Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.230
Reaction score
137.817
Πάω και για προπόνηση.
Πρόσεξε μη γράψεις πάνω από 3.000χλμ το έτος και χάσεις την εγγύηση.


Αλλά είπες πως η Apple είναι εξίσου καλή, άρα πρέπει να πάρεις και iPhone.
Όχι, είπα πως μου είναι χρήσιμο το μοναδικό οικοσύστημα της Τέσλα.

Συμπεριλαμβάνει πράγματα που είναι σε μένα χρήσιμα. Δεν είναι σε σένα. Αυτό λέω.

Δεν μου είναι χρήσιμο το οικοσύστημα της apple, είναι σε σένα. Στο σπίτι έχω οικοσύστημα της Google, δουλεύω android, και τηλεόραση και στρίμερ, όλα. Βολεύτηκα.

Ούτε τα Τέσλα σκέτα δεν είναι κορυφαία από κάθε άποψη, ούτε τα κινητά της apple, αλλά εάν σε βολεύει το οικοσύστημα, πας.

Ομοίως της σονος, που χτίζει οικοσύστημα.


ΥΓ.
Ακόμα και οι κορυφαίες μπαταρίες τις Τέσλα, με το κορυφαίο σοφτγουερ διαχείρισης, τι νόημα έχουν για κάποιον που δε γράφει χιλιόμετρα; Πότε θα κάνεις 500.000 χλμ; Ποτέ. Εγώ θα τα κάνω. Για μένα είναι χρήσιμα όλα αυτά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.828
Reaction score
84.841
Πρόσεξε μη γράψεις πάνω από 3.000χλμ το έτος και χάσεις την εγγύηση.
Γράφω πάνω από 10.000. Μάλιστα. Οργώνω λέμε τους δρόμους της Βορείου Ελλάδος.
Δεν κινούμαι μόνο με την Mercedes, αλλά και με το ID3.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.802
Reaction score
30.720
Α. Preconditioning
B. Παίζει μουσικές από τα πάντα, και Netflix και Disney+ για τις στάσεις
Γ. Σοβαρή δουλειά στην εύρεση σταθμών φόρτισης στις διαδρομές
Δ. Σοβαρό lane assist για να ξελασκαρεις για ώρες σε μια μεγάλη διαδρομή σε ταξίδι, και πολύ σοβαρό FSD
E. Άπειρες ευκολίες, χρήσιμες, σε συνδυασμό με το κινητό τηλέφωνο σου. Πολιτισμός.

2. Κορυφαίο δίκτυο superchargers (plug and charge από πάντα, κι όχι κάποτε και ίσως) και άπειρους destination chargers.

3. Κορυφαίο στο δρόμο, σε κάθε συνθήκη, με κορυφαίο efficiency, ιδανικό για ταξίδια. Δεν είναι απλώς "τάμπλετ με ρόδες".

4. Κορυφαίο οικιακό φορτιστή αυτοκινήτου, που συνδέεται με το δικό του power wall, που συνδέεται με τα δικά του φωτοβολταϊκά στη στέγη, και με το δικό του ίντερνετ (starlink). Σιγά σιγά, θα τα προσθέσω όλα.
Αν θεωρείς ότι αυτά γίνονται μόνο με Tesla, ή μόνο στην Tesla, έχεις μαύρα μεσάνυχτα. 🙂
 


Μηνύματα
163
Reaction score
134
@Dimifoot
Δεν αξιζει να χάσεις λεφτά εξαιτίας του p@p@r@ του Ηλονα Ρε συ τόσα αμάξια υπάρχουν ,Αυdi ,VW κλπ αφού τα γουστάρεις .Πάρε ένα από αυτά κ όταν βγει η Merc το βλέπεις ξανά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.828
Reaction score
84.841
@Dimifoot
Δεν αξιζει να χάσεις λεφτά εξαιτίας του p@p@r@ του Ηλονα Ρε συ τόσα αμάξια υπάρχουν ,Αυdi ,VW κλπ αφού τα γουστάρεις .Πάρε ένα από αυτά κ όταν βγει η Merc το βλέπεις ξανά.
Ελπίζω να την έχω κάπου στο καλοκαίρι. Παρουσίαση έχουν τον Μάρτιο, βάλε 5-6 μήνες πιστεύω φτάνουν.
Τι εννοείς; Να κάνω leasing κάποιο προσωρινά; Με συμβόλαιο πχ 9μηνο; Γίνεται;
 

