- Μηνύματα
- 22.396
- Reaction score
- 16.423
Ευτυχώς που δεν έβγαλε η Apple το Apple Car... τι θα ακούγαμε κάθε μέρα!
Πρόσεξε μη γράψεις πάνω από 3.000χλμ το έτος και χάσεις την εγγύηση.Πάω και για προπόνηση.
Όχι, είπα πως μου είναι χρήσιμο το μοναδικό οικοσύστημα της Τέσλα.Αλλά είπες πως η Apple είναι εξίσου καλή, άρα πρέπει να πάρεις και iPhone.
Γράφω πάνω από 10.000. Μάλιστα. Οργώνω λέμε τους δρόμους της Βορείου Ελλάδος.Πρόσεξε μη γράψεις πάνω από 3.000χλμ το έτος και χάσεις την εγγύηση.
Αν θεωρείς ότι αυτά γίνονται μόνο με Tesla, ή μόνο στην Tesla, έχεις μαύρα μεσάνυχτα.Α. Preconditioning
B. Παίζει μουσικές από τα πάντα, και Netflix και Disney+ για τις στάσεις
Γ. Σοβαρή δουλειά στην εύρεση σταθμών φόρτισης στις διαδρομές
Δ. Σοβαρό lane assist για να ξελασκαρεις για ώρες σε μια μεγάλη διαδρομή σε ταξίδι, και πολύ σοβαρό FSD
E. Άπειρες ευκολίες, χρήσιμες, σε συνδυασμό με το κινητό τηλέφωνο σου. Πολιτισμός.
2. Κορυφαίο δίκτυο superchargers (plug and charge από πάντα, κι όχι κάποτε και ίσως) και άπειρους destination chargers.
3. Κορυφαίο στο δρόμο, σε κάθε συνθήκη, με κορυφαίο efficiency, ιδανικό για ταξίδια. Δεν είναι απλώς "τάμπλετ με ρόδες".
4. Κορυφαίο οικιακό φορτιστή αυτοκινήτου, που συνδέεται με το δικό του power wall, που συνδέεται με τα δικά του φωτοβολταϊκά στη στέγη, και με το δικό του ίντερνετ (starlink). Σιγά σιγά, θα τα προσθέσω όλα.
Οκ, έχω.Αν θεωρείς ότι αυτά γίνονται μόνο σε (ή με) Tesla έχεις μαύρα μεσάνυχτα.
Ελπίζω να την έχω κάπου στο καλοκαίρι. Παρουσίαση έχουν τον Μάρτιο, βάλε 5-6 μήνες πιστεύω φτάνουν.@Dimifoot
Δεν αξιζει να χάσεις λεφτά εξαιτίας του p@p@r@ του Ηλονα Ρε συ τόσα αμάξια υπάρχουν ,Αυdi ,VW κλπ αφού τα γουστάρεις .Πάρε ένα από αυτά κ όταν βγει η Merc το βλέπεις ξανά.
Ψάχτο κάτι τέτοιο σκέφτηκα....κ από καλοκαίρι πας στο αμάξι που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θέλεις και αυτό είναι η Μerc.Ελπίζω να την έχω κάπου στο καλοκαίρι. Παρουσίαση έχουν τον Μάρτιο, βάλε 5-6 μήνες πιστεύω φτάνουν.
Τι εννοείς; Να κάνω leasing κάποιο προσωρινά; Με συμβόλαιο πχ 9μηνο; Γίνεται;
Θα ρωτήσωΨάχτο κάτι τέτοιο σκέφτηκα....κ από καλοκαίρι πας στο αμάξι που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θέλεις και αυτό είναι η Μerc.
Όλο εκεί καταλήγουμε.
Μεγεια από τώρα.
Υπάρχουν πλέον τέτοιες "ευέλικτες" λύσεις, δες π.χ. την Instacar.Να κάνω leasing κάποιο προσωρινά; Με συμβόλαιο πχ 9μηνο; Γίνεται;
Εξαιρετικά ακριβά. Σε ένα τέτοιο concept θα περίμενα χαμηλότερες τιμές-αυτοκίνητα τετραετίες μτχδες π.χ. την Instacar.
