Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.210
Reaction score
88.415
Dimi, η BYD και η Mercedes ξεκίνησαν από κοινού το πολυτελές sub-brand της Denza το 2010. Η Mercedes μείωσε σταδιακά από το 2021 το ποσοστό της έναντι της BYD, μέχρι τον προηγούμενο Σεπτέμβριο οπότε η δεύτερη απέκτησε το 100% της εταιρείας. Κατά συνέπεια, μπαίνουν ακόμα και στην ίδια... φίρμα. :biggrin:
Έχετε μπερδέψει τα μετοχικά-εταιρικά με την ποιότητα κατασκευής και την οδηγική συμπεριφορά.
Και η Samsung έχει πάρει την πλειοψηφία της Harman, αλλά τα ηχεία της δεν είναι σαν τα Revel. Και δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.540
Reaction score
11.441
Έχετε μπερδέψει τα μετοχικά-εταιρικά με την ποιότητα κατασκευής και την οδηγική συμπεριφορά.
Και η Samsung έχει πάρει την πλειοψηφία της Harman, αλλά τα ηχεία της δεν είναι σαν τα Revel. Και δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση.
Καλά, ας δούμε πρώτα από κοντά τα Denza και τα Yangwang και ξανασυζητάμε τι μπαίνει που. :biggrin:
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.979
Reaction score
32.015
Έχω ξαναπεί πως η όλη κατάσταση θυμίζει "100 η αλεπού 101 το αλεπουδάκι δεν γίνεται". Εμ έλα που γίνεται. Βασικά αυτή είναι η φυσική εξέλιξη.

Τώρα για την Samsung και την Harman απλά γελάω. Δεν θα πιστεύετε πως παίζει η μπάρα που πήρα για την Frame. Δεν υπάρχει λέμε πως παίζει η πορδή.

1000024627.jpg
1000024625.jpg
1000024623.jpg
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.210
Reaction score
88.415
Τώρα για την Samsung και την Harman απλά γελάω. Δεν θα πιστεύετε πως παίζει η μπάρα που πήρα για την Frame. Δεν υπάρχει λέμε πως παίζει η πορδή.
Ακριβώς αυτό. Μπερδεύεις τις ηχομπάρες με τα Revel. Ακριβώς το ίδιο κάνεις και με τα αυτοκίνητα, και εσύ και ο άλλος ο cult follower.
Αν θέλετε να πιστεύετε πως αυτά βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο, ίσως είναι καλύτερες οι ηχομπάρες, έχουν και software, όλα καλά, μην σας χαλάω το όνειρο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.979
Reaction score
32.015
Εσύ τα μπερδεύεις που νομίζεις ότι λέμε αυτά που γράφεις. :lolsign:

Βαριέμαι να γράφω τα ίδια και τα ίδια. Βλέπω συνέντευξη του CEO της Rivian που εξηγεί γιατί η Κίνα είναι μπροστά και τρέχει με ταχύτητα φωτός (έτσι ακριβώς το είπε), και γιατί οι παραδοσιακοί κατασκευαστές δεν μπορούν να φτιάξουν σωστό ηλεκτρικό αν δεν ξεκινήσουν από λευκή σελίδα. Μέχρι τώρα έχει πει ότι λέω και εγώ. Σαν να με διαβάζει. Αλλά τι να ξέρει αυτός. Σιγά. :roflmao:
 



spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.965
Reaction score
35.481
Yangwang με γραμματα και ομιλια στα Κινεζικα να μαθει !!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.270
Reaction score
141.819
Τα λέω τα ξαναλέω, τζάμπα πάνε.
Το θέμα είναι πως δεν θέλω να κάνω αυτό που έκανα μέχρι τώρα. Μεγάλωσα και θέλω να περάσω όσο πιο καλά γίνεται για το υπόλοιπο της ζωής μου, όσο θα είμαι υγιείς για να έχω αυτοκίνητο. Θέλω να αλλάξω αρκετά αυτοκίνητα, όσο προλάβω, και να μου αρέσουν. Οχι να «κάνουν την δουλειά». Να μου αρέσουν. Πάμε πάλι: να μου αρέσουν. Οχι να με πηγαίνουν από το σημεία Α στο σημείο Β. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό.
Μετά:
Δεν θέλω να ασχολούμαι με τίποτα, κυρίως δεν θέλω σε καμία περίπτωση να βάζω αγγελίες πώλησης και να με παίρνει τηλέφωνο ο κάθε πικραμένος. Αυτό είναι πολύ κρίσιμο, και με ενοχλεί πάρα πολύ η προοπτική να το κάνω για το CLS. Καλύτερα να τα βάζω φωτιά να τα καίω. Ούτε θέλω να ασχολούμαι με ανανεώσεις ασφάλειας, σέρβις, χάλασε το Α το Β, τίποτα.
Θα το δίνω πίσω σε 4 χρόνια, βαριά 5 αν μου αρέσει πολύ, και θα παίρνω άλλο. Τρεις-τέσσερις φορές θα γίνει αυτό. Και μετά θα είμαι χούφταλο.
Και τα ίδια για την σύζυγο.
Και ας πληρώσω και κάποιο τίμημα για αυτή την φάση. No problem.
Για μένα έχει κλείσει το Mercedes, μια χαρά χωράει στο πάρκιγκ. Πιο μικρό από αυτό που έχω είναι. Εάν δεν υπάρχει κάποιο εντυπωσιακό bug, κάποια πολύ κακή έκπληξη στα τεστ, είμαστε εδώ, ευχαριστούμε πολύ.
Η σύζυγος θα διαλέξει το δικό της. Πολύ μικρό δεν νομίζω να θέλει, το Mini δεν είναι τόσο μίνι όσο παλιά, και θα το δει από απωθημένο. Θα δει και όλα τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά και βλέπουμε. Εγώ θα ήθελα να πάρει το ID3 GTX αλλά δεν θα το επιβάλλω. Για μένα αυτό είναι το ιδανικό μέγεθος μικρού. Τα πιο μικρά δεν τα συμπαθώ.
Και πάλι αυτό θα είναι για 4 χρόνια. Και μετά άλλο. Χωρίς αγγελίες πώλησης. Και ξανά.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.507
Reaction score
38.241
Δεν θέλω να ασχολούμαι με τίποτα, κυρίως δεν θέλω σε καμία περίπτωση να βάζω αγγελίες πώλησης και να με παίρνει τηλέφωνο ο κάθε πικραμένος. Αυτό είναι πολύ κρίσιμο, και με ενοχλεί πάρα πολύ η προοπτική να το κάνω για το CLS. Καλύτερα να τα βάζω φωτιά να τα καίω.
Ε μόνος σου τη βρήκες τη λύση τότε, ηλεκτρικιά Mercedes, το κάνει πριν από εσάς για εσάς, problem solved
 