Μηνύματα
163
Reaction score
134
Ελπίζω να την έχω κάπου στο καλοκαίρι. Παρουσίαση έχουν τον Μάρτιο, βάλε 5-6 μήνες πιστεύω φτάνουν.
Τι εννοείς; Να κάνω leasing κάποιο προσωρινά; Με συμβόλαιο πχ 9μηνο; Γίνεται;
Ψάχτο κάτι τέτοιο σκέφτηκα....κ από καλοκαίρι πας στο αμάξι που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θέλεις και αυτό είναι η Μerc.
Όλο εκεί καταλήγουμε.
Μεγεια από τώρα.😜
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.828
Reaction score
84.841
Ψάχτο κάτι τέτοιο σκέφτηκα....κ από καλοκαίρι πας στο αμάξι που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θέλεις και αυτό είναι η Μerc.
Όλο εκεί καταλήγουμε.
Μεγεια από τώρα.😜
Θα ρωτήσω
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.568
Reaction score
8.063
Να κάνω leasing κάποιο προσωρινά; Με συμβόλαιο πχ 9μηνο; Γίνεται;
Υπάρχουν πλέον τέτοιες "ευέλικτες" λύσεις, δες π.χ. την Instacar.

Έχει και ετοιμοπαράδοτη Jaguar βλέπω, πάρε να ευχαριστηθείς αμάξι έστω για λίγους μήνες χωρίς άγχος και μετά γερνάς πάλι.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.828
Reaction score
84.841
δες π.χ. την Instacar.
Εξαιρετικά ακριβά. Σε ένα τέτοιο concept θα περίμενα χαμηλότερες τιμές-αυτοκίνητα τετραετίες μτχ

Για την χτεσινή συζήτηση:
IMG_7943.jpeg


Για δείτε την μωβ καμπύλη πως κόβει όταν ο Έλον αρχίζει να μπαίνει γερά στον προεκλογικό αγώνα
-90.000 κομμάτια…
Να και η Mercedes για σύγκριση
IMG_7944.jpeg
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.230
Reaction score
137.817
Κάτι "ξέφυγε" απ' τους Κινέζους πάλι..

1000014561.jpg


Μετάφραση: not launched yet

Το οποίο σημαίνει πως τα 3 μοντέλα (robovan, semi, model Q) προβλέπεται να παράγονται στην Κίνα.

Το "πότε" πιθανώς να το μάθουμε αρχές του έτους, στο μίτινγκ μετόχων.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.802
Reaction score
30.720
Οκ, έχω.
Για ενημέρωσέ με.
Α. Preconditioning
B. Παίζει μουσικές από τα πάντα, και Netflix και Disney+ για τις στάσεις
Γ. Σοβαρή δουλειά στην εύρεση σταθμών φόρτισης στις διαδρομές
Δ. Σοβαρό lane assist για να ξελασκαρεις για ώρες σε μια μεγάλη διαδρομή σε ταξίδι, και πολύ σοβαρό FSD
E. Άπειρες ευκολίες, χρήσιμες, σε συνδυασμό με το κινητό τηλέφωνο σου. Πολιτισμός.

2. Κορυφαίο δίκτυο superchargers (plug and charge από πάντα, κι όχι κάποτε και ίσως) και άπειρους destination chargers.

3. Κορυφαίο στο δρόμο, σε κάθε συνθήκη, με κορυφαίο efficiency, ιδανικό για ταξίδια. Δεν είναι απλώς "τάμπλετ με ρόδες".

