Audio People Fan Club

Μηνύματα
16.430
Reaction score
19.324
ειμαι σε ενα γκρουπ με διάφορους audio people
Σε γκρούπ ; Αμάαααν ... Κάηκες. Το μελλον σου προμηνύεται ζοφερό. 😍
και με όσους μιλάω στο AVsite
Τώρα που είπες για το Avsite να πω και μια μια χρήσιμη πληροφορία για τους audio people ειδικά του ίντερνετ παγκόσμια :

Βλέπαμε χθές ένα τηλεπαιχνίδι "γνώσεων" στην τηλεόραση με κάποιους φιλοξενούμενους που έχω και σε κάποια φάση λέει ο παρουσιαστής - σε μια ερώτηση για πόσα παιδιά είχε ο Τσάρλι Τσάπλιν - μια ιστορία που είναι γάντι για τους audio people του ίντερνετ και θέλω να την συμπληρώσω στην χρήσιμη πληροφορία για την κουκουβάγια που είπα στον Marlboro πιο πάνω και τους αφορά και αντικατοπτρίζει απόλυτα :

Πάει λέει (αληθινό γεγονός) μια φορά ο ίδιος ο Τσάρλι Τσάπλιν σε μια επιτροπή που πήγαιναν πολλοί να τον μιμηθούν και να διαγωνιστούν για να κερδίσουν την πρώτη θέση. Διαγωνίστηκε και βγήκε τέταρτος.
Τι να κάνουμε που είσαι extra large ακόμα και στις εικόνες...
Δεν πειράζει, σου ανεβάζω εικόνα από το πώς ατενίζω όλες τις αλχημείες που συνδέονται με την ηχητική αναπαραγωγή...
View attachment 352595

Εσύ και αν πρέπει να προσέχεις με τις διαφημίσεις που σε πλαισιώνουν...
View attachment 352597
Το έχω ξαναπεί :

Η θάλασσα (κατά την γνώμη μου και ανάγκη μου) .... πάντα κερδίζει και θα κερδίζει.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.613
Reaction score
58.022
...αφηγήματα...
Ζούμε εμποτισμένοι από διάφορα αφηγήματα, από τα πιο ανώδυνα όπως εκείνα που έχουν σχέση με Αγιοβασίληδες κι έλατα έως τα πιο παρεμβατικά όπως εκείνα που μας γαλουχούν για το ποια πράγματα ΄΄οφείλει΄΄ να κάνει καθένας στη ζωή του για να λογαριαζόταν ΄΄καλός και χρήσιμος άνθρωπος στην κοινωνία΄΄ - τυποποιημένη φράση από εκθέσεις που μας κατηχούν στις τάξεις του δημοτικού.

Κάτι που μαθαίνουμε από την καθημερινότητα εκτός σχολείου είναι ότι μεγαλύτερη σημασία από τη διανομή και πώληση αφηγημάτων έχει η... αγορά τους , διότι στην τελευταία μπορούμε να λέμε όχι άμα θέλουμε.
Άφηστε τα αυτά τώρα και για να δούμε τι λέει ο Ανατόλι Αλεξάντροβιτς.

Εν τω μεταξύ ο παρουσιαστής του λέει ότι το κεντρικό είδωλο στο super duper setup είναι ελαφρώς μετατοπισμένο προς τα αριστερά ενώ ο ήχος ήταν πιο απολαυστικός με τα Bryston... Αυτά ως προς το χαϊενδικόν αφήγημα αφού το άλλο σχετικά με την πορεία του κατόχου μέσα σε καθεστώς εχθροπραξιών ήταν πραγματικά ενδιαφέρον...
 

Μηνύματα
16.430
Reaction score
19.324
Εν τω μεταξύ ο παρουσιαστής του λέει ότι το κεντρικό είδωλο στο super duper setup είναι ελαφρώς μετατοπισμένο προς τα αριστερά ενώ ο ήχος ήταν πιο απολαυστικός με τα Bryston... Αυτά ως προς το χαϊενδικόν αφήγημα αφού το άλλο σχετικά με την πορεία του κατόχου μέσα σε καθεστώς εχθροπραξιών ήταν πραγματικά ενδιαφέρον...
Τα είδα, τα είδα όλα πριν το ποστάρω. Του ιδιοκτήτη (Ανατόλι) του άρεσαν άσχετα με τα πιθανά κάποια ελαττώματα που μπορεί να έχει όσον αφορά τα δυναμικά τους , τα Ουεστλέικ (?) ενισχυτικά συγκριτικά με τα Μπράιστον άσχετα με το "iron grip" που άρεσε στο νεαρό "μαθητή" του. Μάλιστα ο Ανατόλι είπε κάπως "εκνευρισμένος" ότι είναι θέμα γούστου και το έχει συζητήσει πολλές φορές με πολλούς και δεν θελει να το συζητήσει μαζί του on camera προφανώς για να μην δείξει εκνευρισμό.

Να λάβεις υπόψιν σου ότι αυτά (αλλά και τα παρακάτω αλλά και αλλά ψιλά) τα κάνει ο νεαρός έτσι και για να "βγεί" το video και να έχει και λίγο ακροαματικότητα αλλά και να μην βγεί βαρετό. Είναι μέντορας του, ο Ανατόλι αυτός εξάλου του έφτιαξε το συστημα του στο σπίτι του με τα Bryston σαν επιλογή. Πρέπει να μην μένεις ακριβώς σε τέτοια πράγματα αλλά και η "ανάλυση" μου είναι διαφορετική λίγο απο την δική οσυ.

Όπως πιθανόν να έχεις καταλάβει απο δικές μου περιγράφες και "τοποθετήσεις" μου σε δικά μας των δύο μας πόστ κατά καιρούς εάν δίνεις σημασία (αλλά μπορεί και να μην δίνεις καθώς είσαι και λίγο παντογνώστης χα χα) .... τείνω χωρίς να ξέρω καν τον ήχο - αλλά απο τις περιγράφες τους και μόνο - να συμφωνήσω με τον μέντορά του τον Αντατόλι για πιο soft μπάσο και μην σου πω ότι το χαμηλό χρειάζεται και μεγαλύτερο RT στο decay - σαν γούστο μου αλλά και σαν "πραγματικότητα" - αλλά παράλληλα να βρισκόταν ένας τρόπος αυτό να μην επηρρέαζε άσχημα τα modes κλπ ακουστικά φαινόμενα εντός ενός μικρού οικιακού χώρου. Αλλά αυτά δεν συζητούνται ή γίνονται αποδεκτά απο τους audio people που ψάχνουν τον "ρεαλισμό" ή ότι ψάχνουν τέλος πάντων ο καθένας ή την "αντικειμενικότητα" .

