυτά και σε άλλα κομμάτια να μην μπορούν να τα αποδώσουν σωστά. Αυτό είναι σημαντικό κριτήριο για να βρείς το προσωπικό σου "γούστο" και τι να περιμένεις να ακούσεις όσον αφορά την προσωπική σου άποψη για το πως πρέπει να ακούγεται ένα σύστημα ή καλύτερα να πω να βρείς τι θεωρείς σημαντικό εσύ για εσένα. Πολλοί λίγοι δίνουν σημασία σε αυτό ή το γνωριζουν. Ούτε καν το αναγνωρίζουν. Κάποιοι λίγοι, λόγω αισθητικής απο άλλους τομείς , δραστηριότητες και εμπειρίες στην ζωή τους που τους έχουν διαμορφώσει σαν ατομα, το διαισθάνονται όταν λείπει αλλά δύσκολα το εντοπίζουν ή σπάνια έχουν εκτεθεί για σημαντικό χρονκό διάστημα στην παρουσία τους (έναντι της απουσία τους) ώστε να αποτελέσει για αυτούς σημαντικό χαρακτηριστικό και να το εντάξουν στην απαίτηση τους απο το "καλύτερο" σύστημα. Δεν είναι δυνατόν generic επιλογές να σου εξασφαλίσουν τέτοια υψηλή ποιότητα αναπαραγωγής. Οι generic επιλογές που έχουν κυριαρχήσει στο audio (και οι μπούσουλες που επιβάλλον αναγκαστικά για την εφαρμογή τους ... χωρίς να φταίνε οι μπούσουλες σαν έννοια per se, αντίθετα είναι χρήσιμοι στο aftermath) αφορούν την κάλυψη άλλων basic μόνο επιλογών με σκοπό την πώληση και το universality τυυ ήχου ενω είναι εντελώς ατομική ικαι βαθιά προσωπική ιστορία.
 
Last edited:

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.858
Reaction score
8.900
Τελικά ξέρετε τι είμαστε όλοι εδώ μέσα? Μηχανάκιδες, όχι φιλόμουσοι και κατά βάθος ανικανοποίητοι!
Συνέχεια ψαχνόμαστε, πότε για ηχεία, πότε για καλώδια, πότε για τον αριθμό των subs, πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο κώλος του πονεί!

Φιλόμουσος είναι πχ ο αδελφός μου και κατά βάθος τον ζηλεύω. Αντικατέστησε πριν μερικά χρόνια το παλιό του σύστημα που το είχε από νέο παιδί με ένα που αποτελείται από έναν ολοκληρωμένο μαραντζ των 400 ευρώ, ένα ζευγάρι ηχεία dali αντιστοίχου κόστους το συμπληρωματικό του μαραντζ cdplayer και ένα pikap dual των 300 το πολύ ευρώ. ΌΜΩΣ κατά μέσο όρο αγοράζει 5 με 10 lp τον Μήνα, κάνει το κέφι του, ακρόαση με τις ώρες και ευχαρισττιέται, γιατι είναι πραγματικός ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΣ. Απολαμβάνει την μουσική, όχι τα μηχανήματα!

Πολλοί από εμάς, όπως και εγώ, είναι αμφίβολο αν έχουμε ακούσει ποτέ ένα lp από την αρχή μέχρι το τέλος. Μόνος μας σκοπός είναι να ακούσουμε ένα "τσικ" παραπάνω από το μεγάφωνο, ένα χαμηλό που να ξεσηκώνει τον γείτονα... Και τελικά δεν είμαστε ικανοποιημένοι ποτέ. Όλο κάτι μας λείπει, όλο κάτι μας φταίει.

Ναι κάτι μας φταίει! Το αρρωστημένο μυαλό μας!
 

Μηνύματα
1.341
Reaction score
1.301
Τελικά ξέρετε τι είμαστε όλοι εδώ μέσα? Μηχανάκιδες, όχι φιλόμουσοι και κατά βάθος ανικανοποίητοι!
Συνέχεια ψαχνόμαστε, πότε για ηχεία, πότε για καλώδια, πότε για τον αριθμό των subs, πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο κώλος του πονεί!