Μηνύματα
1.413
Reaction score
2.140
εμ οι γερμανοί θέλανε NCM μπαταρία,
αλλά πήρανε από τους κινέζους, οι οποίοι δεν έχουν πετύχει ακόμη καλά την αντιγραφή (των NCM) από τους κορεάτες
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.880
Reaction score
8.699
εμ οι γερμανοί θέλανε NCM μπαταρία,
αλλά πήρανε από τους κινέζους, οι οποίοι δεν έχουν πετύχει ακόμη καλά την αντιγραφή (των NCM) από τους κορεάτες
Έλεος πια με αυτή την καραμέλα, έλιωσε.

Οι Κινέζοι έχουν τις καλύτερες μπαταρίες αυτή τη στιγμή, εκτός από κάτι γραφικούς στο avsite, αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς.

Διάβασε η LG πόσα προβλήματα έχει με τις NCM της και πόσες ανακλήσεις έχουν γίνει. Σε Audi, Jaguar, Chevrolet κλπ.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.540
Reaction score
11.441
εμ οι γερμανοί θέλανε NCM μπαταρία,
αλλά πήρανε από τους κινέζους, οι οποίοι δεν έχουν πετύχει ακόμη καλά την αντιγραφή (των NCM) από τους κορεάτες
Αυτό δεν είναι ακριβές. Η Mercedes κατασκευάζει η ίδια τις μπαταρίες των οχημάτων της, μέσω της θυγατρικής της Deutsche Accumotive, της οποίας η έδρα και το πρώτο εργοστάσιο είναι στο Kamenz του γερμανικού κρατιδίου της Σαξωνίας και το δεύτερο στο Jawor της Πολωνίας. Τα ηλεκτρικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται προέρχονται από την κινεζική CATL και τις κορεάτικες LG και SK On, ενώ η συναρμολόγηση -άρα και ευθύνη για βραχυκυκλώματα- είναι αποκλειστικά από τη Deutsche Accumotive/Mercedes.
Το γεγονός ότι η μπαταρία των EQA είναι NCM, δεν ευθύνεται για τις ίδιες τις πυρκαγιές αλλά για το γεγονός ότι, αφού αυτές ξεκινήσουν, καίνε με μεγάλη ένταση και δε σταματάνε μέχρι να κάψουν τα πάντα. Η αγγλική οικογένεια στο λινκ παραπάνω ήταν τυχερή που η EQA τους δεν ήταν παρκαρισμένη μέσα στο πάρκινγκ, κι έτσι γλύτωσαν τα χειρότερα...
Οι προμηθευτές στοιχείων για τις μπαταρίες της Mercedes είναι από τους μεγαλύτερους στον κόσμο. Συνεργάζονται με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, περιλαμβανομένης της Tesla που χρησιμοποιεί κατά κόρον LFP στοιχεία της CATL, αλλά δεν έχει ακουστεί εκεί ανάκληση και μάλιστα τέτοιας κλίμακας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.979
Reaction score
32.015
Διαβάστε πόσα σπίτια κάηκαν, ή πήγαν να κάνουν, από μπαταρία LG σε φωτοβολταϊκό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.979
Reaction score
32.015
🥰❤🥰

Παρουσίαση του 7Χ από την Zeekr στην Ευρώπη. Πανέμορφο και full εξοπλισμένο ακόμη και στην βασική έκδοση. Και μην ξεχνάμε πως το βασικό μοντέλο με την μικρή μπαταρία (75kWh) πάει τάπα στη φόρτιση. Πραγματικός πονοκέφαλος τόσο για την Tesla, αλλά κυρίως για τους Γερμανούς. Θα το αγόραζα ανετότατα, και χωρίς δεύτερη σκέψη, αν έδινα τόσα και υπήρχε στην Ελλάδα.

 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.012
Μηνύματα
2.997.944
Members
38.394
Νεότερο μέλος
DISCOMANIAC
Top