Όσον αφορά τις λάμπες , δεν είναι όπως πιθανόν να κατάλαβες ότι προτιμάει αυτό το σύστημα που εξάλλου είναι σχετικά καινούργιο, στημένο σε καλύτερο ακουστικά δωμάτιο απο το άλλο αλλα και που άκουγε δεκαετίες με αυτές. Απλώς είπε ότι τις θεωρεί μπελά, πήγε σε καλύτερο ακουστικά χώρο που ετοίμασε, ακούει και εκεί λίγο πλέον όταν γυμνάζεται κλπ, ακούει και 90 % βινύλιο, αλλά κυρίως δεν μπορείς να έχεις τόσους πολλούς και μεγάλη φασαρία (και όντως) για κάθε μεγάφωνο και με τα ουεστλέικ ενισχυτικά (ή τι είναι τέλος πάντων αυτά που προτιμάει έναντι των Bryston) ή έστω και με τα Bryston μπορεί να έχεις έναν ενισχυτή για κάθε μεγάφωνο. Και σωστό "τοπολογικά". Νο cost or hassle θέμα όμως ..... τότε να ξέρεις ότι με λάμπες το αποτέλεσμα θα ήταν καταπληκτικό. Απλώς (και επίσης) δεν ενδείκνυται να έχεις άλλη τοπολογία για κάθε μεγάφωνο, μην σου πω ούτε καν έστω έναν D π.χ. στο χαμηλό και αλλού CLass A (ειδικά κιόλας εάν θες να έχεις class A παντού αλλού). Τον Bryston τον έχω ακούσει πολύ καλά και εάν και εχω πεί ότι είναι ενα απο τα ταρνζίστορ που πιθανώς να ενέκρινα μαζί με κανά δυο άλλα (αλλά και πάλι τα πολύ ακριβά μοντέλα τους) ... σου υπογραφω σε σχέση με τον δικό μου λαμπάτο (και κάθε "καλό") λαμπάτο ακούγεται μηχανικός και σαν κλαπατζιμπαλο. Και ας "σκίζει" σε αυτό άλλα (πάρα πάρα πολλά) τρανζίστορ.

Όσον αφορά την αποκλιση στο κεντρικό είδωλο, επιμένει πολύ αλλά δεν είναι κάτι σπουδαίο ή δεν λύνεται. Σου παραθέτω άλλο βίντεο που μιλάει με τον υπεύθυνο ακουστικά σχεδιαστή (και στουντιά τύπο) για το σχεδιασμό του δωματίου (μπορεί να βρείς κάτι ενδιαφέρον και εκεί για κάτι ... και ιδίως και για τον σχεδιασμό ειδικά για το sbir του ύψους - που λέγαμε καλή ώρα αλλού , είδες πως τα φέρνει η ζωή χα χα - που το αντιμετώπισε με ανακλαστικές μάλλον κιόλας επιφάνειες. Δεν είναι δύσκολο σου λέω αυτές οι συχνότητες. Τέλος πάντων , έχει και άλλα ενδιαφέροντα για τον ενεργό άνθρακα που και εκεί έχει δίκιο. Στο ποστάρω εγω και άμα θες και βρείς χρόνο το βλέπεις. Μιλάνε πάλι για τον ίδιο χώρο και μηχανήματα (χωρίς τον Ανατόλι).

Λοιπόν συνεχίζοντας σε αυτά που λένε αυτοί στο βίντεο.... το κεντρικό είδωλο μπορεί να είναι (και συνήθως είναι) απο την κεφαλή και για αυτό δεν στήνεις ποτε με πικάπ αλλά με cd. Όλες έχουν μια απόκλιση , ιδίως οι φτηνές αλλά ο κόσμος δνε το καταλαβαίνει. Εγώ στήνω με pink noise αλλά και cd. Το πικάπ μετά πρέπει να παίζει το κεντρικό είδωλο στο ίδιο σημείο. Οι ακριβές και "καλές" 'η στο χέρι και όχι βιομηχανοποιημένης παραγωγής που έχουν περάσει έλεγχο δεν έχουν (λογικά) τέτοια προβλήματα. Η δικιά μου δεν έχει και έχω και μετρήσεις αλλά και της συπεριφέρθηκα όπως σου λέω σαν ήταν φθηνή και πιθανά ελαττωματική.

Την κεφαλή την αποκλείουν απο ότι θα δείς στο βίντεο λόγω μικρής απόκλισης απο το cd (με τον τροπο που σκέφτομαι και εγώ , σκεπτόμενοι και πειραματιζόμενοι) . Μπορεί να είναι και απο ακουστικό πρόβλημα στην "δουλειά" που του έκανε ο τύπος που ανέλαβε την ακουστική και μιλάει στο δεύτερο βίντεο που σου ποστάρω και ο νεαρός να το λεει για να τον "πιέσει" ευγενικά αλλά ο τύπος τώρα τι περιμένις να πεί ; Λέει ότι μπορεί να είναι και κανένα drift σε κάποια λάμπα της προενίσχυσης. Συμβαίνει . Θα το βρούν . Δεν αποτελεί πρόβλημα αυτό. Έτσι για να λέει κάτι στο βίντεο που σου έλεγα και ο νεαρός να κάνει "εφε" ή δήθεν ότι κάτι βρήκε - ανακάλυψε. Εάν βέβαια είναι ακουστικό το θέμα καλά κάνει και επιμένει. Φροντίζει για τον μέντορά του τον Ανατόλι. Βλέπεις τι διαφορετική ανάγνωση υπάρχει μεταξύ μας ; ¨Εστω και μικρή ; Δεν υπολογίζεις και κάποια πράγματα που σου παράθεσα και φαίνεται ότι δεν τα γνωρίζεις ή μάλλον δε σε εχουν ενδιαφέρει ποτέ ώστε να τα σκεφτείς ή να σε απασχολήσουν και να τα "επιλύσεις". Αλλά δεν είναι η κατάσταση μπούσουλας. Είναι HI End. Κοίτα απο τον μπουσουλα δεν βγαίνει μελλοντική "πρόοδος" ή πειραματισμός εύκολα. Βγαίνει πιστοποίηση, βγαίνει ίσως επαναληπτικότητα αλλά δεν είναι αυτό το HI End (άσχετα εάν παιζει και πιο "σωστά" άσχετα ακόμη και εάν παίζει και "καλύτερα"). Ξέρω ότι δεν καταλαβαίνετε (νεις) τι λέω και εννοώ. Αυτά. :D

Πάω , γιατί έχω και να entertain guests. Τα λέμε.

 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.881
Reaction score
14.637
Λοιπόν συνεχίζοντας σε αυτά που λένε αυτοί στο βίντεο.... το κεντρικό είδωλο μπορεί να είναι (και συνήθως είναι) απο την κεφαλή και για αυτό δεν στήνεις ποτε με πικάπ αλλά με cd. Όλες έχουν μια απόκλιση , ιδίως οι φτηνές αλλά ο κόσμος δνε το καταλαβαίνει. Εγώ στήνω με pink noise αλλά και cd. Το πικάπ μετά πρέπει να παίζει το κεντρικό είδωλο στο ίδιο σημείο. Οι ακριβές και "καλές" 'η στο χέρι και όχι βιομηχανοποιημένης παραγωγής που έχουν περάσει έλεγχο δεν έχουν (λογικά) τέτοια προβλήματα. Η δικιά μου δεν έχει και έχω και μετρήσεις αλλά και της συπεριφέρθηκα όπως σου λέω σαν ήταν φθηνή και πιθανά ελαττωματική.
:hi:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.613
Reaction score
58.022
Τα είδα, τα είδα όλα πριν το ποστάρω. Του ιδιοκτήτη (Ανατόλι) του άρεσαν άσχετα με τα πιθανά κάποια ελαττώματα που μπορεί να έχει όσον αφορά τα δυναμικά τους , τα Ουεστλέικ (?) ενισχυτικά συγκριτικά με τα Μπράιστον άσχετα με το "iron grip" που άρεσε στο νεαρό "μαθητή" του. Μάλιστα ο Ανατόλι είπε κάπως "εκνευρισμένος" ότι είναι θέμα γούστου και το έχει συζητήσει πολλές φορές με πολλούς και δεν θελει να το συζητήσει μαζί του on camera προφανώς για να μην δείξει εκνευρισμό.

