Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.194
Reaction score
88.384
Απλά κοιτάμε πως πάνε οι κατασκευαστές. Γιατί όπως και να το κάνουνε, αν δεν υπάρχει volume δεν υπάρχει και μέλλον. Τουλάχιστον κερδοφόρο.
Μετοχές θέλεις να πάρεις;
Εγώ κοιτάω για αυτοκίνητα πάντως.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.956
Reaction score
31.989
Μετοχές θέλεις να πάρεις;
Εγώ κοιτάω για αυτοκίνητα πάντως.
Έχουμε εντελώς διαφορετική αφετηρία στο θέμα αυτοκίνητο. Εσύ αλλάζεις αμάξι κάθε 4 χρόνια. Δεν το αγοράζεις αλλά το νοικιάζεις. Δεν σε νοιάζει πόσο κοστίζει η συντήρηση, τα βασικά ανταλλακτικά, η μπαταρία αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και σου κάτσει αλλαγή εκτός εγγύησης. Δεν θα βρεθείς ποτέ εκτός εγγύησης. Δεν σε ενδιαφέρει καν πόσο θα κρατήσει το αμάξι, κ.α.

Εγώ αγοράσω δεν νοικιάζω. Και μάλιστα με ποσά που δεν θα έδινα ποτέ για ρόδες. Με ενδιαφέρει πάρα πολύ πόσο έχει, πόσο πολύ θα κρατήσει στο χρόνο, να έχει φθηνή συντήρηση επειδή κάνω πολλά χλμ (+2000χλμ το μήνα) αλλά όχι μόνο για αυτό, φθηνά βασικά ανταλλακτικά και φθηνή μπαταρία. Θέλω να μην έχω σοβαρά προβλήματα για 15 χρόνια, τουλάχιστον. Να μην έχω καν προβλήματα αν μπορώ. Να μπορώ να πληρώσω τη μπαταρία αν είμαι τόσο τυχερός και μου κάτσει αλλαγή εκτός εγγύησης. Δεν υπέγραψα πουθενά ότι δεν θα μου συμβεί. Αν συμβεί θέλω να μπορώ και όχι να κλαίω.

Ο όγκος πωλήσεων εξασφαλίζει φθηνά οχήματα, και φθηνά εξαρτήματα. Όταν δεν πουλάς πολλά οχήματα, τουλάχιστον αυτά που μπορώ εγώ να πληρώσω, και μιλάμε μόνο για ηλεκτρικά τίποτε άλλο, δεν μπορείς να έχεις φθηνό όχημα, ούτε φθηνή μπαταρία. Πόσο μάλλον όταν δεν είσαι και ο κατασκευαστής της μπαταρίας. Όταν πουλάς λιανική στο κόστος και πιο κάτω, στα 40k και στα 50k, δεν έχεις φθηνή μπαταρία. Δεν γίνεται. Το αμάξι σου θα έχει 50k-60k-70k, η μπαταρία 20k-25k-30k. Πλήρωσε 50k-55k το αμάξι των 70k, και ο κακομοίρης που το αγόρασε έτσι και του κάτσει αλλαγή τη γ@....... Νο thanks

Όλα παίζουν ρόλο σε αυτά που με ενδιαφέρουν.

Aν το όχημα το αγοράζεις για να κάνεις την κ@..... σου αυτά δεν έχουν καμία σημασία καθώς η αφετηρία είναι η κάλυψη της κ@.....ς.

Αν το αγοράζεις κυρίως για μετακίνηση, και μάλιστα την φθηνότερη δυνατή, κοιτάζεις τα πάντα.
 
Last edited:

Μηνύματα
903
Reaction score
1.392
Πολλές επιλογές μια η σταθερη τα $, αν υπάρχουν αγοράζεις οτι τραβάει η όρεξη σου, αν βάζεις το χέρι στην τσέπη και πιάνεις αστράγαλο, παίρνεις αυτό που μπορείς.
 



Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.254
Reaction score
77.603
Με ενδιαφέρει πάρα πολύ πόσο έχει, πόσο πολύ θα κρατήσει στο χρόνο, να έχει φθηνή συντήρηση επειδή κάνω πολλά χλμ (+2000χλμ το μήνα) αλλά όχι μόνο για αυτό, φθηνά βασικά ανταλλακτικά και φθηνή μπαταρία. Θέλω να μην έχω σοβαρά προβλήματα για 15 χρόνια, τουλάχιστον. Να μην έχω καν προβλήματα αν μπορώ. Να μπορώ να πληρώσω τη μπαταρία αν είμαι τόσο τυχερός και μου κάτσει αλλαγή εκτός εγγύησης. Δεν υπέγραψα πουθενά ότι δεν θα μου συμβεί. Αν συμβεί θέλω να μπορώ και όχι να κλαίω.

Toyota θέλεις αλλά έχεις άρνηση. Καταπίεσέ την. :tongue:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.956
Reaction score
31.989
Toyota θέλεις αλλά έχεις άρνηση. Καταπίεσέ την. :tongue:
Ναι, υδρογόνου. :biggrin: :roflmao:

Η ασχήμια των Toyota, μεταξύ άλλων, είναι next level.
Mόνο το Αygo X κάτι λέει, και το Lexus LBX. Τα υπόλοιπα παναγία βόηθα λέμε.
Άσε που είναι θερμικά οπότε έχουν πανηγυρικό delete όχι από τα αποδυτήρια αλλά από τον Άρη. :biggrin:

Από ηλεκτρικά, άσε καλύτερα. :roflmao:
 

Μηνύματα
1.409
Reaction score
2.134
Με ενδιαφέρει πάρα πολύ πόσο έχει, πόσο πολύ θα κρατήσει στο χρόνο, να έχει φθηνή συντήρηση επειδή κάνω πολλά χλμ (+2000χλμ το μήνα) αλλά όχι μόνο για αυτό, φθηνά βασικά ανταλλακτικά και φθηνή μπαταρία. Θέλω να μην έχω σοβαρά προβλήματα για 15 χρόνια, τουλάχιστον. Να μην έχω καν προβλήματα αν μπορώ.
και κοιτάς κινέζικα; :tongue:
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.993
Μηνύματα
2.997.284
Members
38.391
Νεότερο μέλος
costisc
Top