Φιλόμουσος είναι πχ ο αδελφός μου και κατά βάθος τον ζηλεύω. Αντικατέστησε πριν μερικά χρόνια το παλιό του σύστημα που το είχε από νέο παιδί με ένα που αποτελείται από έναν ολοκληρωμένο μαραντζ των 400 ευρώ, ένα ζευγάρι ηχεία dali αντιστοίχου κόστους το συμπληρωματικό του μαραντζ cdplayer και ένα pikap dual των 300 το πολύ ευρώ. ΌΜΩΣ κατά μέσο όρο αγοράζει 5 με 10 lp τον Μήνα, κάνει το κέφι του, ακρόαση με τις ώρες και ευχαρισττιέται, γιατι είναι πραγματικός ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΣ. Απολαμβάνει την μουσική, όχι τα μηχανήματα!

Πολλοί από εμάς, όπως και εγώ, είναι αμφίβολο αν έχουμε ακούσει ποτέ ένα lp από την αρχή μέχρι το τέλος. Μόνος μας σκοπός είναι να ακούσουμε ένα "τσικ" παραπάνω από το μεγάφωνο, ένα χαμηλό που να ξεσηκώνει τον γείτονα... Και τελικά δεν είμαστε ικανοποιημένοι ποτέ. Όλο κάτι μας λείπει, όλο κάτι μας φταίει.

Ναι κάτι μας φταίει! Το αρρωστημένο μυαλό μας!
Εγω δεν ζηλευω καθολου τον αδερφο σου. Αντιθετως... Επισης δε βρισκω κανενα κακο να εισαι μηχανακιας και να σου αρεσει η ποιοτητα του ηχου. Οπως τη βρισκει ο καθενας στη ζωη... Το αρρωστο που το βρισκεις?
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.858
Reaction score
8.900
Τι είναι ποιότητα ήχου? Δεν θα την βρούμε ποτέ! Το τέλειο δεν υπάρχει!
Από την άλλη υπάρχει η μουσική, ο στίχος το τραγούδι! Και δεν απαιτεί ποιότητα!Ακρόαση απαιτεί μόνο.
Είμαστε λάθος τελικά....
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.486
Reaction score
21.859
Ααααυτά λέω και γώ. :D