Να λάβεις υπόψιν σου ότι αυτά (αλλά και τα παρακάτω αλλά και αλλά ψιλά) τα κάνει ο νεαρός έτσι και για να "βγεί" το video και να έχει και λίγο ακροαματικότητα αλλά και να μην βγεί βαρετό. Είναι μέντορας του, ο Ανατόλι αυτός εξάλου του έφτιαξε το συστημα του στο σπίτι του με τα Bryston σαν επιλογή. Πρέπει να μην μένεις ακριβώς σε τέτοια πράγματα αλλά και η "ανάλυση" μου είναι διαφορετική λίγο απο την δική οσυ.

Όπως πιθανόν να έχεις καταλάβει απο δικές μου περιγράφες και "τοποθετήσεις" μου σε δικά μας των δύο μας πόστ κατά καιρούς εάν δίνεις σημασία (αλλά μπορεί και να μην δίνεις καθώς είσαι και λίγο παντογνώστης χα χα) .... τείνω χωρίς να ξέρω καν τον ήχο - αλλά απο τις περιγράφες τους και μόνο - να συμφωνήσω με τον μέντορά του τον Αντατόλι για πιο soft μπάσο και μην σου πω ότι το χαμηλό χρειάζεται και μεγαλύτερο RT στο decay - σαν γούστο μου αλλά και σαν "πραγματικότητα" - αλλά παράλληλα να βρισκόταν ένας τρόπος αυτό να μην επηρρέαζε άσχημα τα modes κλπ ακουστικά φαινόμενα εντός ενός μικρού οικιακού χώρου. Αλλά αυτά δεν συζητούνται ή γίνονται αποδεκτά απο τους audio people που ψάχνουν τον "ρεαλισμό" ή ότι ψάχνουν τέλος πάντων ο καθένας ή την "αντικειμενικότητα" .

Όσον αφορά τις λάμπες , δεν είναι όπως πιθανόν να κατάλαβες ότι προτιμάει αυτό το σύστημα που εξάλλου είναι σχετικά καινούργιο, στημένο σε καλύτερο ακουστικά δωμάτιο απο το άλλο αλλα και που άκουγε δεκαετίες με αυτές. Απλώς είπε ότι τις θεωρεί μπελά, πήγε σε καλύτερο ακουστικά χώρο που ετοίμασε, ακούει και εκεί λίγο πλέον όταν γυμνάζεται κλπ, ακούει και 90 % βινύλιο, αλλά κυρίως δεν μπορείς να έχεις τόσους πολλούς και μεγάλη φασαρία (και όντως) για κάθε μεγάφωνο και με τα ουεστλέικ ενισχυτικά (ή τι είναι τέλος πάντων αυτά που προτιμάει έναντι των Bryston) ή έστω και με τα Bryston μπορεί να έχεις έναν ενισχυτή για κάθε μεγάφωνο. Και σωστό "τοπολογικά". Νο cost or hassle θέμα όμως ..... τότε να ξέρεις ότι με λάμπες το αποτέλεσμα θα ήταν καταπληκτικό. Απλώς (και επίσης) δεν ενδείκνυται να έχεις άλλη τοπολογία για κάθε μεγάφωνο, μην σου πω ούτε καν έστω έναν D π.χ. στο χαμηλό και αλλού CLass A (ειδικά κιόλας εάν θες να έχεις class A παντού αλλού). Τον Bryston τον έχω ακούσει πολύ καλά και εάν και εχω πεί ότι είναι ενα απο τα ταρνζίστορ που πιθανώς να ενέκρινα μαζί με κανά δυο άλλα (αλλά και πάλι τα πολύ ακριβά μοντέλα τους) ... σου υπογραφω σε σχέση με τον δικό μου λαμπάτο (και κάθε "καλό") λαμπάτο ακούγεται μηχανικός και σαν κλαπατζιμπαλο. Και ας "σκίζει" σε αυτό άλλα (πάρα πάρα πολλά) τρανζίστορ.

Όσον αφορά την αποκλιση στο κεντρικό είδωλο, επιμένει πολύ αλλά δεν είναι κάτι σπουδαίο ή δεν λύνεται. Σου παραθέτω άλλο βίντεο που μιλάει με τον υπεύθυνο ακουστικά σχεδιαστή (και στουντιά τύπο) για το σχεδιασμό του δωματίου (μπορεί να βρείς κάτι ενδιαφέρον και εκεί για κάτι ... και ιδίως και για τον σχεδιασμό ειδικά για το sbir του ύψους - που λέγαμε καλή ώρα αλλού , είδες πως τα φέρνει η ζωή χα χα - που το αντιμετώπισε με ανακλαστικές μάλλον κιόλας επιφάνειες. Δεν είναι δύσκολο σου λέω αυτές οι συχνότητες. Τέλος πάντων , έχει και άλλα ενδιαφέροντα για τον ενεργό άνθρακα που και εκεί έχει δίκιο. Στο ποστάρω εγω και άμα θες και βρείς χρόνο το βλέπεις. Μιλάνε πάλι για τον ίδιο χώρο και μηχανήματα (χωρίς τον Ανατόλι).

Λοιπόν συνεχίζοντας σε αυτά που λένε αυτοί στο βίντεο.... το κεντρικό είδωλο μπορεί να είναι (και συνήθως είναι) απο την κεφαλή και για αυτό δεν στήνεις ποτε με πικάπ αλλά με cd. Όλες έχουν μια απόκλιση , ιδίως οι φτηνές αλλά ο κόσμος δνε το καταλαβαίνει. Εγώ στήνω με pink noise αλλά και cd. Το πικάπ μετά πρέπει να παίζει το κεντρικό είδωλο στο ίδιο σημείο. Οι ακριβές και "καλές" 'η στο χέρι και όχι βιομηχανοποιημένης παραγωγής που έχουν περάσει έλεγχο δεν έχουν (λογικά) τέτοια προβλήματα. Η δικιά μου δεν έχει και έχω και μετρήσεις αλλά και της συπεριφέρθηκα όπως σου λέω σαν ήταν φθηνή και πιθανά ελαττωματική.