4. Κορυφαίο οικιακό φορτιστή αυτοκινήτου, που συνδέεται με το δικό του power wall, που συνδέεται με τα δικά του φωτοβολταϊκά στη στέγη, και με το δικό του ίντερνετ (starlink). Σιγά σιγά, θα τα προσθέσω όλα.
A. Aλήθεια τώρα, πρέπει να πούμε ποια οχήματα έχουν preconditioning; Όλα τα σοβαρά είναι η απάντηση. Μέχρι και το Renault 5 των 25k έχει. Και είναι καλύτερα, καθώς τα Tesla κάνουν precondition μόνο σε superchargers γιατί μόνο αυτούς βλέπουν, ενώ τα άλλα οχήματα κάνουν σε όλους τους DC. Για την Ελλάδα συγκεκριμένα που μας ενδιαφέρει σήμερα έχουμε 1080 DC φορτιστές. Η Tesla βλέπει μόνο τους δικούς της και κάνει precondition μόνο σε αυτούς, 30-40 πρίζες δηλαδή, ενώ τα άλλα οχήματα σε 1080 DC μείον τους κλειστούς Tesla.

Β. Και στα άλλα παίζουν. Όσα οχήματα διαθέτουν σοβαρό λογισμικό, Google Automotive ένα παράδειγμα, όχι μόνο παίζουν μουσικές από όπου θες, όχι μόνο παίζουν ταινίες από όπου θες, κάνουν και άλλα πράγματα ενώ είσαι στο αμάξι, όπως conference calls για παράδειγμα. Στο πρώτο ακόμα και αν δεν διαθέτουν συγκεκριμένο app πχ Spotify (που έχουν ήδη αρκετά), μπορείς να μπεις από τον browser, ενώ στο δεύτερο διαθέτουν προεγκατεστημένα WebEx, Zoom, Google Meet και Microsoft Teams. Πες ότι είσαι στο δρόμο ή σε διακοπές και πρέπει να μπεις σε ένα meeting. To κάνεις από το αμάξι, μόνο φωνή.

Γ. Καλύτερη λύση από τα Google Maps για μένα δεν υπάρχει. Κανένας δεν έχει καλύτερους χάρτες από την Google, ίσως και κανένας να μην έχει το API της Google καθώς το πουλάει ακριβά, με αποτέλεσμα κανένας να μην έχει καλύτερο route planner από της Google, καθώς, συν των άλλων, το δικό της έχει το καλύτερο real time traffic. Η Tesla χρησιμοποιεί την βάση των Google Maps, δηλαδή μόνο τον χάρτη. Traffic & Route planning κάνει με άλλο τρόπο, κάνοντας χρήση του Mapbox, το οποίο χρησιμοποιεί OSM (OpenStreetMap). Αυτό το κάνει πιθανότατα επειδή είναι fully customizable από την Tesla, ενώ το Google Maps είναι κλειδωμένο. Δηλαδή αν θες Google Maps θα βάλεις Google Automotive. Tο οποίο το παίρνει ο κατασκευαστής (Renault, Polstar, Volvo), και το κόβει ράβει όπως θέλει. Το θέμα χάρτες όμως και ο σχεδιασμός διαδρομής είναι καθαρά θέμα Google Maps. Βλέπει τα πάντα, όλους τους AC και DC, διαλέγεις φορτιστή σύμφωνα με την ταχύτητα φόρτισης, τον τρόπο πληρωμής, με τι SoC θα φτάσεις στον φορτιστή και πόσο να φορτίσεις, την διαθεσιμότητα, σου κάνει precondition αν χρειάζεται κλπ. Όταν πλησιάζεις τον φορτιστή σου βγάζει μια περίληψη στην οθόνη πως θα τον βρεις εύκολα, η οποία προκύπτει μέσω ΑΙ από τα κείμενα άλλων χρηστών. Τα παραπάνω είναι διαθέσιμα και για πολλαπλές ανάγκες φόρτισης, σε ένα road trip για παράδειγμα που θα κάνεις πολλές στάσεις. Και με άλλα features, όπως επιλογή ξενοδοχείου ως τελικού προορισμού με δυνατότητα νυχτερινής φόρτισης. Ακόμα και αν δεν χρειάζεσαι φόρτιση το αμάξι θα σου λέει πάντα με τι SoC θα φτάσεις στον προορισμό σου, και αν δει πως έχεις χαμηλό SoC σου βγάζει μόνο του κοντινούς φορτιστές. Και βέβαια, voice commands που δουλεύουν άψογα. Έχω Gemini στο κινητό και ξέρω πως είναι τέλειο. Έχω σταματήσει τα search engines. Άσε που έχει και άψογη δυνατότητα ομιλίας. Λες και μιλάς με άνθρωπο.
Τα υπέρ του συνδυασμού Tesla - Supercharger ήταν το route planning, το preconditioning, το plug & charge και ότι οι φορτιστές δουλεύουν πάντα. Σε κάποιες χώρες αυτά είναι ακόμα στα υπέρ για την αγορά ενός Tesla, όπως Αμερική. Στην Ευρώπη και στην Ελλάδα τα περισσότερα από αυτά δεν είναι καν πρόβλημα. Στην Ελλάδα έχουμε τραγικά περισσότερους universal DC από ότι Tesla Superchargers (1080 vs 30-40), για το precondition είπαμε, οι περισσότεροι από τους 1080 φορτιστές δουλεύουν κανονικά, έχουμε πάνω από 6000 AC που η Tesla δεν βλέπει να σε στείλει (απλά σου λέει ότι υπάρχουν εκεί και καμία άλλη πληροφορία), όσο για την χρέωση υπάρχουν πλέον prepaid cards που φορτίζεις σε πολλές παραπάνω της μιας εταιρείες. Μπορείς να κάνεις ταξίδι στο εξωτερικό, να πάρεις μια κάρτα και να προγραμματίσεις τις φορτίσεις σου με βάσει που πληρώνει η κάρτα. Touch & Go ένα πράμα. Ούτε app ούτε τίποτα.

