Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.197
Reaction score
88.388
Απλά κοιτάμε πως πάνε οι κατασκευαστές. Γιατί όπως και να το κάνουνε, αν δεν υπάρχει volume δεν υπάρχει και μέλλον. Τουλάχιστον κερδοφόρο.
Μετοχές θέλεις να πάρεις;
Εγώ κοιτάω για αυτοκίνητα πάντως.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.964
Reaction score
31.999
Μετοχές θέλεις να πάρεις;
Εγώ κοιτάω για αυτοκίνητα πάντως.
Έχουμε εντελώς διαφορετική αφετηρία στο θέμα αυτοκίνητο. Εσύ αλλάζεις αμάξι κάθε 4 χρόνια. Δεν το αγοράζεις αλλά το νοικιάζεις. Δεν σε νοιάζει πόσο κοστίζει η συντήρηση, τα βασικά ανταλλακτικά, η μπαταρία αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και σου κάτσει αλλαγή εκτός εγγύησης. Δεν θα βρεθείς ποτέ εκτός εγγύησης. Δεν σε ενδιαφέρει καν πόσο θα κρατήσει το αμάξι, κ.α.

Εγώ αγοράσω δεν νοικιάζω. Και μάλιστα με ποσά που δεν θα έδινα ποτέ για ρόδες. Με ενδιαφέρει πάρα πολύ πόσο έχει, πόσο πολύ θα κρατήσει στο χρόνο, να έχει φθηνή συντήρηση επειδή κάνω πολλά χλμ (+2000χλμ το μήνα) αλλά όχι μόνο για αυτό, φθηνά βασικά ανταλλακτικά και φθηνή μπαταρία. Θέλω να μην έχω σοβαρά προβλήματα για 15 χρόνια, τουλάχιστον. Να μην έχω καν προβλήματα αν μπορώ. Να μπορώ να πληρώσω τη μπαταρία αν είμαι τόσο τυχερός και μου κάτσει αλλαγή εκτός εγγύησης. Δεν υπέγραψα πουθενά ότι δεν θα μου συμβεί. Αν συμβεί θέλω να μπορώ και όχι να κλαίω.

Ο όγκος πωλήσεων εξασφαλίζει φθηνά οχήματα, και φθηνά εξαρτήματα. Όταν δεν πουλάς πολλά οχήματα, τουλάχιστον αυτά που μπορώ εγώ να πληρώσω, και μιλάμε μόνο για ηλεκτρικά τίποτε άλλο, δεν μπορείς να έχεις φθηνό όχημα, ούτε φθηνή μπαταρία. Πόσο μάλλον όταν δεν είσαι και ο κατασκευαστής της μπαταρίας. Όταν πουλάς λιανική στο κόστος και πιο κάτω, στα 40k και στα 50k, δεν έχεις φθηνή μπαταρία. Δεν γίνεται. Το αμάξι σου θα έχει 50k-60k-70k, η μπαταρία 20k-25k-30k. Πλήρωσε 50k-55k το αμάξι των 70k, και ο κακομοίρης που το αγόρασε έτσι και του κάτσει αλλαγή τη γ@....... Νο thanks

Όλα παίζουν ρόλο σε αυτά που με ενδιαφέρουν.

Aν το όχημα το αγοράζεις για να κάνεις την κ@..... σου αυτά δεν έχουν καμία σημασία καθώς η αφετηρία είναι η κάλυψη της κ@.....ς.

Αν το αγοράζεις κυρίως για μετακίνηση, και μάλιστα την φθηνότερη δυνατή, κοιτάζεις τα πάντα.
 
Last edited:

Μηνύματα
903
Reaction score
1.392
Πολλές επιλογές μια η σταθερη τα $, αν υπάρχουν αγοράζεις οτι τραβάει η όρεξη σου, αν βάζεις το χέρι στην τσέπη και πιάνεις αστράγαλο, παίρνεις αυτό που μπορείς.
 



Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.257
Reaction score
77.612
Με ενδιαφέρει πάρα πολύ πόσο έχει, πόσο πολύ θα κρατήσει στο χρόνο, να έχει φθηνή συντήρηση επειδή κάνω πολλά χλμ (+2000χλμ το μήνα) αλλά όχι μόνο για αυτό, φθηνά βασικά ανταλλακτικά και φθηνή μπαταρία. Θέλω να μην έχω σοβαρά προβλήματα για 15 χρόνια, τουλάχιστον. Να μην έχω καν προβλήματα αν μπορώ. Να μπορώ να πληρώσω τη μπαταρία αν είμαι τόσο τυχερός και μου κάτσει αλλαγή εκτός εγγύησης. Δεν υπέγραψα πουθενά ότι δεν θα μου συμβεί. Αν συμβεί θέλω να μπορώ και όχι να κλαίω.

Toyota θέλεις αλλά έχεις άρνηση. Καταπίεσέ την. :tongue:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.964
Reaction score
31.999
Toyota θέλεις αλλά έχεις άρνηση. Καταπίεσέ την. :tongue:
Ναι, υδρογόνου. :biggrin: :roflmao:

Η ασχήμια των Toyota, μεταξύ άλλων, είναι next level.
Mόνο το Αygo X κάτι λέει, και το Lexus LBX. Τα υπόλοιπα παναγία βόηθα λέμε.
Άσε που είναι θερμικά οπότε έχουν πανηγυρικό delete όχι από τα αποδυτήρια αλλά από τον Άρη. :biggrin:

Από ηλεκτρικά, άσε καλύτερα. :roflmao:
 

Μηνύματα
1.409
Reaction score
2.136
Με ενδιαφέρει πάρα πολύ πόσο έχει, πόσο πολύ θα κρατήσει στο χρόνο, να έχει φθηνή συντήρηση επειδή κάνω πολλά χλμ (+2000χλμ το μήνα) αλλά όχι μόνο για αυτό, φθηνά βασικά ανταλλακτικά και φθηνή μπαταρία. Θέλω να μην έχω σοβαρά προβλήματα για 15 χρόνια, τουλάχιστον. Να μην έχω καν προβλήματα αν μπορώ.
και κοιτάς κινέζικα; :tongue:
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.261
Reaction score
141.809
Τζάμπα τα λέω ε;
Το leasing το θέλω για να μην ασχολούμαι με τίποτα
Λάθος τα λες. Όχι τζάμπα, απλώς λάθος. 😎

Το leasing είναι ένα οικονομικό εργαλείο για αναπτυσσόμενες εταιρείες, ώστε να μην εκταμιεύσεις το ποσό αγοράς του ΙΧ και να το επενδύσεις στην ανάπτυξη της εταιρείας, για να αποδώσει μεγαλύτερα κέρδη.

Το όμοιο ισχύει και για προσωπική επιχείρηση φυσικά.

Όταν πχ ανέπτυσσα ή επέκτεινα το ιατρείο, και ήθελα να επενδύσω τα διαθέσιμα κεφάλαια σε νέο (αυξημένων δυνατοτήτων) υπερηχοτομογράφο (αξίας όσο ένα model Y LR) και σε dexa (ομοίως), ήταν λογική επιλογή το leasing που περνούσε και στα έξοδα, διότι έμενε το κεφάλαιο για επενδύσεις στην δουλειά.

Έμενε κεφάλαιο διαθέσιμο και για επενδύσεις σε μετοχές ιατρικών εταιρειών, σε επέκταση δηλαδή της δουλειάς.

Το leasing επίσης είναι λογική επιλογή όταν έχεις υπαλλήλους στους οποίους παρέχεις αυτοκίνητο, και δε θες να ασχολείσαι εσύ (να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου) με το πώς θα το χρησιμοποιούν και αν θα το προσέχουν, αν θα το συντηρούν σωστά, κλπ.

Ως ιδιώτης (που δεν θα επενδύσεις στην δουλειά σου τα διαθέσιμα κεφάλαια για να αυγατίζουν) και εφόσον ξέρεις να συντηρείς by the book ένα αυτοκίνητο (τηρείς τα σέρβις και αλλαγές ελαστικών), για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου, απλώς έχεις μια μικτή ασφάλιση με αυτοκίνητο αντικατάστασης για κάθε μέρα και σε οποιαδήποτε περίπτωση που δε θα είναι διαθέσιμο το δικό σου. Κι όλα δουλεύουν σωστά.