Την κεφαλή την αποκλείουν απο ότι θα δείς στο βίντεο λόγω μικρής απόκλισης απο το cd (με τον τροπο που σκέφτομαι και εγώ , σκεπτόμενοι και πειραματιζόμενοι) . Μπορεί να είναι και απο ακουστικό πρόβλημα στην "δουλειά" που του έκανε ο τύπος που ανέλαβε την ακουστική και μιλάει στο δεύτερο βίντεο που σου ποστάρω και ο νεαρός να το λεει για να τον "πιέσει" ευγενικά αλλά ο τύπος τώρα τι περιμένις να πεί ; Λέει ότι μπορεί να είναι και κανένα drift σε κάποια λάμπα της προενίσχυσης. Συμβαίνει . Θα το βρούν . Δεν αποτελεί πρόβλημα αυτό. Έτσι για να λέει κάτι στο βίντεο που σου έλεγα και ο νεαρός να κάνει "εφε" ή δήθεν ότι κάτι βρήκε - ανακάλυψε. Εάν βέβαια είναι ακουστικό το θέμα καλά κάνει και επιμένει. Φροντίζει για τον μέντορά του τον Ανατόλι. Βλέπεις τι διαφορετική ανάγνωση υπάρχει μεταξύ μας ; ¨Εστω και μικρή ; Δεν υπολογίζεις και κάποια πράγματα που σου παράθεσα και φαίνεται ότι δεν τα γνωρίζεις ή μάλλον δε σε εχουν ενδιαφέρει ποτέ ώστε να τα σκεφτείς ή να σε απασχολήσουν και να τα "επιλύσεις". Αλλά δεν είναι η κατάσταση μπούσουλας. Είναι HI End. Κοίτα απο τον μπουσουλα δεν βγαίνει μελλοντική "πρόοδος" ή πειραματισμός εύκολα. Βγαίνει πιστοποίηση, βγαίνει ίσως επαναληπτικότητα αλλά δεν είναι αυτό το HI End (άσχετα εάν παιζει και πιο "σωστά" άσχετα ακόμη και εάν παίζει και "καλύτερα"). Ξέρω ότι δεν καταλαβαίνετε (νεις) τι λέω και εννοώ. Αυτά. :D

Πάω , γιατί έχω και να entertain guests. Τα λέμε.

Δεν θα τους δώσω και άδικο, ανοίγει το... τρελάδικο. Συνηχητές Helmholtz αλλά sub... ούτε για δείγμα. Το καπάκι από το φωνογραφικό στάδιο αποσπασμένο ενώ τα αντικραδασμικά η χαρά γνωστού μέλους που ΄΄συμπαθεί΄΄ τα Mogami...

Επιλέγω να μην προοδεύσω φτάνοντας σε ανάλογο προορισμό με τον συμπαθή κάτοχο και κάθε άλλο παρά θα με στενοχωρούσε αυτό, ακριβώς επειδή ΄΄καταλαβαίνω΄΄.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.454
Reaction score
2.120
Οι φυλακές του Ωρωπού ξανάνοιξαν , αποκλειστικά για τους σχεδιαστές ασώτων ηχείων.
Θα ενημερωθείτε λίαν συντόμως με το πρόγραμμα του επισκεπτηρίου της εορταστικής περιόδου
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.613
Reaction score
58.022
Οι φυλακές του Ωρωπού ξανάνοιξαν , αποκλειστικά για τους σχεδιαστές ασώτων ηχείων.
Θα ενημερωθείτε λίαν συντόμως με το πρόγραμμα του επισκεπτηρίου της εορταστικής περιόδου
Προσθέτω μια ιδέα για το σωφρονισμό τους... Όπως στο γνωστό κρατητήριο στην Κούβα να τους παίζουν συνεχόμενα στο κελί το κομμάτι των Living Sacrifice με το σημαδιακό τίτλο "Flatline" και σε στάθμη 100 dB από τα ηχεία που θα έχει καθένας εξ αυτών σχεδιάσει...
 


Μηνύματα
16.430
Reaction score
19.324
Επιλέγω να μην προοδεύσω φτάνοντας σε ανάλογο προορισμό με τον συμπαθή κάτοχο και κάθε άλλο παρά θα με στενοχωρούσε αυτό, ακριβώς επειδή ΄΄καταλαβαίνω΄΄.
¨Ενα (σαν) παράδειγμα (το) έφερα. Δεν σημαίνει ότι αυτός πέτυχε κάποια πρόοδο με το συγκεκριμένο και τις επιλογές του. Μπορεί και το αντίθετο, δεν γνωρίζω. Απλώς το "έχωσα" και αυτό μέσα για να σου εξηγήσω τι έχω καταλαβει στο το τι οι άλλοι θεωρούνε Hi End (αυτοί που επιδίδονται σε αυτό) και τον ρόλο που πρέπει αυτό να έχει. Εγώ δεν θεωρώ ότι επιδίδομαι και ας πιθανόν να επιδδιομαι χωρίς ίσως να το γνωρίζω.

Απλώς είναι να κυνηγάνε και να προσπαθούνε να βρούνε τον "δικό" τους ήχο. Ή έχουν τόσες γνώσεις που τον σμιλεύουν είτε μόνοι τους (ξέροντας που θέλουν να πάνε), είτε και με την βοήθεια διαφόρων κατασκευαστών (άγνωστων στο ευρύ κοινό εννοώ) που έχει την μορφή custom made. Θέλω αυτόν τον "ηχο", φτιάξε μου αυτό για το σύστημα μου.

Δεν αποκλείουμε και αυτούς που έστω χρησιμοποιούν έτοιμες εμπορικές λύσεις και αγορές (μάρκες κλπ) για να φτιάξουν τον δικό τους ήχο με συνδυασμούς αλλά είναι δύσκολο και σπάνιο και θέλει να έχεις μεγάλη εμπειρία στον ήχο για να το κάνεις. Τουλάχιστον να ξέρεις να το αναγνωρίζεις ακουστικά. Είναι ¨εφιάλτης" ιστορία ,χρονοβόρο και οικονομικά (συνήθως , όχι κατ΄ανάγκη πάντα) πολύ ακριβός δρόμος και με αφίβολα αποτελέσματα ... αλλά αυτό είναι το Hi End πλέον.

Εγώ προσπάθησα να κάνω λίγο απο το δεύτερο. Μπορείς να έχεις αποτελέσματα και με αυτό τον δρόμο .... αλλά είπαμε.

Τα subs δεν "αποκλείονται" απο το παιχνίδι για αυτούς τους ανθρώπους. Ούτε αξίζει να ασχολείσαι τόσο με την ¨ποιότητα" στο χαμηλό. Με την υλοποίηση του και μάλιστα δύσκολο ... ναι.

Πρόσεξε, μην μπερδεύεις αυτά που λέω με τους οντιοφίλ που ξέρεις και ξέρουμε όλοι. Αυτοί άσε είναι άλλη περίπτωση. Οι περισσότεροι είναι "θύματα" του εαυτού τους ή των κατσκευαστών που δεν παράγουν καλό ήχο ή διαφημιστικής προαπαγάνδας κλπ κλπ γνωστά. Δεν μπορεί να ξεχωρίσουν τι είναι καλός ήχος. Κάποιοι λίγοι απο αυτούς βέβαια μπορούν. Οι περισσότεροι .... τα γνωστά, ότι λένε οι "αφηγητές" και λοιποί χαρακτήρες στο audio. Αυτοί νομίζουν ότι είναι στο HI End. Συνήθως παίρνουν απλώς το ακριβότερο , το "καλύτερο" (δεν εξαιρώ ούτε τους αντικειμενικούς στο τι θεωρείται καλύτερο), το το το ...κλπ. Αυτά δεν εξασφαλίζουν τον ήχο που θα θέλανε. Γιατί δεν ξέρουν τον ήχο που θα θέλανε αλλά και γαιτί οι περισσότεροι mainstream κατασκευαστές δεν ενδιαφέρονται ή δεν ξέρουν να τον παράξουν.