Δ. Τέτοια έχει και η BMW i3 πριν καν βγει το Model 3 στην αγορά. Σταθερά στην πορεία, σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, κ.α. Μέχρι και Summon είχε κάποια στιγμή, να κινήσεις μπροστά το όχημα με το κινητό. Το FSD στο δίνω. Αλλά έρχονται και οι Κινέζοι με φόρα και σε αυτό.

Ε. Και στα άλλα υπάρχουν. Πολλές.

2. Τα είπα ήδη παραπάνω.

3. Έχει και άλλα. Λίγα αλλά υπάρχουν. Επίσης έρχονται και οι Κινέζοι και εδώ, με φόρα.

4. Έχει και καλύτερους φορτιστές που κάνουν περισσότερα πράγματα, που συνδέονται με ότι μπαταρία θες, με ότι φωτοβολταϊκά θες, άσε που υπάρχουν πλέον λύσεις από το πάνελ κατευθείαν στον φορτιστή (χωρίς την ανάγκη να μεσολαβήσει μπαταρία). Το δορυφορικό internet είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Ελάχιστοι το έχουν ανάγκη.

Η άποψη μου είναι πως δεν παίρνεις ΕV αν δεν έχει Google Automotive. Για αυτό λέω συνέχεια για Renault. Polstar δεν έχουμε, Volvo δεν μου αρέσουν συν ότι τα θεωρώ πολύ ακριβά για ότι προσφέρουν (πχ EX30), Ford δεν γουστάρω συν ότι τρώνε άκυρο όλα τα οχήματα με όρθια οθόνη. Next choice Tesla.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.802
Reaction score
30.720
Ξέχασα να αναφέρω και την απουσία Apple Car Play & Android Auto στα Tesla. Βρίζουν πολλοί λόγω της απουσίας τους. Κυρίως Αμερική. Θέλουν να έχουν το κινητό τους στην μεγάλη οθόνη του οχήματος. Να μην αλλάζουν UI και UX κάθε φορά που μπαίνουν - βγαίνουν από το όχημα. Υπάρχουν ακόμα και αυτοί που το πρώτο που κάνουν όταν μπαίνουν στο αμάξι τους είναι να ανοίξουν Apple Car Play ή Android Auto. Είναι απαράδεκτο, λένε, να έχεις πληρώσει 30k - 40k - 50k και να βλέπεις το κινητό σου στις 6" της οθόνης του.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.230
Reaction score
137.817
A. Aλήθεια τώρα, πρέπει να πούμε ποια οχήματα έχουν preconditioning; Όλα τα σοβαρά είναι η απάντηση. Μέχρι και το Renault 5 των 25k έχει. Και είναι καλύτερα, καθώς τα Tesla κάνουν precondition μόνο σε superchargers γιατί μόνο αυτούς βλέπουν, ενώ τα άλλα οχήματα κάνουν σε όλους τους DC. Για την Ελλάδα συγκεκριμένα που μας ενδιαφέρει σήμερα έχουμε 1080 DC φορτιστές. Η Tesla βλέπει μόνο τους δικούς της και κάνει precondition μόνο σε αυτούς, 30-40 πρίζες δηλαδή, ενώ τα άλλα οχήματα σε 1080 DC μείον τους κλειστούς Tesla.