Εκεί τελειώνει το θέμα της ανεμελιάς κτήσης ΙΧ, κι όχι στο leasing, είναι λάθος ο ειρμός σου, ιδίως στη δική σου περίπτωση, που διαθέτεις δύο αυτοκίνητα (ως οικογένεια) τα οποία είναι για πολλά πολλά χρόνια στην κατοχή σου, κι όχι ανά 4-ετιες άλλα, δηλαδή ποτέ δεν είχες τέτοια πρακτική που πλέον διατυμπανίζεις ως ιδανική.


Μόνο που συγκρίνεις Mercedes με BYD δείχνει πως είσαι μακρυά νυχτωμένος από αυτοκίνητα. :gotcha:
Μόνο και μόνο το γεγονός ότι δεν γνωρίζεις το πόσο Μερτσέντες είναι το ντενζα της BYD που είπα, δείχνει ακριβώς πόσο βαθειά νυχτωμένος είσαι εσύ στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν πλέον. 😁🤣😂

Τέλος πάντων, έχεις συγκεκριμένες ανάγκες, θες μικρό ΙΧ να χωράει στο διαθέσιμο πάρκινγκ, και να κάνεις 8-10.000 χλμ το έτος, σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι, και δε θες SUV γιατί είναι ψηλά και δε σ'αρέσουν.

Δε σε ενδιαφέρει η αυτονομία, δεν κάνεις ταξίδια, και οι επιδόσεις έχουν μικρό ενδιαφέρον για το σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι, όπως και η οδηγική συμπεριφορά (τι νόημα έχει στο μικρό τμήμα της περιφερειακής οδού που κάνεις μέχρι να πας στο διαβαλκανικό δε ξέρω).

Θες μετακινήσεις μέσα στην πόλη, σε στενά είναι χρήσιμη, δηλαδή θες ένα σχετικά μικρό αυτοκίνητο, μια χαρά είναι το iD.3 για να μη πω υπερπαραγωγή.

Πάρε κι ένα mini για την κυρά, κι έκλεισες.

Εφόσον το iD.3 δεν είναι αγορασμένο και θα επιστραφεί, προτείνω να δεις κάποιο άλλο μικρό για να το αντικαταστήσεις, εφόσον έχεις φορολογικά οφέλη από το πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά. Μικρό, ώστε να χωράει στο πάρκινγκ που έχεις, γιατί σπίτι δε βλέπω να αλλάζεις, άρα ούτε καν ντενζα, μεγάλο είναι. Το νέο Ρενό δείχνει ενδιαφέρον, είναι φρέσκο, θα σ'αρέσει. Πάλι σε iD.3 είναι πολύ μονότονο, δεν λέει, πάρε κάτι άλλο ρε φίλε.. να, το αλπιν που έβαλε παραπάνω ο Ζιζίκος, το Ρενό στα καλύτερά του.
 

TGD

Μηνύματα
9.686
Reaction score
9.657
Το Renault 4 φαίνεται ακόμα πιο πρακτικό από το 5. 10cm μεγαλύτερο, αλλά στο μεταξόνιο, όχι με πρόβολο πίσω.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.533
Reaction score
11.431
...
Όλοι Γερμανικά παίρνουν οέο, είναι σαφώς οι περισσότεροι και καλά κάνουν.
Μόνο που συγκρίνεις Mercedes με BYD δείχνει πως είσαι μακρυά νυχτωμένος από αυτοκίνητα. :gotcha:
Δεν μπαίνουν καν στην ίδια πρόταση, ούτε στην ίδια παράγραφο. Ούτε στο ίδιο θρεντ.
Dimi, η BYD και η Mercedes ξεκίνησαν από κοινού το πολυτελές sub-brand της Denza το 2010. Η Mercedes μείωσε σταδιακά από το 2021 το ποσοστό της έναντι της BYD, μέχρι τον προηγούμενο Σεπτέμβριο οπότε η δεύτερη απέκτησε το 100% της εταιρείας. Κατά συνέπεια, μπαίνουν ακόμα και στην ίδια... φίρμα. :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.964
Reaction score
31.999
Η Mercedes φημίζεται για την καλή στρατηγική της στις μετοχές.

"In April 2010, the German luxury carmaker acquired a 9.1% stake in Tesla at $50 million. The EV maker went public two months later. Daimler sold the stake in 2014."

Έβγαλε χρήμα και τότε. Αν είχε όμως το 9% σήμερα :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.964
Reaction score
31.999


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.995
Μηνύματα
2.997.387
Members
38.391
Νεότερο μέλος
costisc
Top