Το να πας σε μπούσουλες και να βασίζεσαι σε μεγάλες εταιρίες και μόνο "εδραιωμένες" μεθόδους εκτός ότι μια ωραία πρωία εξαρτάσαι μόνο απο αυτούς παγκοσμίως , μπορεί να τα κάνουν όλα drop σε μια μέρα και να χαθεί όλη η γνώση όπως και εγινε στο παρελθόν, εκτός ότι πολλά είναι "φούσκα" ηχητικά , εκτός ότι δεν καλύπτουν (όσο και εάν το θέλανε) όλο το κοινό και τις ανάγκες του και απλώς κάνουν μια προσπάθεια normilization που αύριο ξανά μπορεί να την εγκαταλείψουν και αυτή σαν ηχητική πρόοδο ή λογω μόδας ή μή κέρδους , εκτος οτι είναι απόσταγμα άλλων παρελθόντων γνώσεων που για λόγους εμπορικούς στο παρουσιάζουν σαν δική τους μόνο εξέλιξη ..... ιστορικά ποτέ δεν βοήθησαν στη πρόσδο στον ήχο. Απλώς είναι καλοί ή κάποιοι την κάνανε όλη την ιστορία της γνώσης ένα consolidation. Και σε μεγάλο ποσοστό τους αποτυχημένα κιόλας. Πάντα η πρόοδς ήρθε απο μικρές εταιρίες που πειραματίστηκαν , ενδιαφέρθηκε ατομικά σε κάποια έστω στιγμή της καριέρας του ο ιδιοκτήτης τους πραγματικά για τον ήχο και προχώρησε στην παραγωγή κάποιου μοντέλου του που όντως αξίζει. Όλα αυτά στο audio φυσικά μόνο σε σχεση με άλλες τεχνολογικές προσπάθειες σε άλλου τομείς καθώς αντίθετα απο ότι θέλουν όλοι να κάνουν τον κόσμο να πιστέψει, δεν βασίζεται ακόμη σε έρευνες ή hard facts. Ή βασίζεται σε λάθος πράγματα και είναι και ακόμη "τέχνη". Ούτε επαρκής συσχετισμός , ούτε περίγραμμα του τι πρέπει να κάνω ώστε να οδηγηθώ σε καλό ήχο.

Διαβάζω και εδώ ακόμη, τι θεωρείται μετρητικά και υποκειμενικά π.χ. καλό ηχείο πρόσφατα απο κάποιον. Και συμφωνείτε και όλοι. Δεν θέλω να πω μάρκα. Και είναι και πανάκριβο. Συμφωνούν όλοι παγκοσμίως , ας πουμε μέχρι εκεί. Το έχω ακούσει. Δεν παίζει αυτό μουσική φίλε μου. Και πες μου μετά εμένα γιατί να έχω εμπιστοσύνη στους audio people. Βρε Ψωράλ και ξερό ψωμί .... :D 😍

Δεν έχει σημασία εάν κάνεις φθηνές ή ακριβές αγορές για να θεωρηθείς audio people. Ούτε εάν είσαι δικάναλος ή πολυκάναλος. Μπορεί κάλιστα να είσαι audio people και να έχεις το πιο φθηνό σύστημα και ο άλλος με ακριβό να μην είναι audio people. Το θέμα είναι να ξέρεις τι θέλεις εσύ για τον εαυτό σου, όχι τι σου λένε οι άλλοι ή οι κατασκευαστές ή οι μετρήσεις ακόμη μόνο .. ή ...ή ... κλπ και να το κυνηγάς με κάθε δυνατό σε εσένα τρόπο για να πετύχεις ότι καλύτερο στο να το πλησιάσεις. Τότε μόνο δεν είσαι audio people. Έαν εγω κρίνω και θέλω μια τόνωση π.χ. στα μεσοχαμηλά (ιδίως για το συγκεκριμένο Α σύστημα μου, ενώ δεν θα τον ήθελα για το Β σύστημα μου) .. είναι πλήρως αποδεκτό και κανένας δεν έχει δικαίωμα να μου κάνει, πρότεινει ή επιβάλλει δια της έτοιμης επιλογής του ότι δεν πρέπει να είναι έτσι ή σύμφωνα με ένα θεωρητικό περίγραμμα. Με αυτή την έννοια τα εργαλεία που χρησιμοποιείς εσυ για παράδειγμα που σου δίνουν τέτοιες επιλογές είναι σωστός δρόμος. Απλώς οι επιλογές σου (αυτές που αναγκάζεσαι να κάνεις και ιδίως στην τοπολογία) είναι περιορισμένες εκ των πραγμάτων και έχεις "πεισει" τον εαυτό σου ότι αυτές δεν κάνουν διαφορά. Ή εστω ότι για άλλους κάνουν και μάλιστα αρκετά μεγάλη. Εγώ πάντως με αυτά που έχω ακούσει δεν είμαι βιαστικός να απορρίψω μεθόδους, δρόμους και "θέλω" αλλων και δεν με νοιάζει κιόλας. I am not in the business of trying to "save" audio. Why shoukd i be ? Αντίθετα όσο πιο πολύ πλουραρλισμός υπάρχει, τόσο καλύτερο το θεωρώ για το audio. Δεν ξέρεις τι μπορεί να προκύψει απο τον καθενα και τους πειραματισμούς του και που και σε ποιόν θα φανεί χρήσιμο στο μελλον και απο που θα το "πιάσει" το θέμα για να το εξελίξει σε κάτι επαναλήψιμό ή καλύτερο.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.536
Reaction score
3.855
¨Ενα (σαν) παράδειγμα (το) έφερα. Δεν σημαίνει ότι αυτός πέτυχε κάποια πρόοδο με το συγκεκριμένο και τις επιλογές του. Μπορεί και το αντίθετο, δεν γνωρίζω. Απλώς το "έχωσα" και αυτό μέσα για να σου εξηγήσω τι έχω καταλαβει στο το τι οι άλλοι θεωρούνε Hi End (αυτοί που επιδίδονται σε αυτό) και τον ρόλο που πρέπει αυτό να έχει. Εγώ δεν θεωρώ ότι επιδίδομαι και ας πιθανόν να επιδδιομαι χωρίς ίσως να το γνωρίζω.

Απλώς είναι να κυνηγάνε και να προσπαθούνε να βρούνε τον "δικό" τους ήχο. Ή έχουν τόσες γνώσεις που τον σμιλεύουν είτε μόνοι τους (ξέροντας που θέλουν να πάνε), είτε και με την βοήθεια διαφόρων κατασκευαστών (άγνωστων στο ευρύ κοινό εννοώ) που έχει την μορφή custom made. Θέλω αυτόν τον "ηχο", φτιάξε μου αυτό για το σύστημα μου.