Β. Και στα άλλα παίζουν. Όσα οχήματα διαθέτουν σοβαρό λογισμικό, Google Automotive ένα παράδειγμα, όχι μόνο παίζουν μουσικές από όπου θες, όχι μόνο παίζουν ταινίες από όπου θες, κάνουν και άλλα πράγματα ενώ είσαι στο αμάξι, όπως conference calls για παράδειγμα. Στο πρώτο ακόμα και αν δεν διαθέτουν συγκεκριμένο app πχ Spotify (που έχουν ήδη αρκετά), μπορείς να μπεις από τον browser, ενώ στο δεύτερο διαθέτουν προεγκατεστημένα WebEx, Zoom, Google Meet και Microsoft Teams. Πες ότι είσαι στο δρόμο ή σε διακοπές και πρέπει να μπεις σε ένα meeting. To κάνεις από το αμάξι, μόνο φωνή.

Γ. Καλύτερη λύση από τα Google Maps για μένα δεν υπάρχει. Κανένας δεν έχει καλύτερους χάρτες από την Google, ίσως και κανένας να μην έχει το API της Google καθώς το πουλάει ακριβά, με αποτέλεσμα κανένας να μην έχει καλύτερο route planner από της Google, καθώς, συν των άλλων, το δικό της έχει το καλύτερο real time traffic. Η Tesla χρησιμοποιεί την βάση των Google Maps, δηλαδή μόνο τον χάρτη. Traffic & Route planning κάνει με άλλο τρόπο, κάνοντας χρήση του Mapbox, το οποίο χρησιμοποιεί OSM (OpenStreetMap). Αυτό το κάνει πιθανότατα επειδή είναι fully customizable από την Tesla, ενώ το Google Maps είναι κλειδωμένο. Δηλαδή αν θες Google Maps θα βάλεις Google Automotive. Tο οποίο το παίρνει ο κατασκευαστής (Renault, Polstar, Volvo), και το κόβει ράβει όπως θέλει. Το θέμα χάρτες όμως και ο σχεδιασμός διαδρομής είναι καθαρά θέμα Google Maps. Βλέπει τα πάντα, όλους τους AC και DC, διαλέγεις φορτιστή σύμφωνα με την ταχύτητα φόρτισης, τον τρόπο πληρωμής, με τι SoC θα φτάσεις στον φορτιστή και πόσο να φορτίσεις, την διαθεσιμότητα, σου κάνει precondition αν χρειάζεται κλπ. Όταν πλησιάζεις τον φορτιστή σου βγάζει μια περίληψη στην οθόνη πως θα τον βρεις εύκολα, η οποία προκύπτει μέσω ΑΙ από τα κείμενα άλλων χρηστών. Τα παραπάνω είναι διαθέσιμα και για πολλαπλές ανάγκες φόρτισης, σε ένα road trip για παράδειγμα που θα κάνεις πολλές στάσεις. Και με άλλα features, όπως επιλογή ξενοδοχείου ως τελικού προορισμού με δυνατότητα νυχτερινής φόρτισης. Ακόμα και αν δεν χρειάζεσαι φόρτιση το αμάξι θα σου λέει πάντα με τι SoC θα φτάσεις στον προορισμό σου, και αν δει πως έχεις χαμηλό SoC σου βγάζει μόνο του κοντινούς φορτιστές. Και βέβαια, voice commands που δουλεύουν άψογα. Έχω Gemini στο κινητό και ξέρω πως είναι τέλειο. Έχω σταματήσει τα search engines. Άσε που έχει και άψογη δυνατότητα ομιλίας. Λες και μιλάς με άνθρωπο.
Τα υπέρ του συνδυασμού Tesla - Supercharger ήταν το route planning, το preconditioning, το plug & charge και ότι οι φορτιστές δουλεύουν πάντα. Σε κάποιες χώρες αυτά είναι ακόμα στα υπέρ για την αγορά ενός Tesla, όπως Αμερική. Στην Ευρώπη και στην Ελλάδα τα περισσότερα από αυτά δεν είναι καν πρόβλημα. Στην Ελλάδα έχουμε τραγικά περισσότερους universal DC από ότι Tesla Superchargers (1080 vs 30-40), για το precondition είπαμε, οι περισσότεροι από τους 1080 φορτιστές δουλεύουν κανονικά, έχουμε πάνω από 6000 AC που η Tesla δεν βλέπει να σε στείλει (απλά σου λέει ότι υπάρχουν εκεί και καμία άλλη πληροφορία), όσο για την χρέωση υπάρχουν πλέον prepaid cards που φορτίζεις σε πολλές παραπάνω της μιας εταιρείες. Μπορείς να κάνεις ταξίδι στο εξωτερικό, να πάρεις μια κάρτα και να προγραμματίσεις τις φορτίσεις σου με βάσει που πληρώνει η κάρτα. Touch & Go ένα πράμα. Ούτε app ούτε τίποτα.