Οκ, έχω.
Για ενημέρωσέ με.
A. Aλήθεια τώρα, πρέπει να πούμε ποια οχήματα έχουν preconditioning; Όλα τα σοβαρά είναι η απάντηση. Μέχρι και το Renault 5 των 25k έχει. Και είναι καλύτερα, καθώς τα Tesla κάνουν precondition μόνο σε superchargers γιατί μόνο αυτούς βλέπουν, ενώ τα άλλα οχήματα κάνουν σε όλους τους DC. Για την Ελλάδα συγκεκριμένα που μας ενδιαφέρει σήμερα έχουμε 1080 DC φορτιστές. Η Tesla βλέπει μόνο τους δικούς της και κάνει precondition μόνο σε αυτούς, 30-40 πρίζες δηλαδή, ενώ τα άλλα οχήματα σε 1080 DC μείον τους κλειστούς Tesla.Α. Preconditioning
B. Παίζει μουσικές από τα πάντα, και Netflix και Disney+ για τις στάσεις
Γ. Σοβαρή δουλειά στην εύρεση σταθμών φόρτισης στις διαδρομές
Δ. Σοβαρό lane assist για να ξελασκαρεις για ώρες σε μια μεγάλη διαδρομή σε ταξίδι, και πολύ σοβαρό FSD
E. Άπειρες ευκολίες, χρήσιμες, σε συνδυασμό με το κινητό τηλέφωνο σου. Πολιτισμός.
2. Κορυφαίο δίκτυο superchargers (plug and charge από πάντα, κι όχι κάποτε και ίσως) και άπειρους destination chargers.
3. Κορυφαίο στο δρόμο, σε κάθε συνθήκη, με κορυφαίο efficiency, ιδανικό για ταξίδια. Δεν είναι απλώς "τάμπλετ με ρόδες".
4. Κορυφαίο οικιακό φορτιστή αυτοκινήτου, που συνδέεται με το δικό του power wall, που συνδέεται με τα δικά του φωτοβολταϊκά στη στέγη, και με το δικό του ίντερνετ (starlink). Σιγά σιγά, θα τα προσθέσω όλα.
Από μακριά (χωρίς να είσαι χρήστης EV) και χωρίς να έχεις δει τη γλύκα (τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό) καλά τα λες, αλλά στην πράξη θα φας μπάτσα.A. Aλήθεια τώρα, πρέπει να πούμε ποια οχήματα έχουν preconditioning; Όλα τα σοβαρά είναι η απάντηση. Μέχρι και το Renault 5 των 25k έχει. Και είναι καλύτερα, καθώς τα Tesla κάνουν precondition μόνο σε superchargers γιατί μόνο αυτούς βλέπουν, ενώ τα άλλα οχήματα κάνουν σε όλους τους DC. Για την Ελλάδα συγκεκριμένα που μας ενδιαφέρει σήμερα έχουμε 1080 DC φορτιστές. Η Tesla βλέπει μόνο τους δικούς της και κάνει precondition μόνο σε αυτούς, 30-40 πρίζες δηλαδή, ενώ τα άλλα οχήματα σε 1080 DC μείον τους κλειστούς Tesla.
Β. Και στα άλλα παίζουν. Όσα οχήματα διαθέτουν σοβαρό λογισμικό, Google Automotive ένα παράδειγμα, όχι μόνο παίζουν μουσικές από όπου θες, όχι μόνο παίζουν ταινίες από όπου θες, κάνουν και άλλα πράγματα ενώ είσαι στο αμάξι, όπως conference calls για παράδειγμα. Στο πρώτο ακόμα και αν δεν διαθέτουν συγκεκριμένο app πχ Spotify (που έχουν ήδη αρκετά), μπορείς να μπεις από τον browser, ενώ στο δεύτερο διαθέτουν προεγκατεστημένα WebEx, Zoom, Google Meet και Microsoft Teams. Πες ότι είσαι στο δρόμο ή σε διακοπές και πρέπει να μπεις σε ένα meeting. To κάνεις από το αμάξι, μόνο φωνή.