Δεν αποκλείουμε και αυτούς που έστω χρησιμοποιούν έτοιμες εμπορικές λύσεις και αγορές (μάρκες κλπ) για να φτιάξουν τον δικό τους ήχο με συνδυασμούς αλλά είναι δύσκολο και σπάνιο και θέλει να έχεις μεγάλη εμπειρία στον ήχο για να το κάνεις. Τουλάχιστον να ξέρεις να το αναγνωρίζεις ακουστικά. Είναι ¨εφιάλτης" ιστορία ,χρονοβόρο και οικονομικά (συνήθως , όχι κατ΄ανάγκη πάντα) πολύ ακριβός δρόμος και με αφίβολα αποτελέσματα ... αλλά αυτό είναι το Hi End πλέον.

Εγώ προσπάθησα να κάνω λίγο απο το δεύτερο. Μπορείς να έχεις αποτελέσματα και με αυτό τον δρόμο .... αλλά είπαμε.

Τα subs δεν "αποκλείονται" απο το παιχνίδι για αυτούς τους ανθρώπους. Ούτε αξίζει να ασχολείσαι τόσο με την ¨ποιότητα" στο χαμηλό. Με την υλοποίηση του και μάλιστα δύσκολο ... ναι.

Πρόσεξε, μην μπερδεύεις αυτά που λέω με τους οντιοφίλ που ξέρεις και ξέρουμε όλοι. Αυτοί άσε είναι άλλη περίπτωση. Οι περισσότεροι είναι "θύματα" του εαυτού τους ή των κατσκευαστών που δεν παράγουν καλό ήχο ή διαφημιστικής προαπαγάνδας κλπ κλπ γνωστά. Δεν μπορεί να ξεχωρίσουν τι είναι καλός ήχος. Κάποιοι λίγοι απο αυτούς βέβαια μπορούν. Οι περισσότεροι .... τα γνωστά, ότι λένε οι "αφηγητές" και λοιποί χαρακτήρες στο audio. Αυτοί νομίζουν ότι είναι στο HI End. Συνήθως παίρνουν απλώς το ακριβότερο , το "καλύτερο" (δεν εξαιρώ ούτε τους αντικειμενικούς στο τι θεωρείται καλύτερο), το το το ...κλπ. Αυτά δεν εξασφαλίζουν τον ήχο που θα θέλανε. Γιατί δεν ξέρουν τον ήχο που θα θέλανε αλλά και γαιτί οι περισσότεροι mainstream κατασκευαστές δεν ενδιαφέρονται ή δεν ξέρουν να τον παράξουν.

Το να πας σε μπούσουλες και να βασίζεσαι σε μεγάλες εταιρίες και μόνο "εδραιωμένες" μεθόδους εκτός ότι μια ωραία πρωία εξαρτάσαι μόνο απο αυτούς παγκοσμίως , μπορεί να τα κάνουν όλα drop σε μια μέρα και να χαθεί όλη η γνώση όπως και εγινε στο παρελθόν, εκτός ότι πολλά είναι "φούσκα" ηχητικά , εκτός ότι δεν καλύπτουν (όσο και εάν το θέλανε) όλο το κοινό και τις ανάγκες του και απλώς κάνουν μια προσπάθεια normilization που αύριο ξανά μπορεί να την εγκαταλείψουν και αυτή σαν ηχητική πρόοδο ή λογω μόδας ή μή κέρδους , εκτος οτι είναι απόσταγμα άλλων παρελθόντων γνώσεων που για λόγους εμπορικούς στο παρουσιάζουν σαν δική τους μόνο εξέλιξη ..... ιστορικά ποτέ δεν βοήθησαν στη πρόσδο στον ήχο. Απλώς είναι καλοί ή κάποιοι την κάνανε όλη την ιστορία της γνώσης ένα consolidation. Και σε μεγάλο ποσοστό τους αποτυχημένα κιόλας. Πάντα η πρόοδς ήρθε απο μικρές εταιρίες που πειραματίστηκαν , ενδιαφέρθηκε ατομικά σε κάποια έστω στιγμή της καριέρας του ο ιδιοκτήτης τους πραγματικά για τον ήχο και προχώρησε στην παραγωγή κάποιου μοντέλου του που όντως αξίζει. Όλα αυτά στο audio φυσικά μόνο σε σχεση με άλλες τεχνολογικές προσπάθειες σε άλλου τομείς καθώς αντίθετα απο ότι θέλουν όλοι να κάνουν τον κόσμο να πιστέψει, δεν βασίζεται ακόμη σε έρευνες ή hard facts. Ή βασίζεται σε λάθος πράγματα και είναι και ακόμη "τέχνη". Ούτε επαρκής συσχετισμός , ούτε περίγραμμα του τι πρέπει να κάνω ώστε να οδηγηθώ σε καλό ήχο.

Διαβάζω και εδώ ακόμη, τι θεωρείται μετρητικά και υποκειμενικά π.χ. καλό ηχείο πρόσφατα απο κάποιον. Και συμφωνείτε και όλοι. Δεν θέλω να πω μάρκα. Και είναι και πανάκριβο. Συμφωνούν όλοι παγκοσμίως , ας πουμε μέχρι εκεί. Το έχω ακούσει. Δεν παίζει αυτό μουσική φίλε μου. Και πες μου μετά εμένα γιατί να έχω εμπιστοσύνη στους audio people. Βρε Ψωράλ και ξερό ψωμί .... :D 😍

Δεν έχει σημασία εάν κάνεις φθηνές ή ακριβές αγορές για να θεωρηθείς audio people. Ούτε εάν είσαι δικάναλος ή πολυκάναλος. Μπορεί κάλιστα να είσαι audio people και να έχεις το πιο φθηνό σύστημα και ο άλλος με ακριβό να μην είναι audio people. Το θέμα είναι να ξέρεις τι θέλεις εσύ για τον εαυτό σου, όχι τι σου λένε οι άλλοι ή οι κατασκευαστές ή οι μετρήσεις ακόμη μόνο .. ή ...ή ... κλπ και να το κυνηγάς με κάθε δυνατό σε εσένα τρόπο για να πετύχεις ότι καλύτερο στο να το πλησιάσεις. Τότε μόνο δεν είσαι audio people. Έαν εγω κρίνω και θέλω μια τόνωση π.χ. στα μεσοχαμηλά (ιδίως για το συγκεκριμένο Α σύστημα μου, ενώ δεν θα τον ήθελα για το Β σύστημα μου) .. είναι πλήρως αποδεκτό και κανένας δεν έχει δικαίωμα να μου κάνει, πρότεινει ή επιβάλλει δια της έτοιμης επιλογής του ότι δεν πρέπει να είναι έτσι ή σύμφωνα με ένα θεωρητικό περίγραμμα. Με αυτή την έννοια τα εργαλεία που χρησιμοποιείς εσυ για παράδειγμα που σου δίνουν τέτοιες επιλογές είναι σωστός δρόμος. Απλώς οι επιλογές σου (αυτές που αναγκάζεσαι να κάνεις και ιδίως στην τοπολογία) είναι περιορισμένες εκ των πραγμάτων και έχεις "πεισει" τον εαυτό σου ότι αυτές δεν κάνουν διαφορά. Ή εστω ότι για άλλους κάνουν και μάλιστα αρκετά μεγάλη. Εγώ πάντως με αυτά που έχω ακούσει δεν είμαι βιαστικός να απορρίψω μεθόδους, δρόμους και "θέλω" αλλων και δεν με νοιάζει κιόλας. I am not in the business of trying to "save" audio. Why shoukd i be ? Αντίθετα όσο πιο πολύ πλουραρλισμός υπάρχει, τόσο καλύτερο το θεωρώ για το audio. Δεν ξέρεις τι μπορεί να προκύψει απο τον καθενα και τους πειραματισμούς του και που και σε ποιόν θα φανεί χρήσιμο στο μελλον και απο που θα το "πιάσει" το θέμα για να το εξελίξει σε κάτι επαναλήψιμό ή καλύτερο.
Εσύ επιδίδεσαι. :rolleyes:
Σε πιστοποιώ. :smoke:
 