Δ. Τέτοια έχει και η BMW i3 πριν καν βγει το Model 3 στην αγορά. Σταθερά στην πορεία, σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, κ.α. Μέχρι και Summon είχε κάποια στιγμή, να κινήσεις μπροστά το όχημα με το κινητό. Το FSD στο δίνω. Αλλά έρχονται και οι Κινέζοι με φόρα και σε αυτό.

Ε. Και στα άλλα υπάρχουν. Πολλές.

2. Τα είπα ήδη παραπάνω.

3. Έχει και άλλα. Λίγα αλλά υπάρχουν. Επίσης έρχονται και οι Κινέζοι και εδώ, με φόρα.

4. Έχει και καλύτερους φορτιστές που κάνουν περισσότερα πράγματα, που συνδέονται με ότι μπαταρία θες, με ότι φωτοβολταϊκά θες, άσε που υπάρχουν πλέον λύσεις από το πάνελ κατευθείαν στον φορτιστή (χωρίς την ανάγκη να μεσολαβήσει μπαταρία). Το δορυφορικό internet είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Ελάχιστοι το έχουν ανάγκη.

Η άποψη μου είναι πως δεν παίρνεις ΕV αν δεν έχει Google Automotive. Για αυτό λέω συνέχεια για Renault. Polstar δεν έχουμε, Volvo δεν μου αρέσουν συν ότι τα θεωρώ πολύ ακριβά για ότι προσφέρουν (πχ EX30), Ford δεν γουστάρω συν ότι τρώνε άκυρο όλα τα οχήματα με όρθια οθόνη. Next choice Tesla.
Από μακριά (χωρίς να είσαι χρήστης EV) και χωρίς να έχεις δει τη γλύκα (τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό) καλά τα λες, αλλά στην πράξη θα φας μπάτσα.

Θα σου πω μόνον 1 περιστατικό, έτσι για χαβαλέ.

Σε ένα 5-αστερο ξενοδοχείο στη Γαλλία, που είχε στο υπόγειο πάρκινγκ του γύρω στους 20 φορτιστές (11-ρηδες), μου έδωσαν οδηγίες από τη ρεσεψιόν να κατεβάσω ένα app ενός ντόπιου παρόχου, ώστε να κουμπώνει το αυτοκίνητο το βράδυ να είναι έτοιμο το πρωί.

Έφαγα 1,5 ώρα με το ρολόι να προσπαθώ να κάνω εγγραφή, να με πάει από το ένα στο άλλο app, να στέλνω λεφτά με πιστωτική σε account για να έχει προπληρωμενο ρεύμα για την κατανάλωση που θα κάνω, και στο τέλος, μετά από 4-5 τηλεφωνήματα (που μιλούσαν γαλλικά και ή δε μιλούσαν αγγλικά ή μιλούσαν ακαταλαβίστικα) συνειδητοποιήσαμε πως αν δεν έχουμε γαλλικό ΑΦΜ δεν μπορούσε να μας δεχτεί το σύστημα του παρόχου για να δώσει εντολή στο φορτιστή να ξεκινήσει η φόρτιση, και δεν είχαν να μας δώσουν κάποια κάρτα από τη ρεσεψιόν.