Γ. Καλύτερη λύση από τα Google Maps για μένα δεν υπάρχει. Κανένας δεν έχει καλύτερους χάρτες από την Google, ίσως και κανένας να μην έχει το API της Google καθώς το πουλάει ακριβά, με αποτέλεσμα κανένας να μην έχει καλύτερο route planner από της Google, καθώς, συν των άλλων, το δικό της έχει το καλύτερο real time traffic. Η Tesla χρησιμοποιεί την βάση των Google Maps, δηλαδή μόνο τον χάρτη. Traffic & Route planning κάνει με άλλο τρόπο, κάνοντας χρήση του Mapbox, το οποίο χρησιμοποιεί OSM (OpenStreetMap). Αυτό το κάνει πιθανότατα επειδή είναι fully customizable από την Tesla, ενώ το Google Maps είναι κλειδωμένο. Δηλαδή αν θες Google Maps θα βάλεις Google Automotive. Tο οποίο το παίρνει ο κατασκευαστής (Renault, Polstar, Volvo), και το κόβει ράβει όπως θέλει. Το θέμα χάρτες όμως και ο σχεδιασμός διαδρομής είναι καθαρά θέμα Google Maps. Βλέπει τα πάντα, όλους τους AC και DC, διαλέγεις φορτιστή σύμφωνα με την ταχύτητα φόρτισης, τον τρόπο πληρωμής, με τι SoC θα φτάσεις στον φορτιστή και πόσο να φορτίσεις, την διαθεσιμότητα, σου κάνει precondition αν χρειάζεται κλπ. Όταν πλησιάζεις τον φορτιστή σου βγάζει μια περίληψη στην οθόνη πως θα τον βρεις εύκολα, η οποία προκύπτει μέσω ΑΙ από τα κείμενα άλλων χρηστών. Τα παραπάνω είναι διαθέσιμα και για πολλαπλές ανάγκες φόρτισης, σε ένα road trip για παράδειγμα που θα κάνεις πολλές στάσεις. Και με άλλα features, όπως επιλογή ξενοδοχείου ως τελικού προορισμού με δυνατότητα νυχτερινής φόρτισης. Ακόμα και αν δεν χρειάζεσαι φόρτιση το αμάξι θα σου λέει πάντα με τι SoC θα φτάσεις στον προορισμό σου, και αν δει πως έχεις χαμηλό SoC σου βγάζει μόνο του κοντινούς φορτιστές. Και βέβαια, voice commands που δουλεύουν άψογα. Έχω Gemini στο κινητό και ξέρω πως είναι τέλειο. Έχω σταματήσει τα search engines. Άσε που έχει και άψογη δυνατότητα ομιλίας. Λες και μιλάς με άνθρωπο.
Τα υπέρ του συνδυασμού Tesla - Supercharger ήταν το route planning, το preconditioning, το plug & charge και ότι οι φορτιστές δουλεύουν πάντα. Σε κάποιες χώρες αυτά είναι ακόμα στα υπέρ για την αγορά ενός Tesla, όπως Αμερική. Στην Ευρώπη και στην Ελλάδα τα περισσότερα από αυτά δεν είναι καν πρόβλημα. Στην Ελλάδα έχουμε τραγικά περισσότερους universal DC από ότι Tesla Superchargers (1080 vs 30-40), για το precondition είπαμε, οι περισσότεροι από τους 1080 φορτιστές δουλεύουν κανονικά, έχουμε πάνω από 6000 AC που η Tesla δεν βλέπει να σε στείλει (απλά σου λέει ότι υπάρχουν εκεί και καμία άλλη πληροφορία), όσο για την χρέωση υπάρχουν πλέον prepaid cards που φορτίζεις σε πολλές παραπάνω της μιας εταιρείες. Μπορείς να κάνεις ταξίδι στο εξωτερικό, να πάρεις μια κάρτα και να προγραμματίσεις τις φορτίσεις σου με βάσει που πληρώνει η κάρτα. Touch & Go ένα πράμα. Ούτε app ούτε τίποτα.