Μηνύματα
16.430
Reaction score
19.324
Καλά βρε απαράδεκτοι moderattors ... τι κάνατε ; :D :D

John @JOHN MARKOU γράφω Ψωράλ (Ψωράλ) στα αγγλικά και βγαίνει Ψωράλ. Νάτο πάλι.

Αναγκάστηκα να το γράψω Ελληνικά στο παραπάνω πόστ μου ... Ψωράλ.

Για σκίστους :D😍. Με τρελάνανε .... λέω τι ; Λάθος γράφω ; μέχρι να καταλάβω τι μπορεί να κάνανε. :D
 


Μηνύματα
16.430
Reaction score
19.324
Εσύ επιδίδεσαι. :rolleyes:
Σε πιστοποιώ. :smoke:
John μου αλλάξανε και το Ελληνικό που είχα βρεί το loophole. Και αυτό πλέον ψωράλ βγαίνει. :D

Να ... για να μάθουν να παιζουν με τον John. 😍 Πιστοποίηση.

1234.png
 
Last edited:

Μηνύματα
4.985
Reaction score
8.850
¨Ενα (σαν) παράδειγμα (το) έφερα. Δεν σημαίνει ότι αυτός πέτυχε κάποια πρόοδο με το συγκεκριμένο και τις επιλογές του. Μπορεί και το αντίθετο, δεν γνωρίζω. Απλώς το "έχωσα" και αυτό μέσα για να σου εξηγήσω τι έχω καταλαβει στο το τι οι άλλοι θεωρούνε Hi End (αυτοί που επιδίδονται σε αυτό) και τον ρόλο που πρέπει αυτό να έχει. Εγώ δεν θεωρώ ότι επιδίδομαι και ας πιθανόν να επιδδιομαι χωρίς ίσως να το γνωρίζω.

Απλώς είναι να κυνηγάνε και να προσπαθούνε να βρούνε τον "δικό" τους ήχο. Ή έχουν τόσες γνώσεις που τον σμιλεύουν είτε μόνοι τους (ξέροντας που θέλουν να πάνε), είτε και με την βοήθεια διαφόρων κατασκευαστών (άγνωστων στο ευρύ κοινό εννοώ) που έχει την μορφή custom made. Θέλω αυτόν τον "ηχο", φτιάξε μου αυτό για το σύστημα μου.

Δεν αποκλείουμε και αυτούς που έστω χρησιμοποιούν έτοιμες εμπορικές λύσεις και αγορές (μάρκες κλπ) για να φτιάξουν τον δικό τους ήχο με συνδυασμούς αλλά είναι δύσκολο και σπάνιο και θέλει να έχεις μεγάλη εμπειρία στον ήχο για να το κάνεις. Τουλάχιστον να ξέρεις να το αναγνωρίζεις ακουστικά. Είναι ¨εφιάλτης" ιστορία ,χρονοβόρο και οικονομικά (συνήθως , όχι κατ΄ανάγκη πάντα) πολύ ακριβός δρόμος και με αφίβολα αποτελέσματα ... αλλά αυτό είναι το Hi End πλέον.

Εγώ προσπάθησα να κάνω λίγο απο το δεύτερο. Μπορείς να έχεις αποτελέσματα και με αυτό τον δρόμο .... αλλά είπαμε.

Τα subs δεν "αποκλείονται" απο το παιχνίδι για αυτούς τους ανθρώπους. Ούτε αξίζει να ασχολείσαι τόσο με την ¨ποιότητα" στο χαμηλό. Με την υλοποίηση του και μάλιστα δύσκολο ... ναι.

Πρόσεξε, μην μπερδεύεις αυτά που λέω με τους οντιοφίλ που ξέρεις και ξέρουμε όλοι. Αυτοί άσε είναι άλλη περίπτωση. Οι περισσότεροι είναι "θύματα" του εαυτού τους ή των κατσκευαστών που δεν παράγουν καλό ήχο ή διαφημιστικής προαπαγάνδας κλπ κλπ γνωστά. Δεν μπορεί να ξεχωρίσουν τι είναι καλός ήχος. Κάποιοι λίγοι απο αυτούς βέβαια μπορούν. Οι περισσότεροι .... τα γνωστά, ότι λένε οι "αφηγητές" και λοιποί χαρακτήρες στο audio. Αυτοί νομίζουν ότι είναι στο HI End. Συνήθως παίρνουν απλώς το ακριβότερο , το "καλύτερο" (δεν εξαιρώ ούτε τους αντικειμενικούς στο τι θεωρείται καλύτερο), το το το ...κλπ. Αυτά δεν εξασφαλίζουν τον ήχο που θα θέλανε. Γιατί δεν ξέρουν τον ήχο που θα θέλανε αλλά και γαιτί οι περισσότεροι mainstream κατασκευαστές δεν ενδιαφέρονται ή δεν ξέρουν να τον παράξουν.

Το να πας σε μπούσουλες και να βασίζεσαι σε μεγάλες εταιρίες και μόνο "εδραιωμένες" μεθόδους εκτός ότι μια ωραία πρωία εξαρτάσαι μόνο απο αυτούς παγκοσμίως , μπορεί να τα κάνουν όλα drop σε μια μέρα και να χαθεί όλη η γνώση όπως και εγινε στο παρελθόν, εκτός ότι πολλά είναι "φούσκα" ηχητικά , εκτός ότι δεν καλύπτουν (όσο και εάν το θέλανε) όλο το κοινό και τις ανάγκες του και απλώς κάνουν μια προσπάθεια normilization που αύριο ξανά μπορεί να την εγκαταλείψουν και αυτή σαν ηχητική πρόοδο ή λογω μόδας ή μή κέρδους , εκτος οτι είναι απόσταγμα άλλων παρελθόντων γνώσεων που για λόγους εμπορικούς στο παρουσιάζουν σαν δική τους μόνο εξέλιξη ..... ιστορικά ποτέ δεν βοήθησαν στη πρόσδο στον ήχο. Απλώς είναι καλοί ή κάποιοι την κάνανε όλη την ιστορία της γνώσης ένα consolidation. Και σε μεγάλο ποσοστό τους αποτυχημένα κιόλας. Πάντα η πρόοδς ήρθε απο μικρές εταιρίες που πειραματίστηκαν , ενδιαφέρθηκε ατομικά σε κάποια έστω στιγμή της καριέρας του ο ιδιοκτήτης τους πραγματικά για τον ήχο και προχώρησε στην παραγωγή κάποιου μοντέλου του που όντως αξίζει. Όλα αυτά στο audio φυσικά μόνο σε σχεση με άλλες τεχνολογικές προσπάθειες σε άλλου τομείς καθώς αντίθετα απο ότι θέλουν όλοι να κάνουν τον κόσμο να πιστέψει, δεν βασίζεται ακόμη σε έρευνες ή hard facts. Ή βασίζεται σε λάθος πράγματα και είναι και ακόμη "τέχνη". Ούτε επαρκής συσχετισμός , ούτε περίγραμμα του τι πρέπει να κάνω ώστε να οδηγηθώ σε καλό ήχο.