1,5 ώρα παίδεμα, το βράδυ που φτάσαμε (κατά τις 23:00) στο ξενοδοχείο, μετά από ~900 χιλιόμετρα ταξιδιού.

Άσε με παιδάκι μου. 🤪😁🤣😜


Στα 6 στα 10 ξενοδοχεία που έκλεισα δωμάτιο στο εξωτερικό, τυχαία είχε (χωρίς να το έχω ψάξει καθόλου) Tesla destination chargers.

Στα 2 στα 10, είχε εντός του ξενοδοχείου Tesla superchargers. Έχω ανεβάσει φωτογραφίες. Τυχαία πάντα, δεν ασχολήθηκα καθόλου με το θέμα όταν έκλεινα τα ξενοδοχεία.

Στα Tesla destination chargers κούμπωνα το βράδυ το αυτοκίνητο, και δωρεάν φόρτιζε σε όλη την Ευρώπη. Δωρεάν. Πρόσεξε, δωρεάν.

Άμα μου βρεις από οποιαδήποτε άλλη φίρμα ίσο αριθμό Tesla destination chargers για δωρεάν plug and charge φορτίσεις στα ξενοδοχεία της Ευρώπης, μόνον τότε μιλάμε για ανάλογο οικοσύστημα.

1000014566.png


Πραγματικά, πρέπει να είσαι γκαντεμόσαυρος για να μην πετύχεις Tesla destination chargers στο ξενοδοχείο σου. 😁🤣😜

(Σημείωσε πως ο χάρτης των destination chargers που δείχνω, είναι παλιός, στην Ελλάδα έχει πάνω από 3-4 εδώ και καιρό).

Περάστε έξω κύριε.
Με συνοπτικές διαδικασίες. 😁🤪😁🤣




ΥΓ.1. Είδα με τα ματάκια μου πολλές φορές να προσπαθεί EV άλλης φίρμας να πάρει ρεύμα από Tesla destination chargers. Δεν του δούλεψε. Μόνον μία φορά είδα άλλο EV να φορτίζει κανονικά σε Tesla destination charger, και τον ρώτησα από περιέργεια, και ήταν ιδιοκτήτης 3 EV, ένα εκ των οποίων ήταν Τέσλα, και με αυτό το λογαριασμό το δούλεψε. 😎


ΥΓ.2. Λεπτομέρειες, αλλά:

κάνουν και άλλα πράγματα ενώ είσαι στο αμάξι, όπως conference calls
Πλάκα κάνεις; conference calls κάνουν τα Τέσλα από τότε που βγήκαν! 🤪😁

Το οικοσύστημα της Τέσλα έχει αυτό μέσα στο πακέτο:

2. Κορυφαίο δίκτυο superchargers (plug and charge από πάντα, κι όχι κάποτε και ίσως) και άπειρους destination chargers.
Μην το συζητάτε καν.
Δεν παλεύεται.

Και για Ελλάδα, σας είπα, αλλά δεν ακούτε.
Κάντε μια βόλτα προς Ηγουμενίτσα, και κάντε στάση για φόρτιση στη ΔΕΗ μπλου στα Γιάννενα (αυτή βολεύει). Στο app δείχνει να δουλεύει. Στην πράξη, δουλεύει 1 στις 10 φορές.

Θα σας κοπούν τα ποδαράκια.