Το σημαντικότερο σε αυτά και για να τα επιτύχεις και τελικά να βρείς τι είναι πιο "σωστό" για εσένα είναι η τοπολογία, η υλοποίηση της και η χρήση υλικών που έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και τιμές (όχι οικονομικές τιμές χα χα) στις κατάλληλες θέσεις. Η ποιότητα των υλικών μετράει αλλά όχι τόσο πολύ παρά μόνο στην ηχητική ποιότητα που θα πάρεις. Κυρίως στους ενισχυτές που χωρίς αυτούς το ηχείο δεν μπορεί να αποδώσει όσο καλό και να είναι αλλά και για αυτό το λόγο εξάλλου όταν χρησιμοποιείς ενίσχυση με άλλη τοπολογία το ίδιο ηχείο σου που το "γνωρίζεις" χρόνια μετά παίζει σαν εντελώς άλλο ηχείο (χειρότερα ή καλύτερα). Αλλά και η τοπολγία όλων των μηχανημάτων στην αλυσίδα της αναπαραγωγής είναι αρκετά σημαντική, όχι τόσο όσο στους ενισχυτές και στα ηχεία σαν δεύτερος παράγοντας σημαντικότητας (αλλά και συνδυασμοί αυτών των δύο συγκεκριμένα). Αυτά τα γνωρίζουν καλά μόνο οι καλοί σχεδιαστές. Ούτε καν οι κατασκευαστές καθώς οι περισσοτεροι δεν είναι σχεδιαστές ή δεν είναι καλοί σχεδιαστές αλλά συνήθως δεν είναι καν σχεδιαστές. Απλώς γνωρίζουν κάποια βασικά θέματα που αφορούν τις τοπολογίες και μετά "μαπλώνουν" την όποιο αρχικά λανθασμένη τοπολογικά επιλογή επέλεξαν με άλλες τεχνικές και τσόντα επιλογές. Ο συνδασμός συγκεκριμένων τοπολογίων με συγκερκιμένα ηχεία είναι επίσης σημαντικός. Η ανάλυση που ψάχνουν και μόνο γνωρίζουν οι audio people και τα καλύτερα ακόμη "δείγματα" εξ αυτών με τεράστια εμπειρία αφορά μόνο την ηχητική και όχι την μουσική ανάλυση και ευκρίνεια. Δεν μπορούν να την κατανοήσουν αλλά επίσης δεν χωράει στο χοντροκέφαλο τους πως είναι δυνατόν πολλά συστήματα να έχουν μεν ανάλυση αλλά δεν ικανοποιούν καθώς δεν έχουν έκφραση που είναι και το σημαντικότερο για την ανάδειξη της ερμηνείας. Πράγματα βασικά που ένας μουσικός τα γνωρίζει και τα κάνει κάθε φορά που πιάνει όργανο στα χέρια του για να παίξει. Αυτό αφορά και τα δυναμικά καθώς και αυτά έχουν "ανάλυση" που πρέπει να αναπαραχθεί και συβάλλουν στην ερμηνεία και άρα και στην δυνατότητα να αντιλαμβάνεσαι την διαφορά μεταξύ του παιξίματος και πως τα χρησιμοποιεί ο καλλιτέχνης (μουσικός στην προκειμένη). Σύστημα που δεν μπορεί να ικανοποιήσει σε αυτό τον τομέα , δεν είναι ούτε κατά διάνοια το καλύτερο. Επίσης πολλά συστήματα είναι δυνατόν σε συγκεκριμένα κομμάτια και είδη μουσικής ή συγκεκριμενα όργανα ή μικρά σύνολα κλπ να μπορούν να τα αποδώσουν αυτά και σε άλλα κομμάτια να μην μπορούν να τα αποδώσουν σωστά. Αυτό είναι σημαντικό κριτήριο για να βρείς το προσωπικό σου "γούστο" και τι να περιμένεις να ακούσεις όσον αφορά την προσωπική σου άποψη για το πως πρέπει να ακούγεται ένα σύστημα ή καλύτερα να πω να βρείς τι θεωρείς σημαντικό εσύ για εσένα. Πολλοί λίγοι δίνουν σημασία σε αυτό ή το γνωριζουν. Ούτε καν το αναγνωρίζουν. Κάποιοι λίγοι, λόγω αισθητικής απο άλλους τομείς , δραστηριότητες και εμπειρίες στην ζωή τους που τους έχουν διαμορφώσει σαν ατομα, το διαισθάνονται όταν λείπει αλλά δύσκολα το εντοπίζουν ή σπάνια έχουν εκτεθεί για σημαντικό χρονκό διάστημα στην παρουσία τους (έναντι της απουσία τους) ώστε να αποτελέσει για αυτούς σημαντικό χαρακτηριστικό και να το εντάξουν στην απαίτηση τους απο το "καλύτερο" σύστημα. Δεν είναι δυνατόν generic επιλογές να σου εξασφαλίσουν τέτοια υψηλή ποιότητα αναπαραγωγής. Οι generic επιλογές που έχουν κυριαρχήσει στο audio (και οι μπούσουλες που επιβάλλον αναγκαστικά για την εφαρμογή τους ... χωρίς να φταίνε οι μπούσουλες σαν έννοια per se, αντίθετα είναι χρήσιμοι στο aftermath) αφορούν την κάλυψη άλλων basic μόνο επιλογών με σκοπό την πώληση και το universality τυυ ήχου ενω είναι εντελώς ατομική ικαι βαθιά προσωπική ιστορία.

Ρε συ Θύμιο, λαχάνιασα! Πάτα και κανένα enter ανάμεσα...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.744
Μηνύματα
2.950.563
Members
38.233
Νεότερο μέλος
dimpam
Top