Διαβάζω και εδώ ακόμη, τι θεωρείται μετρητικά και υποκειμενικά π.χ. καλό ηχείο πρόσφατα απο κάποιον. Και συμφωνείτε και όλοι. Δεν θέλω να πω μάρκα. Και είναι και πανάκριβο. Συμφωνούν όλοι παγκοσμίως , ας πουμε μέχρι εκεί. Το έχω ακούσει. Δεν παίζει αυτό μουσική φίλε μου. Και πες μου μετά εμένα γιατί να έχω εμπιστοσύνη στους audio people. Βρε Ψωράλ και ξερό ψωμί .... :D 😍

Δεν έχει σημασία εάν κάνεις φθηνές ή ακριβές αγορές για να θεωρηθείς audio people. Ούτε εάν είσαι δικάναλος ή πολυκάναλος. Μπορεί κάλιστα να είσαι audio people και να έχεις το πιο φθηνό σύστημα και ο άλλος με ακριβό να μην είναι audio people. Το θέμα είναι να ξέρεις τι θέλεις εσύ για τον εαυτό σου, όχι τι σου λένε οι άλλοι ή οι κατασκευαστές ή οι μετρήσεις ακόμη μόνο .. ή ...ή ... κλπ και να το κυνηγάς με κάθε δυνατό σε εσένα τρόπο για να πετύχεις ότι καλύτερο στο να το πλησιάσεις. Τότε μόνο δεν είσαι audio people. Έαν εγω κρίνω και θέλω μια τόνωση π.χ. στα μεσοχαμηλά (ιδίως για το συγκεκριμένο Α σύστημα μου, ενώ δεν θα τον ήθελα για το Β σύστημα μου) .. είναι πλήρως αποδεκτό και κανένας δεν έχει δικαίωμα να μου κάνει, πρότεινει ή επιβάλλει δια της έτοιμης επιλογής του ότι δεν πρέπει να είναι έτσι ή σύμφωνα με ένα θεωρητικό περίγραμμα. Με αυτή την έννοια τα εργαλεία που χρησιμοποιείς εσυ για παράδειγμα που σου δίνουν τέτοιες επιλογές είναι σωστός δρόμος. Απλώς οι επιλογές σου (αυτές που αναγκάζεσαι να κάνεις και ιδίως στην τοπολογία) είναι περιορισμένες εκ των πραγμάτων και έχεις "πεισει" τον εαυτό σου ότι αυτές δεν κάνουν διαφορά. Ή εστω ότι για άλλους κάνουν και μάλιστα αρκετά μεγάλη. Εγώ πάντως με αυτά που έχω ακούσει δεν είμαι βιαστικός να απορρίψω μεθόδους, δρόμους και "θέλω" αλλων και δεν με νοιάζει κιόλας. I am not in the business of trying to "save" audio. Why shoukd i be ? Αντίθετα όσο πιο πολύ πλουραρλισμός υπάρχει, τόσο καλύτερο το θεωρώ για το audio. Δεν ξέρεις τι μπορεί να προκύψει απο τον καθενα και τους πειραματισμούς του και που και σε ποιόν θα φανεί χρήσιμο στο μελλον και απο που θα το "πιάσει" το θέμα για να το εξελίξει σε κάτι επαναλήψιμό ή καλύτερο.
Αν σ αρέσει ο ήχος, στείλε μου p.m. να σου εξηγήσω :biggrin:
Με αυτά τα χαριτωμένα βίντεο που βλέπεις δεν θα βγάλεις άκρη. :tongue:

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.121
Reaction score
137.657
Δεν ξέρεις τι μπορεί να προκύψει απο τον καθενα και τους πειραματισμούς του και που και σε ποιόν θα φανεί χρήσιμο στο μελλον και απο που θα το "πιάσει" το θέμα για να το εξελίξει σε κάτι επαναλήψιμό ή καλύτερο.
Ξέρω.

Οι πειραματισμοί που μετράνε άσχημα, ακούγονται άσχημα.

Δεν υπάρχει καμία χρησιμότητα να φτιάχνουν πχ ηχεία που δε μετράνε σωστά, μόνον τα σοβαρά νέα ηχεία έχουν λόγο ύπαρξης, όπως τα (ακριβά όμως) περλιστεν.

Απλώς δεν μπορούν να φτιάξουν τόσο σωστά ηχεία όλοι οι κατασκευαστές.

Τα ηχεία που μετράνε σωστά, ακούγονται ευχάριστα από όλους, είναι σοβαρά προϊόντα και μόνον αυτά θα πρέπει να επιλέγουμε.

Δεν υπάρχουν πειραματισμοί και κολοκύθια τουμπανα που να μπορεί να οδηγήσουν κάπου θετικά, υπάρχει απλώς ανεπάρκεια στους κατασκευαστές, δεν ξέρουν.

Αυτοί που ξέρουν, βγάζουν σωστά προϊόντα.

Κι όποιος τα ακούει, όσο απαιτητικός ακροατής κι αν είναι, ξετρελαίνεται με το προϊόν, του αρέσει σε όλα τα επίπεδα.

Οι κουφοί, ρεντεκο.
 

Μηνύματα
1.351
Reaction score
1.323
Προϋπόθεση της ικανοποίησης είναι η μη ενόχληση . Προϋπόθεση της μη ενόχλησης είναι η μη ύπαρξη σοβαρών ελαττωμάτων και ανισορροπιών . Όμως φαινόμενα ιδιοσυγκρασίας υπάρχουν στους ενισχυτές, τα ηλεκτρονικά και τα ηχεία . Υπάρχει σύγκλιση στον καλό ήχο αλλά και επίπεδα λεπτομέρειας και συνεργειών που δεν είναι αντιληπτές από τον κάθε ακροατή… Εκεί όντως ανοίγει η βεντάλια . Αλλά δε χρειάζεται κάθε φορά να ξεκινάμε από το μηδέν . Πώς θα υπάρξει πρόοδος αν απορρίπτουμε κάθε συσσωρευμένη γνώση πάνω στην οποία αυτή χτίζεται ;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.771
Μηνύματα
2.951.504
Members
38.236
Νεότερο μέλος
ο_kanenas
Top