Καλά τα λέτε στη θεωρία, στην πράξη δεν είναι έτσι. Τα έχω ζήσει όλα.😎
 
Last edited:

Μηνύματα
22.247
Reaction score
16.283
Διαβάζω όλα αυτά με τις οθόνες, εφαρμογές, φωτάκια, ειδοποιήσεις, δεν ξέρω τι άλλο λαμπιόνι και χριστουγεννιάτικο δέντρο, σε όλα αυτά τα καινούρια αμάξια, και κουζουλαίνομαι! Και κάνω σύγκριση με αυτό... (να οδηγείς θέλεις γμτ, όχι να έχεις κέντρο ψυχαγωγίας μπροστά και δίπλα στο τιμόνι σου, και να αποσπάται η προσοχή! )

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.802
Reaction score
30.720
Όταν σου λένε ότι αυτά ήταν κάποτε τι δεν καταλαβαίνεις; Tρόποι υπάρχουν. Τώρα αν εσύ δεν θες τους κάνεις είναι άλλο θέμα. Και όχι δεν χρειάζεται να έχω ηλεκτρικό για να μάθω, καθώς αποδεδειγμένα ξέρω τραγικά περισσότερα ακόμα και από αρκετούς που έχουν. Τα διαβάζω κάθε μέρα και τραβάω τα μαλλιά μου. Πως είναι δυνατόν να πλήρωσαν και να μην ξέρουν 1,2,3......., ή να μην ρώτησαν πριν αγοράσουν τα 4,5,6..... Άσε τις απαντήσεις άλλων που έχουν. Τραγωδία.

Εγώ βλέπω ανθρώπους με τα ηλεκτρικά τους που φεύγουν πχ από ΗΒ και πάνε Ιταλία και το μόνο που έχουν μαζί τους είναι μια κάρτα της Shell ή της Mobilize πχ, και δεν ακουμπάνε ποτέ κινητό όπου και να σταμάτησαν. Ούτε είχαν θέματα φόρτισης. Τώρα τι λες εσύ το ακούω βερεσέ. Προφανώς και έχεις μαύρα μεσάνυχτα εκτός Tesla. Και λόγω αυτού οι λάθος επιλογές φέρνουν και κακές εμπειρίες.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.230
Reaction score
137.817
Όταν σου λένε ότι αυτά ήταν κάποτε τι δεν καταλαβαίνεις; Tρόποι υπάρχουν. Τώρα αν εσύ δεν θες τους κάνεις είναι άλλο θέμα. Και όχι δεν χρειάζεται να έχω ηλεκτρικό για να μάθω, καθώς αποδεδειγμένα ξέρω τραγικά περισσότερα ακόμα και από αρκετούς που έχουν. Τα διαβάζω κάθε μέρα και τραβάω τα μαλλιά μου. Πως είναι δυνατόν να πλήρωσαν και να μην ξέρουν 1,2,3......., ή να μην ρώτησαν πριν αγοράσουν τα 4,5,6..... Άσε τις απαντήσεις άλλων που έχουν. Μετά φταίει το ηλεκτρικό.

Εγώ βλέπω ανθρώπους με τα ηλεκτρικά τους που φεύγουν πχ από ΗΒ και πάνε Ιταλία και το μόνο που έχουν μαζί τους είναι μια κάρτα της Shell ή της Mobilize και δεν ακουμπάνε ποτέ κινητό όπου και να σταμάτησαν. Ούτε είχαν θέματα φόρτισης. Τώρα τι λες εσύ το ακούω βερεσέ.
Οκ, πάρε κάρτα της shell και πάνε Ηγουμενίτσα για φόρτιση, ή στο ξενοδοχείο που σου είπα στη Γαλλία.

8 μήνες έκανε ο Γάλλος πάροχος να επιστρέψει τα 50€ που του είχα προκαταβάλλει.

Είσαι πολύ ισχυρογνώμων, για ένα πράγμα που δεν το ξέρεις από πρώτο χέρι, έχεις μηδενική εμπειρία.

Δεν συνεχίζω διάλογο μαζί σου επί του θέματος, εφόσον δεν θες να με ακούσεις σε πράγματα που τα έχω ζήσει.

Κάνε μας μάθημα και για την ιατρική τώρα, δείξε μου τι έχεις ακούσει για triplex αγγείων.
Έλα, κατούρα και λίγο. 🤪🤣😜




ΥΓ. Διόρθωση:
3 destination chargers έχει ακόμα στην Ελλάδα, το πρώτο είναι Καρπενήσι:


Εδώ βλέπετε σε όλο τον κόσμο τι έχει:



Στη Γαλλία ας πούμε, είναι ίσως πάνω από χίλια τα σημεία με destination chargers, αμέτρητα..

 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.821
Μηνύματα
2.952.990
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top