Δ. Τέτοια έχει και η BMW i3 πριν καν βγει το Model 3 στην αγορά. Σταθερά στην πορεία, σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, κ.α. Μέχρι και Summon είχε κάποια στιγμή, να κινήσεις μπροστά το όχημα με το κινητό. Το FSD στο δίνω. Αλλά έρχονται και οι Κινέζοι με φόρα και σε αυτό.
Ε. Και στα άλλα υπάρχουν. Πολλές.
2. Τα είπα ήδη παραπάνω.
3. Έχει και άλλα. Λίγα αλλά υπάρχουν. Επίσης έρχονται και οι Κινέζοι και εδώ, με φόρα.
4. Έχει και καλύτερους φορτιστές που κάνουν περισσότερα πράγματα, που συνδέονται με ότι μπαταρία θες, με ότι φωτοβολταϊκά θες, άσε που υπάρχουν πλέον λύσεις από το πάνελ κατευθείαν στον φορτιστή (χωρίς την ανάγκη να μεσολαβήσει μπαταρία). Το δορυφορικό internet είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Ελάχιστοι το έχουν ανάγκη.
Η άποψη μου είναι πως δεν παίρνεις ΕV αν δεν έχει Google Automotive. Για αυτό λέω συνέχεια για Renault. Polstar δεν έχουμε, Volvo δεν μου αρέσουν συν ότι τα θεωρώ πολύ ακριβά για ότι προσφέρουν (πχ EX30), Ford δεν γουστάρω συν ότι τρώνε άκυρο όλα τα οχήματα με όρθια οθόνη. Next choice Tesla.
Πλάκα κάνεις; conference calls κάνουν τα Τέσλα από τότε που βγήκαν!κάνουν και άλλα πράγματα ενώ είσαι στο αμάξι, όπως conference calls
Μην το συζητάτε καν.2. Κορυφαίο δίκτυο superchargers (plug and charge από πάντα, κι όχι κάποτε και ίσως) και άπειρους destination chargers.
Τι εννοείς; θα πηγαίνεις μια βολτίτσα μέχρι Ιταλία, θα γεμίζεις και πάλι πισω...
Οκ, πάρε κάρτα της shell και πάνε Ηγουμενίτσα για φόρτιση, ή στο ξενοδοχείο που σου είπα στη Γαλλία.Όταν σου λένε ότι αυτά ήταν κάποτε τι δεν καταλαβαίνεις; Tρόποι υπάρχουν. Τώρα αν εσύ δεν θες τους κάνεις είναι άλλο θέμα. Και όχι δεν χρειάζεται να έχω ηλεκτρικό για να μάθω, καθώς αποδεδειγμένα ξέρω τραγικά περισσότερα ακόμα και από αρκετούς που έχουν. Τα διαβάζω κάθε μέρα και τραβάω τα μαλλιά μου. Πως είναι δυνατόν να πλήρωσαν και να μην ξέρουν 1,2,3......., ή να μην ρώτησαν πριν αγοράσουν τα 4,5,6..... Άσε τις απαντήσεις άλλων που έχουν. Μετά φταίει το ηλεκτρικό.
Εγώ βλέπω ανθρώπους με τα ηλεκτρικά τους που φεύγουν πχ από ΗΒ και πάνε Ιταλία και το μόνο που έχουν μαζί τους είναι μια κάρτα της Shell ή της Mobilize και δεν ακουμπάνε ποτέ κινητό όπου και να σταμάτησαν. Ούτε είχαν θέματα φόρτισης. Τώρα τι λες εσύ το ακούω βερεσέ.